چطور میشه از یوتیوب فیلم دانلود کرد

ارسال شده توسط: جمشید الله ویردیون ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴

دانلود از یوتیوب روش های خاص خود را دارد. می توانید از وب سایت ها استفاده کنید، از ربات های هوشمند استفاده کنید و از نرم افزارهای شخص ثالث استفاده کنید، اما روش سوم ممکن است بهترین گزینه شما فقط در شرایط خاص باشد: زمانی که می خواهید چندین ویدیو را همزمان بارگیری کنید.

خوشبختانه نرم افزاری وجود دارد که می تواند ویدیوهای یوتیوب را به صورت انبوه از جمله لیست پخش دانلود کند. در این مقاله قصد داریم پنج مورد از بهترین این نرم افزارها را کشف کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

۱. 4K Video Downloader

موجود برای: ویندوز، مک و لینوکس

اکثر برنامه‌های دانلود ویدیو یک مشکل مشترک دارند: هزاران تبلیغات، نوار ابزار اجباری و جاسوس‌افزار روی سر کاربر فقیر جمع شده‌اند. خوشبختانه در میان تعداد زیاد این گونه نرم افزارها، 4K Video Downloader یک استثنا است.

اگرچه نسخه رایگان 4K Video Downloader حاوی تبلیغات است، اما این تبلیغات شما را متوقف نمی کند و برای شما مشکل ایجاد می کند. با این نرم افزار می توانید نه تنها لیست های پخش یوتیوب، بلکه تمامی ویدیوها را در یک «کانال» تنها با یک کلیک دانلود کنید.

این شامل همه ویدیوها می شود (حتی ویدیوهای سه بعدی و 360 درجه). اما یکی دیگر از قابلیت های جالب این نرم افزار، امکان دانلود زیرنویس فیلم است. می توانید ویدیوها را با زیرنویس دانلود کنید یا فقط زیرنویس را در یک فایل SRT جداگانه دریافت کنید. علاوه بر این، خود فیلم ها را می توان برای شما در فایل های صوتی MP4، MKV، M4A، FLV، 3G و حتی MP3 دانلود کرد.

فرآیند دانلود بسیار ساده است. کافیست لینک یوتیوب را به صفحه اصلی نرم افزار بکشید تا دانلود شروع شود. علاوه بر یوتیوب، 4K Video Downloader از پلتفرم های دیگری مانند Vimeo، Facebook و Daily Motion نیز پشتیبانی می کند.

۲. Gihosoft TubeGet

موجود برای: ویندوز و مک

درست مانند 4K Video Downloader، استفاده از نرم افزار Gihosoft TubeGet فراتر از دانلود لیست های پخش YouTube است.

این اپلیکیشن بیش از 10000 وب سایت را پشتیبانی می کند که از مهمترین آنها می توان به یوتیوب، فیسبوک، دیلی موشن، ویمیو، متاکاف و بریک اشاره کرد. اگر نسخه حرفه ای را خریداری کنید، تقریباً می توانید بگویید که هیچ سایتی وجود نخواهد داشت که نتوانید از آن فیلم بگیرید.

با TubeGet، علاوه بر ویدیوهای تک، می توانید لیست های پخش را نیز دانلود کنید. برای دانلود هر لیست پخش کافیست URL آن را در مرورگر ببرید و روی گزینه PasteURL+ در گوشه سمت چپ بالای نرم افزار کلیک کنید.

TubeGet ویدیوها را با حداقل 240p و حداکثر کیفیت 4K در فرمت های MP4، WebM، 3GP، FLV، AVI و MKV دانلود می کند و می تواند حداکثر پنج ویدیو را به طور همزمان دانلود کند. در نسخه رایگان سرعت دانلود به 4 مگابیت بر ثانیه محدود شده است اما در نسخه pro محدودیتی نخواهید داشت.

در آخر بد نیست اشاره کنیم که TubeGet ابزاری برای استخراج صدا از ویدیو نیز دارد که می تواند کاربردهای خاص خود را داشته باشد.

۳. VLC Media Player

موجود برای: ویندوز، مک، لینوکس و تلفن های همراه

آیا می دانستید که پخش کننده محبوب VLC روش خاصی برای دانلود ویدیوهای یوتیوب نیز دارد؟ البته انجام آن خیلی آسان نیست، اما باز هم ارزش امتحان کردن را دارد.

برای شروع، وارد نرم افزار شده و به Media > Open Network Stream بروید. سپس آدرس ویدیوی YouTube را در این قسمت وارد کرده و روی Play کلیک کنید.

پس از شروع پخش ویدیو به قسمت Tools > Codec رفته و لینک وارد شده در کادر Location را کپی کنید.

حالا این لینک کپی شده را در مرورگر خود پیست کرده و وارد کنید. ویدیو دوباره پخش می شود. حالا روی ویدیو کلیک راست کرده و گزینه Save Video As را انتخاب کنید.

مرتبط:  گسترش چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

برای آشنایی بیشتر با سایر ترفندهای VLC Player، از شما دعوت می کنیم مطالعه این مقاله دیجیاتو را از دست ندهید.

۴. YouTube By Click

منتشر شده برای: ویندوز و مک

YouTube By Click ممکن است به اندازه سایر نرم افزارهای موجود در این لیست جذاب نباشد، اما همچنان یکی از بهترین راه ها برای دانلود لیست های پخش YouTube در رایانه شما است. یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار شناسایی خودکار است.

اگر نرم‌افزار در پس‌زمینه اجرا می‌شود و URL لیست پخش یوتیوب را در مرورگر کپی می‌کنید، بلافاصله همه ویدیوها را شناسایی می‌کند و به شما پیشنهاد می‌دهد که آنها را دانلود کنید.

دانلود جداگانه فایل های تصویری و صوتی یکی دیگر از قابلیت های جالب و مفید این نرم افزار است. YouTube By Click رایگان است، اگرچه نسخه کامل نرم افزار ده دلار هزینه دارد و ویژگی هایی مانند دانلود زیرنویس، پشتیبانی از فرمت های چندگانه و ایجاد آهنگ زنگ را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا تا به حال برای یک فیلم آموزشی یا هر ویدیوی دیگری به YouTube رفته اید؟ پس از تماشای ویدیو در یوتیوب، احتمالاً به این فکر کرده اید که چگونه این ویدیو را دانلود کرده و در سیستم خود ذخیره کنید. به نظر شما بهترین راه برای دانلود از یوتیوب چیست؟ یوتیوب پر از محتوای مفید در موضوعات مختلف است. البته در ابتدای کار باید با سایت های دانلود یوتیوب آشنا شوید و بدانید که چگونه فیلم های مورد نظر خود را از این سایت دانلود کرده و در گوشی یا سیستم شخصی خود ذخیره کنید.

چگونه فیلم ها را از یوتیوب دانلود کنیم؟ چگونه با کامپیوتر از یوتیوب دانلود کنیم؟ اگر شما هم می خواهید پاسخ این سوالات را دریافت کنید، روش های دانلود از یوتیوب با کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید.

نکته مهمی که باید در مورد دانلود ویدیوها از YouTube بدانید این است که برخی از ناشران این ویدیوها شما را استخدام نمی کنند تا فیلمی را که در سیستم خود ذخیره کرده اید در جای دیگری به اشتراک بگذارید. به خصوص اگر نامی از تدوینگر اول این فیلم برده نشود.

4 راه برای دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

به گزارش گروه تولید محتوای ایران (ارائه دهنده انواع سرورهای مجازی در ایران) یکی از ساده ترین راه های دانلود ویدیو از یوتیوب، استفاده از پسوندهایی است که قبل از کلمه یوتیوب تایپ می کنید و شما را به آدرس زیر می برد. صفحه دانلود محتوای مورد نظر

برای دانلود با لینک مستقیم مطابق تصویر زیر ابتدا در آدرس ویدیوی مورد نظر خود کلمه vd را قبل از کلمه youtube وارد کرده و enter را فشار دهید.

سپس در این مرحله بسته به عکس وارد سایت زیر می شوید که در آن گزینه های با کیفیت و فرمت های مختلف برای دانلود خواهید داشت. به راحتی می توانید با هر فرمت و اندازه ای که می خواهید دانلود کنید.

دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار

یکی از روش های دانلود فیلم از یوتیوب بدون نرم افزار، سایت هایی هستند که به کاربر امکان دانلود ویدیوی مورد نظر را می دهند. برای این کار نیازی به دانلود برنامه خاصی ندارید. چندین سایت به شما این امکان را می دهند که فیلم های مورد علاقه خود را دانلود و در سیستم خود ذخیره کنید. برای دانلود ویدیوی یوتیوب می توانید یکی از سایت هایی را انتخاب کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

با سایت از یوتیوب دانلود کنید

نام سایت های دانلود فیلم یوتیوب را ذکر کرده ایم که می توانید بدون نیاز به نرم افزار به فیلم خود دسترسی داشته باشید و آن را دانلود کنید. در این بخش، راهنمای گام به گام نحوه استفاده از سایت دانلود یوتیوب با رایانه را ارائه خواهیم داد:

مرتبط:  چرا شاعران از تکرار استفاده می کنند فارسی هفتم

1- برای دانلود فیلم از یوتیوب با سایت ابتدا وارد سایت یوتیوب شوید و فیلم مورد نظر خود را پخش کنید.

2- در قسمت بعدی برای شروع دانلود آنلاین از یوتیوب، به نوار آدرس بالای مرورگر خود بروید، آدرس وارد شده در این قسمت را انتخاب و آن را کپی کنید. برای کپی نیز می توانید روی آدرس کلیک راست کرده و سپس بر روی گزینه COPY کلیک کنید یا کلیدهای CTRL و C را همزمان نگه دارید. به این ترتیب آدرس مورد نظر کپی می شود.

3- در مرحله بعد یک صفحه مرورگر جدید باز کنید و آدرس یکی از سایت های ذکر شده در بالا را وارد کنید. سایت ذکر شده را وارد کنید، آدرسی را که در مرحله 2 کپی کرده اید وارد کنید و کلید ENTER را روی صفحه کلید کامپیوتر خود فشار دهید.

4- در مرحله بعد از شما می پرسد که می خواهید فیلم با چه فرمتی برای شما نمایش داده شود. موردی را که می خواهید انتخاب کنید و روی دانلود کلیک کنید.

5- در صورتی که تمامی مراحلی که تا کنون گفتیم را انجام داده باشید، مراحل دانلود بدون مشکل شروع می شود و به راحتی می توانید فیلم را از یوتیوب دانلود کنید.

چگونه با گوشی خود از یوتیوب دانلود کنیم

نحوه دانلود آنلاین یوتیوب با گوشی موضوع دیگری است که برخی از کاربران دوست دارند بدانند. با پیشرفت هایی که تکنولوژی برای همه ما ایجاد کرده است، امروزه اکثر مردم گوشی هوشمند دارند و برخی تمایل زیادی به دانلود ویدیوها از یوتیوب دارند. اگر شما نیز بیشتر تحقیقات خود را در این سایت با گوشی اندرویدی خود انجام می دهید، به نکاتی که در زیر برای دانلود ویدیوی یوتیوب ارائه می دهیم توجه کنید.

مشکلی که باید هنگام دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی خود به آن توجه کنید این است که اکثر کارشناسان کامپیوتر پیشنهاد می کنند برای دانلود به سراغ نرم افزارهای طراحی شده برای گوشی بروید. این نرم افزارها بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند و کار با آنها بسیار آسان است. یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود، tubemate است. توجه داشته باشید که این برنامه به طور رسمی در پلی استور موجود نیست. بهتر است نام این برنامه را در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید و آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با این ترفند قادر خواهید بود به راحتی و به سرعت ویدیوها را از یوتیوب دانلود کنید و فیلم های مورد علاقه خود را برای همیشه در دسترس داشته باشید.

کار با این برنامه به هیچ وجه سخت نیست و کافی است برای دانلود از یوتیوب دستورالعمل گام به گام را دنبال کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

برنامه گفته شده را روی گوشی نصب و سپس اجرا کنید.

در مرحله بعد، باید به این برنامه اجازه دسترسی به حافظه گوشی شما را بدهید.

هنگامی که tubemate باز می شود، به محیطی مشابه برنامه YouTube در سیستم عامل اندروید منتقل می شوید. در اینجا تنها کاری که برای دانلود از یوتیوب باید انجام دهید یافتن فیلم یا ویدیوی مورد نظر است.

وقتی فیلم مورد نظر خود را پیدا کردید، آن را پخش کنید و روی نماد دانلود قرمز رنگ در کنار دکمه ذخیره کلیک کنید. پس از آن باید فرمت و کیفیت مورد نظر را تعیین کنید.

اگر تمام مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید، فرآیند دانلود شروع می شود. اگر در حین دانلود با پیام هایی مواجه شدید که از شما می خواهند نرم افزار دیگری را نصب کنید، نگران نباشید. این تبلیغات به صورت رایگان توسط این برنامه ساخته می شود.

دانلود از یوتیوب با تلگرام

تلگرام یکی از بهترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که مورد پسند بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است و بد نیست بدانید که سازندگان تلگرام هر از چند گاهی آپدیت جدید این برنامه را منتشر می کنند و همیشه شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کنند. کار خود را با سادگی و راحتی بیشتری انجام دهند.

مرتبط:  سوالاتی که با چرا اغاز می شوند بیانگر

از جمله امکاناتی که می توان برای تلگرام نام برد، ربات هایی هستند که به شما امکان انجام کارهای مختلف را می دهند. از جمله این قابلیت ها دانلود از یوتیوب با تلگرام است. اگر هنوز نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، تا پایان این قسمت با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه کاری انجام دهید. مراحل زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید:

1- برنامه تلگرام خود را باز کنید. اگر اخیراً این برنامه را به‌روزرسانی نکرده‌اید، ابتدا آن را به‌روزرسانی کنید، سپس مراحل توضیح داده شده را دنبال کنید.

2- در قسمت بالا سمت راست آیکونی شبیه به ذره بین وجود دارد. برای دسترسی به بخش مربوطه روی این نماد ضربه بزنید یا کلیک کنید.

3- وقتی پنجره جستجو برای شما باز شد دقیقا @utubebot را جستجو کنید. اولین گزینه ظاهر شده را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید.

4- برای دانلود ویدیوی یوتیوب از طریق ربات تلگرام باید لینک فیلم مورد نظر خود را در این ربات کپی کنید.

5- بعد از آن از شما می خواهند کیفیتی که می خواهید دانلود کنید را مشخص کنید. معمولا کیفیت 720 عالیه.

6- در این قسمت خزنده یوتیوب فایل را برای شما ارسال می کند و می توانید روی آن کلیک کرده و با گوشی خود دانلود از یوتیوب را شروع کنید.

چگونه فیلم ها را از یوتیوب دانلود کنیم؟ (راه حل های آیفون)

در این متن در مورد گوشی های اندرویدی صحبت کردیم و نحوه دانلود از یوتیوب را یاد گرفتیم. در این قسمت از مقاله، بیایید در مورد دانلود ویدیو از یوتیوب برای آیفون صحبت کنیم. اگر گوشی شما اپل است، برای دانلود ویدیوها از یوتیوب مراحل زیر را دنبال کنید:

1- کلمه readel را در اپ استور تایپ کرده و آن را جستجو کنید. سپس از گزینه های داده شده اپلیکیشن Documents by Readdle را روی گوشی نصب کنید.

2- فیلم مورد نظر خود را باز کرده و بخوانید سپس با انتخاب کلمه share لینک را کپی کنید.

3- در اینجا باید برنامه ای را که در مرحله اول نصب کردید باز کنید و روی آیکون واقع در سمت راست و پایین کلیک کنید و وارد مرورگر داخلی آن شوید.

4- در اینجا آدرس سایتی مانند BitDownloader یا Keepvid.pro را وارد کنید. آدرس کپی شده در مرحله 2 را در یکی از این سایت ها قرار دهید و در نهایت گزینه دانلود را انتخاب کنید.

5- اگر تمامی مراحل توضیح داده شده در بالا را به درستی انجام داده باشید، فرآیند دانلود از یوتیوب به آیفون با موفقیت آغاز شده و فایل در آیفون شما ذخیره می شود.

امیدواریم تمامی نکات ذکر شده در پاسخ نحوه دانلود از یوتیوب بتواند به شما در دانلود ویدیو از این سایت کمک کند.

بیشتر بخوانید: ایجاد ربات تلگرام

نتیجه

در این مقاله نکاتی در مورد روش های دانلود از یوتیوب ارائه شده است و روش دانلود از تلگرام روش دانلود فیلم در گوشی های اندروید و آیفون نیز ذکر شده است. اگر تمامی مراحل ذکر شده در این متن را به درستی انجام دهید، در هنگام دانلود فیلم از این سایت با مشکلی مواجه نخواهید شد و می توانید تمامی فیلم های مورد علاقه خود را در سیستم شخصی خود داشته باشید.

سوالات متداول

آیا امکان دانلود از یوتیوب با آیپد وجود دارد؟

بله، می‌توانید با همان روشی که در مورد آیفون توضیح دادیم، ویدیوها را از YouTube به iPad دانلود کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ما در مورد نحوه آپلود فیلم در سایت را مطالعه کنید.

آیا برای دانلود از یوتیوب به VPN نیاز دارید؟

بله، دقیقاً مانند روند تماشای ویدیوها در YouTube، برای دانلود از YouTube باید از VPN استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا