چطور باید دعوا کنیم

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا شیوه مبارزه یک نفر با دیگری متفاوت است و چرا کل گفتگوی برخی افراد به دعوا و برخی دیگر به صلح و دوستی منجر می شود؟

اگرچه تعداد کمی از افراد می توانند رفتار غیرمنتظره طرف مقابل خود را پیش بینی کنند، اما لحظه ای را تصور کنید که این رفتارها قابل پیش بینی می شود، آنگاه دیگر هیچ دعوای وجود نخواهد داشت یا حداقل تعداد آنها به حداقل می رسد.

اکثر مردان در شرایط کاری عموماً خشن‌تر هستند، در حالی که زنان صبورتر هستند زیرا احساساتی‌تر هستند و فقط می‌توانند صدای خود را بالا ببرند و در شرایط بسیار بد و طاقت‌فرسا سخنان ناخوشایند را بیان کنند، البته بدون استثنا. در هر شرایطی، یک حادثه و واکنش ممکن است. در واقع به همین دلیل به گفته بسیاری از افراد نمی توان واکنش ها را در موضوعات مختلف پیش بینی کرد.

علیرغم این باور به غیرقابل پیش بینی بودن رفتار، این نکته نیز قابل ذکر است که زوج ها عموماً به خوبی از رفتار همسر خود آگاه هستند و معتقدند که آنها را به خوبی می شناسند.

بنابراین به نظر می‌رسد شناخت افراد و پیش‌بینی واکنش آن‌ها کار چندان سختی نیست و با کمی تفکر و دریافت نصیحت می‌توانید حتی با نحوه مبارزه خود و دیگران آشنا شوید.

احساسات برخاسته از باورها

مبارزه پاسخی به شکست است. دعوا انواع مختلفی دارد. در یکی از انواع مبارزه، دعوای فیزیکی یا ضرب و شتم است یا مثلاً به صورت هل دادن. نوع دیگر، دعوای لفظی است که در آن افراد از کلمات بد، توهین یا عناوین نامناسب استفاده می کنند.

علی باجلان روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عوامل موثر در بروز احساسات را برشمرد و گفت: مهم ترین عامل در این امر نوع افکار و باورهایی است که در فرد ایجاد می شود. رفتار متفاوتی داشته باشید، به خصوص زمانی که دعوا شروع می شود.

وی نوع باورها و افکار را از عوامل تعیین کننده رفتار و عواطف دانست و ادامه داد: در واقع سرچشمه همه رفتارها و واکنش های انسان افکار و عقاید اوست و بسته به اعتقادات هر فرد، شاهد بروز احساسات مختلف نیز هستیم. در زندگی.

اینگونه کنترل مبارزه را به دست می گیرید

باجلان گفت: طبیعتا با پیروی از باورهای صحیح، منطقی و مؤثر، عکس العمل صحیح و مناسبی رخ می دهد. مثلاً در هنگام دعوا، فرد به راحتی می تواند خود را کنترل کند، اما بدون چنین باور و تفکری، بدون شک انسان با مشکلات فراوان و عصبانیت شدید مواجه می شود.

این روانشناس با بیان اینکه افکار ما از منابع زیادی تغذیه می شود، گفت: یکی از عواملی که در طرز فکر و عقاید انسان تأثیر می گذارد خانواده است زیرا به عنوان مثال وقتی فردی شاهد دعواهای فراوان بین والدین خود یا مشاجرات و مشاجرات فراوان در خانواده، طبیعتا از طرفی پرخاشگری را برمی گزیند و حتی در هنگام حوادث یا برخوردهای معمولی می جنگد.

وی تصریح کرد: وقتی دختر یا پسری هرگز شاهد ابراز احساسات عاطفی یا لطیف اعضای خانواده خود نسبت به یکدیگر نبوده باشد، نمی توانند در برابر رفتار ناخوشایند دیگران واکنش های مثبت و خوبی (مانند خویشتن داری) داشته باشند.

احساسات شکل گرفته توسط فرهنگ

وقتی کسی مشاهده می کند که چگونه دیگران در مواجهه با موقعیت های مختلف شروع به مبارزه می کنند، به مرور زمان چنین واکنشی را یاد می گیرد و می تواند در هر موقعیتی از آن استفاده کند. گاهی اوقات دعوا به دلیل ناتوانی در کنترل احساسات ایجاد می شود و فردی که نمی تواند احساسات یا احساسات پرخاشگری خود را کنترل کند، دعوا می کند.

این مشاور خانواده با اشاره به فرهنگ جامعه به عنوان یکی دیگر از عوامل موثر در ابراز احساسات و نشان دادن واکنش، گفت: به طور کلی فرهنگ جامعه، پسران و مردان را به گونه ای شکل می دهد که رفتار خاصی دارند، مثلاً فرهنگ جامعه الف. انسان می خواهد قدرت بدنی خود را با کنترل احساسات خود نشان دهد.

اخم کردن به بهانه شکست در عشق

باجلان با توجه به اینکه تجربیات اولیه عاشقانه در شکل گیری باورها نقش دارد، مثالی زد: فردی که در اولین رابطه عاشقانه عاطفی خود شکست می خورد، در ابراز احساسات و برخورد ملایم با او بخیل تر است و تصمیم می گیرد تا خشونت و اخم کردن را به جای محبت انتخاب کند. روابط آینده

وی با بیان اینکه بی شک تجربه یک فرد در نحوه برخورد با یک رویداد یا مخاطب خاص موثر است، ادامه داد: وقتی مردی با آرامش و منطق چیزی را به همسرش گوشزد می کند و عکس العملی نمی بیند، ترجیح می دهد در مورد آن صحبت کند. دوباره با لذت اگر با واکنش منطقی انجام یا ترک کار مواجه شود، این مشکل کند می شود، همیشه ملایمت به خرج می دهد و دیگر دست به خشونت نمی زند (البته این مثال برای خانم هایی که با آقایان صحبت می کنند نیز صادق است).

به گفته این روانشناس، وقتی فردی در موقعیتی دعوا می کند و متأسفانه نتیجه مثبتی می گیرد، هر جا که گیر افتاده است او را به دعوا سوق می دهد.

زوج ها در حال پیشرفت هستند

با دانستن سبک مبارزه هر فرد در زندگی، حتی می توانیم ترس خود را از رسیدن به عدالت از بین ببریم، زیرا ترس از دعوا گاهی باعث می شود زنان یا مردان حقوق خود را در بسیاری از زمینه ها نادیده بگیرند.

بنابراین عوامل مختلفی در واکنش ها و طغیان های فرد موثر است که همگی باعث ایجاد سبک های شخصیتی می شوند و با نگاه به پیشینه و شخصیت فرد به راحتی می توان (کمتر) رفتار او را در جلسات پیش بینی کرد.

مرتبط:  چرا با بدنسازان ازدواج نکنیم

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آیا احساس استرس و اضطراب می کنید؟ اگاه باشید که شما تنها نیستید. بر اساس نظرسنجی سالانه انجمن روانشناسی آمریکا در مورد استرس در میان جمعیت این کشور، 75 درصد از آمریکایی ها حداقل یک علامت استرس حاد را در ماه گذشته و قبل از این بررسی تجربه کرده اند. اما جای نگرانی نیست! علم اینجاست تا به شما کمک کند بر استرس خود غلبه کنید. در این مقاله ۱۱ روش علمی و ۴ تکنیک جالب برای آرام کردن ذهن و مدیریت استرس را به شما پیشنهاد می کنیم.

اول، 11 روش علمی

1- آدامس جویدن

این ممکن است برای شما عجیب باشد، اما تحقیقات نشان می دهد که جویدن آدامس و البته دمیدن و دمیدن حباب با آن، خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و همچنین میزان کورتیزول را در بدن کاهش می دهد.

۲- محیط خود را پر از گل و گیاه کنید

غوطه ور شدن در طبیعت به شما احساس شادی و نشاط می دهد و به شما آرامش می دهد. مطالعه ای در دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می دهد که ورود به اتاقی پر از گل و گیاه باعث کاهش فشار خون و افزایش بهره وری می شود. علاوه بر این، گیاهان اکسیژن موجود در فضا را افزایش می دهند و به شما کمک می کنند راحت تر نفس بکشید.

3- علف ها را ببرید یا گل ها و گیاهان را هرس کنید

طبق تحقیقات، ماده شیمیایی منتشر شده توسط علف های بریده یا گل ها و گیاهان هرس شده می تواند باعث آرامش شود. مزیت دیگر این است که ذهن شما را به خود مشغول می کند و فعالیت ذهنی شما را کاهش می دهد.

4 حرکت یوگا برای تقویت آرامش

4- به موسیقی کلاسیک گوش دهید

موسیقی می تواند روح شما را تازه کند. از این گذشته، به نظر می رسد موسیقی اثر فیزیولوژیکی نیز دارد: تحقیقات نشان می دهد که گوش دادن به موسیقی کلاسیک فشار خون، ضربان قلب و هورمون های استرس را در بدن کاهش می دهد.

5- عزیزان خود را ببوسید

اگر استرس دارید و مضطرب هستید، عزیزانتان را در آغوش بگیرید. بوسیدن باعث آزاد شدن اکسی توسین می شود. اکسی توسین یک ماده شیمیایی است که سطح هورمون استرس کورتیزول را کاهش می دهد.

6- زیاد به صفحه های مختلف نگاه نکنید. به خصوص قبل از خواب

در مورد آن فکر کنید و ببینید که آیا بیشتر روز خود را صرف نگه داشتن گوشی و نگاه کردن به صفحه نمایش آن می کنید یا با کامپیوتر کار می کنید؟ خوب اگر اینطور است بدانید که این نور مصنوعی باعث تولید ملاتونین می شود و ریتم شبانه روزی شما را تغییر می دهد. این کار خواب شما را مختل می کند.

با این برنامه ساده، با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

به ویژه جوان ترین افراد هستند که بیشتر تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرند. مطالعات نشان داده است نوجوانانی که شب ها از تلفن همراه خود استفاده می کنند بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی هستند.

7- چای بنوشید

دانشمندان دانشگاه سیتی لندن کشف کرده اند که نوشیدن یک فنجان چای می تواند سطح استرس را تا 25 درصد کاهش دهد. برخی از انواع چای مانند چای سبز حاوی ال تیانین هستند که استرس را کاهش می دهد.

چگونه استرس را از بین ببریم؟ 7 توصیه

8- سر خود را در یک کیسه کاغذی قرار دهید

ممکن است فکر کنید این یک شوخی است، اما نفس کشیدن در کیسه کاغذی شما را آرام می کند. تحقیقات نشان می دهد زمانی که فرد استرس و اضطراب دارد، اغلب به سرعت نفس می کشد که تعادل اکسیژن و دی اکسید کربن را در بدن مختل می کند. هنگامی که در کیسه کاغذی تنفس می کنید، میزان دی اکسید کربن متعادل می شود و احساس بهتری در شما ایجاد می کند.

9- شکلات بخورید

شکلات می تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید! حتی خوردن تنها 40 گرم شکلات یا یک تکه کوچک می تواند میزان هورمون های استرس را در بدن شما کاهش دهد.

10- اگر لیمو دوست دارید آبلیمو درست کنید

اگر شکلات دوست ندارید، مرکبات را امتحان کنید. دانشمندان دریافته اند که ویتامین C به تنظیم کورتیزول و جلوگیری از فشار خون بالا کمک می کند.

11- بخند

تماشای فیلم های خنده دار و خندیدن باعث ترشح اندورفین می شود. این هورمون اثر شادی دارد و شما را آرام می کند.

چگونه می توانیم ذهن و افکار خود را به طور کامل کنترل کنیم؟

4 تکنیک جالب برای آرام کردن ذهن

سعی کنید 2 تا 3 بار در روز را اختصاص دهید و هر بار نیم ساعت این روش ها را تمرین کنید. هرچه بیشتر تمرین کنید، بیشتر پیشرفت خواهید کرد و این تکنیک ها موثرتر خواهند بود. مهم است که به استفاده از این روش ها ادامه دهید، حتی اگر خیلی سریع به نتیجه نرسید. به یاد داشته باشید که با انتظار و تمرین منظم قطعا به هدف خود خواهید رسید.

آمادگی برای آرامش خاطر

قبل از تمرین تکنیک های ریلکسیشن، حتما ذهن، بدن و محیط خود را آماده کنید. برای تهیه نکات زیر را دنبال کنید:

یک اتاق خنک و آرام پیدا کنید که مزاحم شما نشود.

راحت دراز بکشید یا بنشینید و پاهای خود را روی هم قرار دهید.

لباس راحتی بپوشید و کفش های خود را در بیاورید.

به آرامی چشمان خود را ببندید یا روی نقطه مقابل تمرکز کنید.

مرتبط:  چرا تو بی من نمیشی دلتنگ مهدی جهانی

ذهن خود را پاک کنید و روی تنفس خود تمرکز کنید.

اگر فوراً احساس خوبی ندارید نگران نباشید. افکار منفی یا ناراحت کننده ممکن است به ذهن شما خطور کند. روی این افکار تمرکز نکنید. بگذارید این از ذهن شما عبور کند و ادامه دهید.

میزان آرامش خود را قبل و بعد از تمرین یادداشت کنید تا ببینید آیا این تکنیک ها به شما کمک می کنند یا خیر.

1- تکنیک تنفس برای آرامش

نفس کشیدن خیلی سریع و خیلی عمیق می تواند باعث سرگیجه، ضعف یا حتی افزایش اضطراب شود. تنفس آرام و منظم به شما کمک می کند تا احساسات و افکار منفی خود را کنترل کنید و احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

برای کنترل تنفس:

1- یک دست را روی سینه و دست دیگر را روی شکم قرار دهید. هنگام نفس کشیدن، معده شما باید بیشتر از قفسه سینه حرکت کند و باید از طریق شکم نفس بکشید.

۲- آرام و منظم نفس بکشید. اگر می توانید، بهتر است از طریق بینی نفس بکشید. هنگام نفس کشیدن به دستان خود نگاه کنید. دست روی شکم شما باید بالا و پایین حرکت کند و دست روی سینه نباید حرکت کند.

3- دهان خود را ببندید و به آرامی از طریق بینی نفس بکشید.

4- این عمل را دو بار در روز و هر بار 10 بار تکرار کنید.

تسلط بر این تکنیک ممکن است کمی طول بکشد. اما وقتی به آن مسلط شدید، دیگر نیازی ندارید که دستان خود را روی شکم خود بگذارید.

10 نکته ساده برای رسیدن به آرامش در زندگی

2- تکنیک تجسم ساده

این تمرین شامل استفاده از تصویرسازی و تجسم به عنوان راهی برای تمرکز ذهن است. به یک مکان عالی برای استراحت فکر کنید. این مکان می تواند:

خیالی یا واقعی باشید.

مکانی باشید که در آن احساس آرامش و شادی کنید.

جایی است که وقتی می خواهید استراحت کنید به آن می روید.

تا جایی که ممکن است جزئیات را تجسم کنید و به افکار خود بال بدهید. از تمام حواس خود استفاده کنید تا این تصورات واقعی تر شود و احساس کنید که از آرامش آنجا لذت می برید.

اکنون چشمان خود را ببندید و به آرامی از طریق بینی نفس بکشید. روی تنفس خود تمرکز کنید و از آن آگاه باشید. از طریق بینی نفس بکشید و از طریق دهان بازدم کنید. این تمرین را 10 تا 20 دقیقه ادامه دهید.

3- تکنیک آرام سازی سریع عضلانی

این تمرین به شما یاد می دهد که تنش عضلانی را بشناسید و آن را کاهش دهید. با کشش و شل کردن هر عضله به نوبه خود می توانید تنش و فشار را از تمام قسمت های بدن خود از بین ببرید.

روی یک صندلی راحت بنشینید و کارهای زیر را انجام دهید:

1- چشمان خود را ببندید و روی تنفس خود تمرکز کنید. به آرامی از طریق بینی نفس بکشید و از طریق دهان بازدم کنید.

۲- یک مشت محکم کنید و انگشتانتان را به هم فشار دهید.

3- مشت خود را چند ثانیه نگه دارید تا تنش و فشار را احساس کنید.

4- حالا به آرامی انگشتان خود را باز کنید و تفاوت را احساس کنید. متوجه خواهید شد که فشار به آرامی از دست شما ناپدید می شود.

در این صورت دست شما سبک و آرام می شود و حس خوبی به شما دست می دهد. اگر آسیب جسمی یا بیماری دارید که می تواند درد عضلانی شما را افزایش دهد، عضله آن ناحیه را تحت فشار قرار ندهید.

4- تکنیک آرام سازی مشخص

پس از تسلط بر تمرینات آرامش ذهنی، می توانید آن ها را در هر زمان و هر مکانی در طول روز انجام دهید. برای این کار می توانید از نمادهای زیر استفاده کنید:

شانه های خود را شل کنید

تنفس خود را بررسی کنید

عضلات بدن خود را شل کنید

یک مثال خوب از یک “سیگنال” یک نقطه رنگی کوچک روی صفحه ساعت یا اتاقی در خانه است که به شما یادآوری می کند که برای آرام شدن کارهای بالا را انجام دهید.

140 عادت بدی که باید ترک کنیم (مگا لیست)

پس از آرام کردن ذهن

بعد از انجام تمرینات ریلکسیشن برای زود بیدار شدن عجله نکنید. چند دقیقه با چشمان بسته بنشینید تا خطر سرگیجه به حداقل برسد. سپس چشمان خود را باز کنید و قبل از بلند شدن مطمئن شوید که وضعیت بدن شما کاملاً صحیح است.

منبع 1 منبع 2

دوستداران پرشین تولز امیدوارم خوشتون بیاد !!
حدالمکان از نزاع و درگیری بپرهیزید و شخصیت خودتون را حفظ کنید ، زیر انسان ها برخلاف حیوانات ، دارای منطق و شعور هستند و بهتر است مشکلات خودمون را با گفتگو حل کنیم ! ولی بعضی مواقع لازمه …

هدف از این مقاله کمک به درگیری های خیابانی است، اما نمی خواهیم در این مقاله یاد بگیریم که چگونه طرف مقابل را کتک بزنیم. پس توجه داشته باشید که مبارزه و استفاده از زور آخرین مرحله کار ماست، یعنی بعد از اینکه تمام راه های مسالمت آمیز را امتحان کردید اما به نتیجه نرسیدید می توانید طبق عادت ما فک حریف خود را به زمین بزنید. مواد و روش ها. آموزش در قالب چند مرحله در اختیار شما قرار می گیرد. بنابراین، هر زمان که در خارج از خانه درگیر دعوا شدید، به مراحل بعدی فکر کنید.

1- تا حد امکان از دعوا و درگیری بپرهیزید و شخصیت خود را حفظ کنید، مادون انسان ها بر خلاف حیوانات منطق و هوش دارند و بهتر است مشکلات خود را با صحبت حل کنیم!

2- محیط خود را با دقت شناسایی کنید، زیرا هر مکان دارای تجهیزات ویژه ای است که می توان از آنها به عنوان سلاح استفاده کرد. دلیل دیگر این است که در هر شرایطی باید راه صحیح فرار را بدانید، مخصوصاً زمانی که تعداد شما کمتر است، باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشید. برای شناسایی محیط، از تمام حواس پنجگانه خود استفاده کنید، نه فقط برای نگاه کردن. دور و بر.

مرتبط:  چرا در عکس زشت میوفتیم

3- بدانید که همیشه شکست دادن حریف باعث پیروزی شما نمی شود، بلکه گاهی می توانید با گفتن یک سری چیزها یا هشدار دادن به حریف، برنده واقعی باشید. البته هشدار شما باید به گونه ای باشد که شما را در موقعیت بهتری نسبت به رقیب خود قرار دهد. پس همیشه به یاد داشته باشید که گرهی را با دندان باز نکنید. هرگز احساسی رفتار نکنید. همیشه قبل از شروع دعوا منطقی باشید. به عنوان مثال، یک دختر و پسر جوان که نامزد به نظر می رسند از کنار شما عبور می کنند. سعی کنید در آن زمان از او عذرخواهی کنید و به او بگویید که دختر بسیار شبیه به کسی است. شما قبلاً آن را دیده‌اید، بنابراین چاره‌ای جز انجام آن ندارید، وگرنه او از شما عذرخواهی می‌کند و همه چیز به خوبی تمام می‌شود. یا عذرخواهی شما را نمی پذیرد و دعوا می کند. اگر حالت دوم رخ داد، سعی کنید دو یا سه قدم به عقب برگردید و به او هشدار دهید. هرگز نترسید، بلکه مبارزه نکنید، اما در عین حال آماده ضربه زدن باشید.

4- کمی از رقیب خود فاصله بگیرید. فقط زمانی که قصد حمله به حریف خود را دارید فاصله خود را ببندید. طرف مقابل باید در حین نزدیک شدن به شما ضربه بزند و شما هرگز این اجازه را به آنها ندهید. سعی کنید مستقیماً با بحث مواجه نشوید. بدن خود را کمی کج کنید و در یک مکان نمانید زیرا این کار باعث افزایش تمرکز حریف روی شما می شود. اگر مستقیماً با حریف روبرو نباشید، مانع قابل توجهی برای ضربه زدن آنها ایجاد می کنید، بنابراین آسیب کمتری خواهید دید. همیشه مواظب خود باشید، حتی زمانی که در یک نبرد به اصطلاح توتال با حریف خود هستید، زیرا هرگز نمی دانید که مبارزه کی و چگونه آغاز می شود؟!!!

5- تا جایی که می توانید آرام باشید و نفس عمیق بکشید. هرچه آرامش بیشتری داشته باشید و آرامش درونی خود را بیشتر حفظ کنید، سخت تر و بهتر می توانید به حریف خود حمله کنید و از آسیب آنها جلوگیری کنید.

6- سعی کنید در حین مبارزه حرکات خود را با حرکات حریف هماهنگ کنید. سعی کنید از لحظه ای که گارد خود را برای حمله با دفاع و ضد حمله باز می کند نهایت استفاده را ببرید. مراقب باشید که حرکات غیر ضروری انجام ندهید و سعی کنید شبیه رقیب خود شوید. البته این در صورتی است که از نظر قدرت در یک سطح باشید وگرنه باید با چند ضربه حریف را بکشید تا عمل خود را تکرار نکند.

6- آیا باید بدانید کی و چگونه فرار کنید؟ اگر از نظر قدرت بدنی بسیار ضعیفتر از حریف هستید و یا در یک مبارزه گروهی از نظر تعداد کمتر هستید، باید در بهترین شرایط فرار کنید. هنگام فرار سعی کنید برای فرد یا افرادی که شما را تعقیب می کنند مانعی ایجاد کنید، به عنوان مثال با انداختن سطل زباله روی زمین در مسیر آنها. بدانید که گاهی فرار به معنای برنده شدن است. سعی کنید مسیرهای باریکی را برای فرار انتخاب کنید. به عنوان مثال، فرار از طریق اتومبیل در یک پارکینگ عمومی خوب است، اما همیشه مطمئن شوید که خروجی را می دانید.

7- تعادل خود را حفظ کنید و در همه شرایط قد بلند باشید. پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید، زیرا این عمل شما را در بهترین موقعیت برای تعادل قرار می دهد. زانوهای خود را کمی به سمت زمین خم کنید تا در صورت حمله حریف با یک سلاح تیغه، بتوانید بدن خود را سریعتر به عقب برگردانید.

8- زمانی که حریف حمله می کند با آخرین قدرت خود از خود دفاع کنید و هرگز اجازه ندهید حریف کنترل قسمتی از بدن شما را در دست بگیرد، مثلاً اجازه ندهید یقه شما را با دست بگیرد یا با شما مقابله کند که در این صورت می توانید برنده شوید. . کاهش خواهد یافت. اگر طرف مقابل می خواهد بدن شما را تصاحب کند، سعی کنید آنها را بکشید زیرا در حال حاضر نمی توانند از هر دو دست به خوبی برای دفاع از خود استفاده کنند. به طور کلی در هنگام دعوا به نکات زیر توجه کنید:
– به نقاط حساس بدن (صورت، گردن، کلیه ها، بیضه ها و …) ضربه بزنید در مبارزه پیروز باشید.
– در نظر داشته باشید که در رینگ مسابقه مبارزه نمی کنید پس هیچ قانونی وجود ندارد. از هر کاری که می توانید برای حفظ امنیت خود استفاده کنید، مثلاً از کمربند خود استفاده کنید، به چشمان طرف مقابل ضربه بزنید یا در این شرایط هر کاری که می توانید انجام دهید. ضربات شما به زانو، ران و پشت پاهای حریف می تواند او را کاملاً ناک اوت کند، البته به شرطی که در زمان مناسب و با آخرین نیرو انجام شود.

9- همیشه هنگام دعوا صدای خود را بلند کنید. هر چه صدای شما بلندتر باشد، توجه طرف مقابل را به خود جلب می کند و شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد.

10- سایت بینوایان توصیه اکید می کند که هر فردی با هر سن و جنسیتی در کلاس های دفاع شخصی شرکت کند.

همچنین یک فیلم آموزشی جالب (تکنیک های قابل استفاده در دفاع و ضربه زدن): پخش آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا