چطور هر چیزی رو سریع یاد بگیریم

در دنیای امروز، شما بیش از هر زمان دیگری نیاز به یادگیری دارید. مهم نیست چقدر دانش خود را افزایش دهید، همیشه متوجه خواهید شد که باید اطلاعات خود را به روز نگه دارید. علم و فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و اگر می خواهید آنها را دنبال کنید باید آنها را دنبال کنید. در این راه، یادگیری فرآیند بسیار مهمی است که همیشه با آن روبرو هستید. بنابراین مهم است که روش صحیح یادگیری مطالب و چگونگی یادگیری سریع و کارآمد را بدانید. ساعت های طولانی مطالعه لزوماً نشانه ای از یادگیری خوب نیست. با این حال، گاهی اوقات ممکن است ارتباطی بین این دو وجود داشته باشد.

باید بدانید که اصول به شما کمک می کند روند یادگیری را تسریع کنید. اصول و روش های یادگیری سریع به شما کمک می کند در کمترین زمان بیشترین یادگیری را داشته باشید و بنابراین از مطالعه و یادگیری مطالب جدید لذت ببرید. در ادامه این مقاله شما را با تکنیک یادگیری سریع آشنا می کنیم. تا آخر با فارسیرو باشید.

بهترین روش های یادگیری سریع و موثر

اگر می خواهید در زمان یادگیری مطالب و مهارت ها کمترین زمان ممکن را تلف کنید، باید یک سری اصول را رعایت کنید. بهینه سازی روند مطالعه به شما کمک می کند تا بدون خسته شدن از ساعت های طولانی مطالعه، تمام مطالب مورد نیاز خود را بیاموزید. به خصوص اگر امتحان سختی مانند کنکور در پیش دارید. با توجه به اهمیت این موضوع سعی شده است بهترین روش یادگیری سریع را توضیح دهیم. در ادامه می توانید با توضیح 10 تکنیک یادگیری سریع ما را همراهی کنید.

تندخوانی بهترین راه برای یادگیری سریع

احتمالاً در مورد این مهارت شنیده اید. زیرا امروزه یکی از مهارت های عملی افزایش سرعت یادگیری محسوب می شود. اگر یک خواننده معمولی هستید، به طور متوسط ​​بین 200 تا 400 کلمه در دقیقه مطالعه می کنید. اما اگر از مهارت تندخوانی استفاده کنید، می توانید این مقدار را به 1000-1700 کلمه در دقیقه تبدیل کنید. توجه داشته باشید که هنر تندخوانی میزان درک و یادگیری را کاهش نمی دهد. برعکس، می تواند منجر به یادگیری سریع شود. تندخوانی نیاز به تمرین دارد. اما وقتی حرفه ای می شوید، می توانید حجم عظیمی از اطلاعات را در مدت زمان کوتاهی به مغز خود منتقل کنید.

یادداشت برداری

نوشتن آنچه می خوانید به تقویت آن در حافظه شما کمک می کند. وقتی مقاله ای می نویسید، روی کلمات و معنای کلی اطلاعات تمرکز می کنید که به شما کمک می کند مقاله را بهتر و سریع تر یاد بگیرید. توجه داشته باشید که یادداشت‌های دست‌نویس برای یادگیری سریع مؤثرتر از تایپ کردن هستند. چون وقتی تایپ می کنید فقط روی کلمات تمرکز می کنید و درست می نویسید نه روی محتوای جملات. می توانید از نرم افزارهای موجود برای تبدیل متن دست نویس به فایل تایپ شده استفاده کنید.

همچنین بخوانید : معرفی 15 کتاب از بهترین کتاب های فن بیان و بلاغت در جهان

با ایجاد ارتباطات ذهنی سریع یاد بگیرید

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای یادگیری سریع مطالب، ایجاد پیوند ذهنی بین دانش قبلی و مطالب جدید است. نمونه بارز این مهارت، به خاطر سپردن فرمول ها با استفاده از علامت گذاری و به اصطلاح ایجاد کد است. می توانید برای هر نکته ای که باید به خاطر بسپارید یک شعر یا عبارت خاص بسازید و یک راهنما برای ذهن خود بگذارید. ذهن شما عبارات خلاقانه را راحت تر به خاطر می آورد و به همین دلیل، بخیه ها را نیز یاد می گیرید.

ترکیب مدل های یادگیری

به طور کلی، یادگیری به چهار روش رخ می دهد. دیداری، شنیداری، ترکیبی از خواندن و نوشتن و لمس. ابتدا باید روش یادگیری خود را بدانید و بدانید که چگونه بهترین یادگیری را انجام می دهید. اگر بصری باشید، با استفاده از تصاویر و ویدیوها و پاورپوینت بهترین یادگیری را خواهید داشت. اگر فردی شنوا هستید، گوش دادن به فایل های آموزشی، پادکست ها و کتاب های صوتی به شما کمک می کند تا سریع یاد بگیرید.

اگر با ترکیب خواندن و نوشتن یاد می گیرید، طبیعتاً باید مطالب را خودتان بخوانید و با یادداشت برداری در ذهنتان تثبیت کنید و اگر با لمس بهتر یاد می گیرید، باید کارهای عملی، تست و آزمایش انجام دهید. اکنون تکنیک یادگیری سریع ترکیبی از این روش ها است. یعنی برای یادگیری یک موضوع، تماشای فیلم های آموزشی، گوش دادن به پادکست های مرتبط، یادداشت برداری در حین مطالعه کتاب ها و مقالات و در نهایت به کار بردن آموخته های خود به صورت عملی. خواهید دید که این روش یادگیری سریع چقدر موثر است.

همچنین بخوانید : می خواهم خوشحال باشم، چه کنم؟ 5 راه برای شاد بودن

با انجام تمریناتی برای مغز سریع بیاموزید

همیشه سعی کنید مغز خود را به چالش بکشید. هرچه بیشتر از مغز خود استفاده کنید، بهتر کار می کند. سعی کنید دائما چیزهای جدید یاد بگیرید. فرقی نمی کند کم باشد یا زیاد، هر روز چند کلمه از یک زبان جدید مغز را تربیت می کند. انجام بازی های فکری که ذهن شما را درگیر می کند و شما را به چالش می کشد نیز انتخاب خوبی برای تمرین مغز است.

تمرین آنچه می دانید یک تکنیک یادگیری سریع عالی است.

وقتی چیزی یاد می گیرید باید آن را تمرین کنید تا به خوبی در حافظه شما ثبت شود. به عنوان مثال هنگام مطالعه درسی مانند فیزیک، پس از مطالعه مطالب، باید نمونه سوالات آن را نیز حل کنید تا نحوه اعمال فرمول ها و محاسبات را بیاموزید. در مرحله بعد باید سعی کنید آنها را در عمل اعمال کنید که با آزمایش و انجام کارهای عملی امکان پذیر است. به این ترتیب می توانید سخت افزار را به طور کامل یاد بگیرید و مشکلات خود را حل کنید.

گفته می شود بهترین زمان برای تمرین 6 ساعت پس از یادگیری است. این اطلاعات به 6 ساعت نیاز دارد تا در مغز تثبیت شود. توجه داشته باشید که اگر یادگیری طولانی شود، ممکن است مطالب را فراموش کنید. درست مثل قبل از ساعت 6 هنوز مطالب را خوب به خاطر نمی آورید. پس حتما زمان 6 ساعت را رعایت کنید.

همچنین بخوانید : تکنیک پومودورو چیست؟ آموزش مدیریت زمان به روش گوجه فرنگی

آموزش آموخته ها یک روش یادگیری سریع موثر است

وقتی چیزی را به دیگری آموزش می دهید، حدود 90 درصد آن را پس می گیرید. از طرفی در حین این کار متوجه نقاط قوت و ضعف خود می شوید و آنها را اصلاح می کنید. به این ترتیب به سرعت یاد خواهید گرفت. سعی کنید با کمی فاصله از یادگیری مطالب جدید تدریس کنید تا به شما در یادگیری بیشتر کمک کند. می توانید از تکنیک اسکن محتوا در جلوی آینه استفاده کنید.

همچنین بخوانید : چگونه مکالمه را شروع کنیم: 10 روش خوب برای شروع مکالمه

به جای افزایش زمان مطالعه، روی تکرار مطالب تمرکز کنید

حقیقت این است که میزان یادگیری شما به مدت زمانی که مطالعه می کنید بستگی ندارد، بلکه به چند بار تکرار و تجدید نظر این مطالب بستگی دارد. مطالعه یک مقاله به مدت 10 ساعت بدون مطالعه مجدد آن، بهره وری شما را کاهش می دهد. بنابراین سعی کنید همان مقاله را به مدت 5 ساعت بخوانید اما چندین بار آن را بخوانید. خواهید دید که چگونه این روش یادگیری سریع بر مطالعات شما تأثیر می گذارد.

محتوا را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید

قبل از شروع مطالعه سعی کنید تمام مطالب را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید. به این ترتیب مغز شما به طور ناگهانی با حجم زیادی از محتوا مواجه نمی شود. یادگیری مطالب کوتاه برای مغز آسان‌تر است زیرا می‌تواند آنها را پردازش، تجزیه و تحلیل و در نهایت پس از خواندن هر محتوا تثبیت کند. از سوی دیگر، شما انگیزه بیشتری برای خواندن محتوای کمتر دارید تا حجم زیادی از مطالب. بنابراین شما راحت تر مطالعه می کنید و سریع تر یاد می گیرید.

یادگیری سریع با کاهش زمان مطالعه و افزایش تمرکز

دو ساعت مطالعه با تمرکز بالا موثرتر از ده ساعت مطالعه بدون تمرکز است. هنگام مطالعه از حواس پرتی خودداری کنید. اگر می خواهید مطالعه کنید، فقط مطالعه کنید. شبکه های اجتماعی خود را چک نکنید و با کسی صحبت نکنید. انجام کارهای نامرتبط ذهن شما را خسته و یادگیری را کند می کند. در جایی که احساس می کنید ذهنتان به درستی کار نمی کند مکث کنید. هرگز چیزی را به زور وارد مغز خود نکنید. زیرا مغز زمانی یاد می گیرد که بستر لازم فراهم شود.

بهترین زمان روز برای یادگیری سریع

باید بدانید که تعیین بهترین زمان برای یادگیری سریع و موثر به عهده شماست. هر کدام از ما ساعت بیولوژیکی متفاوتی داریم. یکی در صبح بهتر یاد می گیرد و دیگری راحت تر در عصر مطالعه می کند. بنابراین مهم است که حالت ایده آل خود را پیدا کنید. لازم به ذکر است که عاداتی مانند دیر خوابیدن یا زود بیدار شدن همگی با تکرار و تمرین آموخته می شوند; بنابراین دیر بیدار شدن دلیل معتبری برای یادگیری بهتر در شب نیست.

بسیاری بر این باورند که بهترین زمان برای یادگیری سریع و کارآمد صبح است. زیرا مغز به خوبی استراحت کرده و پس از پردازش اطلاعات قبلی، اکنون آماده دریافت اطلاعات جدید است. نور طبیعی خورشید در صبح به شما انرژی می دهد و همچنین نسبت به نور مصنوعی لامپ ها برای چشم مفیدتر است. از سوی دیگر، صبح بهترین زمان برای مرور دانش قبلی است. زیرا مغز در فعال ترین حالت خود قرار دارد و می تواند ابهام زدایی کند و پاسخ سوالات شما را بیابد.

بعد از ظهر همچنین می تواند زمان خوبی برای یادگیری سریع باشد. در ظهر، مغز ظرفیت زیادی برای ایجاد پیوند بین محتوای جدید و دانش قبلی دارد. پس بخشی از مطالعه خود را به بعد از ظهر اختصاص دهید. اگر در پایان روز انرژی بیشتری برای یادگیری دارید، یادگیری را به شب موکول کنید. اما مطمئن شوید که هر شب ۸ تا ۹ ساعت خوب بخوابید.

همچنین بخوانید: بهترین راه‌ها برای تغییر و اصلاح سبک زندگی (سبک زندگی)

عوامل موثر بر یادگیری سریع

عوامل متعددی بر روند یادگیری سریع تأثیر می گذارد که در ادامه می خواهیم به بررسی برخی از آنها بپردازیم. با بهبود هر یک از این موارد، می توانید روند یادگیری را سریعتر و آسان تر کنید.

آمادگی: برای یادگیری سریع مطالب، باید از نظر ذهنی، جسمی، روحی و عاطفی آماده باشید. در شرایط نامناسب و عدم آمادگی، ذهن فاقد قدرت تمرکز است و بنابراین یادگیری سریع اتفاق نمی افتد و انواع تکنیک های یادگیری سریع پاسخگو نخواهد بود.

انگیزه و هدف: وقتی انگیزه و هدف یادگیری ندارید، ذهن شما مطالب جدید را مسدود می کند. این باید ذهن شما را برای یادگیری چیزهای جدید تحریک کند.

مرتبط:  چرا مژگان با جواد ازدواج نکرد نی نی سایت

تجربیات گذشته: تجربیات گذشته شما تأثیر مستقیمی بر زمان حال و به طور طبیعی بر یادگیری دارد. همه چیز باید با زندگی شما و با در نظر گرفتن تجربیات شما سازگار شود.

موقعیت و محیط یادگیری: محیط یادگیری تأثیر زیادی بر قدرت یادگیری دارد. مطالعه در یک محیط پرتنش و استرس زا درک شما را از مطالب کاهش می دهد.

توجه به کل به جای جزء: مطالعه مطالب پراکنده بدون توجه به رابطه بین آنها بی فایده است. شما باید بتوانید ارتباط بین مسائل را کشف کنید و در نهایت اطلاعات ثابتی در مورد مشکل داشته باشید.

تمرین و تکرار: تمرین و تکرار مطالب کلید یادگیری سریع و موثر آنهاست. تکرار را جدی بگیرید.

همچنین بخوانید : برنامه موفقیت مردم عادت و روال روزانه افراد موفق و ثروتمند جهان

سوالات متداول

چه چیزی باعث یادگیری سریع می شود؟

عوامل متعددی در یادگیری سریع نقش دارند. به عنوان مثال تکرار مطالب چند بار باعث یادگیری سریعتر می شود یا انتخاب زمان مناسب برای یادگیری مطالب با توجه به سیستم بدن شما باعث پیشرفت در چندین مرحله می شود. مهم است که ابتدا خودتان را به خوبی بشناسید و سپس از تکنیک های یادگیری سریع استفاده کنید.

چگونه سریع یاد بگیریم؟

یادگیری سریع هرگز به خودی خود اتفاق نمی افتد. شما باید مجموعه ای از تکنیک ها را پیاده سازی کنید تا بتوانید مطالب را سریعتر یاد بگیرید. ابتدا چند روش یادگیری سریع را بیاموزید، سپس آنها را عملی کنید. سعی کنید در عادات مطالعه خود یک کار را در یک زمان انجام دهید. بعد از مدتی به تمام تکنیک ها مسلط خواهید شد و به سرعت یاد خواهید گرفت.

نتیجه

هر کدام از شما حتما تا صبح شب امتحان بیدار بوده اید تا درس های ذخیره شده را بخوانید و امتحان را پس دهید. دقیقاً اینجاست که به اهمیت یادگیری سریع پی می برید. اگر بتوانید مهارت ها را توسعه دهید و روش های یادگیری سریع را بدانید، می توانید در چنین شرایطی خود را نجات دهید. شما کمترین زمان را صرف مطالعه و یادگیری می کنید. اما شما بهترین نتیجه را می گیرید. این روزها هر کاری که انجام می دهید باید با مطالعه و یادگیری مطالب جدید به روز باشید. اما گاهی اوقات فرآیند یادگیری برای شما خسته کننده می شود زیرا زمان زیادی می برد یا تمرکز کافی ندارید.

برای حل این مشکل چند تکنیک یادگیری سریع را به شما آموزش داده ایم تا زمان کمتری صرف کنید اما حجم بیشتری یاد بگیرید. با استفاده از آنها و تمرین آنها می توانید به وضوح تغییرات مثبتی را در روند یادگیری خود مشاهده کنید. اگر روش های یادگیری سریع را می دانید، حتما با ما در میان بگذارید.

برای عملکرد بهتر باید سریعتر یاد بگیرید. چطوری این کار را انجام میدهی؟

به گزارش آلامو به نقل از سایت success.com؛ ابتدا اجازه دهید به شما بگویم چه کاری را نباید انجام دهید، زیرا بسیاری از مردم می گویند: «من سریعتر یاد خواهم گرفت. من می خواهم سریع خواندن را یاد بگیرم. من می خواهم یک زبان جدید یاد بگیرم. من می خواهم همه این مهارت های جدید را یاد بگیرم…”

اتفاقی که می افتد این است که افراد به اهداف یادگیری خود بسیار معمولی نزدیک می شوند. چه مفهومی داره؟ منظورم این است که آنها تظاهر می کنند و واقعاً نمی خواهند یاد بگیرند.

می گویند من می خواهم این را یاد بگیرم، می خواهم آن را یاد بگیرم. یک روز می خواهند فرانسوی یاد بگیرند. یا می خواهند عکاسی یاد بگیرند. یک روز می خواهند یاد بگیرند که چگونه وبلاگ نویسی کنند… و در واقع چیزی یاد نمی گیرند، زیرا یادگیری یک شبه اتفاق نمی افتد، در طول زمان اتفاق می افتد.

اگر می‌خواهیم سریع‌تر یاد بگیریم، باید رویکرد خود را به یادگیری تغییر دهیم. برای یادگیری چیزهای کوچک باید اهداف کوچکی تعیین کنیم. اما این روش برای بسیاری از افراد موثر نیست. چون سعی نمی کنند در چیزی جا بیفتند. باید دید وسیع تری برای آنها و هدفشان در زندگی وجود داشته باشد.

اگر می خواهید مصمم به یادگیری باشید، باید دید وسیع تری نسبت به خود داشته باشید.

رابطه بین اهداف زندگی و آنچه می خواهید یاد بگیرید

اگر می خواهید هر چیزی را سریعتر یاد بگیرید، ابتدا باید رابطه بین اهداف یادگیری و آرزوهای خود را درک کنید.

من همیشه به مردم می گویم آنچه را که می خواهید یاد بگیرید فقط انجام ندهید زیرا من می خواهم همه چیز را یاد بگیرم. همه می خواهند 50 چیز جدید را سریع یاد بگیرند، اما هیچ کس همه چیز را یاد نمی گیرد. برای چی؟ چون برای آنها واقعی نیست. بعضی چیزها آرزوهای زودگذر هستند. اگر می خواهید یک یادگیرنده عالی شوید، باید به رویای خود فکر کنید. هنر واقعی زندگی که شما تصور کرده اید.

قبل از شروع یادگیری، باید بدانید که از زندگی چه می خواهید.

تا زمانی که ندانم می خواهم زندگیم چه باشد، چه زندگی کنم، چه آرزوهایی داشته باشم، یا چه کسی باشم، نمی دانم چه چیزی را یاد بگیرم. من فقط در مورد چیزهای مختلف کنجکاوم، اما وقتی نوبت به اجرا می رسد، آرام می شوم.

راه برای به دست آوردن یادگیری درست این است که بگوییم “من می خواهم زندگی من چگونه باشد؟” بیایید دانش، توانایی ها، مهارت های خود و توانایی خود را برای ساختن زندگی افزایش دهیم. در این صورت به نقطه ای خواهید رسید که یادگیرنده خوبی خواهید شد.

تا زمانی که ماموریت خود را ندانید، نمی دانید چه چیزی را یاد بگیرید و چه مهارت ها و توانایی هایی برای یادگیری بهتر لازم است. در غیر این صورت، شما فقط مهارت ها را به هم می زنید. شما در حین یادگیری بازی می کنید، اما هرگز غرق نمی شوید.

وقتی فهمیدی از زندگی چه می‌خواهی، چه احساسی داری، بفهمی چه می‌خواهی یاد بگیری، آنگاه همه چیز تغییر می‌کند.

من نمی گویم قبل از اینکه یاد بگیرید باید بدانید که هدف نهایی شما چیست. من فقط می گویم اگر می خواهید سریعتر یاد بگیرید، ابتدا باید هدف را تعیین کنید و سپس به دنبال آن بروید و خیلی سریعتر یاد خواهید گرفت.

به دنبال مثال باشید. چرخ را دوباره اختراع نکنید

اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، باید چیزی را الگو برداری کنید. شما باید کسی را ببینید که قبلاً این کار را انجام داده است. شما باید در مورد کسی که قبلاً این کار را انجام داده است بخوانید. شما باید از تجربیات آن شخص استفاده کنید.

بدترین چیز در یادگیری این است که از صفر شروع کنید. صرف نظر از سابقه حرفه ای خود، فقط وقت خود را تلف می کنید و کندترین راه را برای یادگیری انتخاب می کنید.

چرخ هزاران سال پیش اختراع شد، بنابراین بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بگویید “بگذار از ابتدا شروع کنم”. این یادگیری نیست، احمقانه است. صرف نظر از اینکه قبلاً انجام شده است.

پس کتابی در مورد کسی که قبلا این کار را انجام داده است بخوانید. سعی کنید با کسی ملاقات کنید که قبلاً این کار را انجام داده است و از او یاد بگیرید. مثال های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها یاد بگیرید و باید از آنها شروع کنید.

راحت

سعی کنید تمرین کنید.

سعی کنید در چیزی که می خواهید یاد بگیرید غرق شوید.

اگر می خواهید پیانو یاد بگیرید، با یک بار درس خواندن در ماه پیانیست نمی شوید. اگر می خواهید زبان فرانسه را یاد بگیرید، نمی توانید با صحبت با فردی که زبان فرانسه را در ماه یک بار صحبت می کند، زبان فرانسه را یاد بگیرید. باید بیشتر تمرین کنی

اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، باید زمان زیادی را صرف یادگیری کنید. شما نمی توانید چیزی را هفته ای یا یک ماه یاد بگیرید، باید زمان زیادی را صرف یادگیری کنید.

من هر هفته یک کتاب رشد شخصی را برای رشد خودم می‌خوانم و به مدت 17 سال این کار را انجام می‌دهم و هرگز برای یک هفته از انجام آن دست نمی‌کشم. من خودم را متعهد به این کار کردم. میخواستم یاد بگیرم می خواستم زندگی ام را تغییر دهم. می‌خواستم بر ذهن، روابط، امور مالی و سلامتم مسلط شوم. این کار آنقدر برایم مهم بود که به واقعیت زندگی ام تبدیل شده بود.

اگر فردی هستید که می گویید «هر روز زمانی برای یادگیری پیدا نمی کنم»! بنابراین این شما هستید که شایستگی های خود را رد می کنید!

به من نگویید که نمی توانید هر روز زمانی را برای یادگیری و رشد اختصاص دهید. اگر احساس می کنید که در طول روز زمانی برای یادگیری ندارید، به دلیل سوء مدیریت شماست.

من فکر می کنم چیزی که در زندگی اکثر مردم کم است کنترل آنها بر زندگی خودشان است. چون اگر به چیزی مسلط نباشیم، پیشرفت نخواهیم کرد. و اگر پیشرفت نکنیم، هرگز احساس رضایت عمیق، رضایت و شادی را تجربه نخواهیم کرد.

بنابراین لازم است چیزی را به طور مداوم در طول روز تمرین کنید. و مردم خواهند گفت: “وای، چطور اینقدر در آن مهارت پیدا کردی؟” سپس می گویید: “من هر روز برای این کار وقت گذاشتم.”

به همین دلیل است که هیچ رازی وجود ندارد. من در کاری خوب هستم زیرا هر روز آن را تمرین می کردم. حالت انسجام در عمل و هدف یادگیری است.

برای بهبود و رشد بازخورد دریافت کنید

اگر می خواهید یک ورزشکار در سطح جهانی شوید، به یک مربی نیاز دارید. اگر می خواهید فردی در سطح جهانی شوید، به کسی نیاز دارید که توجه کند و به شما بازخورد بدهد. یک مربی نظر خود را در مورد کار به شما می دهد. شاید یکی از دوستان شما انتقاد سازنده ای به شما کند و شما بگویید سلام، می توانید قبل از ارسال آن را تماشا کنید؟

مهم است که بازخورد دریافت کنید، چه از یک دوست، یکی از اعضای خانواده، همسر یا شخصی که به کار شما اهمیت می دهد.

برخی چیزها یادگیری را از بین می برند، و این زمانی است که افراد در بازخورد یا قضاوت خود بسیار خشن و بی رحمانه رفتار می کنند به گونه ای که یادگیری را متوقف می کنند. اگر این بازخورد از طرف یک فرد حسود می آید، به سخنان او چشم پوشی کنید. در قضاوت او هیچ چیز منصفانه ای وجود ندارد زیرا او از یک پس زمینه نامناسب می آید. وقتی فردی شما را نمی شناسد و رفتار گستاخانه ای دارد، نباید به آن توجه کنید.

اما اگر کسی شما را می‌شناسد و به شما بازخورد می‌دهد، اما نحوه انتقال احساسات را دوست ندارید، آن را نادیده بگیرید. در عوض، سعی کنید به خودتان بگویید چه بخش هایی از صحبت های دیگران می تواند به شما در بهبود شغلتان کمک کند.

مرتبط:  چرا همزمان با لیزر نباید راکوتان خورد

سعی کنید به هر نقدی با توجه به ارزش آن توجه کنید و از نکات مثبت هر نقد استفاده کنید.

یک ضرب الاجل برای یادگیری تعیین کنید

چقدر سریع می خواهید چیزی یاد بگیرید؟ چقدر سریع می خواهید بر این کار مسلط شوید؟ آیا می خواهید در این ماه، این هفته یا امسال نتیجه بگیرید؟

بدون برنامه زمانی، نمی توانید یادگیری را به موقع انجام دهید. نداشتن برنامه به معنای حواس پرتی تضمین شده است. بنابراین چه زمانی باید آن موضوع جدید را یاد بگیرید یا به سطح مهارت بعدی برسید؟ اگر در مدت زمان مشخص شده به نتیجه نرسید چه؟ دانستن پاسخ این دو سوال یادگیری را سرعت می بخشد.

شما می دانید چه چیزی می خواهید یاد بگیرید.

افرادی هستند که می توانید از آنها یاد بگیرید.

می توانید تمرین کنید.

می توانید به پیشنهادات و انتقادات این افراد و تجربیات آنها توجه کنید.

می دانید که باید آن را انجام دهید و در مدت زمان معینی بر آن مسلط شوید.

این نکات را دنبال کنید و سریعتر یاد خواهید گرفت. می توانید بیشتر درگیر زندگی باشید. شما اشتیاق بیشتری برای یادگیری دارید. توجه بیشتری به چیزها خواهید داشت. احساس می کنید در حال رشد هستید و از زندگی خود رضایت بیشتری دارید.

سرعت یادگیری را تا دو برابر افزایش دهید!

تکرار همیشه راه حل ما برای یادگیری یک درس یا یک تکنیک بوده است.

به گزارش دویچه وله، محققان یک روش جدید به جای تکرار، توصیه بهتری دارند که می تواند کارایی یادگیری شما را دو برابر کند.

یادگیری مهارت های حرکتی اساساً ایجاد “حافظه ماهیچه ای” برای انجام اعمال مکانیکی مانند نواختن یک ساز یا ورزش است. آشناترین روش یادگیری، تداوم در عمل است. شما می خواهید بک هند تنیس خود را بهبود ببخشید: صد بار در روز به بک هند ضربه بزنید یا مقیاس “اف ماژور” را بازی کنید تا زمانی که انگشتان شما خونریزی کند.

یافته های جدید این روش را ناقص تشخیص نداده اند، اما محققان دانشگاه جان هاپکینز معتقدند این روش ناقص است. به جای تکرار یک تمرین خاص، ممکن است بتوانید با ایجاد تغییرات کوچک در روند تمرین، سرعت یادگیری خود را افزایش دهید.

شما می خواهید بک هند خود را بهبود ببخشید، پس فقط با یک راکت تنیس تمرین نکنید. راکت های مختلف را در اندازه ها و وزن های مختلف نگه دارید. اگر می خواهید در مرحله «2» ساز زدن را تمرین کنید، در مرحله «ت» نیز تمرین کنید.

پابلو سلنیک، یکی از محققان این تیم تحقیقاتی در بیانیه‌ای نوشت: طبق یافته‌های ما، اگر فردی می‌خواهد در چیزی مهارت پیدا کند، به جای تکرار یک تمرین، باید تمرینات خود را با تغییرات کوچک انجام دهد. با این کار او تکنیک مورد نظر را سریعتر و سریعتر یاد می گیرد.»

برای این مطالعه، دانشمندان از 86 شرکت‌کننده داوطلب خواستند تا با تنظیم فشار ملایم در دست متصل به رایانه، یاد بگیرند که چگونه مکان‌نما را روی صفحه رایانه خود حرکت دهند.

در صفحه نمایش هر شرکت کننده، بخشی به نام “خانه” وجود داشت که در ابتدای مکان نما قرار داشت. بقیه صفحه به 5 بخش مختلف تقسیم شد. در توضیح روش تحقیق برای این پروژه آمده است: شرکت کنندگان باید مکان نما را از «خانه» به سایر قسمت های مشخص شده صفحه نمایش بر اساس مسیری از پیش تعیین شده، با حداکثر سرعت و دقت بیشتری حرکت دهند.

افراد در سه گروه مختلف قرار گرفتند. هر سه گروه در اولین جلسه سنجش مهارت شرکت کردند. سپس دو گروه تمرین دیگری را با فاصله زمانی 6 ساعت انجام دادند. وظیفه گروه اول این بار تکرار تمرین اول بود. اما برای گروه دوم، محققان حساسیت کره کوچک را به فشار تغییر دادند. گروه سوم فقط تمرینات دو گروه دیگر را دیدند.

24 ساعت پس از اولین تمرین، از سه گروه خواسته شد تمرین اول را تکرار کنند. با این کار، محققان می خواستند بدانند که کدام گروه در طول تمرینات بیشترین تسلط را در کار با توپ کسب کرده است.

متخصصان در جمع بندی خود گفتند: “برای یادگیری یک مهارت جدید، فرد باید آنچه را که به خاطر می آورد با اطلاعات جدید به روز کند.” اگر همان تمرین قبلی هر بار با همان روش تکرار شود، لایه جدیدی به آموزش قبلی اضافه نخواهد شد.

بر اساس این تئوری، تغییرات کوچک در تمرین و اضافه کردن بخش‌های جدید به آنچه بدن شما قبلاً آموخته است به شما کمک می‌کند بهتر و سریع‌تر یاد بگیرید.

البته محققان تاکید می کنند که تغییرات ایجاد شده باید جزئی باشد. در ادامه با همان مثال قبلی تقویت بک هند یک تنیسور: افزایش تمرین آن فرد به 20 دقیقه در روز تاثیر مثبتی بر توانایی او در اجرای حرکت نخواهد داشت. پابلو سلنیک در مورد این موضوع می گوید: «اگر تمرین جدید با تمرینات قبلی خیلی متفاوت باشد، اثربخشی یادگیری کاهش می یابد. تفاوت بین تمرینات باید کم باقی بماند.

برای رسیدن به ثروت و موفقیت، باید سریعتر یاد بگیرید. اما چگونه من 250000 دانش آموز موفق و ثروتمند تربیت خواهم کرد! و جالب است بدانید که همه آنها از این 5 روش جادویی استفاده کرده اند و زندگی خود را تغییر داده اند.

بنابراین اگر می خواهید زندگی خود را متحول کنید و درآمد خود را با 5 استراتژی فوق العاده ساده در 20 ضرب کنید. اکنون وبلاگ را بخوانید و هر کاری را که می گویم انجام دهید.

برای عملکرد بهتر، باید سریعتر یاد بگیرید، اما چگونه می‌خواهید این کار را انجام دهید؟

صبح بخیر؛ من امیررضا دهقان هستم. میلیونر، کارآفرین اینترنتی، مربی موفقیت! من به این معروف هستم که می توانم به راحتی 300 هزار تومان را به 10 میلیارد تومان تبدیل کنم! از رزومه ام همین بس که 250000 دانش آموز موفق و ثروتمند تربیت کرده ام! اما من نمی خواهم با گفتن این حرف شما را تحت تأثیر قرار دهم. من نمی‌خواهم ژست بگیرم و نمی‌خواهم به خاطر دستاوردهایم چشم‌های حسادت‌آمیز داشته باشم. برعکس، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم.

این جملات را نگفتم که بگویم من خیلی باهوش و متفکرم! برعکس، من فردی با هوش کاملا معمولی هستم. اتفاقا من برای تمدید و امتحانات شهریور دبستان عادی بودم! اما چه چیزی زندگی من را تغییر داد؟ من اینجا هستم تا این را به شما بگویم تا بتوانید امروز زندگی خود را 180 درجه بچرخانید و به آنچه در ذهن دارید برسید! خوب، می خواهید به شما بگویم چه چیزی باعث موفقیت من در حال حاضر شد؟ من موافقم. شما به این دلیل وارد این وبلاگ شده اید که می خواهید زندگی مالی خود را متحول کنید. و به خاطر این قدم فوق العاده که برداشتی دست خالی تو را رها نمی کنم. فقط دو چیز باعث موفقیت من شد و جدا از این دو چیز برای تغییر زندگی و رسیدن به درآمد ایده آل نیازی به چیزی ندارید: 1- ذهن 2- سیستم.

بله، نظرم تغییر کرد و از یک سیستم اثبات شده استفاده کردم. فقط همین!! من کار دیگری نکردم! من فردی بودم که به سختی می‌توانستم یاد بگیرم و موفق شوم، اما برخی از استراتژی‌های ذهنی به من کمک کرد با وجود هوش طبیعی (شاید احمقانه) سرعت یادگیری ذهنی‌ام را 10 برابر افزایش دهم. این راهکارها و روش ها را در این وبلاگ به شما آموزش می دهم و شما با مطالعه این وبلاگ اولین قدم برای تغییر زندگی خود را بردارید. و مرحله دوم سیستم است و نگران نباشید تصمیم گرفتم این سیستم را برای امروز و فقط امروز 100% رایگان در اختیار شما قرار دهم. کافی است این وبلاگ را تا آخر بخوانید تا ذهن خود را به باد دهید و در نهایت سیستم را دریافت کنید. خوب، آیا حاضرید امروز زندگی خود را تغییر دهید؟ پس بیا بریم دوست من!

با این 5 روش جادویی 10 برابر سریعتر بیاموزید!

اول اجازه بدهید به شما بگویم چه کاری را نباید انجام دهید. چون خیلی ها هستند که با خود می گویند ((من می خواهم سریع یاد بگیرم. می خواهم تندخوانی یاد بگیرم. می خواهم یک زبان جدید یاد بگیرم. می خواهم همه این مهارت های جدید را یاد بگیرم…))

و چه اتفاقی می افتد که شور و شوق یادگیری در این افراد به سرعت از بین می رود؟ و از یادگیری دست می کشند؟ می خواهید بدانید منظورم چیست؟ منظورم این است که آموختن آنها دروغ است. آنها واقعاً نمی خواهند یاد بگیرند. آنها فقط می گویند من می خواهم این را یاد بگیرم، می خواهم آن را یاد بگیرم. یک روز می خواهم عکاسی یاد بگیرم. یک روز می خواهم زبان فرانسه یاد بگیرم، روز دیگر می خواهم یاد بگیرم چگونه وبلاگ نویسی کنم. در واقع آنها هرگز چیزی یاد نمی گیرند. زیرا فرآیند یادگیری در یک روز اتفاق نمی افتد – ادامه دارد.

اگر واقعاً می‌خواهیم بدانیم یادگیری در کجا انجام می‌شود، باید به روشی متفاوت به یادگیری نگاه کنیم. فرآیند یادگیری برای چیزهای کوچکی که می خواهیم یاد بگیریم، هدف کوچکی نیست. اگر اینطور است، به کسی آسیب نمی رساند و ماندگار نیست. آنها باید تصویر بزرگ تری از اینکه چه کسی هستند و می خواهند زندگی شان باشد داشته باشند. اگر فقط یک عادت یادگیری را دنبال می کنید، باید دید وسیع تری از خود داشته باشید.

1. اهداف زندگی خود را به موضوع یادگیری وصل کنید.

اهداف زندگی خود را با آنچه می خواهید بیاموزید مرتبط کنید.

اگر می خواهید سریعتر یاد بگیرید، ابتدا باید ارتباط بین اهداف یادگیری و زندگی رویایی خود (زندگی که می خواهید زندگی کنید) را درک کنید. من همیشه به مردم می گویم وقتی می خواهید چیزی یاد بگیرید، فکر نکنید که باید اتفاق بیفتد. چون حدس بزنید، ما می خواهیم همه چیز را یاد بگیریم، همه می خواهند 50 چیز جدید را سریع یاد بگیرند. اما پس از آن هیچ کس چیزی یاد نمی گیرد. برای چی؟ زیرا این یک چیز واقعی نیست، بلکه فقط یک میل زودگذر است. اگر می خواهید یک یادگیرنده عالی باشید، باید زندگی رویایی خود را به یک سبک زندگی واقعی که برای خودتان متصور هستید متصل کنید. قبل از تبدیل شدن به یک یادگیرنده عالی، باید بدانید که از زندگی چه می خواهید.

تا زمانی که ندانم زندگی من چیست، در روزگارم چه می خواهم زندگی کنم، چه رویایی داشته باشم یا چه کسی باشم، نمی دانم چه چیزی می خواهم یاد بگیرم. من فقط در مورد موضوعات مختلف کنجکاو هستم و آنها را مرور می کنم.

اما راه اصلی تسلط، یادگیری بخشی است که گفتیم ((من می خواهم زندگیم چه شود.)) اجازه دهید این بحث را کامل کنم. مهارت‌ها، شایستگی‌ها و توانایی‌هایی که توسعه می‌دهید. و در اینجا ما به یک یادگیرنده عالی تبدیل می شویم. تا زمانی که ندانید ماموریت شما چیست، نمی دانید چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید و چه توانایی ها و مهارت هایی را ارتقا دهید. شما سرگرم می شوید و با موضوعات آموزشی بازی می کنید، اما هرگز غرق نمی شوید.

مرتبط:  چطور با گوشی سامسونگ از صفحه فیلم بگیریم

بنابراین وقتی خواسته ها و اهداف واقعی خود را بدانید، می توانید به معنای واقعی آن یاد بگیرید! اما وسوسه یادگیری تمام دروس از روی قلب هرگز شما را رها نمی کند. مگر اینکه همیشه اهداف خود را جلوی چشمان خود نگه دارید. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک تابلوی آرزو است. این استراتژی ساده و اغلب دست کم گرفته شده می تواند زندگی شما را متحول کند. نمودار آرزوها به شما این امکان را می دهد که همیشه اهداف و رویاهای خود را جلوی چشمان خود داشته باشید و این عدد یادگیری متمرکز شما را تقویت می کند. اگر می خواهید در مورد استراتژی لیست علاقه مندی ها بیشتر بدانید، از وبلاگ من دیدن کنید: “چگونه می توانید با لیست آرزوها به زندگی رویایی خود برسید؟”

من نمی گویم قبل از اینکه چیزی یاد بگیرید، باید هدف نهایی زندگی خود را بدانید. من فقط می گویم اگر می خواهید سریعتر یاد بگیرید، شروع به تحقق آن هدف کنید و مسیر پیش روی خود را درک کنید.

2. چرخ را دوباره اختراع نکنید! به خدا راه را قبلاً کشف کرده اند!

طبق یک مثال ادامه دهید. خودت چیزی اختراع نکن.

اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، باید بتوانید بر اساس یک مدل عمل کنید.

باید ببینید چه کسی قبل از شما این کار را کرده است. شما باید بتوانید در مورد کار این شخص بخوانید. بدترین چیز در یادگیری این است که از صفر شروع کنید. بدون انجام هیچ کار قبلی، فقط اتلاف وقت است. به این ترتیب روند یادگیری کندتر و کندتر می شود. همانطور که می دانید چرخ هزاران سال پیش اختراع شد. بدترین چیزی که می توانید بگویید این است: ((بگذارید چند چرخ دیگر بسازم.)) این یادگیری نیست. به این می گویند حماقت. حماقت یعنی سازماندهی زندگی خود بدون اینکه بفهمید چه کسی قبلا برای شما چه کرده است. پس برو کتابی در مورد کسی که می خواهد کار تو را انجام دهد بخوان. راهی را انتخاب کنید که هیچ کس قبلاً آن را طی نکرده است. فردی را به صورت آنلاین دنبال کنید که قبلاً کار شما را انجام داده است. مثال ها و موارد زیادی وجود دارد که می توانید از آنها یاد بگیرید و سفر خود را شروع کنید.

3. تمرین لعنتی! تکانش بده!

شما باید به طور مداوم مهارت های یادگیری و آنچه را که یاد می گیرید تمرین کنید.

معنی آن چیست؟ یعنی هر روز حاضر شوید و در چیزهایی که می خواهید یاد بگیرید غوطه ور شوید.

اگر می خواهید نواختن پیانو را یاد بگیرید، با رفتن به یک درس در ماه، نواختن را یاد نخواهید گرفت. اگر می خواهید زبان فرانسه را یاد بگیرید، آن را فقط با صحبت کردن با فردی که زبان فرانسه می داند یک بار در ماه یا یک بار در هفته یاد نمی گیرید. باید خیلی تمرین کنید. باید تکان بخوری!

اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، باید برای مدت طولانی در خود غرق شوید. یادگیری حرفه به معنای شرکت در یک سمینار نیست. هیچ راهی برای گذر از آن فقط یک بار وجود ندارد. بلکه چیزی است که باید در آن غرق شوید. باید خیلی خوشحال باشی!

برای پیشرفت شخصی ام، هر هفته کتابی در مورد رشد شخصی می خوانم. و 15 سال بعد، هنوز هر هفته آن را می خوانم و هیچ هفته ای را از دست نمی دهم. تکلیف من بود. میخواستم یاد بگیرمش من کنترل داشتم، بر ذهنم مسلط بودم، روابطم را کنترل می کردم، بر امور مالی خود مسلط بودم، سلامتی ام را کنترل می کردم. آنقدر برایم مهم بود که آن را یک حقیقت روزمره می دیدم. اگر به گروهی تعلق دارید که می گویند ((من می توانم هر روز وقتم را صرف یادگیری چیزی کنم))، عالی است. شما هر روز زمانی را صرف توسعه مهارت های خود می کنید! نگویید که نمی توانید هر روز در چیزی یاد بگیرید و رشد کنید. اگر احساس می کنید می توانید هر روز زمانی را به یادگیری اختصاص دهید، در این صورت زندگی خود را به اشتباه مدیریت می کنید. فکر می‌کنم چیزی که مردم در حال حاضر از دست می‌دهند این است که حس کنترلی بر زندگی خود ندارند. زیرا اگر بر چیزی مسلط نباشیم و سعی کنیم خودمان را بهبود ببخشیم، آنگاه حس پیشرفت نخواهیم داشت و اگر حس پیشرفت نداشته باشیم، هرگز احساس رضایت عمیق، تکمیل، نخواهیم داشت. شادی و شادی ناشی از برتری در همه چیزهایی که سر راه ما قرار می گیرد، آن را تجربه نخواهیم کرد. پس در هر مرحله ای که هستید، مدام کار خود را تمرین کنید. تمرین و تمرین و تمرین!

دیگران می گویند ((وای، چطور اینقدر در آن مهارت پیدا کردی؟)) و شما می گویید ((من روی آن تمرین کردم. هر روز.))

من در این زمینه قوی هستم زیرا هر روز در آنجا کار کرده ام.» به این می گویند غوطه وری و پشتکار در تمرین. به یادگیری در مسیر رویاها و اهداف خود عادت کنید!

4. نظرات، نظرات، نظرات و نظرات بیشتر!!

اگر می خواهید رشد کنید، باید محصول خود را کنترل کنید. برای این باید بازخورد دریافت کنید.

اگر می خواهید یک ورزشکار درجه یک و بین المللی شوید، باید یک مربی داشته باشید. اگر می خواهید در هر زمینه ای در سطح جهانی قرار بگیرید، به شخصی نیاز دارید که بتواند روند یادگیری شما را بررسی کند و به شما بازخورد بدهد. شاید او مربی شما باشد، شاید دوستی باشد که چشمانی قوی و تیزبین دارد، یعنی کسی که بتواند شما و عملکرد شما را تماشا کند و بازخورد خوب و ارزشمند و سازنده به شما بدهد. شما می گویید ((برادر، قبل از اینکه کار را نهایی کنم، می توانید یک نگاهی به آن بیندازید؟)) مطمئناً این طرز صحبت من است، شاید شما به اندازه من بد نباشید!

اینها نظراتی هستند که می توانند توسط یک دوست، خانواده، همسر یا هر شخص دیگری که می تواند اجرای شما را تماشا کند، ارائه دهد و شخصی که نظر می دهد ممکن است بگوید (این را امتحان کنید. من این را دوست دارم. من آن را دوست ندارم و. .))

البته یک نکته مهم را نباید فراموش کنیم، برخی از بازخورد دهندگان شما را نابود می کنند! و مثل بولدوزر از روی شما رد می شوند! این افراد می توانند شما را نابود کنند. من در مورد افرادی صحبت می کنم که در نظرات خود آنقدر بی رحمانه یا در قضاوت های خود آنقدر تند هستند که ممکن است مانع یادگیری شما شوند. اگر از طرف کسی است که با او رابطه خوبی ندارید یا شرمنده هستید، به آن گوش ندهید. به زبان ساده، “افراد بدجنس یا وحشی، نظرات آنها منطقی نیست، پس به آنها گوش ندهید!” از این نظرات چیزی دریافت نمی کنید زیرا منبع نظرات جعلی است. افرادی که شما را نمی شناسند یا افرادی که با شما سخت گیری می کنند نیز مناسب نیستند. اما اگر کسی شما را به خوبی می شناسد و به شما بازخورد می دهد، اما از نحوه بازخورد دادن آنها خوشتان نمی آید، یا فکر می کنید رفتار او بی ادبانه است، نگران احساسات او نباشید و در عوض از خود بپرسید: “کاری را که او می گوید انجام دهید کارساز است. “آیا یادگیری و تسلط من تاثیری دارد؟)) اگر چنین است، می توانید بخش هایی را که ارزش دارند بپذیرید. از آنها خرد بگیرید، حتی اگر با حرف های چرندی پوشیده شده باشد. احتمالاً اینجاست که می توانید بگویید ((این بخش خوب است. اگر این کار را انجام دهم بهتر می شوم.)) این کلید است.

5. یک ضرب الاجل تعیین کنید.

چقدر سریع باید یاد بگیرید؟ چقدر سریع می توانید به این بخش مسلط شوید؟ آیا می خواهید در این ماه تسلط پیدا کنید یا امسال یا ده سال دیگر؟ بدون تعیین زمان، هرگز موفق نخواهید شد. نبود هیچ مهلتی به معنای حواس پرتی است. پس تا کی می خواهید این موضوع جدید را یاد بگیرید؟ یا به سطح بالاتری از یادگیری برسیم؟ اگر الان متوجه نشوید چه عواقبی در پی خواهد داشت؟ پاسخ به این سوالات روند یادگیری شما را سرعت می بخشد.

اگر می خواهید تمام زندگی خود را یاد بگیرید که در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید، وبلاگ من را از دست ندهید: “فرمول معروف 3 مرحله ای برای انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر”

خوب، تبریک می گویم، شما اولین قدم را برای تغییر زندگی خود برداشته اید! بگذارید روش ها را در اینجا خلاصه کنم:

– ابتدا تعیین کنید که واقعاً از زندگی خود چه می خواهید

– از یک مدل و سیستم اثبات شده پیروی کنید

– تمرین، تمرین، تمرین، تمرین، تمرین، تمرین و تمرین!

– افرادی را پیدا کنید که به شما بازخورد بدهند!

– یک مهلت تعیین کنید!

از آنها برای یادگیری سریعتر استفاده کنید – آنها را بیشتر در زندگی خود ادغام کنید – بیشتر مشتاق یادگیری و دستیابی به چیزهای بهتر باشید. در این صورت احساس می کنید که در حال رشد هستید و از زندگی خود رضایت بیشتری دارید. خوب با این آموزش ها ذهنی مجری خواهید داشت.

آیا گام نهایی را برای موفقیت خود برمی دارید؟

آیا داشتن ذهنیت موفقیت برای دستیابی به موفقیت واقعی و به خصوص پیروزی های بزرگ مالی کافی است؟ قطعا نه! من روش تمرینی خودم را دارم و زندگی 250000 نفر را تغییر داده و برای آنها کار کرده است! روش تدریس من چیزی است که زندگی من را تغییر داد. 1. روح 2. سیستم. خوب، شما بخش ذهنی را میخکوب کرده اید، آیا گام دوم را برای رسیدن به زندگی رویایی خود برمی دارید؟ چقدر برای موفقیت خود جدی هستید؟ خوب، اگر واقعاً می خواهید به استقلال مالی برسید و به معنای واقعی کلمه زندگی خود را متحول کنید، یک خبر خوب برای شما دارم دوست خوبم! من تصمیم گرفتم این سیستم را به صورت 100% رایگان برای مدت زمان بسیار محدودی (فقط امروز) به شما ارائه دهم. اگر حتی تا 5 دقیقه دیگر برگردید، نمی توانم تضمین کنم که این پیشنهاد وجود دارد. و ممکن است شرمنده شما باشم، دوست خوبم، اما لطفاً مرا درک کنید، زیرا نمی توانم چنین سیستم ارزشمندی را برای مدت طولانی رایگان در دسترس داشته باشم! اما اگر اکنون در حال خواندن این متن هستید خوش شانس هستید و فرصت دسترسی به این سیستم 100% رایگان را از دست نداده اید و می توانید به سیستم گام به گام رفته و از طریق دکمه زیر بررسی کنید یا روی همین لینک آبی کلیک کنید. شما می توانید 100٪ رایگان به آن دسترسی داشته باشید و امروز زندگی مالی خود را تغییر دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا