چرا تو اکسپلور نمیرم

یکی از بخش های جذاب اینستاگرام کاوشگر آن است که در اصل مکانی است که در آن پست ها و مطالب مختلفی را بر اساس علایق خود می بینید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند
نمایش

نکته جالبی که باید به آن توجه کنید این است که محیط اکسپلورر اینستاگرام به گونه ای است که شما مطالبی را که در صفحه سازنده فالو نکرده اید مشاهده می کنید و همین مشکل آن را به یکی از موضوعات پرطرفدار تبدیل کرده است. این به این دلیل است که اتصال به اینستاگرام اکسپلورر به افراد و کاربران جدید اجازه می دهد محتوای شما را ببینند. در همین راستا در این مقاله قصد داریم به اهمیت اینستاگرام اکسپلورر بپردازیم و در مورد این موضوع بسیار مهم صحبت کنیم.

چرا باید به اینستاگرام اکسپلورر دسترسی داشته باشیم؟

قبل از اینکه بخواهید در مورد نحوه دسترسی به اینستاگرام اکسپلورر صحبت کنید، باید به این موضوع بسیار مهم توجه کنید: ورود به این قسمت مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت، زیرا اگر محتوای شما وارد اینستاگرام اکسپلورر شود، کاربران بیشتری محتوای شما را می بینند و افزایش می یابد. میزان تعامل افراد با صفحه شما

شما می توانید علاوه بر انجام کارهایی مانند خرید فالوور اینستاگرام با ورود به اکسپلور، فالوورهای خود را افزایش دهید یا پس از خرید لایک اینستاگرام با ورود به اکسپلور، لایک خود را افزایش دهید. این مشکل بسیار مهم اهمیت دسترسی به اینستاگرام اکسپلورر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و در واقع برای کار در این شبکه اجتماعی بهتر است برنامه ای کامل و جامع برای دسترسی به اینستاگرام اکسپلورر داشته باشید.

آموزش گام به گام دسترسی به اینستاگرام اکسپلورر

بعد از صحبت در مورد مزایای دسترسی به اینستاگرام اکسپلورر و ارائه اطلاعات کامل در این زمینه به شما، حال بهتر است بگوییم چگونه می توانید به اینستاگرام اکسپلورر دسترسی پیدا کنید. اگر بخواهیم قدم به قدم شما را با مراحل دسترسی به اکسپلورر اینستاگرام آشنا کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

صفحه اینستاگرام را عمومی کنید

یکی از مهم ترین مراحل که به عنوان پیش نیاز اصلی دسترسی به اکسپلورر اینستاگرام شناخته می شود، عمومی کردن صفحه اینستاگرام است. در واقع اگر صفحه شما خصوصی یا به اصطلاح خصوصی باشد، اینستاگرام محتوای شما را به افراد دیگر نشان نمی دهد و وارد اکسپلورر نمی شود. بنابراین در اولین قدم لازم است صفحه خود را عمومی کنید.

مخاطبان خود را بشناسید و محتوایی مطابق با سلیقه آنها تولید کنید

نکته دیگری که باید در اینستاگرام اکسپلورر به آن توجه کنید این است که جامعه هدف را به عنوان مخاطب اصلی صفحه خود در نظر بگیرید و سپس محتوای مناسب برای جامعه هدف مورد نظر تولید کنید.

نکته مهمی که در رابطه با این موضوع باید به آن توجه کنید این است که به طور کلی اینستاگرام اکسپلورر پست های خاصی را برای کاربران بر اساس علاقه نمایش می دهد. علاوه بر این، اینستاگرام سعی می کند به محتوایی که بیشترین بازدید و لایک را داشته است دسترسی داشته باشد و در نتیجه پست های خاصی را برای نمایش در اکسپلورر جدا کند.

بنابراین، اگر محتوای شما جامعه هدف خاصی نداشته باشد، اینستاگرام نمی داند که باید پست های شما را به چه افرادی نمایش دهد و محتوای شما را به کدام گروه نمایش دهد.

نرخ تعامل کاربر را افزایش دهید

همانطور که اشاره کردیم، یکی از راه حل های ساده اینستاگرام برای انتخاب پست های مختلف برای ورود به اکسپلورر، بررسی میزان تعامل کاربر با یک قطعه محتوا است. در واقع، با افزایش تعامل کاربر با یک محتوا، احتمال انتشار آن پست در اکسپلورر افزایش می‌یابد، زیرا اگر محتوایی نظرات، لایک‌ها یا آمار اشتراک‌گذاری زیادی داشته باشد، احتمالاً محتوای جذابی است. به افراد دیگر نشان داده شود.

به همین دلیل، با انجام کارهایی مانند خرید لایک اینستاگرام یا خرید فالوور اینستاگرام، می توانید سعی کنید میزان تعامل کاربران با محتوای خود را افزایش دهید و اجازه دهید اینستاگرام شما یک صفحه جذاب باشد و محتوای شما عنوان محتوای محبوب را در نظر بگیرد و وارد شود. آن را در بخش کاوشگر شما.

پست های خود را بهینه کنید

یکی از مواردی که ممکن است افراد کمتر به آن توجه کنند، بهینه سازی پست های اینستاگرام است. شاید این سوال بسیار مهم برای شما پیش بیاید که بهینه سازی یعنی چه؟

هدف از این بررسی این است که بگوییم پس بهینه سازی دقیقاً همان کاری است که افراد برای سئو کردن وب سایت خود انجام می دهند و آن را در رتبه های برتر گوگل نشان می دهند.

برای بررسی این سوال باید گفت همانطور که صاحب یک وب سایت با انجام کارهای مختلف سعی در رتبه بندی وب سایت خود و نمایش آن در رتبه های برتر گوگل دارد، مدیر یک صفحه اینستاگرام نیز باید فعالیت های مختلفی را انجام دهد. محتوای خود را بهینه کنید و شانس نمایش محتوای خود را در اکسپلورر اینستاگرام افزایش دهید. این بهینه سازی خود به موارد مختلفی تقسیم می شود و راه حل های مختلفی دارد. اگر بخواهم این موارد را خدمت شما عرض کنم، می توان به نکات زیر اشاره کرد:

بهینه سازی تصاویر و فیلم ها

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قسمت های یک پست، عکس یا ویدیویی است که در آن قرار می دهید. در واقع، عکس‌ها و ویدیوهایی که منتشر می‌کنید بخش عمده‌ای از محتوای شما را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل است که لازم است تمام تلاش خود را برای بهینه‌سازی آن به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مرتبط:  چرا رجیستری باز نمی شود

بهینه سازی را می توان به عنوان جذاب کردن محتوا برای کاربران تعریف کرد. در واقع، شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا مخاطبین خود پس از مشاهده و تعامل با پست های شما جذب آنها شوند.

البته اینکه چگونه محتوای خود را جذاب کنید نیاز به مقاله جداگانه ای دارد، اما به طور کلی باید خود را به جای مخاطبان خود قرار دهید و تمام تلاش خود را بکنید تا تصویر یا ویدیویی که در اینستاگرام ارسال می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یک جذابیت عالی

بهینه سازی زیرنویس ها

یکی دیگر از عناصر بسیار مهم شبکه اجتماعی اینستاگرام، کپشن زیر پست است. در اصل کپشن توضیحی است که شما در زیر یک تصویر یا ویدیو قرار می دهید و آن محتوا را معرفی می کنید.

متاسفانه بسیاری از افراد به کپشن پست های خود توجهی نمی کنند و آن را پارامتر مهمی نمی دانند. در ضمن، اگر کپشن های شما بهینه نباشند، شانس ورود به اینستاگرام اکسپلورر کاهش می یابد.

در این زمینه پیشنهاد ما این است که اگر قصد بهینه سازی محتوای خود را برای ورود به اکسپلورر دارید، به کپشن دقت کنید و با بررسی آموزش های زیرنویس، تمام تلاش خود را بکنید تا یک کپشن ابتدایی و بهینه داشته باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید استفاده از هشتگ است. در واقع هشتگ چیز مهم دیگری است که به شما کمک می کند شانس نمایش محتوای خود را در اکسپلورر افزایش دهید.

پیشنهاد ما این است که اگر نمی دانید چگونه یک هشتگ درست بسازید و از این طریق به اکسپلور اینستاگرام دسترسی پیدا کنید، حتما آموزش هشتگ را در اینستاگرام بخوانید و به طور کامل مرور کنید و آن را بخوانید. این به شما کمک می کند تا در نهایت بهینه سازی زیرنویس تصاویر خود را انجام دهید.

استفاده بهینه از برچسب ها

یکی دیگر از تنظیمات مهم در پست های اینستاگرام که می توانید آن را فعال و غیرفعال کنید برچسب ها هستند.

برخی از تگ ها به شما این امکان را می دهند که شناسه کاربر دیگری را روی تصویر خود قرار دهید و به کاربران اجازه می دهد از طریق محتوای شما به صفحه کاربر دیگر دسترسی داشته باشند.

یک الگوی تگ دیگر شامل تگ های جغرافیایی است که در بالای پست ها نمایش داده می شود. این تگ ها نشان دهنده مکان جغرافیایی است که محتوای شما در آن ذخیره شده است. استفاده بهینه و صحیح از تگ ها در نهایت به شما کمک می کند تا به راحتی به اینستاگرام اکسپلورر دسترسی داشته باشید و در نتیجه مخاطبین بیشتری را جذب کنید.

منبع: HyperFollow.ir/Blog

File Explorer یا Windows Explorer بخشی جدایی ناپذیر از سیستم عامل مایکروسافت است که همه ما با آن کار کرده ایم. با File Explorer ما به فایل‌ها و پوشه‌ها دسترسی داریم و می‌توانیم کارهایی مانند کپی و چسباندن درون آنها را انجام دهیم. اما این قسمت از ویندوز گاهی اوقات دچار مشکل می شود و ما را به دردسر می اندازد. به همین دلیل، می خواهیم یاد بگیریم که چگونه فایل اکسپلورر را در ویندوز 10 کار نکنیم.

اگرچه می‌توانید پس از مواجه شدن با چنین مشکلی، رایانه یا لپ‌تاپ خود را مجدداً راه‌اندازی کنید، به این امید که مشکل برطرف شود، اما ممکن است به زودی پس از راه‌اندازی سیستم دوباره با چنین مواردی مواجه شوید. بنابراین، به جای تصمیم فوری برای راه اندازی مجدد دستگاه خود، باید به دنبال راه حل باشید. تا انتها با دیجیاتو همراه باشید تا نحوه رفع مشکل کار نکردن فایل اکسپلورر در ویندوز 10 را بیاموزید.

۱. ویندوز اکسپلورر را ریستارت کنید

هنگامی که Windows Explorer با مشکلی روبرو می شود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را مجدداً راه اندازی کنید. اگر با مشکل ساده ای مانند حافظه پنهان فایل های خراب روبرو هستید، این مشکل را برطرف می کند.

برای راه اندازی مجدد فایل اکسپلورر باید به Task Manager بروید و در تب Processes آن را تحت عنوان Windows Explorer خواهید دید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه Restart را انتخاب کنید.

۲. ویندوز را آپدیت کنید

به روز رسانی ویندوز بسیار مهم است، به خصوص به این دلیل که امنیت سیستم شما را افزایش می دهد. اگر برای مدت طولانی دستگاه خود را به روز نکرده اید، ممکن است با مشکل کند سیستم یا عملکرد ضعیف مواجه شوید، به خصوص اگر مشغول انجام کارهای فشرده با آن هستید.

به همین دلیل بهتر است آپدیت های ویندوز را دانلود و نصب کنید، البته برخی از این آپدیت ها ممکن است دردسرساز باشند، پس بد نیست قبل از نصب کمی صبر کنید تا از باگ های احتمالی مطلع شوید. برای دریافت به‌روزرسانی، به سادگی «Check for updates» را در منوی Start جستجو کنید.

۳. تاریخچه فایل اکسپلورر را پاک کنید

ویژگی جستجوی فایل اکسپلورر بسیار مفید است و تمام جستجوهای گذشته شما را ذخیره می کند تا در آینده راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید. اما اگر تعداد جستجوهای شما زیاد شود، ممکن است پس از مدتی فایل اکسپلورر کند شود و کارایی لازم را نداشته باشد. بنابراین بهتر است تاریخچه فایل اکسپلورر را پاک کنید.

مرتبط:  چرا ویندوز من بالا نمیاد

برای این کار ابتدا عبارتی را در کادر جستجوی File Explorer تایپ کنید. پس از اتمام جستجو، روی فلش کوچک بالای این کادر کلیک کنید تا منوی جدیدی باز شود.

سپس، روی تب Search کلیک کنید و به جستجوهای اخیر > پاک کردن سابقه جستجو بروید.

اگر File Explorer خراب نشده است، می توانید با دنبال کردن مراحل بالا، تاریخچه آن را حذف کنید. اما اگر Windows Explorer قطع است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید به تنظیمات بروید.

تنظیمات را با فشار دادن کلیدهای Windows و I باز کنید و “File Explorer Options” را جستجو کنید. حالا یک پنجره کوچک در مقابل شما ظاهر می شود.

در این پنجره در قسمت Privacy کافیست بر روی گزینه Clear که در مقابل Clear File Explorer history قرار دارد کلیک کنید.

۴. Disk Cleanup را اجرا کنید

اگر روش های بالا مشکل شما را حل نکرد، Disk Cleanup راه دیگری برای رفع کار نکردن File Explorer در ویندوز 10 است. همانطور که از نام این ویژگی می توانید حدس بزنید، با Disk Cleanup از شر فایل ها و پوشه های موقتی که شما را اشغال کرده اند خلاص می شوید. سیستم.

برای آزاد کردن فضا، Disk Cleanup را در منوی Start پیدا کنید، سپس درایو C را از منو انتخاب کنید.

زمانی که پنجره Disk Cleanup باز شد، گزینه های Downloaded Program Files، Temporary Internet Files و Thumbnails را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه OK در پایین صفحه کلیک کنید.

۵. به سراغ سرویس ایندکس بروید

یکی دیگر از دلایل خرابی یا کندی اجرای فایل اکسپلورر ممکن است مربوط به مشکلات سرویس نمایه سازی باشد. اگر فایل اکسپلورر نتایج را به کندی بارگیری می‌کند یا به طور غیرمنتظره‌ای خراب می‌شود، زمان بازسازی ایندکس فرا رسیده است.

برای انجام این کار، Indexing Options را جستجو کنید.

پس از باز شدن پنجره مربوطه بر روی دکمه Advanced و در قسمت Troubleshoot بر روی گزینه Rebuild کلیک کنید.

اگر مشکل فایل اکسپلورر مربوط به نمایه سازی فایل باشد، این راه حل مشکل شما را حل می کند. در نهایت سیستم خود را ریستارت کنید.

۶. یک فرایند جدا اجرا کنید

حتی اگر مشکل را برطرف کنید، ممکن است در آینده دوباره با آن مواجه شوید. به همین دلیل، می‌توانید پنجره File Explorer را در یک فرآیند جداگانه اجرا کنید.

اگرچه مایکروسافت ادعا می کند که چنین ویژگی به طور پیش فرض در اکثر سیستم های دارای ویندوز 10 وجود دارد، بد نیست خودتان آن را بررسی کنید. برای شروع، به دنبال گزینه های File Explorer بگردید. در پنجره آن، به تب View رفته و Windows Launch Folder را در یک فرآیند جداگانه فعال کنید.

البته ممکن است این گزینه به صورت پیش فرض فعال باشد اما در غیر این صورت آن را انتخاب کرده و تغییرات را ذخیره کنید.

۷. به دنبال فایل‌های خراب بگردید

فایل های خراب می توانند باعث از کار افتادن سیستم شما شوند. اگر برخی از فایل‌های کلیدی و اصلی ویندوز در طول فرآیند به‌روزرسانی با مشکلاتی مواجه شدند، ممکن است تأثیر منفی بر عملکرد File Explorer داشته باشند.

می توانید از ابزار داخلی System Fle Checker یا SFC برای رفع مشکل فایل های خراب استفاده کنید. SFC فایل های خراب یا گم شده را اسکن می کند و آنها را به طور خودکار بازیابی می کند.

Command Prompt را در منوی Start پیدا کنید، روی آن کلیک راست کرده و آن را به عنوان مدیر اجرا کنید.

هنگامی که پنجره Command Prompt باز شد، دستور زیر را تایپ کنید:

sfc/scannow

پس از تایپ این دستور، کمی صبر کنید تا اجرا شود. پس از اجرای دستور عبارت Corrupt files found and repaired successly نمایش داده می شود.

برای رفع مشکل File Explorer در ویندوز 10، سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که برای اینکه فایل اکسپلورر در ویندوز 10 به درستی کار کند و با مشکلاتی مانند کرش مواجه نشود، سیستم شما باید رم و فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد.

Windows File Explorer بخشی جدایی ناپذیر از ویندوز است. با این کاوشگر، می توانید تمام فایل ها و پوشه های خود را مشاهده کنید، عملیات ساده مانند کپی، اندازه فایل و مدیریت فایل را بررسی کنید. با این حال، Windows File Explorer گاهی اوقات از کار می افتد و کند می شود.

Windows Explorer در ویندوز 10 باز نمی شود

اگرچه راه اندازی مجدد رایانه در بیشتر مواقع مشکل را حل می کند، اما راه حل تضمینی نیست. با این حال، اگر فایل اکسپلورر رایانه شخصی ویندوز 10 شما پاسخگو نیست، ما راه حل هایی را برای رفع مشکل گردآوری کرده ایم.

Windows Explorer را مجدداً راه اندازی کنید

یکی از اولین کارهایی که می توانید انجام دهید، راه اندازی مجدد اکسپلورر است. اگر مشکل ساده فایل های حافظه پنهان خراب است، به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد.

مرتبط:  چرا نباید از آب های زیرزمینی زیاد استفاده کرد

برای راه اندازی مجدد File Explorer، Task Manager را باز کنید و Windows Explorer را در قسمت Processes مشاهده خواهید کرد.

بر روی آن کلیک راست کرده و از منو گزینه Restart را انتخاب کنید.

به روز رسانی را بررسی کنید

به روز رسانی ویندوز بخش ضروری سیستم است زیرا به روز رسانی از نظر امنیت ضروری است. اما اگر برای به‌روزرسانی‌های موجود خیلی منتظر بمانید، ممکن است متوجه شوید که سیستم شما کند شده یا رفتار عجیبی دارد.

این روزها، به راحتی می توان یک به روز رسانی در انتظار را در صف مشاهده کرد. اگر یک نقطه نارنجی کوچک در سینی سیستم خود مشاهده کردید، می دانید چه کاری باید انجام دهید.

همچنین می‌توانید «بررسی به‌روزرسانی‌ها» را در منوی Start جستجو کنید تا به‌روزرسانی‌های معلق را ببینید.

تاریخچه فایل اکسپلورر را پاک کنید

Search Explorer چندین بار استفاده می شود. تمام جزئیات مانند نام فایل هایی که جستجو کرده اید، مسیرهایی که جستجو کرده اید و غیره را ذخیره می کند. این فایل های جستجو می توانند در طول زمان جمع شوند و پاسخ Windows File Explorer را کاهش دهند. خوشبختانه پاک کردن تاریخچه ساده است.

برای شروع، هر چیزی را در کادر جستجوی Explorer جستجو کنید. پس از اتمام جستجو، مطابق تصویر زیر بر روی نماد فلش کوچک کلیک کنید.

سپس روی تب Search کلیک کنید و Searches > Clear Search History را انتخاب کنید.

موارد فوق فقط زمانی کار می کند که کاوشگر سیستم شما تا حدی کار کند. با این حال، اگر خراب شد، باید تنظیمات را انجام دهید.

تنظیمات را باز کنید (کلید Win + I) و “File Explorer Options” را جستجو کنید. با این کار یک پنجره کوچک باز می شود.

اکنون روی دکمه Clear در زیر Privacy کلیک کنید تا تاریخچه Windows Explorer پاک شود.

DISK CLEANUP را اجرا کنید

اگر راه حل های بالا برای Windows Explorer کار نمی کنند، ممکن است بخواهید Disk Cleanup را اجرا کنید. همانطور که از نامش پیداست، فایل‌ها و پوشه‌های موقتی را که کامپیوتر شما را به هم ریخته‌اند، حذف می‌کند.

جستجوی عبارت Disk Cleanup. درایو C: را از منو انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  8 روش سریع برای مشکل کار نکردن اعلان در برنامه اوت لوک

پس از باز شدن پنجره Disk Cleanup، فایل‌های برنامه دانلود شده، فایل‌های موقت اینترنت و بندانگشتی‌ها را از لیست انتخاب کرده و روی OK کلیک کنید.

نمایه را دوباره بسازید

یکی دیگر از دلایل احتمالی عدم پاسخگویی یا کندی اکسپلورر می تواند خدمات نمایه سازی باشد. اگر فایل اکسپلورر برای بارگیری نتایج زمان زیادی طول می کشد (یا به طور غیرمنتظره ای از کار می افتد)، وقت آن رسیده است که نمایه سازی را دوباره بسازید.

برای انجام این کار، گزینه indexing را در منو پیدا کنید.

هنگامی که آن را پیدا کردید، روی دکمه Advanced در پایین کلیک کنید. حالا در قسمت Troubleshooting روی دکمه Rebuild کلیک کنید.

اگر مشکل پاسخ ندادن فایل اکسپلورر مربوط به نمایه سازی فایل باشد، موارد بالا باید مشکل شما را حل کند. سپس کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

راه اندازی در یک فرآیند جداگانه

حتی اگر با ویندوز اکسپلورر مشکل را برطرف کنید، ممکن است دوباره تکرار شود. بنابراین بهتر است پنجره File Explorer را در یک فرآیند جداگانه اجرا کنید.

برای شروع، به دنبال گزینه های File Explorer بگردید. پس از یافتن آن، View را انتخاب کنید. سپس گزینه launch folder windows را در یک فرآیند جداگانه بررسی کنید.

اگر بررسی نشد، آن را بررسی کنید. و تغییرات خود را ذخیره کنید.

فایل های خراب را اسکن کنید

یک کاربر باتجربه ویندوز باید بداند که چگونه فایل های خراب می توانند سیستم را خراب کنند. اگر برخی از فایل‌های اصلی ویندوز در به‌روزرسانی‌های قبلی به‌روزرسانی نشده باشند، ممکن است باعث اختلال در عملکرد Explorer شود.

مجدداً راهی برای تعمیر برخی از فایل های خراب با اجرای جستجوگر فایل داخلی سیستم (SFC) وجود دارد. همانطور که ممکن است حدس بزنید، SFC سیستم را برای فایل های خراب یا مفقود بررسی می کند و آنها را به طور خودکار بازیابی می کند.

توجه: با این حال، اجرای SFC تنها باید به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود زیرا می تواند خطرناک باشد. توصیه می کنیم قبل از ادامه، از رایانه شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

منوی Start را باز کنید و Command Prompt را جستجو کنید. کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

دستور زیر را در Command Prompt وارد کنید

sfc/scannow

طبیعتا این کار زمان می برد. پس از اتمام اجرای دستور، کاری مانند “…فایل های خراب را یافت و با موفقیت آنها را تعمیر کرد…” را انجام خواهید داد.

رایانه شخصی خود را مجدداً راه اندازی کنید و Windows File Explorer خوب و قدیمی باید به کار خود بازگردد.

مانند یک حرفه ای کاوش کنید

در نهایت، اگر سیستم شما به فضای دیسک و رم کافی برای اجرای یکپارچه همه فرآیندها، به خصوص Windows Explorer نیاز دارد. اگر چنین است، راه حل های بالا فقط می توانند مشکلات را به طور موقت برطرف کنند.

به این پست امتیاز بدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا