چطور دختر وابسته کنیم

ابراز عشق به یک زن مانند قدم زدن در میدان مین است، به خصوص اگر عمیقاً به او علاقه مند باشید. یک حرکت اشتباه منجر به یک پایان فاجعه آمیز می شود. قبل از اینکه به به دست آوردن قلب او فکر کنید، علائمی که نشان می دهد او نیز به شما علاقه مند است را بررسی کنید تا احتمال طرد شدن را کاهش دهید. شما نمی توانید به سراغ زنی بروید که اطلاعات کمی درباره شما دارد، عشق و محبت بی پایان خود را ابراز کنید و انتظار داشته باشید که او شما را با آغوش باز بپذیرد. قبل از پیشنهاد هر رابطه ای به یک زن، انتخاب یک تاکتیک برنده ضروری است. در اینجا رازهایی برای تسخیر قلب یک زن و عاشق شدن او وجود دارد.

رازهای تسخیر قلب یک زن

نیت خود را روشن کنید

رایج ترین اشتباه پسرها این است که می خواهند با صمیمی شدن با یک دختر، رابطه خود را به یک رابطه عاشقانه تبدیل کنند. تلاش برای تبدیل یک رابطه عرفانی به یک رابطه عاشقانه یک فانتزی محسوب می شود. این فقط در فیلم ها اتفاق می افتد.
حتی اگر مطمئن هستید که می خواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید، هرگز آن را در روزهای اول نشان ندهید. به او بگویید که می خواهید با او ازدواج کنید و در اولین قرار ملاقات پنج بچه داشته باشید فقط او را می ترساند، به خصوص اگر در حال حاضر علاقه ای به تشکیل خانواده نداشته باشد. فقط به طور غیرمستقیم به او بگویید که می خواهید یک رابطه طولانی مدت ایجاد کنید.

صبور باش

او می تواند کوتاه مزاج باشد و وقتی چیزی او را آزار می دهد عصبانی شود. مدیریت این ویژگی می تواند دشوار باشد. هیچ کس دوست ندارد با کسی باشد که پرخاشگر است و به راحتی عصبانی می شود. اما وقتی با فردی با چند شخصیت و شخصیت قوی سر و کار دارید، باید با او بسازید. هیچکس بی عیب نیست. به او فضایی بدهید تا آرام شود.

طلسمش کن

از آنجایی که زنان موجوداتی شنیداری هستند، کلمات همیشه بیشترین تأثیر را روی آنها می گذارند. به جزئیات ظاهر آنها مانند تغییر مدل مو یا لاک ناخن توجه کنید. مرتباً آنها را تحسین کنید. به او بگویید که مقاومت در برابر زیبایی آنها غیرممکن است. چقدر چشمانشان زیباست، خنده هایشان چقدر جذاب است و چقدر زیبا هستند. به او بگویید که او چگونه روی شما تأثیر می گذارد و وقتی به گونه ای خاص به شما نگاه می کند تعجب نکنید. هرگز فراموش نکنید که زیبایی درونی خود را برجسته کنید.

دست او را در جمع بگیرید، او را از پشت در آغوش بگیرید، او را در آغوش بگیرید و گاهی اوقات غروب خورشید را با او تماشا کنید. شب ها او را به یک پارک امن ببرید، روی چمن ها دراز بکشید و ستاره ها را تماشا کنید. بزرگترین راز جلب توجه یک زن این است که به او نشان دهید چقدر از او قدردانی می کنید، چقدر جذب او می شوید و بدون گفتن سه کلمه جادویی تا زمان مناسب از او مراقبت کنید.

منبع اصلی الهام او باشید

زمانی در زندگی فرا می رسد که به چیزهای اندکی که داریم راضی می شویم و از تلاش برای بهبود خود دست می کشیم. وضعیت فعلی او را به چالش بکشید، او را تشویق کنید تا از منطقه راحتی خود خارج شود و رویاهای بزرگتر را دنبال کند. دریابید که چه چیزی احساسات او را تحریک می کند و به او کمک کنید تا به آن برسد. مثلاً اگر می خواهد به فقرای جامعه کمک کند، برایش خیریه ایجاد کنید و در حرکت های اجتماعی به او کمک کنید.

وقتی دیگران به او می گویند غیرممکن است، دستش را بگیرید، با حمایت قاطعانه و اعتماد به توانایی هایش به او اطمینان دهید. هنگامی که او ناامید و افسرده است، او را از درون تحریک کنید. برای اینکه منبع الهام برای او باشید، باید خوشبین و با انگیزه برای رسیدن به رویاهای خود باشید. قبل از گرفتن تصمیمات مهم زندگی، به توصیه های آنها گوش دهید و نظرات آنها را جدی بگیرید. این باعث می شود که او احساس ارزشمندی کند و نقشی در زندگی شما داشته باشد.

برای یک چالش آماده باشید

همانطور که قبلاً گفته شد، زنان آلفا تلاش می کنند که برجسته باشند. توقع آنها بالاست. این می تواند مشکل باشد زیرا حتی اگر عملکرد شما بهترین باشد، ممکن است از نظر او عالی نباشد. به او یاد دهید که انتظاراتش را مدیریت کند. او یک رویاپرداز است. آن وقت است که آن را از بهشت ​​به زمین برگردانید.

خودت را نشان بده

زنان آلفا بی احساس به نظر می رسند، اما این بیشتر در ابتدای یک رابطه عاشقانه اتفاق می افتد. ممکن است ندانید که توضیحات شما کار درستی است اگر او فوراً جواب نداد. اما هر چه بیشتر اعتماد کند و قلبش پذیراتر باشد، احساساتش نسبت به شما بیشتر می شود.

غافلگیرش کن

او را با هدایای هوشمند غافلگیر کنید. برای انجام موفقیت آمیز این کار، باید به صحبت های او توجه کنید. چه چیزی بیشتر به او علاقه دارد؟ دادن گل و شکلات ممکن است جالب باشد، اما این هدایا دائمی نیستند. وسایل الکترونیکی نیز به راحتی گم و منسوخ می شوند. هدایایی بدهید که ماندگاری زیادی داشته باشد و ارزش عاطفی داشته باشد.
مثلاً می توانید از یک هنرمند کمک بگیرید و تصویری را که او در اولین ملاقات در ذهن شما به جا گذاشته است را نقاشی کنید. این تصویر باید شامل همه چیز باشد، از لباس او گرفته تا کفش، گوشواره، مدل مو و البته لبخند جذاب او. پشت این نقاشی یادداشت بگذارید و احساسات خود را در آن روز بیان کنید.

با او یک تیم رویایی تشکیل دهید

اگر بتوانید به امتیازات بالا دست پیدا کنید، می توانید با آن دنیا را تسخیر کنید. پشتوانه ای برای شما خواهد بود تا بتوانید مراحل سخت را با هم پشت سر بگذارید.

به یاد داشته باشید که با رعایت چند نکته می توانید قلب او را به دست آورید

زندگی خود را سازماندهی کنید

لزوماً نیازی نیست که در حرفه خود نفر اول باشید، اما سعی کنید به هدف بزرگتری برسید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). بودن با کسی که دائما برای بهتر شدن تلاش می کند بهترین اتفاقی است که می تواند برای یک زن بیفتد. او زنی با جاه طلبی های خودش است و به همین دلیل از مردش انتظار دارد که به کار و اهدافش در زندگی اشتیاق داشته باشد.

برخی از جزئیات زندگی خود را با او در میان بگذارید

موثرترین راه برای اینکه یک زن در کنار شما احساس راحتی کند این است که برخی از جزئیات زندگی خود را با او به اشتراک بگذارید. به او احساس اعتماد به نفس و خاص می دهد. آرزوهای خود را با او در میان بگذارید، اما مراقب باشید که بیش از حد متکبر نباشید یا ترس درونی، خاطرات کودکی و ضعف خود را نشان ندهید، مثلاً هنگام تماشای یک فیلم احساسی گریه کنید. خندیدن و صحبت در مورد شرم آورترین لحظات را فراموش نکنید. اینکه بتوانید در مواقعی که خجالت می‌کشید بخندید به شما اعتماد به نفس می‌دهد.

یک نام مستعار برای او انتخاب کنید

این اسمی است که فقط شما آن را صدا می کنید. از انتخاب نام های کلیشه ای مانند عسلی یا شیرین خودداری کنید و نام های خلاقانه تر را انتخاب کنید. نام مستعار باید با شخصیت او مطابقت داشته باشد. او فردی احساساتی و نوع دوست است، می توانید نام گلی را برای او انتخاب کنید که نشان از ظرافت او دارد. اما اگر او فردی پرخاشگر، لجباز و قاطع است، می توانید نام یک سنگ کمیاب یا سنگ قیمتی را برای او انتخاب کنید. صدا زدن او با نام مستعار تأثیر جادویی ایجاد یک پیوند قوی تر دارد.

به او اجازه دهید حالات شما را حدس بزند

وقتی زنی همه چیز را در مورد شما بداند تا جایی که بتواند روحیه یا تصمیم بعدی شما را پیش بینی کند، برای او جالب خواهید بود. از پیروی از یک برنامه قابل پیش بینی مانند ارسال پیام هایی مانند “سلام”، “روزتان چطور بود؟” » و از گفتن «شب بخیر» در ساعت معینی هر روز خودداری کنید. زمانی که هیچ چیز جدید یا جالبی برای گفتن ندارید از برقراری ارتباط خودداری کنید. بگذارید حدس بزند؛ اجازه دهید حرکت بعدی شما را پیش بینی کند. به عنوان مثال، وقتی حوصله دارید و راکد هستید، از او بخواهید که برود لباس بپوشد، تا بتوانید بدون اینکه مقصد را به او بگویید، او را به جایی ببرید. وقتی آماده شد، برایش پینت بال یا کارتینگ ببرید، به خصوص اگر قبلاً نرفته باشد.

غرورت را ببلع

زن آلفا غرور زیادی دارد. اگر بتوانید به او نشان دهید که می توانید غرور خود را ببلعید، او یاد می گیرد که او هم می تواند این کار را انجام دهد.

چیزهای جدید به او بدهید

این لزوماً خیلی جالب نخواهد بود. این واقعیت ساده که شما سرگرمی متفاوتی دارید برای او بسیار جالب است. او دوست دارد یاد بگیرد.

مرتبط:  چرا مرغ من خوشمزه نمیشه

به دست آوردن قلب زنان کار سختی نیست. شما فقط باید آنها را بشناسید. لطفا دور نشوید و سعی کنید به او بگویید که چرا با او قرار ملاقات می گذارید زیرا بسیاری از مسائل را هم برای شما و هم برای او روشن خواهید کرد. به او اجازه دهید حتی رازهای کوچک در مورد شما را بداند تا اعتماد بیشتری بین شما ایجاد شود. بدانید که راه عاشق کردن زنان از گوش آنها می گذرد. بنابراین دریغ نکنید که به او بگویید چقدر برای شما مطلوب است. اگر همه او را از انجام کار یا موضوع مورد علاقه اش منع کنند، شما پشتیبان و پشتیبان او خواهید بود تا او شما را به عنوان یک نقطه حمایت بپذیرد. غافلگیرش کن تصمیم بگیرید گاهی اوقات کار و فعالیت خود را رها کنید و برنامه روزانه خود را تغییر دهید تا روز خود را با او بگذرانید. هرگز این ضرب المثل را فراموش نکنید که صبر کنید حلوا درست کنید. بنابراین زمان زیادی را برای توسعه روابط خود با او بگذارید، قاضی بسیار عاقل است.

اگر دختری را دوست دارید، خود را جمع و جور کنید و اجازه ندهید او به هر جهت با یک «تو» شکسته روبرو شود. چالش بودن با او را بپذیرید و برای آنچه زندگی به شما می اندازد آماده شوید. به یاد داشته باشید، غرور بی مورد مانع شما برای رسیدن به آن است، پس به خودتان لطفی کنید: آن را با یک لیوان چای داغ بشویید. هیچ چیز مؤثرتر از معرفی خود به عنوان یک پرورش دهنده نیست. زنان با قدرت آفرینش و تغییر به تلاش های آموزشی شما احترام می گذارند و این انرژی زنانه را در شما می پذیرند زیرا این چیزی است که از صمیم قلب می دانند.

فراموش نکنید که بیشتر با جنبه زنانه خود ارتباط برقرار کنید تا قلب او را بدزدید. زیرا همیشه مردان بیشتری هستند که در یک رابطه موفق می شوند و این قسمت از خود را می شناسند و آن را دوست دارند. انرژی زنانه با انرژی مردانه یکی نیست. بلکه این دو انرژی باید در درون ما به تعادل برسند. شما آن را می خواهید، نه؟ من خیلی دوست دارم فراتر از جنسیت زنانه اش با او ارتباط برقرار کنم.

در ابتدای هر رابطه، عشق بین دو نفر به دلیل جدید بودن رابطه و آشنایی در بالاترین حد است، در برخی از روابط به دلیل عادی شدن این عشق به مرور زمان کم می شود، به همین دلیل بسیاری از پسران و مردان به آن فکر می کنند. من نمی دانم چگونه آتش عشق را برای همیشه در دوست دختر روشن نگه داریم و عشق بین طرفین را افزایش دهیم؟ با روانشناس همراه باشید تا این سوالات را بررسی کنیم و چگونه دوست دخترمان را معتاد کنیم؟ ما پرداخت می کنیم

فهرست

چگونه دوست دخترمان را وابسته کنیم؟

یک سری معیارها وجود دارد که با رعایت و رعایت آنها کم کم گرمی رابطه بیشتر می شود و من نیاز به فرمول و کار خاصی ندارم.

چگونه دوست دخترمان را وابسته کنیم؟اعتماد به نفس

داشتن اعتماد به نفس در یک رابطه یکی از بهترین معیارهای عاشق شدن است، فرقی نمی کند دختر باشید یا پسر، اعتماد به نفس چیزی است که همه باید داشته باشند.

وقتی با هم هستید سعی کنید اعتماد به نفس خود را ابراز کنید و به طرف مقابل نشان دهید که مطمئن هستید معجزه خواهد کرد.

البته یک استثنا وجود دارد: اگر دوست دختر شما اعتماد به نفس پایینی داشته باشد و شما اعتماد به نفس خود را به رخ بکشید، نتیجه معکوس خواهد داشت.

در کنار هم باشید

یکی از دلایل اصلی وارد شدن دو نفر به یک رابطه، رهایی از تنهایی است. نتایج نشان داد که هر چه دو طرف زمان بیشتری را با هم بگذرانند و با هم باشند، صمیمیت بیشتری پیدا می کنند که نتیجه آن افزایش عشق و دوستی است. .بین طرفین.

مطالب مرتبط: چگونه در واتس اپ دوست دختر پیدا کنیم

زبان بدن تاثیر گذار

تاثیر زبان بدن در توسعه یک رابطه بسیار زیاد است، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، احساسات شما از طریق زبان بدن نیز منتقل می شود. پس زبان بدن را در طول مکالمه فراموش نکنید.

صحبت هوشمندانه

دانستن اینکه چه باید گفت، کی و کجا، یک قدم جلوتر از بقیه است. سعی کنید بیشتر در مورد خودتان و زندگی شخصیتتان صحبت کنید، صحبت کردن در مورد زندگی شخصی باعث می شود احساس کند که شما آنقدر به او اعتماد دارید که در مورد زندگی شخصیت خود نیز با او صحبت کنید.

البته سعی کنید هرگز خودتان را 100% تعریف نکنید، همیشه 20% از زندگی خود را مرموز نگه دارید تا طرف مقابل کنجکاو شود که بداند.

هر چه قدر جذاب تر بهتر

دخترها معمولا جذب مردان خوش تیپ و شیک می شوند، به طور کلی مردانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند، پس همیشه سعی کنید خود را بشناسید و به استایل خود برسید.

در اولین ملاقات، چیزی که توجه دخترها را به خود جلب می کند، صورت و چشمان شما، ریش و لباس شما است. وقتی با هم هستید سعی کنید ارتباط چشمی برقرار کنید. اگر دوست ندارید ریش داشته باشید، حداقل یک ته ریش نگه دارید و لباس های شیک و خوب بپوشید.

چگونه دوست دخترمان را وابسته کنیم؟خودتان باشید

سعی کنید واقعیت خود را به طرف مقابل نشان دهید و دیگر فیلم بازی نکنید، فیلم بازی آنقدرها هم تکنیک خوبی نیست زیرا اگر به فیلم بازی علاقه دارید تا کی می توانید فیلم را ادامه دهید بالاخره یک روز دست شما را برمی گرداند. پس بهتر است حقایق خود را نشان دهید.

هر انسانی ویژگی های خاص خود را دارد که بسیار زیبا و دلپذیر است

مطالب مرتبط: چگونه دوست دختر پیدا کنیم؟

احترام به سلیقه یکدیگر

همیشه سعی کنید به سلیقه همه احترام بگذارید. این طبیعت انسان است و همه می خواهند که دیگران به سلیقه و علایق آنها احترام بگذارند.

این سمت می تواند بسیار طولانی و موثر باشد. پس به عقاید و سلیقه دوست دخترتان احترام بگذارید و از آنها تعریف کنید.

سوپرایز شدن و غافلگیر شدن

انسان ها برای زندگی به انگیزه نیاز دارند. انگیزه می تواند از بسیاری جهات بسیار موثر باشد. این احساس و فکر که ممکن است ناگهان غافلگیر شود، هیجانی را در طرف مقابل ایجاد می کند که آنها علاقه مند هستند.

مثلا می توانید بعد از یک هفته کار با دو بلیط سینما او را غافلگیر کنید یا برای شام و ناهار بیرون دعوت کنید. با این روش ها قطعا به مرور زمان عاشق شما خواهد شد.

شوخ طبعی

علاقه دخترها به حدی است که می خواهند با کسی وارد رابطه شوند که بتوانند آینده خود را با او بسازند، یکی از دلایلی که دختران وارد رابطه می شوند تفریح ​​و وقت گذرانی است، طنز پسرها یکی از ویژگی هایی که دختران را تشویق می کند دوست پیدا می کند.

حس خاص بودن انتقال دهید

وقتی با یک دختر شروع به صحبت می کنید و مدتی است که صحبت می کنید، سعی کنید طوری رفتار کنید که احساس خاص بودن را به طرف مقابل منتقل کنید و او احساس کند که شما او را دوست دارید.

چگونه دوست دخترمان را وابسته کنیم؟خوش بو باشید

هیچ چیز بهتر از بوی خوب دیگران را جذب نمی کند. اگر دوستی دارید که بوی بدی می دهد، آیا با او بیرون می روید؟ هر فردی بوی خاص خود را دارد که بسیار مطبوع و مطبوع است به شرطی که مراقب سلامتی خود باشد و برای مدت کوتاهی استحمام کند.

مطمئن شوید که اگر بوی خوبی دارید، دوست دخترتان جذب شما می شود.

دوست دختر آفلاین پیدا کنید

ایجاد رابطه و دوست یابی آنلاین نسبتاً دشوار است، اما غیرممکن نیست. یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که در آن دوست یابی آسان تر است اینستاگرام و دایرکت اینستاگرام است.

قبل از اینکه به سمت مستقیم بروید، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، شما یک فروشگاه را در نظر می گیرید، اگر یک ویترین زیبا باشد، آیا نظر شما را جلب می کند یا یک فروشگاه با یک نمای ساده؟

همچنین بخوانید : در اولین قرار چه باید کرد؟

هر فردی با دیدن ویترین زیبای فروشگاه وارد آن می شود و خرید می کند. تحقق نیز در این وضعیت است. صفحه شما ویترین است. ابتدا باید یک صفحه خوب داشته باشید تا توجه همه را به خود جلب کنید.

چگونه پیج اینستاگرام جذابی داشته باشیم

رعایت نکاتی که ذکر می کنیم می تواند به تمیزتر شدن صفحه شما کمک کند، در دنیای مجازی به خصوص در اینستاگرام همه قبل از اینکه شما را بشناسند با صفحه شما آشنا می شوند و از روی عادت و ناخودآگاه شما را از روی صفحه قضاوت می کنند.

یوزرنیم یا آیدی اینستاگرام

سعی کنید به هیچ وجه از شناسه یا کلمات خنده دار استفاده نکنید، مثلاً: پسر مجرد، مامدتک پر و …. به هیچ عنوان از این نوع شناسه ها استفاده نکنید، ترجیح دهید به جای این نوع نام ها از نام و نام خانوادگی استفاده کنید.

عکس پروفایل

عکسی که در پروفایل اینستاگرام خود قرار می دهید ترجیحاً باید عکسی از صورت شما باشد که در عکاسی به آن پرتره می گویند. از ارسال عکس از بالا خودداری کنید زیرا صورت شما دیده نمی شود.

مرتبط:  چطور با بلوتوث برنامه ارسال کنیم سامسونگ

گذاشتن عکس های مختلف در پروفایل مانند عکس تام هاردی، عقاب و… اکیدا خودداری کنید افراد کمی شما را با عکس پروفایل عقاب جدی می گیرند.

بیو اینستاگرام

از نوشتن جملات به زبان انگلیسی بپرهیزید، انگلیسی نوشتن نشانه تجمل نیست، «فارسی بنویس تا همه بفهمند».

نیازی نیست که رابطه یا مجردی خود را در بیوگرافی خود اعلام کنید.

می توانید رشته تحصیلی، کار یا علایق خود را در بیو خود ذکر کنید تا وقتی شخصی صفحه شما را می بیند، بفهمد رشته شما چیست و به چه چیزهایی علاقه دارید.

چگونه دوست دخترمان را وابسته کنیم؟پست های پیج

این بخش به نظر من مهمترین بخش در میان موارد مورد بحث است. عکس های شما باید با کیفیت بسیار بالا و عالی یا حتی یک سطح بالاتر از عالی باشند.

اندازه عکس‌های شما مهم‌ترین دلیل برای متمایز کردن خود از سایر افراد است. سعی کنید هر از گاهی به آتلیه عکاسی بروید، از خود عکس بگیرید و در صفحه قرار دهید.

گرفتن عکس از خودتان یک سرمایه گذاری محسوب می شود و پیشنهاد می کنم این سرمایه گذاری را روی خودتان انجام دهید. حتی در بدترین حالت، 10 یا 20 سال بعد به عکس های خود نگاه خواهید کرد و از عکس های گرفته شده در گذشته قدردانی خواهید کرد.

سعی کنید چندین عکس با دوستان خود در صفحه قرار دهید تا همه کسانی که از صفحه شما بازدید می کنند متوجه شوند که شما یک فرد اجتماعی هستید و ارزش آن را دارید.

پایگاه داده در فضای مجازی کمی دشوارتر از حضوری است، اما با رعایت چند نکته کلیدی می توان به راحتی به این فرآیند دست یافت که در مقاله چگونه برای دختران در اینستاگرام پیام ارسال کنیم؟ این نکات کلیدی را بیاموزید و به کار ببرید.

آخرین کلمه

معتاد کردن دوست دختر مستلزم رعایت یک سری موارد است که اگر این موارد رعایت شود در نهایت جذب شما می شود و دیوانه وار عاشق شما می شود.

چه راه های دیگری برای جذب دختران می شناسید؟ با ما در میان بگذارید و برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با روانکده تماس بگیرید.

4.5/5 – (2 امتیاز)

آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که چگونه یک دختر را جذب کنیم؟ آیا از خود پرسیده اید؟ آیا به دنبال جذب دختر خاصی هستید و نمی دانید چگونه؟ قبل از اینکه با دست و پا چلفتی همه چیز را خراب کنید، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید.

اول از همه این را بدانید که اگرچه نمی توانید احساسات دختر مورد علاقه خود را کنترل کنید، اما می توانید از راه های مختلفی برای تحت تاثیر قرار دادن او استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه دو نوع دختر را تحت تاثیر قرار دهید:

دختری که شما را خوب نمی شناسید و دختری که فقط از شما دوستی ساده می خواهد. پس با دکتر چک همراه باشید…

1. دختری را که به خوبی نمی شناسید تحت تاثیر قرار دهید

1. ظاهر مناسبی داشته باشید.

در ابتدای مطلب “چگونه دختر را جذب کنیم” باید گفت که پوشش و ظاهر بسیار مهم است. البته پوشیدن لباس مناسب و استفاده از عطر خوب در نگاه اول برای تحت تاثیر قرار دادن فرد کافی نیست، اما رعایت بهداشت فردی و سبک لباس پوشیدن عاقلانه به طرف مقابل نشان می دهد که شما فردی بالغ هستید و می توانید کارهای مهم را به خوبی انجام دهید. خودت روال روزانه ات

اگر می خواهید دختر مورد نظرتان را تحت تاثیر قرار دهید، به استایلی که او می پوشد توجه کنید. شما می توانید جزئیات خاصی را از لباس خود حذف کنید تا با سبک لباس آنها مطابقت داشته باشد. با این کار می توانید راحت تر با او ارتباط برقرار کنید و برای او جذابیت بیشتری خواهید داشت.

در ادامه نکات زیر را رعایت کنید:

حداقل یک بار در روز دوش بگیرید و موها و بدن خود را با شامپو و صابون بشویید. بهتر است از شوینده هایی با بوی ملایم استفاده کنید. رایحه مواد شوینده لباسشویی شما نباید خیلی زنانه و نه خیلی مردانه باشد، به عنوان مثال: عطرهای نعناع یا لیمو هم ملایم و هم متعادل هستند.

دهان خود را تمیز و شاداب نگه دارید. دو بار در روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و از دهانشویه استفاده کنید. در اواسط روز می توانید از آدامس نعناع برای خوشبو شدن دهان خود استفاده کنید.

موهای صورت خود را کوتاه کنید. اگر می خواهید ریش خود را بلند نگه دارید، بهتر است همیشه آن را مرتب و صاف نگه دارید. کوتاه کردن موهای بینی خود را نیز فراموش نکنید!

اگر زیاد عرق می کنید، می توانید از یک دئودورانت ضد تعریق با رایحه ملایم استفاده کنید که بعد از دوش گرفتن برای پوست بی خطر است.

لباس تمیز بپوشید. اگر سرتان شلوغ است، برنامه‌ای تنظیم کنید که مثلاً هر هفته لباس‌هایتان را بشویید و لکه‌ها را از روی آن‌ها پاک کنید.

نکته: می توانید از ادکلن برای خوشبو کردن فوری استفاده کنید. اما یادتان باشد که زیاد اسپری نکنید.

2. مودب باشید.

بعد از ظاهر شما این رفتار شماست که شخصیت شما را نشان می دهد. مودب بودن به معنای خسته کننده نبودن نیست. یعنی با دیگران با احترام رفتار کنیم. بیشتر دخترها پسرهای مودب و خوش رفتار را به پسرهای بداخلاق ترجیح می دهند. به او نشان دهید که با همه مهربان هستید و نه فقط او.

حتما بخوانید : رهایی از عشق یک طرفه ؛ چگونه جلوی احساسات خود را بگیریم؟

اگر فقط با او خوب رفتار کنید و با دیگران تند رفتار کنید، پس از مدتی توجه او را از دست خواهید داد. برای انجام این کار می توانید:

از عبارات بیشتری مانند “لطفا”، “متشکرم”، “خوش آمدید”، “متشکرم”، “لطفا” و … استفاده کنید.

اگر کسی پشت سر شما وارد جایی شد، در را برای او باز نگه دارید.

از فحش دادن در هر جایی خودداری کنید! راحت بودن در میان دوستان و آشنایان خوب است. اما این بدان معنا نیست که از بدترین کلمات برای ایجاد صمیمیت (در جمع افرادی که به خوبی نمی شناسید) استفاده کنید.

3. قبل
از صحبت کردن فکر کنید.

همه ما گاهی اوقات چیزهای احمقانه ای می گوییم، اما باید سعی کنید قبل از صحبت در مورد آن فکر کنید. اگر با دختر مورد علاقه خود هستید، تمام سعی خود را بکنید که حرف های بیهوده نزنید!

حتی اگر چند ثانیه طول بکشد تا به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید. ارزش جلب توجه او را دارد.

وقتی با دخترهای دیگر هستید با او صحبت نکنید. ممکن است فکر کنید که حسادت کردن او یک استراتژی خوب است. اما شما کاملا در اشتباه هستید. نگاه کردن به دختران دیگر باعث می شود فکر کند که شما فردی سطحی و ناخوشایند هستید و رابطه با شما را به نفع خود نمی بیند. شما باید کاری کنید که نشان دهید او تنها دختری است که توجه و علاقه شما را جلب می کند.

از ترساندن دیگران بپرهیزید. توهین به دیگران و مسخره کردن آنها در مقابل دختر مورد علاقه خود آخرین فرصت برای شماست. شاید بخواهید با این کار حس شوخ طبعی یا قدرت خود را نشان دهید. اما تنها چیزی که او درک می کند خامی و ناپختگی شماست.

از شوخی های جنسی خودداری کنید. تنها زمان و مکانی که می توانید با شوخی های جنسی راحت باشید، زمانی است که در اطراف دوستان دوست پسر خود هستید. وقتی با دختر مورد علاقه خود هستید، حتی به شوخی هایی که از ذهن شما بیرون می آید فکر کنید!

4. صمیمانه از او تعریف کنید.

وقتی در کنارش هستید یک تعریف واقعی و صمیمانه ممکن است دشوار به نظر برسد. برای این تعریف صادقانه، می توانید به روش های زیر عمل کنید:

به ویژگی های مثبت او فکر کنید. این ویژگی ها می تواند لبخند، خنده، هوش و… باشد. هر چیزی را که فکر می کنید زیبا و جذاب است بیان کنید. اما به یاد داشته باشید، در مورد ویژگی های جنسی خود لاف نزنید! او ممکن است زیبایی ظاهری بیشتری داشته باشد، اما اکنون زمان تعریف آن ویژگی ها نیست.

این کار را به صورت نیمه خصوصی انجام دهید. لازم نیست به تنهایی یا در جمع دوستانتان به او تبریک بگویید. می توانید در یک مکان عمومی وقتی به صحبت های شما گوش نمی دهد تعریف کنید یا آن کلمات را در یک پیام کوتاه بنویسید و برایش ارسال کنید.

تعریف خود را به طور خلاصه شرح دهید. لازم نیست سه چهار دقیقه طول بکشد تا مثل یک شعر عاشقانه گفته شود. در یک خط به او بگویید چه می خواهید.

به نحوه بیان تعریف دقت کنید. به جای گفتن «لباست زیباست» یا «من لباست را دوست دارم»، بگو: «تو در آن لباس عالی به نظر می‌رسی». هدف شما ستایش اوست نه ستایش لباسش!

زبان بدن را به درستی رعایت کنید. وقتی صحبت می کنید لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید.

مرتبط:  چرا به مشهدیها شمع دزد میگویند

5. کاری کنید احساس خاص بودن کند.

راه هایی پیدا کنید تا به او نشان دهید که برای شما خاص است. زیاده روی نکنید و بدانید که متوجه رفتار شما خواهد شد و برداشت بدی نخواهد داشت!

سعی نکنید او را نادیده بگیرید یا برای جلب توجه او بازی کنید. اگر به شما پیام می دهد، به محض دیدن متن پاسخ دهید. اگر می خواهد با شما صحبت کند، زمانی را برای صحبت با او تعیین کنید.

حتما بخوانید : چگونه یک شخص را فراموش کنیم؟ راه هايی برای فراموش كردن يك رابطه

برای کمک، برنامه خود را تغییر دهید. اگر او به کمک نیاز دارد، می توانید به او کمک کنید. اگر در شرایط سخت به مشاوره نیاز دارد با او صحبت کنید. همه این موارد نشان می دهد که شما به او اهمیت می دهید و او برای شما فرد مهمی است.

بذار حرف بزنه اولین اشتباه هنگام صحبت با یک دختر این است که فقط به خودتان فکر کنید و در مورد خودتان صحبت کنید. دخترها وقتی از آنها در مورد علایقشان می پرسید راحت تر صحبت می کنند. برای شروع، می توانید در مورد سرگرمی ها، کتاب های مورد علاقه، موسیقی و غیره بپرسید. و اگر از شما سوالی پرسید در چند جمله کوتاه به او پاسخ دهید و سپس سوال دیگری از او بپرسید. با این کار او را درگیر گفتگو می کنید.

با یک شوخی درونی شروع کنید. اگر اتفاق جالب و خنده‌داری بین شما افتاد، می‌توانید به او نشان دهید که آن را فراموش نکرده‌اید و با صحبت در مورد آن احساس صمیمیت ایجاد کنید. اما به یاد داشته باشید که او را با شوخی های خود بیش از حد خسته نکنید یا خسته کننده به نظر نرسید! فقط گاهی از جوک استفاده کنید و در مورد چیزهای دیگر صحبت کنید.

در ادامه مقاله چگونه یک دختر را جذب کنیم.

2. دختری را که فقط شما را به عنوان یک دوست می خواهد تحت تأثیر قرار دهید.

1. برای
افزایش اعتماد به نفستان وقت بگذارید.

در ادامه مقاله چگونه یک دختر را به سمت خود جذب کنیم، باید گفت که باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید. به جای اینکه با او وقت بگذرانید یا به او فکر کنید، کمی برای خودتان وقت بگذارید تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. پس از به دست آوردن اعتماد به نفس، می توانید بهترین ویژگی های خود را به نمایش بگذارید. چه دوستتان شما را دوست داشته باشد یا نه، داشتن اعتماد به نفس مهم است. برای افزایش اعتماد به نفس خود می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

کنترل زندگی را بدست بگیرید. اگر زندگی شما خارج از کنترل است (مشکلات تحصیلی، کاری یا مالی دارید)، وقت آن است که کاری برای آن انجام دهید. شما باید راه هایی برای کنترل و بهبود شرایط بدانید و بر اساس آن عمل کنید. وقت آن است که استرس خود را رها کنید و مشکلات خود را حل کنید. دختران جذب مردانی می شوند که می توانند زندگی خود را کنترل کنند و در جهت بهبود آن تلاش کنند. در نهایت، شما احساس اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. چون با چیزهایی روبرو شدی

یک سرگرمی یا علاقه جدید پیدا کنید. آیا تا به حال به ورزش یا کار در اوقات فراغت فکر کرده اید؟ اکنون زمان انجام آن است! اوقات فراغت خود را صرف کارهایی کنید که دوست دارید. دختران مردانی را دوست دارند که سرگرمی ها و علایق خود را دنبال می کنند.

نکته: سعی کنید کارتان را کمی دقیق تر انجام دهید. منظم بودن اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. مراقب پوست و موی خود باشید. به طور منظم دوش بگیرید. یک ادکلن جدید را امتحان کنید و … مراقبت از خود را شروع کنید و نتیجه را ببینید!

2. کمی
از او فاصله بگیرید.

وقتی دیوانه یک دختر هستید، سخت ترین کار است. اما بدانید که این تنها راه مطمئن برای گذر از دوستی و ایجاد روابط جدید است. اگر می خواهید او با دید دیگری به شما نگاه کند، باید زمان زیادی را صرف احیای مجدد رابطه و شکل دادن به آن کنید.

حداقل 3 یا 4 بار در هفته با او تماس کوتاهی داشته باشید. این می تواند کمی دشوار باشد. اما شما به آنجا خواهید رسید! هنگام ملاقات و تماس با او مودب باشید. اما این تماس یا این جلسه نباید زیاد طول بکشد. سعی کنید پاسخ های خود را کوتاه و کامل نگه دارید.

اگر از او پرسید که چرا استراحت می کنید، به او بگویید که باید برای مدتی اولویت های خود را تغییر دهید. به او بگویید این ربطی به او ندارد و شما فقط می خواهید برای داشتن زندگی بهتر تلاش کنید.

داشتن انگیزه و حس جاه طلبی چیزی است که بیشتر دختران دوست دارند. حتی اگر از این فاصله ناراحت است، به او نشان دهید که باید برای کار و زندگی خود وقت بگذارید.

3. بعد
از فاصله گرفتن، قدم اول را بردارید.

پس از یک دوره غیبت، فرصتی برای از سرگیری رابطه خود پیدا خواهید کرد. اما با شکلی جدید و متفاوت از گذشته. او شما را در نوری جدید خواهد دید و اکنون نوبت شماست که اولین حرکت را انجام دهید.

حتما بخوانید: چطور به آرامش فکری و درونی برسیم ؟ 40 روش موثر در 5 دقیقه

بهترین ویژگی های خود را نشان دهید. وقتی می دانید که می خواهید او را ملاقات کنید، خود را از نظر جسمی و روحی آماده کنید. با این کار رابطه خود را بهبود می دهید و به او می فهمانید که شکل دوستی شما با گذشته متفاوت خواهد بود.

اهداف خود را مشخص کنید. اگر می خواهید او شما را دوست پسر خود بداند، باید مانند آن رفتار کنید! هنگام صحبت با او به چشمان او نگاه کنید و لبخند بزنید. به او تعارفات دلپذیر بدهید. به او احساس خاص بودن بدهید؛ اما این کار را به قیمت تضعیف حیثیت خود انجام ندهید. توجه به او نباید طوری باشد که از خود غافل شوید.

خیلی نشان ندهید که وقتتان آزاد است.

به جای اینکه دائماً در دسترس او باشید، او را مجبور به انجام کاری کنید تا توجه شما را جلب کند. به عنوان مثال: اگر با شما به دیدن یک فیلم عاشقانه رفت و از عشق سابق خود صحبت کرد، نشان دهید که علاقه ای به آن ندارید. در عوض، اگر او می خواهد آخر هفته با شما برای شام بیرون برود، به او بگویید که در آن زمان کمی وقت آزاد دارید.

نکته: بین کارهایی که قبلاً برای او به عنوان یک دوست یا همکار انجام داده اید و آنچه می خواهید برای او به عنوان یک دوست پسر بالقوه انجام دهید، تفاوت قائل شوید. بعضی کارها را می توان مانند یک دوست معمولی انجام داد. اما شما نمی توانید این کارها را به عنوان یک دوست پسر انجام دهید. به عنوان مثال: سوال پرسیدن و آزار و اذیت روابط گذشته کاری نیست که شما به عنوان دوست پسر انجام دهید!

5. وقتتان
را تلف نکنید.

پس از تماس مجدد، برای ابراز علاقه و شنیدن نظرات آنها چند ماه صبر نکنید. این کار را در عرض یک هفته انجام دهید و پاسخ قطعی بخواهید.

می توانید به طور غیرمستقیم از او بخواهید که در یک قرار دونفره مانند یک شام شما را همراهی کند. در این صورت او متوجه می شود که قصد شما چیست.

احساسات خود را واضح و با اطمینان بیان کنید. به او بگویید دوستش دارید و می خواهید چیزی بیش از یک دوست باشید. به او بگویید که اگر به شما علاقه ای ندارد، دیگر نمی توانید مانند گذشته به عنوان دوستان صمیمی کنار هم باشید و باید فاصله خود را حفظ کنید.

دست او را بگیرید اگر گرفتن دستش این پیام را می دهد که به او علاقه دارید، می توانید از این روش برای بیان بهتر احساسات خود استفاده کنید.

نقل قول قدیمی شان کانری (بازیگر جیمز باند) را به خاطر بیاورید که می گوید: «کلید قلب یک زن یک هدیه غیرمنتظره در یک زمان غیرمنتظره است. » هدیه ای که می دهید نباید عجیب یا گران باشد. دادن گل های مورد علاقه او یا پختن غذای مورد علاقه اش با لبخند می تواند بهترین هدیه ای باشد که نشان دهنده توجه و احترام شماست.

6. به تصمیم او احترام بگذارید.

اگر برای تحت تاثیر قرار دادن او همه چیز را امتحان کرده اید و او هنوز علاقه ای به بودن در کنار شما ندارد، با احترام کنار بروید.

گاهی اوقات نمی توانیم احساسات دیگران را بپذیریم و این چیزی نیست که قابل تحمل نباشد. تو سعی کردی. باید بدانید که در مسیر زندگی خود با دختران زیادی روبرو خواهید شد که با معیارها و سلیقه شما مطابقت دارند. با اعتماد به نفس به زندگی خود ادامه دهید و منتظر اتفاقات جدید و افراد جدید در زندگی خود باشید.

امیدواریم در مقاله “چگونه دختر جذب کنیم” توانسته باشیم شما را به خوبی راهنمایی کنیم و پایه گذار یک هدف خوب باشیم 😀

موفق باشید.

منبع: wikihow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا