چطور به ونیزیا بریم

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های اجباری علامت گذاری شده اند *

اطلاع *

نام *

پست الکترونیک *

سایت اینترنتی

نام، ایمیل و وب سایت من را برای زمانی که دوباره نظر می دهم در این مرورگر ذخیره کنید.

وجود مراکز تفریحی و جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد در استانبول این شهر را به یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است. اما در کنار بازدید از مکان های ذکر شده، بلافاصله پس از شنیدن نام استانبول و سفر به آنجا چه چیزی به ذهنتان خطور می کند؟ احتمالاً حدس زده اید، به خرید بروید! استانبول از نظر تعداد مراکز خرید در بین شهرهای اروپایی رتبه اول را دارد و بدون اغراق می توان گفت که خرید از فروشگاه های متنوع و مجلل آن بزرگترین لذت سفر به این شهر جذاب است. اگر خرید برای شما یک سرگرمی محسوب می شود، پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال کنید. امروز می خواهیم با هم به یکی از زیباترین مراکز خرید به نام Venezia Istanbul برویم. جایی که از خرید و قدم زدن در فضایی دلپذیر و آرام لذت خواهید برد. اگرچه این مجموعه بسیار بزرگ دارای بخش های مختلفی است، اما بیشتر به خاطر فروشگاه های طراحان و مرکز خرید ونیز شناخته شده است. با سفرزون همراه باشید تا با هم از گوشه و کنار این مجموعه وسیع دیدن کنیم و از نزدیک با آن آشنا شویم.

موقعیت ونیز در شهر استانبول

ونیزیا استانبول

Venezia Istanbul در منطقه Gaziosmanpaşa که یکی از بخش های اروپایی استانبول است، منطقه Karadeniz، Eski Edirne ASF، شماره 408 واقع شده است.

مجتمع Venezia در قالب شهری زیبا و جذاب با حمایت یکی از بزرگترین گروه های ساختمانی ترکیه به نام Gursoy ساخته شده است. مهندسان و سازندگان هنگام طراحی و اجرای این پروژه از معماری شهر قدیمی معروف ونیز ایتالیا الهام گرفتند. حتی یکی از بزرگترین و معروف ترین میدان های ونیز به نام «سان مارکو» در اینجا شبیه سازی شده است، با این تفاوت که به جای ساختمان ها و کلیساهای قدیمی، مناطقی از پذیرایی و فروشگاه های برندهای معروف دنیا و برندهای معروف ترکیه را خواهید دید. . همانطور که می دانید کانال های آبی نماد و مشخصه اصلی شهر باستانی ونیز هستند. این کانال ها در طراحی مجموعه ونیز استانبول نیز گنجانده شده است. در طبقه همکف مسیرهای آبی به عرض هشت متر وجود دارد و در برخی قسمت ها پل های قوسی سفید و زیبایی دیده می شود. عبور از این پل های عابر پیاده چوبی برای دسترسی به فروشگاه های مختلف جذابیت خرید شما را دو چندان می کند. این اقامتگاه دیدنی مانند یک ونیزی کوچک در قلب استانبول است.

ونیزیا استانبول

در ونیز می توانید دو پرنده را با یک سنگ بکشید. زمانی که در استانبول هستید، از ونیز نیز دیدن می کنید! با حضور در این فضا حس عجیب و متفاوتی را احساس خواهید کرد. وقتی به خرید می روید، ممکن است لحظات درگیری با واقعیت را تجربه کنید و از خود بپرسید: من کجا هستم؟ آیا من در خیابان های ونیز قدم می زنم؟!

برای دریافت راهنمای سفر استانبول کلیک کنید.

مرکز خرید Venezia، مگا اوتلت در استانبول

ونیزیا استانبول

در میان فروشگاه ها و مراکز خرید بیشمار استانبول، اوت لت ها جایگاه ویژه ای را در بین خریداران و مسافران به خود اختصاص داده اند. اوت لت ها فروشگاه ها و مراکزی با حراج دائمی هستند که محصولات نسبتا قدیمی برندهای معروف را با قیمتی کمتر از قیمت اصلی خود به مشتریان عرضه می کنند. مرکز خرید ونزیا یکی از اوت لت های نسبتا جدید است و یکی از بزرگترین، بزرگترین و بهترین فروشگاه های استانبول است. به همین دلیل به آن “مگا اوت لت مال ونیز” می گویند.

نقاط مختلف ونیز، استانبول

ونیزیا استانبول

مجموعه ونیز در زمینی به مساحت 82 هزار متر مربع ساخته شده است. این مجموعه علاوه بر مرکز خرید معروف خود دارای دو قسمت مسکونی و اداری نیز می باشد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

ونیزیا استانبول

مسکونی: در مجموعه بزرگ ونیز، پنج برج وجود دارد که تقریباً دو هزار واحد مسکونی در اندازه های مختلف را در خود جای داده است. برای ساکنان این واحدها، امکانات رفاهی زیادی مانند استخر (هم داخل ساختمان و هم در فضای باز)، سونا، اتاق بخار، باشگاه ورزشی، زمین بازی و پارک برای کودکان وجود دارد.

دفتر کار: 25000 متر مربع فضای در مجموعه ونزیا استانبول به دفتر کار اختصاص داده شده است. شرکت ها می توانند دفاتر خود را در این منطقه راه اندازی کنند و لذت کار را در میدان سنت مارک ونیز در قلب استانبول تجربه کنند. این فضاهای اداری مجلل و مدرن قابلیت ارتباط با یکدیگر را دارند و بسته به نیاز مشتریان با ابعاد دلخواه و با متراژهای بین 60 تا 1000 متر مربع ارائه می شوند. از دیگر امکانات این بخش می توان به اتاق هایی برای برگزاری جلسات و جلسات کاری و همچنین پارکینگ اشاره کرد.

مرتبط:  چرا وقتی شکلات میخورم دندان درد میگیره

مرکز خرید Venezia Outlet: مرکز خرید مهم ترین قسمت مجموعه ونزیا در استانبول است. در فضای باز طبقه همکف مجموعه و اطراف میدان سنت مارک، 200 اوت لت کارخانه از برندهای معروف دنیا و کافه ها و رستوران های متعدد به چشم می خورد. برخی از برندها و فروشگاه ها نیز در قسمت داخلی قرار دارند.

ونیزیا استانبول

در طراحی سقف این قسمت از تصاویر سه بعدی از آسمان استفاده شده است که حس خرید در فضای باز را به همراه نگاه بالای سر القا می کند. مسیرهای عابر پیاده، کانال های آبی و پل های باشکوه در کنار طراحی مدرن این بخش، فضایی دلنشین و متحرک را ایجاد کرده است که می توانید با پای پیاده یا قایق از خرید لذت ببرید. نیمکت های زیادی در اطراف آبراه ها برای استراحت بازدیدکنندگان وجود دارد. استفاده از ویژگی های افسانه ای شهر تاریخی ونیز و وجود برخی از بهترین فروشگاه های اوت لت، بازدید از این مکان را به تجربه ای منحصر به فرد و متفاوت تبدیل کرده است.

گوندولا سواری در ونیز استانبول

گاندولاسواری در ونیزِ

آیا می خواهید از مشاهده این ونیز کوچک فراتر بروید؟ اگر چنین است، حتماً گوندولا سواری را امتحان کنید. گوندولاها قایق های سنتی، بلند و باریک با دو انتهای نوک تیز هستند. نام این قایق ها از نظر تاریخی با کانال ها و تالاب های ونیز مرتبط است و برای قرن ها وسیله اصلی حمل و نقل این شهر بوده است. همچنین می توانید گوندولاها را در مرکز خرید Venezia در استانبول ببینید. یکی را اجاره کنید و از طریق جاده های آبی زیبا، مغازه های دو طرف را ببینید. به قایقران بگو هرجا می خواهی تله کابین را متوقف کند. سپس برای خرید از فروشگاه مورد نظر خود به پایین بروید.

فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها در مرکز خرید ونیز

ونیزیا استانبول

معروف ترین برندهای آمریکایی، اروپایی و ترکیه ای را در ونیز استانبول خواهید یافت. از برندهای کفش، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا انواع لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسد. بسیاری از رستوران ها و کافه های معروف دنیا نیز در اینجا شعبه دارند و می توانید در آنجا استراحت کرده و غذا بخورید. در ادامه به نمونه هایی از برندها و نام های معروف در هر یک از این حوزه ها اشاره می کنیم.

برندهای مد و لباس: KOTON، LC WAIKIKI، COLIN’S، MANGO، GIZIA، ROMAN، DEFACTO، LUFIAN، Panty PENTI)، LOFT، SARAR، VAKKO و…

برندهای کیف و کفش: SAMSONITE، ESKECHERS، HOTIÇ، FLO، GREYDER و…

برندهای ورزشی: NIKE، Adidas، REEBOK، PUMA، HUMMEL، MARATON و…

برندهای لوازم آرایشی: GOLDEN ROSE، FLORMAR، ROSSMANN، GRATIS، Yves Rocher و…

جواهرات و لوازم جانبی: BIJULIFE، ELEGANCE OPTIK، OPMAR OPTIK و…

برندهای الکترونیکی: SIEMENS، ARÇELIC، SAMSUNG، TURKCELL، VODAFONE، VESTEL و…

برندهای مرتبط با لوازم خانگی و آشپزخانه: ÖZDILEK، ENGLISH HOME، TEKZEN و…

رستوران، فست فود و کافه: MC Donald’s، BURGER KING، MADO، KASAP DÖNER، BAY DÖNER، CAFÉ DEL NORD، رستوران ضیافت (ZIAFET) و…

مرکز خرید ونزیا استانبول با تنوع بسیار زیاد برندهای معروف و اصیل، بهشتی رویایی برای علاقه مندان به خرید است که قطعاً دست خالی آن را ترک نمی کنند.

خدمات و امکانات مرکز خرید ونیز در استانبول

ونیزیا استانبول

برای رفاه حال بازدیدکنندگان و ساکنان این شهرک امکانات و خدمات متنوعی در نظر گرفته شده است. از جمله آنها می توان به دستگاه های خودپرداز (ATM) اشاره کرد که در اینجا در 10 بانک معروف ترکیه قرار دارند و خدمات ارائه می دهند. در صورت داشتن کارت های بین المللی مانند مسترکارت، امکان استفاده از این دستگاه های خودپرداز و دریافت وجه نقد وجود دارد. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به: ایستگاه تاکسی مگا اوت لت، کلینیک، مسجد، مرکز گمشده و پیدا شده در میدان سنت مارک، اتاق های ویژه کودکان، ویلچر برای افراد معلول و … اشاره کرد.

نحوه دسترسی به مجموعه ونیزی

ونیزیا استانبول

بسته به جایی که در استانبول هستید، راه های مختلفی برای دسترسی به مرکز خرید ونیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن میدان تقسیم به عنوان نقطه شروع، ساده ترین راه این است که سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی شیشلی پیاده شوید. سپس سوار متروبوس شوید و در ایستگاه ادرنه در جهت ونیز پیاده شوید.

باید بدانید که دسترسی آسان به ونیز از تمام مناطق شهر وجود دارد. این اقامتگاه همچنین به مرکز شهر و فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است. از آنجایی که حمل و نقل عمومی در استانبول بسیار محبوب است، ما نزدیک ترین ایستگاه های اتوبوس و تراموا به ونیز را به شما نشان خواهیم داد. می توانید از طریق این ایستگاه ها به مقصد مورد نظر برسید یا برعکس مسیر خود را انتخاب کنید تا در یکی از ایستگاه ها پیاده شوید و به این مرکز خرید رویایی برسید.

مرتبط:  چرا من در بارداری حالت تهوع ندارم

ونیزیا استانبول

نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس: ایستگاه خیابان Namık Kemal، 320 متر، ایستگاه خیابان Menderes، 330 متر و ایستگاه Meskenler، 400 متر.

نزدیکترین ایستگاه های تراموا: ایستگاه جمهوریت 400 متر، ایستگاه متریس 460 متر و ایستگاه کارادنیز 750 متر.

توجه داشته باشید که ساعات کاری مرکز خرید ونزیا استانبول از ساعت 10 صبح تا 22 شب می باشد و باید بر اساس این مدت زمان سفر خود را تعیین کنید.

موقعیت مجتمع ونیز استانبول در نقشه گوگل

پس از خواندن این مقاله، نظر شما در مورد ونیز مال چیست؟ شما می توانید نظرات و سوالات خود را در این مورد از ما بپرسید. اگر تا به حال به Venezia Istanbul سفر کرده اید، تجربیات جالب خود را با ما و خوانندگان سفرزون در میان بگذارید تا با جاذبه های این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم.

برای آشنایی بیشتر با دیدنی های استانبول کلیک کنید.

ببین، بخند، زندگی کن

استانبول علاوه بر امکانات تاریخی و گردشگری متعدد، دارای مراکز خرید و پاساژهای مجلل و باشکوهی است که علاوه بر ارائه محصولات برندهای مطرح جهان، معماری شگفت انگیزی را نیز به نمایش می گذارد. مرکز خرید Venezia Istanbul یا Venezia Mega Outlet یکی از زیباترین فروشگاه های استانبول است که طراحی آن از شهر ونیز ایتالیا الهام گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تور مجموعه فوق العاده در استانبول، تا پایان این پست وبلاگ آرنتتور با ما همراه باشید.

معرفی مرکز خرید ونزیا استانبول

اگر می خواهید در حین بازدید از استانبول از ونیز دیدن کنید، حتما به مرکز خرید ونیز بروید. این مرکز خرید باشکوه از شهر ونیز ایتالیا و معماری منحصر به فرد آن الهام گرفته شده است. به همین دلیل بود که از اولین روزهای افتتاحش توانست توجه گردشگران و مردم محلی را به خود جلب کند و تحسین آنها را برانگیزد.

مرکز خرید ونزیا در استانبول بر روی یک کانال آبی قرار دارد که می‌توانید مانند ونیز قایق‌های ویژه‌ای به نام گوندولا کرایه کنید و فروشگاه‌های اطراف را ببینید. برای تداعی هر چه بیشتر حال و هوای این شهر ایتالیایی، قایقرانان این فروشگاه همان لباس قایقران های ونیزی را می پوشند.

در مرکز شهر ونیز استانبول، برجی شبیه به سنت مارک ایتالیا وجود دارد که مشرف به آبراهه هاست و در تراس آن رستوران ها و کافه ها غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند. نکته مهم دیگری که باید در مورد مرکز خرید ونزیا استانبول بدانید این است که پارکینگ آن به صورت سه بعدی طراحی شده است تا احساس آسمان ابری را برای بازدیدکنندگان القا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید

موقعیت مرکز خرید ونزیا استانبول

مرکز خرید ونزیا استانبول در بخش اروپایی این شهر و در منطقه بزرگراه اسکی غازی عثمان پاشا – ادیرنه و منطقه کارادنیز واقع شده است که علاوه بر مرکز خرید و بازار، واحدهای تجاری و مسکونی را نیز در خود جای داده است. مجتمع ها

آدرس مرکز خرید ونزیا استانبول: ترکیه، استانبول، منطقه گازی عثمان پاشا، متریس کاوشای، بزرگراه اسکی ادرنه، منطقه کارادنیز

نحوه دسترسی به خروجی مگا ونیزیا

مرکز خرید ونزیا استانبول فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد و با دسترسی راحت به تاکسی، اتوبوس، مترو و … می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی یا ماشین شخصی برای رسیدن به آنجا استفاده کنید.

دسترسی به مرکز خرید استانبول ونزیا با تراموا

سریع ترین راه برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده از تراموا در ایستگاه توپکاپی است. برای این کار کافی است در نزدیکی میدان تقسیم سوار تراموا شوید و در ایستگاه Kiptas-Venezia پیاده شوید. پس از آن با پیاده روی حدود 600 متر به فروشگاه خواهید رسید.

با اتوبوس به استانبول ونیز بروید

برای رسیدن به مرکز خرید ونزیا استانبول می توانید از خطوط مختلف اتوبوس استفاده کنید که برخی از آنها عبارتند از:

خط 36A (جابجی-زنهجیلر)

خط 36 ولت (Zenhjiler-Yayla)

خط 336M (Arnavotkoy-Mejidiyekoy)

دسترسی به ونیز استانبول با مترو

برای دسترسی به این فروشگاه باید از خط مترو M7 استفاده کنید و در ایستگاه کارادنیز محله که در حدود 350 متری مرکز خرید قرار دارد، پیاده شوید.

رفتن به مرکز خرید استانبول ونزیا با متروبوس

پس از سوار شدن به متروبوس Avcılar (34AS Avcılar)، باید در ایستگاه Edirnekapı پیاده شوید و با تراموا T4 Topkapı Mescid-i Selam به ایستگاه Kiptas-Venezia بروید و بخشی از مسیر را پیاده روی کنید.

کدام برندها در مرکز خرید ونزیا استانبول فعالیت می کنند؟

در مرکز خرید ونزیا استانبول برندهای معروف ترکیه و برندهای بین المللی در زمینه فروش پوشاک زنانه، بچه گانه و مردانه، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، کفش، ساعت، عینک و … لوازم جانبی و … فعالیت می کنند.

برندهای پوشاک مردانه و زنانه ونزیا استانبول

برخی از برجسته ترین برندهای پوشاک موجود در مرکز خرید ونزیا استانبول عبارتند از:

معروف ترین برندهای پوشاک در ونیز استانبول

زندگی من

کوتون

سارا

عادل ایسیک

ایپکیول (IPÉKYOL)

آووا

مرتبط:  چرا در خواب تشنه می شویم

پنتی

عملا

ال سی وایکیکی

کالین

واکو

سوواری

DS DAMAT

بهترین برندهای عطر و لوازم آرایشی در مرکز خرید ونیز

اگر به دنبال خرید عطر و لوازم آرایشی با بهترین کیفیت هستید، باید به یکی از برندهای زیر در مرکز خرید Venezia در استانبول مراجعه کنید:

راسمن

فراتلی دیامانتی

رز طلایی

فلورمار

ایو روشه

واتسون

رایگان

شناخته شده ترین برندهای لوازم جانبی، ساعت و عینک در ونیز

ساعت و عینک یکی از بهترین لوازم جانبی است که می توانید به عنوان سوغاتی در مرکز خرید ونزیا در استانبول خریداری کنید. معروف ترین برندها در این زمینه عبارتند از:

ترووا نقره ای

آتاسون اپتیک

ساعت و ساعت

Opmar Optik

معروف ترین فروشگاه های لوازم ورزشی در مرکز خرید استانبول Venezia

برخی از بهترین برندهای لوازم ورزشی دنیا در این فروشگاه شعبه دارند که از جمله آنها می توان به:

معروف ترین برندهای لوازم ورزشی در ونیز استانبول

هومل

تیمبرلند

آدیداس

ورزش های ماراتن

پوما

نایک

برندهای معروف لباس و اسباب بازی بچه گانه در ونیز

همچنین امکان خرید پوشاک و اسباب بازی بچه گانه از بهترین برندهای جهانی در این مجموعه وجود دارد که عبارتند از:

روند انحصاری

ال سی وایکیکی

چوگان آمریکایی (S Polo Kids)

ای بیبک

اسباب بازی از فروشگاه Toyzz

ال سی وایکیکی

فروشگاه های معروف کیف و کفش در ونیز استانبول

علاوه بر خرید لباس و اکسسوری می توانید بهترین کیف و کفش را از برندهای زیر نیز خریداری کنید:

معروف ترین برندهای کیف و کفش در ونیز استانبول

سادیک یلماز

بامبی

کمال تانچا

Ayakkabı Dunyası

او

فلو

دریمود

برندهای دکوراسیون و مبلمان مرکز خرید ونزیا استانبول

در Megamall Venezia برندهای مختلفی در زمینه ارائه مبلمان و دکوراسیون باکیفیت فعالیت می کنند که از آن جمله می توان به Karachahome، Teddy، Touch، Bernardo، English Home، Ozdilek، Piergardin و … اشاره کرد که در ایران نیز نمایندگی فروش دارند. اما محصولات آنها با قیمت مناسب تری در این مرکز خرید به فروش می رسد.

امکانات تفریحی ونیز

علاوه بر بازدید از فروشگاه های برندهای مختلف و قایق سواری در رودخانه مرکزی ونیز، می توانید از تفریحات و امکانات زیر نیز بهره مند شوید:

فست فود، کافه و رستوران های مختلف

هیچ چیز با یک غذای خوشمزه بعد از خرید قابل مقایسه نیست. خبر خوب این است که انواع برندهای ترک و بین المللی در مرکز خرید ونزیا استانبول فعالیت می کنند که معروف ترین آنها عبارتند از:

معروف ترین رستوران ها، کافه ها و فست فودهای ونیز استانبول

فست فود پاپیز

هاربی برگر، فست فود

کافه سحر

اوستا دونرچی

کافه رستوران دیوید پیپل (دیوید پیپل)

فست فود ترا پیتزا

فست فود آربی

فاروق گللو اوغلو

گونول کهوسی

رستوران کایسری سفراسی

فست فود KFC

کافه سحر

دورومل

فست فود سالون برگر

کافه دل نورد

دونرچی علی افندی

کافه دیلک پاستانسی

قهوه استارباکس

فست فود Piddeci

کاهوه دنیاسی

فست فود پیدم

اتاق سینما سیننس

سیننس یک مجموعه سینمایی است که خدماتی در سطح جهانی به عموم ارائه می کند و دارای 84 سالن با 10837 صندلی در تمامی شعبه های خود از جمله Venezia Istanbul است. در بازدید از مرکز خرید ونیز نیز می توانید از این سینمای باورنکردنی دیدن کنید.

البته قبل از این کار بهتر است با مراجعه به سایت مجموعه و خرید اینترنتی بلیت آنها از فیلم های منتشر شده مطلع شوید.

تور تایمز مرکز خرید استانبول ونیزی

شما می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب از مرکز خرید ونیزیا استانبول به صورت رایگان بازدید کنید، اما اگر می خواهید از تله کابین استفاده کنید، باید برای آن بلیط تهیه کنید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی مرکز خرید ونیزیا استانبول و برندهای معروف فعال در آن پرداختیم. اگر قصد سفر به استانبول را دارید حتما بازدید از این فروشگاه زیبا و خاص را در برنامه خود قرار دهید و قایق سواری در رودخانه ای که از مرکز آن می گذرد را تجربه کنید. آرنتتور مجری تورهای تخصصی ترکیه است و به شما این امکان را می دهد که به سادگی و بدون مشکل از امکانات گردشگری این کشور بازدید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره 02148407 تماس بگیرید.

سوالات متداول

دلیل محبوبیت مرکز خرید ونیز در استانبول چیست؟

طراحی خاص این مجموعه با الهام از شهر ونیز ایتالیا دلیل اصلی محبوبیت آن است.

چه مارک هایی در مرکز خرید ونیز وجود دارد؟

برندهای مختلفی از جمله نایک، پوما، آدیداس، ال سی وایکیکی و … در این مرکز خرید فعال هستند.

مرکز خرید ونزیا استانبول کجاست؟

این مرکز خرید در منطقه کارادنیز استانبول واقع شده است.

چگونه به مرکز خرید ونیز در استانبول برویم؟

برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از مترو، تاکسی، اتوبوس، تراموا و … استفاده کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی ونیز استانبول چیست؟

سینما، فست فود، رستوران، کافه، خشکشویی، آرایشگاه، هایپر مارکت و خیاطی از جمله امکانات رفاهی و تفریحی ونیز استانبول است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا