چطور زبان اینستا را فارسی کنیم

اپلیکیشن اینستاگرام به زبان های مختلف قابل استفاده است. اما به دلیل پیچیدگی و دسترسی سخت به تنظیمات آن، بسیاری از کاربران روی زبان پیش فرض می مانند. خوشبختانه با انجام چند مرحله ساده می توانید اینستاگرام را در موبایل یا تبلت خود فارسی سازی کنید که در زیر توضیح داده شده است.

اینستاگرام را در برنامه فارسی کنید

1. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و سپس روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست ضربه بزنید تا وارد صفحه پروفایل شوید.

2. در صفحه نمایه، روی نماد همبرگر کلیک کنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

3. حال روی گزینه Account در صفحه تنظیمات ضربه بزنید و سپس گزینه Language را انتخاب کنید.

4. لیست زبان های پشتیبانی شده توسط اینستاگرام را به پایین اسکرول کنید تا گزینه فارسی زیر زبان عربی را ببینید.

تغییر زبان اینستاگرام در نسخه تحت وب

اگر از رایانه Mac، Windows یا Chrome برای دسترسی به اینستاگرام از طریق نسخه وب استفاده می‌کنید، همچنان می‌توانید زبان را تغییر دهید. فقط مراحل زیر را طی کن.

1. در مرورگر خود وارد سایت اینستاگرام شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید.

2. روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و از منوی باز شده روی گزینه Profile کلیک کنید.

3. حال بر روی گزینه Edit Profile در کنار تصویر حساب کاربری کلیک کنید.

4. در پایین صفحه، گزینه انگلیسی با یک فلش در کنار آن قرار می گیرد که با کلیک بر روی آن به لیست زبان های پشتیبانی شده توسط اینستاگرام هدایت می شوید.

سوالات متداول اینستاگرام فارسی

آیا اینستاگرام از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

آره؛ زبان فارسی از جمله مواردی است که اینستاگرام پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از محیطی کاملا فارسی در این شبکه اجتماعی لذت ببرند.

آیا می‌توان زبان اینستاگرام را تغییر داد؟

می توانید از طریق صفحه تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام زبان مورد نظر خود را برای اینستاگرام انتخاب کنید و به قسمت زبان مراجعه کنید.

آیا نسخه تحت وب اینستاگرام از فارسی پشتیبانی می‌کند؟

خیر؛ نسخه تحت وب اینستاگرام بر خلاف اپلیکیشن موبایل خود به صورت رسمی از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و این گزینه تنها در اپلیکیشن موبایل قابل مشاهده است.

تغییر زبان اینستاگرام قابلیتی است که بسیاری از کاربران جدید اینستاگرام به دنبال آن هستند. کسانی که زبان انگلیسی بلد نیستند با فارسی کردن اینستاگرام به راحتی از اینستاگرام استفاده کنند. در این مقاله روش های ساخت اینستا فارسی را آموزش می دهیم. با ما بمان!

راهنمای مطالعه

آموزش تغییر زبان اینستاگرام

مشکلات فارسی سازی اینستا

فیلم آموزش تغییر زبان اینستاگرام

آموزش تصویری تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

در این ویدیو می بینیم:

تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

توضیح شرایطی که پس از تغییر زبان به فارسی ایجاد می شود.

چگونه یک اینستا فارسی بسازیم

چگونه یک اینستا فارسی بسازیم؟

تغییر زبان اینستاگرام برای کاربرانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند یک ضرورت است. همانطور که گفتیم محیط کاربری بسیاری از نرم افزارهای طراحی شده برای سیستم عامل های مختلف به صورت پیش فرض به زبان انگلیسی طراحی شده است. اینستاگرام همچنین هنگام راه‌اندازی روی سیستم‌عامل‌های تلفن همراه و رایانه به‌طور خودکار به زبان انگلیسی اجرا می‌شود.

مسلماً برخی از افراد مهارت لازم برای استفاده از برنامه های انگلیسی را ندارند. بنابراین باید زبان رابط کاربری اینستاگرام را تغییر دهند. اینستاگرام نیز از این مشکل آگاه است و برای اینکه کاربران در هنگام استفاده از اپلیکیشن با مشکل مواجه نشوند، امکان تغییر زبان اینستا را برای ۴۲ زبان زنده دنیا مانند چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی فراهم کرده است. . ، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، اسپانیایی. . علاوه بر این، کاربران فارسی می توانند از اپلیکیشن به زبان خود استفاده کنند. برای تغییر زبان و ماندگاری اینستاگرام کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

مرتبط:  چطور باید تلگرام را دیلیت اکانت کرد

وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

با کلیک بر روی نماد تصویر نمایه در نوار پایین صفحه به نمایه خود دسترسی پیدا کنید.

روی نماد 3 خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

در نیم پنجره باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه settings

به بخش حساب بروید.

مراجعه به قسمت account در منوی تنظیمات

گزینه Language را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه language

زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ایجاد اینستا فارسی زبان فارسی را انتخاب کنید.

تغییر زبان اینتاگرام به فارسی

کمی صبر کنید تا زبان اینستاگرام شما به زبان دلخواه شما تغییر کند.

روش آموزش داده شده مختص دستگاه های اندرویدی است و دستگاه هایی که از سیستم عامل IOS استفاده می کنند نمی توانند زبان اینستا را به فارسی تغییر دهند زیرا این قابلیت در ایران مسدود شده است.

ظاهر برنامه بعد از ایجاد اینستا فارسی تغییر می کند

چون فارسی بر خلاف انگلیسی از راست به چپ نوشته می شود، پس از تغییر زبان اینستا به فارسی، طرح آیکون ها کمی تغییر می کند. به عنوان مثال، نمادهای نوار پایین منتقل می شوند. علاوه بر این، آیتم های منوی تنظیمات از سمت چپ صفحه به سمت راست منتقل می شوند. پس از ایجاد اینستا فارسی، اعداد نیز به زبان فارسی نوشته می شوند. البته نباید فراموش کرد که گزینه های منوی تنظیمات با اینکه به سمت راست صفحه منتقل شده اند، اما عبارات آنها همچنان به زبان انگلیسی نمایش داده می شود.

معایب تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

در کل با تغییر زبان اینستا تغییر خاصی به جز تغییر چینش آیکون ها و تغییر اعداد به زبان فارسی ایجاد نمی شود. اکثر جملات انگلیسی ترجمه نمی شوند و همیشه به زبان انگلیسی نمایش داده می شوند. همچنین فارسی سازی اینستا در برخی قسمت ها باعث ایجاد مشکل برای کاربران می شود. کندی عملکرد اپلیکیشن در پردازش و باز کردن صفحات، بروز خطا در هنگام ورود به اپلیکیشن و ثبت پاسخ اشتباه در پاسخ به استیکر نظرسنجی در تاریخچه بخش از مشکلاتی است که پس از فارسی سازی برای کاربران پیش می آید. اینستا

راه حل رفع مشکلات تغییر زبان اینستا به زبان فارسی

در هنگام تغییر زبان اینستاگرام به فارسی، این برنامه باید اطلاعاتی را از پایگاه داده فیسبوک دریافت کند تا آیکون ها و عبارات را به زبان فارسی نمایش دهد. به دلیل مسدود شدن اپلیکیشن و سایت فیسبوک در ایران، این روند با مشکل مواجه شده است. وقتی این کار را با یک آدرس IP متعلق به ایران انجام می دهید، اینستاگرام قادر به دریافت اطلاعات از فیس بوک نخواهد بود. به همین دلیل شخصی سازی اینستا به طور کامل محقق نخواهد شد. برای رفع این مشکل باید از آدرس های IP خارج از ایران استفاده کنید. اگر در ایران هستید، می توانید از ابزار تغییر آدرس IP برای تغییر آدرس IP خود استفاده کنید. برای این کار ابتدا زبان اینستاگرام خود را طبق آموزش بالا به فارسی تغییر دهید. از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شده و به یک آدرس IP غیر ایرانی وارد شوید. سپس دوباره وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. به احتمال زیاد تمام آیکون ها و عبارات اپلیکیشن ها فارسی خواهند بود.

تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی

ممکن است برخی افراد به دلایل ذکر شده یا هر دلیل دیگری پس از ساخت اینستا فارسی بخواهند زبان اینستاگرام را به انگلیسی تغییر دهند. روش تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی مشابه نحوه فارسی کردن اینستاگرام است. به طور کلی برای تغییر زبان اینستا به زبان دیگر باید مراحل زیر را طی کرد. تنها تفاوت این است که در مرحله آخر باید زبان مورد نظر را انتخاب کنید:

وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

با کلیک بر روی نماد تصویر نمایه در نوار پایین صفحه به نمایه خود دسترسی پیدا کنید.

مرتبط:  چرا از پلاستیک برای جلیقه ضد گلوله استفاده میشود

روی نماد 3 خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

در نیمه پنجره ای که باز می شود گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

مراجعه به منوی تنظیمات

به بخش حساب کاربری بروید.

انتخاب گزینه حساب در منوی تنظیمات اینستاگرام

گزینه زبان را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه زبان

برای تغییر زبان اینستا، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای بازنشانی Insta به حالت پیش فرض، زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

تغییر زبان اینستاگرام به انگلیسی

کمی صبر کنید تا زبان اینستاگرام شما به زبان دلخواه شما تغییر کند.

سوالات متداول

چگونه یک اینستا فارسی بسازیم؟

برای ساخت اینستا فارسی در قسمت تنظیمات اینستاگرام وارد قسمت حساب کاربری شوید و در قسمت زبان فارسی را انتخاب کنید.

چگونه زبان اینستاگرام را به انگلیسی تغییر دهیم؟

✅ برای تغییر زبان اینستا به انگلیسی همانند روش ساخت اینستا فارسی عمل کنید. در قسمت تنظیمات اینستاگرام وارد قسمت Account شوید و در قسمت Language گزینه English را انتخاب کنید.

چگونه خطا را برطرف کنم مشکلی پیش آمده است؟

✅ ممکن است هنگام ترجمه اینستا به فارسی با این خطا مواجه شوید. برای حل این مشکل از ابزار تغییر IP استفاده کنید.

نتیجه

برای سهولت استفاده از اینستاگرام، می توانید زبان آن را به فارسی تغییر دهید. در این مقاله سعی کرده ایم نحوه تغییر زبان اینستاگرام را به طور کلی آموزش دهیم. روش فارسی سازی اینستا و ترجمه انگلیسی آن نیز آموزش داده شد. همچنین به معایب ایجاد اینستا فارسی اشاره شد. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما کاربران عزیز مفید واقع شود. در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

ممنون از همراهی گرم شما

جدیدترین آپدیت اینستاگرام با خبر خوبی برای کاربران فارسی این برنامه همراه شده است: سه زبان فارسی، عبری و عربی هم اکنون جزو زبان های رسمی برنامه اینستاگرام محسوب می شوند. این بدان معناست که استفاده از اینستاگرام برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند راحت تر خواهد بود.

علاوه بر تغییر زبان در اینستاگرام، تنظیمات زیادی وجود دارد که کار شما را با اینستاگرام آسان می کند. دوره ای را برای شما آماده کرده ایم که قدم به قدم نحوه کار با اینستاگرام را به شما آموزش می دهد. آیا برای تبدیل شدن به یک استاد اینستاگرام آماده هستید؟ سپس دوره زیر را ببینید:

آموزش رایگان ادمین اینستاگرام وبینار کسب درآمد از خانه با موبایل فقط با ادمین اینستاگرام!

ثبت نام رایگان

اما چگونه می توان از نسخه فارسی این برنامه محبوب استفاده کرد؟ امروز در دیدوگرام قصد داریم نحوه فارسی سازی اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را فارسی کنیم؟

برای اینکه زبان برنامه اینستاگرام را به فارسی تغییر دهید و از اینستاگرام به زبان فارسی لذت ببرید، 2 راه مختلف دارید. من هر دو راه را به شما نشان خواهم داد.

1- زبان خود برنامه اینستاگرام را به فارسی تغییر دهید

راه اول این است که مستقیماً زبان خود برنامه را تغییر دهید. نحوه تغییر زبان اینستاگرام به فارسی بسیار ساده است. ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا زبان فارسی را به لیست زبان های رسمی آن اضافه کنید. سپس به پروفایل اینستاگرام خود بروید. روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید. صفحه تنظیمات برای شما باز می شود. به قسمت زبان بروید و آن را انتخاب کنید. با این کار لیست زبان های مختلف اینستاگرام باز می شود و می توانید زبان فارسی را از بین آنها انتخاب کنید.

۲- زبان اینستاگرام را از طریق تنظیمات اصلی گوشی تغییر دهید

وقتی زبان گوشی شما فارسی است، زبان اینستاگرام به طور پیش فرض ایرانی می شود. یعنی فقط باید از فارسی بودن زبان گوشی مطمئن شوید. البته اگر بعد از آپدیت اینستاگرام زبان این برنامه همچنان انگلیسی بود باید از فارسی بودن زبان گوشی مطمئن شوید سپس یک بار برنامه را ببندید و دوباره باز کنید. اگر کار نکرد، برنامه باید حذف شود و دوباره نصب شود. البته، از آنجایی که اینستاگرام را می توان با همان روش اول فارسی کرد، این ممکن است چندان منطقی نباشد.

مرتبط:  چرا با این دل من سر سازش نداری

سخن پایانی

مایک کریگر، یکی از بنیانگذاران اینستاگرام، در بیانیه ای توضیح داد:

ما سعی کردیم پلتفرم اینستاگرام را جهانی کنیم. امیدواریم کاربرانی که به زبان های عربی، عبری و فارسی صحبت می کنند بتوانند از طریق آخرین آپدیت اینستاگرام با دیگران ارتباط برقرار کنند و علایق آنها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

البته توجه داشته باشید که این آپدیت در حال حاضر فقط برای اندروید منتشر شده است اما آپدیت iOS نیز به زودی عرضه می شود. نکته دیگر این است که طبق گفته اینستاگرام، پشتیبانی از زبان های راست به چپ نیاز به تغییر کل برنامه دارد، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد.

در آخر امیدوارم از اینستاگرام فارسی نهایت لذت را ببرید. راستی اگر در مورد اینستاگرام فارسی سوالی دارید می توانید سوال خود را اینجا بپرسید.

در یک وبینار آموزشی رایگان با نحوه کسب درآمد 5 تا 20 میلیون دلاری در ماه از خانه تنها با یک تلفن همراه آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا