چطور از گروه ایمو لفت دهیم

یکی از امکاناتی که برنامه پیام رسان ایمو در اختیار کاربران خود قرار داده است، امکان ایجاد گروه در ایمو و چت به صورت گروهی و همزمان است. با استفاده از این قابلیت می توانید یک گروه در این برنامه پیام رسان ایجاد کنید، تعدادی از مخاطبین خود را به آن اضافه کنید و سپس با همه آنها به صورت گروهی چت کنید یا فایل ارسال کنید. این امکان بسیار ارزشمند شما را از ارسال مکرر یک پیام به چندین نفر نجات می دهد و همچنین فضایی صمیمانه و دوستانه در فضای مجازی ایجاد می کند. با ما همراه باشید تا آموزش ایجاد گروه در IMO را به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی برای خود گروه بسازید و با دوستان یا خانواده خود چت کنید.

یک گروه در IMO بسازید

ایجاد گروه در IMO بسیار ساده است و نیازی به گذراندن مراحل پیچیده مانند ایجاد گروه در واتس اپ ندارد. به طور کلی ساخت گروه در ایمو بیش از یک دقیقه زمان نمی برد و محدودیتی در تعداد گروه هایی که ایجاد می کنید وجود ندارد و می توانید صدها گروه برای خود ایجاد کنید. برای ایجاد گروه در IMO کافیست مراحل زیر را یکی پس از دیگری دنبال کنید.

دانلود ایمو

1- قبل از ایجاد گروه در ایمو توصیه می شود آخرین نسخه اپلیکیشن ایمو را از لینک بالا دانلود کنید تا در هنگام ساخت و ایجاد گروه با مشکل مواجه نشوید. پس از دریافت ایمو و آپدیت آن از طریق لینک بالا، اپلیکیشن ایمو را روی گوشی موبایل خود اجرا کنید.

2- گزینه نمایش داده شده به صورت سه نقطه یا سه خط موازی در گوشه صفحه را انتخاب کنید.

گزینه سه خط موازی را انتخاب کنید

3- در منوی باز شده گزینه Create group chat را انتخاب کنید.

گزینه Create group chat را انتخاب کنید

4- در مرحله بعد تعدادی از مخاطبین خود را که می خواهید به گروه اضافه کنید انتخاب کنید و سپس گزینه آبی رنگ پایین صفحه را انتخاب کنید.

افزودن شماره

نام گروه را تغییر دهید و عکس پروفایل اضافه کنید

1- برای ویرایش نام گروه یا انتخاب عکس پروفایل گروه، وارد گروه شوید سپس روی نام گروه در بالای صفحه ضربه بزنید.

2- در صفحه باز شده روی گزینه مشابه سه نقطه ضربه بزنید و منوی Option را باز کنید.

تنظیمات گروه را تغییر دهید

3- در منوی باز شده می توانیم گزینه های زیر را انتخاب کنیم که هر کدام به ما امکان می دهد پارامترهای خاصی را در گروه خود ایجاد کنیم:

ترک: برای ترک گروه

بی‌صدا: اعلان‌های گروه را بی‌صدا کنید

Choose Photo: عکس نمایه گروه را انتخاب کنید

میانبر: برای دسترسی مستقیم به گروه، یک فایل میانبر در صفحه اصلی گوشی ایجاد کنید.

آلبوم عکس: عکس هایی را که تاکنون در گروه به اشتراک گذاشته شده اند را نشان می دهد.

افزودن عضو: برای افزودن یک عضو به گروه

Delete Chat History: حذف تاریخچه چت

ویرایش نام گروه: نام گروه را ویرایش کنید

ایجاد لینک گروه در IMO

همچنین پس از ایجاد یک گروه در ایمو، می توانید یک لینک دعوت برای آن ایجاد کنید، بنابراین حتی افرادی که در لیست مخاطبین شما نیستند نیز می توانند به گروه بپیوندند و یکی از اعضای آن شوند. برای این کار مانند مرحله قبل عمل می کنیم.

1- گروه را باز کنید و روی نام آن در بالای صفحه ضربه بزنید.

2- در صفحه پروفایل گروه گزینه Invitation link را انتخاب می کنیم.

یک پیوند گروهی ایجاد کنید

3- لینک نمایش داده شده را انتخاب و کپی کنید و در نهایت برای دیگران ارسال کنید. (همچنین می توانید از گزینه هایی مانند ارسال پیوند و سایر گزینه ها برای ارسال پیوند دعوت گروهی استفاده کنید.)

مرتبط:  چرا زیر شکم سمت چپ درد میکنه

یک پیوند گروهی ایجاد کنید

حتما شما هم مانند بسیاری از کاربران دیگر می خواستید برنامه پیام رسان ایمو را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و از این ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط با دیگران در فضای مجازی استفاده کنید. با توجه به درخواست برخی از کاربران در این مطلب با صفر تا صد آموزش حرفه ای با برنامه IMO در خدمت شما هستیم.

معرفی:

برنامه Imo چندین ویژگی جالب را ارائه می دهد که می توانید در هنگام برقراری ارتباط از آنها استفاده کنید. بسیاری از افراد ممکن است برنامه Imo را داشته باشند اما از امکان تماس تصویری اطلاعی نداشته باشند. تماس تصویری نیز مانند سایر خدمات ارائه شده توسط ایمو رایگان است و می توانید با سایر مخاطبینی که این برنامه را دارند تماس تصویری رایگان برقرار کنید.

برنامه imo برای ارتباط تصویری:

خواندن را فراموش نکنید: آموزش ویدیویی نحوه نصب اپلیکیشن رایگان Imo به آسانی نوشیدن آب!

قبل از اقدام به آموزش ایمو، بهتر است ابتدا آخرین آپدیت این اپلیکیشن را برای موبایل یا کامپیوتر خود از طریق لینک دانلود زیر دریافت کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید. برای نصب این برنامه بهتر است ابتدا آموزش تصویری نصب IMO را مطالعه کرده و برای شروع چت تصویری به آن دسترسی داشته باشید. همچنین برای ایجاد حساب کاربری در ایمو، در لینک های مقاله آموزش هایی وجود دارد که علاقه مندان می توانند به آن مراجعه کنند و ضمن استفاده از ایمو در تلفن همراه خود، از آیمو در لپ تاپ یا سیستم منزل خود نیز استفاده کنند.

با این برنامه ساده، فقط با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

≡ دانلود IMO برای اندروید

≡ دانلود imo برای آیفون

≡ دانلود IMO برای ویندوز

نحوه ارسال اولین پیام در IMO:

برای این منظور پس از دسترسی به صفحه اصلی IMO، گزینه CONTACTS در بالای صفحه را انتخاب کنید تا به لیست مخاطبین خود دسترسی داشته باشید. یکی از مخاطبین خود را انتخاب کنید و اولین پیام خود را در صفحه چت با او بنویسید. در این صفحه می توانید از طریق گزینه میکروفون که در پایین صفحه سمت راست قرار دارد، صدا را ضبط و ارسال کنید و با استفاده از گزینه ارسال تصاویر، تصاویر را برای فرد مورد نظر خود ارسال کنید. پس از ارسال پیام، تیک اول به معنای ارسال موفقیت آمیز پیام، تیک دوم به معنای رسیدن پیام به طرف مقابل و علامت دایره به معنای خوانده شدن پیام توسط گیرنده است.

نحوه برقراری تماس تصویری و صوتی در IMO:

برای برقراری تماس تصویری و صوتی در ایمو ابتدا از طریق گزینه CONTACTS فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صفحه چت با او گزینه تماس تصویری یا تماس صوتی در سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید. پس از انتخاب یکی از این گزینه ها، اگر فردی که تماس می گیرید تماس شما را بپذیرد، می توانید با او تماس بگیرید.

نحوه تنظیم عکس پروفایل و وضعیت در IMO:

برای تنظیم وضعیت (یا نمایش وضعیت در صفحه پروفایل) و عکس پروفایل روی گزینه مشابه سه خط موازی در پایین سمت چپ کلیک کنید و در صفحه باز شده در قسمت مشخص شده در شکل زیر بنویسید. a یک وضعیت برای خود ایجاد کنید. همچنین برای تغییر عکس پروفایل خود می توانید بر روی آواتار مشخص شده در شکل کلیک کرده و سپس از طریق گزینه Change Profile Picture عکس پروفایل خود را تغییر دهید.

نحوه ارسال داستان در ایمو:

برای ارسال استوری در Imo، از طریق گزینه “Home” در پایین صفحه به صفحه اول Imo بروید و گزینه Tap to add را در بالا انتخاب کنید. اکنون یک تصویر را از طریق تصاویر دوربین یا گالری انتخاب کنید و به عنوان داستان در IMO تنظیم کنید.

مرتبط:  چرا هیچکس با من دوست نمیشه

آموزش تنظیمات امنیتی IMO:

برای اعمال تنظیمات امنیتی در IMO کافیست از طریق سه خط موازی پایین به قسمت Option رفته و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید. اکنون صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه Privacy را انتخاب کنید. در این بخش ممکن است پیامی ظاهر شود که از شما می خواهد چند لحظه صبر کنید. صرف نظر از این پیام، یک بار از طریق کلیدهای گوشی گزینه back را فشار دهید یا چند لحظه صبر کنید تا خود پیام ناپدید شود. با انتخاب گزینه Last Seen می توانید تنظیمات مربوط به نمایش وضعیت آنلاین خود را تغییر دهید. (وضعیت مخاطبین من برای مخاطبین و وضعیت هیچ کس برای انتخاب هیچکس).

اگر می خواهید بازدیدکنندگان را به پروفایل خود در برنامه Imo محدود کنید، باید این کار را انجام دهید. در قسمت عکس پروفایل می توانید مشخص کنید چه کسانی می توانند عکس پروفایل شما را ببینند. پارامتر Read Receipts مربوط به وضعیت نمایش گزارش برای افراد مورد نظر است و آخرین گزینه علامت زده شده مربوط به پارامترهای مربوط به نمایش متون وارد شده قبل از ارسال می باشد. بسیاری از افرادی که از imo استفاده می کنند از این ویژگی شکایت کرده اند که حروفی که تایپ می کنند می توانند قبل از ارسال توسط دیگران خوانده شوند. می توانید از شر آن خلاص شوید.

همچنین بخوانید: ساده ترین راه برای حذف اکانت Imo (حذف Imo)

مسنجر imo یکی از پیام رسان های نوظهوری است که قطعا در آینده ای نه چندان دور حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. شما نیز می توانید نظر خود را در مورد این برنامه با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

اگر سوالی در مورد نحوه ایجاد گروه در IMO دارید

اگر سوالی در مورد نحوه ایجاد گروه در IMO دارید

موضوعات اصلی این مقاله:

معرفی

یکی از ویژگی های همه شبکه های اجتماعی امکان ایجاد گروه است. برنامه Imo مانند سایر شبکه های اجتماعی قابلیت ایجاد گروه را دارد. در مقاله امروز از گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در مورد نحوه ایجاد گروه در IMO و نحوه تغییر نام گروه در IMO صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر با ایمو می توانید مقاله تماس صوتی و تصویری رایگان با نرم افزار چت تصویری ایمو را مطالعه کنید. ما همچنین به شما توصیه می کنیم سایر مقالات مرتبط با شبکه اجتماعی ایمو مانند نحوه حذف اکانت ایمو و مخفی شدن در ایمو را مطالعه کنید.

ایجاد گروه در اندروید IMO

برای ایجاد گروه در اندروید Imo مراحل زیر را انجام دهید:
1- ابتدا برنامه Imo را اجرا کنید.
2- برای دسترسی به منوی Imo خود، روی نماد سه نقطه در پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

3- در صفحه ای که برای شما باز می شود گزینه Create group chat را انتخاب کنید.

4- حالا باید افرادی را که می خواهید به مهمانی خود دعوت کنید انتخاب کنید. البته شما فقط می توانید اعضای IMO را به گروه خود دعوت کنید. سپس روی نماد حرف در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. به این ترتیب گروه در IMO اندروید شما ایجاد شده است.

5- اکنون باید نام گروه خود را به یکی از دلخواه خود تغییر دهید. برای تغییر نام گروه ایمو، روی نماد سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه Change group name را انتخاب کنید.

6- در کادر Group Name نام مورد نظر را برای گروه emo خود وارد کرده و روی گزینه Done ضربه بزنید.

یک گروه در آیفون IMO ایجاد کنید

برای ایجاد گروه در آیفون IMO مراحل زیر را دنبال کنید:
1- برنامه IMO را باز کنید.
2- روی تصویر حساب کاربری خود در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
3- در صفحه باز شده روی ایجاد گروه خبری کلیک کنید. گزینه. فشار دهید

مرتبط:  چرا شماره تو گوشی سیو نمیشه

4- اکنون در لیست مخاطبانی که برای شما باز می شود، افرادی را که می خواهید با آنها گروه تشکیل دهید را انتخاب کنید و سپس روی نماد فلش در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

5- در مرحله بعد باید در کادر Group name نامی برای گروه emo خود وارد کرده و روی گزینه Next ضربه بزنید. به این ترتیب ایجاد گروه در آیفون IMO شما کامل می شود.

اگر سوالی در مورد نحوه ایجاد گروه در IMO دارید

اگر سوالی در مورد نحوه ایجاد گروه در IMO دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا