چرا دیوار آگهی رو رد میکنه

ممکن است چیزی روی دیوار گذاشته باشید، اما تبلیغ شما حذف شده است. اگر این اتفاق برای شما افتاده است، حتما بارها به این فکر کرده اید که دلیل این اتفاق چیست
در این مقاله قصد داریم 5 دلیل مهم برای حذف آگهی در دیوار سایت را به شما بگوییم تا بتوانید به راحتی آگهی خود را ذخیره کنید و بدون مشکل
پس از حذف یا عدم انتشار دلیل به ایمیلی که در آگهی ثبت کرده اید از طریق ایمیل پستچی «دوار» ارسال می شود. بنابراین برای دانستن این موارد حتما آدرس ایمیل خود را هنگام ثبت آگهی به درستی وارد کنید.

آگهی تکراری
طبق قوانین «دیوار» امکان انتشار آگهی با همان محتوا وجود ندارد. اگر می خواهید تبلیغی مشابه تبلیغات قبلی خود ذخیره کنید، ابتدا باید آگهی قبلی خود را از «دیوار» حذف کنید و پس از 24 ساعت آگهی جدید را ذخیره کنید. راهنمای کامل حذف آگهی را می‌توانید در بخش «چگونه آگهی خود را حذف کنم؟» پیدا کنید. بیا. این قانون بر اساس بازخورد کاربران و با هدف بهبود تجربه کاربری ایجاد شده است.

امکان تبلیغ سایت و درج وب سایت و شبکه اجتماعی در دسته خدمات و پرداخت هزینه لینک وجود دارد. در دسته بندی «خدمات» امکان قرار دادن آدرس وب سایت و شبکه های اجتماعی شما در قسمت های تبلیغاتی با پرداخت هزینه وجود دارد. این گزینه امکان ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد که بازدیدکنندگان با کلیک بر روی آن مستقیما به آدرس ذکر شده ارسال می شوند و دیگر نیازی به جستجو یا کپی آدرس نیست.

درج مکرر همان آگهی در مدت کوتاهی
اگر چندین آگهی مشابه را همزمان ثبت کرده باشید با این پیام مواجه می شوید. همچنین پس از حذف آگهی، به مدت 24 ساعت قادر به ارسال آگهی با محتوای مشابه با آگهی حذف شده نخواهید بود و در این مدت در صورت اقدام به ذخیره آگهی مشابه، با پیغام «درج مکرر» مواجه خواهید شد. همان آگهی در مدت زمان کوتاهی».

دسته بندی اشتباه است
دسته بندی هایی ایجاد شده اند تا کاربران «دیوار» بتوانند آگهی ها را پیدا کنند و به آن دسترسی پیدا کنند. هنگام ثبت آگهی، بسته به ماهیت محصول یا خدمات خود، دسته بندی خاصی را انتخاب می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دسته‌های «دیوار»، می‌توانید به بخش «کدام دسته برای آگهی من مناسب است؟» مراجعه کنید. آن را بخوانید بنابراین، اگر هنگام ثبت آگهی خود دسته بندی اشتباهی را انتخاب کنید، آگهی شما با عنوان «رده اشتباه است» رد می شود.

هر آگهی فقط در یک شهر قابل ارسال است
طبق قوانین “دیوار” هر آگهی را فقط در یک شهر می توانید درج کنید. اگر آگهی درج شده در «دیوار» دارید و می خواهید آگهی مشابهی را در شهر دیگری درج کنید، آگهی شما با پیام «هر آگهی را می توان در یک شهر درج کرد» رد می شود.

اگر هیچ یک از دلایل بالا برای فهرست شما درست نبود، یا اگر فهرست شما به دلیل دیگری حذف شد، این مشکل را از طریق گزینه «تماس با پشتیبانی» در پایین صفحه به ما گزارش دهید.

اپلیکیشن دیوار در اندروید و آیفون یک اپلیکیشن فارسی است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را از فروش محصول گرفته تا آگهی های استخدامی درج کنید. اگر نمی خواهید از وب سایت دیوار استفاده کنید بهترین راه حل استفاده از اپلیکیشن دیوار است اما گاهی اوقات با مشکل اتصال اپلیکیشن دیوار مواجه می شویم. به همین دلیل امروز قصد داریم در مورد روش های رفع مشکل باز نشدن برنامه دیوار صحبت کنیم.

حل مشکل وصل و باز نکردن و … برنامه دیوار

دیوار یکی از بسترهای اینترنتی ایرانی است که برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم استفاده می شود. بسیاری از کاربران مشاغل خود را در این سایت قرار می دهند و حتی افراد جویای کار نیز با استفاده از این آگهی ها استخدام می شوند. علاوه بر وب سایت دیوار، می توانید از برنامه Wall در اندروید و آیفون خود نیز استفاده کنید. اما گاهی اوقات که می خواهید تبلیغی را در سایت درج کنید، برنامه دیوار باز نمی شود. مشکل آپلود عکس روی دیوار خطا متاسفانه ارتباط دستگاه شما با دیوار برقرار نشده است و حتی با مشکل ثبت اعلانات به دیوار نیز مواجه خواهید شد. در ادامه راه حل هایی برای رفع مشکل اپلیکیشن دیوار ارائه خواهیم داد که امیدواریم برای شما مفید باشد.

مرتبط:  چرا تو اینستا تعداد لایک رو نشون نمیده

رفع نشدن برنامه دیوار با آپدیت

اگر برنامه باز نشد، مشکل برنامه دیوار شماست. برنامه شما احتمالاً به به روز رسانی نیاز دارد. برای به روز رسانی، می توانید به فروشگاه Google Play بروید و برنامه دیوار را باز کنید و روی به روز رسانی ضربه بزنید. پس از تکمیل فرآیند به‌روزرسانی، دکمه «به‌روزرسانی» به «باز» تغییر می‌کند.

رفع خطا متاسفانه ارتباط بین دستگاه شما و دیوار برقرار نشد

مشکل اجرا نشدن برنامه دیوار یا نمایش راه حل خطا. متأسفانه، ارتباط بین دستگاه شما و دیوار برقرار نشد. می توان آن را به اتصال اینترنت تلفن اندروید یا آیفون شما بازگرداند. برای اطمینان، می‌توانید برنامه دیگری را که در دستگاه دارید باز کنید و بررسی کنید که آیا کار می‌کند، یا می‌توانید یک وب‌سایت باز کنید. در صورت خرابی این مشکل مربوط به اینترنت گوشی شما خواهد بود و باید برای رفع آن اقدام کنید.

مشکل لود نشدن برنامه دیوار

مشکل برنامه دیواری آیفون یا اندروید ممکن است به دلیل تداخل نرم افزاری باشد. برای رفع این مشکل، کافی است دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. گاهی اوقات راه اندازی مجدد گوشی می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

چرا برنامه دیوار به اینترنت وصل نمی شود؟

تنظیمات نادرست شبکه ممکن است مانع از اتصال برنامه دیوار به اینترنت شود و حتی با مشکل آپلود عکس روی دیوار یا مشکل ضبط اعلانات روی دیوار و … مواجه شود. برای رفع این مشکل باید تنظیمات شبکه گوشی خود را ریست کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شده و گزینه General management را انتخاب کنید و تنظیمات شبکه را ریست و سپس ریست کنید. 4 روش آسان و راحت برای بازنشانی تنظیمات شبکه اندروید را بررسی کنید.

با پاک کردن کش و داده ها، مشکل برنامه دیواری اندروید و آیفون را برطرف کنید

برخی از مشکلات برنامه دیوار به راحتی با پاک کردن داده ها و حافظه پنهان برطرف می شوند. برای انجام این کار، وارد تنظیمات دستگاه خود شده و دیوار را از برنامه های گوشی خود انتخاب کنید. روی Storage ضربه بزنید، سپس دکمه های Clear Data و Clear Cache را انتخاب کنید. اگر نحوه پاک کردن کش را نمی دانید، می توانید از 4 روش پاکسازی کش و داده های برنامه اندروید که قبلا آموزش داده ایم استفاده کنید.

با غیرفعال کردن VPN مشکل برنامه فایروال را حل کنید

شاید تعجب کنید که چرا برنامه دیوار متوقف شد؟ VPN ها و برنامه های تغییر آدرس IP می توانند این مشکل را ایجاد کنند، بنابراین اگر آنها را دارید غیرفعال کنید. برای این کار VPN را روی گوشی خود باز کنید، بسته به برنامه ای که نصب کرده اید می توانید نماد X را فشار دهید یا از گزینه On and Off یا Disconnect استفاده کنید و VPN خود را خاموش کنید.

علت خطای سرور در سایت دیوار

مشکل باز نشدن برنامه ممکن است ربطی به دستگاه شما نداشته باشد. این امکان وجود دارد که سرور برنامه از کار افتاده باشد، بنابراین گاهی اوقات کافی است منتظر بمانید تا مشکلات سایت برطرف شود.

از نمایش تبلیغات روی دیوار خودداری کنید

اگر برنامه در دسترس است اما تبلیغات نمایش داده نمی شود، از حساب کاربری خود از تنظیمات برنامه خارج شوید و دوباره وارد برنامه دیوار شوید.

رفع خطای ورود برنامه دیوار هنگام بررسی مجوزها

راه حل دیگر این است که مجوزهای دسترسی برنامه دیوار را از تنظیمات تلفن خود بررسی کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شده، برنامه را انتخاب کنید. روی برنامه Wall ضربه بزنید، Access را انتخاب کنید و مجوزهای دسترسی خود را بررسی کنید.

رفع مشکل چت دیواری در آیفون و …

مشکل چت یا آپلود نکردن عکس یا حتی اتصال به برنامه دیوار ممکن است به دلیل استفاده از آنتی ویروس باشد. آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید و دوباره برنامه دیوار را باز کنید.

مرتبط:  چرا شیعه از مهر استفاده می کند

برای رفع خطای اتصال سرور دیوار، تاریخ را بررسی کنید

برای حل مشکل خود می توانید تاریخ و ساعت گوشی خود را به روز کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شده و Date and time را انتخاب کنید. در نسخه های جدیدتر باید General Management را انتخاب کرده و تاریخ و ساعت را انتخاب کنید. می توانید تاریخ و ساعت تلفن خود را به صورت دستی تنظیم کنید یا تاریخ و زمان خودکار را انتخاب کنید.

عدم نمایش عکس ها؛ اطلاعیه ها، لاگین و باز نکردن اپلیکیشن دیوار

اگر مشکل اپلیکیشن دیوار شما با روش های ذکر شده حل نشد، می توانید از خود سایت دیوار استفاده کرده و به پشتیبانی سایت دیوار اطلاع دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سعی کرده ایم با چند راه حل کوتاه و ساده مشکل اپلیکیشن دیوار در اندروید و آیفون شما را برطرف کنیم. کدام یک از این روش ها برای شما موثر بوده است؟ راه حل دیگری سراغ دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

اگر در مورد سایت و برنامه دیوار و مشکلات نصب آن سوالی دارید

اگر در مورد سایت و برنامه دیوار و مشکلات نصب آن سوالی دارید

موضوعات اصلی این مقاله:

معرفی

سال هاست که دنیای مجازی و اینترنت بخشی از زندگی ماست و بدون شک می توان گفت در آینده ای نه چندان دور تمامی امور زندگی به صورت آفلاین و مجازی انجام خواهد شد. در سال های اخیر و با گسترش دنیای دیجیتال، شاید کمتر کسی باشد که از طریق گوشی های هوشمند وارد دنیای اینترنت نشده باشد. اکثر مردم اصلی ترین و مهم ترین ویژگی دنیای مجازی را ارتباط بین مردم جهان می دانند، اما موضوعی که این روزها در دنیای مجازی و اینترنت خبرساز شده است، تجارت، خرید و فروش حضوری از طریق اینترنت.

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد، تبلیغ کسب و کار و کسب درآمد از خانه از طریق اینترنت است. در این زمینه سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی در سال های اخیر ارائه شده است. با تغییر سبک زندگی مردم به سمت دنیای دیجیتال، هر فردی حق دارد به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین باشد. شاید یکی از ساده ترین اپلیکیشن هایی که هر کسی در دنیا می تواند از آن برای کسب درآمد استفاده کند اینستاگرام باشد. در مقاله کسب درآمد با اینستاگرام در مورد آن صحبت کردیم. اما مطمئنا اینستاگرام به تنهایی نمی تواند نیاز مردم به خرید و فروش اقلام مختلف، خانه و … را برطرف کند، بنابراین لازم است اپلیکیشن جداگانه ای در این زمینه وجود داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی کالا، خدمات، پرداخت خانه و … را جستجو کنند. یکی از نرم افزارهای مورد نیاز اینترنت که می توانید تبلیغات خود را درج کنید و تبلیغات دیگران را ببینید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید اپلیکیشن دیوار یا سایت دیوار است.

مدت هاست که این اپلیکیشن یکی از اولین اپلیکیشن ها بر روی گوشی های مردم کشور است چرا که هر لحظه می توانند به آن نیاز داشته باشند. با کمک سایت یا اپلیکیشن دیوار نیازی به صرف زمان و هزینه برای چاپ آگهی خود ندارید، اما با ثبت نام روی دیوار می توانید آگهی را کاملا رایگان درج کنید.

در سال های اخیر رابط کاربری ساده، ارسال رایگان تبلیغات و … این دیوار را در بین ایرانیان بسیار محبوب کرد. اگر اپلیکیشن دیوار را دانلود کرده باشید، متوجه خواهید شد که نسبت به نسخه وب دیوار دارای اشکالاتی است.

در ادامه این مطلب با هیواتک همراه باشید تا رفع ایرادات اتصال دیوار و رفع انسداد دیوار را بررسی کنیم. پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله نصب اپلیکیشن دیوار را مطالعه کنید.

انواع خطاهای اتصال سرور دیواری

همانطور که گفتیم دیوار این امکان را به افراد می دهد که آگهی های خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم، انواع خدمات، خانه و … را به صورت رایگان درج کنند. بنابراین بدیهی است که بازدیدکنندگان زیادی به صورت روزانه از نسخه وب یا برنامه آن بازدید می کنند.

مرتبط:  چرا وقتی عطسه میکنم زیر شکمم درد میگیره

ممکن است هنگام ارسال آگهی به دیوار با خطاهای مختلف اتصال سرور دیوار مواجه شوید. دلایل مختلفی وجود دارد که در هنگام آپلود عکس و قرار دادن تبلیغات روی دیوار، با خطاهایی مانند «ارتباط بین دستگاه و دیوار برقرار نشده است» یا باز نشدن اپلیکیشن دیوار مواجه شوید. در ادامه این مقاله به روش های حل این مشکل می پردازیم.

راه های حل مشکل برنامه دیوار

برای حل مشکل برنامه دیوار، موارد زیر را بررسی کنید:

روش اول: همیشه اولین روشی که برای رفع مشکل انواع اپلیکیشن ها پیشنهاد می کنیم، به روز رسانی آنهاست. اگر برنامه دیوار شما باز نمی شود، آن را به روز کنید.

روش دوم: رفع ارورهای «ارتباط بین سرور و دستگاه برقرار نشد» اگر با این پیغام مواجه شدید و مطمئن هستید که برنامه دیوار در دستگاه دیگری باز می شود و با این پیغام مواجه نشدید که در دستگاه خود، مشکل از اتصال اینترنت گوشی شماست. . اتصالات اینترنت را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ مشکلی مانند کمبود حجم اینترنت و غیره ندارید.

روش سوم: اگر با خطای «No Permissions were Issted» مواجه شدید، مجوز دسترسی اپلیکیشن دیوار غیرفعال می شود. بنابراین، به تنظیمات گوشی خود بروید و برنامه دیوار را از لیست برنامه ها انتخاب کنید و دسترسی آن را فعال کنید.

روش چهارم: مانند بسیاری از اپلیکیشن ها، اپلیکیشن دیوار نیز دارای کش است. با پاک کردن آن، می توانید اکثر اشکالات برنامه را برطرف کرده و حافظه تلفن را پاک کنید. در گوشی های اندرویدی، اپلیکیشن دیوار را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید. در مرحله بعد روی گزینه Clear cache کلیک کنید تا کش برنامه پاک شود. در گوشی های آیفون، حافظه کش با حذف نصب و نصب مجدد برنامه پاک می شود.

روش پنجم: همانطور که گفتیم دیوار یک اپلیکیشن ایرانی است، بنابراین برای دسترسی به آن نیازی به استفاده از برنامه های تغییر آدرس IP ندارید. بنابراین مطمئن شوید که VPN شما هنگام اتصال خاموش است.

روش ششم: مانند اکثر اپلیکیشن ها، عدم تنظیم تاریخ و ساعت گوشی نیز می تواند یکی از دلایل باز نشدن اپلیکیشن دیوار و ایجاد خطا باشد. پس این موارد را نیز بررسی کنید.

رفع گرفتگی دیوار

یکی از دلایل اصلی خرابی دیوار، فعال شدن برنامه های تغییر آدرس IP هنگام باز کردن وب سایت یا برنامه دیوار است. بنابراین، هنگام بازدید از این سایت یا برنامه، مطمئن شوید که اتصال اینترنت برقرار است و نرم افزار تغییر آدرس IP غیرفعال است.

اگر با مطالعه مدارک و روش های ذکر شده مشکل انسداد دیوار شما حل نشد لطفا کمی صبر کنید سپس وارد این اپلیکیشن یا سایت شوید، ممکن است مشکل از سرور سایت باشد که به زودی برطرف خواهد شد.

همانطور که مشاهده کردید راه های رفع مشکل برنامه دیواری بسیار ساده است و می توانید بدون نیاز به تخصص خاصی ایرادات مربوط به این برنامه را برطرف کنید.

سوالات متداول

1- خطاهای اتصال به سایت دیوار برای من به نماشی در می آیند. باید چکار کنم؟

بطور کلی باید گفت در هنگام استفاده از نرم افزار دیوار باید نرم افزار های تغییر آی پی استفاده نکرده باشید.

2- چرا برای درج آگهی نیاز است هزینه بپردازم؟

برای درج آگهی در دیوار نیاز به پرداخت هزینه نیست مگر آن که بخواهید از شرایط ویژه دیوار استفاده کنید تا آگهی شما بیشتر در دید عموم باشد. برای انجام این کار باید مشکل مسدودی اکانت نداشته باشید

3- چرا در هنگام نصب دیوار با خطا های مختلفی مواجه می شوم؟

برنامه دیوار هم مثل سایر اپلیکیشن ها می تواند مشکلاتی داشته باشد که شما باید روش های رفع مشکل برنامه دیوار را در این مقاله مطالعه کنید.

اگر در مورد سایت و برنامه دیوار و مشکلات نصب آن سوالی دارید

اگر در مورد سایت و برنامه دیوار و مشکلات نصب آن سوالی دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا