چرا گوشی من فیلتر شکن باز نمیکند

VPN یک شبکه امن برای انتقال اطلاعات قابل دسترسی از طریق تلفن، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال است. گاهی اوقات دسترسی به VPN در دستگاه های اندرویدی با مشکل مواجه می شود، در این مقاله انزل وب 13 روش برای رفع کار نکردن VPN در اندروید را آموزش می دهیم.

چرا VPN در اندروید کار نمی کند

نحوه رفع عدم کارکرد VPN در اندروید

VPN را می توان در رایانه ها و تلفن های اندرویدی استفاده کرد. اگر نمی دانید VPN چیست و چه کاربردی دارد، می توانید معرفی VPN را بخوانید و با این برنامه آشنا شوید. VPN ها، مانند هر برنامه دیگری، هر از گاهی با مشکلاتی مواجه می شوند. این مشکلات می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آنها بسیار ساده و پیش پا افتاده هستند. در ادامه این دلایل را می بینیم و نحوه رفع مشکل VPN را بررسی می کنیم.

مشکل قطع اتصال VPN در اندروید به دلیل عدم وجود مجوز

هنگامی که برای اولین بار یک برنامه را روی تلفن اندروید خود اجرا می کنید، چندین مجوز از شما می خواهد. بنابراین اگر برنامه نیاز به استفاده از داده های تلفن شما داشته باشد، می تواند. به همین ترتیب، هنگامی که برای اولین بار VPN را باز می کنید، از شما یک سری مجوز برای اتصال به VPN می خواهد. بنابراین، ابتدا اجازه دهید VPN به تلفن شما دسترسی داشته باشد. برای دادن این دسترسی، وقتی VPN را باز می کنید، روی Accept و Continue کلیک کنید.

مطمئن شوید که VPN فعال است و اتصال به اینترنت خوب است

در ابتدای کار پس از دادن مجوز به برنامه باید VPN خود را فعال کرده و از فعال بودن اینترنت خود نیز مطمئن شوید. برای اتصال به VPN، پس از اطمینان از اتصال به اینترنت، برای اتصال، روی Connect ضربه بزنید. هنگامی که VPN متصل است، نمادی مانند یک کلید در بالای صفحه نمایش تلفن نمایش داده می شود. برخی از کاربران فراموش می کنند قبل از اتصال به VPN، اتصال اینترنت خود را فعال کنند.

مشکل اتصال VPN در اندروید را با راه اندازی مجدد گوشی برطرف کنید

راه اندازی مجدد گوشی ممکن است کار بسیار ساده ای باشد، اما این کار ساده بسیاری از مشکلات جزئی گوشی اندرویدی شما را از بین می برد. به همین دلیل، یکی از سریع ترین راه هایی که می توانید برای رفع مشکل کار نکردن VPN استفاده کنید، راه اندازی مجدد گوشی است. برای انجام این کار، دکمه پاور گوشی خود را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید و سپس روی Power off ضربه بزنید. پس از روشن کردن گوشی، اینترنت را در گوشی فعال کنید و بررسی کنید که آیا VPN به درستی کار می کند یا خیر.

فایل های خراب دلیل عدم اتصال به VPN در تلفن هستند

برخی از داده‌ها و اطلاعات برنامه در تلفن شما ذخیره می‌شود تا با باز کردن مجدد برنامه، برنامه بتواند به سرعت اطلاعات را برای شما باز کند. این به معنای کاهش زمان راه اندازی هر برنامه است. اما گاهی اوقات این فایل ها قدیمی و خراب می شوند و باعث اختلال در عملکرد برنامه می شوند. پاک کردن کش برنامه همیشه راه حل خوبی برای رفع مشکلات جزئی برنامه است. در این روش فایل های قدیمی و آسیب دیده را از حافظه برنامه حذف کرده و با فایل های جدید جایگزین می کنید. پاک کردن حافظه پنهان برنامه کاملاً ایمن است زیرا دوباره به طور خودکار تولید می شوند و لازم نیست نگران باشید. برای پاک کردن کش کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

گزینه Apps را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید تا لیست برنامه های نصب شده روی گوشی خود را ببینید.

اکنون VPN خود را در لیست برنامه ها پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا تنظیمات VPN در اندروید باز شود. در صفحه باز شده، روی Storage ضربه بزنید.

در این قسمت دو گزینه Clear Cache و Clear Data را می بینید. برای پاک کردن کش خود روی این گزینه ها ضربه بزنید. پس از اتمام، بررسی کنید که آیا مشکل شما حل شده است.

مشکل کار نکردن VPN را با به روز رسانی برنامه برطرف کنید

هر VPN به شما امکان می دهد به سرورهای خود متصل شوید. با این حال، سرورها گاهی اوقات ممکن است از کار بیفتند، بنابراین VPN باید سرورهای جدیدی را پیدا کند. اگر از نسخه قدیمی VPN استفاده می کنید، لیست سرورهای ارائه شده به شما احتمالا قدیمی است و VPN شما نمی تواند سرورهای جدیدی را پیدا کند. به همین دلیل یکی از راه های رفع مشکل VPN در گوشی های سامسونگ و سایر مدل ها، آپدیت اپلیکیشن است. به روز رسانی برنامه می تواند سایر مشکلات جزئی برنامه را نیز برطرف کند. برای به روز رسانی برنامه VPN خود، ابتدا باید برنامه Play Store را باز کنید.

مرتبط:  چرا کسر ها با هم مساوی هستند کلاس سوم

روی سه خط همپوشانی در سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید تا منویی برای شما باز شود.

از منوی باز شده گزینه My apps & games را انتخاب کنید.

برای مشاهده برنامه های نصب شده، قسمت Installed را از منوی بالا انتخاب کنید. برنامه VPN مورد استفاده خود را در بین برنامه های نصب شده پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. بعد از باز کردن برنامه، اگر به جای Open نوشته Update، یعنی باید آپدیت کنید، روی Update ضربه بزنید تا VPN شما به روز شود. اگر Update نوشته نشده باشد، به این معنی است که آخرین نسخه VPN را روی گوشی خود دارید. روش های دیگر را برای حل مشکل خود امتحان کنید.

با نصب مجدد برنامه مشکل VPN را در شیائومی و سایر مدل ها حل کنید

اگر با روش قبلی نتوانستید مشکل خود را حل کنید، می توانید یک بار برنامه VPN خود را حذف کرده و سپس دوباره آن را نصب کنید. این می تواند مشکل اتصال VPN را در اندروید برطرف کند. برای حذف VPN، ابتدا تنظیمات گوشی خود را باز کرده و روی گزینه Apps ضربه بزنید تا لیست برنامه های شما باز شود.

در لیست برنامه ها، VPN خود را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. در صفحه باز شده بر روی گزینه Uninstall ضربه بزنید تا برنامه حذف شود. پس از حذف برنامه می توانید دوباره آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

برای برقراری تماس های اینترنتی، Wi-Fi را به طور خودکار خاموش کنید

تقریباً همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی دارای قابلیت تغییر خودکار وای‌فای به اینترنت تلفن هستند. زمانی که قدرت آنتن وای فای کافی نباشد، به شما کمک می کند تا به صورت خودکار در اطراف حرکت کنید، وای فای را خاموش کنید و از اینترنت گوشی استفاده کنید. این یکی از ویژگی های مفید اندروید است که ما را از قطع ارتباط با اینترنت نجات می دهد و نیازی به انجام دستی آن ندارید. با این حال، گاهی اوقات این ویژگی فوق العاده باعث می شود که مشکل VPN در اندروید کار نکند. برای رفع مشکل قطع اتصال VPN در اندروید می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.

برای خاموش کردن قابلیت تعویض خودکار اینترنت وای فای گوشی، ابتدا تنظیمات گوشی خود را باز کنید. بی‌سیم و شبکه‌ها را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

حالا گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید.

سپس روی سه نقطه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

یک منو برای شما باز می شود. از منوی باز شده گزینه +Wi-Fi را انتخاب کنید.

گزینه +Wi-Fi را غیرفعال کنید تا گوشی شما دیگر به طور خودکار اینترنت گوشی را با وای فای جایگزین نکند، پس از غیرفعال کردن این گزینه گوشی خود را ریستارت کنید. پس از روشن کردن گوشی، بررسی کنید که آیا مشکل کار نکردن VPN در اندروید حل شده است یا خیر.

نصب چندین VPN باعث قطع اتصال VPN در اندروید می شود

برخی از کاربران چندین VPN را روی تلفن های اندرویدی خود نصب می کنند. نصب چندین VPN روی تلفن شما ممکن است با برنامه ها تداخل داشته باشد. اگر چندین برنامه VPN را روی گوشی خود نصب کرده اید، آن ها را حذف کنید و برنامه ای را که مناسب تر به نظر می رسد نگه دارید و از آن استفاده کنید.

با بازنشانی تنظیمات شبکه، کار نکردن VPN در اندروید را برطرف کنید

راه دیگر برای رفع مشکل اتصال VPN در اندروید، بازنشانی تنظیمات اینترنت است. این یک راه حل موثر است که تمام تنظیمات و شبکه های ذخیره شده را پاک می کند و Wi-Fi دستگاه شما را بازنشانی می کند. برای بازنشانی تنظیمات اینترنت، به تنظیمات گوشی خود بروید و روی System ضربه بزنید.

مرتبط:  چرا به امام زمان (عج) قائم می گویند

به دنبال گزینه Reset باشید و آن را انتخاب کنید.

اکنون گزینه Reset Network Settings را انتخاب کنید.

یک صفحه هشدار باز می شود که به شما می گوید تنظیمات اینترنت را بازنشانی می کنید. برای ادامه روی Reset Network Settings ضربه بزنید. پس از اتمام کار، می توانید از ابتدا به اینترنت خود متصل شوید. پس از اتصال به اینترنت VPN خود را باز کنید. بررسی کنید که آیا VPN در اندروید کار نمی کند یا خیر.

مطمئن شوید که مرورگر شما از VPN پشتیبانی می کند

اگر از مرورگری استفاده می کنید که به شما اجازه نمی دهد آدرس IP خود را با استفاده از VPN مخفی کنید، در اتصال به VPN با مشکل مواجه خواهید شد. بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از مرورگری است که توسط برنامه VPN توصیه شده است. مرورگرهایی مانند گوگل کروم و فایرفاکس تقریباً با همه VPN ها به خوبی کار می کنند. همچنین مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز کنید. اگر اتصال VPN در اندروید مربوط به مرورگر است، به روز رسانی مرورگر ممکن است مشکل شما را حل کند.

اگر با باز نشدن سایت ها در گوشی اندرویدی خود مشکل دارید، می توانید آموزش 13 روش عملی برای رفع باز نشدن سایت ها در گوشی اندرویدی خود را مطالعه کنید.

مشکل قطع اتصال VPN در اندروید به دلیل ویژگی بهینه سازی باتری

اکثر دستگاه های اندرویدی دارای ابزارهای داخلی بهینه سازی یا ذخیره باتری هستند. اگرچه این برنامه به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر باتری کمک می کند، اما گاهی اوقات می تواند در عملکرد برخی از برنامه ها اختلال ایجاد کند، به خصوص اگر باتری شما کم باشد. با روش زیر می توانید چنین تداخلی را از بین ببرید.

ابتدا تنظیمات گوشی خود را باز کرده و روی گزینه Battery ضربه بزنید.

حالا روی گزینه استفاده از باتری ضربه بزنید.

در صفحه جدید، برنامه VPN خود را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. اکنون روی Launch Application ضربه بزنید.

گزینه Manage automatically را غیرفعال کنید و گزینه های Auto-launch، Secondary launch و Run in background را فعال کنید.

همچنین می توانید ویژگی ذخیره باتری را خاموش کنید. پس از آن، VPN خود را فعال کنید و ببینید آیا مشکل اتصال VPN حل شده است یا خیر.

ناسازگاری تنظیمات اینترنت با VPN

در برخی از مودم ها تنظیمات مودم به گونه ای طراحی شده است که به VPN متصل نمی شود. این تنظیمات عمدتاً برای ادارات، مدارس و دانشگاه ها ساخته شده است. در این شرایط باید به تنظیمات VPN خود بروید و این قابلیت را غیرفعال کنید و همچنین می توانید به جای وای فای از اینترنت گوشی خود برای اتصال به VPN استفاده کنید.

با نصب VPN دیگر مشکل اتصال VPN را در اندروید برطرف کنید

اگر هیچ یک از روش های ذکر شده تا کنون نتوانست مشکل شما را حل کند، در نهایت می توانید VPN فعلی خود را حذف کرده و از VPN دیگری برای حل مشکل خود استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مقاله امروز یاد گرفتیم که چگونه VPN گوشی را فعال کنیم و همچنین نحوه رفع عدم اتصال VPN در اندروید را بررسی کردیم. از چه روشی برای رفع مشکل VPN در گوشی سامسونگ خود استفاده کردید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تنظیمات VPN در اندروید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

اگر از vpn برای کارهای خود مثلاً بازی یا امنیت شخصی استفاده می کنید، احتمالاً پس از مدتی با مشکل قطع شدن خودکار آن مواجه شده اید. به عنوان مثال، هنگام باز کردن بازی PUBG یا صفحه مرورگر. برای رفع این مشکل، کافیست این پست از iTreek را دنبال کنید.

این مشکل در نسخه های جدیدتر اندروید به عنوان مثال نسخه 10 رخ می دهد و دلیل آن این است که برنامه های VPN توسط خود سیستم عامل اندروید بسته می شوند. برای حل آن، فقط این مراحل را دنبال کنید:

مرتبط:  چرا سگ از نظر علمی نجس است

ابتدا به مسیر زیر بروید:

تنظیمات / باتری / برنامه ناهار

در این صفحه برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید و گزینه مقابل آن را غیرفعال کنید تا صفحه زیر باز شود، در صفحه باز شده مطمئن شوید که هر 3 مورد فعال هستند. همچنین می توانید به این قسمت از صفحه برنامه در بخش برنامه ها دسترسی داشته باشید.

سپس به قسمت زیر بروید:

تنظیمات/سیستم و به‌روزرسانی‌ها/گزینه‌های برنامه‌نویس

در این صفحه به قسمت Applications رفته و گزینه background process limit را روی 4 قرار دهید، همچنین می توانید برای دسترسی به این قسمت کلمه Background را در قسمت تنظیمات جستجو کنید.

با انجام موارد فوق مشکل قطع VPN حل می شود.

اگر اقدامات بالا مشکل شما را حل نکرد، فقط اقدامات موجود در کلیپ زیر را انجام دهید:

مشکل قطع خودکار VPN رفع شد || مشکل قطع اتصال خودکار Pubg Mobile Lite vpn – YouTube

App Cloner 2.13.2 – نصب چندین نسخه از یک برنامه در اندروید (farsroid.com)

خبر مسدود شدن فیلترشکن ها و علت وصل نشدن فیلترشکن ها

علت وصل نشدن فیلترشکن ها: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از دلایل مخالفت دولت با فیلترینگ این است که اگر برخی اپلیکیشن ها اثر مخربی داشته باشد، علاوه بر این، استفاده و استفاده گسترده از فیلتر است. کلیدهای مدار نیز اثرات مخرب ایمنی زیادی دارند.

 

برنده قرعه کشی 100 میلیون تومانی!!!

فقط با انجام اولین تراکنش ارز دیجیتال

مشاهده

 

محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه های همراه اول همزمان با هفته ارتباطات با اشاره به اختلال ایجاد شده در خدمات اینترنتی به دلیل استفاده از فیلترشکن اظهار کرد: درست است که بسیاری از فیلترشکن ها خدمات خارجی خوبی را به کاربر ارائه می دهند و به همین دلیل است. دلیل آن علاقه کاربران به استفاده از آنها است، اما طبق گزارش های مراکز مورد اعتماد، این نوع نرم افزارها کاربردهای ضد امنیتی دارد و نوعی باج افزار است که اطلاعات مشترکین را جمع آوری می کند و یادگیری و استفاده از فیلترشکن ها بسیار زیاد است. عواقب.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش شرکت زیرساخت ارتباطی در مسدودسازی فیلترشکن ها، گفت: اقدام شرکت زیرساخت این است که با یادگیری و استفاده از فیلترشکن ها، به دستور آقای رئیس جمهور و در چارچوبی که توسط شورای عالی فضای مجازی و منطق همچنین نباید اجازه دهد کشور پر از باج افزار شود و جلوی اینها گرفته شود. به همین دلیل این تصمیم برای انسداد فیلترشکن ها راه اندازی شد و طبق قانون بوده و هیچ مشکلی از نظر مقررات در این زمینه وجود ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اختلالات اینترنت نیز توضیح داد: مسدود شدن فیلترشکن ها نباید منجر به افت کیفیت اینترنت یا ایجاد مشکل برای کسب و کارها شود. قطعی اینترنت مشکل بدی است که ما با رگولاتوری ارتباطات مطرح کرده ایم و به اپراتورها در مورد آن هشدار داده ایم. بعد از ظهر دیروز جلسه ای با حضور اپراتورها برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

آذری جهرمی ادامه داد: اما نباید به این موضوع بپردازیم که با دستور فیلترینگی که آمده و بسیاری با آن مخالفت کرده اند، بتوانیم اجازه دهیم باج افزارها و فیلتر شکن ها در کشور رونق بگیرد.

 

به دنیای ارز دیجیتال خوش آمدید

با ثبت نام در اپلیکیشن Exquino 100000 شیبا دریافت کنید

مشاهده

وی با اشاره به معایب استفاده از فیلترشکن گفت: امیدواریم مدیران فیلتر به این موضوع توجه کنند چرا که این موضوع تهدید بزرگی است. باید مردم را توجیه کنیم که از فیلترشکن استفاده کنند تا قبول کنند. زیرا در هر تصمیمی، اگر حمایتی از سوی افراد صورت نگیرد، اثرات مشابه اثرات فعلی و گسترش باج افزار خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گسترش فیلترشکن ها را برای کسانی که همواره به دنبال براندازی کشور بوده اند، مطلوب و نامطلوب دانست و گفت: به همین ترتیب در سال 2009 توسعه فیلترشکن ها جزو ایالت های آمریکا بود. برنامه های وزارتخانه برای سرنگونی جمهوری اسلامی. او حتی گوشی های اپل را به گونه ای در بازار ایران عرضه کرد که بدون فیلترشکن کار نکنند.

پپه رایگان 300000; با نصب و ثبت نام در بازار ارز دیجیتال بیت پین

هم اکنون مجوز خود را دریافت کنید

مشاهده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا