چرا وقتی کسیو تگ میکنم نمیتونه اد استوری کنه

اگر بخش تگ و منشن اینستاگرام 🏷️ برای شما کار نمی کند، ابتدا باید دلیل آن را پیدا کنید. چندین دلیل ساده برای این مشکل وجود دارد و می توانید با چند روش ساده آن را برطرف کنید. در این مقاله از انزل وب قصد داریم 6 روش برای رفع کار نکردن تگ ها در پست ها و استوری های اینستاگرام را آموزش دهیم.

مشکل تگ نکردن افراد در اینستاگرام را حل کنید

چرا نمی توانید کسی را در اینستاگرام تگ کنید؟ نحوه رفع آن

تگ و منشن در اینستاگرام راهی برای اطلاع رسانی یا منشن صفحات دیگر است. گاهی اوقات ممکن است در پست ها و استوری های اینستاگرام با مشکل کار نکردن تگ ها مواجه شوید. این به چند دلیل اتفاق می افتد. در این مقاله انزل وب به بررسی دلایل و نحوه رفع مشکل تگ نشدن در اینستا می پردازیم. با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چرا نمی توانم پستم را تگ کنم؟

دلیل کار نکردن تگ اینستاگرام ممکن است قطع شدن اینترنت باشد. وقتی اینترنت تلفن قطع است، نمی‌توانید کسی را تگ یا نام ببرید. بنابراین ابتدا اتصال اینترنت را بررسی کنید. اگر اخیرا حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید، این مشکل طبیعی است!

یکی دیگر از دلایل مطرح نشدن موضوع در استوری و پست و… از اینستاگرام این است که اکانت خصوصی است.

یکی دیگر از دلایل تگ نشدن افراد در پست های اینستاگرام، نام کاربری نادرست است. افراد می توانند نام های کاربری متفاوتی نسبت به نام واقعی خود انتخاب کنند. گاهی اوقات نام خود را به شکل دیگری می نویسند و به همین دلیل یافتن آنها دشوار است. اگر آن شخص را دنبال کرده‌اید یا صفحه‌اش عمومی است اما هنوز نمی‌توانید او را تگ کنید و منشن کنید، دوباره نام کاربری را بررسی کنید.

برای رفع مشکل تگ در اینستاگرام، باید از @ استفاده کنید. شما نمی توانید کسی را تگ کنید مگر اینکه @ را قبل از نام کاربری او قرار دهید. اینستاگرام با تایپ @ و نوشتن 2-3 حرف اول نام کاربری فرد، نام های کاربری حاوی آن حروف را پیشنهاد می کند. به این ترتیب می توانید این صفحه را راحت تر پیدا کنید. اگر می خواهید بیش از یک نفر را ذکر کنید، باید برای هر نام کاربری یک @ جداگانه وارد کنید.

یکی دیگر از دلایل مشکل تگ اینستاگرام این است که شخص شما را بلاک کرده یا اکانت خود را غیرفعال یا حذف کرده است. وقتی کسی شما را بلاک می‌کند، نمی‌توانید تگ کنید، منشن کنید، دنبال کنید و غیره. همچنین، اگر صفحه ای غیرفعال یا حذف شده باشد، نمی توانید آن را تگ کنید.

بسیاری از کاربران برای جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام، قابلیت Limit Mentions را فعال می کنند. کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند توسط همه تگ شوند یا فقط دنبال کنندگان آنها. آنها حتی می توانند گزینه هیچکس را انتخاب کنند.

رفع مشکل مسدود کردن برچسب اینستاگرام با AIGrow

هر کاربر برای 24 ساعت محدودیت برچسب گذاری دارد. اگر از این حد تجاوز کنید، به مدت 24 ساعت توسط اینستاگرام بلاک خواهید شد. بنابراین شما نمی توانید کسی را ذکر کنید. این مشکل عمدتا زمانی رخ می‌دهد که مدیر صفحه سعی می‌کند با تگ کردن، دیگران را به دنبال کردن دعوت کند. هر پست و استوری نیز محدودیت خاص خود را دارد. کاربر می تواند در هر پست 20 نفر و در هر استوری 10 نفر را تگ کند. همچنین می توانید در هر نظر فقط 5 نفر را تگ کنید. بنابراین، نمی توانید در هر پست و استوری از این مقدار فراتر بروید.

در چنین حالتی پیشنهاد ما استفاده از برنامه ای مانند AIGrow برای رفع تگ نشدن اینستاگرام است. با این برنامه می توانید کارهای دیگری برای مدیریت صفحه خود انجام دهید. علاوه بر این، این برنامه قبل از رسیدن به نقطه محدودیت روزانه به شما اطلاع می دهد تا تا 24 ساعت بلاک نشوید، به فعالیت خود ادامه ندهید. دور زدن یا کاهش این محدودیت ها نیز امکان پذیر است.

توجه: اگر شخص تأیید برچسب دستی را فعال کرده است، باید تگ شما را تأیید کند و منشن کند. در این صورت تنها راه این است که از شخص بخواهید به قسمت Pending Tags رفته و تایید کند.

اگر با هشتگ اینستاگرام مشکل دارید و نمی توانید از آن استفاده کنید، آموزش رفع مشکل و عدم کارکرد هشتگ در اینستاگرام را مطالعه کنید.

روش‌هایی برای رفع مشکل مسدود کردن تگ اینستاگرام

حساب‌های جدید ایجاد شده محدود هستند زیرا اینستاگرام می‌خواهد حساب‌های جعلی، اسپم و غیره را تشخیص دهد. به این ترتیب بنابراین در این صورت باید 1-3 هفته صبر کنید و مانند یک کاربر واقعی عمل کنید!

قبل از هر کاری گوشی خود را ریستارت کنید. سپس وارد اینستاگرام شوید و مشکل را بررسی کنید. اگر این مشکل ادامه داشت، این مراحل را دنبال کنید.

برای رفع مشکلات تگ در اینستاگرام، ابتدا کش اپلیکیشن را پاک کنید.

برای انجام این کار، به تنظیمات بروید. سپس روی Apps ضربه بزنید. لیست برنامه ها را وارد کنید. اینستاگرام را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و میزان استفاده از فضای ذخیره سازی را وارد کنید. روی Clear cache کلیک کنید.

راه حل دیگری برای حل مشکل تگ نکردن افراد در پست ها، استوری ها و … به روز رسانی اینستاگرام است.

برای این کار به گوگل پلی استور یا اپل استور بروید. جستجو در اینستاگرام اگر آپدیت وجود دارد، روی دکمه Update کلیک کنید. منتظر بمانید تا برنامه به روز شود.

راه دیگر برای رفع مشکل تگ نشدن در اینستاگرام این است که از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید.

برای این کار روی پروفایل خود کلیک کنید. سپس وارد تنظیمات شوید. Sign Out را در پایین صفحه انتخاب کنید. پس از خروج از سیستم، برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

توجه: این ممکن است یک مشکل جهانی برای سرور اینستاگرام باشد. در این صورت همه یا اکثر کاربران با این مشکل مواجه می شوند.

راه حل دیگر فالو کردن صفحه خصوصی است.

همانطور که گفتیم، اگر صفحه عمومی نباشد و آن را فالو نکرده باشید، نمی توانید آن را ذکر کنید.

برای یادگیری نحوه خروج از اکانت اینستاگرام از سایر دستگاه ها، به آموزش نحوه خروج از اکانت فعال اینستاگرام خود در همه دستگاه ها مراجعه کنید.

نحوه رفع تگ نشدن در استوری اینستاگرام

برای رفع مشکل تگ نشدن در استوری اینستاگرام می توانید از استیکر تگ استفاده کنید. وارد بخش داستان شما شوید. سپس عکس یا فیلم مورد نظر را آپلود کنید. روی نماد استیکرها در بالای صفحه کلیک کنید. سپس @Mention را فشار دهید. حالا نام کاربری مورد نظر را وارد کنید. شما همچنین می توانید اندازه، رنگ و غیره آن را تغییر دهید. سپس داستان خود را ارسال کنید.

در برخی موارد، می توانید پس از ارسال یک استوری، حساب دیگری را نیز تگ کنید. این ویژگی فقط زمانی قابل استفاده است که این حساب این بخش را فعال کرده باشد و بتوانید آن را به عنوان شریک تجاری برچسب گذاری کنید.

برای یادگیری بهتر نحوه تگ کردن در استوری، مقاله نحوه عکسبرداری یا تگ کردن صفحه در استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مقاله انزل وب به بررسی مشکلات تگ اینستاگرام پرداخته ایم و راه حل هایی برای آنها ارائه کرده ایم. از چه روشی برای رفع مشکل کار نکردن تگ ها در پست ها و استوری های اینستاگرام استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام قابلیت های مختلفی دارد که یکی از آنها اشتراک گذاری پست در استوری ↗️ است. با این حال، برخی از کاربران نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند. امروز در Enzel Web به بررسی راه حل هایی برای مشکل اشتراک گذاری پست اینستاگرام خواهیم پرداخت.

مرتبط:  چرا در صورت عدم تحقق معاد حکمت الهی دچار خدشه می شود؟

دلیل و راه حل مشکل کلیک نکردن پست استوری اینستاگرام

چرا نمی توانم پست های اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارم؟

ذخیره‌سازی پست‌ها کاربردهای زیادی دارد و می‌توان برای پست‌های خودتان برای افزایش بازدیدها یا برای اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران انجام داد. در ادامه به چرایی استوری نبودن پست اینستاگرام و نحوه رفع آن می پردازیم.

روش ارسال استوری (به اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام)

اما چگونه می توان روی پست در استوری ضربه زد؟ یک بار مراحل را طی می کنیم.

ابتدا به پست اینستاگرامی که می خواهید به اشتراک بگذارید بروید.

روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید.

از منوی باز شده گزینه Add a post to your story را انتخاب کنید.

سپس پس از ویرایش و افزودن متن و غیره، می توانید به روش معمول آن را به یک داستان تبدیل کنید.

همچنین اگر به طور کلی با استوری مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم آموزش 9 راه حل مشکلات استوری اینستاگرام: آپلود نشدن عکس و ویدیو، سیاه شدن و … را مطالعه کنید.

دلیل اینکه پیام داستانی نیست چیست؟ مشکل پست غیر استوری اینستاگرام را حل کنید

سه دلیل اصلی برای کلیک نکردن پیام داستان وجود دارد.

نوع حساب: دکمه افزودن پست به داستان فقط برای حساب های عمومی در دسترس است. اگر می خواهید پستی را از یک حساب خصوصی به اشتراک بگذارید، این گزینه برای شما غیرفعال می شود. برای بررسی این موضوع، می توانید پست افراد مشهوری را که یک صفحه عمومی به عنوان استوری دارند، تست کنید. همچنین، اگر می خواهید بررسی کنید که آیا اکانت شخصی شخصی است یا خیر، کافی است وارد سایت اینستاگرام در مرورگر خود شده و شناسه آن شخص را جستجو کنید (بدون اینکه به صورت ناشناس وارد حساب کاربری خود شوید). اگر صفحه ای شبیه به صفحه زیر با پیغام This account is private می بینید به این معنی است که حساب خصوصی است.

عدم وجود مجوز اشتراک‌گذاری: اگر حساب عمومی است، یکی دیگر از مواردی که ممکن است مانع از اشتراک‌گذاری پست شود، لغو مجوز است. این بدان معنی است که شخص اجازه اشتراک گذاری پست های خود را در استوری در تنظیمات اینستاگرام نداده است. در ادامه روش فعال و غیر فعال این لایسنس را آموزش خواهیم داد.

مشکل خود اینستاگرام: اینستاگرام معمولاً ویژگی ها را در فازهای مختلف نمایش می دهد و همه نمی توانند همزمان از یک ویژگی خاص استفاده کنند.

چرا نمی توانم پست را به یک داستان تبدیل کنم؟ گوشی را ریستارت کنید تا درست شود

ساده ترین راه راه اندازی مجدد گوشی است. گوشی خود را خاموش کنید و حداقل 20 ثانیه صبر کنید. گوشی را دوباره روشن کنید و مشکل را بررسی کنید.

چگونه افزودن پست به استوری خود را فعال کنم؟

ابتدا باید بررسی کنید که آیا مجوز اشتراک گذاری پست ها در تنظیمات حساب شما فعال است یا خیر؟ برای بررسی، به صفحه پروفایل خود بروید و روی نماد سه خط ضربه بزنید.

در منوی باز شده، تنظیمات را در پایین صفحه لمس کنید.

حالا به بخش Privacy بروید.

روی History ضربه بزنید.

اجازه اشتراک‌گذاری استوری‌ها را روشن کنید تا شما یا دیگران بتوانید پست‌هایتان را در استوری به اشتراک بگذارید.

رفع مشکل پست اینستاگرام نه استوری

اگر روش قبلی مشکل شما را حل نکرد، همین مراحل را تکرار کنید و این بار گزینه Allow sharing to stories را غیرفعال کنید. پس از غیرفعال کردن، گوشی خود را ریستارت کنید. این گزینه را دوباره فعال کنید و مشکل را بررسی کنید.

چرا نمی توانم پست های دیگران را به اشتراک بگذارم؟ برای رفع آن حافظه کش را حذف کنید

وجود اطلاعات معیوب در حافظه نهان و داده های برنامه یکی دیگر از دلایل این مشکل است. با استفاده از آموزش پاکسازی کش اپلیکیشن اندروید، سعی کنید این قسمت از حافظه برنامه اینستاگرام را پاک کنید.

چگونه با استفاده از گوشی های دیگر، علت کلیک نشدن پست در استوری اینستاگرام را برطرف کنیم

اگر به تلفن همراه دیگری دسترسی دارید، این کار را با حساب خود در تلفن دیگر انجام دهید. بسیاری از کاربران با این روش مشکل خود را حل کرده اند.

برنامه را به روز کنید

به روز رسانی برنامه گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید. اگر برنامه را به آخرین نسخه منتشر شده به روز نکرده اید، ممکن است نتوانید از این ویژگی استفاده کنید. تلفن های قدیمی که از سیستم عامل های قدیمی استفاده می کنند ممکن است نتوانند آخرین نسخه اینستاگرام را دریافت کنند.

چرا نمی توان از ارسال یک داستان برای حل مشکل اینترنت دیگری استفاده کرد؟

اگر از اینترنت از طریق سیم کارت استفاده می کنید، سعی کنید به اینترنت وای فای وصل شوید یا بالعکس. زیرا گاهی اوقات ممکن است اینترنت شما با مشکل مواجه شود.

همچنین در صورت وجود هر گونه مشکل در هایلایت استوری، مطالعه مقاله 5 راه برای رفع مشکل هایلایت استوری اینستاگرام نیز برای شما راحت و مفید خواهد بود.

حذف اینستاگرام برای رفع مشکل اشتراک گذاری پست استوری

در برخی موارد، اینستاگرام ممکن است مشکلاتی داشته باشد که برای رفع آن نیاز به حذف و نصب مجدد باشد. برای این کار برنامه را به طور کامل از گوشی خود پاک کنید. سپس گوشی را ریستارت کنید و آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید.

از حساب دیگری برای حل مشکل ارسال مجدد پیام در استوری استفاده کنید

این گزینه فقط برای افرادی مناسب است که به تازگی به اینستاگرام پیوسته اند و فالوورهای کمی دارند و به دیگران توصیه نمی شود. در این صورت می توانید یک حساب کاربری دیگر بسازید و اگر مشکلی برای شما نیست از اکانت جدید خود استفاده کنید.

روشی موقت برای حل مشکل ارسال پیام به حساب خصوصی و..

اگر به دلایلی مانند حفظ حریم خصوصی اکانت شخص و … مشکل شما با هیچ روشی حل نشد و به دنبال راه حل دیگری هستید می توانید از پیام آن شخص اسکرین شات بگیرید و آن را برش دهید و در استوری خود قرار دهید.

در پایان، اگر با مشکل بزرگنمایی عکس در استوری مواجه هستید، مطالعه آموزش 3 روش برای رفع مشکل زوم عکس در پست ها و استوری های اینستاگرام را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مقاله امروز راه حل هایی برای مشکل اشتراک گذاری پست های دیگران در استوری ارائه کردیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه رفع مشکل New Post in Story در نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

رفع مشکلات اینستاگرام

اکثر مشکلات اینستاگرام دو دلیل اصلی دارند. اول اینکه اتصال اینترنت شما مشکل دارد.

دوم، نقصی در برنامه اینستاگرام شما وجود دارد که باعث می شود برنامه خاموش شود یا از ارسال پست اینستاگرام شما جلوگیری کند.

در این مقاله به شما کمک می کنیم تا معنای کدهای خطای اینستاگرام را درک کرده و سایر مشکلات را عیب یابی کنید. اگر می خواهید پشتیبانی Bolt خود را برون سپاری کنید، به صفحه خدمات مدیریت اینستاگرام مراجعه کنید. یا با ما تماس بگیرید.

دلیل اینکه مردم در پست ها و استوری های اینستاگرام تگ نمی کنند

چرا نمی توانید افراد را در پست ها و استوری های اینستاگرام تگ کنید:

بدون اتصال به اینترنت: ابتدا باید مطمئن شوید که به اینترنت دسترسی دارید و داده تلفن همراه شما فعال است.

تگ کردن یک حساب خصوصی: اگر می خواهید حساب شخصی را که صفحه شما را خصوصی کرده است تگ کنید، ابتدا باید از او بپرسید تا درخواست شما را بپذیرد.

نام کاربری اشتباه تایپ شده: گاهی اوقات به خاطر سپردن نام کاربری افراد کمی سخت است و حتی ممکن است شخص مورد نظر نام کاربری خود را تغییر داده باشد، پس به صفحه مورد نظر رفته و نام کاربری یا نام کاربری وی را کپی کنید.

مرتبط:  چگونه به جی تی ای وی ماشین اضافه کنیم

علامت گذاری بدون افزودن “@”: اینستاگرام از کاراکتر “@” استفاده می کند تا تشخیص دهد که می خواهید نام کاربری وارد کنید و استفاده از “@” اجباری است. بنابراین به خاطر داشته باشید که قبل از نام کاربری از @ برای شناسایی افراد استفاده کنید.

پرچم گذاری اکانت هایی که شما را مسدود کرده اند: اگر شخصی اکانت اینستاگرام شما را مسدود کرده باشد، نمی توانید اکانت او را منشن یا پرچم گذاری کنید.

پرچم گذاری حساب های غیرفعال یا حذف شده: حساب های غیرفعال و حذف شده را نمی توان در پیام های جدید پرچم گذاری کرد.

محدودیت منشن 24 ساعته اینستاگرام:

اینستاگرام محدودیتی برای ذکر افراد در هر 24 ساعت دارد و نمی‌توانید افراد زیادی را ذکر کنید، مخصوصاً زمانی که حساب شما جدید است. در صورت تخطی از محدودیت های اینستاگرام، منشن تگ شما به مدت 24 ساعت مسدود می شود. هر کاربر می تواند در هر پست 20 نفر و در هر استوری 10 نفر را تگ کند. همچنین می توانید در هر نظر فقط 5 نفر را تگ کنید. بنابراین، نمی توانید در هر پست و استوری از این مقدار فراتر بروید.

می توانید از برنامه AIGrow برای مدیریت محدودیت های صفحه خود استفاده کنید.

تأیید برچسب دستی را فعال کنید

اگر شخصی ویژگی تأیید برچسب دستی را فعال کرده باشد، نمی‌توانید بدون تأیید او اشاره کنید. باید از آن بخواهید که به قسمت Pending Tags رفته و تایید را انجام دهد.

چند نکته دیگر:

اگر فردی را در عکسی تگ کردید اما بعداً آن برچسب حذف شد، به این دلیل است که آن شخص برچسب خود را حذف کرده است.

با ضربه زدن روی عکس، سپس نام خود، سپس گزینه More و سپس انتخاب Remove Tag می توانید برچسب خود را از یک عکس حذف کنید.

هنگامی که نمی توانید هشتگ های بیشتری را به عکس یا پست خود اضافه کنید یا هشتگ های زیادی را بچسبانید، باید تعداد هشتگ ها را به کمتر از 25 هشتگ در هر نظر یا پست کاهش دهید.

استفاده بیش از حد از هشتگ ها نشانه اسپم شدن است و ممکن است اینستاگرام شما را مسدود کند.

اقدامات لازم برای رفع مشکل تگ نکردن افراد در اینستاگرام:

گوشی خود را ریستارت کنید.

اینستاگرام خود را به روز کنید.

ابتدا کش برنامه را پاک کنید: برای انجام این کار، روی Apps در تنظیمات گوشی ضربه بزنید. لیست برنامه ها را وارد کنید. اینستاگرام را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و میزان استفاده از فضای ذخیره سازی را وارد کنید. روی Clear cache کلیک کنید.

قطع و وصل (disconnect & reconnect): برای این کار به پروفایل خود رفته و سپس وارد تنظیمات شوید. Sign Out را در پایین صفحه انتخاب کنید. پس از خروج از سیستم، برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

راه حل عدم ذکر افراد در داستان:

برای ذکر افراد در استوری، بهتر است از برچسب @mention استفاده کنید. برای این کار استوری خود را وارد کنید. عکس یا ویدیوی خود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از استیکر @mention در منوی استیکر، شخص مورد نظر خود را ذکر کنید. در این مرحله می توانید رنگ، طرح و اندازه استیکر را تغییر دهید.

با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

اگر مشکل شما همچنان با انجام تمام موارد بالا حل نشد، بهتر است با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش دهید. برای این کار می توانید به منوی تنظیمات پروفایل خود دسترسی داشته باشید و از گزینه Help استفاده کنید.

اینستاگرام بسته است؟

اگر اینستاگرام شما بسته است یا فقط روز بدی را سپری می کنید، باید به بخش مشکلات اینستاگرام مراجعه کنید تا مشکل خود را حل کنید. در اینجا نحوه رفع مشکلات اینستاگرام آمده است تا بتوانید عکس های اینستاگرام خود را ببینید و استوری های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا اینستاگرام شما مسدود شده است یا خیر.

البته خیلی کم پیش می آید که این اتفاق برای همه به طور همزمان بیفتد، در مدت کوتاهی اینستاگرام به دلیل مشکلاتی که در سرورهایش وجود دارد می تواند آفلاین شود.

در 24 اکتبر، اینستاگرام برای بسیاری از کاربران بسته شد. توییت های زیادی در مورد مشکل او وجود دارد. می توانید راه حل های زیر را امتحان کنید، اما به خاطر داشته باشید که در این مورد خاص مشکلی با خود اینستاگرام وجود داشت.

می توانید ببینید که آیا این مورد در توییتر و کرش یاب ذکر شده است یا خیر.

در هر دو سایت، می‌توانید گزارش‌های کاربران از مشکلات اینستاگرام و دقیقاً آنچه که می‌بینند را مشاهده کنید.

هیچ حساب رسمی اینستاگرام برای کمک توییتر وجود ندارد، بنابراین اگر به دنبال کمک در توییتر هستید، هیچ جزئیاتی را در حساب اینستاگرام به اشتراک نگذارید.

می توانید بررسی کنید که آیا یک حساب رسمی اینستاگرام زمان بسته شدن را ارسال کرده است یا خیر، اما ممکن است همیشه چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا نکنید.

چگونه مشکلات اینستاگرام را برطرف کنیم

اگر ایمیل خود را تغییر نداده اید و ایمیلی از اینستاگرام دریافت می کنید مبنی بر اینکه ایمیل اکانت خود را تغییر داده اید، به دنبال لینکی با عنوان «تغییر یا لغو تغییر نکنید» بگردید و روی آن کلیک کنید.

پس از انجام این کار، باید رمز عبور اینستاگرام خود را نیز تغییر دهید.

همچنین می توانید از ابزارهایی مانند lastpass برای تغییر رمز عبور استفاده کنید.

پس از تغییر رمز اینستاگرام، باید رمز عبور جدید را در اپلیکیشن اینستاگرام خود وارد کنید. اگر بخواهید، می توانید احراز هویت دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر فعال کنید.

علاوه بر این، اینستاگرام یک تیم اختصاصی برای رسیدگی به این مشکل دارد. اگر از آنها کمک بگیرید، خیلی سریع پاسخ می دهند.

رفع مشکلات باز نشدن اینستاگرام

وقتی با اینستاگرام مشکل دارید اولین کاری که باید انجام دهید چیست؟ ما یک لیست کوتاه از سه کاری که می توانید برای رفع مشکلات اینستاگرام در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید، آماده کرده ایم.

مرحله اول: آیفون، اندروید یا تبلت خود را ریستارت کنید. دکمه پاور را نگه دارید و خاموش کنید. 15 ثانیه برای آیفون و یک دقیقه برای اندروید صبر کنید، سپس آن را دوباره روشن کنید.

مرحله دوم : اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. باید هم اتصال داده و هم وای فای را بررسی کنید، همچنین می توانید گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید و سپس آن را خاموش کنید. این می تواند مشکلات اتصال اینترنت شما را حل کند.

مرحله سوم: برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید. برای این کار باید رمز عبور خود را به خاطر بسپارید زیرا باید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. عکس ها و نمایه شما در اینستاگرام محافظت می شود.

چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را در اندروید و IOS حذف کنیم

در iPhone یا iPad، نماد برنامه را نگه دارید تا زمانی که علامت x را روی آن ببینید. روی x ضربه بزنید و آن را حذف کنید. اینستاگرام را در اپ استور پیدا کنید و دوباره آن را نصب کنید.

در گوشی های اندرویدی باید به Settings > Apps > Manage Apps > Instagram (Settings -> Apps -> Manage Apps -> Instagram) بروید. بر روی گزینه Uninstall کلیک کنید. به فروشگاه Google Play بروید، برنامه اینستاگرام را جستجو کنید و آن را دوباره نصب کنید.

چگونه مشکلات پست اینستاگرام را برطرف کنیم

ممکن است برای ارسال عکس های خود در اینستاگرام یا حتی کامنت گذاشتن و لایک کردن عکس ها مشکل داشته باشید.

اگر بیش از حد دانلود کنید، لایک کنید یا نظر بدهید، ممکن است برای محافظت از جامعه اینستاگرام با محدودیت های اسپم مواجه شوید.

مرتبط:  سهمم از عشقت چرا چیزی به جز باران نبود

سیگنال خود را بررسی کنید، ببینید آیا می توانید کار دیگری را به صورت آنلاین انجام دهید.

اگر می توانید به سایت ها و برنامه های دیگر دسترسی داشته باشید، باید از عیب یاب اینستاگرام استفاده کنید.

اگر با سرویس های دیگر هم مشکل دارید و سرعت آنها کند است، می توانید اتصال وای فای را امتحان کنید یا گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید و سپس آن را حذف کنید.

کار بعدی که می توانید انجام دهید این است که ببینید آیا می توانید یک پست را با یک حساب اینستاگرام دیگر دانلود کنید یا خیر.

اگر حساب دیگری ندارید، با استفاده از مرورگر گوشی یا رایانه خود وارد حساب اینستاگرام خود شوید و سپس قسمت کوچکی از Bio خود را ویرایش کنید. این ممکن است به رفع مشکل شما کمک کند تا بتوانید دوباره در اینستاگرام خود پست بگذارید.

اگر اینستاگرام هنگام آپلود عکس مسدود می شود، باید گوشی خود را ریستارت کنید تا ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر.

اگر همه این روش ها جواب نداد، باید با اینستاگرام تماس بگیرید و از آنها کمک بیشتری بخواهید تا بررسی کنید که آیا مشکلی در حساب شما وجود دارد یا خیر.

نحوه رفع مشکل ورود به اینستاگرام

اگر نمی توانید وارد اینستاگرام شوید، این یک مشکل بزرگ برای شما است، اما می توانید این مشکل را به راحتی برطرف کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وقتی می خواهید دوباره وارد شوید نام کاربری و رمز عبور خود را دوباره تایپ کنید.

شما همچنین می توانید این را در رایانه خود امتحان کنید.

در اپلیکیشن گوشی های آیفون یا اندروید می توانید از گزینه ارسال پیامک (اس ام اس) استفاده کنید یا در اندروید از طریق فیس بوک و در آیفون از لینک لاگین استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا با اعتبار صحیح وارد شوید.

یک مشکل رایج در هنگام بازنشانی رمز عبور اینستاگرام، نداشتن یک حساب ایمیل مناسب متصل به اینستاگرام است. اگر هم فیس بوک و هم اینستاگرام دارید، می توانید رمز عبور خود را از طریق فیس بوک بازنشانی کنید که برای بسیاری از کاربران گزینه آسانی است.

اگر ایمیل بازیابی رمز عبور شما کار نمی کند، می توانید درخواست ارسال مجدد ایمیل را داشته باشید، سپس مطمئن شوید که در هنگام کپی و چسباندن، فضای اضافی باقی نگذاشته اید.

چگونه مشکلات اینستاگرام را با مجوزهای فیس بوک برطرف کنیم

اگر به طور تصادفی اینستاگرام را از حساب فیس بوک خود حذف کنید، دیگر نمی توانید از اینستاگرام به فیس بوک پست ارسال کنید. برای اتصال مجدد فیس بوک و اینستاگرام می توانید مراحل بعدی را دنبال کنید.

فیسبوک و اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید.

به تنظیمات فیسبوک بروید و مجوزهای اینستاگرام را پاک کنید.

فیسبوک و اینستاگرام را نصب کنید و این دو سرویس را دوباره به هم متصل کنید.

اگر عکس های شما در بالای صفحه خبری نمایش داده می شود، به این معنی است که فیس بوک و اینستاگرام از مشکل موجود آگاه هستند و سعی در رفع آن دارند.

اگر دوستان شما نمی توانند پست های اینستاگرام شما را در فیس بوک ببینند، باید مجوزهای اینستاگرام را در فیس بوک تغییر دهید.

در مواردی که با خطای پر کردن آلبوم عکس خود در فیس بوک مواجه شدید، می توانید نام فعلی آلبوم اینستاگرام خود را به فیس بوک تغییر دهید. آلبوم جدید پس از ارسال مجدد به فیس بوک ظاهر می شود.

نحوه درخواست اکانت اینستاگرام غیرفعال شده

اگر وارد اینستاگرام خود شدید و متوجه شدید که حساب کاربری شما غیرفعال شده است، باید بدانید که هیچ یک از قوانین اجتماعی یا قوانین استفاده اینستاگرام را رعایت نکرده اید.

یا حداقل حساب شما نشانه هایی از نقض این قوانین را نشان داده است.

وقتی وارد حساب اینستاگرام خود می شوید، می توانید نحوه درخواست اکانت معلق را مشاهده کنید.

در برنامه، مطمئناً دستورالعمل هایی برای انجام این کار از طریق تلفن وجود دارد. اگر این اتفاق برای حساب شما بیفتد، هیچ تضمینی برای بازگرداندن آن وجود ندارد.

نحوه رفع مشکل کامنت اینستاگرام

مشکلات کامنت های اینستاگرام این است که با یک حساب جدید، نمی توانید زیر پست های اکانت های معروف کامنت بگذارید یا نمی توانید چندین نفر را در یک کامنت تگ کنید.

دلیلش این است که اینستاگرام اسپمرها را متوقف می کند.

اگر نمایه شما به دلیل عکس نمایه یا لینک بیوگرافی شما مانند یک هرزنامه به نظر می رسد و دائماً دیگران را تگ می کنید یا فقط زیر پست های حساب های معروف نظر می دهید، ممکن است در نظرات با مشکل مواجه شوید.

شما نمی توانید نظری ارسال کنید که:

بیش از 5 منشن داشته باشید.

بیش از 30 هشتگ داشته باشید.

یک نظر را چندین بار تکرار کنید (اموجی یکسان).

اگر با خطای نظر مواجه شدید، می توانید هشتگ ها یا منشن ها را حذف کنید.

نحوه رفع خطا: دیگر نمی توانید فردی را در اینستاگرام فالو کنید.

اگر سعی کردید فرد جدیدی را فالو کنید اما پیام «دیگر نمی‌توانید کسی را در اینستاگرام فالو کنید» دریافت کردید، به این معنی است که قبلاً 7500 نفر را دنبال کرده‌اید. این حداکثر تعداد حساب هایی است که می توانید دنبال کنید.

برای دنبال کردن یک حساب جدید، باید برخی از دوستان خود را لغو فالو کنید. این روش مبارزه با اسپم در سرویس اینستاگرام است. اگر می بینید که افرادی بیش از 7500 نفر را دنبال می کنند، قبل از اعمال این قانون این کار را انجام داده اند.

وقتی کسی تهدید می‌کند که عکس‌ها یا ویدیوهای شما را پست می‌کند چه باید کرد.

اگر شخصی تهدید می‌کند که عکس‌هایی را که نمی‌خواهید به صورت آنلاین منتشر شود، پست می‌کند، اینستاگرام راه‌حلی برای شما دارد. این یک مشکل جدی است که باید از سه طریق برای آن اقدام فوری انجام دهید.

با پلیس فتا تماس بگیرید و این مشکل را به آنها گزارش دهید.

این شخص را به اینستاگرام گزارش دهید.

این شخص را بلاک کنید.

بسته به تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام شما، افراد می توانند لیستی از افرادی که شما را دنبال می کنید و افرادی که شما را دنبال می کنند را مشاهده کنند. وقتی شخصی را مسدود می کنید، دیگر به نمایه شما دسترسی نخواهد داشت.

اینستاگرام راه های بیشتری برای این موضوع ارائه می دهد که باعث می شود با امنیت تماس بگیرید، در نهایت می توانید بدون هیچ تهدیدی از اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه گزارش مشکلات در اینستاگرام

اگر مشکلات دیگری در اینستاگرام دارید که نمی توانید آنها را برطرف کنید، می توانید از خود برنامه به اینستاگرام پیام دهید.

به نمایه خود بروید و تنظیمات را باز کنید. این گزینه در اندروید سه نقطه و در آیفون دنده شکل است. به پایین اسکرول کنید و روی گزارش مشکل ضربه بزنید. گزینه “Something is not working” را انتخاب کرده و مشکل اینستاگرام را در گوشی خود بنویسید.

همچنین می توانید مشکل خود را در قسمت نظرات بنویسید تا سریعتر پاسخ را پیدا کنید.

در نهایت، با برون سپاری مدیریت رسانه های اجتماعی خود به تیم حرفه ای CU Web، می توانید بدون هیچ زحمتی در اینستاگرام تجارت کنید.

چندین اکانت اینستاگرام را مدیریت کنید

از سال 2017 امکان استفاده از چندین اکانت به صورت همزمان در اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد و می توانید همزمان 5 اکانت مختلف را مدیریت کنید. برای انتخاب هر حساب و جابه‌جایی بین حساب‌های مختلف، کافیست روی عکس پروفایل آن‌ها که در لیست پایین صفحه نمایش داده می‌شود، کلیک کنید تا اکانتی را از لیست حساب‌هایتان حذف کنید،
را فشار دهید، آن را انتخاب کرده و ارتباط را قطع کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا