چرا تو اینستا تعداد لایک رو نشون نمیده

جذب لایک ❤️ و داشتن لایک زیاد در اینستاگرام بسیار مهم است، اما برخی از کاربران به دلیل حفظ حریم خصوصی ترجیح می دهند تعداد و تعداد افرادی که پست های خود را لایک کرده اند نمایش داده نشوند، قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده است که از طریق این ، تعداد لایک های پست را می توان پنهان کرد. در این مطلب از انزل وب قصد داریم نحوه مخفی شدن و عدم نمایش تعداد لایک در پست های اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

چگونه تعداد لایک های اینستاگرام را مخفی کنیم؟

نحوه مخفی کردن یا نمایش تعداد لایک در اینستاگرام

اگرچه داشتن تعداد لایک بالا برای پست های اینستاگرام برای برخی از کاربران مهم است، اما اینستاگرام قصد دارد تعداد لایک های نمایش داده شده را به تدریج محدود کند. این قابلیت برای برخی از اکانت های اینستاگرام فعال است. در این مطلب از انزل وب روش های عدم نمایش تعداد لایک در اینستاگرام را آموزش می دهیم. با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

دلیل عدم نمایش لایک در اینستاگرام

فضای مجازی سلامت روان بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده است. شاید بسیاری از کاربران اینستاگرام با تعداد لایک ها سعی می کنند برتری خود را به دیگران نشان دهند و برای گرفتن لایک بیشتر دست به هر کاری می زنند. در نتیجه، مدیران اینستاگرام تصمیم گرفتند آمار اینستاگرام را حذف کنند. قابلیت نمایش ندادن تعداد لایک در اینستاگرام برای برخی از کاربران فعال شده است و این قابلیت هنوز در مرحله تست است. بنابراین ممکن است برای اکانت اینستاگرام برخی از کاربران فعال نباشد. همچنین می تواند برای یکی از حساب های شما فعال شود و هنوز برای دیگری فعال نشده است.

چگونه لایک دیگران را در اینستاگرام مخفی کنیم؟ بستن لایک برای کل شبکه اجتماعی اینستاگرام

کاربران می توانند لایک های اینستاگرام را به طور کلی در این شبکه اجتماعی مسدود کنند و نه تنها پست های خودشان مخفی می شود، بلکه لایک های دیگران نیز برایشان قابل مشاهده نخواهد بود. در این روش بستن لایک در اینستاگرام برنامه را باز کنید. سپس روی نماد نمایه خود در پایین صفحه کلیک کنید.

سپس روی منوی سه خطی در سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.

در آیفون، منویی در پایین صفحه باز می شود. در اندروید یک منو از سمت چپ باز می شود. روی تنظیمات ضربه بزنید.

سپس Privacy را انتخاب کنید.

پیام ها را انتخاب کنید.

سپس Hide Like و View Counts را فعال کنید تا لایک ها کاملا مخفی شوند.

حالا اگر به پست ها دقت کنید متوجه می شوید که دیگر رقمی برای تعداد لایک ها وجود ندارد.

برای نمایش دوباره لایک‌ها، فقط پرچم Hide Like و View Counts را روشن کنید.

اگر می خواهید صفحه خوبی در اینستاگرام داشته باشید روش های افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام و اکانت شخصی را مطالعه کنید.

چگونه تعداد لایک های پست را ببندیم؟ لایک ها را برای یک پست ببندید

برای مخفی کردن لایک برای یک پست و پنهان کردن لایک در اینستاگرام، آن پست را پیدا کنید و برای باز کردن آن ضربه بزنید. سپس روی منوی سه نقطه در سمت راست پیام کلیک کنید.

روی Hide as account ضربه بزنید.

اکنون پیام را ببینید. شماره دیگری وجود ندارد. با ضربه زدن روی More می توانید تعداد لایک ها را مشاهده کنید.

تعداد لایک ها فقط برای شما نمایش داده می شود.

برای نمایش دوباره لایک ها، کافیست همین مسیر را دنبال کنید اما این بار Show Likes Count را انتخاب کنید.

برای شناسایی تقلبی ها در اینستاگرام می توانید روش تشخیص فالوور، لایک، کامنت و … را مطالعه کنید. اینستاگرام جعلی

چگونه تعداد لایک ها را پنهان کنیم؟ قبل از اشتراک گذاری پست

همچنین می‌توانید تنظیمات اینستاگرام را تنظیم کرده و قبل از اشتراک‌گذاری پست، آن‌ها را مخفی کنید. هنگام نوشتن شرح پیام، روی تنظیمات پیشرفته ضربه بزنید.

اکنون برای اینکه تعداد لایک ها در پست اینستاگرام نمایش داده نشود، Hide Like و View Counts را در این پست فعال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب یاد گرفتیم که چگونه در اینستاگرام لایک نزنیم. آیا این ویژگی برای شما فعال است؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در بین شبکه های اجتماعی است. این اپلیکیشن که زیر مجموعه فیسبوک است، مخاطبان و کاربران زیادی دارد. سلیقه کاربران این شبکه اجتماعی با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل اینستاگرام باید نیازها و سلایق همه کاربران را پوشش دهد. به همین ترتیب، چندی پیش، برای کاربرانی که نمی‌خواستند تعداد لایک‌های پست‌های خود را نشان دهند، قابلیتی برای پنهان کردن آن اضافه شد. در این مقاله قصد داریم نحوه مخفی کردن لایک اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه این روش را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

چگونه تعداد لایک های اینستاگرام را نمایش ندهیم

اینستاگرام هر بار ویژگی های جالب جدیدی را به ارمغان می آورد. یکی از جدیدترین قابلیت های این اپلیکیشن امکان مخفی کردن تعداد لایک های یک یا چند پست است. قبلاً در مورد افزودن این ویژگی در Tranji صحبت کرده ایم.

نمایش تعداد لایک های اینستاگرام اختیاری می شود

اما اکنون قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم. به گفته Howtogeek، رسانه های اجتماعی ممکن است برای سلامت روان یا برخی سلیقه ها مفید نباشند. به همین دلیل اینستاگرام چندی پیش قابلیتی برای مخفی کردن تعداد لایک ها اضافه کرد. با انجام چند مرحله ساده می توانید تعداد لایک های پست های خود را به راحتی پنهان کنید. در ادامه به این روش ها می پردازیم.

مرتبط:  چرا عبور جریان الکتریکی در فلزات آسان است علوم هشتم

نحوه مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام

می توانید ویژگی جدید اینستاگرام را با موضوع مخفی کردن تعداد پست های لایک در قسمت تنظیمات این برنامه پیدا کنید. اگر از چندین حساب کاربری به طور همزمان استفاده می کنید، باید این کار را به طور جداگانه برای هر یک از آنها انجام دهید. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه اندروید یا iOS خود باز کنید. پس از آن روی عکس پروفایل خود در پایین صفحه کلیک کنید. سپس سه خط بالای صفحه را لمس کرده و بخش تنظیمات را پیدا کنید. این قسمت در سیستم عامل اندروید به صورت ستونی می باشد. در سیستم عامل iOS با یک صفحه نمایش پاپ آپ روبرو هستید.

سپس وارد بخش Privacy اینستاگرام شوید. در این بخش، بخش پیام ها را بیابید. توجه داشته باشید که همه صفحات این ویژگی را ندارند.

تعداد لایک های پست های دیگران را در اینستاگرام مخفی کنید

سپس به قسمت پنهان کردن لایک های اینستاگرام خواهید رسید. کافیست گزینه “Hide like and see counters” را فعال کنید. به همین ترتیب برای شما هم اتفاق خواهد افتاد.

در این مرحله با بازگشت به صفحه اصلی حساب کاربری خود و بررسی پست ها متوجه می شوید که تعداد لایک ها و بازدیدهای ویدیوهای دیگران از شما پنهان است. در این مرحله، اگر پشیمان شدید، می توانید این ویژگی را خاموش کنید تا به نمایش تعداد لایک ها و بازدید از پست های دیگران بازگردید. روش دیگری برای انجام این کار در حساب شخصی شما وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این روش برای مواردی در نظر گرفته شده بود که شما علاقه ای به دیدن تعداد لایک یا بازدید از پست های دیگران ندارید.

تعداد لایک های پست های شخصی خود را مخفی کنید

در این قسمت می توانید نمایش تعداد لایک و بازدید اکانت خود را برای دیگران غیر فعال کنید. مجددا به شما یادآوری می کنیم که برای انجام این کار باید در هر اکانت اقدام جداگانه ای انجام دهید. ابتدا اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اینستاگرام به شما این امکان را داده است که تعداد لایک های هر پست را به صورت جداگانه غیرفعال کنید. اگر این کار را انجام دهید، فقط شما می توانید تعداد لایک های یک یا چند پست را ببینید. ابتدا پستی را که می خواهید این تغییر را در آن اعمال کنید پیدا کنید. پس از آن، سه نقطه بالای قطب را لمس کنید.

پس از نمایش منوی زمینه، به دنبال گزینه Hide as number بگردید. در نهایت این گزینه را انتخاب کنید.

گزینه Hide Likes Count برای مخفی کردن تعداد لایک ها

پس از انتخاب قسمت Hide number of likes، می توانید گزینه Other را انتخاب کنید تا تعداد واقعی لایک ها یا بازدیدهای این پست را مشاهده کنید. اما در عمل هیچ کس به جز صاحب حساب کاربری نمی تواند تعداد لایک ها یا بازدیدهای این پست را ببیند. اگر می خواهید قابلیت مشاهده تعداد لایک و بازدید پست ها را بازیابی کنید، کافی است عمل قبلی را تکرار کنید. با رفتن به قسمت ذکر شده گزینه Show number of likes را انتخاب کنید. در قسمت تنظیمات پیشرفته نیز می توانید تغییراتی برای نمایش تعداد لایک و بازدید پست مورد نظر اعمال کنید. در نهایت، این تغییر دائمی و غیر قابل برگشت نیست و شما می توانید آن را در هر زمان انجام دهید یا آن را لغو کنید.

نظر شما در مورد این ویژگی اینستاگرام چیست؟ آیا قصد استفاده از آن را دارید؟ آیا از این قابلیت در اینستاگرام اطلاعی داشتید یا نه؟

برای دوستان خود ارسال کنید

اگر مدتی در اینستاگرام فعال بوده اید، حتما در حین کار با این اپلیکیشن با مشکلاتی مواجه شده اید. مشکلاتی مانند خطای ورود به حساب کاربری، شناسایی ربات اینستاگرام، لود نشدن صفحه اصلی، اشتراک‌گذاری نکردن عکس یا ویدیو و غیره.

گاهی اوقات این مشکلات به راحتی حل می شوند. اما در برخی موارد می توانند شما را ساعت ها درگیر کنند. در این مقاله می توانید لیستی از رایج ترین مشکلات اینستاگرام را به همراه راه حل آن ها مشاهده کنید. در ادامه روشی را ارائه می دهیم که حتی اگر مشکل مورد نظر شما در این لیست نباشد، امکان حل آن را به شما می دهد.

در مطلبی که می خوانید رایج ترین مشکلات اینستاگرام به همراه راه حل های آن ارائه شده است. اما اگر به مشکلی برخورد کرده اید که در این لیست ذکر نشده است، می توانید با نصب اپلیکیشن آموزش Inbo Instagram، ضمن دسترسی آسان به صدها مطلب آموزشی و کاربردی مرتبط با اینستاگرام، مشکلات خود را با ارسال اسکرین شات مطرح کنید. می توان آن را به صورت حرفه ای حل کرد. آن را بررسی کنید و برای خود پاسخ ارسال کنید!

راهنمای مطالعه

پاسخ آنلاین به مشکلات اینستاگرام شما؛ کاملا رایگان!

رفع مشکلات اینستاگرام

اینستاگرام به دلیل ارائه خدمات مختلف با مشکلات و خطاهای مختلفی مواجه است. گاهی اوقات کاربران وقتی با خطا مواجه می شوند نمی توانند راه حلی بیابند. در ادامه با روش هایی برای رفع مشکلات اینستاگرام همراه شما هستیم:

مرتبط:  چرا تسبیحات حضرت زهرا ۳۴ الله اکبر دارد

1. اینستاگرام آپدیت نمی شود! (فید بازخوانی نشد)

اخیراً بسیاری از کاربران با مشکل رفرش نشدن اینستاگرام مواجه شده اند. بنابراین، هنگامی که آنها به حساب خود دسترسی پیدا می کنند، با یک صفحه سفید و خطای Unable to refresh feed مواجه می شوند. دلیل اصلی این مشکل غیرفعال شدن اینستاگرام است.

برای رفع غیر فعال شدن صفحه باید از لینک های ویژه معرفی شده توسط اینستاگرام استفاده کنید. درخواست خود را از طریق این لینک ها به پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید تا در صورت تایید احراز هویت بتوانید به صفحه خود دسترسی داشته باشید. پیوندهای بازیابی صفحه در مقاله زیر قرار داده شده است. همچنین نحوه استفاده از آنها در این مقاله آموزش داده شده است.

پیشنهاد مقاله: صفحه اینستاگرام غیرفعال شده است

2. چگونه استفاده از اینترنت اینستا را کاهش دهیم؟

اگر شما هم در اینستاگرام فعالیت زیادی دارید و باعث می شود هزینه زیادی برای خرید پلن اینترنتی خرج کنید، به راحتی می توانید با استفاده از ترفند زیر میزان مصرف اینترنت خود را در اینستاگرام به میزان قابل توجهی کاهش دهید:

وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.

به بخش حساب بروید.

در قسمت Cellular data usage گزینه Data saver را فعال کنید.

همچنین قسمت High Resolution Media را روی Never قرار دهید.

در این صورت تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام با کیفیت پایین تری بارگذاری می شوند و مصرف اینترنت شما کاهش می یابد.

حتما بخوانید: اینستاگرام را دوباره نصب کنید

3. استیکر تاریخ موسیقی فعال نیست!

استیکر موزیک اینستاگرام فقط برای کاربران برخی از کشورها فعال است که بسیاری از کاربران را از استفاده از این قابلیت جذاب باز می دارد. در مقاله نحوه فعال کردن استیکر موزیک روش هایی را معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید مکان خود را تغییر دهید و از این استیکر استفاده کنید.

4. وقتی اکانتم رو پاک میکنم وارد یه صفحه دیگه میشم!

این امکان وجود دارد که وقتی برای حذف اکانت خود وارد سایت اینستاگرام می شوید، وارد صفحه دیگری شوید و نتوانید صفحه مورد نظر خود را حذف کنید. برای حل این مشکل:

اگر به صفحه دیگری دسترسی دارید، ابتدا روی گزینه Logout در صفحه پروفایل کلیک کنید تا از حساب دیگر خارج شوید.

سپس دوباره روی لینک ورود کلیک کنید تا اکانت اینستاگرام حذف شود.

اکنون می توانید نام کاربری و رمز عبور صفحه مورد نظر را وارد کرده و آنها را حذف کنید.

اگر به طور کلی با مراحل حذف اکانت اینستاگرام آشنا نیستید، در مقاله زیر به طور کامل آن را آموزش داده ایم:

مطلب پیشنهادی: حذف فوری اکانت اینستاگرام

5. هیچ کس نمی تواند من را در صفحه خود تگ کند!

سایر صفحات ممکن است نتوانند نام کاربری شما را در پست ها و استوری های خود برچسب گذاری کنند. این مشکل می تواند هنگام تبلیغات و تعویض صفحات مشکلاتی ایجاد کند. برای اینکه به صفحات دیگر اجازه دهید نام کاربری شما را برچسب گذاری کنند، این مراحل را دنبال کنید:

وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.

بخش Privacy را باز کنید.

گزینه Mentions را روی Everyone قرار دهید.

6. خودکار رنگی داستان کار نمی کند!

برای ارسال استوری در اینستاگرام نیز می توانید از قلم رنگی در این قسمت استفاده کنید. گاهی اوقات حتی اگر این گزینه برای شما فعال باشد، نمی توانید از آن استفاده کنید. برای حل این مشکل کافیست ابزار تغییر IP (Scrambler) گوشی خود را فعال کنید.

7. من نمی توانم به حساب قبلی خود دسترسی پیدا کنم!

یکی از رایج ترین مشکلات اینستاگرام خطای ورود به صفحه است. گاهی اوقات کاربران پس از خروج مجدد نمی توانند حساب خود را وارد کنند. این مشکل می تواند دلایل مختلفی از جمله فراموشی رمز عبور، چالش شدن توسط صفحه و … داشته باشد.

در صورتی که قادر به ورود به حساب کاربری خود نیستید، در مقاله “نحوه ورود به اکانت قبلی خود” دستورالعمل های لازم را برای ادغام مجدد صفحه اینستاگرام ارائه کرده ایم. برای مطالعه این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید:

مقاله پیشنهادی: چگونه وارد اکانت قدیمی اینستاگرام خود شویم؟

8. مشکل باز نشدن اینستاگرام

بر اساس گزارش‌ها، برخی از کاربران با وجود دانستن نام کاربری و رمز عبور، قادر به ورود به حساب کاربری خود نیستند. ضعف اتصال به اینترنت یکی از مهم ترین دلایل این مشکل است. اگر شما هم این مشکل را دارید، مقاله باز نشدن اینستاگرام را بخوانید.

3. چرا نمی توانم کد امنیتی اینستاگرام را دریافت کنم؟

یکی دیگر از مشکلات اینستاگرام که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند، عدم امکان ارسال کد تایید از اینستاگرام است. احتمالاً هنگام ورود به اینستاگرام کد امنیتی اینستاگرام را دریافت نکرده اید. همچنین ممکن است کد ارسال شده توسط اینستاگرام در صفحه ورود پذیرفته نشود.

عدم ارسال کد امنیتی اینستاگرام مشکلی است که بسیاری از کاربران ایرانی با آن مواجه هستند. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، مقاله نحوه رفع مشکل ارسال نشدن کد اینستاگرام را مطالعه کنید:

مقاله پیشنهادی: رفع مشکل دسترسی به اینستاگرام

9. چگونه اینستاگرام را رفع انسداد کنیم؟

بلاک شدن توسط اینستاگرام مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند. اگر با این مشکل مواجه شدید، نمی توانید استوری را لایک کنید، نظر بدهید، دنبال کنید و گاهی اوقات به آن پاسخ دهید.

اگر با مشکل اقدام مسدود شده مواجه هستید و می‌خواهید این محدودیت را در اسرع وقت حذف کنید، درباره حذف بلوک بیشتر بدانید.

10. چرا نمی توانم یک داستان ویدیویی بیشتر از 15 ثانیه بسازم؟

برخی از کاربران هنگام ایجاد ویدیوهای بیش از 15 ثانیه با مشکلاتی مواجه می شوند. به این ترتیب 15 ثانیه اول دانلود می شود اما دانلود بقیه ویدیو مشکل دارد. مشکل ارسال ویدیوی بیش از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام از خود اینستا می آید و قابلیت خاصی برای رفع دائمی آن وجود ندارد. اما با ترفند زیر به راحتی می توانید ویدیوهای خود را بیشتر از 15 ثانیه در صفحه استوری خود قرار دهید:

مرتبط:  چرا از حکومت هخامنشی به عنوان نخستین امپراتوری یاد میکنند

در اپلیکیشن اینستاگرام به صفحه استوری بروید.

فیلم مورد نظر را از طریق نماد پایین صفحه انتخاب کنید. (همچنین می توانید ویدیوی خود را از طریق دوربین داستانی ذخیره کنید.)

پس از انتخاب ویدیو، با ۱۵ ثانیه اول کاری انجام ندهید و ۱۵ ثانیه بعدی را با نماد 🗑 حذف کنید.

ویدیوی داستان 15 ثانیه ای خود را ارسال کنید.

دوباره به صفحه داستان بروید و همان ویدیو را انتخاب کنید.

این بار 15 ثانیه بعدی را نگه دارید و بقیه ویدیو را حذف کنید. سپس ویدیوی منتخب 15 ثانیه ای را منتشر کنید.

با ادامه مراحل فوق به راحتی می توانید ویدیوهای خود را بیش از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام قرار دهید.

11. چگونه با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرم؟

گاهی اوقات برای رفع مشکلات صفحه اینستاگرام خود باید با پشتیبانی اینستا تماس بگیرید. در شرایطی مانند هک شدن، درخواست تیک آبی، درخواست غیرفعال کردن رمز عبور دو مرحله ای و غیره، می توانید از طریق پشتیبانی اینستا مشکل را برطرف کنید.

اگر به کمک نیاز دارید و مطمئن نیستید که چگونه با اینستاگرام تماس بگیرید، مقاله ارسال درخواست به اینستاگرام را با شما آشنا خواهیم کرد.

12. چرا نمی توانم لینکی در اینستاگرام بگذارم؟

لینک بیلدینگ در اینستاگرام قابلیتی است که کاربران و به خصوص صاحبان مشاغل اینستاگرام از آن استقبال کرده و از آن استفاده می کنند.

یکی دیگر از مشکلات رایج در اینستاگرام این است که برخی از کاربران نمی توانند لینک مورد نظر را در بیو پیج قرار دهند. در مقاله نحوه رفع مشکل لینک دهی در اینستاگرام به آموزش رفع این مشکل می پردازیم.

اگر قصد دارید لینکی در استوری خود قرار دهید اما به دلیل کم بودن تعداد فالوورها این امکان برای شما وجود ندارد، با استفاده از ترفندی که در مقاله معرفی کردیم برای قرار دادن لینک در استوری به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

13. چرا پست های اینستا باز نمی شوند؟

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که پس از ورود به برنامه اینستاگرام، عکس ها لود نمی شوند و برای شما ظاهر نمی شوند. دلیل اصلی این مشکل به اتصال ضعیف اینترنت مربوط می شود. برای آشنایی بیشتر با دلایل و روش های رفع این مشکل به صفحه لود نشدن پست های اینستاگرام مراجعه کنید.

14. چرا نمی توانم ویدیوها را از اینستاگرام دانلود کنم؟

از مجموعه مشکلات اینستاگرام که می توان با آن مواجه شد، می توان به عدم آپلود ویدیو در پست اینستاگرام اشاره کرد. گاهی اوقات پس از آماده سازی ویدیوی خود و کلیک بر روی گزینه اشتراک گذاری، مشاهده می کنید که آپلود ویدیو با مشکل مواجه شده است.

در این موارد، روش هایی وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل از آنها استفاده کنید. این روش ها را در مقاله حل مشکل قرار دادن ویدیو در پست اینستا به طور کامل آموزش داده ایم. اگر با این مشکل مواجه شدید، با استفاده از این مقاله آن را در چند ثانیه برطرف کنید.

15. چگونه می توانم ربات نیستم را در اینستاگرام رفع کنم؟

زمانی که قصد دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام را دارید، ممکن است با مشکل ورود به اینستاگرام و شناخته شدن به عنوان ربات مواجه شوید. در چنین مواردی اینستاگرام به فعالیت غیرعادی شما مشکوک شد و شما را به عنوان یک ربات تشخیص داد. برای رفع مشکل تشخیص ربات اینستاگرام، کافیست طبق دستورالعمل خود اینستاگرام مراحل را دنبال کنید.

با استفاده از مقاله رفع چالش اینستاگرام می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن مشکل ربات اینستاگرام را برطرف کنید.

سوالات رایج

وقتی اینستاگرام ما را به عنوان یک ربات تشخیص دهد چه کنیم؟

✅ برای خارج شدن از ربات اینستاگرام کافیست تصاویر گفته شده را طبق دستور خود اینستاگرام انتخاب کنید یا ویدئوی سلفی را به پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید.

دلیل عدم ارسال فعالیت در اینستاگرام چیست؟

برای مشاهده بخش Activity باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. به یاد داشته باشید که این ویژگی در گوشی های قدیمی فعال نیست.

دلیل نمایش تعداد فالوور اشتباه چیست؟

این مشکل ناشی از باگی است که در نسخه های قدیمی اینستاگرام وجود داشت. با آپدیت اینستاگرام خود می توانید این مشکل را برطرف کنید.

آخرین کلمه

با اضافه شدن امکانات اینستاگرام، مشکلات کاربران در استفاده از این گزینه ها نیز بیشتر می شود. همچنین با توجه به افزایش اکانت های جعلی، بسیاری از کاربران با مشکلات امنیتی اینستاگرام مانند غیرفعال سازی صفحه اینستاگرام و تایید ربات اینستاگرام مواجه هستند. در این مقاله به حل انواع مشکلات اینستاگرام پرداخته ایم و همچنین یک روش ارتباطی را معرفی کرده ایم که با استفاده از آن می توانید سوالات خود را هنگام ارسال اسکرین شات بپرسید تا کاملا رایگان به آنها پاسخ داده شود.

هنگام استفاده از اینستاگرام با چه مشکلاتی مواجه می شوید؟

از اینکه مقاله ما را برای خواندن انتخاب کردید متشکریم!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خب دیگه چه خبر؟! مقاله خیلی خوبی بود. منم همیشه کنجکاو بودم چرا اینستا تعداد لایک ها رو نشون نمیده. مرسی از شما برای این مقاله خوب.

  2. من عاشق این فکرم که تعداد لایک رو نشون نمیدهند. چون اینجوری ما میتونیم بدون اینکه به لایک ها فکر کنیم، پست هایمون رو بذاریم و بیشتر به کیفیتشون توجه کنیم. به نظرم این ایده عالیه و باعث شده که اینستاگرام برای من جایی برای خلق و خویشتن شناسی باشه.

  3. خیلی خوبه که اینستا تعداد لایک رو نشون نمیده! دیگه نمی‌ترسیم از اینکه پستامون کم لایک بخوره و می‌تونیم آزادانه پست بذاریم. اینطوری هم از رقابت‌های بی معنی کمتر میشه. خیلی عالیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا