چرا وقتی اینستاگرام را نصب میکنم روی صفحه نمیاد

حتما بارها این سوال را از خود پرسیده اید: “چرا اینستا باز نمی شود؟” این مشکل بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی است. مشکل باز نشدن یا کرش شدن اینستاگرام به دلایل مختلفی رخ می دهد که خوشبختانه برای همه آنها راه حلی وجود دارد! در این مقاله می خواهیم دلایل عدم اتصال اینستاگرام در اندروید و آیفون را بررسی کنیم و نحوه رفع مشکل باز نشدن و کرش شدن اینستاگرام را بیاموزیم.

دلیل باز نشدن و کرش اینستاگرام چیست؟

این برنامه جدا از محبوبیت زیاد اینستاگرام، مشکلاتی هم دارد. از اینستاگرام گیر کرده تا باز نشدن و لاگین کردن اینستاگرام. دلیل برخی از این مشکلات اینستاگرام فنی است و دلیل برخی از آنها صرفاً آپدیت نشدن برنامه یا سیستم عامل و قطع شدن اینترنت است! اکثر مشکلاتی که کاربران در اینستاگرام تجربه می کنند یکی از 3 موقعیت است:

باز نشدن اینستاگرام یا وصل نشدن اینستاگرام

خرابی ناگهانی اینستاگرام و بسته شدن خودکار برنامه

سرعت برنامه را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و عملکرد آن را به تاخیر بیندازید

بیشتر بخوانید: برنامه باشگاه; باشگاه صداهای باورنکردنی!

در بیشتر موارد مشکل اصلی اینستاگرام به دلیل به روز رسانی خود برنامه است. البته مشکل غیرقابل انکار اینترنت مثل همیشه یکی از بازیگران اصلی این نمایش است! هر مشکلی که باشد، ما آن را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه می خواهیم مرحله به مرحله نحوه رفع باز نشدن و کرش شدن اینستاگرام را توضیح دهیم.

نحوه رفع مشکل خرابی اینستاگرام

برای رفع باز نشدن اینستاگرام و خرابی های ناگهانی آن در اندروید و iOS، باید راه های مختلفی را امتحان کنید. ما این ابزارها را به ترتیب اثربخشی رتبه بندی کرده ایم. پس برای رفع مشکل اینستاگرام این راه حل ها را به ترتیب انجام دهید. در بسیاری از موارد، تنها یکی از این روش ها مشکل شما را حل می کند. اما در برخی موارد لازم است مراحل را پشت سر هم انجام دهید!

اگر اینستاگرام شما در حال حاضر باز نمی شود، قبل از انجام هر کاری مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید. بعد، مطمئن شوید که اینستاگرام متصل است! زیرا در برخی موارد دلیل باز نشدن اینستاگرام مشکل سرورهای خود اینستاگرام است. برای این کار می توانید به صفحه تایید ورود اینستاگرام بروید.

اگر در 2 مورد بالا مشکلی ندارید راه حل های زیر را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم

راه حل 1: کش و داده های اینستاگرام را در اندروید و iOS حذف کنید

به عنوان اولین قدم، توصیه می کنیم کش و داده های اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود پاک کنید. این کار را در گوشی های اندرویدی انجام دهید. به تنظیمات بروید و Apps یا Apps را انتخاب کنید.

حالا اپلیکیشن اینستاگرام را از لیست انتخاب کنید.

به بخش Storage بروید.

بر روی گزینه Clear Cache کلیک کنید. کار تمام شد!

البته توصیه ما این است که علاوه بر حافظه کش، Clear Data را نیز اضافه کنید. البته در این صورت اطلاعات اکانت شما نیز از اینستاگرام پاک می شود و برای دسترسی به اینستاگرام باید نام کاربری و رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، مقاله بازیابی رمز عبور اینستاگرام را بخوانید.

برای آیفون، کمی متفاوت است زیرا نمی توانید مستقیماً کش یک برنامه را پاک کنید. اما نگران نباشید ! می توانید اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید! در نتیجه کش اینستاگرام در آیفون نیز حذف خواهد شد. پس مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا به Settings رفته و وارد قسمت General شوید.

حالا iPhone Storage را انتخاب کنید.

حالا اینستاگرام را انتخاب کنید.

روی حذف برنامه کلیک کنید و کارتان تمام شد!

حالا به اپ استور رفته و اینستاگرام را مجددا نصب کنید. اگر این راه حل را امتحان کردید و اینستاگرام باز نشد، به مرحله بعد و راه حل دوم بروید. این مسیر به تنهایی ممکن است گزینه بعدی ما باشد!

راه حل دوم (مشکل اینستاگرام): حذف اینستاگرام و نصب آخرین نسخه!

اگر روش قبلی به شما کمک نکرد، از این روش استفاده کنید. این به معنای حذف اینستاگرام و نصب مجدد آخرین نسخه برنامه اینستاگرام روی گوشی است. این یکی از بهترین راه ها برای رفع مشکل باز نشدن و خراب شدن اینستاگرام است. توصیه ما این است که برای نصب آخرین نسخه اینستاگرام از گوگل پلی استور و اپ استور استفاده کنید:

اینستاگرام را برای اندروید دانلود و نصب کنید

اینستاگرام را برای آیفون دانلود و نصب کنید

راه حل 3 اینستاگرام: از ابزارهای تغییر IP استفاده کنید

روش دیگری که می تواند منجر به رفع مشکل باز نشدن و کرش شدن اینستاگرام شود، مربوط به تغییر آدرس IP است. شاید برای شما عجیب باشد اما در بسیاری از موارد تغییر آدرس IP با استفاده از ابزارهای خاص منجر به رفع بسیاری از مشکلات و باگ های برنامه اینستاگرام می شود. حداقل یک بار این روش را امتحان کنید!

بیشتر بدانید: دانلود ربات اینستاگرام; دستیار هوشمند شما!

راه حل چهارم برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام: استفاده از کامپیوتر!

اگر روش های بالا مشکل شما را حل نکرد و باید همین الان وارد اینستاگرام خود شوید به سایت اینستاگرام بروید! اگرچه این راه حل یک راه حل قطعی نیست، اما باز نشدن اینستاگرام در اندروید و iOS و خرابی های آن را برطرف می کند. در این روش فرقی نمی کند گوشی شما اندروید باشد یا آیفون; کافیست وارد سایت اینستاگرام شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و به دنیای اینستاگرام برگردید!

بیشتر بخوانید: نحوه نصب و استفاده از اینستاگرام در رایانه

آخرین راه حل؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه!

و آخرین راه! اگر روش های بالا مشکل باز نشدن اینستاگرام را برطرف نکرد، به اینجا بیایید! البته یکی از روش های بالا یا ترکیب آنها به احتمال زیاد مشکل شما را حل خواهد کرد. اما در برخی موارد ممکن است همچنان در اتصال به اینستاگرام با مشکل مواجه شوید. اگر چنین است، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید!

البته توجه داشته باشید که در این روش تمامی اطلاعات، برنامه ها، عکس ها و فیلم ها، مخاطبین و …. از گوشی شما حذف خواهد شد!

اینستاگرام، باز کن!

اگر برای ورود به اینستاگرام مشکل دارید، راه حل شما تنها در چند مرحله ساده است! ما این مراحل را توضیح داده ایم تا بتوانید در اسرع وقت به اینستاگرام برگردید و مشکل وصل نشدن اینستاگرام را برطرف کنید.

اگر راه بهتری برای رفع مشکل باز نشدن و خراب شدن اینستاگرام می دانید، آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

اگر سوالی در مورد نصب نکردن اینستاگرام دارید

اگر سوالی در مورد نصب نکردن اینستاگرام دارید

معرفی

اگرچه این روزها افراد کمی هستند که اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب نکرده باشند، اما امکان نصب مجدد آن پس از حذف برنامه به دلایلی وجود دارد و همچنین در مواردی مانند اقدام به نصب آن بر روی گوشی جدید سپس با مشکل مواجه شوید. از نصب نکردن اینستا با فلش و ریست فکتوری گوشی. در این مقاله به معرفی خطای نصب اینستاگرام، راه حل نصب آن در گوشی های اندروید و آیفون و نکات مربوط به آن می پردازیم.

مرتبط:  چطور از خط همراه اول شارژ انتقال دهیم

آشنایی با خطاهای نصب اینستاگرام

هنگام نصب اینستاگرام ممکن است با خطاهای مختلفی مواجه شوید. در زیر لیستی از این خطای نصب اینستاگرام و دلایل آن را مشاهده می کنید:

خطای 24-

یکی از رایج ترین خطاها هنگام نصب اینستاگرام و پاسخ به عدم نصب اینستاگرام خطای 24 است.

دلایل این خطا به شرح زیر است:

1 تاریخ و ساعت تلفن را تنظیم نکنید:

برای رفع این مشکل در گوشی های اندرویدی مراحل زیر را دنبال کنید:

1- وارد تنظیمات شده و مدیریت عمومی را انتخاب کنید.

2- به قسمت Date & time رفته و گزینه Automatic date & time را فعال کنید. اگر این گزینه فعال بود، آن را غیرفعال و دوباره فعال کنید.

2 فضای خالی کافی وجود نداشت:

یکی از دلایلی که باعث می شود با خطای نصب اینستاگرام مواجه شوید پر بودن حافظه است. به طور کلی، بهتر است همیشه حداقل 1 گیگابایت یا 10 درصد از فضای تلفن خود را خالی نگه دارید. اما اگر حافظه گوشی شما پر است، می توانید اطلاعات را به کارت SD یا کارت حافظه انتقال دهید یا فایل ها و برنامه های غیر ضروری را حذف کنید.

3 مدیر دانلود فعال نیست:

برای بررسی این مشکل، به تنظیمات بروید و دانلود منیجر را در برنامه ها یا برنامه مدیریت را در لیست برنامه ها باز کنید. اگر معتبر نیست، آن را دوباره فعال کنید.

4 پر کردن کش:

کش Play Store یا Google Play را پاک کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

1- منوی تنظیمات دستگاه خود را باز کنید.

2- به Applications یا Application Manager بروید. (این گزینه ممکن است بسته به دستگاه شما متفاوت باشد.)

3- به قسمت All Apps رفته و سپس به اپلیکیشن گوگل پلی استور بروید.

4- جزئیات برنامه را باز کنید و روی دکمه Stop Force ضربه بزنید.

5- روی Clear cache ضربه بزنید.

مراحل بالا را تکرار کنید، اما در مرحله 3 Google Play Store را به Google Play Services تغییر دهید.

دوباره برنامه اینستاگرام را دانلود کنید.

5 کامل بودن داده ها:

اطلاعات کامل یکی دیگر از دلایل عدم نصب اینستا است. داده ها را از فروشگاه Google Play پاک کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

1- منوی تنظیمات دستگاه خود را باز کنید.

2- به Applications یا Application Manager بروید. (این گزینه ممکن است بسته به دستگاه شما متفاوت باشد.)

3- به قسمت All Apps رفته و سپس به اپلیکیشن گوگل پلی استور بروید.

4- جزئیات برنامه را باز کنید و روی Stop Force ضربه بزنید.

5- Clear data را فشار دهید.

هنگامی که حافظه پنهان و داده ها پاک می شوند، خطای فروشگاه Google Play باید برطرف شود. اگر نه، به مرحله بعدی بروید.

6. گاهی به روز رسانی همزمان برنامه ها باعث ایجاد مشکل می شود. برای بررسی این مشکل به مسیر زیر بروید:

Google Play > منو > برنامه‌ها و بازی‌های من

در اینجا می توانید ببینید که کدام برنامه ها در حال آپدیت یا دانلود هستند. برای لغو دانلود، کافیست روی X کنار آنها ضربه بزنید.

7 ناسازگاری نسخه اینستاگرام با گوشی:

گاهی اوقات اینستاگرام نصب نمی شود و پاسخ به این سوال که چرا اینستاگرام نصب نمی شود، عدم سازگاری نسخه این برنامه با گوشی شماست. برای حل این مشکل، نسخه قدیمی اینستاگرام را دانلود و نصب کنید.

خطای 504

خطای 504 مختص گوشی های اندرویدی است. این خطا که عمدتاً هنگام دانلود برنامه از گوگل پلی رخ می دهد، معمولاً ناشی از سرعت پایین اینترنت است. برای حل این مشکل، یک بار داده تلفن همراه خود را خاموش و روشن کنید یا از WiFi استفاده کنید. در صورت لزوم می توانید از فیلتر شکن استفاده کنید.

اگر خطا ادامه داشت، اکانت جیمیل خود را حذف کرده و دوباره ایجاد کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شده و به Cloud and accounts بروید. سپس وارد Accounts شوید و روی Google ضربه بزنید. صفحه ای باز می شود، حساب جیمیل خود را انتخاب کرده و با استفاده از سه نقطه بالای صفحه آن را حذف کنید. در مرحله بعد، کش و داده ها را همانطور که قبلا ذکر شد از Google Play حذف کنید. سپس دوباره حساب جیمیل خود را اضافه کنید و در پایان گوشی خود را ریستارت کنید.

دستگاه خطا در فروشگاه بازی سازگار نیست

این ارور هنگام دانلود اپلیکیشن اینستاگرام از گوگل پلی استور روی گوشی رخ می دهد و گاهی حتی اگر گوشی شما قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن اینستاگرام را داشته باشد، با این خطا مواجه می شوید. شنیده‌ایم که گوگل در تلاش است این مشکل را حل کند.

اینستاگرام را روی گوشی های اندرویدی نصب نکنید

برای رفع نصب نشدن اینستاگرام در گوشی های اندرویدی می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید:

1 تلفن را ریست کنید

برای این کار گوشی خود را خاموش کرده و پس از ده ثانیه دوباره روشن کنید.

2 از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

گاهی اوقات اگر از اینترنت دیتا به وای فای یا برعکس سوئیچ کنید، مشکل حل می شود. اما در کشور ما بیشتر اوقات باید منتظر حل مشکل ملی باشیم.

3 حافظه پنهان و داده ها را از فروشگاه Google Play و Google Play Service حذف کنید

در این مورد قبلاً توضیح کافی داده ایم; می توانید به آموزش در پاراگراف های قبل مراجعه کنید.

4 حساب Google را حذف و اضافه کنید

در این صورت می توانید به شکل گیری پاراگراف های قبلی نیز مراجعه کنید.

بررسی به‌روزرسانی‌ها و بارگیری‌های همزمان در فروشگاه Google Play

5 فروشگاه Google Play را بررسی کنید

در این صورت می توانید به آموزش مربوطه در سطور بالا نیز مراجعه کنید.

6 اینستاگرام را از منابع دیگر نصب کنید

در نهایت می‌توانید فایل راه‌اندازی اینستاگرام را از سایت‌های معتبری مانند Apkmirror، Apkhere، AndroidDrawer دانلود و نصب کنید.

7. فضای ذخیره سازی خالی

این هم قبلا توضیح داده شد.

8. کارت SD را بردارید و دوباره وارد کنید

وارد تنظیمات گوشی شوید و بخش Unmount SD card Storage را لمس کنید. سپس حافظه را بردارید و دوباره نصب کنید.

9 انتخاب محل نصب مناسب

اگر تلفن شما به شما امکان می دهد مکان نصب را انتخاب کنید، بررسی کنید که برنامه اینستاگرام باید در حافظه داخلی گوشی شما نصب باشد.

10 مشکلات سخت افزاری را بررسی کنید

در نهایت، تلفن شما ممکن است آسیب فیزیکی دیده باشد. در این صورت می توانید به تعمیرکاران مجاز و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید.

راه حل عدم نصب اینستا در آیفون

اگر اینستا روی آیفون نصب نیست، مراحل زیر را دنبال کنید:

1 مطمئن شوید که از Apple ID صحیح استفاده کرده اید.

مرتبط:  چرا از جانداران خشکی فسیل کمتری تشکیل می شود علوم پنجم

برای دانلود هر برنامه ای در آیفون، باید از Apple ID صحیح استفاده کنید. در غیر این صورت اجازه دانلود نخواهید داشت. برای اطمینان، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- وارد اپ استور شوید.

2- Updates را لمس کنید.

3- تصویر یا نماد نمایش داده شده در سمت راست را لمس کنید. (در iOS 10، قبلی)

4- خریداری شده را لمس کنید.

5- بررسی کنید که آیا اپلیکیشن اینستاگرام در لیست موجود است یا خیر. در غیر این صورت با اپل آیدی دیگر دانلود شده است.

2 مطمئن شوید که گزینه Restrictions غیر فعال است.

iOS به والدین و مدیران این امکان را می دهد که برخی از موارد را غیرفعال کنند. برای بررسی این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

1- پارامترها را وارد کنید.

2- General را لمس کنید.

3- Restrictions را لمس کنید.

4- در صورت نیاز رمز عبور را وارد کنید.

5- منوی Install apps را بررسی کنید و از روشن و سبز بودن آن مطمئن شوید.

3 از سیستم خارج شوید و دوباره وارد اپ استور شوید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

1- پارامترها را وارد کنید.

2- iTunes و App Store را لمس کنید.

3- روی منوی Apple ID ضربه بزنید.

4- در منوی صفحه باز شده exit را انتخاب کنید.

5- دوباره Apple ID را فشار داده و با ID خود وارد شوید.

4 فضای ذخیره سازی خود را بررسی کنید.

اگر فضای کافی ندارید، برخی از فایل ها را حذف کنید و فضای خالی بیشتری ایجاد کنید.

5 آیفون خود را ریستارت کنید.

آخرین نسخه iOS را دریافت کنید.

6 کش App Store را پاک کنید.

برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

1- وارد اپ استور شوید.

۲- یکی از آیکون های پایین برنامه را لمس کنید تا برنامه ریستارت شود و به تب اول سوئیچ شود و حافظه کش پاک شود.

7 تنظیمات تاریخ و زمان را بررسی کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

1- پارامترها را وارد کنید.

2- General را لمس کنید.

3- تاریخ و زمان را انتخاب کنید.

4- بررسی کنید که مکان نما روشن و سبز باشد.

8 تنظیمات آیفون را بازنشانی کنید. با این کار داده ها حذف نمی شوند و فقط برخی از تنظیمات برگزیده و تنظیمات به حالت اولیه باز می گردند. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

1- پارامترها را وارد کنید.

2- General را لمس کنید.

3- گزینه reset را انتخاب کنید. برای این کار باید رمز عبور خود را وارد کنید.

4- در پنجره باز شده گزینه «همه تنظیمات» را لمس کنید.

9 آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. لازم به ذکر است که با انجام وظیفه کلیه اطلاعات گوشی حذف می شود. پس حتما قبل از آن یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

10 حالت هواپیما را برای 15-20 ثانیه روشن کنید، سپس آن را خاموش کنید.

نکات اضافی برای رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام

ممکن است هنگام دانلود و نصب اینستاگرام از پلی استور با خطاهای زیر مواجه شوید که باعث خطای نصب اینستاگرام می شود:

کد خطا 18

••• کد خطا 20

••• کد خطا 103

••• کد خطا 194

••• کد خطا ۴۹۲

••• کد خطا 495

••• کد خطا 505

••• کد خطا 506

••• کد خطا 509

••• کد خطا 905

برای رفع این خطاها موارد زیر را بررسی کنید:

1 مطمئن شوید که تاریخ و زمان را به درستی تنظیم کرده اید.

2 کش Play Store یا Google Play را پاک کنید.

3. داده های فروشگاه Google Play را پاک کنید.

4 اکانت گوگل خود را حذف کرده و دوباره ایجاد کنید.

5 اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.

6. گاهی به روز رسانی همزمان برنامه ها باعث ایجاد مشکل می شود.

7 فضای ذخیره سازی و کارت SD خود را بررسی کنید.

8 گوشی خود را ریست کنید.

نتیجه گیری:

در این مقاله به بررسی خطاهای رایج هنگام نصب اینستاگرام پرداختیم و نحوه برخورد با آنها را توضیح دادیم. در پایان به شما یادآوری می کنیم که برای ریست کردن گوشی اندرویدی یا آیفون خود عجله نکنید و در صورت جواب ندادن راه حل های ذکر شده، این گزینه را به عنوان راه حل نهایی در نظر بگیرید.

سوالات متداول

1- چه خطاهایی معمولا در هنگام نصب اینستاگرام رخ می دهد؟

خطاهای مختفی از جمله مشکلات تاریخ گوشی ، نداشتن فضا در گوشی ، مشکلات کش در گوشی و … می توانند در حین نصب اینستاگرام رخ دهند.

2- اگر نوانستیم اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کنیم مشکل از گوشی ماست؟

این مشکل هم می تواند به نرم افزار و هم به سخت افزار گوشی ارتباط داشته باشد. راه های رفع این مشکل بوطر کامل در مقاله توضیح داده شده است.

3- بری رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام در آیفون چه راه حل هایی وجود دارد؟

در بسیاری از مواقع با آپدیت کردن نسخه iOS گوشی آیفون خود و چک کردن محدودیت های نصب نرم افزار در تنظیمات آیفون خود می توانید این مشکل را رفع نمایید.

اگر سوالی در مورد نصب نکردن اینستاگرام دارید

اگر سوالی در مورد نصب نکردن اینستاگرام دارید

اکثر مشکلات اینستاگرام دو دلیل اصلی دارند. اول از همه، اینستاگرام خراب است یا در اتصال به اینترنت مشکل دارید. دوم اینکه برنامه اینستاگرام شما مشکلی دارد که باعث می شود این برنامه کار نکند یا نمی توانید چیزی در اینستاگرام پست کنید. ما به شما کمک می کنیم تا بفهمید کدهای خطا در اینستاگرام به چه معناست و چگونه مشکلات دیگر را برطرف کنید.

چگونه مشکلات عمومی اینستاگرام را برطرف کنیم؟

وقتی با اینستاگرام مشکل دارید اولین کاری که باید انجام دهید چیست؟ سه کار وجود دارد که می توانید برای رفع مشکلات اینستاگرام در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید.

مرحله 1 – آیفون، اندروید یا تبلت خود را ریستارت کنید. دکمه پاور را نگه دارید و خاموش کنید. قبل از روشن کردن مجدد دستگاه، حداقل 15 ثانیه برای آیفون و یک دقیقه برای گوشی های اندرویدی صبر کنید.

با این برنامه ساده، تنها با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

مرحله 2 – اینستاگرام را نصب و دوباره نصب کنید. شما باید رمز عبور خود را بدانید زیرا برای این کار باید دوباره وارد شوید. عکس ها و نمایه شما در اینستاگرام محافظت می شود. در iPhone یا iPad، انگشت خود را روی برنامه نگه دارید تا یک ضربدر کوچک ظاهر شود. برای نصب برنامه روی ضربدر ضربه بزنید. در اندروید باید موارد زیر را انجام دهید:

تنظیمات -> برنامه ها -> مدیریت برنامه ها -> اینستاگرام.

سپس روی install ضربه بزنید و به فروشگاه گوگل پلی بروید، اینستاگرام را جستجو کرده و دوباره نصب کنید.

مرحله 3 – اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. باید داده و Wi-Fi را امتحان کنید. حتی می‌توانید حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید. این ممکن است مشکلات اتصال شما را بازنشانی کند. ممکن است بخواهید این کار را قبل از نصب برنامه انجام دهید.

مرتبط:  چرا پروتونها در هسته همدیگر را دفع نمی کنند

چگونه مشکلات پست اینستاگرام را برطرف کنیم؟

ممکن است برای ارسال عکس در اینستاگرام یا کامنت گذاشتن یا لایک کردن عکس ها مشکل داشته باشید. هنگامی که دانلود می کنید، لایک می کنید یا نظر می دهید، ممکن است با هرزنامه هایی روبرو شوید که سعی در محافظت از انجمن دارند.

سیگنال را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید کارهای دیگری را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر می توانید به وب سایت ها و برنامه های دیگر دسترسی داشته باشید، سیگنال مشکلی ندارد و باید مشکل را در اینستاگرام پیدا کنید. اگر با سرویس‌های دیگر مشکل دارید یا کند هستند، می‌توانید دوباره به Wi-Fi متصل شوید یا حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید.

کار بعدی این است که ببینید آیا می توانید از یک اکانت اینستاگرام دوم دانلود کنید یا خیر. اگر حساب دوم ندارید، باید با استفاده از مرورگر گوشی یا رایانه خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشید و بخش کوچکی از بیو خود را ویرایش کنید. این ممکن است مشکل شما را حل کند و به شما اجازه دهد دوباره در اینستاگرام پست بگذارید.

اگر اینستاگرام هنگام آپلود عکس از کار افتاد، باید گوشی خود را ریستارت کنید و ببینید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر کار نکرد، می توانید وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکلی در حساب کاربری شما وجود دارد یا خیر.

چگونه مشکلات قطع ارتباط اینستاگرام را برطرف کنم؟

عدم ورود به اینستاگرام مشکل بزرگی است، اما به راحتی قابل حل است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نام کاربری و رمز عبور خود را دوباره وارد کنید و سعی کنید دوباره وارد شوید. شما همچنین می توانید این کار را در رایانه خود انجام دهید.

در اندروید می‌توانید پیامک ارسال کنید یا وارد فیس‌بوک شوید و در آیفون می‌توانید لینک ورود را ارسال کنید. این به شما کمک می کند تا به راحتی با این اعتبارنامه وارد شوید.

هنگامی که رمز عبور اینستاگرام خود را بازنشانی می کنید، یکی از مشکلات رایجی که با آن مواجه می شوید این است که شما یک حساب کاربری مستقیم لینک شده ندارید. اگر فیس بوک و اینستاگرام دارید، می توانید رمز عبور خود را با فیس بوک بازنشانی کنید.

اگر ایمیل بازنشانی رمز عبور اینستاگرام کار نکرد، می توانید آن را دوباره ارسال کنید، سپس مطمئن شوید که پس از کپی و پیست کردن، فضای اضافی ندارید.

چگونه مشکلات اینستاگرام را با قدرت های فیس بوک برطرف کنیم؟

اگر به طور تصادفی اینستاگرام را از حساب فیس بوک خود حذف کنید، دیگر نمی توانید چیزی از اینستاگرام به فیس بوک ارسال کنید. برای اتصال مجدد اینستاگرام و فیس بوک، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

1- فیسبوک و اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید.

2- به تنظیمات فیسبوک بروید و گزینه های اینستاگرام را حذف کنید.

3- اینستاگرام و فیسبوک را نصب کنید.

اگر عکس‌های شما در News Feed ظاهر می‌شوند، فیسبوک و اینستاگرام از این مشکل آگاه هستند و در تلاش برای رفع آن هستند.

اگر دوستان شما نمی توانند پست های اینستاگرام شما را در فیس بوک ببینند، ممکن است لازم باشد گزینه های فیس بوک اینستاگرام خود را تغییر دهید.

وقتی در فیسبوک با این خطا مواجه شدید که آلبوم عکس اینستاگرام شما پر است، می توانید نام فعلی آلبوم اینستاگرام خود را به فیس بوک تغییر دهید و با بازگشت به فیس بوک، آلبوم جدیدی در آنجا ظاهر می شود.

چگونه مشکلات تگ اینستاگرام را برطرف کنم؟

در اینستاگرام ممکن است مشکلات برچسب‌گذاری پیش بیاید، مثلاً نمی‌توانید عکسی را برای دوستان خود تگ کنید یا این که هشتگ‌های مسدود شده اینستاگرام اجازه نمی‌دهند عکس شما در جستجو ظاهر شود.

اگر می‌توانید فردی را در یک عکس تگ کنید، اما دیگر نمی‌توانید، ممکن است آن تگ را حذف کرده باشند. شما می توانید با کلیک بر روی آن عکس، خود را از یک عکس تگ کنید، سپس نام خود، سپس گزینه های بیشتر، و در آنجا این گزینه را مشاهده خواهید کرد:

منو از عکس حذف کن

وقتی نمی‌توانید هشتگ‌های بیشتری به یک پست اضافه کنید یا نمی‌توانید هشتگ‌های زیادی بچسبانید، شاید باید هشتگ‌ها را به 25 یا کمتر در هر پست یا نظر محدود کنید. استفاده بیش از حد از هشتگ ها می تواند به عنوان اسپم علامت گذاری شود و اینستاگرام می تواند آن را مسدود کند.

چگونه مشکلات کامنت گذاری اینستاگرام را برطرف کنم؟

برای رفع برخی مشکلات ممکن است نیاز باشد پروفایل اینستاگرام خود را به روز کنید. ممکن است نتوانید روی اکانت های محبوب اینستاگرام با اکانت جدیدتر نظر بگذارید یا نتوانید چندین کاربر را در یک نظر تگ کنید.

همه اینها به این دلیل است که اینستاگرام در حال سرکوب اسپمرها است. اگر نمایه شما به دلیل عکس پروفایل یا لینک بیوگرافی شما شبیه یک اسپمر به نظر می رسد و دائماً افراد را تگ می کنید یا فقط روی حساب های معروف نظر می دهید، ممکن است با این مشکل مواجه شوید.

شما نمی توانید نظراتی را که شامل موارد زیر است بگذارید:

بیش از پنج @ منشن داشته باشید.

بیش از 30 هشتگ داشته باشید.

یک نظر را چندین بار ارسال کنید (اموجی یا کاراکتر تصویر یکسان)

اگر خطای نظر در اینستاگرام دارید، هشتگ‌ها یا منشن‌های @ را حذف کنید.

راهی برای بازگرداندن این توانایی به تفسیر وجود دارد. این روش مانند استفاده از اینستاگرام مانند یک کاربر عادی است، نه مانند یک اسپمر. این اطلاعات را در انتهای مقاله بررسی کنید، اما نکاتی را برای بازنشانی تنظیمات شبکه آیفون خود نادیده بگیرید.

اگر کسی تهدید کند که عکس‌ها و ویدیوهای شما را به اشتراک می‌گذارد چه؟

این یک مشکل جدی است که باید فوراً از سه طریق با آن مقابله کنید.

با مراجع قانونی تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید.

آن شخص را به اینستاگرام معرفی کنید.

این شخص را بلاک کنید. بسته به تنظیمات حریم خصوصی شما، افراد در اینستاگرام می توانند فالوورهای شما و افرادی را که شما دنبال می کنید مشاهده کنند. وقتی شخصی را مسدود می کنید، دیگر نمی تواند به نمایه شما دسترسی داشته باشد.

اینستاگرام راه‌حل‌های بیشتری برای این مشکل دارد، مانند اتصال با ConnectSafely تا بتوانید بدون این تهدید از اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه مشکلات اینستاگرام را گزارش کنم؟

اگر مشکلات دیگری در اینستاگرام دارید که نمی توانید آنها را حل کنید، می توانید از طریق برنامه به اینستاگرام پیامک ارسال کنید. به نمایه خود بروید و انگشت خود را روی تنظیمات نگه دارید، در اندروید روی سه نقطه و در آیفون روی چرخ دنده ضربه بزنید. به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Report a problem کلیک کنید سپس روی گزینه Something is not working کلیک کنید و مشکل اینستاگرام خود را تایپ کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آره دقیقا، منم دقیقا همین مشکل رو داشتم! ولی با این مقاله راه حلشو پیدا کردم. از شما هم ممنونم که این مقاله رو نوشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا