چرا مژگان با جواد ازدواج نکرد نی نی سایت

سریال Duat Online-Bacha Manhes به فصل سوم رسید. این سریال در فصل های قبلی خود بسیار پرمخاطب بود به خصوص اینکه مانی رحمانی نقش جواد جوادی را به خوبی بازی می کرد. مانی نیز در این فصل حضور دارد و البته نقش بزرگسالان جواد روزبه حصاری را بازی می کند. او همچنان به دنبال ازدواج با مژگان است.

جواد جوادی از کودکی و در پرورشگاه با مژگان آشنا شد و پس از جدایی آنها هنوز او را فراموش نکرده است.

مژگان به خانواده ای ثروتمند سپرده شد. آنها به خارج از کشور رفتند اما این جدایی باعث نشده جواد عشق دوران کودکی و نوجوانی خود را فراموش کند و همچنان به فکر ازدواج با اوست.

جواد در سریال بچه منحس به خارج از کشور می رود؟

یکی از احتمالات این است که جواد جوادی برای جستجوی مژگان به خارج از کشور برود اما آیا می تواند به آمریکا برود و مژگان را پیدا کند؟ این اتفاق بسیار بعید به نظر می رسد، البته به همین دلیل ممکن است نویسندگان سریال برای همین برنامه ریزی در ذهن داشته باشند و همه غافلگیر شوند.

مژگان هنوز جواد را به یاد دارد؟

مژگان قبلا گفته بود که هیچ وقت جواد را فراموش نمی کند اما آیا به قولش عمل کرد؟ در صورت ملاقات مجدد او و جواد، احتمال زیادی وجود دارد که مژگان نیز تمایل خود را برای این ازدواج اعلام کند، اما مشکلات زیادی در مسیر آنها وجود دارد.

یکی از مشکلات مخالفت پدرخوانده مژگان با این ازدواج است. جواد را زیاد دوست ندارد. البته جواد هم تغییر کرده و دیگر آن پسر خشن نیست، بلکه به دانشگاه رفته، درس خوانده و افق های روشنی در پیش دارد.

مژگان به ایران بازمی گردد؟

احتمال دیگر این است که مژگان از زندگی در یک کشور خارجی خسته شده و به ایران بازگردد. در این صورت خیلی راحت جواد را پیدا می کند و به این ترتیب رابطه آنها اصلاح می شود و به سمت ازدواج پیش می روند.

نکته مهم در سریال بچه منحس این است که این سریال داستان عاشقانه ای نیست که قطعا باید انتظار داشته باشید که شخصیت های آن در عشق خود پیروز شوند. این سریال خطرات زندگی یک کودک یتیم را نشان می دهد. بنابراین شکست در عشق نیز در این مسیر طبیعی است و می تواند بخشی از زندگی جواد جوادی باشد.

آره عزیزم یکیشون برادر و خواهر منه، اتفاقا این بزرگتره، امیرکبیر هوافضا رو خونده، همچین آقایی هست، البته این بنده خدا جمعه نامزدیش رو گرفت.

آخرین نمازش است

بعد از نماز

خداوند ارواح فانی و بدنهای فانی است.

از شما می خواهم که ارواح را اطاعت کنید و به بدن آنها (عزیزان) بازگردید.

و اطاعت از بدنها اصلاً با رگهایشان و با گفتار تو پنجره بین آنها

و حق را از آنان بگیر و جهان در دست توست و منتظر قضاوت توست.

و از تو طلب رحمت می کنند و از عقاب تو می ترسند.

درود بر محمد و آل محمد

و نور را به چشمانم و یقین را به قلبم برگردان

و یاد تو در شب و روز بر زبانم و در نیکی ها فرزوکنی

مرتبط:  چرا ذخایر معدنی با وجود فراوان بودن در کره زمین محدود هستند

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان! من هم این مقاله رو خوندم و واقعاً لذت بردم. داستان مژگان و جواد نشون می‌ده که گاهی اوقات تصمیم‌های زندگی به سادگی به نظر می‌رسه اما پشت پرده‌های پیچیده‌ای داره. ممنون از شما برای به اشتراک گذاری این مقاله.

  2. به نظرم مقاله خوبی بود و دیدگاه نویسنده رو درک می‌کنم. داستان مژگان و جواد نمونه‌ای از تصمیم‌های سختیه که گاهی باید برای خوبی خودمون بگیریم.

  3. این مقاله جالب بود و من خیلی از خوندنش لذت بردم. نویسنده به خوبی توضیح داد که چرا مژگان و جواد با هم ازدواج نکردند. برای من خیلی جالب بود که بدونم دلایلش چی بودن. ممنون از نویسنده برای این مقاله خوب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا