چطور در بازی ساکورا اسکول بچه دار شویم

♡Sakora♡

این کانال رصد می شود. دنبال کردی این کانال را دنبال کنید. دنبال کردن

لایک و نظر فراموش نشه هاهاها
♡♡

ادامه

مانگای ژاپنی اکنون به یک محصول فرهنگی تبدیل شده است که آثار آن در سراسر جهان از شرق تا غرب قابل مشاهده است. SAKURA School Simulator اولین عنوان منتشر شده در این سبک نیست و مطمئنا آخرین هم نخواهد بود اما این روزها محبوبیت زیادی در بین طرفداران انیمه ژاپنی پیدا کرده است و ارزش دیدن را دارد.با مایکت به آن نگاه کنید. بودن.

ویدئوی معرفی بازی

گیم پلی، هرج و مرج در شهر

ساکورا نام شخصیت اصلی بازی است، این شخصیت یک دختر جوان است که به مدرسه ای در شهر خودش می رود و گربه ای دارد که در راه همراهش بود، ساکورا می تواند از جت پک، مشت های پاور و مشت استفاده کند. آهن برای از بین بردن دشمنان خود و بخشی از گیم پلی و داستان کلی بازی است که کم کم متوجه خواهید شد. این بازی به نسخه اصلی خود وفادار است و شاهد ایستراگ های پیچیده هستیم، اما اگر با طرفداران این بازی صحبت کنیم، رازهایی فاش می شود که حتی فکرش را هم نکرده بودیم.

بازی SAKURA School یک شبیه‌ساز زندگی واقعی دانش‌آموزانی است که در مدرسه‌ای به همین نام درس می‌خوانند، شما می‌توانید نقش آن‌ها را بر عهده بگیرید و کارهای مختلفی از فرار گرفته تا تکالیف و بیرون رفتن با دوستان انجام دهید. چیزی که این بازی را جالب می کند این است که شما آزادی زیادی دارید و می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید.

از همان ابتدای بازی میتوانید کاراکتر مورد علاقه خود را بسازید و شخصی سازی اش کنید، لباسش را تغییر دهید و یا حالت موهایش را عوض کنید، کار با ادیتور بازی هم بسیار ساده است و نیاز به تمرین یا تکرار ندارد. اما اگر توقعات زیادی داشته باشید و بخواهید چیزی شبیه به بازی گنشین ایمپکت ببینید، سخت در اشتباه هستید چون این دو بازی با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

اگر نحوه انجام ماموریت ها را متوجه نشدید، در تنظیمات بازی به قسمت Help بروید، توجه داشته باشید که این عنوان یک شبیه ساز است که قوانین خاص خود را دارد و ممکن است با دنیای واقعی متفاوت باشد، مثلا مفهومی مانند مرگ در هیچ بازی وجود ندارد و فقط شما به خواب می روید و بعد از آن از دشمن خود متنفر خواهید شد.

مشخصات مورد نیاز برای اجرا

اگرچه بازی Sakura School گرافیک پیچیده ای ندارد، اما برای اجرای آن به سه گیگابایت رم و یک اسنپدراگون 820 (CPU + GPU) نیاز دارید. به گفته سازندگان، اگر مشخصات دستگاه شما کمتر از این باشد، ممکن است بازی از کار بیفتد یا از خشن بودن رنج ببرد.

♡Sakora♡

این کانال رصد می شود دنبال کردی این کانال را دنبال کنید. دنبال کردن

مرتبط:  چرا ما باید برای ظهور امام زمان دعا کنیم چهارم

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام! ممنون از مقاله‌ی خوبت در مورد بازی ساکورا اسکول. واقعا کمک بزرگی بود برای من که تازه شروع کرده بودم به بازی. با این نکاتی که گفتی، حتما می‌تونم بهتر در بازی پیش برم و لذت بیشتری ببرم. دمت گرم!

  2. سلام! من خیلی از مقاله شما خوشم اومد. راهنمایی‌های عالی در مورد بازی ساکورا اسکول داده بودین که من رو تو بازی به مراحل بالاتری رسوند. به امید موفقیت‌های بیشتر برای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا