چطور با تنهایی کنار بیام نی نی سایت

آیا تا به حال احساس اشتیاق، افسردگی، طرد شدن، بی ارزشی و تنهایی را تجربه کرده اید؟ ما در جامعه ای زندگی می کنیم که به ما می گوید همیشه لبخند بر لب داشته باشید، بنابراین مقابله با غم و اندوه برای ما کمی دشوار می شود. اما غم و اندوه بخشی طبیعی از زندگی هر کسی است. حالا اگر برایتان خیلی سخت است، می توانید از این مقاله ای که برایتان آماده کرده ایم استفاده کنید و نحوه مقابله با تنهایی را یاد بگیرید.

قسمت 1 از 3: آرامش در تنهایی

1. درک کنید که تنها نیستید. همه ما احساس تنهایی می کنیم، اما این به این معنی نیست که شما مشکلی دارید یا بد رفتار می کنید. افراد در دوران گذار زندگی مستعد تنهایی هستند، به خصوص کسانی که سعی در داشتن زندگی بهتر دارند. اگر به نوعی خود را تغییر می دهید، مثلاً راه های جدیدی برای زندگی پیدا می کنید، مطمئناً در جستجوی افراد جدید برای به اشتراک گذاشتن افکار و علایق خود، کمی احساس تنهایی خواهید کرد.

2. در فعالیت های گروهی شرکت کنید. به یک تیم ورزشی بپیوندید یا در کلاس شرکت کنید. برای انجام کارهایی در جامعه داوطلب شوید. اگر فردی خجالتی هستید، حتی اگر مجبورید آنلاین باشید، گروهی برای انجام فعالیت های اجتماعی پیدا کنید و این فعالیت را آنلاین انجام دهید.

3. اجازه ندهید در تنهایی غرق شوید. به جای اینکه همیشه احساس تنهایی کنید، کاری مانند پیاده روی، مطالعه یا دوچرخه سواری انجام دهید تا ذهن خود را به خود مشغول کرده و کمتر احساس تنهایی کنید. فعالیت ها و سرگرمی های جدید را امتحان کنید و از امتحان چیزهای جدید نترسید.

4. فعالیت های اجتماعی خود را از سر بگیرید. در بسیاری از موارد، شریک یا دوست شما دیگر در کنار شما نیست، اما فعالیت ها و سرگرمی هایی که قبلاً با آنها انجام می دادید همچنان وجود دارد. مثلاً اگر گاهی برای شام به رستوران می روید یا با او به سینما می روید، حتی اگر در کنار شما نیست، خودتان به سینما یا یک رستوران خوب بروید. در حالی که انجام چنین کارهایی به تنهایی برای اولین بار سخت است، زیرا قبلاً این کار را با شخص دیگری انجام داده اید، اجازه ندهید این عادت شما را عقب نگه دارد. لباس پوشیدن، رفتن به رستوران و انجام کارها به تنهایی عجیب نیست. زمانی که به خاطر بیاورید که چرا این کارها را در گذشته انجام داده اید، می توانید از انجام دوباره آنها لذت ببرید.

5. حیوان خانگی بیاورید: اگر واقعا نمی توانید از خود مراقبت کنید، می توانید حیوان خانگی مانند سگ یا گربه داشته باشید. برای قرن ها، حیوانات خانگی برای انسان ها اهلی شده اند، زیرا دریافت عشق و اعتماد حیوان می تواند یک تجربه فوق العاده احساسی باشد.

قسمت 2 از 3: بازگشت به جامعه

1. با افرادی که می شناسید تماس بگیرید یا دور هم جمع شوید. حتی اگر نمی‌خواهید در حال حاضر با آن شخص در تماس باشید، ارتباط انسانی ارتباط شما را با افراد بیشتری آسان‌تر می‌کند.

2. در روابط اجتماعی خود ابتکار عمل داشته باشید. برای برقراری ارتباط با دیگران، منتظر این کار نباشید: خودتان ابتکار عمل را به دست بگیرید. اگر می خواهید، آن شخص را به قهوه یا گپ دعوت کنید. همیشه باید قبل از اینکه دیگران به شما علاقه مند شوند این کار را انجام دهید.

3. زمانی را با خانواده خود بگذرانید. حتی اگر در گذشته رابطه خوبی با یکی از اعضای خانواده نداشتید، به احتمال زیاد آنها پیشنهاد شما را برای ارتباط مجدد خواهند پذیرفت. می توانید دوستان خود را به دیگران معرفی کنید و با آنها با افراد جدیدی آشنا شوید. این به شما کمک می کند تا کمتر در میان جمعیت احساس تنهایی کنید.

4. به یک گروه آنلاین بپیوندید. گاهی اوقات این می تواند مفید باشد. افکار و تجربیات خود را با آنها در میان بگذارید یا از افرادی که شرایط مشابه شما را تجربه می کنند سؤال بپرسید. انجمن های آنلاین اغلب به شما این امکان را می دهند که در عین حال به دیگران کمک کنید.

قسمت 3 از 3: لذت بردن از تنهایی

1. بین تنها بودن و تنها بودن تمایز قائل شوید. تنها بودن یعنی وقتی غمگینی تنها باشی. حالت انفرادی زمانی است که از این موقعیت راضی باشید. سعی کنید با تنها بودن مشکلی نداشته باشید و از تنهایی لذت ببرید. زمان تنهایی می تواند لذت بخش و مفید باشد.

2. خودتان را درمان کنید و برای آن وقت بگذارید. ما معمولا بیشتر وقت خود را با دیگران می گذرانیم و از خود غافل می شویم. اگر دوره ای از تنهایی را سپری می کنید، سعی کنید از آن برای انجام کارهایی که می خواهید برای خودتان انجام دهید استفاده کنید. تنهایی می تواند یک فرصت فوق العاده باشد و شما باید خوشحال باشید.

3. به باشگاه بروید. زمانی که مشغول هستیم، ورزش و مراقبت از بدن خود معمولاً اولین چیزی است که از آن غافل می شویم. اگر زمان کمتری را با افراد دیگر می گذرانید، سعی کنید زمانی را به ورزش اختصاص دهید. اگر برای ورزش به باشگاه می روید، حتی ممکن است دوستان جدید یا شخص خاصی را در آنجا ملاقات کنید.

4. یک مهارت جدید بیاموزید. اگر می خواهید از زمان تنهایی خود لذت ببرید و از آن لذت ببرید، یک مهارت جدید بیاموزید. می توانید نواختن ساز، طراحی یا آموزش رقص را یاد بگیرید. رفتن به یادگیری این مهارت ها با دیگران به شما امکان می دهد با افراد جدیدی آشنا شوید و احساسات خود را بیان کنید. تنهاییت را به چیزی زیبا تبدیل کن.

مرتبط:  چرا تنفس با بینی بهتر است کلاس چهارم

نکات آموزشی این بخش:

1- جو و جو مثبت ایجاد کنید. بدانید که تنهایی می تواند زمان خوبی برای کشف چیزهای جدید، استراحت یا آرام شدن، یا رشد استعداد و خلاقیت شما باشد. برخی از افراد مشهور زمان زیادی را به تنهایی سپری کرده اند.

2- فراموش نکنید که شما کمی خجالتی هستید زیرا دیگران نیز خجالتی هستند. راحت باشید، دیگران به عیب شما توجه نمی کنند، آنها بیشتر توجه می کنند و روی رفتار و اعمال خود تمرکز می کنند.

3- یاد بگیرید که خودتان شاد باشید. وقتی خودت را دوست داشته باشی در روحیه و چهره ات نمایان می شود. مردم دوست دارند در کنار افراد شاد و با اعتماد به نفس باشند.

4- بدانید که انسان حتی در جمع هم می تواند تنها باشد. ممکن است خانواده، دوستان و آشنایان داشته باشید، اما همچنان احساس تنهایی می کنید. برای برخی افراد، برقراری ارتباط با اطرافیان دشوار است. در این صورت مشاوره گرفتن می تواند مفید و موثر باشد.

چگونه با تنهایی کنار بیاییم؟

این روزها تنهایی یک مشکل جدی است. دنیا به طور فزاینده ای به هم متصل می شود، اما بسیاری از مردم احساس تنهایی می کنند. در واقع، با وجود اینکه با افراد زیادی در تعامل هستید، ممکن است احساس تنهایی کنید. ممکن است احساس تنهایی کنید، حتی اگر تنها زندگی نکنید.

آیا تنهایی یک مشکل روانی است؟

تنهایی به خودی خود یک مشکل روانی نیست، اما ارتباط تنگاتنگی با آن دارد. داشتن مشکلات روانی می تواند باعث شود افراد احساس تنهایی بیشتری کنند.

به عنوان مثال، همه افراد متخصص نیستند، بنابراین ممکن است تصورات نادرستی در مورد معنای خاص برخی از مسائل مربوط به سلامت روان داشته باشند و صحبت کردن در مورد آنها را برای شما دشوار کند.

یا ممکن است از اضطراب اجتماعی رنج ببرید و شرکت در فعالیت های روزانه با افراد دیگر برایتان مشکل باشد. این می تواند منجر به فقدان ارتباطات اجتماعی معنادار و در نتیجه احساس تنهایی شود.

چرا تنهایم؟

من می خواهم بتوانم با مردم تعامل داشته باشم و روابط جدیدی ایجاد کنم، اما اضطراب مانند یک سد نامرئی است که نمی توانم از آن عبور کنم.

علاوه بر این، احساس تنهایی می تواند بر سلامت روان شما تأثیر منفی بگذارد، به خصوص اگر این احساسات برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. برخی تحقیقات نشان می دهد که تنهایی با افزایش خطر برخی مشکلات روانی از جمله افسردگی، اضطراب، اعتماد به نفس پایین، مشکلات خواب و افزایش استرس مرتبط است.

ممکن است در حال حاضر احساس تنهایی نکنید، اما ممکن است بارها این احساس را داشته باشید یا در حال حاضر احساس تنهایی کنید.

چگونه تنها زندگی کنیم؟

در اینجا چند نکته برای مقابله با تنهایی آورده شده است:

1. در مواجهه با تنهایی نسبت به خود خوشبین باشید

منفی گرایی درونی می تواند شما را بکشد. اگر مدام خود را زشت، زشت یا زشت می پندارید، برقراری ارتباط با دیگران برای شما بسیار دشوار است. قبل از اینکه بتوانید دیگران را دوست داشته باشید، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید.

مطمئناً می توانید ویژگی های منفی داشته باشید. اما میدونی؟ همه اینطوری هستند. پس به جای جنبه منفی، روی جنبه مثبت خود تمرکز کنید. خودتان را خوش بینانه تصور کنید.

اگر از بین بردن تفکر بدبینانه برایتان سخت است. سپس از قدرت «اما» استفاده کنید، مثلاً باید به خودتان بگویید: «شاید زیباترین آدم دنیا نباشم، اما قلب بخشنده ای دارم».

2. در مواجهه با تنهایی نگرش سپاسگزاری داشته باشید

نعمت های خود را بشمار و شکرگزار آنها باش. تمرکز بر جنبه های منفی زندگی آسان است، اما به یاد داشته باشید که جنبه های مثبت زیادی نیز وجود دارد. آنها را به خاطر بسپارید و سپاسگزار باشید.

اما این چه ربطی به تنهایی دارد؟ خوب، اگر از آن لذت می برید، پس؛ آن وقت خوشحال خواهید شد که مردم را به سمت شما جذب می کند. یک لحظه در مورد آن فکر کنید: آیا ترجیح می دهید توسط یک فرد بدخلق احاطه شوید یا یک فرد خوشحال؟

3. جنبه مثبت دیگران را ببینید

همانطور که شما فقط باید جنبه مثبت خود را ببینید، باید جنبه مثبت دیگران را نیز ببینید. همه ایراداتی دارند، اما هرکسی جنبه مثبتی نیز دارد. تمرکز روی نکات مثبت را انتخاب کنید. آنچه ممکن است شما را برای دیگران جالب کند و ارتباط با آنها را تسهیل کند.

4. راه غلبه بر تنهایی: کاری برای دیگران انجام دهید

اگر بیشتر به خودتان فکر کنید، بیشتر احساس غمگینی و تنهایی می کنید. برای مثال، ممکن است احساس کنید که کسی شما را دوست ندارد یا به شما اهمیت نمی دهد. بنابراین مهم است که توجه خود را از خود منحرف کنید.

شما می توانید کاری برای دیگران انجام دهید. این می تواند به سادگی لبخند زدن به همسایه ها و همکاران باشد. یا اگر به دعا اعتقاد دارید (مثل من) می توانید برای دیگران دعا کنید. نام آنها را ذکر کنید و برای خواسته های آنها دعا کنید. ساده است، اما ممکن است شما و دیگران را شگفت زده کند، به این ترتیب، احساس تنهایی را از بین ببرید.

5. برای جلوگیری از تنهایی به یک جامعه بپیوندید

مهم است که به جامعه ای بپیوندید که در آن افراد مراقب یکدیگر باشند. انجمن های مجازی کافی نیستند. شما باید به یک انجمن در دنیای واقعی بپیوندید. این می تواند یک باشگاه تفریحی، سازمان اجتماعی، یا هر چیز دیگری باشد که برای شما مناسب است.

اگر قبلاً یک دوست عضو انجمن دارید، از او بخواهید که شما را به انجمن معرفی کند. اگر نمی خواهید، شهامت داشته باشید که خودتان را معرفی کنید. دید مثبتی نسبت به خود و دیگران داشته باشید. شما موفق خواهید شد.

مرتبط:  چرا باید از آلودگی آب جلوگیری کنیم کلاس اول

6. با خود صحبت کنید تا رابطه خود را با خودتان بهبود بخشید

اگر احساس تنهایی می کنید و از نداشتن کسی برای صحبت کردن رنج می برید، بهترین کسی هستید که می توانید با او صحبت کنید. شاید برای شما عجیب باشد اما واقعا موثر است. آیا ذهنی صحبت می کنید یا برای خود نامه می نویسید. خود را دوست خود بدانید و در مورد زندگی روزمره و احساسات خود صحبت کنید. حتی می توانید احمقانه ترین ایده های خود را بدون نگرانی با خود به اشتراک بگذارید. با این ترفند فرصتی خواهید داشت که رابطه خود را با خودتان بهبود ببخشید، در طول زندگی با افراد زیادی ملاقات خواهید کرد، فقط تعداد کمی از آنها تا آخر عمر رابطه خود را با شما حفظ می کنند. بنابراین بسیار مهم است که رابطه خوبی با خودتان داشته باشید. هر بار که با یکدیگر صحبت می کنید، افکار و احساسات شما برای شما واضح تر می شود.

۷- خود را با تجربیات جدید هیجان زده کنید

در بسیاری از مواقع تنهایی با احساس کسالت همراه است که البته با کمی چاشنی طراوت حل خواهد شد. به عنوان مثال، در مورد انتخاب یک مسیر جدید برای رسیدن به محل کار فردا چطور؟ یا مثلاً چطور می شود تصادفاً با یکی از اتوبوس های شهری سوار شوید و ببینید که این اتوبوس شما را به کجا می برد؟ نظر شما در مورد سفرهای خارج از کشور چیست؟ تجربه چنین چیزهای جدیدی مطمئناً هیجان انگیز خواهد بود. به عنوان مثال، اگر مسیری متفاوت از مسیر روزانه خود را به محل کار خود انتخاب کنید، با چهره ها و فروشگاه های جدیدی روبرو خواهید شد که برای شما جدید خواهند بود. این بدان معناست که هر دقیقه یک تجربه جدید و پرماجرا است.

8. به روی غریبه ها باز شوید تا بیشتر با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنید

به نظر شما صحبت با غریبه ها چه فایده ای دارد؟ غریبه ها شما را نمی شناسند و قضاوت نمی کنند، اما حتی اگر می شناسند، نگران نباشید زیرا دیگر همدیگر را نخواهید دید. خارجی ها همه جا هستند. برای مثال می توانید با بازوی خود در مترو مکالمه را باز کنید و چند کلمه مکالمه داشته باشید. این مکالمات، هر چند کوتاه و مختصر، به شما کمک می کند تا بر تنهایی غلبه کنید و احساس کنید که با دنیای اطراف خود مرتبط و متحد هستید.

9. از افراد سمی و روابط مخرب دوری کنید

معاشرت با افراد سمی، یعنی کسانی که همدلی ندارند، احساس تنهایی را تشدید می کند. یک رابطه موثر و ثمربخش رابطه ای است که در آن هر دو طرف احساس رضایت کنند. اما اگر وقتتان را با افرادی بگذرانید که شما را درک نمی کنند، سخت است که خوشحال بمانید. به خصوص اگر همسرتان خودشیفته باشد و دائماً عزت نفس شما را زیر سوال ببرد، احساس تنهایی بیشتری خواهید کرد. بنابراین بهتر است از چنین روابط مخرب اجتناب کنید و تا حد امکان از کسانی که احساس تنهایی شما را دامن می زنند فاصله بگیرید و به جای آن به دنبال روابط معنادار باشید.

درمان تنهایی

ده اگر همچنان احساس تنهایی می کنید، به پزشک مراجعه کنید

احساس تنهایی طولانی مدت یکی از علائم شایع افسردگی است که با مراجعه به روانپزشک و مشاوره رفع می شود. اگر با یک روانپزشک مجرب مشورت کنید، با چند جلسه مشاوره، آنها می توانند عواملی را که باعث ایجاد احساس تنهایی در شما می شوند، شناسایی کرده و راه حل های کنترل این محرک ها را با شما در میان بگذارند.

به یاد داشته باشید که مراجعه به روانپزشک برای درمان افسردگی و غلبه بر تنهایی نشانه ضعف نیست، بلکه به قدرت بیشتری نیاز دارد تا اینکه وانمود کنید همه چیز خوب است. پس دست به کار شوید و برای چالش های پیش رو آماده شوید. مطمئن باشید که شما هم می توانید از زندگی لذت ببرید و طعم خوشبختی را بچشید.

چگونه با تنهایی کنار بیاییم؟

سرگرمی‌های جدید برای خودتان پیدا کنید

بعضی ها دوست ندارند تنها باشند چون خیلی زود حوصله شان سر می رود و نمی دانند دقیقا باید چه کار کنند! اگر شما هم جزو افرادی هستید که این مشکل را دارید، توصیه می کنیم سعی کنید سرگرمی ها و فعالیت های جدیدی برای خود پیدا کنید و آنها را امتحان کنید. از سکوت اوقات فراغت خود برای خواندن کتاب، نقاشی یا خیاطی استفاده کنید، یا حتی می توانید چند فیلم خوب تماشا کنید یا حتی کمی آشپزی کنید و یاد بگیرید. اینها نمونه هایی از فعالیت های بسیار جذاب هستند که می توانید آنها را به عنوان فعالیت های جدید برای اشغال اوقات فراغت خود در نظر بگیرید.

برو تو شهر قدم بزن

هیچ کس به شما نگفت که باید در را قفل کنید و در خانه بمانید تا زمانی را به تنهایی بگذرانید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از تنها گذراندن وقت خود بدشان می آید زیرا نمی خواهید در خانه بمانید، می توانید به راحتی مکان را تغییر دهید. قهوه بنوشید و شهر را بگردید. حتی می توانید کتاب مورد علاقه خود را بردارید و در پارک مورد علاقه خود مطالعه کنید.

از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید

همه ما قبول داریم که نظافت خانه و کارهای روزانه، فعالیت‌های هیجان‌انگیزی نیستند، اما تعطیلات آخر هفته به تنهایی بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های روزانه و تمیز کردن وسایلتان است، بنابراین برای راحتی بیشتر، یکی از توصیه‌های ما این است که موسیقی هیجان‌انگیز بگذارید و شروع کنید. تمیز کردن. خانه یا اتاق شما! تنها در چند ساعت، آپارتمان شما فوق العاده تمیز خواهد شد و زمان شما به خوبی سپری خواهد شد!

مرتبط:  چرا بعد از جراحی بینی فاصله لب تا بینی زیاد میشود

از زمان خود برای بهبود مهارت های خود و حتی یادگیری مهارت های جدید استفاده کنید

شما مدت زیادی است که به دنبال فرصتی برای به روز رسانی وبلاگ خود هستید یا حتی برای دویدن و ورزش یا حتی تمرین پیانو وقت بگذارید. چه زمانی بهتر از الان؟ زمان های تنهایی زمان خوبی برای تمرکز روی خود و کارتان است و شروع به انجام تمام کارهایی که قبلا می خواستید انجام دهید.

سعی کنید در این مدت آرامش داشته باشید و آرامش داشته باشید

علاوه بر انجام فعالیت های بدنی مانند ورزش یا حتی دویدن، خوب است بدانید که برای رهایی از استرس و استراحت روح و روان خود باید زمانی را صرف لغو برنامه ها و استراحت کنید. به شما توصیه می کنیم دوش بگیرید تا بتوانید خستگی و استرس درونی خود را با آرامش جایگزین کنید.

منبع

منبع!

آیا تا به حال احساس اشتیاق، افسردگی، طرد شدن، بی ارزشی و تنهایی را تجربه کرده اید؟ آیا با محیط و افراد اطراف خود احساس بیگانگی می کنید؟ آیا احساس می کنید کسی در اطراف نیست که تجربیات و احساسات شما را با او به اشتراک بگذارد؟

هر فردی در لحظاتی از زندگی خود احساس تنهایی می کند، اما تنهایی لزوما به معنای تنها بودن نیست، شما می توانید در جمع یا در یک مهمانی باشید و دوباره احساس تنهایی کنید. تنهایی حالت دردناکی است که در رابطه با دیگران وجود ندارد. وقتی تنها هستید، احساس نیاز به درک و تمایل دارید که احساسات و افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. اما چه اتفاقی می افتد وقتی به مرحله تنهایی می رسید؟

در زیر به برخی از احساساتی که در زمان تنهایی با شما همراه است اشاره می کنیم:

1- اعتماد به نفس پایین.

2- احساس اینکه دیگران مدام شما را ارزیابی می کنند.

3- از ملاقات با افراد جدید یا حضور در مجامع عمومی اجتناب می کنید.

4- به ظاهر و شخصیت خود بسیار انتقاد می کنید.

5- خود و دیگران را به خاطر روابط اجتماعی ضعیف خود سرزنش می کنید.

6- این تصور غلط در شما ایجاد شده است که هیچکس شما را دوست ندارد.

7- ابراز احساسات برایتان مشکل است.

8- از دفاع از حقوق خود و «نه» گفتن به خواسته های غیر منطقی می ترسید.

9- نسبت به موقعیت ها بیش از حد واکنش نشان می دهید.

10- احساس انزوا، دلتنگی و تنهایی می کنید.

حالا چی کار می خوای بکنی؟ نمی تونی تا آخر عمر اینجوری زندگی کنی یادگیری مدیریت تنهایی در زندگی یکی از بزرگترین چالش های زندگی ماست. راه حل های صفحه بعد به شما کمک می کند.

1- با آن روبرو شوید: از اعتراف به تنهایی خود نترسید. حقیقت این است که تا زمانی که علت اصلی مشکلی را که برای شما مشکل ایجاد کرده را شناسایی نکنید، نمی‌توانید مشکل خود را کاهش دهید و آن را کاهش دهید.

2- آن را بپذیرید: مهم این است که این سوال را جدی بگیرید که زمان ها و موقعیت هایی در زندگی هر فردی وجود دارد که خواه ناخواه باعث می شود احساس تنهایی کند. مقدار مشخصی از تنهایی بخشی اجتناب ناپذیر از تمام زندگی است. به جای اجتناب از آن، یاد بگیرید که آن را مدیریت کنید.

3- برنامه ای بیندیشید: اغلب نگرانی ها و ترس های ناشی از تنهایی را می توان با شناسایی علل مشکلات، سپس تلاش برای اصلاح و بهبود شرایطی که باعث شده احساس تنهایی کرد، کاهش داد.

4- از آن بهره ببرید: با یادگیری مواجهه با آن تنهایی خود را به یک سرمایه تبدیل کنید و استقلال خود را افزایش دهید – مهمترین دارایی شما به عنوان یک فرد مجرد – از فرصت برای شناختن یکدیگر استفاده کنید. استفاده می کنید. به جای تحمل لحظات وحشتناک تنهایی، با تأمل در افکار، احساسات و ادراکات خود فرصت هایی برای رشد و پیشرفت شخصی ایجاد کنید.

5- درگیر فعالیت هایی که خودتان انتخاب می کنید: زمانی که تنها هستند، برخی به طور آشفته این طرف و آن طرف پرسه می زنند و به دنبال کسی می گردند که توجه خود را به او معطوف کند. در عوض، از این فرصت استفاده کنید و وقت خود را به سرگرمی ها و فعالیت های مورد علاقه خود اختصاص دهید.

6- اقدام کنید: ابتکار عمل را به دست بگیرید و اولین قدم را بردارید. به جای اینکه منتظر بمانید تا کسی برای نجات شما بیاید، برای استقبال و درخواست ارجاع پیشقدم شوید. لبخند بزنید و سلام کنید. به غیر از آن، باید بیشتر روی مهارت های اجتماعی و بین فردی کار کنید و یاد بگیرید که بیشتر از خودتان دفاع کنید.

7- داوطلب: کمک به دیگران اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و فرصت های جدیدی را برای شما ایجاد می کند تا با افراد جدید آشنا شوید.

8- شرکت کنید: در دوره آموزشی ویژه بزرگسالان مرتبط با رشد شخصی ثبت نام کنید. به عنوان مثال، او به کلاس های ایجاد اعتماد به نفس، روش های ایجاد روابط با دیگران، نحوه دفاع از حقوق فردی و نحوه مثبت اندیشی پیوست.

9- عادات خوب را بپذیرید: به جای نشستن در گوشه و هیچ کاری: رژیم غذایی متعادل داشته باشید، به طور منظم ورزش کنید و به اندازه کافی بخوابید.

10- خلاق باشید: تنهایی لزوما مترادف با غم و ناراحتی نیست. از زمان تنهایی استفاده کنید تا خود را خلاق تر و سازنده تر کنید. کتاب بخوانید، نقاشی یا معما را حل کنید، به سینما بروید یا به موسیقی گوش دهید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. از این مقاله خیلی خوشم اومد، ایده های خیلی جالبی برای کنار آمدن با تنهایی داشت. خیلی ممنون از نی نی سایت که این مقاله رو منتشر کرده.

  2. مقاله خوبی بود ولی فکر میکنم کمی باید بیشتر روی جنبه های روانی و احساسی تنهایی تمرکز کرد. به هر حال ممنون از نویسنده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا