چرا خندوانه پخش نمی شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، برنامه «خندوانه» قرار بود شب گذشته پخش شود که این اتفاق نیفتاد. صفحه رسمی خندوانه در خبری جدید اعلام کرد که فصل هشتم این برنامه از شامگاه سه شنبه (۲۷ آبان) پخش می شود.

رامبد جوان پیش از این اعلام کرده بود که «خندوانه» جدید را با 100 انگیزه روانه بازار می کند و علاوه بر المان های ثابت و محبوب، المان های جدیدی نیز برای سرگرمی بینندگان این برنامه طراحی شده است.

او روز جمعه ۲۴ آبان در رادیو درباره سری هشتم خندوانه توضیحاتی داد و در عین حال گفت هنوز ضبط برنامه را شروع نکرده اند!

«خندوانه» به صورت هفتگی در چهار شب متوالی از دوشنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

این برنامه در ساعت های 4 صبح، 11 صبح و 17 بعد از ظهر روز بعد تکرار می شود.

انتهای پیام/

علت پخش نشدن برنامه خندوانه عصر امروز (سه شنبه 21 بهمن 1400) مشخص شد. جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه ببینید.

دلیل اینکه امشب برنامه خندوانه رو پخش نکردیم

برنامه خندوانه سه شنبه 12 بهمن 1400 پخش نمی شود علت پخش نشدن این برنامه درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید کشورمان به مناسبت رحلت رهبر انقلاب اعلام شده است. در سراسر کشور هفت روز عزای عمومی اعلام شد. طنز این هفته پخش نمی شود.

علاوه بر برنامه خندوانه، برنامه های ارائه شده از طریق شبکه پخش خانگی مانند جوکر و شب آهنگی در این هفته پخش نمی شود.

آیت الله گلپایگانی در سن 103 سالگی بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و رهبر انقلاب به دلیل درگذشت ایشان هفت روز عزای عمومی و همچنین کلیه برنامه های طنز و طنز صدا و سیما و همچنین تمامی برنامه های طنز و طنز صدا و سیما اعلام کردند. خانه. شبکه‌های مختلف و شبکه‌های تلویزیونی بسته شدند.

آیت‌الله گلپایگانی فقیه و مجتهد سنت‌گرای ایرانی و از مراجع تقلید شیعه متشکل از دوازده امام بود. نزد سید حسین طباطبایی بروجردی تلمذ کرد. وی مقیم قم بود و در حوزه علمیه آن شهر تدریس می کرد. وی پیش از مرگ به شیخ الفقه و مجتهدین شهرت داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در اخبار امروز صدا و سیما، پخش فیلم «پسرم رسول» به مناسبت سالروز تولد شهید قاسم سلیمانی، توقف پخش برنامه «خندوانه» از بدو تولد. به شهادت حاج قاسم در مستندی در 3 قسمت شهادت سردار سلیمانی به روایت خورشید پیریزی، سیدجواد هاشمی مجری ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی و بازیگران جدید سریال «تازه ورد» بنابراین با حوادث:

پخش فیلم پسرم رسول با داستانی از حاج قاسم

فیلم تلویزیونی پسرم رسول به تهیه کنندگی نازنین پیرکاری و کارگردانی نبی قلی زاده در شهرستان اندوهجرد استان کرمان تصویربرداری شده و در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی از شبکه پنج پخش می شود.

ایلیا آقاسی، خسرو احمدی، محمد ربانی پور، وحید نافر و چند بازیگر کرمانی در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند.

سروش تعظمی آهنگسازی این فیلم تلویزیونی را آغاز کرد و امین شریفی صدابرداری را نیز بر عهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم که به جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز ارسال می شود، آمده است: وضعیت پدر نامساعد است. رسول می داند که زندگی پدری برای این دنیا نیست. اوهر باید برای یک موضوع مهم به حاج قاسم بپیوندد، اما در نیمه راه، راز بزرگی برای او فاش می شود.

این فیلم فردا یکشنبه 21 دی ماه ساعت 22 از شبکه پنج پخش می شود.

برنامه “خنده دار” را متوقف کنید

پخش این برنامه مفرح تلویزیونی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و عزاداری ایام فاطمیه متوقف شد.

خندوانه به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی سیدعلی احمدی از شبکه نسیم پخش می شود.

مرتبط:  چرا یهو چی شد یه شب

مستند از تولد تا شهادت حاج قاسم در 3 قسمت

پرس تی وی مستندی از ولادت تا شهادت حاج قاسم سلیمانی تهیه کرده است که آن را پخش خواهد کرد. شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان با تولید و پخش مستند «قاسم» نگاهی جامع به زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارد.

مستند «قاسم» به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی مهدی فارسی به زندگی سردار سلیمانی از تولد تا شهادت پرداخت.

همچنین در مستند «قاسم» تلاش شد چهره مردی به نمایش گذاشته شود که در عین صلابت و تأثیرگذاری در میدان جنگ، در عرصه روابط منطقه ای نیز با تجربه و باهوش است.

این مستند فعالیت های ساختمانی و تلاش های سردار سلیمانی را در سطح عمومی نشان می دهد و همچنین به نقش مهم این شهید بزرگوار در حوزه های کمتر مطرح شده از جمله مبارزه با مواد مخدر اشاره می کند.

این مستند سه قسمتی از یکشنبه 21 آذر ساعت 04:00 به مدت سه روز متوالی از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. بازپخش این مستند نیز همان روز در ساعت های 9، 15 و 21 و بامداد روز بعد ساعت 13 پخش می شود.

رشادت های سردار سلیمانی به روایت خورشید پیروزی

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مستند خورشید پیریزو شنبه 20 دی ماه ساعت 21:00 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این مستند داستان شجاعت سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و کمک به مردم سوریه برای بازگرداندن امنیت به آن کشور است.

گفت و گو با مردم سوریه به ویژه با کشیش های این کشور درباره شخصیت سردار سلیمانی از دیگر بخش های دیدنی این مستند است که در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مستند امنیتی «خورشید پیروزی» عصر امروز به مدت 50 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سیدجواد هاشمی مجری برنامه قدمگاه/ ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی شد.

ویژه برنامه قدمگاه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از شنبه 20 دی ماه به مدت 4 شب پخش می شود.

قدمگاه عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها از بیت سابق شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و پخش می شود. حاج قاسم وقتی به تهران رفت خانه خود را وقف حضرت زهرا علیهاالسلام کرد و بنای بیت الزهرا علیهاالسلام را در کرمان ساخت که امروز محل عزاداری عاشقان امام اطهر (علیه السلام) است.

این برنامه هر شب پذیرای شخصیت های شناخته شده در عرصه هنر و شعر آیینی و مذهبی خواهد بود.

شامگاه شنبه 20 دی ماه حوالی ساعت 22 کدمگاه با اجرای سید جواد هاشمی و حضور غلامرضا صنعتگر از هنرمندان کشورمان که آهنگ ماندگار «قاسم هنوز است» از شبکه روبیکا و آی گپ پخش می شود. زنده” برای اولین بار.

در این برنامه علاوه بر حضور هنرمندان و شاعران، همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی حضور خواهند داشت و به بیان ویژگی ها و خاطرات این سردار سرافراز می پردازند.

قدمگاه از شنبه 20 دی تا سه شنبه 23 دی ماه هر شب حوالی ساعت 22:00 توسط همراه اول روی پلتفرم روبیکا و آی گپ پخش می شود.

بازیگران جدید سریال تازه ورد / ادامه تصویربرداری در مشهد

تصویربرداری سریال اپیزودیک «تازه ورد» به تهیه کنندگی محمدجواد موحد با حضور بازیگران جدید این اثر ادامه دارد.

تصویربرداری سریال اپیزودیک تازه وارد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد با حضور بازیگران جدید این اثر ادامه دارد. این سریال که جدیدترین همکاری خانه تولید جوان و باشگاه فیلم سوره بعد از فیلم تلویزیونی وانتافه است، موضوعی خانوادگی دارد و پیش از این در نقاطی از مشهد جلوی دوربین رفته است. میلاد محمدی، سجاد معارف، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی که فیلمسازان جوان و با استعدادی هستند، کارگردانی می کنند و تاکنون بازیگرانی چون الهام طهموری، محمد نادری، مهدیه نساج، سوهی بانو ذوالقدر، شیوا خسرومهر. ، جوان دلشاد و… در سریال تازه وارد جلوی دوربین رفتند.

مرتبط:  چطور با نامزدم مثل پادشاه رفتار کنم

پیش از این خانه تولیدات جوان سریال موج اول و باشگاه فیلم سوره سریال کتونی زرنگی و سریال تازه ورد دومین سریال تولیدی این حوزه هاست.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا