چگونه به جی تی ای وی ماشین اضافه کنیم

در مقاله امروز به طور مفصل نحوه نصب اتومبیل در بازی GTA San Andreas را بررسی خواهیم کرد. جالب است بدانید که مادهای ماشین زیادی برای بازی Grand Theft Auto: San Andreas وجود دارد و تمامی این مودها با فایل نصب کننده مود San Andreas قابل نصب هستند. هنگام دانلود فایل های مود این بازی می توانید از فایل نصب کننده مود این بازی استفاده کنید و مود مورد نظر خود را با کلیک های ساده به GTA اضافه کنید و لذت ببرید. در ادامه مقاله به 3 روش نصب مود ماشین در بازی GTA San Andreas می پردازیم.

موارد مشابه

*توجه: نصب و فایل های مورد نیاز به زودی به سایت اضافه خواهد شد*

نحوه نصب و اضافه کردن مدهای ماشین و موتور به بازی GTA San Andreas

آنچه در ادامه می‌خوانید:

ابزارها را نصب کنید

ماشین ها را اضافه کنید

نصب ژنراتور خودرو

قسمت اول: نصب ابزارهای لازم

نصب فایل‌های نصب (SAMI) یا مود San Andreas

با استفاده از فایل نصب کننده SAMI می توانید تنها با چند کلیک از مدهای GTA San Andreas که شامل مدهای خودرو می شود استفاده کنید که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

فایل نصب را دانلود کنید

ابتدا به gtainside.com/en/sanandreas/tools/5604-san-andreas-mod-installer/ بروید. به ادامه مطلب بروید و روی گزینه دانلود کلیک کنید و فایل RAR را دانلود کنید.

2. خارج کردن فایل SAMI از فایل فشرده RAR

در مرحله دوم آموزش نصب مود ماشین GTA San Andreas، اگر می خواهید فایل SAMI را از حالت فشرده خارج کنید، باید WinRAR یا 7-Zip را دانلود و نصب کنید تا پس از دانلود، فایل SAMI از حالت فشرده خارج شود. . برای راحتی شما، می توانید 7-Zip را از 7-zip.org دانلود کنید. دانلود.

پس از دانلود و نصب 7-Zip، روی فایل SAMI کلیک راست کرده و روی «Extract Files…» کلیک کنید. با این کار حالت GTA San Andreas از حالت فشرده خارج می شود و آن را در یک پوشه جدید قرار می دهد.

3. نصب فایل SAMI

پس از استخراج فایل وارد پوشه مورد نظر شده و فایل نصبی San Andreas Mod Installer v1.0 را اجرا کنید. هنگامی که فایل را نصب می کنید، می توانید پارامترهای نصب پیش فرض را تنظیم کنید. پس از نصب SAMI، می توانید نماد میانبر برنامه را روی دسکتاپ کامپیوتر مشاهده کنید.

4. دانلود و نصب برنامه Microsoft.Net Framework

همچنین برای اجرای فایل SAMI به برنامه دیگری به نام Microsoft.Net Framework نیاز دارید. شما می توانید این برنامه را از سایت های معتبر دانلود کنید، پس از دانلود، “dotnetfx” را اجرا و برای ارتقا آن را نصب کنید.

قسمت دوم: نصب Mad

دانلود ماشین موردعلاقه و اضافه کردن آن به بازی GTA San Andreas

در این قسمت از نحوه نصب مود ماشین در بازی GTA San Andreas ماشین ها را اضافه می کنیم. حالا که مود ماشین GTA San Andreas را نصب کردید، می توانید مود ماشین مورد نظر را با فرمت ZIP یا RAR دانلود کنید و با برنامه ای که قبلا معرفی کردیم، آن را از حالت فشرده خارج کنید. در ادامه شما را با سایت هایی آشنا می کنیم که می توانید مود ماشین GTA San Andreas را از آنها دانلود کنید:

Playmag.ir

2. اجرای SAMI

هنگامی که مد ماشین مورد علاقه خود را دانلود کردید، SAMI را راه اندازی کنید و ماشین های خود را به GTA San Andreas اضافه کنید. ممکن است بپرسید فایل SAMI را از کجا می توان پیدا کرد؟ خوب، می توانید میانبر برنامه را روی دسکتاپ خود ببینید.

3. کلیک روی «Install a Mod»

با کلیک بر روی این گزینه صفحه جدیدی برای شما باز می شود.

4. کلیک روی گزینه «Detect»

پس از کلیک بر روی گزینه بالا، برنامه SAMI صفحه زیر را برای شما باز می کند و می توانید روی گزینه زیر کادر San Andreas Directory کلیک کنید. با این کار برنامه به جای اینکه به صورت دستی وارد مسیر نصب بازی GTA SA شود، به صورت خودکار این مسیر را بررسی می کند.

مرتبط:  چرا وقتی فوت میکنیم سرده ولی ها میکنیم گرمه

اما اگر با کلیک بر روی گزینه Detected، برنامه مسیر نصب بازی را پیدا نکرد، بر روی گزینه Browse کلیک کرده و به صورت دستی وارد مسیر نصب بازی شوید.

5. مطمئن شوید که فایل ZIP/RAR انتخاب شده است

مطمئن شوید که فایل فشرده شما انتخاب شده است. این به SAMI می‌گوید که مود GTA San Andreas را که انتخاب کرده‌اید در رایانه شما بارگذاری کرده است.

6. در بخش «Mod Location» روی دکمه «Browse» کلیک کنید

با زدن این گزینه می توانید فایل مورد نظر را جستجو کنید.

7. فایل زیپ ماد ماشین را انتخاب کنید

وقتی این فایل را دانلود می کنید، در پوشه دانلودها قرار می گیرد، مگر اینکه آن را به پوشه دیگری منتقل کرده باشید.

8. روی گزینه «Continue» کلیک کنید

با کلیک بر روی این گزینه، مجموعه ای از کدها را مشاهده خواهید کرد که تایید می شوند که نشان می دهد همه چیز به خوبی پیش می رود.

9. انتخاب نام وسیله نقلیه در قسمت Custom Vehicle Name

وقتی روی نوار اسکرول این گزینه کلیک می کنید، می توانید نام خودروی خود را انتخاب کنید یا هر نامی را که می خواهید روی خودروی جدید خود قرار دهید.

10. جایگزین کردن وسیله نقلیه در قسمت Vehicle to Replace

هنگام تعویض مد وسیله نقلیه، ماشین هایی را که در بازی هستند انتخاب کنید و مطمئن شوید که ماشین را با وسیله نقلیه دیگری مانند قایق تعویض نکنید.

11. کلیک روی گزینه «Install»

پس از انتخاب نام و نوع خودرو خود، بر روی گزینه “Install” کلیک کنید تا تمامی تغییرات اعمال شود. با نصب این مد می توانید هر وسیله نقلیه ای را که دوست دارید انتخاب و تغییر دهید.

12. وارد بازی جی تی ای سن اندرس شوید و ماشین جدیدتان را پیدا کنید

پس از نصب مود ماشین خود می توانید وارد بازی San Andreas شوید و از آن استفاده کنید. همچنین، اگر به عنوان مثال از یک مود ماشین استفاده می‌کنید، آن مد جایگزین تمام مدهای اصلی خودروی بازی می‌شود، بنابراین اگر نمی‌خواهید همه مدهای خودروی بازی تغییر کنند، می‌توانید جستجوی خود را در همان منطقه‌ای که وسیله نقلیه مورد نظرتان است محدود کنید. برای. وجود دارد.

مرحله 3: Vehicle Builder را نصب کنید

1. دانلود CLEO برای بازی جی تی ای سن اندرس

در روش نصب مود ماشین در بازی GTA San Andreas می بینیم که نصب Vehicle Spawner هم مهم است و برای این کار باید روی دکمه زیر کلیک کنید. دانلود CLEO برای نسخه GTA San Andreas. این برنامه زمانی به کارتان می آید که ماشین های مختلفی را به بازی خود اضافه کنید، می توانید با نصب Car Spawner کار خود را آسان کرده و فورا وسیله نقلیه مورد نظر خود را پیدا کنید.

دانلود CLEO برای GTA San Andreas

2. فایل نصب CLEO را اجرا کنید

وقتی CLEA نصب شد، باید مسیر نصب بازی GTA San Andreas را به آن نشان دهید.

3. دانلود اسکریپت Vehicle Spawner CLEO

می توانید یکی از محبوب ترین اسکریپت های CLEO را از اینجا دانلود کنید:

آینده …

پس از دانلود روی آن دوبار کلیک کنید تا محتویات آن را ببینید.

4. باز کردن پوشه cleo که در مسیر نصب بازی GTA اضافه شده است

در پوشه نصب بازی GTA San Andreas به راحتی می توانید پوشه CLEO را پیدا کنید. این پوشه را باز کنید.

5. کپی فایل‌های Vehicle Spawner

فایل CS را از پوشه Spawner استخراج کرده و به همراه فایل TXT که در پوشه cleo-text قرار دارد، در پوشه CLEO قرار دهید. با این کار حالت Vehicle Spawner نصب می شود.

6. اجرای بازی سن اندرس و کلیک روی دکمه 7 کیبورد

در آخرین مرحله از روش نصب ماشین مود در بازی GTA San Andreas با کلیک بر روی دکمه 7 کیبورد می توانید منوی Spawner وسیله نقلیه را مشاهده کرده و ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرتبط:  چرا مجاز به ثبت مجوز انتخاب واحد نیستم

برای بارگیری مد جدید خود، باید دستگاهی را که با دستگاه دیگری جایگزین کرده اید انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر ماد ماشین چیتا را با ماشین آئودی جایگزین می کنید، باید از منوی باز شده گزینه چیتا را انتخاب کنید.

مود GTA SA را از سایت پلی مگ به صورت رایگان با روش نصب دانلود کنید!

اگر در مورد آموزش نصب مود ماشین در GTA San Andreas و نحوه اضافه کردن مود ماشین در GTA San Andreas سوالی دارید، لطفاً آن را در قسمت نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

منبع: وب سایت پلی مگ

برای امتیاز روی این پست کلیک کنید

[کل: 28 میانگین: 4.2]

اطلاع

به جای استفاده از روش زیر، می‌توانید از «این مود: لینک» استفاده کنید که امکانات بهتری نیز دارد.

بازی GTA در تمامی نسخه های خود امکان قرار دادن آهنگ شخصی و دلخواه را در ضبط وسایل نقلیه مانند ماشین و موتور سیکلت دارد… در این مقاله قصد داریم این قابلیت را آموزش دهیم.

نسخه GTA San Andreas

وارد درایو C شده و این سه پوشه را به ترتیب باز کنید: پوشه Users، سپس پوشه با نام کاربری کامپیوتر، سپس My Documents.

در پوشه My Documents می توانید پوشه GTA San Andreas User Files را مشاهده کنید و اگر این پوشه وجود نداشت پوشه ای با همین نام ایجاد کنید. (البته اگر یک بار بازی را ذخیره کرده باشید این پوشه قبلا ایجاد شده است)

در پوشه GTA San Andreas User Files، به پوشه User Tracks بروید. (احتمالا خالی است)

آهنگ های مورد علاقه خود را در این پوشه قرار دهید.

وارد بازی شوید (نیازی به بستن و باز کردن مجدد نیست)

کلید Esc را روی صفحه کلید فشار دهید.

گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

گزینه Audio Setup را انتخاب کنید.

User Track Options را انتخاب کنید.

حالت پخش را روی رادیو تنظیم کنید.

روی Scan User Tracks کلیک کنید و منتظر بمانید تا آهنگ ها بارگذاری شوند.

به بازی برگردید و دکمه Insert را روی صفحه کلید فشار دهید تا به موج User Track Player دسترسی پیدا کنید. (در اکثر لپ تاپ ها، دکمه Insert همزمان با دکمه fn فشار داده می شود)

نسخه GTA V

وارد درایو C شده و این سه پوشه را به ترتیب باز کنید: پوشه Users، سپس پوشه با نام کاربری کامپیوتر، سپس My Documents.

پوشه Rockstar Games و سپس GTA V و سپس User Music را باز کنید.

آهنگ های خود را در این پوشه کپی کنید.

کلید Esc را روی صفحه کلید فشار دهید.

به بخش تنظیمات بروید.

در قسمت Audio دو گزینه وجود دارد: اجرای آنالیز سریع موسیقی و اجرای آنالیز کامل موسیقی، اولی برای آنالیز سریع موسیقی و دومی برای آنالیز کامل موسیقی است که البته هنوز تفاوت آن را نمی دانیم. 😀

روی هر دو کلیک کنید، یک کانال رادیویی اختصاصی از پوشه آهنگ ها ایجاد می شود.

گزینه دیگری به نام Self Radio Mode وجود دارد که با استفاده از آن می توانید ترتیب پخش آهنگ را مشخص کنید.

نام بازی , فیلم , مصاحبه و
… را وارد نمایید

درج کنید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوب بود این مقاله! واقعا دست مریزاد به نویسنده. یاد گرفتم چطور به جی تی ای وی ماشین اضافه کنم. این مقاله بهم کمک زیادی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا