چرا مبل نو صدا میده

چرا مبل جدید هنگام نشستن صدا ایجاد می کند؟ این یکی از سوالاتی است که اگر مبل جدیدی بخرید و مبلمان خود را با سلیقه و لذت چیدمان کنید، وقتی می خواهید روی مبل جدید خود بنشینید می بینید که سروصدا می کند و می توان گفت با توجه به خرید قیمت مبل اصلا پایین نیست، ما بدترین احساسات را تجربه نمی کنیم. زیرا اولین چیزی که به ذهن می رسد و متأسفانه تا حدودی درست است، کیفیت پایین مبل خریداری شده است.

در گروه تحریریه شرکت تولید و پخش مبل پالو سانتو، در مقاله چرا وقتی روی مبل نو می نشینید سروصدا ایجاد می کند و برای شما با مطالعه مقاله راهنمای خرید مبل، تمام تلاش خود را کرده ایم تا به سوالات شما پاسخ دهیم. می توانید یک مبل با کیفیت را از یک فروشگاه مبلمان معتبر خریداری کنید. پس به ما بپیوندید

یک مبل با کیفیت بخرید

جای تاسف است که کمی بعد از خرید مبل می گذرد و می بینید که صدای جیر می کشد زیرا همانطور که گفته شد قیمت خرید مبل بالاست و این نشان از بی کیفیتی ساختار اصلی مبلمان یا بد بودن فنر دارد. و غیره. بسیاری از عوامل دیگر وجود دارد. برای خرید مبل باکیفیت قبل از هر چیز باید اجزای داخلی مبل را بشناسید و برای خرید مبل با کیفیت اطلاعاتی به دست آورید.

اجزای مبل

اجزای مبل بسیار زیاد است که در زیر به معرفی برخی از مهمترین آنها می پردازیم و در مقاله راهنمای خرید مبل می توانید به طور کامل با اجزای مبل آشنا شوید.

چوب مبل

چوب مبل بسیار مهم است زیرا جزء اصلی مبل است.

نوع و گونه چوب

مقاومت چوب

ظرافت و زیبایی مجسمه

پایه های مبل

پایه های مبل نیز بسیار مهم هستند زیرا وزن را تحمل می کنند. به موارد زیر توجه کنید:

پایه های مبل تکان نمی خورد.

هنگام نشستن نباید جیرجیر کند.

پایه ها و دستگیره ها را بررسی کنید تا از شکستگی آنها مطمئن شوید.

گل های منبت کاری شده روی تاج و دسته باید مطابقت داشته باشند.

پایه ها را به دقت بررسی کنید، زیرا اگر پایه های مبل مشکلی دارند، باید از خرید آن خودداری کنید زیرا تمام وزن مبل روی پایه های آن قرار می گیرد و

مهم ترین قسمت مبل، داشتن پایه های سالم و محکم است و لازم است بدنه و پاها از یک نوع چوب ساخته شده باشند.

متأسفانه برخی از تولیدکنندگان با استفاده از چوب مرغوب در قسمت هایی از مبل که در جلوی دید قرار دارند و در قسمت های دیگر از چوب های بی کیفیت سعی در گمراه کردن مشتریان دارند.

کلاف مبل

کلاف یکی از مهم ترین قسمت های مبلمان است و تمام قسمت های مختلف یک مبل را به هم متصل می کند، اسکلت هر مبل است و استحکام آن بسیار مهم است. هرچه این فنر کیفیت بهتری داشته باشد، عمر مبل شما بیشتر می شود.

برای تست مبل تختخواب شو روی آن بنشینید و کمی حرکت کنید و اگر دیدید مبل هنگام جابجایی می ترکد یعنی مبل تختخواب شو بی کیفیت است و گزینه مناسبی برای خرید نخواهد بود.

دلیل سر و صدای مبل جدید

پس از خرید مبل، اگر هنگام نشستن روی مبل صدایی از مبل خود می شنوید، اولین دلیلی که به ذهن شما خطور می کند کیفیت پایین مبل است که خریداری کرده اید. با این حال، گاهی اوقات صدای مبل پس از چند روز از بین می رود. چون مبل خشک است در ادامه به دلیل سر و صدای مبل هنگان جدید می پردازیم:

از مواد اولیه ارزان قیمت استفاده کنید

ساختار داخلی بی کیفیت مبل

اتصالات سیم پیچ شل و ضعیف

کیفیت فریم و فریم مبل مشکل دارد و اسفنج و فوم مبل آسیب دیده است.

چگونه یک مبل نادرست و ضعیف را برجسته کنیم

تسمه های گشاد مبل

سنباده زدن چوب های استفاده شده در مبل

اتصال ضعیف قطعات مبل به یکدیگر

شل شدن قطعات مانند پیچ ​​و مهره مبل

استفاده از چوب بی کیفیت

خرید مبل از فروشگاه نامعتبر

فنرهای شکسته یا ترک خورده یا اجزای داخلی مبل

نگهداری و استفاده نادرست از مبل

ناهماهنگی در قسمت های داخلی مبل

در مبل تختخواب شو مشکلی وجود دارد

از کجا یک مبل با کیفیت بخریم؟

مطمئناً پس از مطالعه مطالب فوق اهمیت خرید مبل راحتی از فروشگاه های معتبر برای شما بیشتر شده است. باید به شما بگوییم که متاسفانه برخی از تولیدکنندگان به منظور کاهش هزینه و افزایش از مواد بی کیفیت و بی کیفیت استفاده می کنند. اما قطعات داخلی و اسکلت اصلی مبل از چوب درجه دو و سه ساخته شده است و این یکی از دلایل صدای مبل جدید است. پیشنهاد ما خرید مبل باکیفیت از کارخانه مبل سازی پالو سانتو می باشد.

مرتبط:  چرا باید از طبیعت مراقبت کرد

گروه تولیدی مبل پالو سانتو تولید کننده انواع مبلمان استیل نئوکلاسیک مدرن و کلاسیک می باشد و با خرید مبل از پالو سانتو می توانید مراحل ساخت مبل را در کارخانه به صورت مرحله به مرحله دنبال کرده و شاهد روند ساخت آن باشید. مبل خودت ما در مجموعه مبلمان پالو سانتو کیفیت محصولات خود را صد در صد تضمین می کنیم. ارسال محصولات ما به سراسر کشور رایگان است و مبل را بسته بندی می کنیم تا آسیبی نبیند. اگر مبل در حین تحویل آسیب ببیند یا آسیب ببیند ما آن را برای شما تعویض می کنیم.

محصولات پالو سانتو

پس از خرید مبل جدید، اکنون زمان چیدمان مبل های خود در داخل خانه است. پس از چیدمان صحیح مبلمان در خانه، اکنون در فکر امتحان مبلمان خود برای اولین بار هستید. روی مبلمان خود نشسته اید و اتفاقاً صدای آزاردهنده ای می شنوید. معمولا خستگی اسباب کشی شما را رها می کند و نگران می شوید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا مبل جدید سر و صدا می کند.

چرا مبل جدید سر و صدا می کند؟

مهم ترین عاملی که باعث صدای مبل نو می شود در ابتدا به کیفیت مبل بستگی دارد. اگر در همان ابتدا صدایی شنیدید، می توانید با اطمینان بگویید مبل خریداری شده بی کیفیت است. استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت منجر به ساخت سازه های بی کیفیت و غیر قابل اعتماد می شود. اگر بخواهیم این مشکل را بیشتر توضیح دهیم، در واقع باید گفت که یک مبل بی کیفیت در مدت زمان کوتاهی باعث سست شدن و سست شدن اتصالات کویل می شود و زمانی که روی مبل می نشینید صدا را می شنوید. از مبل غرغر بنابراین یکی از مهم ترین عواملی که صدای مبل نو را تعیین می کند، نوع مبلمان و اتصالات آن است.

طراحی بد مبلمان

همانطور که گفتیم یکی از عواملی که باعث ایجاد صدا در مبل می شود، طراحی نامناسب مبل در قسمت مبل است. معمولا مبل ها بسیار نرم هستند یا در قسمت تکیه گاه خود مواد خوبی ندارند. می توانند باعث کشش در اتصالات داخلی مبلمان و قاب کار شوند. این دقیقاً زمانی است که صدای ناخوشایندی را از مبل راحتی می شنوید که به تازگی خریداری کرده اید.

عدم کیفیت مواد مورد استفاده

یکی از نکاتی که هنگام خرید مبل باید به آن توجه کنید. نوعی متریال مورد استفاده در مراحل ساخت مبلمان است. بدیهی است که هر چه کیفیت محصولات بالاتر باشد، عمر بیشتری نیز خواهد داشت. در نتیجه این مبل از گارانتی واقعی بهره می برد و مبل جدیدی که خریداری کرده اید دیگر هیچ صدایی ایجاد نخواهد کرد. برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی باید با ساختار مبلمان بیشتر آشنا شویم که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

کلاف مبلمان

یکی از مهم ترین قسمت های مبلمان که ساختار و سبک مبلمان را شکل می دهد، کلاف مبلمان است. به همین دلیل است که باید در ساخت قرقره های مبلمان دقت کافی داشت تا مبلمان در اندازه استاندارد درست ساخته شوند. بنابراین شناخت انواع مواد به کار رفته در ساخت کوسن مبل به شما در انتخاب بهتر مبلمان کمک می کند. معمولاً مهمترین ماده ای که در ساخت مبلمان استفاده می شود چوب است. بهترین انواع چوب های مورد استفاده در ساخت روکش مبل چوب راش، چوب روسی و چوب سفید می باشد. که به ترتیب چوب راش با کیفیت ترین و چوب سفید کم کیفیت ترین نوع چوب مورد استفاده می باشد.

یکی از دلایل اصلی صدای مبل، مشکل فریم مبل است. در واقع، با گذشت زمان، قاب می تواند حرکت کند و شل شود. که باعث صدای جیر جیر در جایی می شود. همانطور که گفتیم استفاده از مواد بی کیفیت، ساخت نامناسب یا وزن زیاد می تواند در ایجاد صداهای تحریک کننده نقش داشته باشد. وقتی مبل جدید صدا می دهد و صدا از قاب مبل می آید. دو احتمال وجود دارد: ایراداتی در ساخت این مبل وجود داشته باشد یا به دلیل خطا در حین جابجایی آسیب دیده باشد.

نوع قرارگیری پایه های مبلمان

پایه مبل بخشی از ساختار اصلی مبلمان است. هنگام خرید مبل، باید مطمئن شوید که پایه ها از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده اند. زیرا پایه مبل باید تمام وزن مبل و افراد نشسته روی آن را تحمل کند. همچنین پایه ها نقش بسیار مهمی در حفظ سبک مبلمان دارند. هر چقدر هم که پایه های مبل محکم باشند، سبک مبلمان حفظ می شود و به مبلمان شما استحکام و قدرت می بخشد.

بیشتر بخوانید: انواع روکش چوبی در مبلمان

پشتیبانی مبلمان

وقتی به مبلمان خود تکیه می کنید، به اهمیت پشتیبانی از مبلمان پی می برید. اگر هنگام نشستن در قسمت تکیه گاه صدایی شنیدید، مطمئن شوید که تکیه گاه مبل شما مشکل دارد. بنابراین قبل از خرید مبل باید به قسمت نگهدارنده مبلمان، نوع متریال استفاده شده و ساختار آن توجه کنید.

مرتبط:  چرا ایران با طالبان همکاری می کند

اتصالات شل و مبل کوبنده

مبل ها از اتصالات و قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که فریم و سایر اجزای مبل را به یکدیگر متصل می کنند. اگر این مهر و موم ها به درستی و به درستی بسته نشوند، در اثر استفاده مداوم شل می شوند. هنگامی که به مبل فشار وارد می شود، صدای تق تق یا صدای تق تق از داخل مبل شنیده می شود.

چرا وقتی روی مبل می نشینید صدا ایجاد می کند؟

صدای ناشی از نشستن روی مبل نو همیشه به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت نیست. به عنوان مثال، اگر صدای خش خش از مبلمان خود را می شنوید، این صدا کاملا طبیعی است. مبل شما دارای اسکلت چوبی محکم و بادوام است که محصولی طبیعی مانند چرم است. ویژگی های خاص خود را دارد. جابجایی اتصالات مختلف یکی از عوامل مهم سر و صدای مبلمان است. این چیزی نیست که نیاز به اصلاح یا مراقبت داشته باشد. راستی گاهی می گویند ممکن است بعد از چند روز طراوت مبلمان از بین برود و به حالت عادی خود برگردد و دیگر صدایی از مبلمانتان نشنید.

روکش و اجزای بیرونی مبل

روکش مبل می تواند منبع دیگری برای سر و صدا باشد. اگر پارچه، زیره مبل و حتی کوسن مبل شل و ول و از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد، می تواند منجر به اصطکاک و حرکت شود. هنگامی که روی مبل می نشینید یا حرکت می کنید، صدای جیرجیر یا خش خش ایجاد می کند.

اهمیت وجود فنر در مبل

برای راحتی بیشتر، کاناپه ها دارای فنرهایی هستند که راحتی بیشتری را در هنگام نشستن برای شما فراهم می کند. در صورتی که فنرهای مورد استفاده در مبلمان بی کیفیت یا بد نصب شده باشند. آنها هم مجروح می شوند. در این حالت هنگام نشستن و ایستادن روی مبل صدا ایجاد می کند. این امر به ویژه در مبل هایی با سیستم صندلی فنری قابل توجه است.

حتما مطمئن شوید که صدا از مبل است

گاهی اوقات صدایی که از مبل می شنوید از خود کاناپه نمی آید. این ممکن است نتیجه تعامل بین مبل و کف یا سطوح دیگر مانند کفپوش ناهموار باشد. شل شدن پیچ ها یا براکت ها و همچنین عدم وجود لایه های محافظ می تواند منجر به صداهای خراش شود.

تعمیر صدای مبل

تا اینجا در این قسمت از مقاله به برخی از دلایل ایجاد سر و صدا پرداختیم، حال در ادامه مقاله قصد داریم به راهکارهایی که باعث ایجاد صدای مبل می شوند بپردازیم و شما عزیزان را با این راهکارها آشنا کنیم. لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

منبع صدا را مشخص کنید

اولین قدم در برخورد با مبل های پر سر و صدا، شناسایی منبع صدا است. به منبع این صداها دقت کنید و برای شناسایی دقیق آنها وقت بگذارید. کدام قسمت از مبلمان شما مشکل دارد؟ این به شما کمک می کند تا تلاش خود را روی یک موضوع خاص متمرکز کنید.

پیچ و اتصالات شل را سفت کنید

اگر نویز ناشی از شل شدن پیچ ها یا اتصالات است، می توانید از پیچ گوشتی یا آچار برای سفت کردن آنها استفاده کنید و از محکم و محکم بودن همه اتصالات اطمینان حاصل کنید. در مورد لازون حتما از چسب چوب یا ساپورت اضافی استفاده کنید.

قسمت های متحرک مبل را روغن کاری کنید

استفاده از روغن روان کننده در قطعات متحرکی که صدا ایجاد می کنند. این امر باعث کاهش اصطکاک و همچنین کاهش نویز می شود. برای حل این مشکل عموماً از روان کننده های مبتنی بر سیلیکون یا گرافیت پودری استفاده می شود.

در زمان بروز مشکل مبل حتما با یک متخصص صحبت کنید

اگر پس از بررسی مبل برای مشکل، صدا همچنان ادامه دارد و شما نمی توانید منبع صدا را به درستی پیدا و تعمیر کنید. علاوه بر این، اگر نمی دانید چگونه این مشکل را برطرف کنید، بهتر است با یک تعمیرکار حرفه ای مبل مشورت کنید. می توانند در این زمینه مشاوره تخصصی به شما ارائه دهند و مشکل را به طور دقیق تشخیص دهند. مناسب ترین راه حل ها را برای مشکل پیش آمده در مبل خود ارائه دهید.

آخرین کلمه

ممکن است هنگام نشستن روی مبل جدید با مشکل شنیدن صدا مواجه شده باشید. در این مقاله سعی کرده ایم در مورد علل این صدا و دلایلی که می تواند باعث ایجاد این صدا شود صحبت کنیم. توضیحاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در هر صورت، مبلمان شما نو هستند و مبل های جدید معمولا خشک هستند. این ممکن است یکی از دلایلی باشد که مبل شما سر و صدا می کند. اما به طور کلی مبلمان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این قسمت ها می توانند منبع صدای مبلمان باشند.

مرتبط:  چطور بسته اینترنت ایرانسل بگیرم

در پایان این مطلب لازم به ذکر است که در کارخانه پی جی ما و بازار مبل امام علی (ع) که نماینده فروش این کارخانه می باشد. همیشه با مواد مرغوب مانند چوب استفاده شده که چوب راش و روسی است ساخته می شود. همچنین در تولید این مبلمان از پارچه های وارداتی و اسفنجی با تراکم 35 کیلوگرم استفاده شده است. ضمنا تمامی آثار تولید شده در این کارخانه از گارانتی دو ساله واقعی و عالی بهره مند می باشند. حتی پس از گذشت این 24 ماه، این شرکت همچنان آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

برای مطالعه سایر مقالات کلیک کنید.

چرا مبل جدید سر و صدا می کند؟ چگونه یک مبل خوب انتخاب کنیم؟ با ما بمان. وقتی نوبت به خرید مبل جدید می رسد، یکی از آخرین چیزهایی که می خواهید نگران آن باشید، مبل جیر جیر است. یک مبل جیرجیر نه تنها می تواند آزاردهنده باشد، بلکه نشانه ای از ساختار ضعیف و دوام آن است. در لایف هوم، اهمیت فضای نشیمن راحت و آرامش بخش را درک می کنیم، به همین دلیل است که برای طراحی و تولید مبل هایی که نه تنها شیک و کاربردی هستند، دقت زیادی می کنیم، بلکه برای ماندگاری نیز ساخته شده اند.

دلیل اصلی ایجاد صدا در مبل جدید

یکی از دلایل اصلی ایجاد صدا در مبل جدید، ساخت نامناسب آن است. مواد ارزان قیمت و تولید نامرغوب می‌تواند منجر به شل شدن اتصالات و فریم‌های ضعیف شود که باعث می‌شود مبل هنگام نشستن روی آن خراش یا جیرجیر کند. در خانه لایف، ما فقط از با کیفیت ترین مواد استفاده می کنیم و صنعتگران ماهر را به کار می گیریم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مبل با بالاترین کیفیت ساخته شده است. فریم های ما از چوب سخت ساخته شده اند، به اندازه کافی قوی و بادوام هستند تا وزن افراد مختلف را بدون خم شدن یا تاب برداشتن تحمل کنند. ما همچنین برای کوسن های خود از فوم با چگالی بالا استفاده می کنیم که نه تنها راحت است بلکه در برابر افتادگی و صاف شدن به مرور زمان نیز مقاوم است.

چرا مبل جدید سر و صدا می کند؟ آیا همه مبل ها به دلیل طراحی ضعیف صدا ایجاد می کنند؟

یکی دیگر از دلایل ایجاد سر و صدای مبل جدید طراحی نامناسب آن است. مبل هایی که بیش از حد نرم هستند یا از پشتیبانی کافی برخوردار نیستند، می توانند مفاصل و قاب را کشیده و منجر به خراش و صدای جیر شوند. ما در خانه لایف اهمیت ارگونومی و طراحی مناسب را درک می کنیم، به همین دلیل است که در ساخت مبل هایی که هم راحت و هم پشتیبانی می کنند دقت زیادی می کنیم. مبل های ما ترکیبی از بالشتک های نرم و مخملی و قاب های محکم و حمایت کننده دارند که اطمینان حاصل می کند که پشت و بدن شما در هنگام استراحت به درستی حمایت می شوند.

علاوه بر تعهد ما به ساخت و طراحی با کیفیت، ما همچنین طیف گسترده ای از سبک ها و گزینه ها را متناسب با هر دکوراسیون و سلیقه ای ارائه می دهیم. چه به دنبال طراحی شیک و مدرن باشید و چه به دنبال ظاهری کلاسیک و سنتی باشید، ما مبل راحتی داریم که نیازهای شما را برآورده می کند. مبل‌های ما در رنگ‌ها و پارچه‌های مختلف موجود هستند و همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌دهیم تا بتوانید مبل‌هایی درست کنید که واقعاً مناسب شما باشد.

نتیجه

با خرید مبل های لایف هوم دیگر تعجب نخواهید کرد که چرا مبل نو صدا می کند. زیرا مبل های لایف هوم دارای گارانتی بوده و دارای گارانتی می باشد. این بدان معنی است که از مواد با کیفیت ساخته شده است. ما در خانه لایف متعهد به ارائه با کیفیت ترین مبل ها و بهترین خدمات ممکن به مشتریان خود هستیم. مبل های ما با دقت طراحی و تولید شده اند تا اطمینان حاصل شود که نه تنها عالی به نظر می رسند، بلکه فضای زندگی راحت و آرامش بخشی را برای سال های آینده برای شما فراهم می کنند. وقتی Life Home را انتخاب می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که مبل راحتی دریافت می‌کنید که نه تنها شیک و کاربردی است، بلکه برای دوام ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا