چطور بسته اینترنت ایرانسل بگیرم

*مبلغ مالیات بر ارزش افزوده دقیقاً معادل مالیاتی است که هنگام خرید مجدد می پردازید.

قیمت (بدون احتساب مالیات):

میزان مالیات بر ارزش افزوده:

قیمت نهایی (شامل مالیات):

منتشر شده در تاریخ 1400/02/27. به روز شده در 1400/02/27 در 10:27 ق.ظ. 340544 بازدید

آیا می دانستید ایرانسل دومین اپراتور تلفن در ایران است؟ علاوه بر این اپراتور ایرانسل اولین داده های ایران را در اختیار دارد. فعالیت ایرانسل از سال 1383 آغاز شد. ایرانسل، دومین اپراتور بزرگ کشور، بسته اینترنت رایگان با برنامه زمانی متنوع و حجم بسته مقرون به صرفه را برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر گرفت.

ایرانسل ابتدا در چند استان شروع به فعالیت کرد اما در حال حاضر تمامی استان ها و شهرستان ها را پوشش می دهد. از خدمات اپراتور همراه اول می توان به اپلیکیشن ایرانسل من، اینترنت پرسرعت، پیامک صوتی، درخواست یا شارژ تماس و … اشاره کرد.

اینترنت رایگان ایرانسل + خرید سیم کارت

اپراتور ایرانسل طرح فوق العاده ای را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. با خرید سیم کارت با 50 درصد تخفیف می توانید از 26 گیگابایت اینترنت رایگان با مدت اعتبار 1 ماه، 1 گیگابایت اینترنت ایرانسل رایگان با مدت اعتبار 20 روز، 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسل با مدت اعتبار 20 روز برای خرید سیم کارت ایرانسل می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل اقدام به خرید کنید.

اینترنت هدیه26 گیگا بایتمدت اعتباریک ماهاینترنت 1 گیگا بایتمدت اعتبار1ماه (تا 6 ماه)پیامک100دقیقهمدت اعتبار20 روز

مکالمه رایگان (10 بار) ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای مشترکین دائمی و اعتباری خود مکالمه رایگان در نظر گرفته است. مشترکین می توانند با 2 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت 20 دقیقه به صورت رایگان صحبت کنند. مدت اعتبار 30 روز در روز از ساعت 6:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر می باشد. برای فعال کردن این طرح کافیست کد دستوری (4444 ستاره، یک ستاره، 4 مربع) #4*1*4444 را شماره گیری کنید. و از این هدیه ویژه برای مشترکین ایرانسل استفاده کنید.

مکالمه هدیه20 دقیقهمدت اعتبار بستهیک ماهکد دستوری#4*1*4444*

30 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل (تعویض سیم کارت)

مشترکین اعتباری می توانند سیم کارت خود را با قیمت 50 تومان به دائمی، 30 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل به مدت یک ماه، مکالمه نیم بها دقیقه ای 30 تومان، 6 ماه خط شبکه و فعال سازی از ماه دوم به صورت دائمی تغییر دهند. هر ماه از یک گیگابایت اینترنت ایرانسل رایگان بهره مند خواهید شد. برای فعال کردن این الگو، کد دستوری (ستاره 70 مربع) #70 را شماره گیری کنید.

اینترنت هدیه30 گیگا بایتمدت اعتبار بستهیک ماهمکالمه نیم بها (30 تومان)اینترنت1گیگا بایتکد دستوری#70*

اینترنت و مکالمه رایگان + خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

مشترکین اپراتور ایرانسل هنگام خرید سیم کارت دائمی هدایای ویژه ای دریافت می کنند. 30 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل با اعتبار 30 روز، 1000 دقیقه مکالمه رایگان 1 گیگابایت، مکالمه نیم بها برای 6 ماه، 1 گیگابایت اینترنت رایگان تا 5 ماه و یک سیم کارت رایگان برای شما ارسال می شود. با خرید سیم کارت دائمی از بسته های بزرگ و ترافیک بالا بهره مند خواهید شد. برای خرید می توانید به اپلیکیشن مرد ایرانسل دسترسی داشته باشید.

اینترنت هدیه30 گیگا بایتمدت اعتبار بستهیک ماهپیامک1000 دقیقهاینترنت1گیگا بایتمدت اعتبار5 ماهمکالمه نیم بها

20 گیگابایت اینترنت رایگان با تغییر سیم کارت به G4

مشترکان ایرانسل با تغییر سیم کارت به نسل G4 از امکانات ویژه ای بهره مند خواهند شد. 20 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل به مدت 14 روز از ساعت 2 صبح تا 10 صبح قابل استفاده است. اگر سیم کارت خود را برای نسل G4 تغییر نداده اید، همین حالا با اتصال به اپلیکیشن ایرانسل من از این هدیه بهره مند شوید.

اینترنت هدیه20 گیگابایتمدت اعتبار بسته14 روزساعت استفاده2 بامداد تا 10 صبح

اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان برای مشترکین مودم TD-LTE

مشترکین نسل 4G اپراتور ایرانسل با وارد کردن اطلاعات کاربری (ایمیل، شماره تلفن) و به روز رسانی از 5 گیگابایت اینترنت رایگان به مدت 7 روز بهره مند می شوند. این جعبه هدیه پس از تایید (ایمیل و تلفن همراه) برای شما ارسال می شود و این بسته فعال می شود.

مرتبط:  چرا از ازدواج بدم میاد

اینترنت هدیه5 گیگابایتمدت اعتبار بسته7 روز

1 گیگابایت اینترنت رایگان (حذف قبض کاغذی)

مشترکان دائمی می توانند در طرح حذف قبوض کاغذی سیم کارت شرکت کنند. و یک گیگابایت اینترنت ایرانسل رایگان هدیه بگیرید. این طرح باعث حفظ محیط زیست می شود. برای دسترسی به این طرح نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید و کاملا رایگان است. این یک هدیه ویژه برای مشترکین عادی است. یک گیگابایت اینترنت با اعتبار 7 روز از ساعت 2 صبح تا 22 شب برای شما فعال می شود. برای فعال کردن این طرح کافیست یک عدد به شماره 2465 ارسال کنید یا وارد اپلیکیشن من ایرانسل شوید.

اینترنت هدیه1 گیگابایتمدت اعتبار بسته7 روزساعت2 بامدادتا10 شبکد دستوریعدد1 را به 2465 اسال کنید

هدیه ویژه از اپلیکیشن ایرانسل من

شما می توانید هر روز به اپلیکیشن من ایرانسل دسترسی داشته باشید و با تکان دادن تلفن همراه خود از بسته های اینترنت رایگان، تماس رایگان، پیامک، خرید از اسنپ فود، اسنپ و … ایرانسل بهره مند شوید.

توجه: برای دریافت هدیه باید آخرین نسخه اپلیکیشن من ایرانسل را نصب و آپدیت کنید.

وقتی وارد اپلیکیشن می شوید، در صفحه اول یک تخم مرغ خوش شانس وجود دارد، روی آن کلیک کنید تا از هدایای ویزا لذت ببرید. برای نصب برنامه ایرانسل من کلیک کنید.

یک گیگابایت اینترنت رایگان

اپراتور ایرانسل برای مشترکینی که سیم کارت آنها یک ماه است در صورت روشن کردن سیم کارت خود خاموش شده است. آنها به صورت خودکار از یک گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل برای مدت 7 روز بهره مند می شوند.

توجه: برای استفاده از این طرح نیازی به وارد کردن کد نیست.

توجه: هدیه از طریق پیامک ارسال می شود.

تخفیف ویژه اینترنت ایرانسل (در زمان های مختلف)

اپراتور ایرانسل بسته ای باورنکردنی را به مشترکین خود ارائه می دهد. یک گیگابایت اینترنت یک ساعت اعتبار دارد، قیمت خرید از 0 تا 2 هزار تومان در ساعات مورد نظر متغیر است. برای استفاده از این طرح کافیست کد سفارش (4444 ستاره، 2 ستاره، 1 ستاره مربع) #1*2*4444* را شماره گیری کنید. و از این طرح جالب لذت ببرید.

اینترنت هدیه1 گیگابایتمدت اعتبار بسته1 ساعتقیمت0 تا2هزارکد دستوری#1*2*4444*

25% شارژ رایگان ایرانسل

مشترکین ایرانسل می توانند با وارد کردن کد شارژ 12 رقمی *144* از 25 درصد شارژ شگفت انگیز ایرانسل برخوردار شوند.

ایرانسل 1 گیگابایت اینترنت رایگان

مشترکین ایرانسل با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من، دانلود و نصب اپلیکیشن، یک هدیه اینترنت یک روزه رایگان دریافت می کنند. مدت اعتبار بسته یک روزه می باشد.

خرید کنید

یک گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل

می توانید دوستان خود را به طرح تبدیل سیم کارت 4G دعوت کنید و یک گیگابایت اینترنت ایرانسل رایگان هدیه بگیرید. این هدیه هنگام اتصال به اینترنت 4G به شما تقدیم می شود. برای استفاده از این طرح، دوست شما باید تلفن 4G داشته باشد. این یک پروژه بسیار شگفت انگیز برای کاربران اپراتورهای ایرانسل بود و با استقبال خوبی روبرو شد.

چگونه بسته اینترنت 100 گیگابایتی ایرانسل را فعال کنیم؟

با وجود شیوع ویروس کرونا، اپراتور ایرانسل اعلام کرد که از رفت و آمد و فعالیت های غیرضروری در اپراتور ایرانسل جلوگیری می کند. مشترکین اینترنت ثابت (TD_LTE) از صد (100) گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل بهره مند خواهند شد. برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری (ستاره مربع 98) #98 را شماره گیری کنید. این بسته اینترنتی تا 8 اسفند قابل استفاده است.

توجه: بسته ها از قبل فعال هستند. پس از پایان طرح 100 گیگابایتی، آنها در دسترس می شوند.

اپراتور ایرانسل با این طرح سعی کرد مشترکان خود را غافلگیر کند. این طرح با استقبال خوب مشترکین روبرو شد. ایرانسل با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، کاربران می توانند با امنیت بهداشتی نسبتا مطلوب در منزل به فعالیت خود ادامه دهند.

مرتبط:  چرا خزندگان کمتر به اب نیاز دارند

نحوه فعال سازی هدیه 100 گیگابایتی اینترنت رایگان ایرانسل

مشترکین آسیاتک با دسترسی به درگاه خود یعنی اینترنت پرسرعت 100 گیگابایتی ایرانسل فعال خواهند شد.

برای مشترکین پارس آنلاین 100 گیگابایت اینترنت ایرانسل به صورت خودکار فعال می شود.

متاسفانه طرح اینترنت رایگان ایرانسل هنوز برای مشترکین مخابرات فعال نشده است. به زودی این طرح برای آنها فعال خواهد شد.

مشترکین وب با ورود به قسمت کدهای تخفیف 400 گیگابایت اینترنت داخلی یا 100 گیگابایت (بین المللی) به مدت 13 روز دریافت می کنند.

مشترکین مودم مبین نت TD-LTE هنوز هدیه خود را پیدا نکرده اند. اما امیدواریم به زودی این طرح را دریافت کنند.

20 گیگابایت اینترنت رایگان از ایرانسل هدیه بگیرید.

اپراتور ایرانسل طرحی حیرت انگیز در سر دارد. اگر شماره غیرایرانسلی دارید آن را به ایرانسل پورت کنید و 20 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرید.

اینترنت هدیه20 گیگا بایت

20 گیگابایت اینترنت رایگان برای معلمان

وزیر ارتباطات از ارائه 20 گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان خبر داد. این هدیه فقط برای معلمان آموزش و پرورش تایید شده در دسترس است. لطفاً توجه داشته باشید که این اهدا باید مراحل قانونی را طی کند و ممکن است با کمی تاخیر انجام شود. این سرویس برای معلمان دارای سیم کارت فعال می شود. این سرویس هدیه قابل تمدید نیست. هر فرد می تواند از اپراتور هدیه دریافت کند.

اینترنت هدیه20 گیگا بایتکد دستوریاستعلام موجودی# ۱۰*۱۰۰*

14 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید

اپراتور ایرانسل برای مشترکانی که هنوز از نسل 4G استفاده نمی کنند. او نقشه ای باورنکردنی در سر دارد. با تغییر سیم کارت خود به نسل 4G، 14 گیگابایت اینترنت رایکان ایرانسل هدیه بگیرید.

از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانید تغییر دهید و اگر حضوری انجام دهید باید 80 تومان بپردازید اما از طریق اپلیکیشن کاملا رایگان است. سیم کارت ایرانسل خود را به نسل G4 تبدیل کنید تا هم اکنون 14 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید.

50 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هنوز اپلیکیشن ایرانسل من را نصب نکرده اید با نصب نسخه تحت وب 50 گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید.

اگر کاربر اندروید نیستید، می توانید این هدیه ویژه را از طریق اپلیکیشن PWA ایرانسل دریافت کنید. برای بهره مندی از 50 گیگابایت اعتبار یک روزه کافی است نسخه تحت وب اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید.

کیف پول دیجیتال ایرانسل

با اولین کیف پول دیجیتال (10 تومان) می توانید 2 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید. مدت اعتبار یک روز است. برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری (*555*11#) را شماره گیری کنید. کاربران ایرانسل می توانند با خرید شارژ کیف پول دیجیتال از خدمات و مزایای ساده بهره مند شوند. این کار را می توانید از طریق کد سفارش (6 ستاره، 1 ستاره مربع) #1*6* یا از طریق برنامه ایرانسل من انجام دهید.

هدیه اینترنتی رایگان دوستان را به چارخونا دعوت کنید

اپراتور ایرانسل این طرح را در نظر گرفته است تا مشترکین با دعوت از دوستان خود به چارخون از 500 مگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوند. می توانید هر روز 4 نفر را دعوت کنید و 2 گیگابایت هدیه بگیرید. بنابراین شما 14 گیگابایت در هفته دریافت می کنید و این فوق العاده است. برای فعال سازی این طرح کافیست چارخون را دانلود کرده و لینک ویژه را برای دوستان خود ارسال کنید. وقتی دوستانتان چارخون را نصب کردند، می توانید از اینترنت رایگان ایرانسل برخوردار شوید.

بسته اینترنت 80% رایگان ایرانسل برای مشترکین غیرفعال

کلیه مشترکینی که دارای خط تلفن ثابت هستند و از خدمات TD-LTE استفاده نکرده اند. با وارد کردن شماره تلفن ثابت از 80 درصد اینترنت رایگان با مدت اعتبار 30 روز بهره مند می شوند.

معرفی اپراتور ایرانسل

ایرانسل دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه است. جالب است بدانید پرمصرف ترین وسیله در شبانه روز تلفن همراه است. فرقی نمی کند در کجای این سیاره زندگی می کنید. در اکثر کشورهای جهان این موضوع وجود دارد. تلفن همراه تنها 45 سال از اختراع خود می گذرد. ۴۵ سال از اختراع تلفن بی‌سیم می‌گذرد. در ایران حدود 20 سال بعد تلفن بی سیم ساخته شد. و در ایران اولین اپراتور تلفن همراه راه اندازی شد. و کمی بعد ایرانسل اپراتور دوم کشور فعالیت خود را آغاز کرد. برای تماس با سامانه پشتیبانی ایرانسل کلیک کنید.

مرتبط:  چرا باید هوا تمیز باشد

ایرانسل برای اولین بار به اپلیکیشن ایرانسل من، اتصال رایگان اینترنت را برای کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی ارائه کرده است. اگر هنوز نسل جدید این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نکرده اید، از اولین نصب و اتصال به ایرانسل من، بسته اینترنت 50 گیگابایتی رایگان در همان روز فعال سازی دریافت خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید که برای فعال سازی این هدیه برای شما باید نسل بعدی سوپراپ ایرانسل من را نصب کنید.

اگر سیم کارت شما همچنان 3G است، با تبدیل آن به 4G می توانید از 20 گیگابایت اینترنت رایگان به عنوان هدیه استفاده کنید. این هدیه پس از استفاده از سیم کارت جدید 4G فعال می شود و تا 20 روز اعتبار دارد.

شما می توانید از طریق برنامه ایرانسل، سیم کارت 3G خود را به سیم کارت 4G ارتقا دهید، به فروشگاه اینترنتی ایرانسل مراجعه کنید، با سیم کارت فعلی خود کد #34*555 را شماره گیری کنید، به صورت حضوری به مراکز فروش یا مراکز خدمات خدمات ایرانسل مراجعه کنید.

علاوه بر این، دوستان شما نیز می توانند به شما در دریافت اتصال رایگان اینترنت کمک کنند. اگر شماره دوستان ایرانسلی خود را به 3116 بفرستید و از آنها دعوت کنید که سیم کارت خود را به 4G تغییر دهند، به محض اینکه دوست شما از اینترنت 4G استفاده کند، یک گیگ اینترنت رایگان برای هر دو شما فعال می شود.

همچنین می توانید از دوستانی که سیم کارت اعتباری ایرانسل دارند دعوت کنید تا سیم کارت خود را به دائمی تغییر دهند و اینترنت رایگان هدیه بگیرند. ابتدا شماره اعتبار دوستان خود را به 3192 پیامک کنید تا دعوتنامه شما برای آنها ارسال شود. در صورتی که دوستانتان سیم کارت خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند، بسته هدیه ۲ گیگابایتی یک ماهه برای شما فعال می شود.

اپلیکیشن «لنز» تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که از طریق آن می توانید به صورت رایگان به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر دوستان هنوز از “لنز” اطلاعی ندارند، شماره ایرانسل خود را به شماره 3113 بفرستند، در صورت نصب و ثبت نام این برنامه، هر دو شما به مدت یک روز از یک گیگابایت اینترنت پرسرعت بهره مند خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا