چرا لینک بازنشانی اینستا کار نمیکنه

آموزش رفع مشکل لینک بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
رفع مشکل لینک بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
.

آیا رمز ورود اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و در بازیابی رمز عبور از طریق پیامک و شماره موبایل با مشکل مواجه شده اید؟ لینک بازنشانی رمز عبور که اینستاگرام برای شما پیامک ارسال کرده است کار نمی کند؟ وقتی روی لینک بازیابی رمز عبور کلیک می کنید به صفحه اصلی اینستا می رود و کار نمی کند؟ جای نگرانی نیست! در ادامه آموزش حل این مشکل را برای شما قرار داده ایم. با ما بمان.

نحوه رفع مشکل لینک بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق پیامک

همانطور که می دانید بازیابی و فراموشی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل و شماره موبایل امکان پذیر است. فراموش کردن رمز عبور از طریق ایمیل مشکلی ندارد و با کلیک بر روی لینکی که اینستاگرام برای شما ارسال کرده است وارد حساب کاربری خود می شوید. اما اگر شماره موبایل خود را در اینستا فراموش کنید، ممکن است لینکی که از طریق پیامک برای شما ارسال شده درست کار نکند! و به جای صفحه بازیابی به صفحه ورود هدایت می شوید. برای رفع مشکل پیوند بازنشانی رمز عبور، مراحل زیر را دنبال کنید.

توجه داشته باشید که تمام درخواست ها برای فراموش کردن رمز عبور، باز کردن پیوند بازنشانی رمز عبور، تنظیم رمز عبور جدید و غیره. فقط باید از طریق یک مرورگر اینترنتی (مانند کروم و فایرفاکس) انجام شود. و پس از رفع مشکل با برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شوید.

لینک رمز فراموش شده ارسال شده برای شما را باز نکنید. آن را برای خود ایمیل کنید، سپس روی آن در ایمیل کلیک کنید و آن را با مرورگر اینترنت باز کنید.

با رعایت این 2 نکته، به راحتی قادر خواهید بود رمز عبور حساب کاربری خود را بازنشانی کنید.

بسیاری از کاربران هنگام ورود به اینستاگرام با مشکلاتی روبرو هستند. و بیشتر گزارش های دریافتی این است که چرا نمی توانم به اینستا دسترسی پیدا کنم؟ در این آموزش تصمیم داریم تمام عواملی که باعث خطای اینستاگرام در هنگام ورود به سیستم می شوند را بررسی کنیم. در نهایت دلیل عدم ورود شما به اینستاگرام را بیان می کنیم. در چنین حالتی با بروز این خطا به شما اطلاع می دهد که نمی توانید با گوشی یا سیستم کامپیوتری خود وارد حساب کاربری خود شوید. در این آموزش از هاست فا مگ به شما نشان می دهیم که چرا گاهی هنگام ورود به اینستاگرام با خطای لاگین اینستاگرام مواجه می شویم و نحوه رفع مشکل لاگین اینستاگرام در اندروید را مطالعه می کنیم.

مشکل در اتصال به اینستاگرام

مشکل لاگین اینستاگرام بسیار رایج است زیرا این اپلیکیشن قوانین و شرایط خاصی را وضع کرده است و در صورت تخطی از آن ها با خطاهایی مبنی بر عدم ورود به اینستاگرام مواجه خواهید شد. دلیل عدم ورود شما به اینستاگرام در هر دستگاهی می تواند متفاوت باشد، اما رایج ترین آنها زیر پا گذاشتن قوانین، ورود با چندین آدرس IP و استفاده از ربات ها است. در ادامه با توجه به خطای دریافتی و بررسی 8 راه حل، می توانید مشکل اتصال به اینستاگرام خود را برطرف کنید. اساسا یکی از راه حل ها مشکل ورود به اینستاگرام شما را حل می کند.

خطای اینستاگرام هنگام ورود به سیستم و نحوه رفع آن:

1- بلاک شدن توسط اینستاگرام

99 درصد از کاربرانی که هنگام ورود به سیستم با خطا مواجه می شوند این مشکل را دارند. اخیراً گزارش‌های زیادی از کاربران دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه به دلیل فعالیت‌های مشکوک و با خطای ما متوجه فعالیت غیرعادی حساب کاربری شما شده‌اند، برای ورود به حساب اینستاگرام خود با مشکل مواجه هستند، بنابراین متوجه شدیم که ارتباط شما را قطع کردم. مراحل زیر را ظرف 12 روز تکمیل کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به حساب خود بازگردانیم. مواجه شده اند این مشکل زمانی رخ می دهد که شما یک سری فعالیت هایی را انجام داده باشید که با شرایط و ضوابط اینستاگرام مغایرت دارند. در بیشتر موارد، فعالیت های مشکوک یا متناقض برای جلوگیری از دسترسی شما به اینستاگرام در دسترس هستند. اولین قدم این است که بررسی کنید آیا حساب شما مسدود شده است یا خیر. حتماً می‌پرسید چه زمانی گیر می‌کنیم که:

فالو کردن و عدم فالو کردن بیش از حد تعیین شده در اینستاگرام باعث می شود شما را به عنوان یک ربات بشناسید.

پست های مختلف را به طور متناوب در مدت زمان کوتاهی لایک می کند.

هنگام ورود به حساب اینستاگرام از برنامه هایی برای تغییر آدرس IP استفاده کنید (این اقدام مشکوک تلقی می شود زیرا هر بار که وارد حساب اینستاگرام می شوید، دستگاه شما آدرس IP متفاوتی دارد.)

استفاده از برنامه ها یا ربات های شخص ثالث هنگام کار با اینستاگرام

مقالات زیادی را در مدت زمان کوتاهی منتشر کنید

و…

انجام چنین کارهایی روباتیک تلقی می شود و ممکن است فعالیت شما مشکوک تلقی شود. در چنین شرایطی دو راه حل دارید: ابتدا بررسی کنید که آیا حساب کاربری شما مسدود شده است یا خیر، سپس مراحل احراز هویت را انجام دهید. انسداد به دو صورت انجام می شود. ممکن است حساب شما به طور موقت مسدود شده باشد که در عرض 24 ساعت پس از احراز هویت و وضعیت غیر رباتی برطرف خواهد شد. در شرایط خاص، ممکن است برای همیشه مسدود شوید. در چنین شرایطی بهتر است از راهنمای زیر پیروی کنید.

بلاک شدن اینستاگرام: در اکثر مواقع به دلیل فعالیت های مشکوک در اینستاگرام به صورت موقت یا دائم بلاک خواهید شد، در چنین شرایطی امکان ورود به اکانت اینستاگرام وجود ندارد و ارور نمایش داده می شود. اینستاگرام در حال اقدام است زیرا زمان بازگردانی صفحه بسیار محدود است.

مرتبط:  رقص ایرانی چیست؟

آموزش رفع خطای Confirm it’s You to Login، نحوه رفع بلاک شدن اینستاگرام

2- مشکل در سرورهای اینستاگرام

یکی از ارورهایی که کاربران در هنگام ورود به اینستاگرام با آن مواجه می شوند، خطای Sorry, problem with Instagram your request است. خطای ورود به اینستاگرام معمولا زمانی رخ می دهد که آدرس IP شما توسط اینستاگرام مسدود شود. خطای اینستاگرام با عرض پوزش، مشکلی در درخواست شما وجود داشت که هنگام ورود به حساب کاربری رخ می‌دهد به معنای «ببخشید، در درخواست شما خطایی وجود داشت». این خطا به دلایل مختلفی رخ می دهد، از جمله:

اتصال ضعیف به اینترنت یا پوشش ناکافی اینترنت

مشکل با سرورهای اینستاگرام

خطا در اتصال

نقض قوانین و مقررات اینستاگرام

اکنون که دلایل احتمالی خطای Sorry, is a مشکل در درخواست شما در اینستاگرام را فهمیدیم، می خواهیم بدانیم چگونه خطای ورود به سیستم اینستاگرام را برطرف کنیم و آن را برطرف کنیم؟ در ادامه روش های حل مشکل ورود به اینستاگرام را یکی یکی بررسی خواهیم کرد.

لطفاً چند دقیقه صبر کنید و بعداً دوباره امتحان کنید. این یکی دیگر از اشتباهات رایج است که اخیراً گزارش های زیادی در مورد آن دریافت کرده ایم. اساساً این خطا زمانی رخ می دهد که آدرس IP شما در اینستاگرام مسدود شده باشد یا امکان ورود به سیستم وجود نداشته باشد. چندین دلیل اصلی برای این رویداد وجود دارد:

اتصال و روزنامه در نزدیکی

از فیلتر شکن استفاده کنید

استفاده از برنامه های شخص ثالث مرتبط با اینستاگرام

و…

در چنین شرایطی می توانید کمی صبر کنید، شبکه اینترنت را تغییر دهید، اگر برنامه شخص ثالث دارید، آن را غیرفعال کنید. یا با استفاده از آموزش رفع انسداد اینستاگرام که در کادر قرمز در راه حل اول این مقاله ذکر شده است، مشکل را برطرف کنید.

قبل از مطالعه هر روش فنی دیگری، بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا سرورهای اینستاگرام به درستی کار می کنند یا خیر.

می‌توانید از دوستان خود بپرسید که آیا هنگام ورود به اینستاگرام با خطای Sorry, مشکلی در درخواست شما مواجه می‌شوند یا خیر. اگر در دسترسی به اینستاگرام هم مشکل داشته باشند به این معنی است که سرورهای اینستاگرام از کار افتاده است. در چنین شرایطی بهتر است منتظر بمانید و ببینید که آیا مشکل توسط اینستاگرام حل می شود یا خیر. اگر مشکل از سمت سرور باشد، پس از چند دقیقه مشکل برطرف خواهد شد.

3- مشکل دسترسی به اینستاگرام از طریق فیسبوک را حل کنید

همانطور که اشاره کردیم اپلیکیشن اینستاگرام نیز با وجود محبوبیت زیاد در بین کاربران عاری از خطا و مشکل نیست. ممکن است هنگام استفاده از این برنامه با خطاهایی مواجه شوید. یکی از این ارورها خطای اینستاگرام با عرض پوزش، مشکلی در درخواست شما وجود داشت. گاهی اوقات ممکن است هنگام ورود به حساب کاربری خود در گوشی های اندروید و iOS با این خطا مواجه شوید. شما باید چندین بار رمز عبور خود را وارد کرده باشید اما نتوانستید وارد حساب کاربری خود شوید. این مشکل می تواند ناشی از گوشی شما و یا گاهی اوقات مشکلات فنی سرویس اینستاگرام باشد. علت خطا هرچه که باشد، همیشه راه حلی وجود دارد. در این مقاله نحوه رفع مشکل لاگین اینستاگرام را به شما نشان خواهیم داد.

توجه: از آنجایی که دسترسی به شبکه اجتماعی فیسبوک در ایران محدود است، لازم است از روش های تغییر آدرس IP برای انجام مراحل ذکر شده استفاده شود.

برای این کار وارد اینستاگرام شوید، وارد حساب کاربری خود شوید و اکانت خود را از فیس بوک جدا کنید.
برای این کار مقاله چگونه اینستاگرام خود را از فیس بوک جدا کنیم؟ بخوانش

حالا به فیس بوک بروید و یک حساب کاربری دیگر در فیس بوک ایجاد کنید.

با گوشی دیگری وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و اکانت خود را به اکانت فیسبوکی که ایجاد کرده اید متصل کنید. (برای اتصال حساب اینستاگرام به فیس بوک، از آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیس بوک کمک بگیرید.)

سپس داده های برنامه اینستاگرام را از گوشی خود پاک کنید. برای این کار به قسمت تنظیمات رفته و گزینه apps or applications را لمس کنید.

برنامه اینستاگرام را از لیست برنامه های موجود انتخاب کنید. گزینه ذخیره سازی را انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه Clear data کلیک کنید. این مرحله بسیار ظریف است و باید با دقت انجام شود.

در نهایت با اکانت جدید فیسبوک وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. این به احتمال زیاد مشکل ورود به حساب اینستاگرام شما را برطرف می کند.

4- اکانت اینستاگرام را به طور موقت غیرفعال کنید

در برخی موارد امکان ورود به اکانت اینستاگرام وجود دارد، اما پس از چند دقیقه شما از سیستم خارج می شوید و یا امکان ورود از دستگاه های دیگر وجود دارد. در چنین شرایطی اکانت خود را برای چند ساعت غیرفعال کنید تا خطای عدم ورود اینستاگرام برطرف شود. همچنین می توانید از آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام کمک بگیرید یا مراحل زیر را دنبال کنید:

به سایت اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.

به قسمت پروفایل کاربری خود بروید و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

در پایین صفحه، پیوند آبی رنگ موقت غیرفعال کردن حساب را انتخاب کنید.

در مرحله بعد از لیست موجود دلیل غیرفعال کردن حساب خود را انتخاب کرده و مجدداً موقتاً غیرفعال کردن حساب را کلیک کنید.

پس از چند ساعت از طریق اپلیکیشن موبایل وارد حساب کاربری خود شوید. به احتمال زیاد مشکل اتصال به اینستاگرام برطرف می شود و دیگر ارور Sorry, a problem your request را مشاهده نمی کنید. با این کار حساب کاربری شما برای مدت کوتاهی غیرفعال می شود اما اطلاعات حساب شما از بین نمی رود.

مرتبط:  چرا هیچکس با من دوست نمیشه

توجه: لطفاً توجه داشته باشید که حساب شما فقط یک بار در هفته غیرفعال می شود.

5- مشکل دسترسی به اینستاگرام را با کمک برنامه حل کنید

یکی دیگر از راه های رفع خطا هنگام تایپ اینستاگرام استفاده از نرم افزار Parallel Space است. با استفاده از برنامه Parallel Space می توانید خطای لاگین اینستاگرام را برطرف کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

نرم افزار Parallel Space را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

سپس برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی Add to Parallel Space کلیک کنید تا یک کلون از آن در لیست برنامه های گوشی ایجاد شود.

انگشت خود را روی آیکون اینستاگرام نگه دارید و روی Create Shortcut کلیک کنید تا آیکون اینستاگرام ایجاد شود.

سپس با استفاده از این آیکون وارد اینستاگرام شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. مشکل لاگین اینستاگرام اکنون باید حل شود.

توجه: توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این نرم افزار دیگر نمی توانید از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام استفاده کنید.

6- گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید

اگر با هیچ یک از روش های ذکر شده نمی توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، این روش را امتحان کنید و گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات تلفن همراه شما اعم از مخاطبین، داده ها، برنامه ها و … پاک می شود. حذف خواهد شد. بنابراین، قبل از انجام این کار، یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود تهیه کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

برای تهیه نسخه پشتیبان از تلفن همراه خود به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و گزینه پشتیبان گیری و تنظیم مجدد را انتخاب کنید تا از اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

حالا وارد تنظیمات گوشی موبایل خود شوید. گزینه Factory Data Reset را انتخاب کرده و گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

سپس اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و نصب کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

7- برای رفع مشکل لاگین اینستاگرام، شماره تلفن را ریست کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای رفع مشکل لاگین اینستاگرام، تنظیم مجدد شماره موبایل در حساب اینستاگرام است.

برای این کار وارد نسخه وب اینستاگرام شوید.

نماد ساختگی را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید و روی Edit Profile کلیک کنید.

شماره تلفن موجود را با شماره تلفن جدید در قسمت شماره تلفن جایگزین کنید.

برای ذخیره شماره جدید روی دکمه ارسال کلیک کنید.

حالا اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید. در صفحه ورود به اینستاگرام، روی لینک رمز عبور فراموش شده کلیک کنید.

در مرحله بعد برای حل مشکل اتصال به اینستاگرام گزینه اتصال به برنامه از طریق شماره تلفن را انتخاب کنید.

کد ارسال شده به شماره تلفن خود را وارد کرده و سعی کنید به حساب کاربری خود وارد شوید.

شما به سادگی شماره تلفن حساب خود را با موفقیت تغییر دادید. خطای «متأسفیم، مشکلی در درخواست شما وجود داشت» اکنون باید برطرف شود.

8- بررسی سایر دستگاه ها و شبکه ها

اگر هنوز در اتصال به اینستاگرام مشکل دارید، می‌توانید از طریق دستگاه‌های دیگر و با تغییر منطقه شبکه اینترنت خود، دوباره وصل شوید. برای حل مشکل لاگین اینستاگرام می توانید از طریق وبسایت اینستاگرام وارد حساب کاربری خود شوید و یا اگر موبایل دیگری دارید با آن وارد اکانت خود شوید. اگر با خطای ورود به اینستاگرام مواجه نیستید، ممکن است آدرس IP گوشی شما توسط اینستاگرام به دلیل نقض خط مشی مسدود شده باشد، اما اگر همچنان با خطای ورود به اینستاگرام مواجه هستید، روش دیگری را امتحان کنید.

مشکل دسترسی به اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. دلیل عدم ورود شما به اینستاگرام بستگی به شرایط و خطای دریافتی شما دارد. رایج ترین دلایل عدم ورود به حساب اینستاگرام قوانین مرتبط هستند. در این صورت اکانت شما به طور موقت قفل می شود و دسترسی شما به اینستا مسدود می شود. در این مقاله آموزشی سعی شده است به بررسی دلایل خطا دادن اینستاگرام هنگام ورود به سیستم پرداخته و راهکارهایی برای رفع مشکل لاگین اینستاگرام به شما ارائه دهیم. لینک این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید و اگر روش دیگری برای رفع مشکل لاگین اینستاگرام می شناسید، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

آیا در بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق پیامک و شماره موبایل مشکل دارید؟ لینک ریست پسورد اینستاگرام مشکل دارد و کار نمی کند؟ من هفته گذشته با همین مشکل روبرو شدم، اما راه حل را پیدا کردم. پس با من باش

مشکل از زمانی شروع شد که او پس از مدت ها با یکی از دوستانم آشنا شد. از او خبری ندارم و علیرغم اینکه همیشه در اینستاگرام فعال بوده، در آنجا هم خبری از او نبود. پس از سلام و احوالپرسی کمی علت را جویا شدم و او مشکل خود را اینگونه برایم توضیح داد:

“به دلیل یک خطا از اینستاگرام خارج شدم، اما با وجود تمام تلاشم برای ورود، نتوانستم رمز عبور خود را به خاطر بیاورم و وقتی روی لینک بازنشانی رمز عبور کلیک می کنم، پیامکی دریافت می کنم اما کار نمی کند. و به صفحه اصلی اینستاگرام برمی گردد.

این برای من عجیب به نظر می رسید و گوشی او را برای تست و بررسی این مشکل به آنجا بردم. اگر رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده اید، می توانید در هر یک از شرایط زیر رمز عبور خود را بازنشانی کرده و رمز عبور جدید تنظیم کنید.

اگر هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام از ایمیل استفاده کرده اید، باید ایمیل خود را به خاطر بسپارید.

مرتبط:  چرا زیر شکمم سمت چپ درد میکنه

اگر هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام از شماره موبایل استفاده کرده اید، باید شماره موبایل خود را به خاطر بسپارید.

اگر ایمیل یا شماره موبایل خود را به خاطر ندارید، باید نام کاربری اینستاگرام خود را به خاطر بسپارید.

در حالت اول لینک بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. در حالت دوم لینک بازیابی شماره موبایل برای شما پیامک می شود. اما اگر ایمیل و شماره موبایلی که با آن اکانت خود را ایجاد کرده اید را به خاطر ندارید، می توانید در قسمت فراموشی رمز اینستاگرام نام کاربری خود را وارد کنید.

در این صورت از آنجایی که با ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام کرده اید، لینک بازیابی به صورت خودکار از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می شود. اینجاست که باید تمام ایمیل های خود را بررسی کنید تا ببینید پیوند بازیابی به کدام ایمیل ارسال شده است و ایمیلی که حساب خود را با آن ایجاد کرده اید.

اگر رمز عبور را با ایمیل بازنشانی کنید، مشکلی وجود ندارد و می توانید خودتان رمز عبور جدید تعیین کنید. اما اگر مثل دوست من لینک بازیابی رمز عبور از طریق اس ام اس برای شما ارسال شد، مشکل از آنجا پیش می آید.

لینک بازیابی از طریق پیامک برای شما ارسال می شود اما نمی توانید روی آن کلیک کنید و اگر آن را در مرورگر اینترنت خود کپی کنید به صفحه اصلی اینستاگرام هدایت می شوید که نام کاربری و رمز عبور شما را می خواهد. رمز ورود

مشکل لینک بازنشانی رمز عبور اینستاگرام چگونه حل شد؟

من نمی خواهم در مورد برنامه نویسی یا جنبه های فنی موضوع بحث کنم زیرا می دانم که شما نیز مانند دوست من مشتاق هستید که حساب خود را در سریع ترین زمان ممکن بازگردانید. فقط می خواهم به این نکته اشاره کنم که اینستاگرام امکان استفاده مستقیم از لینک ها را برای افزایش امنیت لینک های بازیابی رمز عبور حذف کرده است.

یعنی برای اینکه لینک های بازیابی رمز عبور کار کنند، باید روی آنها کلیک کنید و نمی توانید آنها را کپی کنید و در مرورگر خود استفاده کنید. اما مشکل زمانی به وجود می آید که قسمت اس ام اس برخی از گوشی ها قابلیت شناسایی لینک را ندارد و کلیک روی لینک ارسال شده توسط اینستاگرام غیرممکن می شود.

راه حل نیز ساده است، شما باید لینک را قابل کلیک کنید. چگونه؟ با کپی کردن متن متن ارسالی در یک پیام رسان مانند واتساپ یا تلگرام برای خود و یا حتی ارسال متن پیامک برای خود.

مراقب باشید برای افراد غریبه پیامک ارسال نکنید زیرا ممکن است رمز عبور شما را تغییر دهند! پس متن پیامک ارسالی اینستاگرام برایتان را کپی کنید و از طریق مسنجر یا ایمیل برای خود یا یکی از نزدیکانتان که کاملا به او اعتماد دارید ارسال کنید.

مشاهده می کنید که پیامی که از طریق ایمیل یا تلگرام یا واتس اپ ارسال کرده اید دارای لینک قابل کلیک است و با کلیک بر روی آن به راحتی می توانید رمز عبور جدیدی برای اینستاگرام خود تعیین کنید.

پیوند بازنشانی رمز عبور کار می کند، اما شما به صفحه ورود هدایت می شوید؟

اگر لینکی که از اینستاگرام دریافت می‌کنید کار می‌کند و می‌توان روی آن کلیک کرد، اما به‌جای صفحه بازنشانی رمز عبور به صفحه لاگین اینستاگرام هدایت می‌شوید، امکان ارائه نسخه یکسان برای همه وجود ندارد.

این مشکل اغلب به دلیل اینترنت یا مسدود شدن حساب شما به دلیل تلاش های زیاد برای بازیابی رمز عبور ایجاد می شود. در زیر چندین روش برای حل این مشکل ذکر کرده ام و خوشبختانه برخی از آنها برای کاربران ما کار می کند.

در نظر داشته باشید که تمامی مراحل بازیابی رمز عبور اینستاگرام مانند فراموشی رمز عبور، درخواست رمز جدید، باز کردن لینک بازنشانی رمز عبور، وارد کردن رمز جدید و ورود با رمز جدید فقط باید از طریق مرورگر اینترنت شما انجام شود نه از طریق اینستاگرام. کاربرد. پس از ورود موفقیت آمیز با رمز عبور جدید از طریق مرورگر، می توانید از طریق برنامه اینستاگرام از سیستم خارج شوید و وارد شوید.

حتی اگر لینک کار می کند، بخواهید رمز عبور را تغییر دهید و پیامک جدیدی که برای شما ارسال می شود را برای خود ایمیل کنید و لینک را از طریق ایمیل باز کنید.

اگر مشکل حل نشد، لینک را از طریق دستگاه دیگری باز کنید. (تلفن یا کامپیوتر شخصی دیگر)

اگر مشکل حل نشد، لینک را با اینترنت دیگری باز کنید یا از v*p*n استفاده کنید.

می‌توانید دستگاه و آدرس IP را همزمان تغییر دهید. (لینک را از طریق دستگاه دیگری و اینترنت دیگری باز کنید)

اگر تغییر دستگاه و شبکه اینترنت کار نمی کند. احتمالاً به دلیل تلاش های متعدد برای بازیابی رمز عبور، حساب کاربری شما توسط اینستاگرام مسدود شده است. به مدت یک هفته، سعی نکنید رمز عبور را بازیابی کنید، درخواست بازنشانی رمز عبور نکنید یا سعی نکنید رمزهای عبور مختلف را حدس بزنید. درخواست بازنشانی رمز عبور پس از یک هفته. به احتمال زیاد لینک کار خواهد کرد.

این محتوا جزو برنامه تولید محتوای آکادمی بهمنی نبود، اما از آنجایی که دیدم ممکن است بسیاری از افراد مشکل مشابهی داشته باشند، فکر کردم بهتر است مقاله ای ارسال کنم و راه حل را با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم با کمک این راهنما بتوانید مشکل نحوه بازیابی رمز اینستاگرام خود از طریق پیامک را حل کنید.

اگر می خواهید روش های مختلف کسب درآمد آنلاین را بیاموزید، توصیه می کنم کتاب الکترونیکی راهنمای رشد کسب و کار آنلاین را از اینجا دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا