چرا تگ میکنم برای طرف نمیره

اگر قسمت تگ ها و منشن های اینستاگرام 🏷️ برای شما کار نمی کند، ابتدا باید دلیل آن را پیدا کنید. این مشکل چندین دلیل ساده دارد و می توانید با چند روش ساده آن را برطرف کنید. در این مقاله انزل وب ۶ روش برای رفع مشکل کار نکردن تگ ها در پست ها و استوری های اینستاگرام را آموزش می دهیم.

مشکل تگ نکردن افراد در اینستاگرام را برطرف کنید

چرا نمی توانید کسی را در اینستاگرام تگ کنید؟ نحوه رفع آن

تگ و منشن در اینستاگرام راهی برای اطلاع رسانی یا منشن صفحات دیگر است. گاهی اوقات ممکن است در پست ها و استوری های اینستاگرام با مشکل کار نکردن تگ ها مواجه شوید. این به چند دلیل اتفاق می افتد. در این مقاله انزل وب به بررسی دلایل و نحوه رفع مشکل تگ نشدن در اینستا می پردازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چرا نمی توانم پستم را تگ کنم؟

دلیل کار نکردن تگ اینستاگرام ممکن است قطع شدن اینترنت باشد. وقتی اتصال اینترنت تلفن قطع است، نمی‌توانید کسی را تگ یا نام ببرید. بنابراین ابتدا اتصال اینترنت را بررسی کنید. اگر اخیرا حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید، این مشکل طبیعی است!

دلیل دیگر مشکل ذکر نشدن در استوری و پست و … اینستاگرام به این صورت است که اکانت خصوصی است.

یکی دیگر از دلایل تگ نشدن افراد در پست های اینستاگرام، وارد کردن نام کاربری نادرست است. افراد می توانند نام های کاربری متفاوتی با نام واقعی خود انتخاب کنند. گاهی اوقات نام خود را به گونه ای دیگر می نویسند و به همین دلیل ردیابی آنها دشوار است. اگر آن شخص را دنبال کرده اید یا صفحه او عمومی است اما هنوز نمی توانید او را تگ کنید و منشن کنید، دوباره نام کاربری را بررسی کنید.

برای رفع مشکل تگ در اینستاگرام، باید از @ استفاده کنید. شما نمی توانید کسی را تگ کنید مگر اینکه @ را قبل از نام کاربری او قرار دهید. اینستاگرام با تایپ @ و نوشتن 2-3 حرف اول نام کاربری فرد، نام های کاربری حاوی آن حروف را پیشنهاد می کند. به این ترتیب می توانید این صفحه را راحت تر پیدا کنید. اگر می خواهید چند نفر را ذکر کنید، باید برای هر نام کاربری یک @ جداگانه وارد کنید.

یکی دیگر از دلایل مشکل تگ کردن در اینستاگرام این است که شخص شما را بلاک کرده یا اکانت خود را غیرفعال یا حذف کرده است. وقتی کسی شما را بلاک می‌کند، نمی‌توانید تگ کنید، منشن کنید، دنبال کنید و غیره. علاوه بر این، اگر صفحه ای غیرفعال یا حذف شده باشد، نمی توانید آن را برچسب گذاری کنید.

بسیاری از کاربران برای جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام، قابلیت ذکر محدودیت را فعال می کنند. کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند توسط همه تگ شوند یا فقط دنبال کنندگان آنها. آنها حتی می توانند گزینه شخص را انتخاب کنند.

رفع مشکل مسدود کردن برچسب ها در اینستاگرام با AIGrow

هر کاربر برای 24 ساعت محدودیت برچسب گذاری دارد. اگر بخواهید از این حد فراتر بروید، به مدت 24 ساعت توسط اینستاگرام بلاک خواهید شد. بنابراین نمی توانید کسی را ذکر کنید. این مشکل عمدتا زمانی رخ می دهد که مدیر یک صفحه سعی می کند با تگ کردن آن، دیگران را به دنبال کردن آن دعوت کند. هر پست و استوری نیز محدودیت خاص خود را دارد. کاربر می تواند در هر پست 20 نفر و در هر استوری 10 نفر را تگ کند. همچنین می توانید در هر نظر فقط 5 نفر را تگ کنید. بنابراین، نمی توانید در هر پست و استوری از این مقدار فراتر بروید.

در چنین شرایطی پیشنهاد ما استفاده از برنامه ای مانند AIGrow برای رفع مشکل تگ نشدن اینستاگرام است. با این برنامه می توانید کارهای دیگری برای مدیریت صفحه خود انجام دهید. علاوه بر این، این برنامه قبل از رسیدن به نقطه محدودیت روزانه به شما اطلاع می‌دهد تا فقط در زمانی که به مدت 24 ساعت مسدود شده باشید، به فعالیت خود ادامه دهید. همچنین امکان دور زدن یا کاهش این محدودیت ها وجود دارد.

توجه: اگر شخصی قابلیت تایید برچسب دستی را فعال کرده باشد، باید تگ شما را تایید کرده و منشن کند. در این صورت تنها راه این است که از شخص بخواهید به قسمت Pending Tags رفته و تایید کند.

اگر با هشتگ اینستاگرام مشکل دارید و نمی توانید از آن استفاده کنید، آموزش رفع مشکل و عدم کارکرد هشتگ در اینستاگرام را مطالعه کنید.

روش‌هایی برای رفع مشکل مسدود کردن برچسب‌های اینستاگرام

حساب‌های جدید ایجاد شده محدود شده‌اند زیرا اینستاگرام می‌خواهد حساب‌های جعلی، اسپم و غیره را شناسایی کند. بنابراین در این مورد، شما باید 1-3 هفته صبر کنید و مانند یک کاربر واقعی عمل کنید!

قبل از هر کاری گوشی خود را ریستارت کنید. سپس وارد اینستاگرام شوید و مشکل را بررسی کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، این مراحل را دنبال کنید.

برای رفع مشکلات تگ در اینستاگرام، ابتدا کش اپلیکیشن را پاک کنید.

برای انجام این کار، به تنظیمات بروید. سپس روی Applications ضربه بزنید. به لیست برنامه ها بروید. اینستاگرام را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و وارد Storage Usage شوید. روی Clear Cache کلیک کنید.

راه حل دیگری برای رفع مشکل تگ نکردن افراد در پست ها، استوری ها و غیره. به روز رسانی اینستاگرام است.

برای این کار به گوگل پلی استور یا اپل استور بروید. در اینستاگرام جستجو کنید. اگر آپدیت وجود دارد، روی دکمه Update کلیک کنید. منتظر بمانید تا برنامه به روز شود.

راه دیگر برای رفع مشکل تگ نشدن در اینستاگرام این است که از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید.

برای این کار روی پروفایل خود کلیک کنید. سپس وارد تنظیمات شوید. Sign out را در پایین صفحه انتخاب کنید. پس از خروج از سیستم، برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

توجه: این ممکن است یک مشکل جهانی برای سرور اینستاگرام باشد. در این حالت همه یا اکثر کاربران با این مشکل مواجه می شوند.

راه حل دیگر فالو کردن صفحه خصوصی است.

همانطور که گفتیم، اگر صفحه عمومی نباشد و آن را فالو نکرده باشید، نمی توانید آن را ذکر کنید.

برای یادگیری نحوه خروج از اکانت اینستاگرام از سایر دستگاه ها، به آموزش نحوه خروج از اکانت فعال اینستاگرام خود در همه دستگاه ها مراجعه کنید.

نحوه رفع تگ نشدن در استوری اینستاگرام

برای حل مشکل تگ نشدن در استوری اینستاگرام می توانید از استیکر تگ استفاده کنید. وارد بخش داستان شما شوید. سپس عکس یا فیلم مورد نظر را آپلود کنید. روی نماد استیکرها در بالای صفحه کلیک کنید. سپس روی @Mention ضربه بزنید. حالا نام کاربری مورد نظر را وارد کنید. شما همچنین می توانید اندازه، رنگ و غیره آن را تغییر دهید. سپس داستان خود را منتشر کنید.

در برخی موارد، می توانید پس از ارسال یک استوری، حساب دیگری را نیز تگ کنید. این ویژگی تنها زمانی قابل استفاده است که این حساب این بخش را فعال کرده باشد و بتوانید آنها را به عنوان شریک تجاری علامت گذاری کنید.

مرتبط:  تو چرا دروغ گفتی رفتی بی وفا معین ریمیکس

برای یادگیری بهتر نحوه تگ کردن در استوری، مقاله نحوه عکاسی یا تگ کردن صفحه در استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مقاله انزل وب به بررسی مشکلات تگ در اینستاگرام پرداختیم و راه حل هایی برای آنها ارائه کردیم. برای حل مشکل کار نکردن تگ ها در پست ها و استوری های اینستاگرام از چه روشی استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مدت مطالعه:
5 دقیقه

اشتراک گذاری

چرا منو تگ کردی احمق! ندیدی چقدر زشت شدم!

اگر تا به حال این عبارت را نشنیده اید، پس اهل اینستاگرام نیستید! اینستاگرامرها دائماً عکس، ویدیو و استوری می گذارند و دوستان خود را در پست هایشان تگ می کنند. اما این علامت گذاری به چه معناست و برای چیست؟ چگونه دوستان خود را شناسایی کنیم؟ در این مقاله در مورد علامت گذاری صحبت می کنیم،

اما تگ کردن تنها بخش بسیار کوچکی از اینستاگرام است. اینستاگرام اسرار و کدهای زیادی دارد که برای یادگیری آنها باید آموزش ببینید. گزینه ها و برنامه هایی که حتی در مورد آنها نشنیده اید. در آموزش میم A تا Instagram هر آنچه را که باید در مورد استفاده از اینستاگرام از صفر تا 100 بدانید را آموزش دادیم.

رایگان آموزش ادمین اینستاگرام وبینار کسب درآمد از موبایل خانه فقط با ادمین اینستاگرام!

ثبت نام رایگان

تگ چیست؟

حتما دیده اید که وقتی لباس می خریم، یک برچسب مقوایی وجود دارد که نام برند روی آن حک شده است. این برچسب مقوایی برچسب نامیده می شود. تگ کردن در اینستاگرام نیز همین معنی را دارد. تگ کردن در اینستاگرام به این معنی است که شما یک نفر را تگ می کنید و نام او را روی آن می نویسید.

آیا برچسب گذاری برابر ذکر می کند؟

بله و خیر !

اصطلاح برچسب گذاری زمانی استفاده می شود که می خواهید نام شخصی در عکس شما ظاهر شود. اما ذکر عمدتا برای داستان ها و نظرات استفاده می شود. اما هر دو یک کار را انجام می دهند و کاربران به طور کلی این دو عبارت را به جای هم استفاده می کنند.

منظور از تگ کردن چیست؟

وقتی عکس، ویدیو یا محتوای دیگری را در اینستاگرام منتشر می کنید که شخص دیگری را نشان می دهد، می توانید او را در پست تگ کنید. دلیلش این است که مثلاً اگر کسی عکس شما و دوستتان را ببیند و بخواهد بداند دوست شما کیست، متوجه می شود. یا مثلا پروژه ای را با همکار خود انجام داده اید و اکنون می خواهید نتیجه پروژه را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در این صورت شما همکار خود را در عکس تگ می کنید تا حقوق آنها در پروژه محفوظ بماند و همه بدانند که شما با هم این کار را انجام داده اید. تگ کردن در اینستاگرام به معنای نشان دادن شخصی است، اکنون به هر دلیلی. کسی که در عکس شما بوده یا عکس شما را گرفته است یا می خواهید از او تشکر کنید. تگ کردن در اینستاگرام نیز به معنای اطلاع رسانی به دیگران است. اگر ویدیوی خنده‌داری در اینستاگرام دیدید و می‌خواهید دوستتان آن را ببیند، او را در زیر ویدیو در نظر خود تگ کنید تا آن را ببیند.

حتما دیده اید که کاربران اینستاگرام از شما می خواهند که مثلاً سه نفر از دوستانتان را زیر عکسشان تگ کنید تا به شما جایزه بدهند. این یکی از راه های مهم افزایش فالوور در اینستاگرام است. اما این تنها زمانی مؤثر است که به درستی و اصولی انجام شود.

کجا می توانم از برچسب گذاری در اینستاگرام استفاده کنم؟

می توانید دوستان یا سایر کاربران خود را در مکان های مختلف اینستاگرام تگ کنید، به عنوان مثال:

عکس های خودت

داستان های شما

افسانه های تو

و نظراتی که می گذارید

توجه: شما نمی توانید خود را در عکس های دیگران تگ کنید.

چگونه یک عکس را تگ کنیم؟

برای تگ کردن افراد در عکس خود، تا آخرین مرحله آپلود عکس ادامه دهید. در مرحله آخر و قبل از انتشار بر روی گزینه Tag People کلیک کنید.

در مرحله دوم روی صورت هر فرد مورد نظر ضربه بزنید. حالا یک نماد ظاهر می شود که می پرسد شخصی که می خواهید کیست؟

نام آنها را تایپ کنید و وقتی نمایه آنها در لیست ظاهر شد، آن را انتخاب کنید.

مشاهده می کنید که نام دوست شما به عنوان یک برچسب روی عکس نمایش داده می شود و می توانید آن را ارسال کنید.

تگ کردن در کامنت چطور؟

در حال حاضر امکان برچسب گذاری مستقیم یک ویدیو وجود ندارد. اما می توانید فردی را زیر ویدیو و در کپشن او تگ کنید. روش تگ گذاری در نظرات و کپشن ها دقیقاً یکسان است. روش تگ کردن در کامنت این است که به سادگی علامت @ را تایپ کنید و سپس شناسه شخص مورد نظر خود را بنویسید.

آیا نشانه گذاری در داستان به همین صورت است؟

آره.

نحوه علامت گذاری در استوری همان است که در نظرات و کپشن ها استفاده می شود. این به این معنی است که شما باید نام شخصی را که می خواهید تگ کنید در قسمت نوع استوری بنویسید تا او را در استوری تگ کنید، درست مانند تگ کردن در یک نظر. اما فراموش نکنید که یک @ در ابتدای نام اضافه کنید.

نکته: گاهی اوقات اگر نام شخص مورد نظر خود را با فونت کوچک بنویسید یا با دو انگشت آن را بکشید و اندازه آن را کاهش دهید، تگ کار نمی کند. به عبارت دیگر، از دوست شما نامی نمی برد.

من نمی خواهم کسی مرا در عکس های خود تگ کند! باید چکار کنم؟

اگر نمی‌خواهید کسی شما را در عکس‌های خود تگ کند، به صفحه اینستاگرام خود بروید و روی نماد سه نقطه ضربه بزنید تا به تنظیمات کامل اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. در قسمت تنظیمات، قسمت Photos of you را باز کرده و سوئیچ آن را خاموش کنید. در این صورت هیچ کس نمی تواند بدون اجازه شما شما را در یک عکس تگ کند. قبل از شناسایی ابتدا درخواستی دریافت خواهید کرد و در صورت پاسخ مثبت در این عکس شناسایی خواهید شد.

آیا می توانید 4 مورد مهم در مورد علامت گذاری را به من بگویید؟

در اینستاگرام می توانید حداکثر 20 نفر را در یک عکس تگ کنید.

اگر کاربران زیادی را در مدت زمان کوتاهی تگ کنید، اینستاگرام برای مدت کوتاهی شما را بلاک می کند.

برای حذف تگ خود از عکس، روی برچسب خود در عکس مورد نظر ضربه بزنید و گزینه Remove Tag را بزنید.

اگر می خواهید برچسب شما در عکس باشد، اما آن عکس در گالری اینستاگرام شما نیست، روی برچسب خود در عکسی که می خواهید ضربه بزنید و Keep in photos of you را خاموش کنید.

در یک وبینار آموزشی رایگان بیاموزید که چگونه از خانه فقط با یک تلفن همراه 5 تا 20 میلیون دلار در ماه کسب کنید.

مرتبط:  چرا باید جاوا اسکریپت یاد بگیریم

تگ کردن در اینستاگرام یکی از کاربردی ترین امکانات ارائه شده توسط اینستاگرام است. واضح است که اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید، با مفهوم تگ گذاری در اینستاگرام کاملا آشنا هستید. اما اگر تازه وارد این شبکه اجتماعی جذاب هستید و تگ چیس را نمی شناسید، اصلا نگران نباشید. زیرا در این آموزش به معنی تگ در اینستاگرام می پردازیم و نحوه تگ کردن در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. در واقع تگ کردن افراد در اینستاگرام یکی از امکاناتی است که کاربران در اختیار دارند تا بتوانند افراد دیگر را در یک عکس یا زیر پست منشن کنند و از این طریق با دوستان و فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند. در همین راستا تصمیم گرفتیم در این مطلب از مجری فامگ با آموزش تگ در اینستاگرام همراه شما باشیم. برای این کار ابتدا به شما توضیح می دهیم که منظور از تگ در اینستاگرام چیست و چگونه در اینستاگرام تگ کنیم؟ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در مورد تگ گذاری در اینستاگرام دریافت کنید و با روش های مختلف تگ گذاری و منشنینگ آشنا شوید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها می پردازیم عبارتند از:

تگ کردن در اینستاگرام چیست؟

یکی از سوالات اصلی کاربران اینستاگرام این است که تگ چیست و چگونه از این قابلیت برای عملکرد بهتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنیم. به طور کلی در تعریف تگ ها در اینستاگرام باید بگوییم که تگ کردن آیدی اکانت دیگران در بخش های مختلف اینستاگرام مانند استوری، پست، کامنت و … را تگ در اینستاگرام می گویند. منشن یا تگ کردن در اینستاگرام روشی بسیار راحت برای هدایت کاربران به یک پست یا استوری خاص و به اشتراک گذاری آن با دوستان و فالوورهای خود است. در اینستاگرام امکان تگ گذاری افراد در قسمت های مختلف وجود دارد و معمولا می توانید با قرار دادن کاراکتر @ در مقابل نام کاربری فرد مورد نظر، مراحل تگ گذاری را در اینستاگرام به راحتی دنبال کنید. در ادامه نگاهی دقیق تر به قابلیت تگ گذاری در اینستاگرام خواهیم داشت.

انواع روش های برچسب گذاری در اینستاگرام

همانطور که قبلا ذکر شد، تگ کردن در اینستاگرام به روش های مختلفی امکان پذیر است و هر یک از این روش ها می تواند معنای متفاوتی داشته باشد. به طور کلی روش های تگ گذاری در اینستاگرام را می توان به صورت زیر در نظر گرفت:

در ادامه هر کدام را به تفصیل بررسی می کنیم و نحوه تگ کردن در اینستا را به شما آموزش می دهیم.

1. تگ کردن در پست اینستاگرام

یکی از روش های تگ گذاری در اینستاگرام، تگ کردن پست های عکس یا ویدیوی اینستاگرام است. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک عکس گروهی را به اشتراک بگذارید، می توانید همه افراد حاضر در عکس را تگ کنید. در این صورت افرادی که در پست اینستاگرام تگ شده اند متوجه آن می شوند و سایر کاربران با زدن آیکون ساختگی که در عکس نمایش داده می شود نام افراد را مشاهده می کنند و در نهایت با لمس نام اکانت هدایت می شوند. به حساب شخص مورد نظر برای شناسایی خود در اینستاگرام از طریق پست خود، باید:

در مرحله اول باید علامت + را فشار دهید تا به قسمت مربوط به قرار دادن پست در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

سپس پس از انتخاب عکس مورد نظر و گذراندن مرحله ویرایش، تصویری مانند تصویر زیر مشاهده می کنید که در این مرحله باید گزینه Tag People را برای تگ در پست اینستاگرام انتخاب کنید.

در این مرحله از مراحل تگ گذاری در اینستاگرام با تصویر زیر مواجه می شوید که باید نام یا آیدی فرد مورد نظر را از طریق کادر جستجو پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

در نهایت مشاهده می کنید که برچسبی با نام شخص مورد نظر بر روی پیام شما نمایش داده می شود. در این مرحله، می‌توانید با زدن تیک در سمت راست بالای صفحه، تغییرات را ذخیره کنید.

تگ كردن در کامنت اينستاگرام

تگ کردن در کامنت های اینستاگرام یکی دیگر از روش های تگ گذاری در اینستا است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از صفحات تجاری دنبال کنندگان خود را تشویق می کنند که پست های دیگران را به عنوان بخشی از یک مسابقه ذکر کنند. هدف این است که برند خود را به سایر کاربران معرفی کنید و تعداد فالوورها را افزایش دهید. علاوه بر این، گاهی اوقات پستی را در اینستاگرام لایک می کنید و می خواهید آن را به دوستان خود نشان دهید. برای این کار می توانید اکانت دوست خود را در کامنت زیر پست ذکر کنید. در این زمینه باید مراحل زیر را دنبال کنید:

در اولین مرحله از فرآیند تگ گذاری در اینستاگرام از طریق کامنت، باید پست مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی آیکون کامنت زیر آن ضربه بزنید.

سپس مانند تصویر زیر در قسمت نظرات ابتدا علامت @ را قرار داده و سپس نام فرد مورد نظر را به زبان انگلیسی وارد کنید. در نهایت با لمس گزینه ارسال، فرآیند تگ گذاری در کامنت اینستاگرام با موفقیت انجام می شود.

تگ كردن در استوری اينستاگرام

خبر خوب این است که تگ در استوری اینستاگرام به لیست ویژگی های اینستاگرام اضافه شده است. امکان تگ کردن در اینستاگرام از طریق استوری در مواردی که می خواهید از شخصی تشکر کنید یا دیگران را به فرد داخل عکس خود معرفی کنید و غیره می تواند بسیار مفید باشد. برای تگ کردن استوری اینستاگرام خود باید موارد زیر را انجام دهید:

در اولین مرحله از فرآیند تگ گذاری در اینستاگرام از طریق استوری، باید وارد قسمت استوری شده و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس مانند تصویر زیر روی گزینه Aa ضربه بزنید تا بتوانید روی عکس بنویسید.

حال ابتدا با استفاده از صفحه کلید خود یک @ قرار دهید سپس نام کاربری فرد مورد نظر را وارد کرده و در نهایت با لمس گزینه Done تغییرات را ذخیره کنید.

در نهایت فرآیند تگ استوری اینستاگرام با موفقیت به پایان رسید و می توانید با لمس گزینه Send To استوری خود را ارسال کنید.

منشن کردن در بیو اینستاگرام

یکی دیگر از روش های تگ گذاری در اینستاگرام ذکر افراد در قسمت بیو اینستاگرام است. در این صورت اکانت مورد نظر برای عموم نمایش داده می شود. این روش عمدتا برای معرفی صفحه کار در صفحه شخصی و بالعکس استفاده می شود. برای تگ کردن اکانت در بیو اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول باید دکمه Edit Profile را در قسمت مربوط به پروفایل شخصی خود فشار دهید.

سپس صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده می شود که برای تگ کردن من در اینستاگرام از طریق بیو باید قسمت Bio را بزنید.

در قسمت Bio با استفاده از کیبورد خود ابتدا کاراکتر @ را وارد کرده و سپس نام اکانت شخص مورد نظر را وارد کنید. به خاطر داشته باشید که می توانید صفحه مورد نظر خود را نیز از لیست نام های پیشنهادی که ظاهر می شود انتخاب کنید. در نهایت روی نماد علامت چک در بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات اعمال شود.

مرتبط:  چرا وقتی حرص میخورم قلبم درد میگیره

پس از تگ کردن، نام اکانت مورد نظر را به صورت لینک در بیو پروفایل خود مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این روش می توانید صفحه کسب و کار خود را در قسمت بیو اینستاگرام تگ کنید تا در معرض دید عموم قرار گیرد. در این صورت، علاوه بر افرادی که شما را فالو کرده اند، هر فردی که به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد، به اکانت بیو شما نیز دسترسی خواهد داشت.

پاسخ به مهمترین سوالات شما در مورد تگ کردن در اینستاگرام

چگونه یک کامنت اینستاگرام را تگ کنیم؟
برای این کار کافی است آیکون نظر را در زیر انتشارات مورد نظر انتخاب کنید. سپس کاراکتر @ را تایپ کرده و نام اکانت مورد نظر را وارد کنید.

منشن در اینستاگرام چگونه کار می کند؟
منشن در اینستاگرام راهی برای ارجاع به کاربران اینستاگرام است. این کار با استفاده از کاراکتر @ به صورت زیر امکان پذیر است. [account name]@ همچنین لازم به ذکر است که برای درست انجام شدن فرآیند منشن باید نام کاربری را بدون فاصله بعد از کاراکتر @ وارد کنید.

برچسب ها در اینستاگرام برای چیست؟
برچسب ها در اینستاگرام بیشتر برای نشان دادن دیگران در عکس ها یا فیلم ها استفاده می شوند. به عنوان مثال در عکس های گروهی، اگر می خواهید افراد داخل عکس را به دیگران معرفی کنید، می توانید نام کاربری آنها را در عکس تگ کنید.

چگونه در استوری تگ کنیم؟
برای تگ کردن در استوری روی صفحه ضربه بزنید و پس از وارد کردن کاراکتر @ نام کاربری فرد مورد نظر را وارد کنید. علاوه بر این، با کشیدن صفحه به سمت بالا، می توانید تگ منشن را اضافه کرده و نام کاربری را وارد کنید. سپس از لیست پیشنهادی اینستاگرام در پایین صفحه اکانت مورد نظر را انتخاب کنید.

چگونه در پست اینستاگرام تگ کنیم؟
برای تگ کردن در یک پست اینستاگرام، پس از انتخاب عکس یا ویدیو و اعمال فیلترهای مورد نظر، در مرحله آخر تگ افراد را لمس کنید و با ضربه زدن بر روی قسمت های مختلف تصویر، نام کاربر را وارد کنید و پس از انتخاب افزودن حساب به انتشارات خود، نام کاربر را وارد کنید. .

لایک در اینستاگرام چیست؟
تگ ها و منشن ها در اینستاگرام هر دو یک کار را انجام می دهند که تگ کردن یک حساب کاربری است. تگ کردن در اینستاگرام زمانی استفاده می شود که مثلاً می خواهید شخصی را در عکس خود تگ کنید. اما کلمه ذکر کردن بیشتر برای داستان ها و نظرات استفاده می شود. برای ذکر یک شخص در استوری خود یا زیر پست های دیگران، می توانید نام کاربری او را زیر پست یا استوری ذکر کنید.

تگ كردن در اينستاگرام به چه معناست؟
تگ كردن در اينستاگرام به معني معرفي يا اطلاع دادن به شخص است. حال این مقدمه یا این اطلاعات می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. مثلاً فردی که در عکس شما بوده یا از شما عکس گرفته است را معرفی کنید یا از کسی تشکر کنید و…

تگ کردن در کدام بخش از اینستاگرام امکان پذیر است؟
امکان تگ افراد در عکس ها و فیلم های ارسال شده در پست ها، امکان ذکر افراد در استوری ها، تگ کردن کاربران در نظرات و زیر پست های دیگران و همچنین امکان درج نام کاربری در بیو اینستاگرام. و زیرنویس پست نیز موجود است.
_ در عکس ها و فیلم های مورد نظر خود پست کنید.
_ در استوری های خودتان
_ زیر پست های دیگران (نظر)
_ در کپشن پست های شما

چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟
در حال حاضر هیچ راهی برای جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام وجود ندارد. با فعال کردن گزینه تأیید دستی برچسب‌ها در تنظیمات حساب خود، فقط می‌توانید پستی را که در آن برچسب‌گذاری شده‌اید به‌طور دستی تنظیم کنید تا در نمایه شما نمایش داده شود یا به طور کلی حذف شود.

چگونه می توانم عکس یا ویدیویی که شخص دیگری مرا در اینستاگرام تگ کرده است لغو فالو کنم؟
برای حذف برچسب حساب خود از یک عکس، به پنل عکس های برچسب گذاری شده بروید و روی نام حساب خود ضربه بزنید. حذف من از پست را انتخاب کنید.

چگونه عکس یا ویدیویی را که در آن تگ شده ام را از پروفایل اینستاگرام مخفی کنم؟
8
عکسی را که حسابتان در آن تگ شده است باز کنید و روی برچسب حساب خود ضربه بزنید، سپس Hide from profile را انتخاب کنید.

چه کسی می تواند من را در عکس ها و ویدیوهای خود در اینستاگرام تگ کند؟
هر کسی که شناسه اکانت اینستاگرام شما را داشته باشد می تواند اکانت شما را روی پست های خود تگ کند. مگر اینکه توسط شما مسدود یا گزارش شده باشد.

چگونه می توانم انتخاب کنم که عکس ها و ویدیوهایی که در آنها تگ شده ام در نمایه اینستاگرام من نمایش داده شوند یا خیر؟ روی نماد در تب نمایه شخصی خود ضربه بزنید. پستی را که می خواهید از دید کاربران مخفی کنید از طریق نماد سه نقطه در بالای صفحه باز کنید، گزینه Hide را انتخاب کنید و سپس گزینه Hide from profile را انتخاب کنید.

چه کسی می تواند عکس ها و ویدیوهایی را که من در آنها تگ شده ام را در پروفایل اینستاگرام من ببیند؟
اگر صفحه شما عمومی است، هر کسی که به حساب شما دسترسی دارد به نمایه شما دسترسی دارد. اما اگر حساب کاربری شما خصوصی باشد، فقط مشترکین شما به پروفایل اینستاگرام شما دسترسی خواهند داشت.

کجا می توانم عکس ها و ویدیوهایی که در اینستاگرام تگ شده ام را ببینم؟
در پنل عکس پروفایل خود می توانید تمام عکس ها و ویدیوهایی که حساب کاربری شما در آنها تگ شده است را مشاهده کنید.

🔴⚫ نکته: اغلب افراد به دلایل مختلف می خواهند اکانت اینستاگرام خود را به طور دائم یا موقت حذف کنند. اگر می خواهید بدانید چگونه یک اکانت اینستاگرام را به طور دائم و موقت حذف کنید، می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

حذف اکانت اینستاگرام با فیلم آموزشی

تگ کردن در اینستاگرام یکی از قابلیت های جذابی است که در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی محبوب قرار می گیرد. در واقع، افراد می توانند با استفاده از تگ کردن در اینستا، تعامل بیشتری با دوستان خود داشته باشند. در همین راستا در این آموزش از سری آموزش اینستاگرام ابتدا سعی کردیم به شما بگوییم که تگ چیست و پس از بررسی معنی تگ در اینستاگرام نحوه تگ کردن در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. اگر می خواهید بدانید تگ کردن در اینستاگرام چیست و چگونه در اینستاگرام تگ کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. پس از خواندن این مقاله از مجری فا مگ، عملکرد تگ گذاری در اینستاگرام را کاملاً درک خواهید کرد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در مورد آموزش تگ گذاری در اینستاگرام می توانید از طریق قسمت نظرات همین مقاله با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا