چرا در بچه مهندس ۴ روزبه حصاری نیست

روزبه حصاری که در فصل سوم سریال بچه مهندس با بازی در نقش جواد جوادی محبوب شد، در فصل چهارم این سریال بازی نمی کند.

پیش از این بازیگرانی که نقش دوستان جواد را بازی می کردند در فصل چهارم اخراج شدند.

علی غفاری کارگردانی سه فصل اول این سریال را بر عهده داشت و احمد کاوری به دلیل فعالیت در پروژه دیگری، کارگردانی فصل چهارم این سریال را بر عهده دارد.

جانشین جواد جوادی مشخص شد

محمدرضا دراری در نقش ‘جواد جوادی’ جایگزین روزبه حصاری در ‘بچه منحس 4’ شد. مشروح این خبر را در لینک زیر بخوانید.

بیشتر بخوانید:

چرا در Baby Engineer 4 حصار وجود ندارد؟

سعید سعدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پسر مهندس 4» در این خصوص گفت: متاسفانه به دلیل درخواست های غیرعادی و غیرحرفه ای روزبه حصاری، وی از بازی در سری جدید این سریال کنار گذاشته شد و بازیگر جدید این سریال قرار است. به زودی انتخاب و اعلام خواهد شد.”

لازم به ذکر است آقای روزبه حصاری هنوز درباره این ادعا واکنش نشان نداده اند. در صورت پاسخ به این موضوع، در همین صفحه منتشر خواهد شد.

علی غفاری کارگردانی سه فصل اول این سریال را بر عهده داشت و احمد کاوری به دلیل فعالیت در پروژه دیگری، کارگردانی فصل چهارم این سریال را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مردم به اعلام بازنشستگی روزبه حصاری

کاربران سایت تابناک جوان، نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و بیشتر آن‌ها معتقدند بچه مهندس ۴ با حضور آقای روزبه حصاری جذاب ‌تر خواهد بود. شما هم می توانید نظر خود درباره این تصمیم را در بخش نظرات این صفحه درج کنید.

جامعه پویا – روزبه حصاری به عنوان اولین بازیگر فصل سوم بچه انگش حضور داشت. او در نقش جواد جوادی با بازی جذاب خود توانست مخاطبان زیادی را برای این سریال جذب کند.

البته حضور روزبه حصاری برگ برنده ای برای سریال «مهندس بچه» بود، اما نباید از کشش بالای خط داستانی این سریال چشم پوشی کرد. روزبه حصاری با سبکی خاص و کلامی مودبانه طرفداران زیادی دارد. او همیشه سعی می کند دور بماند و حرفه بازیگری اش این را نشان می دهد. روزبه حصاری حتی در حین خوانندگی سعی می کند دوری کند. چارچی در صفحه اینستاگرام رزبه حصاری به ما نشان می دهد که او بسیار مراقب زندگی شخصی خود است و آنچه با مخاطبانش به اشتراک می گذارد مربوط به زندگی حرفه ای اش، سریال هایی است که بازی کرده و آهنگ هایی که خوانده است و نه بیشتر.

بیشتر بخوانید: اولین پیام روزبه حصاری پس از حذف از سریال ‘مهندس بچه 4’.

البته باید گفت که روزبه حصاری هم مدل است.
روزبه حصاری با تمام جذابیت هایی که دارد باید گفت که بخشی از این شهرت را مدیون سریال بچه المهندش 3 است. نقش جواد جوادی فرزند یتیم خانه نخبه ای است که به دنبال آرزوهایش است و هر کاری را انجام خواهد داد. برای رسیدن به این آرزوها و هیچ تلاشی او را خسته نمی کند. روزبه حصاری نقش یک پسر جوان مهندس را بازی می کرد. یکی از سکانس های کلیدی این سریال ملاقات او با مژگان است، دختری که در کودکی عاشق او شد و مژگان وقتی به آمریکا رفت جواد را فراموش کرد. اما پس از چند سال به ایران بازگشت و با وصیت مادرش سعی کرد جواد را به آمریکا ببرد، اما وقتی جواد متوجه تغییر رفتار عجیب مژگان شد، دیگر همراهی نکرد. لحظه آشنایی مژگان و جواد و لحظه ای که تمام آن سال ها را در ذهنش مرور کرد، یکی از جذاب ترین سکانس هایی بود که روزبه حصاری به خوبی آن را اجرا کرد.

سکانس های غافلگیر کننده روزبه حصاری

البته این تنها سکانس جالب این سریال نبود، جواد در یک سکانس غافلگیرکننده دیگر موفق به فرود کوادکوپتری شد که هک و مورد حمله قرار گرفت و در همان لحظات حساس از مرضیه یکی دیگر از نخبگان هوافضا خواستگاری کرد.
همه اینها البته بر شهرت روزبه حصاری و محبوبیت بچه المهندش افزود چون قرار شد فصل چهارم این سریال ساخته شود حصاری در این سریال هم حضور دارد. همزمان روزبه حصاری مشغول ساخت سریال افرا بود و انتظار می رفت سکانس هایی از این سریال در آنجا تصویربرداری شود اما ناگهان تهیه کننده اعلام کرد روزبه حصاری دیگر در پروژه بچه منحس کار نمی کند و محمدرضا کارگردان جایگزین او شود. این خبر مانند دینامیت در میان هواداران روزبه حصاری منفجر شد و واکنش های زیادی را برانگیخت.
به تیم بچه منحس حمله کردند و خواستار بازگشت روزبه حصاری به سریال شدند. آن زمان بود که روزبه حصاری همچنان در برابر این خبر سکوت کرد.

مرتبط:  چرا نباید از سنگ ها زیاد استفاده کنیم

بیشتر ببینید: بشنوید: آهنگ تکان دهنده خاطرات با صدای روزبه حصاری

آیا روزبه حصاری حقوق زیادی خواسته؟

تا اینکه یکی از مطلعان سریال «مهندس بچه» اعلام کرد آنچه باعث جدایی رزبه حصاری از پروژه «مهندس بچه 4» شده، زیاده خواهی او بوده است. وی گفت: دستمزد رزبه حصاری برای فرزند مهندس 3 بسیار کمتر از مبلغی بود که برای فرزند مهندس 4 ارائه کرده بود. روزبه حصاری نیز قرار بود در فیلم بچه های محنث 4 بازی کند اما زمانی که تهیه کننده و کارگردان به دیدن او رفتند چندین بار مبلغی را که قبلاً دریافت کرده بود از او خواست که غیرممکن بود و بخش زیادی از بودجه بچه‌مهنسه 4 به دلیل اینکه حقوق روزبه لازم بود به او حصار داده شد. صحبت های ناراضی این تهیه کننده نیز نشان داد که هیچ اتفاق خوشایندی بین او و روزبه حصاری رخ نداده است.

اما این اظهارات با واکنش هواداران روزبه حصاری مواجه شد و ادعای جدیدی را مطرح کردند. می گفتند چون روزبه حصاری مشغول سریال افرا بوده و قرار نیست به این زودی ها «مهندس بچه 4» را بسازد، قرارداد بست و ممکن است در «مهندس بچه» 4 n حضور نداشته باشد. به همین دلیل روزبه حصاری نتوانست در مهندس بچا حضور داشته باشد.
سرانجام و پس از مدت ها واکنش، تهیه کننده بچه المهندش اعلام کرد که قطعا محمدرضا دراری می تواند چهره مناسبی باشد و از عهده این نقش برآید. با این حال هواداران روزبه حصاری همچنان از جدایی او از پروژه «بچه منحس» ناراحت هستند.

به گزارش Titerbarter; روزبه حصاری بازیگری که با فصل سوم سریال «بچه منحس» به شهرت رسید، برای حضور در فصل بعدی این سریال درخواست دستمزدی نجومی کرد که با واکنش این سریال منجر به اخراج وی از این سریال شد. تهیه کننده این سریال

جزئیات برکناری روزبه حصاری از مهندس بچه 4

جزئیات اخراج روزبه حصاری از بچه مهندس4

روز گذشته بسیاری از رسانه ها به نقل از سعید سعدی، تهیه کننده سریال «بچه مهندس 4» از اخراج «روزبه حصاری» بازیگر نقش «جواد جوادی» و در واقع نقش اصلی این سریال خبر دادند.

بازیگران جدید در بچه مهندس 4

سعید سعدی دلیل انصراف خود از این سریال را خواسته های نامتعارف این بازیگر عنوان کرد و اعلام کرد که به زودی بازیگر جایگزین این نقش انتخاب و معرفی می شود.

بازیگران جدید در بچه مهندس 4

پیگیری ها در این خصوص جزئیات این برکناری را مشخص کرده است. این بازیگر جوان که به گفته خیلی ها با فصل سوم این سریال به شهرت رسید، برای حضور و بازی در فصل چهارم «فرزند مهندس» درخواست دستمزد ماهیانه 200 میلیون (حقوق یک سوپراستار سینما) کرد. در صورتی که شروع پروژه با تهیه کننده سریال 40 میلیون تومانی موافقت می شد.

همه اینها به گفته تهیه کننده سریال در حالی «غیر متعارف» می شود که دستمزد این بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون تومان در ماه بود.

بازیگران جدید در بچه مهندس 4

صحبت در مورد این چهره ها شاید فقط یک سیلی باشد برای مدیرانی که بیشتر وسواس و توجه بیشتری به پروژه ها و سریال های به اصطلاح چندفصلی خود دارند و هنوز پخششان به پایان نرسیده و به بهانه رضایت عمومی شروع به نوشتن فصل بعد می کنند. متاسفانه به ارقام نجومی نیاز دارد. و لبخند مدیران حاصل چنین اتفاقاتی است.

جدیدترین تغییرات در سری Baby Engineer 4

جدیدترین تغییرات سریال بچه مهندس4

کارگردان فصل چهارم سریال «فرزند مهندس» تغییر کرد و علی غفاری جای خود را به کارگردانی دیگر داد.

علی غفاری کارگردان سه فصل سریال «پسر مهندس» به دلیل ساخت فیلم «شکر شکارچی» نمی تواند گروه سازنده این سریال را در فصل چهارم همراهی کند.

به همین دلیل تیم سازنده به دنبال کارگردانی برای جایگزینی او هستند.

یکی از گزینه های احتمالی احمد کاوری کارگردان سریال های واراش، بیدار باش، خواب بلند و … است. پخش بومی سازی شده است.

مرتبط:  چرا زیر تانکرهای مخصوص حمل سوخت زنجیر آویزان می کنند؟

فیلمبرداری «بچه المهندس 4» از اواسط آبان ماه آغاز می شود و قرار است در ماه رمضان سال آینده روی آنتن برود.

همچنین تا کنون روزبه حصاری و مهشید جوادی به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده اند و در آینده تمامی بازیگرانی که به درام داستانی کمک خواهند کرد در صورت نیاز به سریال اضافه خواهند شد. اما درخواست 200 میلیونی رزبه حصاری از سوی تهیه کننده این بازیگر رد شد.

حسن وارسته نویسنده فصل دوم و سوم این مجموعه نیز نویسنده «بچه مهندس» در فصل چهارم است.

آیتم های مرتبط:

اسامی بازیگران سریال مهندس بچه ۴

اسامی بازیگران سریال بچه مهندس 4

از میان بازیگران، حضور ثریا قاسمی، فرهاد قاهمیان، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی فر و شیوا خسرومهر در سری چهارم بچه مهندس قطعی شده است.

تعداد قسمت های مهندس عزیزم 4

حذف روزبه حصاری در بچه مهندس 4

سری چهارم این سریال در 30 قسمت ساخته شده و مانند سری قبل حسن وارسته و گروهی چند نفره نویسندگی را بر عهده دارند. بچه المهندش 4 اوایل سال آینده از شبکه دوم سیما آماده پخش می شود.

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند:

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این مقاله خیلی جالب بود. واقعا به دنبال یه چیز جدید بودم و این مقاله بهم کمک کرد. ممنون از نویسنده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا