چرا از زیر ابگرمکن اب میاد

سیل آبگرمکن زمانی اتفاق می افتد که مخزن آبگرمکن دارای سوراخ یا ترک باشد. زمانی که متوجه شدید آبگرمکن دیواری یا زمینی خود نشتی دارد، بهتر است اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام دهید. زیرا بی توجهی به این مشکل می تواند آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند. اگر می خواهید پاسخ این سوال را بدانید که چرا آبگرمکن دیواری آب می دهد، این مقاله سامیار سروس را تا انتها بخوانید. در این مقاله سعی کرده ایم علت اصلی نشتی آبگرمکن را برطرف کنیم.

علت دیواره آبگرمکن چیست؟

وقتی با آبگرمکن خود آبیاری می کنید، ابتدا باید قسمت نشتی را پیدا کنید تا علت آبگرمکن خود را پیدا کنید. اگر آبگرمکن از قسمت هایی مانند لوله آب، پایه لوله آب، صفحه دما و فشار، رگولاتور، شیر اطمینان، سوراخ شدن مبدل و سایر دلایل نشتی یا نشتی داشته باشد، در ادامه به دلیل اصلی می پردازیم. برای آبگرمکن نشتی:

1. نشتی لوله آب بخاری

لوله آب در بالای آبگرمکن قرار می گیرد. گاهی اوقات آب از بالا خارج می شود و از عایق عبور می کند تا در نهایت روی زمین چکه کند. در نگاه اول ممکن است فکر کنید آبگرمکن شما نشتی دارد.

اما باید بدانید که این نشتی از لوله بالای آبگرمکن می آید و ربطی به دستگاه ندارد. اگر لوله بالای دستگاه سوراخ یا نشتی دارد، بهتر است آن را تعویض کنید. برای تعویض آن باید شیر آب ساختمان را ببندید.

2. پایه لوله آبگرمکن چکه ای

پایه لوله آبگرمکن در قسمت بالایی آن تعبیه شده است. از طرفی لوله آب سرد ورودی و لوله آب گرم خروجی است. این پایه ها بسیار باریک هستند. به همین دلیل نشتی های زیادی وجود دارد. برای جلوگیری از نشتی آبگرمکن می توانید پایه ها را باز کرده و تعویض کنید.

3. تنظیم کننده آبگرمکن

رگولاتور آبگرمکن یکی از قطعات اصلی آبگرمکن است که پیچ و مهره های مختلفی به آن وصل می شود. شل بودن مهره، خرابی دیافراگم رگلاتور، خرابی واشر متصل به مهره، شل شدن درپوش رگلاتور و ترک خوردن بدنه رگلاتور می تواند از مهم ترین دلایل نشت آب در آبگرمکن دیواری باشد. برای عیب یابی و رفع مشکل نشتی آبگرمکن دیواری، بهتر است با تعمیرکاران حرفه ای ما در سامیار سروس برای تعمیر آبگرمکن در تهران تماس بگیرید.

4. نشت آب از مخزن آبگرمکن

از آنجایی که مخزن آبگرمکن بیشتر از سایر قسمت های آبگرمکن در معرض دمای مستقیم قرار می گیرد، زودتر فرسایش و ترک می خورد. اگر مخزن فرسوده شود، در نهایت باعث نشتی آبگرمکن می شود که علت اصلی سرریز آب در آبگرمکن های پایه یا دیواری است. برای بستن سوراخ آبگرمکن، قسمت ترک خورده را با جوش وصل می کنند. سپس سوراخ را با سمباده تمیز می کنیم تا کاملا صاف شود.

همچنین برای تشخیص و ترمیم سوراخ مخزن آبگرمکن، بتونه اپوکسی را به شعاع 4 سانتی متر داخل و اطراف سوراخ بریزید و صبر کنید تا بتونه سفت شود. در صورت وجود پوسیدگی زیاد، یک ورق گالوانیزه به اندازه سوراخ بریده می شود و با پیچ وصل می شود و با چسب پوشانده می شود.

5. ترک یا سوراخ شدن مبدل

در سیستم آبگرمکن قسمت اصلی که در تماس مستقیم با شعله است مبدل آبگرمکن می باشد. اگر از آب گرم استفاده کنید، آبگرمکن آب بیشتری تولید می کند.

البته اگر مبدل خورده یا ترک خورده باشد، نمی توانید نشتی آن را ببینید. فقط چکیدن آب از مبدل پایین بخاری را می بینید. برای رفع این علت آبگرمکن، مبدل باید تعویض شود.

6. نشت آب از صفحه دمای آبگرمکن و فشار

هنگام اتصال شیر به دستگاه باید با نوار تفلون آن را به خوبی عایق بندی کنید. زیرا دما می تواند بیش از حد افزایش یابد و آب در اطراف این لایه ها جریان یابد.

برای رفع مشکل آبیاری آبگرمکن از پنل دما و فشار کافی است فشار آب داخل ساختمان را تنظیم کنید. اگر فشار و دمای دستگاه متعادل بود، اما نشتی پیدا کردید، باید این قطعات را تعویض کنید.

7. شیر اطمینان آبگرمکن چکه می کند

شیر اطمینان در قسمت پایین اتصالات تعبیه شده است که فشار داخلی سیستم را کنترل می کند. این قطعه در اثر ضربه های حرارتی، ضربه های شدید و فشارهای زیاد می تواند دچار خوردگی و فرسایش شود. تمام موارد فوق به این دلیل است که شیر اطمینان آبگرمکن به روی آب بسته است.

هنگامی که شیر اطمینان سوراخ می شود، سیستم با افت فشار آب مواجه می شود که می تواند به دستگاه آسیب برساند. بنابراین با تعویض سوپاپ مشکل به طور قطع برطرف می شود. تعویض شیر دیواری را فقط به تعمیرکار حرفه ای بسپارید.

8. لوله فاضلاب آبگرمکن چکه می کند

شایع ترین علت مخزن آب بخاری نشتی در لوله فاضلاب دستگاه است. ممکن است پس از شستشوی لوله یا تخلیه آبگرمکن فرسوده شود.

نشت آب از لوله فاضلاب رایج ترین دلیل ایستادن آبگرمکن، روی زمین و روی دیوار است. گاهی اوقات لوله فاضلاب آبگرمکن پس از شستشو یا تخلیه آبگرمکن دچار فرسایش می شود.

برای رفع این مشکل، لوله فاضلاب را تعویض کرده و لوله فاضلاب جدید را در جای خود محکم کنید تا نشتی متوقف شود. به یاد داشته باشید که هنگام تعویض لوله فاضلاب، آب گرم نباید قطع شود و آب در مخزن آبگرمکن نباشد.

مرتبط:  چطور عزت نفس خود را حفظ کنیم

9. آب بندی ضعیف اتصالات

دو نوع اتصال به آبگرمکن وجود دارد. یکی اتصال به خود دستگاه و دیگری اتصال به دستگاه فرعی است. اگر هر یک از این اتصالات به درستی آب بندی و وصل نشود، آب زیر آبگرمکن می چکد.

برای رفع این مشکل ابتدا باید ببینید آب از کدام قسمت دستگاه نشتی دارد سپس تمام شیرهای خروجی و ورودی را ببندید و با تعمیرکار آبگرمکن تماس بگیرید.

10. شکستگی اتصالات یا لوله های داخل آبگرمکن

همانطور که می دانید لوله ها محل عبور آب از داخل آبگرمکن هستند. بنابراین باید از آنها با کیفیت بالا استفاده کرد. رسوبات و ضربه ها نیز می توانند به اتصالات آسیب برسانند و ترک و آسیب به لوله ها نیز به اورینگ ها آسیب می رساند و باعث نشتی آبگرمکن دیواری می شود.

11. سایر علل گرم شدن آب

علل دیگری مانند ترک در محل نصب شیر احتراق، شل شدن آهسته سوپاپ، آسیب به حلقه O محوری، آسیب به کاسه نمد سوپاپ سوخت و ترک یا سوراخ در قاب برنجی می تواند از دیگر دلایل نشتی آبگرمکن باشد. برای یافتن علت اصلی آبگرمکن خود باید از تعمیرکاران حرفه ای بخواهید که شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم اقدامات لازم را برای تعمیر آبگرمکن انجام دهند.

سخن آخر

دلایل مختلفی وجود دارد که نشتی آبگرمکن و خوردگی هر یک از قطعات دستگاه باعث نشتی و نشتی آبگرمکن می شود. برای رفع این مشکل ابتدا باید مشخص کنید که این نشتی از کدام قسمت دستگاه رخ داده است تا بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید. به همین دلیل ترجیحاً هزینه سرویس آبگرمکن و پکیج خود را در زمان های مشخصی پرداخت کنید.

هنگامی که با نشتی از آبگرمکن خود مواجه می شوید، بهتر است برای تشخیص و رفع این مشکل با تعمیرکاران متخصص ما از سامیار سرویس کمک بگیرید. کافی است درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. همچنین این مجموعه خدمات تعمیر بسته در تهران به مشتریان خود خدمات حرفه ای ارائه می دهد.

4/5 – (9 امتیاز)

تمام وسایل از جمله آبگرمکن در ساختمان باید به طور مناسب استفاده شود. مشکلات آبگرمکن مانند نشتی، سوراخ در آبگرمکن دیواری و یا ترک در قسمت های مختلف آن ایجاد می شود. این اتفاق مشکلاتی مانند سرریز آب از شیر اطمینان را به دنبال خواهد داشت و هر یک از این مشکلات دلایل خاصی دارد که با توجه به آنها و رفع یا جلوگیری از آنها می توان از سرریز آب یا شیر اطمینان جلوگیری کرد و از آسیب و ضرر بیشتر جلوگیری کنید.

اما اگر این خرابی ها به هر دلیلی مشاهده شد، می توانید برای تعمیر آبگرمکن به سرویس دهندگان مجرب اعتماد کنید و یا با تهیه دستگاه های مورد تایید، تجهیزات لازم برای تعویض آن ها را در اختیار آنها قرار دهید.

علت نشتی آبگرمکن چیست؟

ترک یا سوراخ شدن قاب برنجی

ترک یا خرابی قسمتی که در آن سوپاپ جرقه زنی نصب شده است

خرابی حلقه O محوری ویژه کنترل دما

سوراخ در لوله مبدل حرارتی

خرابی واشر

شل شدن لوله ای که برای خروجی آب گرم استفاده می شود

سوپاپ جرقه زنی کند شل است

کاسه نمد شیر تغذیه معیوب

علت سوراخ شدن آبگرمکن دیواری

آبگرمکن های دیواری به دلایل مختلفی ممکن است نشت کنند. برخی از این دلایل عبارتند از:

شل کردن مهره رابط که به تنظیم کننده آب وصل می شود

مهر و موم معیوب متصل به مهره رابط تنظیم کننده

درپوش رگلاتور شل است

بدنه تنظیم کننده سوراخ شده یا ترک خورده است

خرابی دنده و واشر پوشش گاورنر

علاوه بر این، خرابی دیافراگم رگولاتور

آنها به تنظیم کننده آبگرمکن متصل هستند.

قیمت تعمیر آبگرمکن را از بهترین کارشناسان شهر خود دریافت کنید

علت آبیاری شیر اطمینان آبگرمکن

نشت آب از شیر اطمینان آبگرمکن یکی از مشکلاتی است که هر کاربری با آن مواجه است.

شیر اطمینان یا شیر تخلیه یکی از قسمت های اصلی آبگرمکن است که در قسمت پایینی اتصالات قرار می گیرد و وظیفه کنترل فشار داخلی را بر عهده دارد. یک شیر اطمینان می تواند فشارهایی را تحمل کند که به دلایل مختلفی باعث سوراخ شدن آن می شود. به عنوان مثال، شوک حرارتی یا ضربه های غیرمنتظره می تواند علت سوراخ شدن آن باشد.

سوراخ کردن شیر تخلیه فشار دستگاه را کاهش می دهد. در واقع افت فشار آبگرمکن یکی از علائم سوراخ شدن شیر اطمینان است. در صورت سوراخ شدن شیر اطمینان بهترین کار این است که با متخصص تعمیر آبگرمکن تماس بگیرید تا آن را تعویض کنید.

دلیل نشتی آبگرمکن; آب بندی ضعیف اتصالات

دو نوع اتصال به آبگرمکن متصل می شود. یکی برای اتصالات متصل به خود دستگاه و دیگری برای اتصالات متصل به پایین دستگاه است. اگر هر یک از این اتصالات به درستی آب بندی و وصل نشده باشند، ممکن است علت نشت آب از دستگاه رطوبت ساز باشند.

اگر علت نشتی آب مربوط به سفت بودن اتصالات باشد، باید تمامی اتصالات را بررسی کنید. پس از اینکه به این نتیجه رسیدید که علت نشتی آبگرمکن صحیح است، بهتر است ابتدا تمام شیرهای ورودی و خروجی را ببندید سپس قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض کنید.

مرتبط:  چرا وقتی شکلات میخورم دندان درد میگیره

اگر منشاء نشتی آب به اتصالات مربوط باشد باید پس از بستن شیرهای ورودی خروجی به تعمیر پرداخته شود.

ترک خوردگی یا سوراخ شدن مبدل

سوراخ یا ترک در مبدل می تواند یکی از دلایل نشت آب از آبگرمکن باشد. در آبگرمکن های تک مبدل اگر مبدل شکسته یا ترک خورده باشد امکان تشخیص نشتی وجود ندارد. فقط در قسمت پایین دستگاه می توانید قطرات آب را مشاهده کنید.

دلیل آن سوراخ شدن یکی از ورودی ها در اثر آب گرم است. زیرا لوله های آب گرم در تماس مستقیم با شعله هستند. در صورت استفاده از آب گرم، نشت آب افزایش می یابد. برای عملکرد بهتر این دستگاه، در این شرایط، تعویض مبدل توصیه می شود.

شکستگی اتصالات یا لوله های داخل دستگاه

لوله ها محل گردش آب در داخل آبگرمکن هستند و کیفیت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این لوله ها معمولاً برنجی هستند و به راحتی نشتی ندارند و آسیب نمی بینند. در برخی موارد علت ترک و آسیب آنها را می توان آسیب به اورینگ ها دانست.

آسیب به حلقه های O یا واشر به دلیل گرم شدن بیش از حد آبگرمکن است. البته جدای از این عوامل دیگری مانند رسوب و ضربه لوله های برنجی نیز می تواند از عوامل نشتی آبگرمکن باشد که باید به آن ها نیز توجه کرد.

پارگی اتصالات و لوله ها می تواند دلیل نشتی آبگرمکن باشد

سوراخ در آبگرمکن دیواری و قطرات آب

یکی دیگر از دلایل نشت آب از آبگرمکن وجود سوراخ در مخزن آبگرمکن است. مخازن آبگرمکن ممکن است به مرور زمان به دلیل گرمای شدید و مستقیم شکسته یا پوسیده شوند. به همین دلیل پس از سوراخ شدن آبگرمکن، آب نشت کرده و به بیرون سرازیر می شود. برای حل این مشکل می توانید قسمت سوراخ شده مخزن را جوش دهید.

رفع سوراخ مخزن آبگرمکن با چسب

یکی از راه های رفع سوراخ مخزن استفاده از بتونه اپوکسی است. این روش آخرین روش تعمیر نشتی مخزن آبگرمکن می باشد.

پس از پیدا کردن سوراخ مخزن، آن را تمیز کرده و با کاغذ سنباده خشک کنید. مقداری بتونه اپوکسی را با دستکش بردارید و آن را ورز دهید تا کاملا مخلوط شود. خمیر را در شعاع چهار سانتی متری داخل سوراخ و اطراف آن بمالید. پس از یک ساعت، خمیر اپوکسی سفت می شود.

در مقاله چگونه آبگرمکن ترکیدگی را تعمیر کنیم؟ راهکارهایی که می توانید در این زمینه پیاده سازی کنید به طور کامل اعلام شده است.

عوامل دیگری که باعث آبیاری آبگرمکن می شوند:

آب از لوله آب جاری می شود

آب از پایه لوله آبگرمکن چکه می کند

آب از مقیاس های دما و فشار می افتد

نشت آب از لوله فاضلاب آبگرمکن

مشکل نشت آب از آبگرمکن برای هر آبگرمکنی ممکن است پیش بیاید. برای تعمیر آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور و یا تعمیر آبگرمکن دیواری ایران شرق و بوتان می توانید از چه برندی استفاده می کنید از آچارباز کمک بگیرید.

تعمیر آبگرمکن در محل با آچار

در صورت نیاز به سرویس یا تعمیر آبگرمکن و یا در صورت بروز مشکل در آبگرمکن خود، درخواست تعمیر خود را در سامانه آچارباز ثبت کرده و منتظر تماس کارشناس باشید:

تعمیر آبگرمکن

1/5 – (1 امتیاز)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

آبیاری بوتان و دیگر آبگرمکن های دیواری برند یا نشتی از زیر آبگرمکن زمانی اتفاق می افتد که دستگاه سوراخ شده یا قسمتی از آبگرمکن ترکیده شود. به این ترتیب ما چکه ها و آبیاری آبگرمکن های روی زمین یا دیواری خود را می بینیم. در این مقاله بوتان مارکت سعی داریم علت آب زیر آبگرمکن و راه حل تعمیر آبگرمکن را بررسی کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

11 دلیل نشتی آبگرمکن دیواری که برای عیب یابی باید بدانید!

به طور کلی این نشتی می تواند ناشی از قطعاتی باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.

1. آب از لوله آب جاری می شود

لوله آب در بالای دستگاه نصب می شود. گاهی آب از این قسمت خارج می شود، از روی عایق می گذرد و روی زمین می افتد. در ابتدا ممکن است فکر کنید آبگرمکن شما نشتی دارد. اما اینطور نیست. لوله بالای آبگرمکن را بررسی کنید. اگر لوله سوراخ شد یا نشتی داشت، آن را تعویض کنید. برای تعویض لوله بالای آبگرمکن حتما شیر آب ساختمان را ببندید.

2. پایه لوله آبگرمکن چکه می کند

پایه لوله آبگرمکن در بالا، لوله آب سرد ورودی و لوله آب گرم خروجی است. این پایه ها بسیار باریک هستند. به همین دلیل خطر نشتی زیاد است. این مشکل می تواند ناشی از آبگرمکن برقی یا گازی باشد. برای رفع این مشکل می توانید پایه ها را باز کرده و تعویض کنید.

3. آب از مخزن آبگرمکن نشت می کند

مخزن آبگرمکن به دلیل قرار گرفتن در معرض دمای مستقیم و شدید مستعد ترک خوردن است. با گذشت زمان مخزن آبگرمکن نشتی می کند، پوسیده می شود و آب می دهد. این نیز می تواند دلیل وجود آب در زیر آبگرمکن باشد.

برای بستن سوراخ مخزن آبگرمکن، قسمتی از مخزن که سوراخ شده است با جوشکاری مسدود می شود. علاوه بر این، ناحیه پوسیده و سوراخ با کاغذ سنباده تمیز می شود تا صاف شود. سپس آن قسمت را لحیم می کنند. روش دیگر استفاده از خمیر اپوکسی یا پیچ های گالوانیزه است.

مرتبط:  چرا وقتی عطسه میکنم زیر شکمم درد میگیره

4. آبیاری از صفحه دما و فشار آبگرمکن

علت آویزان شدن آبگرمکن شما به دیوار ممکن است به دلیل دما و فشار آبگرمکن باشد. بنابراین هنگام اتصال شیر باید آن را به خوبی عایق بندی کنید و با نوار تفلون محکم ببندید. زیرا در صورت گرما و فشار بیش از حد آب می تواند در اطراف این لایه ها جریان یابد.

برای رفع این مشکل فشار آب داخل خانه را تنظیم کنید. اگر با وجود فشار و دمای متعادل صفحه دما و فشار همچنان آب در آبگرمکن گازی خود مشاهده می کنید، باید این دو قسمت را تعویض کنید.

5. تنظیم کننده آبگرمکن

رگولاتور آبگرمکن قطعه مهمی است که پیچ و مهره های مختلفی به آن وصل می شود. مهره‌های شل، واشرهای شکسته متصل به مهره‌ها، شل بودن پوشش رگلاتور، خرابی دیافراگم رگلاتور و ترک‌های بدنه رگلاتور همگی می‌توانند باعث ورود آب به زیر آبگرمکن شوند. برای دانستن علت آبگرمکن دیواری و تعمیر آبگرمکن بوتان و سایر برندها بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

6. آبیاری از لوله فاضلاب آبگرمکن

نشت آب از خطوط فاضلاب شایع ترین علت آبگرمکن های پایه، زمینی و دیواری است. گاهی اوقات لوله فاضلاب آبگرمکن پس از شستشو یا تخلیه آبگرمکن دچار فرسایش می شود.

برای رفع این مشکل باید لوله فاضلاب آبگرمکن را تعویض کنید و لوله فاضلاب جدید را در جای خود محکم ببندید تا نشتی برطرف شود. به یاد داشته باشید که هنگام تعویض لوله فاضلاب نباید آب در مخزن آبگرمکن وجود داشته باشد. همچنین باید آب گرم را خاموش کنید.

7. آبیاری شیر اطمینان آبگرمکن

آبیاری از شیر اطمینان آبگرمکن رایج ترین مشکل کاربران آبگرمکن است. این شیر در پایین اتصالات قرار دارد و فشار داخلی را کنترل می کند. این قسمت می تواند تحت فشارهای قوی (ضربه های حرارتی، ضربه های شدید) قرار گیرد که منجر به خوردگی و سوراخ شدن می شود.

در صورت سوراخ شدن شیر اطمینان یا شیر تخلیه، فشار آبگرمکن کاهش می یابد که ممکن است یکی از علائم و علل نشتی شیر اطمینان آبگرمکن و دلیل نشتی شیر اطمینان آبگرمکن دیواری باشد. برای رفع مشکل آب آشامیدنی از شیر آب کافیست از یک متخصص حرفه ای بخواهید که شما را برای تعویض شیر راهنمایی راهنمایی کند.

8. ترک یا سوراخ شدن مبدل

ترک خوردگی یا سوراخ شدن مبدل نیز می تواند علت نشتی آبگرمکن های روی مخزن و انواع دیگر آبگرمکن ها باشد. مبدل و لوله های آب گرم در تماس مستقیم با شعله هستند. در صورت استفاده از آب گرم این نشتی افزایش می یابد.

در آبگرمکن های تک مبدل اگر مبدل شکسته یا ترک خورده باشد نشتی قابل مشاهده نیست فقط شما می توانید نشتی را به صورت قطرات آب در قسمت پایینی آبگرمکن مشاهده کنید. برای بهترین عملکرد آبگرمکن، بهترین کار تعویض مبدل است.

9. شکستگی اتصالات یا لوله های داخل آبگرمکن

از آنجایی که لوله ها محل عبور آب از آبگرمکن هستند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این لوله ها معمولا از برنج ساخته می شوند و مقاومت خوبی دارند. علت ترک خوردگی و آسیب دیدگی آنها به دلیل آسیب دیده اورینگ ها می باشد. علاوه بر این، رسوب و ضربات می تواند به لوله ها آسیب برساند، سوراخ هایی در آنها ایجاد کند و منجر به نشتی در آبگرمکن شود. نشتی آبگرمکن برقی نیز می تواند ناشی از پارگی لوله های داخل آبگرمکن باشد.

ده آب بندی ضعیف اتصالات

دو نوع اتصال به آبگرمکن وجود دارد. یکی برای اتصالات متصل به خود دستگاه و دیگری برای اتصالات متصل به پایین دستگاه است. اگر هر یک از این اتصالات به درستی آب بندی و وصل نشود باعث نشت آب از آبگرمکن می شود.

می توانند علت نشت آب از آبگرمکن باشند. برای اطلاع از علت نشتی آب از آبگرمکن دیواری، بهتر است ابتدا تمامی شیرهای خروجی و ورودی را ببندید. سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

11. دلایل دیگر نشتی آبگرمکن

علاوه بر دلایل ذکر شده در بالا، آبیاری هایپرترمال می تواند به عوامل دیگری نیز مرتبط باشد، از جمله:

ترک یا سوراخ در قاب برنجی

شکستن O-ring محوری

سوپاپ جرقه زنی کند شل است

کاسه نمد شیر تغذیه شکسته است

در محلی که سوپاپ جرقه زنی نصب شده است ترک کنید

سخن آخر

نشتی آبگرمکن دلایل زیادی دارد و ممکن است برای هر نوع آبگرمکنی اتفاق بیفتد. اگر متوجه شدید که آبگرمکن شما نشتی دارد، می توانید برای تعمیر آن از فروشگاهی در بوتان کمک بگیرید. پس برای انجام خدمات تعمیر و یا رفع هر گونه مشکلی در رابطه با آبگرمکن خود، درخواست تعمیر خود را در سایت ما ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

مجموعه خرید بوتان علاوه بر تعمیرات در زمینه فروش محصولات بوتان مانند فروش حوله گرمکن، آبگرمکن، فروش ست دیواری و سایر محصولات بوتان، فعالیت های بسیاری را با بهترین خدمات ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۳.۴/۵ – (۱۰ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا