چطور در تهران من ثبت نام کنیم

با توجه به سوالات مکرر کاربران در مورد تغییر رمز تهران من، در صورتی که قصد تغییر رمز عبور خود را دارید، پس از ورود به وب سایت تهران من، روی نام خود در بالای صفحه کلیک کنید. سپس در صفحه جدید گزینه تغییر پسورد را در وسط صفحه انتخاب کنید. در صفحه بعد ابتدا رمز فعلی و سپس رمز جدید را وارد کرده و روی گزینه save کلیک کنید.

سایت تهران من به آدرس https://my.tehran.ir عمدتا برای خرید طرح ترافیک، خرید طرح کنترل آلودگی هوا و پرداخت عوارض خودرو استفاده می شود. در زیر راهنمای نحوه ثبت نام در این سیستم برای کمک به کاربران آورده شده است:

1- پس از ورود به سایت از منوی بالای صفحه گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

2- در این مرحله اگر قصد خرید طرح ترافیک برای خودرو شخصی خود را دارید و افسر شرکتی نیستید، گزینه شخص حقیقی و در غیر این صورت گزینه قانونی را انتخاب کنید.

3-در این مرحله کد ملی، تاریخ تولد و نام کاربری، رمز عبور و شماره همراه خود را وارد کرده و با وارد کردن کد امنیتی، دریافت کد را تایید کنید. نام کاربری و رمز عبور خود را در جایی بنویسید و ذخیره کنید تا در لاگین های بعدی مشکلی نداشته باشید. در مرحله بعد یک کد تایید به صورت پیامکی برای شما ارسال می شود که با وارد کردن آن می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.

4- با وارد کردن کد ارسالی به سامانه، ثبت نام شما کامل شده و می توانید وارد سامانه شوید. اگر بعد از 5 دقیقه کد را دریافت نکردید، باید مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید. در صورت بروز این مشکل، توصیه می کنیم از دستگاه دیگری (تلفن همراه، تبلت، رایانه یا مرورگر دیگری مانند کروم، فایرفاکس) استفاده کنید.

توضیح قسمت های مختلف سایت تهران من

در سمت راست صفحه موارد زیر را مشاهده می کنیم:

صفحه اصلی

با انتخاب آن می توانید اطلاعات و امکانات موجود در داشبورد پنل کاربری مانند املاک و خودروهای ثبت شده، شارژ و بلیط خریداری شده را مشاهده کنید.

نمونه کار شهروندان

این بخش شامل افزایش اعتبار، لیست تراکنش ها و بازپرداخت پول است، می توانید کیف پول خود را برای خرید طرح گردش یا شارژ کارت بلیط و غیره شارژ کنید.

در صورت تمایل به خرید طرح، مبلغ مورد نظر را در قسمت افزایش اعتبار وارد نموده و از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید. این مبلغ در حساب شما باقی می ماند و با ورود به طرح به طور خودکار از حساب شما کسر می شود. مبلغ کسر شده از حساب کاربری شما بستگی به نوع معاینه فنی و زمان ورود و خروج از طرح دارد.

برای خرید مجوز طرح ترافیک روزانه باید معادل حداکثر هزینه ممکن ترافیک یک روز بر روی حساب فرد وجود داشته باشد اما رقم نهایی هزینه ترافیک در پایان هر روز محاسبه و برداشت می شود. اگر مجوز روزانه خودرو خریداری شود اما استفاده نشود، حداقل یک روز از حساب شخص کسر می شود. بنابراین، به شهروندان توصیه می شود تنها زمانی که از نیاز خود به تردد در منطقه مطمئن هستند، رزرو کنند.

اگر به دلایلی دیگر نیازی به خرید طرح ندارید و تصمیم به دریافت مبلغ صورتحساب دارید، می توانید مبلغ مورد نظر خود را در قسمت بازپرداخت وارد کرده و درخواست استرداد کنید. لازم به ذکر است که اطلاعات حساب شما (شبا بانکی) باید در قسمت پروفایل کاربری من پر شود.

طرح خودرو و ترافیک

اگر قصد خرید طرح را دارید، باید مشخصات شماره پلاک و شماره vin (در پشت کارت ماشین) را وارد کنید. برای این کار روی افزودن ماشین کلیک کنید و در صفحه بعد اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

سپس پیامی برای شما نمایش داده می شود که در صورت صحت اطلاعات بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

در صورت عدم تطابق شماره پلاک و شماره VIN در صورت عدم تطابق اطلاعات وارد شده بر روی دکمه تایید کلیک کنید تا مراحل ادامه یابد ابتدا از صحیح وارد شدن اطلاعات مربوطه اطمینان حاصل کنید درست است، دکمه تایید را فشار داده و ثبت نام را تکمیل کنید، اما در صورت ظاهر شدن پیام VIN is not valid، اطلاعات مربوطه را از طریق ایمیل به my@ tehran.ir ارسال کنید و منتظر رفع مشکل و پاسخ باشید.

برای دریافت کد VIN باید آن را روی کارت خودرو یا برگه سبز رنگ خودرو پیدا کنید.

پس از وارد کردن این اطلاعات، می توانید مجوز یک روزه را از این بخش رزرو کنید.

در این قسمت اطلاعات تردد خودرو نیز ثبت می شود و اکنون اگر در محدوده کنترل آلودگی هوا یا طرح ترافیک اصلی رانندگی می کنید، می توانید اطلاعات ورودی و خروجی خودرو خود را در این مناطق مشاهده کنید.

همانطور که گفته شد اگر خودروی خود را ثبت نام کرده اید می توانید از این قسمت روزهای مورد نظر را برای ورود به طرح انتخاب کنید. پرونده شنبه و چهارشنبه هر هفته از صبح روز جمعه قبل باز می شود و شهروندان می توانند تعداد روزهای هفته را که می خواهند در محدوده طرح قرار گیرند رزرو کنند. انجام این کارها در روزهای بعد نیز امکان پذیر است و این امکان تا روز چهارشنبه وجود دارد، اما توجه داشته باشید که طی روز پنجشنبه محدودیتی در طرح ترافیک وجود ندارد و ورود به محدوده آزاد است و فقط طرح کنترل آلودگی هوا اجرا می شود.

مبلغ بلوکه چقدر است؟ در صورت انتخاب روزهای مورد نظر، مبلغی که برای ورود به محدوده طرح ترافیک دریافت کرده اید در حساب شما مسدود می شود و پس از جابجایی خودرو، مبلغ نهایی عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از مبلغ مسدود شده کسر می شود. . مابقی به حساب شما برگردانده می شود و در صورت عدم ترافیک و همچنین عدم مشاهده خودروی شما توسط دوربین ها، حداقل میزان ترافیک از مبلغ مسدود شده کسر شده و مابقی به حساب شما بازگردانده می شود. بنابراین، تنها در صورتی روز را ثبت کنید که از تصمیم خود برای سفر در محدوده طرح ترافیک مطمئن هستید.

با فرمون به راحتی تحقیقات متقابل بدست آورید

برنامه ریزی بررسی فنی

سرویس جدیدی که به سامانه تهران من اضافه شده است امکان بررسی فنی را فراهم می کند. تا کنون برای ثبت نام در معاینه فنی باید به سایت ستاد معاینه فنی تهران مراجعه می کرد که دیگر موجود نیست. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در آزمون فنی به این مقاله مراجعه کنید.

مرتبط:  چطور با نامزدم مثل پادشاه رفتار کنم

پارکینگ ماشین

این بخش مربوط به هزینه های پارک حاشیه ای می باشد. با انتخاب خودرو می توانید در صورت پارک در مناطقی که این طرح اجرا می شود، هزینه خودروی خود را مشاهده کنید. طرح مدیریت پارک حاشیه ای یا مدیریت پارک هوشمند در حال حاضر فقط در منطقه 2 تهران اجرا می شود. در این قسمت با نصب تابلو و رنگ آمیزی محل پارک مجاز برای هر خودرو، محدوده پارکینگ خیابان مشخص شده است و نیم ساعت اول پارک رایگان است و برای مدت پارک طولانی تر باید مبلغی در حدود 500 تومان پرداخت شود. برای هر ساعت

بلیط مرکز شهر

برای خرید بلیط درون شهری می توانید از این گزینه استفاده کنید. بلیط مشترک مترو و بارت، بلیط مشترک مترو و بارت ویژه ایام تعطیل، مترو کرج، مترو هشتگرد، فرودگاه امام از گزینه های موجود برای خرید بلیط هستند.

بلیط برج میلاد

بلیط های برج میلاد را می توانید در این قسمت خریداری کنید که شامل بلیط های سکوی باز و بلیط های چهار طبقه می باشد.

موتور

قسمت موتورسیکلت در حال ایجاد است و خدماتی مانند پرداخت هزینه سالانه موتورسیکلت و صدور بارنامه به زودی فعال می شود.

خدمات املاک و شهرسازی

در این بخش با استفاده از سامانه احراز هویت و استعلام شماره شناسه ملک، برای پرداخت هزینه های نوسازی و بهای خدمات مدیریت پسماند استفاده می شود. در صورت لزوم می توانید ملک را افزایش دهید و هزینه سالانه را پرداخت کنید.

137

این سامانه برای رسیدگی به مسائل شهری و زیست محیطی در نظر گرفته شده است که می توانید شکایت خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

1888

جهت ثبت تقدیر و تشکر، شکایات، انتقادات و پیشنهادات نسبت به شهرداری تهران و عملکرد آن.

حمایت کردن

در صورت بروز مشکل می توانید با شماره 5 داخلی 137 تماس بگیرید، در ضمن کارشناسان از طریق تیکت پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای این کار در قسمت پشتیبانی پیام بگذارید. همچنین ایمیل [email protected] یکی دیگر از روش های ارتباطی است.

در پایان توصیه می کنیم قسمت اطلاعیه ها و قسمت سوالات متداول را در صفحه اصلی سایت my.tehran.ir مطالعه کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای کامل خرید طرح ترافیک 1401 (روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه)

5.5 – (1 امتیاز)

465571 203

04 دی 1401

نویسنده مقاله نویسنده بیمه

سامانه تهران من برای افرادی که قصد ورود و خروج از طرح ترافیک یا بررسی آلودگی هوای تهران با خودروی شخصی را دارند بسیار ضروری است. ثبت نام در این سامانه برای افرادی که خودرو شخصی دارند مهم است.

با توجه به محدودیت های ترافیکی، افراد برای محاسبه سهمیه استفاده از طرح، طرح خرید، طرح های ورود و خروج، اطلاع از حدود طرح و عوارض یا جریمه باید در سامانه تهران من ثبت نام کنند. . همچنین باید جریمه های شهرداری و عوارض شهرداری را از طریق این سامانه پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه با ما همراه باشید.

سیستم تهران من چیه؟

سیستم تهران من چیه؟ چرا دانستن و استفاده از سیستم تهران من اینقدر مهم است؟ برای پاسخ به این سوالات، بهتر است ابتدا سایت تهران خود را ارائه دهم. همانطور که می دانید در سال های اخیر با توجه به استفاده گسترده و روزافزون از اینترنت، اکثر سازمان ها و سازمان ها در راستای همسویی با تکنولوژی در ارائه خدمات آنلاین گام برداشته اند. سامانه تهران من برای ارائه خدمات حضوری و آنلاین به شهروندان ساکن تهران ایجاد شده است.

با تغییر قوانین راهنمایی و رانندگی در سال 1397 و جایگزینی طرح آلودگی هوا به جای زوج و فرد، هر خودروی شخصی با پلاک تهران تنها به مدت 20 روز اجازه ورود رایگان به این طرح را دارد. ضمناً برای خودروهای شخصی با پلاک شهرداری فقط 15 روز از هر فصل می توانند در قالب طرح تردد کنند.

بر اساس این اطلاعیه، طرح تیراژ در حال اجراست، بهتر است با ثبت نام در این سامانه از جریمه ورود به طرح تیراژ مطلع شوید تا از تعداد روزهای خود مطلع شوید.

از آنچه در ابتدای مقاله گفته شد، اهمیت استفاده از سامانه من تهران به خوبی مشخص می شود. به همین منظور در این مقاله توضیحات کاملی در مورد نحوه دسترسی به سایت تهران من، ثبت نام در سامانه تهران من، دانلود اپلیکیشن تهران من و پرداخت هزینه ها در سامانه تهران من ارائه می دهیم. ضمنا مراحل ثبت نام در سامانه تهران من را به صورت کامل و تصویری به شما آموزش خواهیم داد.

خدمات من در تهران

از آنجایی که استفاده از خدمات آنلاین مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است، دانستن نحوه استفاده و نحوه عملکرد اپلیکیشن تهران من بسیار مهم است. سامانه تهران من خدمات زیادی را به کاربران ارائه می دهد و مردم تهران روزانه به بسیاری از این خدمات نیاز دارند. خدمات سامانه تهران من به شرح زیر است:

ثبت نام و رزرو طرح ترافیک

برنامه ریزی بررسی فنی

بسته های ترافیکی

ثبت موسسات اجاره خودرو

پرداخت هزینه پارک حاشیه ای

هزینه های سالانه خودرو را پرداخت کنید

هزینه سالانه موتور سیکلت

صدور بارنامه

پرداخت قبوض عوارض شهرداری

بلیط برج میلاد

برج تک سفر

کارت بلیط

برنامه ریزی جلسات عمومی

درخواست شماره شناسایی ملک

سامانه رسیدگی به مشکلات و مسائل شهری و زیست محیطی (137)

ثبت قدردانی، تشکر و شکایت و انتقاد (1888)

درخواست طرح تفصیلی

پرونده شهرداری را پیگیری کنید

پارکینگ: با ثبت نام در سامانه تهران من می توانید از بسیاری از خدمات مفید در پارکینگ حاشیه ای استفاده کنید. افراد می توانند در صورت استفاده از پارکینگ کنار خیابان برای مشاهده عوارض خودرو خود به این بخش مراجعه کنند.

تعیین وقت آزمون فنی در سایت تهران من یکی از مهم ترین و جدیدترین خدمات سایت تهران من است. در گذشته افراد برای گرفتن وقت معاینه فنی باید به سایت ستاد معاینه فنی تهران مراجعه می کردند اما امروزه با استفاده از سایت من تهران وب این کار بسیار آسان و راحت شده است.

مرتبط:  چرا سود سهام عدالت من واریز نشده

نحوه ثبت نام در سامانه تهران من

در این قسمت از مقاله مراحل ثبت نام در سامانه تهران من را توضیح می دهیم. قبل از هر چیز باید بدانید که مراحل ثبت نام در این سامانه ساده است. معرفی و ثبت نام صاحب خودرو اولین قدم برای استفاده از امکانات سامانه تهران من است. برای ثبت نام ابتدا باید به آدرس https://my.tehran.ir مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت نام در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

با کلیک کردن به فرم مربوطه منتقل می شوید. پس از ثبت نام در تهران من می توانید طرح زوج و فرد، طرح ترافیک و سایر خدمات و آثار مرتبط با خودرو را از این سایت استعلام کرده و آن را تمدید کنید. همچنین پس از ثبت نام خودرو در تهران من، می توانید با مراجعه به قسمت لیست ترافیک تهران من، شماره و لیست ترافیک روزانه ثبت شده توسط دوربین ها را مشاهده کنید.

روش من برای نصب تهران

روش نصب اپلیکیشن تهران به همین سادگی است. برای نصب آن کافیست به سیستم های نصب امن اپلیکیشن مانند پلی استور مراجعه کنید. پس از ورود به این برنامه کافیست نام تهران من را جستجو کنید، پس از کلیک بر روی دکمه نصب می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را نصب و استفاده کنید. همچنین اگر به play store دسترسی ندارید یا کار نمی کند می توانید نام تهران من را در گوگل سرچ کنید و از سایت های امن دانلود کنید. اگر باز هم نمی توانید این برنامه را نصب کنید، بهتر است به سایت تهران من (تهران من در وب) مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام در تهران من

اولین قدم در استفاده از امکانات سامانه تهران من با ثبت نام در این سامانه امکان پذیر است.

مرحله اول ثبت نام

در قسمت بعدی دو دکمه را مشاهده می کنید که باید مشخصات خود را در قسمت ورود/ثبت نام وارد کنید. اطلاعات شخصی مانند: کد ملی و تاریخ تولد را وارد کنید، سپس نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد خود را مشخص کنید.

توجه داشته باشید که در قسمت ورودی شماره تماس باید یک شماره موجود وارد کنید زیرا کد تایید به شماره ای که وارد کرده اید ارسال می شود.

مرحله دوم ثبت نام

سه نوع ثبت نام در سامانه تهران من وجود دارد که عبارتند از:

شخص واقعی: این برای افرادی است که ماشین را به نام خود دارند و استفاده شخصی از آن دارند.

شخص حقوقی: برای خودروهایی که سند آن به نام شرکت یا سازمانی است که کد اقتصادی دارد و افراد شرکت از وسیله نقلیه استفاده می کنند.

اتباع خارجی: برای افرادی که قصد دارند با ماشین شخصی خود در تهران تردد کنند. شماره پاسپورت در این قسمت الزامی است.

در مرحله بعد به صفحه ای منتقل می شوید که یک پیامک با کد تایید 6 رقمی به شماره تلفنی که وارد کرده اید ارسال می شود. باید این کد را در کادر وارد کنید و در نهایت دکمه ثبت نام در سامانه تهران من را فشار دهید.

مرحله سوم ثبت نام

نام و نام خانوادگی شما در حساب کاربری نمایش داده می شود و شماره تماسی که ارسال کرده اید در قسمت کد تایید مشخص است. به زمان باقیمانده تا دریافت مجدد کد تایید توجه کنید و در محلی باشید که خط شما در دسترس است.

مراحل ذکر شده از طریق مشخصات کارت ملی ثبت شده در سامانه بانک اطلاعاتی تطبیق داده شده و مراحل ثبت نام شما تکمیل خواهد شد.

راهنمای ورود به حساب کاربری سیستم تهران من

برای ورود به سامانه تهران من به مراحل و نکاتی که در ادامه توضیح می دهیم توجه کنید. وقتی در اپلیکیشن تهران من ثبت نام می کنید، یک حساب کاربری بر اساس کد ملی خود دارید و برای دسترسی به حساب باید از شماره ملی خود استفاده کنید. مراحل ورود به حساب کاربری به شرح زیر است:

ابتدا به سایت Tehran.ir مراجعه کرده و روی دکمه ورود کلیک کنید.

شماره موبایل ثبت شده خود را وارد کنید و منتظر کد تایید باشید. هر بار که وارد سامانه تهران من می شوید، یک کد تایید باید از طریق پیامک برای شما ارسال شود. با توجه به این موضوع، بهتر است با شماره همراه خود ثبت نام کنید تا هنگام ورود به سامانه، دسترسی به کد تاییدیه برای شما راحت تر باشد.

مرحله چهارم ثبت نام

کد تایید را وارد کرده و وارد شوید.

در این مرحله به پنل کاربری خود دسترسی خواهید داشت و قبل از هر فعالیتی باید با استفاده از قسمت <add car> مختصات خودرو و شخصی که سند متعلق به اوست را پر کنید.

در سامانه تهران من ثبت نام کنید

در کادر اول شماره پلاک و در کادر دوم شناسه منحصر به فرد خودرو را وارد کنید. پس از آن بر روی دکمه درج خودرو کلیک کنید تا خودروی شما در سامانه تهران من تایید شود و اطلاعات مربوطه به پنل اضافه شود.

با انجام تمامی این مراحل می توانید به راحتی وارد سامانه تهران من شوید و از تمامی امکانات سامانه تهران من استفاده کنید.

کیف پول شهروندی تهران من

علاوه بر مشاهده لیست ترافیک در تهران من، امکان خرید طرح های مورد نظر با استفاده از کیف پول و کارمزد خرید وجود دارد. برای تمدید و خرید بسته از سایت من تهران کافیست اعتبار کیف پول خود را افزایش دهید. بهتر است همیشه یک روز اضافه برای ورود به طرح داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

در این قسمت ممکن است در مورد شناسه یکتا یا کد VIN سوالی داشته باشید که بیشتر توضیح خواهیم داد. با ما بمان.

کد VlN یا شناسه یکتا چیست؟

حتما پشت کارت ماشین خود را دیده اید و یک کد سریال 17 رقمی نظر شما را جلب کرده است.

VIN مخفف Vehicle Identification Number است که یک کد 17 رقمی است که شامل اعداد و حروف انگلیسی است و می توان از آن برای شناسایی خودروهای مختلف استفاده کرد. در واقع این کد VIN خودرو به شماره شناسایی خودرو معروف است.

مرتبط:  چرا بکینگ پودر در کیک استفاده میشود

اصالت خودرو با این کد مشخص می شود و برای هر خودرویی منحصر به فرد است. این کد برای نمایش اطلاعات خودرو باید در سامانه تهران من وارد شود.

اطلاعات ارائه شده توسط کد VIN به شرح زیر است:

مشخصات خودرو

کشور سازنده خودرو

سایت تولید خودرو

سال تولید خودرو

مدل ماشین

جزئیات سازنده خودرو

مشخصات موتور خودرو

شماره شناسایی یکتا (VIN) خودرو در کجا قرار دارد؟

با توجه به اطلاعات درج شده در راهنمای خودرو، کد VIN خودرو معمولا در شرایط زیر قابل مشاهده است:

زیر شیشه جلو در سمت راننده ماشین

فایروال محفظه موتور

شاسی سمت راننده

خرید بلیط مترو و شارژ بلیط الکترونیکی

علاوه بر خدمات مربوط به طرح آلودگی هوا و رزرو طرح، از جمله خدمات برنامه تهران من می توان به خرید بلیط یک طرفه مترو و همچنین شارژ بلیط الکترونیکی برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی اشاره کرد. با استفاده از این اپلیکیشن و خدمات آن می توانید به راحتی در سطح شهر تردد کنید.

تماس تلفنی با کارشناسان تهران من

اگر در انجام کار و استفاده از خدمات تهران من مشکلی دارید، می توانید با شماره 137 با کارشناسان تهران اپ من تماس بگیرید.

اگر ساکن تهران نیستید با شماره 84169787 تماس بگیرید.

به طور خلاصه می توان گفت که برای تردد در شهر تهران و مناطقی که در محدوده ترافیکی قرار دارند، باید در سامانه تهران من ثبت نام کنید تا با وارد کردن اطلاعات خودرو، بتوانید از خدمات این سامانه استفاده کنید. سیستم.


بر اساس اطلاعیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهروندان تهرانی و کلیه افرادی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک از 23 فروردین ماه را دارند باید در سامانه تهران من ثبت نام و وقت خود را رزرو کنند. در ادامه مراحل لازم برای ثبت نام در سایت من تهران و استفاده از خدمات آن را مشاهده خواهید کرد.

نحوه ثبت نام در سایت تهران من

برای ثبت نام در سایت تهران من باید به آدرس www.my.tehran.ir مراجعه کنید.

پس از ورود به سایت، گزینه ثبت نام در سمت چپ بالای صفحه را انتخاب کنید:

در مرحله بعد مشخصات اولیه خود را به درستی وارد کنید و همچنین یک نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی های بعدی به سیستم تعیین کنید. اگر مالک خودرو هستید و خودرو متعلق به شرکت یا سازمانی نیست، گزینه شخص حقیقی را انتخاب کنید. پس از تکمیل اطلاعات، مراحل را با کلیک بر روی گزینه کد رسید انجام دهید.

در صفحه بعد برای تایید مالکیت شماره تماس در قسمت مربوطه باید کد پیامک ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد کنید.

پس از انجام مراحل بالا و وارد کردن کد تایید وارد سامانه تهران من می شوید. پس از ورود شما، چنین پیامی بر روی صفحه نمایش داده می شود که قانون جدید رزرو مجوز روزانه و نحوه محاسبه عوارض را به شما اطلاع می دهد.

نحوه ثبت نام خودرو در سامانه تهران من

برای ثبت نام خودرو یا خودروهای خود از منوی سمت راست گزینه طرح خودرو و ترافیک را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، روی دکمه Add Car کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، شماره پلاک و کد شناسایی VIN را وارد سیستم کنید.

در صفحه بعد باید اطلاعات تکمیلی مالک خودرو مانند نام شرکت/نام و نام خانوادگی مالک، شناسنامه شرکت ملی/کد ملی خودرو مالک خودرو را وارد کنید و تصویر کارت خودرو و گواهی مالکیت خودرو را بارگذاری کنید. تصویر به سیستم سپس با انتخاب دکمه ثبت نام اطلاعات خودروی شما در سایت تهران من ثبت می شود.

رزرو مجوز روزانه

با انتخاب طرح وسیله نقلیه و ترافیک، به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید خودرو(های) ذخیره شده خود را مشاهده کنید. با انتخاب رزرو مجوز یک روزه، روزها و تاریخ های قابل انتخاب برای رزرو در صفحه باز شده نمایش داده می شود. توجه داشته باشید در صورت تکمیل ظرفیت روزانه مجوز امکان رزرو آن وجود ندارد و مجاز به تردد در چارچوب طرح نخواهید بود. برای آشنایی بیشتر با قوانین جدید طرح ترافیک پیشنهاد می کنیم مقاله همه چیز درباره طرح ترافیک را از دست ندهید.

نمونه کار شهروندان

در این قسمت از منو می توانید کیف پول خود را در سیستم بارگذاری مجدد کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای رزرو حقوق روزانه، ابتدا باید حساب خود را در سایت شارژ کنید.

پارکینگ ماشین

در این قسمت می توانید بدهی قبلی پارکینگ خودروی خود را ببینید و پیش پرداخت کنید که کجا و چه زمانی می خواهید ماشین خود را پارک کنید.

بلیط داخل شهری

این قسمت مربوط به خرید بلیط می باشد که گزینه های خرید بلیط تکی و شارژ آنلاین مترو و کارت بلیط BRT، مترو کرج، مترو هشتگرد و فرودگاه امام وجود دارد.

حمایت کردن

شهروندان از طریق این بخش می توانند هر سوال یا مشکلی که دارند با ایجاد تیکت در قسمت پشتیبانی با سامانه در میان بگذارند. ضمناً شهروندان تهرانی می توانند مستقیماً با واحد پشتیبانی تماس گرفته و مشکلات خود را از طریق شماره تماس 137 گزارش نمایند.از تلفن 84161207 نیز برای تماس با پشتیبانی از شهرستان ها استفاده می شود.

نام کاربری و رمز عبور را بازیابی کنید

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از قسمت بازیابی رمز در صفحه اصلی سایت تهران من آن را بازیابی کنید.

در صفحه باز شده می توانید با وارد کردن نام کاربری و کد یا شناسه ملی، مراحل بازیابی رمز عبور را تکمیل کنید. در این قسمت مانند تصویر زیر علاوه بر وارد کردن نام کاربری باید کد پیامکی ارسال شده به تلفن همراه خود را جهت تایید هویت خود وارد کرده و سپس برای حساب کاربری خود رمز عبور جدید قرار دهید.

عوارض و اخبار پروژه

برای اطلاع از هزینه های ورودی به طرح و همچنین دریافت آخرین اخبار و اطلاعات تغییرات اعمال شده، صفحه اصلی سایت تهران من بهترین مرجع است. ضمناً اطلاعات روش های بررسی و پرداخت عوارض سالانه حضوری و حضوری خودرو نیز در صفحه اصلی این سامانه موجود است.

بیشتر بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا