چرا مچ پا برای پسرا جذابه

3/5 – (9 امتیاز)

چرا برآمدگی مچ پا پسرها را جذب می کند؟

زیبایی و ظرافت یک زن، مرد را برای ازدواج با او جذب می کند. اگرچه زیبایی تنها ملاک ازدواج نیست، اما مسلما ظرافت و زیبایی زن یکی از مهم ترین معیارهای ازدواج است. در این مقاله به این سوال می پردازیم که چرا بیرون زدگی مچ پا برای پسران جذاب است؟

زیبایی برای هر فردی می تواند معنای متفاوتی داشته باشد. برخی از مردان عاشق چشمان زن می شوند، برخی دیگر به انحنای یک زن توجه می کنند، برخی دیگر فقط می توانند این عشق را از طریق صدا احساس کنند.

جذب یک مرد به یک زن می تواند در سطوح مختلف اتفاق بیفتد و این دقیقاً همان چیزی است که این احساس را ایجاد می کند که این عنصر مسئول مرحله بعدی روابط و ایجاد پیوندهای پایدار است.

علاقه به پاهای زنان در میان همه مردان وجود دارد، همانطور که علاقه به سایر قسمت های بدن زن که ممکن است برای مردان جذاب باشد، وجود دارد. بنابراین تا زمانی که علاقه به پاهای زنانه به جایی نرسد که مرد دیگر اعضای بدن را رها کند و بیش از حد معمول به پاها توجه کند، جای نگرانی نیست.

یعنی اگر این علاقه به گونه ای نباشد که اختلال فتیش شدید ایجاد شود، اشکالی ندارد و می توانید همان طور که سایر اعضای همسرتان را مانند سینه ها نوازش می کنید، پاها را نوازش کنید.

از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله را در وب سایت همسرم مطالعه کردید بسیار سپاسگزارم.

بیشتر بدانید:

خواص نارگیل برای اسپرم

بیشتر برای زن است یا مرد؟

دلیل جذابیت برآمدگی مچ پا برای پسران، دلیل علاقه مردان به پای زنان، جذابیت مچ پا و مچ پا برای مردان، جذابیت پاهای زنان، لباس هایی که باعث تحریک جنسی مردان می شود،



سلام

جنس مخالف برای همه جذابیت هایی دارد. این جذابیت ها بخشی از دلایل ازدواج است. یعنی زن و مرد ازدواج می کنند چون به این جذابیت ها دسترسی دارند.

بخشی از این جذابیت ها جنسی است و باعث تحریک جنسی طرف مقابل می شود. پاهای زنان یکی از این عوامل تحریک کننده است.

علاقه مردان به پای زنان موضوع عجیبی نیست. اغراق در این علاقه باعث ایجاد یک سری مشکلات می شود. وقتی مردی بیش از حد به این علاقه فکر می کند و بیشتر خیالات جنسی او مربوط به پاهای زنانه است، کم کم مسئله فتیش مطرح می شود. در چنین شرایطی کم کم علاقه به پای خانم ها به وسایل مربوط به پای خانم ها هم کشیده می شود. مثلا علاقه به کفش های زنانه و تحریک شدن توسط آنها!

اگر این علاقه رها شود، به جایی می رسد که انسان عبد می شود و شخصیت و اقتدارش تا حد نگران کننده ای کاهش می یابد.

از طرفی زن نمی تواند به چنین مردانی تکیه کند و آنها را تکیه گاه بداند. البته زنانی هستند که به چند دلیل از بردگی مردانه استقبال می کنند. این زنان دوست دارند مردان را تحقیر کنند.

علاقه به پاهای زنان در همه مردان وجود دارد، همانطور که علاقه به سایر اعضای بدن زن که می تواند در چشم مردان زیبا باشد، وجود دارد. بنابراین، تا زمانی که علاقه به پاهای زن به حدی نرسیده باشد که مرد سایر اعضا را رها کند و بیش از حد معمول به پاها توجه کند، جای نگرانی نیست.



۳ نکته را خدمتتون عرض کنم؛ اولا هر کسی که علاقه به پا داره به این معنا نیست که مبتلا به فیتیشه. فیتیش شامل علاقه جنسی به اجزای غیر زنده، بوی پا و مورد تحقیر قرار گرفتن هم میشه ولی خیلی از کسانی که علاقه به پا دارن از پا های کثیف متنفرند و تحقیر رو نمی پذیرن.
دوم اینکه مسائل جنسی و بیماری دونستن یا ندونستن اون ها خیلی از اوقات یک موضوع دو نفره و به افرادی که خارج از اون حلقه هستن ربطی نداره.
سوم اینکه ما ایرانی ها باید احترام متقابل رو یاد بگیریم؛ همونطور که یه خانم تو رابطه عاطفی و جنسی از مرد انتظار پاسخ به نیاز هاش رو داره و دوست نداره نیاز هاش رو مسخره کنن، خودش رو هم باید موظف به پاسخ دادن به نیاز های مرد بدونه و مرد رو به خاطر نیازهاش تحقیر نکنه. / خانواده برتر

مرتبط:  چرا واتساپ من تماس تصویری نمیگیره

موضوع

متن شما

گروه بندی

سالن

سوال مورد نظر

گزینه ها

*لطفا قبل از عضویت در ایجاد موضوعات و نظرسنجی دقت کنید زیرا امکان ویرایش یا حذف محتوا پس از انتشار وجود ندارد. علاوه بر این، شما باید قوانین و مقررات Ninisite را رعایت کنید.

صرفه جویی

انصراف دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا