چطور با نامزدم مثل پادشاه رفتار کنم

اگر با مردان ایرانی مانند یک پادشاه رفتار کنید، بلافاصله مقام امپراتور چوسان را از دست خواهند داد. توجه و احترام زیادی به او نکنید. با خودتان مثل یک ملکه رفتار کنید تا او نیز به ارزش و احترام شما پی ببرد و صد در صد به همسرتان احترام بگذارید.

عادی بودن خسته کننده است. چرا در زندگی مثل یک ملکه رفتار نکنیم؟ چه چیزی مانع تو است؟ هیچ چی! چند جلسه کلاس و کمی اعتماد به نفس… با کمک این راهنما متوجه خواهید شد که پادشاهی همیشه پیش روی شما بوده است.

حتما بخوانید: چگونه در چت و جذابیت جذاب باشیم؟ 10 نکته کاربردی

قسمت 1: مانند یک ملکه رفتار کنید

1- مودب باشید با ادب سلام کنید. ملکه انگلیس مثال خوبی است. او همیشه می گوید: لطفا یا متشکرم; حتی اگر اطراف پر از افراد سطح پایین باشد. او با همه خوب است، حتی زمانی که آن را دوست ندارد – به علاوه، او هرگز نمی پذیرد که واقعاً چیز دیگری احساس می کند.

یک ملکه هرگز با صدای بلند صحبت نمی کند و به دیگران فرمان نمی دهد. او مهربان و صمیمی است و به دیگران اجازه می دهد صحبت کنند و منتظر است تا نوبت او پاسخ دهد. به همان اندازه که او مهم است، وقت خود را صرف گوش دادن به دیگران به شیوه های شگفت انگیزی می کند.

حتی روی تلفن هم مودب است. و حتی اگر پیامی هم بفرستد مودبانه خواهد بود.

2- روی برچسب کتاب بنویسید. البته، نه به معنای واقعی کلمه (هر چیزی که می توانید). به این معنی است که بدانیم چه زمانی موضوع ملکه را مطرح کنیم. حتی زمانی که مردم در اتاق نیستند، یک ملکه رفتار عجیبی دارد. او می داند چگونه سوپ بخورد، چه چیزی را با چنگال سرو کند و در هر شرایطی چگونه رفتار کند.

آیا می دانید چرا او همه این چیزها را می داند؟ چون بخش آداب معاشرت ویکی هاو را به هم ریخت. اگر فکر می کنید ساده است، مراسم فیلم، مراسم سوشی، و حتی مراسم آسانسور وجود دارد، فقط با سه عدد… همین حالا شروع به خواندن کنید!

3- همیشه مراقب دیگران باشید. برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، ملکه روز شلوغی دارد، او همیشه در محاصره مردم است، با آنها صحبت می کند و به دنبال فرصتی برای کمک به دیگران است. او می تواند در یک پناهگاه بی خانمان ها یا پناهگاه حیوانات داوطلب شود یا در جمع آوری کمک های مالی کمک کند. حتی می‌تواند به مردم کمک کند تا کارشان را سازماندهی کنند – هر چیزی که باعث می‌شود در جامعه حضور داشته باشند و در جایی که توانایی دارند. او دوست دارد از آن برای انجام کارهای خوب استفاده کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، چگونه می توانید از نقاط قوت و توانایی های خود برای کمک به دیگران استفاده کنید؟ آیا می توانید به مردم کمک کنید کارهایشان را انجام دهند؟ داوطلبانه در بیمارستان محلی خود یا مراقبت از دیگران در خانه؟ به دنبال دلیلی هستید که به آن اعتقاد دارید؟ لازم نیست تمام روز روی خودتان تمرکز کنید – باید روی مسائل صادقانه نیز تمرکز کنید.

4- شخصیت خوبی داشته باشید. ملکه دلالت بر حقیقت، عدالت، رحمت، شفقت و عدالت دارد. او با فضیلت و استوار است و همیشه طرفدار حقیقت است. او نزدیک بینی، خودخواه یا فریبکار نیست. پس به وعده های خود عمل کنید. صادق باش وقت مردم را تلف نکن و بالاتر از همه، مغرور نباشید!

غرور نشانه ناامنی است. قلدرها فقط به خودشان اهمیت می دهند و فکر می کنند بهتر از دیگران هستند – به نوعی دیگران را بی ارزش می دانند – پس بدانید که حتی اگر ملکه باشید، همه ارزش دارند. همه کارهای شما را می بینند، پس کار درست را انجام دهید – منصفانه، عادلانه، صادقانه و آرام.

5- سیاسی باشید. ملکه همچنان با تصمیمات مهمی روبروست. به حرف های دیگران گوش می دهد و با اینکه سخت است، سعی می کند خود را جای دیگران بگذارد و با درایت و حساسیت با مشکلات آنها برخورد کند. او بسیار سیاسی است.

در مواجهه با یک موقعیت جدید، قبل از صحبت فکر کنید. حقایق را روشن نگه دارید و تا حد امکان با دقت نظر دهید. مثلا یکی از دوستان شما می گوید همجنس گراها وحشتناک هستند. به‌جای این‌که آن را از او بیرون بکشید، می‌توانید بگویید: «اگرچه اکثریت لیبرال‌ها و من با شما مخالفیم، اما همه نظری دارند.» بنابراین نه تنها به او توهین نکردید، بلکه به شکلی ظریف حرف خود را بیان کردید.

6- جزئیات خسته کننده را حذف کنید. گاهی که ملکه از خواب بیدار می شود، با خود فکر می کند: “حالا من می روم دوش بگیرم، چایی بنوشم و با کسی که دوستش دارم ناهار بخورم.” من در طول روز با افراد زیادی ملاقات می کنم و باید همیشه لبخند بزنم. بخشی از شرح وظایف روزانه اوست. اگر این کارها به عادت تبدیل شود دیگر ظاهرسازی و فریبکاری نخواهد بود.

با این برنامه ساده، تنها با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

پس باید هر کاری را با غرور و سر بالا انجام دهد! ملکه اهل شکایت نیست. او باید هر روز کارهای زیادی انجام دهد و باید همه آن ها را با خیال راحت انجام دهد. ارزش یک شب رایگان در اپرا با میشل اوباما را دارد.

مرتبط:  چرا در خاک رس آب کم نفوذ میکند

7- درست صحبت کنید. روی گسترش دایره لغات خود کار کنید و واضح صحبت کنید. کلمات را کامل بگویید. از کلمات عامیانه استفاده نکنید و مدام به اظهارات خود فحش نزنید. از کلماتی مانند «باید» و «می توانم» به جای «نه» و «نمی توانم» استفاده کنید. اگرچه مصدر این کلمات متفاوت است، اما کاملاً مفهوم را بیان می کنند.

بخوانید: قانون جذب در عشق: چگونه از آن برای جذب آن شخص خاص استفاده کنیم؟

قسمت دوم: مثل یک ملکه فکر کنید

1- اعتماد به نفس داشته باشید. تو یک ملکه هستی چرا مطمئن نیستی؟ شما فوق العاده هستید و همه شما را دوست دارند. شما شگفت انگیز، باهوش و شخصیت بزرگی هستید. پس سرت را بالا بگیر

اگر اعتماد به نفس دشوار است، فقط با مثبت اندیشی شروع کنید. هر چه نسبت به اطرافیانتان مثبت‌تر باشید، مثبت‌اندیشی نسبت به خودتان برایتان آسان‌تر خواهد بود. این نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد، اما یک نگرش مثبت می تواند قبل از اینکه متوجه شوید دنیا را متحول کند.

2- باور کنید که سرنوشت شما را برای کارهای بزرگ مقدر کرده است. چون وجود داری مردم وجود دارند. همه باید این را بدانند و بپذیرند. وقتی آن باور را حفظ می کنید، آن را به بیرون منعکس می کنید. بنابراین، اعمال شما بر اینکه دیگران شما را چگونه می بینند و شما خود را چگونه می بینند، تاثیر می گذارد. اگر باور داشته باشید که فردی توانا هستید، هدف خود را دنبال خواهید کرد. و اگر باور ندارید، ندارید. صرفا – فقط.

این خوب است که سعی کنید 110٪ چیزها را دریافت کنید. اما وقتی به قله می رسید، همیشه احتمال سقوط وجود دارد. اما اگر برای بهترین بودن تلاش نکنید، واقعاً نمی توانید بفهمید چه چیزی را از دست داده اید. یک ملکه لایق بهترین هاست، درست است؟

3- از درخواست های جسورانه نترسید. شما حق دریافت چیزهایی را دارید که دوست دارید؛ حق با شماست؟ مردم همیشه می گویند نه، پس چرا نپرسید؟ به رئیست بگو حقوقت را افزایش دهد، به دوستت بگو کمتر صحبت کند. در این روز شکرگزاری کمی گیاهخوار باشید. اگر سیاستمدار، منصف و مهربان هستید، خواسته های شما بی دلیل تلقی نمی شود.

این بهانه ای برای خودخواهی نیست. همچنین درخواست های جسورانه شما باید خوب و منصفانه باشد. درخواست برای گرفتن iPad هم اتاقی خود منصفانه نیست. اما می توانید از او بخواهید ظرف های کثیف را بشوید.

4- در انتخاب های خود تردید نکنید. یک ملکه بر اساس عقاید و عقاید خود است و می داند که چه می خواهد. از آنجایی که بسیار مصمم است، به قول خود عمل می کند و تسلیم نمی شود زیرا می داند بهترین کار چیست!

و در مورد خواسته های جسورانه شما چطور؟ آنها همچنین باید تزلزل ناپذیر باشند. به عنوان مثال، زمانی که درخواست افزایش حقوق می کنید، با رئیس خود تماس چشمی برقرار کنید و وقتی او نه گفت سر خود را پایین نیاورید. در این شرایط اصرار نکنید، اما از موضع خود نیز عقب نشینی نکنید. و وقتی به آنچه می خواهید نمی رسید؛ شکایت نکن چون فردا هست

5- متواضعانه بیندیشید. ملکه بودن به معنای رهبر بودن نیست. از طرف دیگر، یک ملکه می داند که واقعاً با بقیه فرقی ندارد. آنها هم انسان هستند!

اما چطور می شود انجامش داد؟ از آنجایی که یک ملکه در تمام عمرش ملکه بوده و خودش آن را می پذیرد، در اتاقی دور از چشم دیگران می نشیند و روی کار خود تمرکز می کند. او نیازی ندارد که در مرکز توجه دیگران باشد یا در مقابلش تعظیم و راست شود. او فقط می خواهد با احترام با او رفتار شود. این.

6- شکست را پلی برای موفقیت در نظر بگیرید. یک ملکه هرگز از شکست نمی ترسد. پس از یک شکست، او استراتژی و راه حل خود را کامل می کند. بنابراین ملکه ها نیز شکست می خورند. اما آنها می دانند چگونه پس از یک شکست پیشرفت کنند!

هر چه بیشتر شکست بخورید، بیشتر تلاش می کنید. تلاش بیشتر برای انجام کارها بهتر در نظر گرفته می شود. به علاوه، هر چه بیشتر شکست بخورید، بیشتر می دانید چه کاری را نباید انجام دهید. بنابراین با شکست، سلطنت خود را کامل می کنید.

حتما بخوانید: مردان جذاب و زنان جذاب چه ویژگی هایی دارند؟

قسمت 3: شبیه یک ملکه به نظر برسید

1- به نحوه خندیدن خود توجه کنید. اگرچه یک ملکه به ندرت لبخند می زند یا عصبانی است، اما به طور کلی راضی و خوشحال است و دوست ندارد منفی به نظر برسد یا شکایت کند. زندگی فوق العاده است، پس آن را در چهره خود نشان دهید! بالاخره همه از دیدنت خوشحال میشن، سعی کن از دیدنشون هم خوشحال باشی!

یادگیری لبخند زدن با چشمان مهم است – مردم می توانند لبخند تقلبی را از یک لبخند تقلبی تشخیص دهند، اما لبخند زدن با چشمان شما را واقعی نشان می دهد.

2- باوقار و برازنده باشید. وضعیت خوبی اتخاذ کنید. آهسته، متفکرانه و با وقار حرکت کنید. بخشی از رفتار مانند یک ملکه، آراستگی و ظاهر خوب است.

یک راه خوب برای حفظ اندام، انجام یوگا یا شرکت در کلاس رقص است. هنگامی که بدن خود را بشناسید، می توانید مانند یک ملکه حرکت کنید. همیشه سر خود را بالا و شانه های خود را عقب نگه دارید.

3- پیاده روی کنید. شارلیز ترون را در فیلم سفید برفی و شکارچی فکر کنید. به هلن میرن در ملکه فکر کنید. همه شاهانه، ریتمیک و زیبا راهپیمایی کردند. این کار شریف و درجه یک و پیشرفته است!

مرتبط:  چرا باید از آلودگی آب جلوگیری کنیم کلاس اول

شما صاحب خانه هستید. صاحب هر خانه ای. هر جا می روید، آن را خانه خود بدانید، صرف نظر از اینکه چرا و کجا هستید و چه کسی آنجاست. شما مالک هستید. پس چرا خیالت راحت نیست؟

4- کمد پر از لباس داشته باشید. این کمی به شما بستگی دارد. لباس ملکه اردن با لباس ملکه انگلیس متفاوت است. هیچ کتاب خاصی یا نظر و ایده خاصی وجود ندارد که در مورد نحوه لباس پوشیدن ملکه صحبت کند. اما اگر می خواهید خاص به نظر برسید: با کلاس فکر کنید. لباس های زنانه، با وقار و ساده بپوشید. برای مثال از گردنبند مروارید، لباس بلند تا روی زانو و کفش پاشنه بلند استفاده کنید. زمان پوشیدن لباس های غیر رسمی فرا رسیده است.

اگر مردم با لبخند به شما نگاه کنند، به این معنی است که شما این کار را درست انجام داده اید. پوشیدن دستکش تا آرنج در بار؟ خوب است کلاه یا کمربند ابریشمی؟ چرا که نه. ممکن است کمی بیش از حد باشد اما هر چیزی می تواند شما را تحریک کند.

5- کیف مناسب تهیه کنید. بیایید فوراً این کار را انجام دهیم: کوله پشتی به همراه نداشته باشید. از کیفی که گردشگران دارند، کیف تبلیغاتی و کیف شانه استفاده نکنید. هرگز از کیف لباس استفاده نکنید. فقط از یک کیف دستی یا دوشی استفاده کنید.

ملکه انگلیس فقط یک کیف دستی لورن می گیرد. او الگوی خوبی برای پیروی است.

6- از لوازم بهداشتی بیشتر استفاده کنید. حتما دوش بگیرید و از دئودورانت استفاده کنید. سعی کن کمی بیشتر به خودت برسی برای جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن آرنج خود لوسیون بزنید. در پایان تحصیلات خود از کرم شب استفاده کنید. ناخن های خود را سوهان بزنید. از اتو استفاده کنید البته این موارد نیازی به تکرار روزانه ندارند. با این حال، آنها باید حداقل یک بار در هفته انجام شوند.

رایحه ای که همه می دهند مثل امضای اوست. یک ملکه همیشه بوی خوبی دارد و عطر می‌زند. با اینکه در کارخانه کودسازی کار می کند، باز هم بوی خوبی دارد.

7- تمیز و منظم باشید. یک ملکه حتما باید مراقب خودش باشد. ناخن ها و موهای خود را لمس کنید. آرایش رفتن به سونا و استخر. به چشمه آب معدنی بروید. خیار را روی چشمان خود قرار دهید. در واقع یعنی: آرام گرفتن.

ملکه ها مجبور نیستند خودشان این کارها را انجام دهند. بنابراین اگر کسی را دارید که کرم را حتی بین انگشتان پایتان بمالد، احتمالاً راحت‌تر خواهید بود. اما وقتی احساس می کنید ملکه هستید، خیلی راحت تر است که مانند یک ملکه رفتار کنید!

بخوانید : مردان چه نوع چهره زنانه ای را دوست دارند؟ در مورد زنان چطور؟ (آخرین جستجوها)

نکات

همیشه محترم باشید. مردم از تحقیر دیده شدن آنها خودداری می کنند.

اگر نمی توانید یک کمد لباس پر از لباس های نو بخرید یا نمی توانید یک حرفه ای استخدام کنید، به دنبال لباس های ارزان قیمت اما حرفه ای باشید. برای اصلاح ظاهر خود از دوستتان کمک بگیرید. به دنبال مشاوره در مورد مدل مو و … در اینترنت باشید.

دریابید که می توانید شبیه کدام ملکه باشید.

به عکس های ملکه های مدرن نگاه کنید و سعی کنید مانند آنها باشید.

اگر عاشق سگ هستید، یک کورگی ولزی بخرید. زیرا بهترین نژاد سگ برای ملکه است.

حتما بخوانید: چگونه جذاب باشیم؟ 15 راه حل کاربردی، منحصر به فرد و کاملا موثر برای زنان

هشدارها

اگر با چهره رفتار کنید ممکن است مردم شما را دوست نداشته باشند.

با خرید یک کمد لباس گران قیمت فقط برای داشتن چیزهای گران قیمت، ممکن است پول خود را بی جهت هدر دهید.

من در نوشتن تیترها دست قوی ندارم، اما سعی می کنم با آنچه می نویسم به شما کمک کنم زندگی خود را شاد کنید. این مقاله حاصل ترجمه، نگارش و گردآوری منبعی به نام اینسپایر است.

اگر روزی همسرت را داشتی، آن دختر زیبا را که امید و آرزوی پدر و مادر و مشوق خواهر و برادرش بود، به سختی و به تو «بله» می‌داد، بدان که باید او را راضی نگه‌داری. سخت نیست، جز اینکه باید با او مثل یک ملکه رفتار کنید.

اگر به چیزی کمتر از این رفتار بسنده کنی، عمرت دوام نخواهد داشت و هرگز خوشحال نخواهی شد.

زیرا اگر خانه ای شاد می خواهید، باید همسرتان را در آنجا راضی نگه دارید تا امید خود را در خانه زنده نگه دارید.

در این مقاله به شما آموزش می دهم که چگونه با روش های ساده به همسرتان احساس ملکه بودن و داشتن شما افتخار کند.

او را ببوسید تا به شما نشان دهد که چگونه با یک ملکه رفتار کنید

یک زن نیاز به شنیدن و دیدن رفتاری دارد که نشان می دهد او دوست داشته شده است.

گاهی با زبان! گاهی با یک نگاه و گاهی حتی با یک بوسه به او نشان دهید که دوستش دارید و او ملکه زندگی شماست.

ارتباط فعال با ملکه را فراموش نکنید

ارتباط می تواند فعال یا غیر فعال باشد.

زنان آن مردانی هستند که هر وقت بخواهند با آنها می پرند! و وقتی نمی خواهند، به آن توجه نمی کنند، اهمیتی نمی دهند. حتی چنین مردانی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

مرتبط:  چرا باید پس انداز کنیم کلاس سوم

بنابراین یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که با او رابطه فعال داشته باشید.

به همسرت توجه کن

صحبت کردن با او

مشکلات او را بشنوید

در صورت نیاز راه حل ارائه دهید

تحمل آن

همه چیز نشان می دهد که شما یاد گرفته اید که با ملکه خود به خوبی رفتار کنید.

در صورت لزوم دفاع از ملکه را فراموش نکنید

زندگی همیشه آرام نیست. گاهی به دلایلی افراد خاصی در مقابل ملکه شما می ایستند.

برای رفع این مشکل، کاری که باید انجام دهید این است:

در هر شرایطی از آن دفاع کنید

ملکه باید حمایت شما را ببیند

پس برای ملکه خود سلطنت کنید و از او دفاع کنید

جنتلمن باش! یک ملکه بسازید و یک پادشاه بسازید

رفتار ملایم برای زنان بسیار مهم است. ما سال‌هاست که می‌دانیم برده‌داری پایان یافته است، اما زنان هنوز برخی از این رفتارها را دوست دارند.

مثلاً هنگام ورود در را برای او باز کنید. یا مودبانه به او گوش دهید

این رفتارهای برده زنت را ملکه می کند و تو را پادشاه!

آن را امتحان کنید

خودتان را با ملکه پذیرایی کنید و هدایای غیرمنتظره بخرید

هدیه برای یک زن نشان می دهد که یک مرد او را دوست دارد.

پس وقتی می‌خواهید در رفتار با ملکه‌تان بهترین باشید، گاهی بدون هیچ مناسبتی و فقط از روی عشق، برای او هدیه بخرید!

شما نیازی به خرید یک هدیه ارزشمند ندارید! اما این واقعیت که با یک هدیه به او نشان دهید که دوستش دارید به شما پاداش خواهد داد.

بدانید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد!

زمانی که قصد دارید رابطه بسیار خوبی با او داشته باشید و مانند یک ملکه رفتار کنید

باید توجه داشته باشید که،

چه دوست دارد و چه دوست ندارد!

البته برای زندگی و ارتباط بهتر باید آنها را بشناسید

مگر اینکه آگاهی از تلافی یا سوء استفاده شما را پادشاه کند.

به جزئیات کار او توجه کنید

می دانم که توجه به جزئیات برای یک مرد معمولی سخت است

اما مردی که به جزئیات رفتار خود با یک زن توجه می کند نشان می دهد که شایسته سلطنت است

پس به چیزهای کوچک توجه کنید

لباس چینی!

رنگ لاک ناخن

نوع جواهرات

و غیره این همه کمک می کند که شما ظریف باشید و او را روشن کنید

همیشه از او تعریف کنید

هیچ چیز همسرتان را به اندازه تعریف و تمجید از او (صمیمانه) خوشحال نمی کند.

در واقع رفتار ملکه یا رفتار با ملکه به گونه ای است که شما از فضایل و لطف او سخن می گویید و تمجید می کنید.

این نشان می دهد که شما شایسته بهترین تعریف ها از سوی همسرتان هستید

و به قلمرو دل و قلب او برسید، سپس به خانه و خانواده خود برسید

و چه چیزی می تواند برای یک آقا مهمتر از این باشد؟

به اعتقادات خود احترام بگذارید

زن و شوهر برای داشتن زندگی شاد باید توافقاتی داشته باشند.

درک قدرت درک تفاوت هاست.

وقتی همسرتان با شما اختلاف دارد، باید به عقاید او احترام بگذارید

او را اولویت اول خود قرار دهید

مردان قدر چیزهای زیادی را می دانند، اما همیشه سعی کنید زنتان را اولویت اول خود قرار دهید.

به او عظمتی بدهید و با رفتار با ملکه خود نشان دهید که یک پادشاه هستید

مطمئن شوید که او این احترام را درک می کند و ترتیبی می دهد که شما اولین شخص و پادشاه او باشید.

نذار به دخترای دیگه حسادت کنه

وقتی زنی عاشق مردی می شود، نسبت به همه چیز او حساس می شود.

یکی از این حساسیت ها حسادت به زنان و دختران دیگر است.

سعی کنید او را نسبت به خود منفی نکنید زیرا حسادت در نهایت در قلب دختران به نفرت تبدیل می شود.

برای یادگیری چیزهایی که باعث حسادت زنان می شود! اینجا کلیک کنید

احساسات او را درک کنید

مردان معمولاً معتقدند که زنان پیچیده هستند

اما زنان فقط از شما می خواهند که شما احساسات آنها را بدون توجه به هر چیزی درک کنید.

برای این کار، باید به او توجه کنید، به او گوش دهید و سعی کنید واقعاً از منظر زنانه به او نگاه کنید.

اما موارد دیگری که می تواند به ملکه شما کمک کند احساس خوشبختی کند و به شما موقعیت پادشاهی بدهد می توان در زیر ذکر کرد:

زمانی که نیاز به تنهایی دارد او را تنها بگذارید (البته اگر می گوید می خواهد تنها باشد)

مراقب سلامتی خود باشید

همیشه با او صادق باشید

همیشه با او در ارتباط باشید

حداقل یک بار در طول روز کاری با او تماس بگیرید

به او وفادار باش

تاریخ روزهای مهمی مانند تولد و عروسی او را بدانید

هرگز او را مجبور به انجام کاری نکنید

به او احترام بگذار

به او کمک کنید تا به اهدافش برسد

همه اینها باعث می شود که حق همسری خود را ادا کنید و تا آخر با او مانند یک ملکه رفتار کنید و او شما را به پادشاهی برساند.

سلب مسئولیت: همشهری گرامی شادزیستی، مقاله ارائه شده به شما نتیجه تحقیق و ترجمه بوده و جنبه مشاوره ای ندارد. لطفا در صورت بروز هر گونه سردرگمی و مشکل در رابطه و زندگی زناشویی خود حتما با یک مشاور معتبر در مراکز معتبر مشورت نمایید.

نظرت راجع به آن چیست؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوب بود! حس کردم دارم با دوست خودم حرف میزنم. این مقاله به من کمک کرد که نگرشم رو به نحوی تغییر بدم که مشکلاتمون حل بشن و با نامزدم بهتر رفتار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا