چطور در برنامه pinterest فیلم دانلود کنیم

وقتی در پینترست می نشینم، دنیایی از عکس ها، فیلم ها و ایده های رنگارنگ پیش روی من است. خوب، برخی از آنها آنقدر جذاب هستند که می خواهم آنها را برای خودم نگه دارم. اما بدون دکمه دانلود مطمئنم شما هم مثل من به دنبال راهی برای دانلود از پینترست بوده اید، اما پینترست چنین قابلیتی را به برنامه خود اضافه نکرده است و نمی توانید مستقیما از پینترست ویدیوها را دانلود کنید. اما نگران نباشید، برای هر کاری راهی وجود دارد.

در این مقاله بهترین و سریع ترین راه های دانلود ویدیو از پینترست را برای شما آورده ایم. هم برای کسانی که با تلفن کار می کنند و هم برای کسانی که با کامپیوتر کار می کنند. قبل از ادامه، توصیه می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید. در این ویدیو بهترین روش دانلود از پینترست را به شما آموزش دادیم:

فهرست

1) با استفاده از سایت های آنلاین از Pinterest دانلود کنید

2.1) دانلود از Pinterest از givefastlink

1.2) دانلود از catch.tube

2) با گوشی های اندرویدی ویدیوها را از پینترست دانلود کنید

1-2) فیلم ها را از پینترست با دانلودر ویدیو برای برنامه پینترست دانلود کنید

3) فیلم ها را از Pinterest با گوشی های iOS دانلود کنید

آخرین کلمه

1) با استفاده از سایت های آنلاین از Pinterest دانلود کنید

یکی از راه های دانلود ویدیو از پینترست از طریق سایت های آنلاین است. سایت های خوب زیادی برای دانلود آنلاین وجود دارد، کافی است pinterest english downloader را در گوگل جستجو کنید و لیستی از سایت های مختلف را به شما نشان می دهد. در ادامه 2 سایت عالی را به شما معرفی می کنیم.

2.1) دانلود از Pinterest از givefastlink

یکی از راه های دانلود ویدیو از پینترست از طریق سایت های آنلاین است. سایت های خوب زیادی برای دانلود آنلاین وجود دارد، کافی است pinterest english downloader را در گوگل جستجو کنید و لیستی از سایت های مختلف را به شما نشان می دهد. یکی از این سایت ها givefastlink در https://givefastlink.com/ است. و دلیل انتخاب این سایت این بوده که استفاده از آن بسیار ساده و آسان است و همچنین می توانید از شبکه های دیگر مانند اینستاگرام، تیک توک و … نیز ویدیو دانلود کنید. با این سایت

برای دانلود ویدیوهای پینترست ابتدا لینک ویدیوی مورد نظر را از سایت پینترست کپی کنید.

اکنون به https://givefastlink.com/ مراجعه کنید. سپس لینک فیلمی که کپی کرده اید را در کادر تعبیه شده در سایت قرار دهید و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

اکنون این سایت یک لینک دانلود برای شما ایجاد می کند که با کلیک بر روی آن می توانید فیلم خود را دانلود کنید.

1.2) دانلود از catch.tube

این روش برای ویندوز، اندروید و iOS استفاده می شود. وقتی وارد سایت می شوید کادری برای لینک ویدیو وجود دارد.

تقریبا تمامی مراحل استفاده از سایت catch.tube همانند سایت givefastlink می باشد. برای دانلود لینک ویدیویی که می‌خواهید از پینترست کپی کنید، آن را در کادر موجود قرار دهید. حالا روی گزینه فیلم برداری کلیک می کنید. در صفحه باز شده، روی Download Video کلیک کنید تا فیلم مورد نظر دانلود و در گوشی یا سیستم شما ذخیره شود.

2) با گوشی های اندرویدی ویدیوها را از پینترست دانلود کنید

از آنجایی که تقریبا اکثر مردم با گوشی خود به شبکه های اجتماعی می روند، اکنون به شما می گوییم که چگونه با گوشی های اندروید و آیفون از پینترست دانلود کنید. البته می توانید با گوشی خود از سایت های آنلاین نیز دانلود کنید، زیرا برخی افراد ترجیح می دهند از اپلیکیشن های متوسط ​​استفاده کنند و همچنان می خواهند ابزار دانلود داشته باشند. در این قسمت اول به سراغ گوشی های اندرویدی می رویم.

1-2) فیلم ها را از پینترست با دانلودر ویدیو برای برنامه پینترست دانلود کنید

ابتدا باید نرم افزار دانلود کننده ویدیو pinterest را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. برای دانلود این نرم افزار می توانید از این لینک استفاده کنید

اکنون لینک ویدیوی مورد نظر خود را از سایت پینترست کپی می کنید. برای این کار روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید و از بین گزینه ها روی Copy link کلیک کنید تا لینک فیلم مورد نظر کپی شود.

سپس پیوندی را که کپی کرده‌اید در دانلودر ویدیو برای برنامه pinterest جای‌گذاری می‌کنید. سپس بر روی گزینه دانلود کلیک کنید تا ویدیو در گوشی موبایل شما ذخیره شود.

3) فیلم ها را از Pinterest با گوشی های iOS دانلود کنید

برای دانلود ویدیو از پینترست با آیفون، هیچ اپلیکیشن تایید شده و مناسبی مانند اندروید وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست. روش دیگری را به شما آموزش می دهیم تا به راحتی فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید. در اینجا ما با دانلودر ادامه می دهیم.

ابتدا لینک ویدیوی مورد نظر را از سایت پینترست کپی کنید.

اکنون با استفاده از Safari، وارد Pinterest Downloader در https://pinterestdownloader.com/ شوید. این دانلودر به گونه ای طراحی شده است که به مرورگر اصلی آیفون، سافاری، امکان دانلود ویدیوهای Pinterest را می دهد. این زمانی است که برخی از سایت های دانلود برای گوشی های iOS قابل اجرا نیستند.

اکنون لینک کپی شده را در کادر مربوطه در Pinterest Downloader قرار دهید و روی دانلود کلیک کنید

در صفحه جدیدی که باز می شود، روی Download Video کلیک کنید تا دانلود ویدیوی مورد نظر شروع شود.

آخرین کلمه

همانطور که گفتیم راه های زیادی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین و سریع ترین راه ها را به شما معرفی کنیم تا جستجوی شما را کمتر کند. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد

آموزش کسب درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

در یک وبینار آموزشی رایگان، نحوه کسب درآمد 5 تا 20 میلیونی در ماه از خانه را فقط با یک تلفن همراه بیاموزید.

ثبت نام رایگان در وبینار آموزشی
ظرفیت محدود

به عکس‌ها و ویدیوهای Pinterest نیاز دارید؟ پس این مقاله در مورد نحوه دانلود از پینترست را از دست ندهید. در این مقاله با نحوه دانلود عکس از پینترست و دانلود فیلم از پینترست آشنا می شویم.

پینترست در سال های اخیر به یکی از پرکاربردترین پلتفرم ها تبدیل شده است و افراد زیادی هر روز از آن استفاده می کنند. اما جالب است بدانید که زیاد در مورد آن صحبت نمی شود. در سال‌های اولیه، پینترست تنها بر اساس عکس‌ها و تصاویر راه‌اندازی شد و به کاربرانش کمک می‌کرد تا ایده‌های خلاقانه‌ای در مورد هر موضوعی ارائه دهند. فرقی نمی کند که به دنبال یک دستور پخت هستید یا می خواهید یک کاردستی هنری درست کنید، زیرا Pinterest ایده های جالبی را در مورد هر موضوعی به شما ارائه می دهد. اما چگونه می توان از این عکس ها و فیلم ها لذت برد؟ در ادامه با آموزش دانلود از پینترست با نحوه دانلود عکس و فیلم از پینترست آشنا می شویم.

پینترست یکی از پلتفرم‌های اعتیادآور است. وقتی پینترست را باز می کنید، نمی توانید خارج شوید. اگر چیزی توجه شما را جلب کرد، می توانید این صفحه را نشانه گذاری کنید یا آن را در صفحه شخصی خود ذخیره کنید. برد یک ابزار نشانه گذاری بصری است. شما می توانید چندین تابلو در Pinterest داشته باشید. علاوه بر این، این تابلوها را می توان خصوصی یا عمومی کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت.

اما نکته اینجاست که تابلوها فقط به صورت آنلاین در وب سایت یا اپلیکیشن Pinterest در دسترس هستند. بنابراین، نمی توانید از آنها در حالت آفلاین استفاده کنید. گاهی اوقات به دلایل مختلف نیاز داریم که عکس ها و ویدیوهای Pinterest را در گوشی یا رایانه شخصی خود ذخیره کنیم و در زمان آفلاین از آنها استفاده کنیم. اما راه های دانلود عکس و فیلم از پینترست چیست؟

چگونه از پینترست دانلود کنیم

راه های مختلفی برای دانلود عکس ها و فیلم ها از Pinterest وجود دارد که برای گوشی های اندرویدی، آیفون و رایانه های رومیزی طراحی شده است. در ادامه با نحوه دانلود از پینترست آشنا خواهیم شد.

مرتبط:  چرا ممد و نیکا به ترکیه رفتن

بیشتر بدانید:

نحوه دانلود از پینترست در گوشی های اندرویدی

در این بخش نحوه دانلود عکس از پینترست به گوشی های اندرویدی را یاد می گیرید که تنها چند مرحله ساده است.

برنامه Pinterest را در تلفن اندرویدی خود باز کنید. عکس مورد نظر را انتخاب کنید تا صفحه آن باز شود.

روی نماد سه نقطه (…) در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و سپس از منوی باز شده گزینه Upload Image را انتخاب کنید.

آموزش دانلود از پینترست

اگر این اولین بار است که عکسی را از Pinterest دانلود می‌کنید، برنامه از شما می‌پرسد که آیا مجوز دسترسی به رسانه دستگاه Android شما را دارد یا خیر. روی Allow کلیک کنید و اجازه دسترسی به برنامه را بدهید. به محض آپلود عکس، یک پاپ آپ در پایین صفحه ظاهر می شود که به شما می گوید عکس آپلود شده است.

نحوه دانلود عکس ها از Pinterest با استفاده از روش داخلی برنامه به همین سادگی است. اگر می‌خواهید ببینید عکس‌ها کجا ذخیره می‌شوند، به برنامه گالری بروید و پوشه Pins را پیدا کنید. عکس هایی که از Pinterest دانلود می کنید در این پوشه ذخیره می شوند. یا می توانید عکس های Pinterest را در مدیر فایل و در قسمت فایل های آپلود شده پیدا کنید.

بیشتر بدانید:

نحوه دانلود از پینترست در گوشی های آیفون

در این قسمت با نحوه دانلود عکس از پینترست به گوشی های آیفون آشنا می شویم. کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه Pinterest را در دستگاه iOS خود باز کنید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

روی نماد سه نقطه (…) در بالای صفحه کلیک کنید. در منوی باز شده بر روی آپلود تصویر کلیک کنید.

آموزش دانلود از پینترست

اگر پیام خطایی در مورد مجوز دسترسی روی صفحه ظاهر شد، کافی است به بخش تنظیمات دستگاه iOS خود بروید و بخش Privacy را باز کنید. در این قسمت بر روی گزینه Photos ضربه بزنید.

حالا اپلیکیشن Pinterest را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. در قسمت بعدی که صفحه Allow Photo Access است گزینه Read and Write را انتخاب کنید. اکنون به برنامه Pinterest برگردید و مرحله دوم را برای آپلود عکس دنبال کنید.

نحوه دانلود از پینترست روی دسکتاپ

متأسفانه، روش دانلود عکس ها از Pinterest در نسخه دسکتاپ به خوبی دانلود از برنامه نیست. Pinterest به شما اجازه آپلود عکس در نسخه مرورگر دسکتاپ را نمی دهد. پس باید از همان روش قدیمی استفاده کنید.

بیشتر بدانید:

برای دانلود یک عکس از پینترست به دسکتاپ کافیست عکس مورد نظر را انتخاب کرده و صفحه آن را باز کنید.

در مرحله بعد روی عکس کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه Save Picture As را انتخاب کنید. پنجره ای باز می شود که در آن باید نام و مکان ذخیره عکس را انتخاب کنید. در پایان بر روی گزینه Save کلیک کنید.

آموزش دانلود از پینترست

نحوه دانلود عکس ها از برد پینترست

اگر می خواهید همه عکس ها را از برد Pinterest روی دسکتاپ خود دانلود کنید، روشی برای شما وجود دارد. برای این کار به یک افزونه کروم به نام Image Downloader نیاز دارید. این افزونه محدود به Pinterest نیست و می توانید چندین عکس را از هر وب سایتی که از آن استفاده می کند بارگذاری کنید. برای یادگیری نحوه دانلود از برد Pinterest، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرورگر کروم را در رایانه خود باز کنید. روی پیوند Chrome Image Downloader کلیک کنید. وقتی برنامه افزودنی بارگیری شد، روی افزودن به Chrome کلیک کنید.

آموزش دانلود از پینترست

پس از نصب افزونه، نماد آن را در گوشه سمت راست بالای مرورگر کروم خواهید دید. اکنون به وب سایت Pinterest بروید و تابلویی را که در نظر دارید باز کنید.

بیشتر بدانید:

10 نکته برای حذف برنامه هایی که حذف نمی شوند

نحوه رفع مشکل تیک توک

آموزش دانلود از پینترست

در مرحله سوم بر روی آیکون Image Downloader کلیک کنید. در پنجره پاپ آپی که باز می شود، قسمت Select All را علامت بزنید.

نحوه دانلود ویدیو از پینترست

در پایان بر روی گزینه دانلود کلیک کنید. پیامی روی صفحه ظاهر می‌شود مبنی بر اینکه اگر Chrome تنظیم شده باشد که همیشه قبل از دانلود بپرسد عکس کجا ذخیره شده است، ممکن است چندین پنجره برای دانلود هر عکس باز شود. اگر با این تنظیمات مشکلی ندارید، روی Yes کلیک کنید. در غیر این صورت گزینه No را انتخاب کنید.

نحوه دانلود ویدیو از پینترست

اگر نمی خواهید چندین پنجره روی صفحه ظاهر شود که مسیر دانلود عکس را درخواست می کند، باید به قسمت تنظیمات دانلود بروید. برای این کار به نماد سه نقطه در سمت راست بالای مرورگر کروم رفته و از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات گزینه Advanced را انتخاب کرده و قسمت Downloads را باز کنید. حالا تیک گزینه Ask Where to save each file before downloading را بردارید. پس از غیرفعال کردن این قسمت، مراحل سوم و چهارم را تکرار کنید. خواهید دید که کروم تمام عکس ها را از این صفحه دانلود می کند.

نحوه دانلود فیلم از پینترست

راه های مختلفی برای دانلود ویدیو از پینترست وجود دارد. در ادامه، نحوه ایجاد یک ویدیو از Pinterest را یاد خواهیم گرفت.

بیشتر بدانید:

روش اول: ویدیو دانلودرهای پینترست

برای آموزش دانلود ویدیو از پینترست در روش اول، به یک دانلودر ویدیو نیاز دارید که یکی از ساده ترین روش هاست. چندین وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای دانلود ویدیوهای Pinterest استفاده کنید.

به سایت Pinterest بروید و صفحه ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید باز کنید.

آدرس صفحه را کپی کنید.

حالا روی لینک pinterestvideodownloader کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود، URL را در کادر مربوطه قرار دهید.

حالا روی دکمه دانلود کلیک کنید.

وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که به این روش کار می کنند. مانند expertsphp و expertstool.

روش دوم: 2GET.video

به سایت پینترست بروید و ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنید.

کلمه 2get را در نوار آدرس کنار نام دامنه بنویسید. مانند pinterest2get.com/pin/…

این شما را به صفحه دانلود متصل می کند.

حالا که با نحوه دانلود ویدیو از پینترست آشنا شدید، بد نیست کمی در مورد کاربردهای این پلتفرم صحبت کنیم. پینترست یک وب سایت و اپلیکیشن موبایلی است که توسط بن سیلبرمن، پل شیارا و ایوان شارپ راه اندازی شده است. این سرویس کار خود را با هدف جمع آوری اطلاعات از سراسر وب آغاز کرد. بد نیست یک حساب کاربری در پینترست بسازید و اپلیکیشن آن را نصب کنید تا بتوانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

همچنین می توانید Matabi را در Pinterest به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می توانید هر محتوایی را در اینترنت انتخاب کنید، پیوند آن را به اشتراک بگذارید و یک تابلو ایجاد کنید. تمام این کارها با کلیک بر روی دکمه Pin it انجام می شود. در سال 2015 ویژگی دیگری به Pinterest اضافه شد. اکنون علاوه بر متن، می توانید هر موضوعی را که می خواهید با عکس نیز جستجو کنید.

پینترست چیست؟

نام این شبکه اجتماعی از ترکیب دو کلمه Pin به معنای برجسته کردن، تگ کردن یا پونز و Interest به معنای علاقه تشکیل شده است. دلیل اصلی این نام این است که شبکه اجتماعی پینترست بستری برای موضوعات مختلف در قالب تصاویر، محتوا و لینک های فراوان است. در نتیجه هیچ موضوعی را که به دنبال آن هستید در پینترست پیدا نخواهید کرد و علاوه بر آن می توانید علایق خود را از دریای پینترست شناسایی و علامت گذاری کنید.

Pinterest مجموعه ای از ایده ها و راه حل های خلاقانه را برای هر چیزی که به دنبال آن هستید به شما ارائه می دهد. اگر خیاط هستید می توانید از جدیدترین روش های خیاطی پیروی کنید، اگر نمی دانید برای شام چه بپزید، اگر قصد سفر دارید اما نمی دانید به کجا، اگر می خواهید لاغر شوید و هر مورد دیگری، قطعا راه حل ها و ایده های مناسب را در پینترست پیدا خواهید کرد. البته شما هم می توانید خودتان دست به کار شوید و ایده ها و راه حل های جالبی را که در زمینه دانش خود دارید با دیگران به اشتراک بگذارید.

مرتبط:  چرا وقتی از خواب بیدار میشم تپش قلب دارم

شاید جذاب ترین ویژگی این شبکه اجتماعی رسانه محور ارائه لیستی از تصاویر مرتب شده و جذاب به عنوان نتیجه جستجو باشد و نه فهرستی از عناوین و لینک هایی که در موتورهای جستجوی دیگر با آن مواجه خواهید شد. با انتخاب هر تصویر به محتوا و اطلاعات مربوط به آن هدایت خواهید شد. اگر نتیجه خاص تری می خواهید، می توانید از دسته بندی های پیشنهادی Pinterest استفاده کنید یا کاربران با سلیقه مشابه را دنبال کنید.

افراد زیادی در اطراف شما هستند که عکس می گیرند یا سنجاق می کنند. هر بار که به سایت می روید، می توانید آنها و پین های اخیرشان را از طریق یک سری تصاویر دنبال کنید و حتی مانند فیس بوک نظراتی مانند “من این کفش ها را دوست دارم” و “دارم این کیک را می خورم” برای آنها بگذارید.

اما همه دوست ندارند عکس‌هایشان به اشتراک گذاشته شود، بنابراین Pinterest اخیراً با مشکلات کپی رایت مواجه شده است و اکنون از کاربران خود می‌خواهد منبع عکس‌های خود را نشان دهند و به سایت‌ها این امکان را می‌دهد که پین ​​کردن را به طور کامل مسدود کنند.

طراحی و توسعه Pinterest

بد نیست اطلاعاتی از تاریخچه طراحی و ارائه برنامه ها داشته باشید. این شبکه اجتماعی در سال 2009 توسط مدیر عامل فعلی آن بن زیلبرمن و تیمش طراحی شد و نسخه بتای مبتنی بر وب آن در سال 2010 در دسترس عموم قرار گرفت.

در سال 2011، مجله معروف تایم، پینترست را در مقاله ای با عنوان 50 بهترین وب سایت سال 2011 گنجاند. در زمستان همان سال، پینترست با بیش از 11 میلیون بازدید در هفته در بین 10 شبکه اجتماعی برتر جهان قرار گرفت.

Pinterest اکنون خدمات خود را در وب برای استفاده در رایانه، تبلت و تلفن همراه ارائه می دهد و برنامه های آن برای کاربران اندروید و iOS مدت هاست در دسترس است.

حتما این روزها نام اپلیکیشن با صدای بلند Club House را شنیده اید. اگر هنوز مطمئن نیستید که Clubhouse چیست، ما به شدت توصیه می کنیم برنامه Clubhouse را بررسی کنید. در نهایت برای آشنایی و کار با Clubhouse حتما آموزش فضاسازی در Clubhouse، دعوتنامه Clubhouse چیست، دانلود Clubhouse برای کامپیوتر، کشف باگ امنیتی در Clubhouse، دانلود Clubhouse اندروید، افزایش مشترکین Clubhouse، کد دعوت رایگان Clubhouse و حذف اکانت Clubhouse را ببینید.

علاوه بر این، سایر مطالب آموزشی تکراتو در زمینه اپلیکیشن ها مانند آموزش کار با اپلیکیشن PixArt، دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Canva، آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)، ارسال فیلم های با حجم بالا از طریق واتس اپ، نحوه پیکربندی آیفون خود به عنوان هات اسپات وای فای موبایل و آموزش کار با Snap چت را از دست ندهید.

بیشتر بدانید:

.

منبع: guidancetech

نظر شما در مورد آموزش دانلود پینترست چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیوها از پینترست زمانی اهمیت پیدا می کند که با ایده های جالب زیادی در این شبکه اجتماعی مواجه می شوید و قصد دارید در آینده از آنها استفاده کنید. البته، مشکل از جایی شروع می شود که (دانلود ویدیو از پینترست) به این راحتی که به نظر می رسد نیست!

اگر به دنبال ایده ها و طرح های جدید و خلاقانه برای کسب و کار یا حتی هنر خود هستید، Pinterest دقیقاً همان شبکه ای است که باید به دنبال آن باشید. خوشبختانه، امکان آپلود و ذخیره تصاویر و ویدیوها در Pinterest وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه ویدیوها را در پینترست آپلود کنید.

در این مقاله از مجله Ideal Tech قصد داریم صفر تا 100 دانلود ویدیو از Pinterest و همچنین ذخیره گیف ها و تصاویر را به شما نشان دهیم. اگر شما هم مجذوب این شبکه اجتماعی محبوب هستید، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی مختصری از Pinterest

پینترست یا به انگلیسی Pinterest یک شبکه اجتماعی آمریکایی مبتنی بر تصویر (Image Sharing) یا پلتفرم اشتراک‌گذاری تصویر است که به کاربران خود اجازه می‌دهد دنیایی از اطلاعات از جمله ایده‌ها را از طریق تصاویر، گیف‌ها و ویدئوها در قالب Pinboard کشف و کشف کنند.

این شرکت در دسامبر 2009 توسط بن سیلبرمن، پل شیارا و ایوان شارپ وارد دنیای فناوری شد و طبق آخرین اخبار در آگوست 2020 این شبکه به 400 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید.

این شبکه اجتماعی محبوب توسط Pinterest مستقر در سانفرانسیسکو مدیریت و توسعه می یابد.

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، امکان آپلود و ذخیره تصاویر و ویدئوها در پینترست وجود دارد. در ادامه این مقاله به ارائه مراحل و روش های مختلف این کار می پردازیم.

دانلود از پینترست با سریع ترین روش

با افزایش محبوبیت پینترست، تقاضا برای دانلود فیلم و عکس از این شبکه اجتماعی نیز افزایش یافته است. به همین دلیل ابزارهای آنلاین زیادی برای دانلود عکس و فیلم از پینترست طراحی و به بازار عرضه شده است.

برای شروع، ما با ساده ترین روش، یعنی استفاده از وب سایت های آنلاین شروع می کنیم. کار با این ابزارها بسیار ساده است: فقط آدرس URL ویدیو یا عکس مورد نظر را از Pinterest کپی کرده و در این سایت ها قرار دهید. صرفا – فقط!

دانلود از پینترست با وب سایت آنلاین pinterestvideodownloader

همانطور که از نام این دانلودر مشخص است، به طور انحصاری برای دانلود ویدیوهای Pinterest طراحی شده است. خوشبختانه این وب سایت دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید:

ابتدا به وب سایت pinterestvideodownloader بروید. (روی نام این سایت کلیک کنید.)

حالا وارد پینترست شوید و آدرس آدرس عکس، ویدیو یا گیف مورد نظر را مطابق تصویر زیر کپی کنید.

در این مرحله دوباره وارد وبسایت شوید و آدرس کپی شده را در محل مشخص شده مانند تصویر زیر پیست کنید.

حالا روی دکمه قرمز رنگ «دانلود» کلیک کنید.

در این مرحله وارد صفحه ای می شوید که برای دانلود ویدیو باید روی دکمه سبز رنگ «دانلود فایل ویدیویی» کلیک کنید.

با کلیک بر روی این گزینه دانلود ویدیو شروع می شود و پس از چند لحظه فایل در سیستم شما ذخیره می شود.

صرفا – فقط! این ابزار می توان گفت سریع ترین و بهترین راه برای دانلود ویدیو از پینترست است. البته می توانید از آن برای آپلود عکس و گیف نیز استفاده کنید.

دانلود فیلم از پینترست با وب سایت expertsphp

این وب سایت آنلاین یکی دیگر از دانلودهای سریع و آسان از Pinterest است. شما می توانید از این ابزار حرفه ای و آنلاین هم برای دانلود فیلم و هم برای ذخیره عکس و فیلم استفاده کنید:

به احتمال زیاد یکی از این دو وب سایت کسب و کار شما را راه اندازی خواهد کرد. با این حال، در صورت لزوم، می توانید از یکی از وب سایت های زیر استفاده کنید:

نحوه دانلود فیلم از Pinterest برای سیستم عامل ویندوز

درست است که Pinterest یک اپلیکیشن تخصصی موبایل است، اما نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی نیز بسیار محبوب است. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ به پینترست دسترسی داشته باشند. بهترین راه برای دانلود ویدیوها از Pinterest برای این کاربران استفاده از IDM است:

استفاده از IDM – مناسب برای کاربران ویندوز

حتما تا به حال یا نام IDM را شنیده‌اید یا هم‌اکنون یکی از کاربران این نرم‌افزار هستید. اگر محتوای زیادی برای دانلود داشته باشید، قویا پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزارهای مدیریت دانلود یا Download Manager استفاده کنید تا با روش‌هایی که این نرم‌افزارها در پیش می‌گیرند، بتوانید فایل‌های خود را در چند تکه متفاوت بارگیری کرده و از اختلال و لغو شدن فایل‌های دانلودی خود جلوگیری کنید.

مرتبط:  چرا تو میروی در اسمان قلب من

IDM یا Internet Download Manager محصولی از شرکت مایکروسافت است که علاوه بر مزایای فراوانی که در دانلود فایل دارد، می تواند به شما در دانلود ویدیوهای Pinterest نیز کمک کند.

برای دانلود ویدیو از پینترست با IDM مراحل زیر را دنبال کنید:

IDM را دانلود و نصب کنید.

به صفحه پین ​​بروید و ویدیو را پخش کنید.

روی دکمه ظاهر شده کلیک کنید (دانلود این ویدیو).

در این مرحله کادری برای انتخاب کیفیت ویدیو باز می شود. پس از انتخاب، دانلود بلافاصله شروع می شود.

نحوه دانلود فیلم از پینترست برای اندروید

اگر جزو میلیون‌ها کاربر دستگاه اندرویدی هستید، می‌توانید به راحتی ویدیوهای Pinterest را از طریق یکی از روش‌های زیر دانلود کنید:

استفاده از Downloader برای Pinterest

با توجه به این‌که بیشتر کاربران با تلفن هوشمند خود، به جستجو در پینترست می‌پردازند، در این قسمت برنامه Downloader for Pinterest را به شما معرفی خواهیم کرد. این اپلیکیشن با کسب امتیاز ۴.۸ از بیشتر از ۵۰۰۰ نفر و نصب بیش از ۵۰ هزار، یکی از بهترین انتخاب‌های شما است. با استفاده از این برنامه می‌توانید همه محتواهای موجود در Pinterest شامل عکس، گیف و ویدیو را دانلود کنید.

از طریق لینک دانلود زیر می توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برای دانلود ویدیو با Downloader برای Pinterest مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه را نصب کنید.

به پینترست بروید و پیوند پین مورد نظر را کپی کنید.

برنامه “Downloader for Pinterest” را باز کنید و روی دکمه “دانلود” کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود، می توانید ویدیوهای دانلود شده خود را در قسمت گالری یا دانلودها مشاهده کنید.

با استفاده از برنامه وب ExpertsPHP

وب همیشه برای همه قابل دسترسی است! چه یک اندروید، ویندوز، iOS، لینوکس، مک یا هر کاربر سیستم عامل دیگری باشید، می توانید با استفاده از اینترنت به وب سایت های مختلف متصل شده و از آن استفاده کنید.

در این قسمت قصد داریم وب سایت ExpertsPHP را نیز به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی ویدیوهای Pinterest را دانلود کنید.

برای آپلود ویدیو با وب سایت ExpertsPHP مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد وب سایت ExpertsPHP شوید و منتظر بمانید تا صفحه بارگذاری شود.

پین URL یا لینک کوتاه را کپی کنید.

آدرسی را که در مرحله قبل کپی کردید در فیلد مربوطه قرار دهید.

برای شروع صفحه عملیات جستجوی کد پین، روی «دانلود» کلیک کنید.

صفحه را به پایین اسکرول کنید و کیفیت مورد نظر خود را از جدول دانلودها انتخاب و دانلود کنید.

با استفاده از برنامه وب Catch.tube

برنامه های وب زیادی برای دانلود ویدیوها از Pinterest وجود دارد. Catch.tube دیگری است.

برای دانلود ویدیو با وب سایت Catch.tube مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد Catch.tube شوید و منتظر بمانید تا صفحه بارگذاری شود.

پین URL یا لینک کوتاه را کپی کنید.

آدرسی را که در مرحله قبل کپی کردید در فیلد مربوطه قرار دهید.

برای شروع صفحه عملیات جستجوی کد پین، روی “Catch Video” کلیک کنید.

صفحه را به پایین اسکرول کرده و روی دکمه «دانلود ویدیو/فیلم mp4» کلیک کنید تا ویدیوی مورد نظر دانلود شود.

Catch.tube همچنین یک افزونه برای Google Chrome توسعه داده است که می توانید از آن برای دانلود سریعتر استفاده کنید.

دانلود فیلم از Pinterest برای آیفون

سیستم عامل iOS هیچ اپلیکیشنی برای دانلود ویدیو از پینترست در اختیار کاربران خود قرار نمی دهد. اما نگران نباشید! زیرا سایت های دانلود آنلاین همیشه در دسترس هستند. کافی است مرورگر اینترنت خود را در آیفون خود وارد کرده و یکی از این برنامه های وب را باز کنید.

برای دانلود ویدیو از پینترست در دستگاه های آیفون و آیپد می توانید از وب سایت هایی که در قسمت های قبل معرفی کردیم استفاده کنید. کافیست آدرس URL فیلم مورد نظر را در هر یک از این وب اپلیکیشن ها وارد کنید و فیلم مورد نظر را از لینک دانلودی که در اختیار شما قرار داده شده دانلود کنید.

ما به عنوان یک وب سایت رایگان و کاربردی، اپلیکیشن وب pinterestvideodownloader را به شما پیشنهاد می کنیم. پس از ورود به این سایت و مطابق تصویر زیر آدرس فیلم مورد نظر خود را در محل تعیین شده وارد نمایید:

پس از آن، فقط روی دکمه قرمز رنگ دانلود ضربه بزنید تا به راحتی ویدیو را دانلود کرده و در آیفون یا آیپد خود ذخیره کنید.

آموزش آپلود ویدیو در پینترست

دانلود عکس و گیف از پینترست

شما محدودیت زیادی برای ذخیره عکس و گیف از Pinterest ندارید! به سادگی پین خود را انتخاب کنید و روی دانلود کلیک کنید.

برای آپلود عکس و گیف مراحل زیر را دنبال کنید:

عبارت خود را در قسمت جستجو بنویسید و در نهایت یک پین انتخاب کنید.

در صفحه پین، گزینه ها را فشار دهید، سپس آپلود تصویر را انتخاب کنید.

در مرحله بعد اگر با سیستم عامل ویندوز وارد شده اید باید محل ذخیره سازی را مشخص کنید و پس از آن دانلود عکس شروع می شود. در غیر این صورت عکس یا گیف در گالری گوشی شما ذخیره می شود.

اهمیت دانلود فیلم و ویدیو از پینترست

همانطور که گفته شد، Pinterest پر از ایده های خلاقانه است. ایده هایی که می توانند کسب و کار، هنر یا تخصص شما را کاملا متحول کنند. تصور کنید که در حال گشت و گذار در این شبکه اجتماعی پرطرفدار هستید و ناگهان با ویدیوی بسیار جالبی مواجه می شوید که می تواند کمک زیادی به شما کند. آیا یک بار دیدنش کافی است؟ آیا دوست ندارید آن را دانلود کنید و بعداً دوباره و دوباره تماشا کنید؟

پاسخ شما به این سوالات قطعا مثبت است. بنابراین شما نیز دوست دارید ویدیوهایی را که در Pintreset می بینید در رایانه یا تلفن همراه خود ذخیره کنید. حتی ممکن است ویدیویی را ببینید که واقعاً در حال حاضر برای شما کار نمی کند. اما فکر می کنید ممکن است در آینده گرهی برای کسب و کار شما باز کند. پس باید آن را بدون معطلی دانلود و در سیستم خود ذخیره کنید.

ایده ها بخش مهمی از هر کسب و کار، هنر یا تخصص هستند و خوشبختانه Pinterest پر از ایده های تازه و خلاقانه است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه ویدیوها را از Pinterest در تلفن همراه و دسکتاپ بارگیری کنید.

نتیجه

در این مقاله به بررسی کامل روش های دانلود ویدیو از پینترست پرداخته ایم. دیدیم که این کار با نرم افزار ویندوز و همچنین با اپلیکیشن های اندروید امکان پذیر است.

ما همچنین دو اپلیکیشن کاربردی وب را در این زمینه معرفی کرده ایم تا بتوانید محتوای مورد نظر خود را بدون محدودیت پلتفرم و سیستم عامل دانلود کنید.

اگر سوال یا مشکلی در رابطه با دانلود ویدیو از پینترست دارید، در قسمت نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

سوالات متداول در مورد دانلود ویدیو از پینترست

چگونه از پینترست ویدیو دانلود کنیم؟

راه های مختلفی برای دانلود ویدیوها از Pinterest در تلفن های همراه و رایانه وجود دارد. کاربران ویندوز می توانند از IDM استفاده کنند. علاوه بر این، دارندگان گوشی های هوشمند می توانند از روش های مختلفی مانند Downloader برای pinterest استفاده کنند.

بهترین برنامه دانلود فیلم از پینترست برای اندروید کدام است؟

در حال حاضر یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که می توانید برای دانلود فیلم از پینترست در گوشی های اندرویدی استفاده کنید، اپلیکیشن Downloader For Pinterest است.

آیا سایت های رایگان برای دانلود ویدئو از پینترست وجود دارند؟

آره. برخی از نمونه های خوب از وب سایت های رایگان برای دانلود ویدیوها از Pinterest عبارتند از Catch.tube

3.5 | (62)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا