چرا با دوبله فارسی

از هر فیلم و سریال چند ثانیه کوتاه می کنیم. جستجو کنید و علاقه خود را پیدا کنید.

شروع تور


برای شروع تور، رو به بالا بکشید.

شما تمام تورهای مربوط به این فیلم را تماشا کرده اید.

باز هم تور داریم؟

داستان سو جائه که در راه تبدیل شدن به یکی از بهترین وکلا در یک دفتر حقوقی با اصول درست اندیشی و میل بی پایانش برای برنده شدن است.

سئو هیون جین یک وکیل جوان با استعداد است. او قرار است جوانترین عضو بزرگترین شرکت حقوقی کره شود. اما یک اتفاق غیرمنتظره باعث می شود که او به درجه استادیاری در یک کالج تنزل یابد. او در آنجا با گونگ چان (هوانگ این یوپ) که یک دانشجو است آشنا می شود…

به عنوان جوان ترین شریک در یکی از معتبرترین شرکت های حقوقی کشور، اوه سو جائه قبلاً ثابت کرده است که برای تبدیل شدن به یکی از وکلای برتر کشور آنچه لازم است را دارد. تحت تأثیر اصول خودخواهانه و میل بی پایان او…

دانلود سریال چرا او؟ 2022 (چرا او؟) دوبله فارسی بدون سانسور و زیرنویس فارسی در فیلمازون.

در ابتدا فکر می‌کردم این چیز دیگری غیر از چیزهای استانداردی است که او می‌نوازد. احساس می کردم او یک مهاجم است که در حال اتمام است. در قسمت پنجم، او به وضوح دوباره قربانی است. با پیرمرد استاندارد به عنوان شرور. تغییر اصلی آنها برای وادار کردن دیگران به تفکر متفاوت این است که یک قربانی دیگر و دو همکارشان را محکوم کردند. ترجیح می دهم سریع بگویم که ارتقای طراحی وب سایت هیون جین به انجام این نوع کسب و کار آسیب دیده ادامه می دهد. من ممکن است دوست داشته باشم او را در کار دیگری مانند پارک شین هی یا پارک بو یوثفول ببینم. با این فیلم، اساساً می توانید بگویید که چگونه قرار است پایان یابد، بنابراین هیچ چیز غیر منتظره ای وجود ندارد. در مورد شخص دیگری که نام اصلی سریال بود، کیم دونگ گو، نحوه بازی او روی نام شخصیت ها باید کیم دونگ روی استیک باشد. او واقعاً خود را اینگونه معرفی کرد. آیا من این را توصیه می کنم؟ به شرطی که دوست داری هیون جین را مثل من تماشا کنی. 7 ستاره از آن پشتیبانی کردند. دفعه بعد که باید سعی کنند یک بزغاله جوانتر انتخاب کنند یا اگر هیچ چیز دیگری مانند بخشی از فیلم های اکشن وجود ندارد، ترجیح می دهم یک پسر جوان را ببینم که تظاهر به پیری می کند و حدود ده نفر دعوا می کنند، من بزرگ شدم.

دانلود سریال چرا او؟ 2022 (چرا او؟) دوبله فارسی بدون سانسور و زیرنویس فارسی در فیلمازون.

یکی دیگر از اجرای دزدکی در صفحه امسال، به لطف اجرای عالی See Hyun Jin. دلیل اصلی است، هدف رسیدن به قله، به دلیل رفتار نامطلوب هر کس در گذشته.

در دنیای پر از خیانت، انتظار بزرگی نیست. کمک هایی که بدون شک می تواند بر پایه های مختلف جامعه تأثیر بگذارد.

اگرچه داستانی است، اما شخصیت هایی مانند کارگردان هان، معاون لی و چوی اجرایی با بخشی از افراد قدرتمند جامعه امروزی سر و کار دارند که از قانون برای منافع خود سوء استفاده می کنند. .

اما در نهایت، رفتار بد آنها باعث شرمساری چارچوب برابری می شود. از هم پاشیدگی قلمروهای آنها نیز ناشی از اعمال ناشایست آنها بود که برای همیشه در خطر افشای قرار داشتند.

سرعت بسیار قوی بود، حتی اگر از جایی بیرون می آمد. در زمان پخش اپیزود چهاردهم، چندین لایه در عرض چند دقیقه می‌آیند و می‌روند، بدون گوشه قانونی. فینال ساده بود و هیچ چیز تجملی نداشت، اما چیزی که به من کمک کرد دیدگاه مثبتی نسبت به فینال داشته باشم این بود که عدالت در نهایت برنده می شود، مهم نیست که چه باشد.

مرتبط:  چطور اعتراض به یارانه معیشتی

دانلود سریال چرا او؟ 2022 (چرا او؟) دوبله فارسی بدون سانسور و زیرنویس فارسی در فیلمازون.

داستان واقعاً خوب پیش می رود. در سه قسمت اول، ممکن است فکر می‌کردید که این سریال بسیار ساختگی است، اما باید گفت. به طرز وحشتناکی تمام می شود. با پایان ناخوشایندی که هر لحظه ممکن بود اتفاق بیفتد. پایان یک حمله بی عیب و نقص هارت توسط هنرمند اصلی سریال به عنوان یک وکیل مورد تمسخر قرار می گیرد، اما به نوعی باعث می شود که او را به عنوان یک متفکر معرفی کند. هرکسی که به این برنامه 10 می دهد حتی نمی داند چه مشکلی با این برنامه تلویزیونی دارد. اکثریت قریب به اتفاق بازیگران ضد قهرمان چندان چشمگیر نیستند. با همه حساب ها، یک مشاور حقوقی پایه از جایی نشانه هایی دریافت می کند، گویی خدا سرنخ هایی برای او می گذارد. گاهی اوقات این منظره واقعا نفس گیر است. تعداد زیادی تصادف. این نمایش پس از 4 قسمت ادامه دارد. با پیشرفت نمایش، انرژی کمتر و کمتری احساس می کنیم. در پایان قسمت آخر در مورد افراد درگیر در برنامه چیزی نگفتم. به دلیل 10 نظر سنجی دیگر، من تا آخرین قسمت به تماشای آن ادامه دادم. به خودتان لطفی کنید و مثل من احمق نباشید و این برنامه را برای همیشه رها کنید.

دانلود سریال چرا او؟ 2022 (چرا او؟) دوبله فارسی بدون سانسور و زیرنویس فارسی در فیلمازون.

وقتی شروع کردم به شدت ارتقا پیدا کردم، شروع و دلیل قطعی را گرامی داشتم.

Oh Soo-jae، یک مشاور حقوقی باهوش و قدرتمند (با بازی SEO Hyun Jin) زخمی عمیق دارد که هرگز التیام نیافته است. سپس، در آن لحظه، او با هوانگ این یوپ، قهرمان مرد آشنا می شود و با هم سفری را برای یافتن برابری در مواجهه با آنچه برایشان اتفاق افتاده آغاز می کنند.

شخصیت شرور رئیس جمهور آن، چوی تائه گوگ با بازی هیو است. جون هو، خانواده و اطرافیانش و همچنین پدر متاهل سابق که مدت هاست نقش او را بازی می کند و مدت هاست او را درگیر می کند و باعث می شود که او مرتکب اشتباهات جدی علیه قهرمانان اصلی ما شود.

همه عناصر برای یک داستان انتقام خارق العاده گرد هم می آیند، اما چیزی کم است.

اپیزود به اپیزود، شما همچنان به تماشای کل ماجرا ادامه می‌دهید، همچنان متقاعد شده‌اید که قهرمان زن قصد دارد چیزی را برنامه‌ریزی کند، اگر نه در درجه اول برای محافظت از خود، بلکه برای جستجوی آن. هر بار که اپیزود به پایان می رسید، من در شگفت بودم و او به سادگی قربانی می شد، همانطور که من از حقایق و افشاگری های فعلی شوکه شده بودم.

منظورم این است که باید 10 نفر را سازماندهی کنید تا انتقام بگیرید. همه افسرده اند و شما هیچ ترتیب و روابط عمومی ندارید؟ آنها در 15 قسمت تعقیبش کردند و هر کاری خواستند با او و بقیه گروهش انجام دادند و فقط در آخرین قسمت مطلق به لطف شواهد مشروط برنده شدند؟!؟ میشه بگی قابل توجهی؟؟؟ اگر ها ایل گو (سروزیر ارشد) و کوچکترین فرزند رئیس جمهور نبود، آنها هرگز نمی توانستند در این پرونده پیروز شوند، پس واقعاً همبستگی او چیست؟ من واقعاً شگفت زده شدم، وقتی نوبت به آخرین آهنگ رسید، هر دو تراک اساساً به اندازه یک گیاه عالی بودند.

در این نمایش چند نکته اضافی نیز وجود دارد، کمی احساس هدر رفته و شما باید به دنبال آن باشید. فقدان منطقی تر طرح این بود که به Bae In Hyuk، با بازی چوی یون سانگ، نقش اصلی مرد، و استفاده از جدایی از خانواده و تلاش او برای برابری و عشق به نقش اصلی زنانه بود. علاوه بر این، او یک فرد بی مصرف است، چه شرم آور.

مرتبط:  چرا هک وای فای کار نمیکنه

این نمایش کافی است تا شما را درگیر نگه دارد و مدام به دنبال کشف بزرگ و حفظ آن هستید. او باید استراتژی نهایی خود را نشان دهد که شما به تماشای آن ادامه خواهید داد!

اما فاش شدن هرگز نمی آید و هیچ استراتژی فراگیر یا تاثیری ذهن گردان وجود ندارد و به طور شگفت انگیزی، هنوز یک پایان عالی و مثبت با یک نتیجه گیری است. با این حال، آن را به اندازه کافی خوب ندیدم.

من مطمئن هستم که آنها به ساختن چنین kdramas با رانندگی زنان آزاد و سالم ادامه خواهند داد، صرفاً محتوای ممتاز برای عشق به بدن.

خلاصه داستان: سئو هیون جین یک وکیل جوان با استعداد است. او قرار است جوانترین عضو بزرگترین شرکت حقوقی کره شود. اما یک اتفاق غیرمنتظره باعث می شود که او به درجه استادیاری در یک کالج تنزل یابد. او در آنجا با گونگ چان (هوانگ این یوپ) که دانشجو است آشنا می شود.
با سو هیون جین و هوانگ این یوپ-

ادامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا