چطور خفن حرف بزنیم

همه ما انسان ها نیاز و تمایل شدیدی به تحت تاثیر قرار دادن دیگران داریم تا از این طریق بتوانیم ارزش خود را به بالاترین سطح برسانیم و احساس شگفت انگیزی را تجربه کنیم. یکی از راه های تأثیرگذاری این است که با قدرت و محکم صحبت کنید. به همین دلیل در مقاله چگونه محکم صحبت کنیم نکات و تکنیک های شگفت انگیزی را به صورت کامل و دقیق برای شما شرح داده ایم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید. پس اگر به دنبال قدرت کلام خود هستید، مقاله “چگونه محکم صحبت کنیم” را با تمام توجه و تمرکز بخوانید.

1. تسلط کامل بر محتوا

برای اینکه محکم حرف بزنیم باید به این نکته توجه کنیم که ما انسانها هر چقدر هم که جالب، مهم و مفید باشیم، اگر نتوانیم آن را درست و با تسلط کامل بیان کنیم، فایده ای ندارد.

زیرا دلیل اصلی ما برای سخنرانی مفهومی است که می خواهیم به مخاطب خود منتقل کنیم.

به همین دلیل، اگر در مورد موضوعی دانش و اطلاعات کافی نداشته باشیم و آن را به طور کامل درک نکنیم، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فرد مقابل، فردی قوی و قدرتمند دریافت کند.

بنابراین، اگر قصد دارید محکم صحبت کنید، ابتدا باید آن قدرت و قدرت را در ذهن و ناخودآگاه خود ایجاد کنید. همانطور که انیشتین دانشمند و فیزیکدان مشهور می گوید: «تفکر یکی از دشوارترین کارها است.

اما به یاد داشته باشید که این کلمه نباید کار شما را متوقف کند، زیرا هر چه بیشتر به موضوعاتی که می خواهید بیان کنید فکر کنید، با قدرت و اطمینان بیشتری می توانید آن را به دیگران بگویید.

و حتی جذابیت و کلام خود را چند برابر کنید.

پس تا حد امکان به مکالمات خود فکر کنید و با خودتان یا اطرافیانتان تمرین کنید تا به طور کامل بر آنها مسلط شوید.

2. تنفس صحیح و اصولی

آیا تا به حال به افراد قدرتمند توجه کرده اید؟

آیا تا به حال آنها را دیده اید که هنگام صحبت کردن نفس نفس می زنند؟

نه، هیچ کدام از ما این تجربه را نداشته ایم.

زیرا افراد قوی که با صلابت و قدرت صحبت می کنند، می دانند که نفس کشیدن عامل بسیار مهمی در روان صحبت کردن است.

زیرا تاثیر زیادی در نحوه صحبت کردن شما دارد.

تنفس ضعیف یا نادرست هنگام صحبت به این معنی است که هوای کافی برای کار با تارهای صوتی خود ندارید.

و صدای شما را ضعیف می کند که تصویر بسیار ناخوشایندی را در چشمان عمومی ایجاد می کند.

بنابراین، هرگز تنفس دیافراگمی را فراموش نکنید، قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب، مطمئن شوید که هوا را به آرامی از طریق بینی به مدت 7 ثانیه وارد ریه ها کرده، سپس آن را به مدت 7 ثانیه نگه دارید و در نهایت 7 ثانیه بازدم کنید. دهان، اما مطمئن شوید که شانه ها و قفسه سینه در حین تنفس بالا بیایند و به تدریج زمان این نفس را افزایش دهید.

برای یادگیری بهتر این تکنیک پیشنهاد می کنم مقاله کنترل تنفس در گفتار را مطالعه کنید.

3. تولید آواز

توجه ویژه ای به این نکته داشته باشید که اولین عضوی که از طریق آن می توانیم با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنیم صدای ماست.

بنابراین داشتن صدایی جذاب و زیبا مهمترین اصل برای قوی و قوی به نظر رسیدن است، البته لازم نیست صدایی مانند گویندگان داشته باشید، بلکه می توانید با تمرینات خصوصی صدا و لحن خود را بهبود ببخشید. سطح ممکن

به همین دلیل در این قسمت از مقاله چگونه محکم صحبت کنیم چند تمرین شگفت انگیز را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در این ویژگی بدرخشید.

تمرین خودکار: این تکنیک شامل قرار دادن خودکار یا انگشت خود بین دندان های جلویی و سپس شروع به صحبت کردن است، این روش به شما کمک می کند قدرت گفتار خود را افزایش دهید.

هنگام تمرین خواندن با صدای بلند، این تکنیک شامل باز کردن یک صفحه از کتاب و سپس شروع به خواندن با صدای بلند و تقریباً فریاد زدن است.

این روش چنان قدرتی به شما می دهد که نادیده گرفتن شما بسیار سخت می شود. مقاله تکنیک های تولید صدا بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کند که توصیه می کنم مطالعه کنید.

4. روان صحبت کنید تا محکم صحبت کنید؟

تند و تند صحبت کردن عادت زشتی است که باعث می شود هیچ یک از مخاطبان ما کلمات و معنای ما را درک نکنند.

و البته یک فرد قوی و قدرتمند هرگز مرتکب این اشتباه وحشتناک نخواهد شد.

زیرا می داند که بیان قدرتمند به حروف و کلمات صحیح، واضح و گویا نیاز دارد تا همه کلمات و جملات به گوش همه برسد و همه حروف به درستی شنیده شوند.

طبق تحقیقات متعدد روانشناسان دریافته اند که سرعت اولیه مناسب برای صحبت کردن 120 تا 160 کلمه در دقیقه است.

بنابراین، اگر کمتر یا بالاتر از این مقدار صحبت می کنید، بدانید که از یک بیانیه محکم فاصله دارید.

5. زبان بدن خوبی داشته باشید

وقتی برای اولین بار با یک نفر ملاقات می کنیم، آنها به سرعت در 30 ثانیه ما را قضاوت می کنند و تصمیم می گیرند که آیا ما فرد قوی ای هستیم یا خیر؟ پس دانستن عبارات و حرکاتی که باعث اعتماد به نفس و قوی به نظر رسیدن فرد می شود بسیار مهم و حیاتی است.

زیرا تحقیقات نشان داده است که تنها 10 درصد از تأثیر افراد از طریق کلمات و محتوای بیان آنها و لحن و صدا 38 درصد و در نهایت 55 درصد از پیام ما از طریق زبان بدن می آید. بنابراین، هنگام دست دادن می توانید آن را محکم و قدرتمند انجام دهید. هنگام نشستن و ایستادن مستقیم و محکم راه بروید و حرکت کنید. حالا که اینو فهمیدی مراقب باشید هنگام استفاده از این مهارت اشتباه نکنید. زیرا باعث می شود پیام خود را برعکس برسانید. برای این منظور مقاله اشتباهات زبان بدن را حتما بخوانید.

در 80 درصد مکالمه باید به چشمان طرف مقابل نگاه کنید تا متوجه شوند که برای شما بسیار مهم و ارزشمند است. قطعا هنگام صحبت در حین گوش دادن به صحبت های طرف مقابل، لبخند ملایمی نشانه علاقه شما به موضوع و شخصیت اوست.

فعالانه گوش کنید یعنی با تکان دادن سر صحبت های او را تایید کنید و حتی می توانید در مورد چیزی که در مورد آن صحبت می کند سوال بپرسید تا نشان دهید که با دقت گوش می دهید. پیشنهاد می کنم اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید حتما مقاله زبان بدن را مطالعه کنید.

6. کلمات قدرتمند

تا زمانی که به قدرت و قدرت کلام خود اعتقاد نداشته باشید، در دنیای بیرون هیچ اتفاقی نمی افتد و محکم صحبت کردن را یاد نمی گیرید؟

زیرا ما انسان ها با حرف های خود بر زندگی خود و دیگران تأثیر می گذاریم.

یکی دیگر از تکنیک های منحصر به فرد که به طور ناخودآگاه قدرت کلمات شما را به بالاترین سطح ممکن افزایش می دهد، دانستن کلمات قدرتمند در منطقه ای است که می خواهید بیان کنید.

در این قسمت نمونه هایی را برای شما آورده ایم.

بهترین

زیباترین

قدرتمندترین

حیرت آور

منحصر بفرد

قابل اعتماد ترین

اثبات شده است

تضمین

کامل ترین

موفق ترین

به خواندن ادامه دهید: چگونه برای پاسخ دادن آماده باشیم؟

7. روی اعتماد به نفس خود کار کنید

افرادی که اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارند، جذاب تر، تاثیرگذارتر و قدرتمندتر از دیگران به نظر می رسند.

و از نظر عموم آنها برتری بسیار بیشتری دارند، زیرا خودشان معتقدند افراد قدرتمندی هستند، بنابراین این حساسیت را به طور کامل به اطرافیان خود منتقل می کنند.

همانطور که برایان تریسی می گوید، اگر عظمت را در خود نمی بینید، چگونه انتظار دارید دیگران آن را ببینند.

بنابراین برای افزایش اعتماد به نفس خود تمام موفقیت های ریز و درشت خود را از کودکی تا به امروز یادداشت کنید تا متوجه شوید چه گوهر گرانبهایی در وجود خود داشته اید و به آن توجه نکرده اید.

به طور متوسط ​​5 نفر در اطراف شما هستند، پس مراقب باشید با چه کسانی معاشرت می کنید. برای افزایش این مهارت، می توانید حلقه خود را با افراد مطمئن پر کنید.

8. مطالعه کنید

خواندن کتاب نه تنها دایره لغات شما را بسیار گسترش می دهد و غنی می کند، بلکه درک شما از مفاهیم و افراد را نیز بسیار افزایش می دهد.

بنابراین برنامه ای برای خواندن کتاب ها کاملاً منظم و دقیق داشته باشید و مطمئن شوید که خود را با شخصیت های قوی و قدرتمند همراه می کنید.

و در ابتدای سفر از آنها پیروی کنید و سعی کنید از رفتار و حرکات آنها تقلید کنید.

زیرا حضرت علی می فرماید:

اگر می خواهید مانند مردم باشید، مانند آنها رفتار کنید، به زودی یکی از آنها خواهید شد.

9. تلفظ دقیق

یکی از موثرترین تکنیک ها برای محکم صحبت کردن، تلفظ دقیق حروف است.

همانطور که همه شما دیده و شنیده اید، بسیاری از افراد بسیاری از حروف یا کلمات اختصاری را اشتباه تلفظ می کنند.

اما بدانید که تلفظ نکردن برخی کلمات یا تلفظ نادرست آن ها، گفتار و بیان ما را شلخته و مبهم می کند.

به عنوان مثال تصور کنید که نوازنده یک ساز هستید و هنگام ساختن آهنگی برای تولد یکی از دوستانتان، نت های خاصی را به میل خود حذف می کنید یا نیمی از آنها را صدا می کنید.

به نظر شما این آهنگ برای همه جذاب خواهد بود؟

مطمئناً اینطور نیست، زیرا دیگر زیبایی و ریتم شنیده نمی شود.

و این دقیقاً همان کاری است که شما با تلفظ صحیح کلمات انجام نمی دهید و گفتار خود را برای کسی بی ارزش می کنید.

10. به یاد داشته باشید که استراحت کنید

عامل دیگری که به خودی خود به شما قدرت می دهد و به پاسخ به این سوال که چگونه محکم صحبت کنید کمک می کند مکث مناسب است.

به این ترتیب زمانی که جملات خود را به زبان می آورید و به کلمات مهم می رسید، باید لحظه ای سکوت کنید تا مخاطب یا مخاطبان کاملاً توجه خود را به سمت شما معطوف کنند.

حتی می توانید در ابتدای سخنرانی خود از یک مکث پاور استفاده کنید، بنابراین برای چند ثانیه ساکت بمانید و به تماشاگران نگاه کنید، سپس شروع به صحبت کنید.

این باعث می شود با خود بگویند: او باید حرف بسیار مهمی برای گفتن داشته باشد، او ساکت است، بنابراین باید با توجه و تمرکز کامل به او گوش دهم.

مقاله تکنیک های مکث در گفتار به طور مفصل این موضوع را برای شما باز کرد که پیشنهاد می کنم حتما مطالعه کنید.

مرتبط:  چرا گیاه به لیمو خشک میشود

11. به حرف هایتان اعتبار بدهید

اغلب اوقات، ما نمی توانیم تنها با کلمات و عبارات خود به قدرت مورد نیاز خود دست یابیم.

در حال حاضر بهتر است برای بیان اسناد، منابع و آمار دقیق و یا حتی سخنان افراد مشهور با افراد قدرتمند و قابل اعتماد ارتباط برقرار کنید.

اما به یاد داشته باشید که همه این اطلاعات باید دقیق و صحیح باشد تا کسی نتواند با حرف شما مخالف باشد و خلاف آن را بیان کند.

به عنوان مثال: جان دی راکفلر می گوید:

از ترک خوبی ها برای رسیدن به بهترین ها نترسید.

آخرین کلمه در مورد مقاله، چگونه محکم صحبت کنیم؟

ژان ژاک روسو می گوید:

از سختی ها نترسید. یک کلمه آدمی را سخت می کند، میخ های دیوار محکم ترند کسانی که در برابر ضربات سخت ترس ایستاده اند.

پس بدانید که برای به دست آوردن کلمات قوی و قوی باید تمرین و تکرار کنید که می دانیم سخت است اما این عامل شما را از افراد عادی جدا می کند و پس از مدتی شما و اطرافیانتان به راحتی می درخشید.

پس با تمام توان و انرژی خود به جلو حرکت کنید تا این اطلاعات شگفت انگیزی که به شما داده ایم را بیاموزید و عملی کنید. امروز و این مقاله را سرآغاز آینده خود بدانید نه ادامه و ادامه گذشته. موفق باشید..

از حرف زدن متنفری؟ دوست ندارید در یک گروه دو یا سه نفره با صدای بلند صحبت کنید؟ در جمع صحبت نکنید! از طرفی افراد زیادی را می بینید که خوب صحبت می کنند. آنها اعتماد به نفس بالایی به صحبت کردن در جمع دارند و مهارت صحبت کردنشان به بیست می رسد!

ممکن است گاهی اوقات آرزو کنید که آرزو کنید مانند آنها باشید. خوب، اینجا جایی است که باید مچ دست خود را بگیرید. شما فقط به این دلیل که توانایی کافی برای صحبت کردن ندارید از آن فرار می کنید.

اگر بتوانید این مهارت را بیاموزید، احتمالاً یکی از کسانی هستید که به شما گوش می دهند، چه در یک گروه دو یا سه نفری و چه در یک گروه هزار نفری.

در این روز نه تنها از صحبت کردن اجتناب می کنید، بلکه از صحبت کردن نیز لذت خواهید برد. آیا می خواهید در اسرع وقت به آنجا برسید؟ پس ادامه این مقاله از مجله بوکاپو را از دست ندهید.

صلاحیت شفاهی

خوب صحبت کردن یک مهارت است. مهارت های صحبت کردن می تواند به شما کمک کند:

یک فرد تأثیرگذار باشید

در محیط کار با همکاران تعامل خوبی داشته باشید

مذاکره کننده خوبی باشید

فردی خوشبین باشید

در تمام گفتگوها مطمئن باشید

در هر گروهی، حتی در میان غریبه ها، خوش بیان ترین فرد باشید

خبر خوب این است که شما لزوماً یک سخنران خوب یا خوش بین به دنیا نیامده اید. با تمرین چند تکنیک می توانید به فردی تبدیل شوید که صحبت کردن با او خوشایند است و به دیگران نیکی می کند.

چگونه با دیگران صحبت کنیم

وقتی شروع به صحبت می کنید، آیا مردم اطراف شما جمع می شوند یا فرار می کنند؟ نحوه صحبت شما می تواند به دیگران صدمه بزند یا حتی به آنها آرامش دهد.

اگر می خواهید گفتگوی خوبی با دیگران داشته باشید و مهارت های گفتاری خود را بهبود ببخشید از نکات زیر غافل نشوید: اما قبل از آن به شما پیشنهاد می کنیم خلاصه کتاب چگونه در بوکاپو با هرکسی صحبت کنیم را بررسی کنید.

نگاه کردن به چشمان طرف مقابل

لبخند بر لب داشته باشید

سریع صحبت نکن

مهارت های ارتباط موثر خود را توسعه دهید

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

وقتی عصبانی هستید صحبت نکنید

قبل از شروع صحبت، فکر کنید و افکار خود را سازماندهی کنید

داستان اصلی را بگویید

از آشناترین کلمات استفاده کنید و ساده صحبت کنید

هر گفتگو دو طرف دارد. مهارت های خوب صحبت کردن فقط در مورد صحبت کردن نیست. همچنین باید بتوانید خوب بشنوید. اگر می‌خواهید یک مکالمه‌گر خوب باشید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

با دقت و با دقت گوش کنید

گوش دادن به دیگران، مانند صحبت کردن، به علاقه و توجه واقعی نیاز دارد. اگر به اندازه کافی توجه نکنید، بسیاری از کلمات را فراموش خواهید کرد.

با چشمات گوش کن

از چشمان خود برای گوش دادن استفاده کنید. چهره گوینده می تواند پیام های زیادی را به شما منتقل کند. حالت چهره می تواند به شما بگوید که آیا یک شخص شوخی می کند یا جدی است. موضوع مورد بحث برای او دردناک یا خوشایند است.

گوشی رو بذار کنار

شاید تصور کنید که از آن دسته افرادی هستید که می توانید چند کار را انجام دهید. اما لطفاً هنگام صحبت با دیگران این پیشنهاد را کنار بگذارید.

برای بهبود مهارت های گفتاری خود، زمانی که می خواهید صحبت کنید و زمانی که می خواهید به صحبت های دیگران گوش دهید، تلفن را کنار بگذارید.

اخلاق خوب صحبت کردن

تقریبا بیشتر مردم دوست دارند فصیح باشند و خود را به خوبی بیان کنند. وقتی بتوانید با اطمینان و شفافیت صحبت کنید یا سخنرانی کنید، شما و دیگران از صحبت کردن با شما لذت خواهید برد. با دانستن نکات زیر می توانید به خوبی با دیگران صحبت کنید.

به جای کلمات، روی احساسات تمرکز کنید

یکی از دلایلی که شما سخنران خوبی هستید این است که بتوانید هنگام صحبت کردن، احساسات خود را به خوبی منتقل کنید. به جای تمرکز بیشتر روی کلمات، به نحوه بیان خود فکر کنید.

به عنوان مثال، اگر در مورد یک موضوع جدی صحبت می کنید، سرعت خود را کاهش دهید، یا زمانی که یک داستان هیجان انگیز را تعریف می کنید و ناراحتی خود را برای یک موضوع ناراحت کننده نشان می دهید، سرعت خود را افزایش دهید.

زبان بدن

به زبان بدن خود فکر کنید؛ به عنوان مثال، وقتی سعی می‌کنید کلمات مناسب را انتخاب کنید، ریتم مناسبی داشته باشید، لحن خوبی داشته باشید و غیره، اما بدنتان آشفته است، به نظر نمی‌رسید که خوب بیان کنید و مهارت‌های بیان خوبی داشته باشید.

شما به عنوان یک فرد مضطرب مواجه می شوید که سعی می کند تأثیر خوبی بگذارد. زبان بدن موضوع بسیار مهمی است که می توانید خلاصه کتابی به همین نام را در بوکاپو بخوانید.

خلاصه کتاب زبان بدن
تجربیات مامور سابق FBI برای کشف حقیقت از طریق خواندن زبان بدن
جو ناوارو

در ۱۹ دقیقه مطالعه کنید

مشاهده کتاب زبان بدن

از کلماتی مانند “M” استفاده نکنید

سعی کنید در هنگام صحبت از کلماتی مانند “ام”، “آه” و … استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از این کلمات باعث می شود که توجه فرد مقابل را از دست بدهید. زیرا او فکر می کند که شما از آنچه می گویید مطمئن نیستید و این مشکل مهارت گفتاری خوب شما را زیر سوال می برد.

چگونه بایستیم

سعی کنید خیلی صاف بایستید. نحوه ایستادن و نشستن شما نه تنها بر اعتماد به نفس و ظاهر شما تأثیر می گذارد، بلکه بر تنفس و کنترل صدای شما نیز تأثیر می گذارد.

حرکت به یک مکان

بیش از حد حرکت نکنید یا خیلی بی حرکت نمانید. تحرک زیاد حواس مخاطب را پرت می کند و عدم تحرک او را خسته می کند. سعی کنید تعادل را حفظ کنید. وقتی در حال برقراری تماس کنفرانسی هستید و می خواهید نکته مهمی را بیان کنید، حرکت نکنید.

چگونه مهارت های گفتاری خوب به دست آوریم؟

با انجام کارها می توانید مهارت های گفتاری خود را بهبود ببخشید. انجام 3 کار زیر به شما در این راه کمک می کند.

صدای خود را ضبط کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای ارزیابی مهارت‌های گفتاری خود این است که صحبت کردن خود را ضبط کنید و سپس به آن گوش دهید. به این ترتیب می توانید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.

به دیگران گوش کن

به افرادی که خوب صحبت می کنند توجه کنید و ببینید چگونه رفتار می کنند. می‌توانید در رویدادهایی شرکت کنید که شامل سخنرانی‌ها می‌شوند یا ویدیوهای آنلاین افرادی را که به خوب صحبت کردن معروف هستند تماشا کنید.

یکی از محبوب ترین ویدیوها در این زمینه tedtalks هستند. خلاصه کتاب زبان تد برای کسانی که می خواهند از طریق مطالعه به این اطلاعات دست یابند توصیه می شود.

برای خواندن زیاد

اگر می خواهید سخنران خوبی شوید، سعی کنید زیاد بخوانید. خواندن دانش شما را افزایش می دهد و شما را با ساختار جمله آشنا می کند. همچنین به افزایش اعتماد به نفس شما کمک می کند.

چگونه استرس خود را هنگام صحبت در جمع کنترل کنیم؟

یکی از موانعی که افراد را از بیان خوب خود باز می دارد ترس آنها از سخنرانی در جمع است. با وجود این ترس و استرس، به نظر می رسد با راه حل های بالا نمی توان در جمع به خوبی ابراز وجود کرد. ابتدا باید بتوانید این ترس و استرس را کنترل کنید.

پیشنهاد مطالعه: چگونه در جمع خوب صحبت کنیم؟ (۱۰ نکتهٔ مهم و کاربردی)

ابتدا علت این استرس را پیدا کنید. به عنوان مثال، این استرس می تواند ناشی از اختلالات اضطرابی باشد که می تواند نیمه درمان باشد.

با این حال، اگر هنوز دلیل اصلی را نمی‌دانید اما می‌خواهید استرس خود را در جمع کنترل کنید تا بر مهارت‌های گفتاری شما تأثیری نگذارد، موارد زیر می‌توانند به شما کمک کنند:

یک نفس عمیق بکش

اگر مجبور به سخنرانی هستید، قبل از رفتن روی صحنه و در حین سخنرانی چند نفس عمیق بکشید. این به آرامش شما کمک می کند. سعی کنید تنفس صحیح را یاد بگیرید. تنفس نامناسب می تواند باعث لرزش صدای شما شود که می تواند منجر به استرس شود.

شروع خوب

وقتی می خواهید سخنرانی خود را شروع کنید، از همان ابتدا سعی کنید سخنرانی خود را قوی و با اعتماد به نفس شروع کنید. آهسته صحبت کردن در ابتدا می تواند اعتماد به نفس شما را کاهش دهد و مهارت های صحبت کردن شما را زیر سوال ببرد.

آب بنوشید

هنگام سخنرانی، آب را در کنار خود نگه دارید تا بتوانید آن را در وسط سخنرانی خود بنوشید. نوشیدن آب در طول روز را فراموش نکنید.

با مردم ارتباط برقرار کنید

برای نشان دادن مهارت های صحبت کردن خود، سعی کنید مخاطب را در موضوع مورد بحث مشارکت دهید. این به کاهش استرس شما کمک می کند. همچنین سعی کنید با آنها تماس چشمی برقرار کنید.

خودت باش

در طول سخنرانی سعی نکنید وانمود کنید که شخص دیگری هستید. وقتی سعی می کنید از دیگران کپی کنید، می تواند بر کیفیت گفتار شما تأثیر بگذارد و باعث استرس شما شود.

مهارت های سخنرانی در جمع فقط مدیریت استرس نیست. این فقط بخشی از موضوع را پوشش می دهد. Speaking به مهارت های بیشتری نیاز دارد که می توانید در خلاصه کتاب The Art of Public Speaking in Bokapo با برخی از این مهارت ها آشنا شوید.

مرتبط:  چطور از شهدا حاجت بگیرم

آخرین کلمه

ما حدود 30 درصد از زمان بیداری خود را صرف صحبت می کنیم. بنابراین مهم است که به نحوه گذراندن یک سوم روز خود توجه کنید.

به یاد داشته باشید که مهارت های گفتاری خود را یک شبه بهبود نمی دهید. قرار است با تمرین و به تدریج این اتفاق بیفتد. اگر در انجام همه موارد بالا با هم مشکل دارید، اشکالی ندارد، از ساده ترین آنها شروع کنید.

با این توضیحات، کدام یک از این فعالیت ها را برای شروع بهبود مهارت های گفتاری خود انتخاب می کنید؟ کدام یک برای شما راحت تر است؟ فکر می کنید انجام این کارها چقدر می تواند به شما کمک کند؟

سوالات متداول

مهارت خوب حرف زدن چگونه به دست می‌آید؟

زیاد مطالعه کنید صدای خود را ضبط کنید و نقاط قوت و ضعف خود را کشف کنید. از نحوه صحبت دیگران بیاموزید. به زبان بدن خود توجه کنید. در حین صحبت کردن، زیاد حرکت نکنید یا کاملاً ثابت نمانید. با توجه به کلمات خود از احساسات مختلف استفاده کنید و…

چطور هنگام صحبت در جمع استرس خود را کنترل کنیم؟

تنفس عمیق. سخنرانی خود را با صدای بلند شروع کنید. آب بنوشید حضار را در سخنرانی خود درگیر کنید. از نحوه صحبت دیگران کپی نکنید و…

نحوه لاس زدن در فضای مجازی مانند تلگرام و واتس اپ، ما به شما کمک می کنیم تا با جملات بسیار جذاب، خسته کننده و جذاب با یک دختر یا پسر چت کنید و یاد بگیرید که چگونه در فضای مجازی با جنس مخالف صحبت کنید. یا برای جذب شما پیام ارسال کنید.

عناصر طوفان فکری که با آن مکالمه را شروع و پایان می دهید و نحوه صحبت با طرف مقابل در طوفان فکری بسیار موثر است و قبل از ادامه باید این مقاله را تا انتها بخوانید.

با گسترش شبکه های اجتماعی، ارتباط بین نسل های جوان به کلی تغییر کرده و بسیار آسان تر شده است. قبلا ارتباط دختر و پسر به صورت نامه یا تلفن و در نهایت در پارک و خیابان انجام می شد، بعداً اس ام اس و سیم کارت مد شد، اما امروزه پیام رسان های بی شماری مانند تلگرام، واتس اپ وجود دارد. ، اینستاگرام ، روبیکا و … که می توانید به راحتی با پیدا کردن عکس پروفایل کامل و نقل قول های زیبا به دست آورید.

برای جذب جنس مخالف چه باید کرد؟

ببینید دوستان، این روزها خیلی سخت است، اما بسیاری از جوانان به لطف این شبکه های اجتماعی معروف زندگی خود را دیده اند یا ساخته اند. اما بسیاری از آنها در این مسیر شکست می خورند، دلیل آن این است که 90 درصد گفتار و کردار پسران و 50 درصد دختران برای رسیدن به موضوع مورد نظرشان جزء لیست اشتباهات است و فقط آنها را تشویق به پرهیز از آن می کند. .

پس ابتدا با جملات خوب و جذاب شروع می کنیم سپس نکات کلیدی رفتار و گفتار شما را که از نظر روانشناسی نیز تایید می شود را به شما آموزش می دهیم که در این راه احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

عبارات کوتاه، موثر و سرگرم کننده و قطعات بازتاب

در اینجا لیستی از بهترین و موثرترین هک های جدید در جهان است که میزان موفقیت شما را افزایش می دهد. اما زیاده روی نکنید!

من شما را می شناسم؟ شما خیلی شبیه دوست پسر/دوست دختر بعدی هستید

مطمئنی خسته نیستی؟ تمام روز تو ذهن من بودی لعنتی!

عاشقانه ترین آهنگی که دارم Visate هست!!

پسر: دستت را بگذار روی صورتت. دختر: باشه. پسر: بعد از ماه گرفتگی اینجوریه!

نمایه شما پایان دنیاست، من معتاد هستم که شما را چک کنم.

من فقط به کسی آسیب می زنم که دوستش دارم

که هم درد است و هم درمان درد!

بدون تو روزمو زیبا میکردم

چگونه یک غیر مشروب بر شما مست شود؟

در دنیایی که می توان با لمس یک انگشت مانع شد، عاشق شدن جسارت زیادی می خواهد.

من آن پیرزنی هستم که فقط در اندام تو زیبا به نظر می رسد…

وقتی بهت نگاه میکنم نمیتونم به حرفات گوش بدم 🙂

عزیزم اونی که دلت رو شارژ میکنه نه سیم کارتت

تو یک انتخاب نیستی، تو اولویت منی…

خواهرم اگر نمازت دیر شد برات میفرستم

تو “نیمه” گم نشده ای، تو “همه” منی

که به هر دلیلی دلم برات تنگ شده! یعنی “عشق”

تو همان مورفینی هستی که دوست دارم تا آخر عمر با آن تزریق شوم…

تو از بدو تولد در من بوده ای، وگرنه عشق آنقدرها هم تصادفی نیست

شماره همراهم را گم کردم، آیا می توانم شماره همراه شما را داشته باشم؟

حالا وقتی دلم برات تنگ شده کجا میتونم بشنوم خنده هات؟

بهشت جایی روی زمین با توست.. 🙂

فقط بینی خود را خریده اید و به آن برچسب نزده اید

باید یه عشق ساده از تو بشنوم جانا

نمی دانم چه بر سرم آمد و نمی توانستم بدون تو باشم

شباهت خاصی به اعصاب من داری، من هیچوقت تورو نداشتم.

حس میکنم دنیا خالیه چند نفر بودند…!؟

من توپم را از دست دادم، می توانم بیام و در لایو شما نقشی داشته باشم؟

همه برای نفس کشیدن به اکسیژن نیاز دارند، “من به تو”

از نظر روحی فقط به گوش و صدای تو نیاز دارم.

می ترسم از لحظه ای که به نبودن عادت کنی و بیایی!

جایی که ما نشسته ایم، زندگی آنتن نمی دهد!

خط به خط تو را دوست دارم…!

چیزی به نام نفس وجود دارد! وقتی می گویی دوستت دارم متوقف می شود

چه اشکالی داری که من نمیتونم هرکی رو که بخوام بیارم؟

تک سرعته بودن، وزن شما مهم است، اما تک سرعت نباشید.

اگر صد بار دوباره به دنیا می آمدم، می دانم که تو را انتخاب می کردم

می توانم ساعت ها با تو باشم و هنوز هم دلم برایت تنگ شده است

تو آدمای بعدی دنبال من میگردی…

می دانی که تنها دلیل زنده ماندن من تویی؟

با تو شروع کردم تا تمومش کنم!

عذر خواهی پذیرفته؛ اعتماد از بین رفته است.

هر چه دارم و چه ندارم فدای من تویی…

تلخ ترین قسمت ماجرا اینه که تو اینجایی ولی مال من نیستی!

دورترین غریبه زندگی من!

حضور تو را در خود یا باطنم را از نبودنت ترجیح می دهم

پسر یا دختر: دور تو می گردم، پسر یا دختر: بیشتر می گردم

برای فراموش کردنت، تنها کاری که باید انجام دهی این است که “بمیری”

تو حواس پرتی مورد علاقه منی

دکتر گفت به ویتامین U نیاز دارم :))

این آدمی که تحویل نمی گیری آرزوی دیگری است…!

من به آن اشاره کردم، بنابراین ستاره های آن مهم نیست

قلب من برای همیشه و همیشه متعلق به توست.

بند کفشم را ببند، خفه شویم

خانم، نمی خواهید پیاده روی کنید؟ من آن را برای یک جنگجو می خواهم

مثل تو زیاد هستن ولی هیچ کدوم نمیتونی تو باشی :))

کاش دانشمندان زودتر ثابت کنند که تو باید مال من باشی

من از آن آدم هایی هستم که اگر دوستت داشته باشم دنیا مال تو می شود…!

من دیوونم میدونی کجایی؟!

همه میرن اما تو هیچکس نیستی نرو!

بعد از یادگیری عبارات کوتاه و خوب، حالا نوبت شماست که طوری رفتار کنید که طرف مقابل شما جذب شما شود، این نکات را بخوانید و در رفتار خود به کار بگیرید تا به موفقیت برسید. خانم های عزیز برای اینکه بفهمید چطور یک پسر را عاشق خود کنید از روش های زیر استفاده کنید.

1- شروع گفتگو بسیار مهم است و تاثیر زیادی دارد

بهترین عبارت برای شروع مکالمه با یک پسر یا دختر بستگی به شرایط و نحوه ملاقات شما دارد. به طور کلی، در ابتدا، چون طرف مقابل نمی داند چرا پیام را ارسال کرده اید و به دنبال چه چیزی هستید، باید به گونه ای گفتگو را باز کنید که طرف مقابل متوجه شود که شما به دنبال آن هستید.

حتی باید کاری انجام دهید تا مطمئن شوید که به دنبال آن هستید. در این مرحله ابتدا باید عذرخواهی کنید و سوالی بپرسید تا بررسی کنید که آیا طرف مقابل می خواهد شما را بشناسد یا نه!

اگر نمی توانید پاسخی دریافت کنید، پیام های هرزنامه یا پیگیری را مشاهده نکنید یا به هیچ وجه تماس نگیرید زیرا این بسیار بد و ناخوشایند است. جنس مخالف، به خصوص دختران، آن را دوست ندارند، بنابراین سعی کنید برای اولین پاسخ یا اس ام اس با فاصله 10-12 ساعت صبور باشید.

2- خودتان باشید و تظاهر به شخص دیگری نکنید

وقتی می خواهید به دنیای مجازی سفر کنید، بهتر است صادق باشید و خودتان را نشان دهید، زیرا جلب توجه فرد مورد نظرتان مهم ترین چیز است. نقل قول های انگیزشی به شما کمک می کند خود را باور کنید.

یکی از ترس های دخترها این است که پسرها را در دنیای مجازی یکسان نشان می دهند و وقتی آنها را حضوری می بینند شخصیت کاملاً متفاوت است ، برای پسرها برای دختران یکسان است ، اما مهمتر از همه ظاهر آنها بسیار متفاوت است. در فضای مجازی با افکت و دستکاری در مقایسه با واقعیت!

مشکل بزرگ روابط مجازی این است که معمولاً به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد طرف مقابل (چه شکلی هستند، کجا زندگی می‌کنند، چه اخلاقی دارند و غیره)، پس از یک لحظه چت و صحبت، ناخودآگاه می‌شوید. تصویری خیالی از او در ذهن خود بسازید و عاشق این تصویری که ساخته اید می شوید. به همین دلیل است که می گویم اول صادق باشید و حقیقت خود را نشان دهید.

3- از گستاخی بپرهیزید و مودب باشید

هنگام شروع یک رابطه، هرگز جوک های جنسی یا کلمات کثیف را در جایی نسازید. این مهم ترین دلیل نفرت طرف مقابل از شماست. این صحبت های بی ادبانه و نامناسب مخصوصا برای دختر خانم ها آزاردهنده است و فکر می کنند شما هدف دیگری از دوستی با آنها دارید و به همین دلیل صحبت شما خوب پیش نمی رود و دلسرد می شوند.

به یاد داشته باشید که هنگام چت برای جذب یک دختر، اخلاق مهمترین چیز است، یعنی قبل از ارسال پیام خود بهتر است آن را با دقت مرور کنید.

درست است که هدف اصلی شما تحت تأثیر قرار دادن است، اما باید مؤدبانه و با رعایت اصول اخلاقی این کار را انجام دهید. این موضوعی است که خیلی از پسربچه ها به هم می ریزند، پس سعی کنید جزو آن پسرهای بی پروا و مخرب نباشید و از عبارات و کلمات مناسب استفاده کنید.

مرتبط:  چرا گوشی من تماس نمی گیرد

4- برای آشنایی با یکدیگر درخواست عکس نکنید

اگر طرف مقابل به خصوص دختر عکسی در پروفایل خود ندارد، پس از برقراری رابطه، برخلاف میل او درخواست عکس شخصی نکنید، اما بعداً که دور هم جمع شدید، از او بخواهید که عکس شما را بفرستد. اگر او آن را بخواهد هرگز درخواست یک عکس برهنه شخصی نکنید زیرا این کار تاثیر بدی روی ذهن دختر می گذارد و ممکن است برای همیشه رابطه با شما را قطع کند.

پس از چند روز آشنایی با یکدیگر، فراموش نکنید که از او بخواهید عکسی از خودش نشان دهد. مطمئناً همسرم زیباترین عکس هایش را خواهد فرستاد، اما برای ادامه رابطه باید همدیگر را ببینیم تا از تصاویر خیالی جلوگیری کنیم.

5- سوالات شخصی بپرسید (با رعایت حریم خصوصی)

پرسیدن سوالات شخصی یکی از روش های طوفان فکری است که در جذب جنس مخالف و مشغول نگه داشتن ذهن دختر یا پسر تاثیر بسزایی دارد اما وقتی می دانید طرف مقابل او را دوست دارد باید سوالات شخصی بپرسید.

همیشه باید یک موضوع مناسب و جالب برای شروع یا ادامه گفتگو داشته باشید تا بتوانید طرف مقابل را علاقه مند کنید، هیچ چیز بهتر از صحبت کردن یا پرسیدن در مورد چیزهایی نیست که مورد علاقه اوست.

ابتدا در مورد موقعیت های مختلف صحبت کنید، ببینید طرف مقابل چه واکنشی نشان می دهد و اگر دیدید که طرف مقابل واکنش نشان می دهد و طفره نمی رود، کم کم ادامه دهید. سوالات خیلی خصوصی را به یکباره نپرسید و ابتدا از سوالات عمومی استفاده کنید، مانند علاقه به فیلم، موسیقی، سوپراستارها، رنگ ها… و اگر جواب گرفتید، روز بعد سوالات بیشتری را به صورت خصوصی بپرسید.

6- جملات جذاب و محرک طرف مقابل را تعریف کنید

یک تکنیک مهم برای معاشقه در تلگرام، تعریف و تمجید از طرف مقابل است و باید برای نشان دادن مهربانی و احساسات خود از او تعریف کنید.

تعریف خود را سریع در یک جمله بیان نکنید و به تدریج در طول یک مکالمه یک ساعته این تعاریف را بیان کنید و برعکس خودتان را تعریف نکنید زیرا طرف مقابل شما را خودشیفته می پندارد. یکی از بزرگترین اشتباهات در گفتگو با پرونده مورد بحث این است که خود را به عنوان یک تنوع‌بخش در هر چیزی نشان دهید.

البته تعریف و تمجید با چاپلوسی بسیار متفاوت است، پس مانند یک ملکه با او رفتار نکنید و از تعارف دروغ بپرهیزید.

7- در حین شوخی با طرف مقابل شوخی کنید تا او بخندد

یکی دیگر از نکات دوستیابی اینترنتی این است که بخندید و طرف مقابل را سرگرم کنید، مثلا برای طرف مقابل جوک و مطالب خنده دار بفرستید و آن را اندازه بگیرید، اگر متوجه شدید که دوستش دارد هر از چند گاهی با او شوخی کنید و او را خوشحال کنید. به هیچ وجه شوخی های جنسی یا بی ادبانه انجام ندهید زیرا این کار تأثیر بسیار منفی دارد

البته این شوخی را باید در وسط طعنه زدن انجام داد تا در مورد مورد نظر تاثیر منفی نگذارد و فکر نکند که برای شوخی یا شوخی به او پیام داده اید. پس این نکته را در نظر داشته باشید.

8- سرت را بگذار روی سرش تا راضیش کنی، اما نه همه چیز!

چت در تلگرام می تواند بسیار موثر باشد، شما باید برای شریک زندگی خود فردی مرموز و جذاب باشید و اگر از شما سوالی می پرسد جواب مستقیم ندهید و کمی به او سیلی بزنید.

مثلاً اگر از شما پرسید شغل شما چیست:
، نگویید بیکار هستید یا برنامه نویس هستید، این حرف را نزنید و در عوض بگویید من با کامپیوتر کار می کنم و داری او را گمراه می کنی. سعی کنید سوالاتی که از شما پرسیده می شود کمی بپیچانید و به او بفهمانید اما وقتی ناراحت هستید از این روش استفاده نکنید.

طبق معمول، اگر دختر تماس نگرفت، مکالمه را ترک می کند و شما را مسدود می کند. هرگز با دختری به قصد “هدر دادن” او را درگیر نکنید.

اگر قصدتان جدی است هرگز با وعده ازدواج او را لوس نکنید و هرگز از این ترفند و نیت برای جدایی از او استفاده نکنید زیرا ممکن است شوخی شما برایتان مشکل ساز شود و نتوانید به آن عمل کنید. معلول.

9- از جملات با if استفاده کنید…

یکی از حرف های خانمی که در مهمانی تاثیر خوبی دارد و مدام ذهنش را به خود مشغول می کند عبارت های اگر… مثلا به او بگویید با هم بودیم یا قرار بودیم یا در فلان مکان بودیم. لحظه. این عبارات باعث می شود طرف مقابل در ذهن خود تجسم کند، مثلاً اگر با هم بیرون رفتیم و مدتی به آن فکر کنیم و به همین دلیل جذب شما می شود.

در این گونه موارد اگر بحث ازدواج مطرح نشود. بعداً اگر می دانید واقعاً همدیگر را دوست دارید و جدی هستید، درخواست ازدواج کنید. معمولا این مشکل فقط در سال اول رخ می دهد.

10- هنگامی که تند صحبت می کنید سریع از محل خارج نشوید

اگر مکالمه را به اوج جذابیت رسانده اید، باید جذابیت خود را حفظ کرده و این احساس را تداوم بخشد. اما اگر به طور ناگهانی چت را ترک کنید، بسیار بسیار بد خواهد بود و طرف مقابل از شما دلسرد می شود. به عنوان مثال، کسانی که در ربات های دوستیابی زیاد جابجا می شوند، این گونه رفتار می کنند.

اگر اتفاقی افتاد و مجبور شدید مکالمه را ترک کنید، بهتر است که یک مکالمه خوب با عباراتی از این قبیل بود و حتما بعداً با من صحبت خواهیم کرد، مکالمه را ترک کنید و این باعث می شود که شما ادب خود را ثابت کنید و طرف مقابل هم انجام دهید. به فکر خودت باش تا دوباره خودت را ببینی. بهش پیام بده

اگر این اتفاق برای شما بیفتد، هرگونه اعتراض مستقیم به این واکنش ها (چرا جواب من را نمی دهید؟ چرا در چت نمی مانید؟ چرا به من پیام نمی دهید؟ چرا عصبانی می شوید؟ و . . . .) تنها تمایل فرد مورد نظر را برای ادامه گفتگو کاهش می دهد.

11- اطلاعاتی که از او گرفته اید را فراموش نکنید

احتمالاً اطلاعاتی از طرف صحبت خود دریافت کرده اید که سعی می کنید در حین گفتگو فراموش نکنید. به عنوان مثال، اگر به شما از تخصص یا غذای مورد علاقه اش می گوید، وسط صحبت از او نپرسید: “یادم رفت، تخصص شما چه بود؟”

جدا از آن، سعی کنید نام او را در اولین پیام خود ذکر کنید. استفاده مکرر از جملاتی مانند عزیزم و… باعث می شود احساس کند شما با اطرافیانتان یکسان رفتار می کنید. اما اینکه یک نفر را به نام کوچک صدا بزنید می تواند تاثیر مثبتی روی او بگذارد.

12- بیو متن خوبی داشته باشید

برخی از کاربران رسانه های اجتماعی تمایل دارند که قلب خود را در بخش بیو بیان کنند. بیو متن مضامین مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به احساس خود متن مناسب و جذابی را در قسمت بیو خاص قرار دهید. برای استفاده از متن های زیر، متن را نگه دارید و کپی کنید، سپس به قسمت تنظیمات-بیو بروید و در آنجا پیست کنید.

13- انتخاب یک عکس خوب و مناسب برای پروفایل

انتخاب عکس های خوب و مناسب برای پروفایل، دختران را به سمت خود جذب می کند. اگر پروفایل شما بدون عکس باشد توجه دختر خانم ها را جلب نمی کند. دلیل من این است که آنها نمی دانند با چه کسی و چه چیزی سر و کار دارند تا بتوانند با آنها بحث کنند. البته خانم ها بیشتر از عکس ها به بیوگرافی و کپشن آقایان توجه می کنند، بنابراین انتخاب متن مناسب بسیار مهم است.

عموماً آقایان در فضای مجازی اگر نظرشان را جلب کند فقط عکس هایشان را چک می کنند و انتخاب عکس مناسب می تواند بسیار موثر باشد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که با گذاشتن عکس افراد دیگر مثل یک خواننده یا فلان شخص فکر نکنید که می توانید نظر دیگران را به خود جلب کنید… در واقع برعکس است که اتفاق خواهد افتاد زیرا آنها فکر می کنند که شما خود را قبول ندارید زیرا موافقت نکردید که عکس خود را در پروفایل خود قرار دهید. .

14- نقاط مشترکتان را پیدا کنید

برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل باید بتوانید صمیمیت ایجاد کنید و یکی از راه های بسیار خوب برای ایجاد صمیمیت این است که در مورد مشترکات، علایق و سلیقه های مشترک صحبت کنید.

اکثر مردان هنگام صحبت با یک زن از او می پرسند که چه کار می کنید، چه خبر است و غیره. و اکثر خانم ها در جواب می گویند مثلا ما کاری نمی کنیم … خبری نیست … سلامتی و جملات مشابه … پس بعد از گفتن یک سلام خیلی کوتاه برو سر اصل مطلب یعنی به نقاط مشترک بروید

15- برای مخ زدن از استیکر و گیف مرتبط استفاده کنید

یک مکالمه مناسب و هیجان انگیز با جنس مخالف با استفاده از استیکر و گیف (تصاویر متحرک) بسیار بهتر خواهد بود و اگر از ایموجی و استیکر در مکالمه خود استفاده نکنید، به سرعت خسته کننده می شود. گیف ها بسیار کوچک و بسیار جذاب هستند.

همچنین استیکرهای زیادی وجود دارد و نمی توان استیکری را درخواست کرد که در فضای مجازی نباشد، در این صورت می توانید استیکری طراحی کنید و در مکالمات خود از آن برای القای احساسات خود به طرف مقابل استفاده کنید. به عنوان مثال، از برچسب های دوتایی متناسب با نام خود استفاده کنید.

سخن پایانی با شما

البته، حتی حرفه ای ترین افراد نیز هرگز توانایی تحت تاثیر قرار دادن همه را ندارند، درصدی از موفقیت شما همیشه به رضایت و شخصیت درونی فردی که تحت تاثیر قرار می دهید بستگی دارد. و به قول نسل فعلی جوانان که کارهای احمقانه و رفتار ناشایست برای جلب رضایت و خشنودی انجام می دهند.

شرایط طوفان فکری تقریباً سخت و رقابتی شده است، بنابراین طبیعی است که بیشتر تلاش های شما با شکست مواجه شود. البته ممکن است بعد از چند شکست ناامید شوید و احساس بدی داشته باشید که کاملا طبیعی است و همه در درون همین حس را دارند.

بنابراین، مهم است که این احساس منجر به کاهش اعتماد به نفس شما نشود، این که اغلب طرد می شوید به این معنی نیست که شما مشکل دارید یا در مورد معاشقه نتایج ضعیفی دارید، به این معنی است که شاید این به دلیل رفتار نامناسب مردم امروز است. این باعث ایجاد حس بدبینی در همه شده است که شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا