چطور در تیکن ۳ دونفره بازی کنیم

Tekken 3 – بازی Tekken 3 برای کامپیوتر

Tekken گروهی از بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد اما به دلیل طرفداران زیاد نسخه پی سی آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها، نبردها بسیار واقع گرایانه هستند و بازی از سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 از سیستم مبارزه ای مشابه نسخه اول و دوم بازی پیروی می کند و به جز اینکه گرافیک و انیمیشن آن بهبود یافته و شخصیت های جدیدی به لیست بازیکنان اضافه شده است، سرعت بازی افزایش یافته و موسیقی مدرن تری دارد.

برخی از شخصیت های این بازی:

جک-5 با سبک مبارزه با قدرت حیوانات

آسوکا کازاما با سبک مبارزه سنتی هنرهای رزمی کازاما

لینگ شیائویو با سبک های مختلف هنرهای رزمی چینی

یوشیمیتسو با سبک پیشرفته نینجیتسو

برایان فیوری با سبک کیک بوکسینگ

فنگ وی با سبک کنپو چینی

جولیا چانگ با سبک کونگ فو

برای اولین بار در Tekken 3، بازی های خیابانی به سبک Tekken Force اضافه شده است. علاوه بر حالت های نبرد تیمی، حالت واکنش و حالت نبرد بقا که نسبت به نسخه قبلی تغییر کمی داشته است، حالت Tekken Force که شامل چهار مرحله است و بازیکن باید با چهار نینجا مبارزه کند، به این نسخه اضافه شده است. بوده

ویژگی های بازی Tekken 3:

بازی مبارزه سه بعدی –
موسیقی مدرن –
مبارزه واقعی – شخصیت های مختلف با سبک های مختلف 888 – و …

آموزش نصب:
1. فایل Tekken.reg! اجرا کنید.
2. فایل Tekken.bat را اجرا کنید.

بازی تکن 3 برای کامپیوتر را دانلود کنید:

دانلود (حجم 30 مگابایت)

تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)

( 39 کامنت – مشاهده کامنت ها )

درباره فروشگاه

Iran EDF1 سایتی با امکانات عالی برای تسهیل دانلود شماست. برای درج آگهی های خود با شماره +058 32921618 یا +09157162363 تماس بگیرید. مهدی زمانی

مدتی می‌گذرد که بازی‌های چندنفره جسورتر از همیشه شده‌اند و یکی پس از دیگری برای مدتی توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند. اما چیزی که ممکن است بسیاری از گیمرهای جوان به خاطر نداشته باشند این است که بازی‌های چندنفره پیش از آنلاین شدن، عمدتاً به صورت تقسیم صفحه نمایش بودند.

Split-Screen حالتی است که در آن صفحه نمایش شما به دو یا چند قسمت تقسیم می شود و هر بازیکن کنترل شخصیت خود یا کل سمت را در قسمت خود به دست می گیرد که این حالت را به یکی از بهترین حالت ها تبدیل می کند. . ناگفته نماند که این حالت نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و می توانید با خیال راحت ساعت ها خود را در کنار عزیزتان سرگرم کنید.

اکنون در این مقاله با ما همراه باشید تا به برخی از بهترین بازی هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند نگاهی بیاندازیم.

بیشتر بدانید:

سر جام

اگر شما هم جزو کسانی هستید که دنیای بازی را نه تنها برای تفریح ​​بلکه برای به چالش کشیدن خود انتخاب کرده اید، حتما نام Cuphead را شنیده اید. پلتفرمر دوبعدی به سبک “Shoot’Em Up” با طراحی هنری انیمیشن دهه 30 که حتی یک لحظه هم به شما اجازه استراحت نمی دهد. اما صبر کنید؛ همه چیز در اینجا با دویدن و تیراندازی دیوانه وار به پایان نمی رسد، اما این عنوان یک فنجان چای تلخ و شیرین است که با یک کیک داستان سرایی ساده و جذاب و موسیقی متناسب با فضای بازی به شما تقدیم می شود. در نهایت، فقط این بازی را با دوست صمیمی خود انجام دهید. تا لذت تجربه خود را دوچندان کنند.

سام جدی 3

احتمالاً اکثر مردم ترجیح می‌دهند در هنگام بازی بدون اینترنت و مانیتور چند نفره، عناوین هیجان‌انگیزتر و پر سر و صدای بیشتری را نسبت به بازی‌های پر از مخفی کاری و برنامه‌ریزی انتخاب کنند. خوب، وقتی صحبت از هیجان بی‌معنا و بی‌وقفه می‌شود، چه عنوانی بهتر از Serious Sam؟

مرتبط:  چرا وقتی شیر میخوریم دل درد میگیریم

مثل همیشه، این شوتر اول شخص پر از موجودات اهریمنی و عجیب است که لحظه ای از حمله به شما دست بر نمی دارند. حالا لذت سلاخی این موجودات دیوانه را در حالت چندنفره تصور کنید.

لیگ موشکی

Rocket League از زمان انتشار در سال 2015 طرفداران خاص خود را داشته است. فوتبال ماشینی سریع و تقریباً سخت است که حتی توجه کسانی را که فوتبال دوست ندارند نیز به خود جلب کرده است. ماشین های زیاد، استادیوم های جذاب و گیم پلی کاملا سرگرم کننده و همچنین قابلیت تقسیم صفحه تا 4 نفر از نکاتی است که تا به امروز این بازی آنلاین را برای کامپیوتر و کنسول ها زنده نگه داشته است.

شبکه 2

احتمالاً طرفداران سبک مسابقه ای نام معروف GRID را بارها شنیده اند. فرنچایز «شبیه ساز نیمه آرکید» یک بازی مسابقه ای است که در تمامی نسخه ها عملکرد نسبتاً خوبی داشته و طرفداران خاص خود را دارد. حال نسخه دوم بازی که در سال 2013 منتشر شد با تنها 80 متای خود نشان می دهد که با یک بازی خوش ساخت طرف هستیم و علاوه بر آن امکان دو بازیکن در فرم را نیز داریم. از صفحه نمایش برای بازی با دوستان خود در آهنگ. بیایید دنیاهای مختلف را به چالش بکشیم.

Sonic & All-Stars Racing Transformed

سری بازی های سونیک از همان ابتدا به طور کلی قابلیت تجربه چند نفره را داشته و خاطرات بسیار خوبی را با دوستانمان برای ما رقم زده است. این نسخه که در سال 2012 معرفی شد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با گیم پلی فوق العاده و جذاب خود می تواند شما را تا مدت ها سرگرم کند. این بازی که جزو ژانر مسابقه ای فانتزی می باشد دارای ویژگی های جالبی است که از جمله آنها می توان به دگرگونی تمامی وسایل نقلیه سونیک و دوستانش برای حرکت در آب یا هوا اشاره کرد.

افتادن

این عنوان در سال 2010 منتشر شد و امتیاز خوب 8 را از GameSpot دریافت کرد. بنابراین از آن لحظه می توانیم بفهمیم که با بازی خوبی طرف هستیم. بلور شکلی از مسابقات آرکید را به رخ می کشد که شاید برای ما کمی آشنا باشد، و اگر به دقت نگاه کنیم متوجه می شویم که قبلاً این قالب و ترکیب را در بازی هایی مانند Mario Kart یا CTR (تصادف ماشین خودمان) دیده ایم. اما این بار در فضای جدی تر. قدرت‌های جذاب و چالش‌برانگیز، فیلترهای سینمایی و باس‌فایت‌ها دقیقاً همان چیزی است که Blur را به عنوانی متفاوت تبدیل می‌کند و در نهایت، ویژگی تقسیم صفحه‌ای که می‌تواند تجربه بازی جالبی را برای شما با دوستانتان ایجاد کند.

Gears of War 4 و Gears 5

سری Gears قطعا نیازی به توضیح برای طرفداران و آشنایان این مجموعه ندارد. اکشن تیراندازی سوم شخص که همیشه آن را با داستان بسیار خوب، گیم پلی سنگین و منحصر به فرد، گرافیک چشم نواز و بخش چندنفره لذت بخش می شناسیم.

ناگفته نماند که قسمت های چهارم و پنجم این مجموعه به طور کلی ادامه داستان سه گانه اصلی هستند و سال ها پس از اتفاقات آن ها اتفاق می افتد که می تواند تجربه ای کاملا متفاوت را با یک تجربه چند نفره به شما بدهد.

یک خروجی

شاید اگر درست فکر کنیم فرار از زندان بهترین ایده برای راه اندازی یک بازی تعاونی باشد. حال فرض کنید عنوانی با این ایده ساخته شود که علاوه بر شخصیت پردازی کاملا راضی کننده، تصویری فوق العاده از داستان را نیز به شما ارائه دهد و در نهایت با صحنه نگاری منحصر به فرد خود، شما را در یکی از بهترین های Co-op غرق کند. عناوین نسل هشتم، آن را فقط دو نفر می توانند تجربه کنند.

مرتبط:  چرا با ارزش ترین نوع اقتدار در حوزه فرهنگ است دفاعی دهم

پورتال 2

به زبان ساده، این یکی دیگر از شاهکارهای شرکت “Valve” است. یک ناشر و سازنده بزرگ بازی هایی که اگرچه عناوین زیادی ساخته نیست اما هیچکس نمی تواند منکر شود که همه آنها نقطه عطف دنیای بازی بوده اند.حالا عنوان Portal 2 که در سال 2011 منتشر شد نشان داد که بزرگتر است. نسبت به نسخه قبلی و همچنان باعث می شود که روی سلول های خاکستری مغز خود کار کنید و حتی به دوستان خود در این کار بپیوندید.

سرزمین های مرزی

احتمالا نام سریال Brotherlands را شنیده اید. شوتر اول شخص Luthor که به دلیل امکان تجربه چند نفره یکی از سرگرم کننده ترین عناوین به حساب می آید. اکنون حدود 11 سال از انتشار اولین نسخه این بازی می گذرد و سال گذشته در نسخه سوم این بازی شاهد آخرین لمس استودیو Gearbox برای به تصویر کشیدن دوباره دنیای فانتزی بودیم که احتمالاً تا به حال ندیده اید. . اکنون فقط تجربه این دنیای پر از هرج و مرج را به بخش چند نفره بسپارید تا برای مدت طولانی با دوستان خود بنشینید.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا تولید بازی های چند نفره بدون نیاز به اینترنت ادامه خواهد داشت؟ یا به زودی شاهد محو شدن آنها از دنیای بازی خواهیم بود؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این مقاله عالی بود. خیلی راحت و قابل فهم بود. حالا میتونم با دوستم دونفره تیکن ۳ بازی کنم. ممنون از نویسنده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا