چرا چراغ زیر اپل واچ روشن میشه

اپل واچ سال هاست که به عنوان بهترین ساعت هوشمند دنیا شناخته می شود. اما این ساعت نیز مانند هر محصول دیگری خالی از اشکال نیست. در این مقاله، با پلازا همراه باشید تا روش‌هایی برای رفع مشکلات اپل واچ که احتمالاً شما را آزار می‌دهند، ارائه دهید.

علیرغم رقبای سرسختی مانند گارمین، سامسونگ و فیت بیت، اپل واچ همچنان توانسته در دنیای ساعت های هوشمند پیشتاز باشد. سری 7 این ساعت هوشمند اپل نیز از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین ساعت هوشمندی است که می توان با پول خرید. اما حتی اپل واچ هم عاری از مشکلات و باگ نیست. به خصوص مدل های قدیمی تر که سخت افزار ضعیف تری دارند و دیگر پشتیبانی نمی شوند. در این مقاله به مشکلات و روش هایی که می توانید برای رفع مشکلات اپل واچ استفاده کنید، پرداخته ایم. با پلازا بچسبید.

در ادامه خواهید خواند:

روش‌هایی برای رفع مشکلات اپل واچ

اگر هر یک از مشکلات زیر را در اپل واچ خود دارید، به آن فکر کنید. شاید بتوان با خواندن چند خط از این مقاله مشکل اپل اسمارت واچ را برطرف کرد.

1. مشکل وصل نشدن اپل واچ

عدم اتصال به شبکه LTE یکی از مشکلات اپل واچ است. خود اپل نیز به وجود این مشکل اعتراف کرده و در چندین آپدیت خود سعی در رفع آن دارد. البته این مشکل اپل واچ بیشتر مربوط به شبکه های وای فای خانگی است. زمانی که سیستم عامل به اپل واچ اجازه دسترسی به شبکه وای فای را نمی دهد.

راه حل:

اولین و صحیح ترین راه حل در چنین مواقعی به روز رسانی سیستم عامل است. بنابراین ابتدا آخرین نسخه سیستم عامل را از طریق General > Software Update روی اپل واچ نصب کنید.

در مرحله دوم می توانید شبکه خود را جداگانه تعریف کنید. با دسترسی به اپلیکیشن های اپل واچ، تب My Watch را انتخاب کنید، I را در کنار Carrier فشار دهید و سپس گزینه Delete را انتخاب کنید. اکنون می توانید شبکه مورد نظر و طرحی را که برای اپل واچ استفاده می کنید تنظیم کنید. در نهایت اپل واچ را ریستارت کنید.

2. اپل واچ مشکل پیکربندی نشده است

جفت شدن اپل واچ با آیفون معمولا بدون مشکل انجام می شود، اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی همراه باشد.

راه حل:

اگر نمی توانید ساعت را به طور خودکار به تلفن متصل کنید، روی Pair Apple Watch Manually در صفحه جفت شدن ضربه بزنید و این کار را به صورت دستی انجام دهید.

اگر باز هم مشکل حل نشد، یک بار آیفون و اپل واچ را ریستارت کنید و سپس دوباره امتحان کنید.

مطمئن شوید که آیفون و اپل واچ هر دو به یک شبکه وای فای متصل و نزدیک به یکدیگر هستند.

شما نیز ممکن است این مطالب را دوست داشته باشید

3. دلیل آپدیت نشدن اپل واچ

اگر نمی توانید اپل واچ خود را به آخرین نسخه watchOS به روز کنید، نگران نباشید. مشکل به روز نشدن اپل واچ به یکی از رایج ترین مشکلات اپل واچ تبدیل شده است که حتی خود اپل نیز راه حلی رسمی برای رفع آن ارائه کرده است.

راه حل:

دستگاه های متصل و جفت شده را جدا کنید و اپل واچ را مجددا راه اندازی کنید. سپس دوباره آیفون مربوطه را با اپل واچ جفت کنید و سعی کنید سیستم عامل آن را به روز کنید.

اپل واچ را به شارژر وصل کنید و مطمئن شوید که باتری حداقل 50 درصد شارژ شده است.

مطمئن شوید که آیفون و اپل واچ به هم نزدیک هستند و به یک شبکه وای فای متصل هستند.

اگر فرآیند به‌روزرسانی شروع نشد، به برنامه Watch در آیفون خود بروید، تب My Watch را انتخاب کنید و آخرین فایل به‌روزرسانی دانلود شده را از مسیر General > Usage > Software Update حذف کنید. سپس نسخه جدید آپدیت را دانلود کرده و روند به روز رسانی را تکرار کنید.

مطمئن شوید که حافظه کافی در ساعت برای به روز رسانی وجود دارد.

4. مشکل بلوتوث اپل واچ. رفع مشکل ساعت هوشمند اپل

برخی افراد ادعا می کنند که حتی اگر اپل واچ و آیفون به اندازه کافی به یکدیگر نزدیک باشند، اتصال بلوتوث قطع می شود. برخی دیگر می گویند زمانی که از هدفون استفاده می کنند، ارتباط اپل واچ و آیفون قطع می شود. بنابراین، می توانید از روش های زیر برای پایداری اتصال بلوتوث خود استفاده کنید.

راه حل:

دستگاه های ارتباطی مانند بلوتوث به فاصله بسیار حساس هستند. در ساده ترین حالت، می توانید اپل واچ را بین دو دست خود حرکت دهید. یعنی آن را از مچ دست چپ به سمت راست یا برعکس حرکت دهید. خواهید دید که این تغییر فاصله باعث تعمیر اتصال بلوتوث می شود.

اگر در اتصال هدفون و اپل واچ به آیفون خود مشکل دارید، سعی کنید برای مدتی یکی از آنها را حذف کنید. به عنوان مثال، اگر از ساعت هوشمند و هدفون برای گوش دادن به موسیقی همزمان استفاده می کنید، بهتر است یک لیست پخش در اپل واچ خود ایجاد کنید و بلوتوث آیفون را خاموش کنید. به این ترتیب با اتصال مستقیم اپل واچ به ایرپادها، کیفیت ارتباط نیز افزایش می یابد.

همچنین بخوانید :

5. مشکل کم باتری ساعت هوشمند اپل را برطرف کنید

باتری کم یکی از مشکلات رایج اکثر ساعت های اپل است. با این حال، باتری آنها معمولا تا یک روز استفاده مداوم را پشتیبانی می کند. اما اگر احساس می کنید باتری اپل واچ شما به سرعت در حال خالی شدن است، مشکل بزرگ تری دارید.

مرتبط:  چرا وقتی عطسه میکنم زیر شکمم درد میگیره

راه حل:

قبل از هر چیز باید گفت که تمام راه حل های رایجی که برای حفظ شارژ در تمام وسایل الکترونیکی استفاده می شود در اینجا نیز مفید خواهد بود. به عنوان مثال، روشنایی صفحه نمایش اپل واچ را کاهش دهید. اعلان ها را غیرفعال کنید. همچنین می توانید از حالت ذخیره انرژی استفاده کنید.

برای رفع مشکل باتری کم، اپل همچنین به‌روزرسانی WatchOS 7.0.2 را در 12 اکتبر 2020 منتشر کرد. این به‌روزرسانی منحصراً برای بهبود ارتباط بین سخت‌افزار و نرم‌افزار برای جلوگیری از مصرف انرژی بیش از حد طراحی شده است.

به عنوان آخرین راه حل برای صرفه جویی در باتری، می توانید تمام محتوای اپل واچ را حذف کنید. برای انجام این کار، به Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings بروید، سپس گوشی خود و Apple Watch را دوباره جفت کنید.

6. رفع مشکل قفل ساعت هوشمند اپل

در تعداد محدودی از مشکلات، خرابی یا قفل شدن اپل واچ نیز ذکر شده است. به خصوص زمانی که از اپلیکیشن نایک استفاده می شود، این موضوع بیشتر به چشم می آید. اگر اپل واچ شما این مشکل را دارد و به حرکات شما واکنشی نشان نمی دهد، می توانید از این راه حل ها استفاده کنید.

راه حل:

در بسیاری از موارد، مشکل با خاموش کردن یا راه اندازی مجدد آن حل می شود. البته می توانید یک بار اپلیکیشن مورد نظر را حذف کرده و مجددا راه اندازی کنید.

اطمینان حاصل کنید که برنامه مورد نظر شما به روز شده است. در بسیاری از موارد، به روز رسانی های جدید مشکلات قبلی را حل می کند. همچنین بررسی کنید که آیا سیستم عامل اپل واچ به روز است یا خیر. از آنجایی که سیستم عامل و برنامه به روز هستند، سازگاری بیشتری دارند.

وقتی مشکل به این راحتی حل نشد باید تنظیمات را به حالت اولیه برگردانید. اپل واچ را یک بار به حالت کارخانه بازنشانی کنید تا تنظیمات نامناسبی که باعث کاهش سرعت سیستم عامل شده است پاک شود.

شما نیز ممکن است این مطالب را دوست داشته باشید

7. مشکل فعال نشدن اعلان ساعت هوشمند اپل را حل کنید

هنگامی که آیفون خود را در جیب خود قرار می دهید، از Apple Watch برای بررسی پیام ها و مدیریت فایل ها استفاده می کنید. اما اگر اپل واچ این اعلان ها را نشان ندهد بسیار ناامید کننده خواهد بود. دلیل روشن شدن چراغ سبز اپل واچ به چند چیز مربوط می شود. حتی ممکن است Do Not Disturb یا Wrist Detection فعال باشد. بنابراین باید به صورت زیر عمل کنید.

راه حل:

مزاحم نشوید یک نماد هلال ماه در صفحه اپل واچ است. اگر این گزینه فعال باشد، هیچ اعلانی روی صفحه ظاهر نمی شود. برای خاموش کردن آن، در یک نگاه به تنظیمات بروید و مزاحم نشوید را خاموش کنید.

اگر تشخیص مچ مشکل دارد، می‌توانید از طریق My Watch > General > Wrist Detection آن را خاموش کنید.

8. صفحه اپل واچ را خاموش کنید

بسیاری از مردم از مشکل خاموش شدن ناگهانی اپل واچ خود شکایت دارند. به گفته این افراد، مشکل اپل واچ آنها این است که خود به خود راه اندازی مجدد می شود. البته این مورد بیشتر به مشکلات اپل واچ سری 3 مربوط می شود همچنین طبق گزارش ها، زمانی که این دستگاه ها به سیستم عامل WatchOS 7 ارتقا می یابند، بیشتر اتفاق می افتد.

راه حل:

در چنین مواقعی بهتر است اپل واچ خود را به آخرین نسخه سیستم عامل WatchOS مجهز کنید. البته خود اپل نسخه سیستم عامل WatchOS 7.0.3 را در تاریخ 20 اکتبر 2020 برای رفع این مشکل در اپل واچ سری 3 منتشر کرد.

9. دلیل روشن نشدن اپل واچ

بسیاری از مردم همچنین از روشن نشدن اپل واچ در اتاق های گفتگو شکایت دارند. دلایل عدم نمایش اپل واچ می تواند از جمله مشکلات سخت افزاری ساعت هوشمند باشد که در بسیاری از موارد برای رفع آن باید به تعمیرگاه یا نمایندگی مربوطه مراجعه کنید. البته اگر مشکل سخت افزاری نباشد، شاید بتوان با انجام مراحل زیر مشکل اپل اسمارت واچ را برطرف کرد.

راه حل:

اولین و ساده ترین مرحله اتصال اپل واچ به برق و شارژ آن است. با این کار، یک شوک الکتریکی در یک لحظه به مدار باتری وارد می شود تا شارژ شود. این امکان وجود دارد که پس از انجام این عمل، لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش ظاهر شود و بزودی پس از شارژ، اپل واچ را روشن کنید.

اگر پس از فشار دادن دکمه پاور، علامت تعجب قرمز روی صفحه ظاهر شد، به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری دارید. برای رفع ایرادات سخت افزاری، در صورت نداشتن مهارت لازم، پیشنهاد می شود کار را به تعمیرکار حرفه ای بسپارید.

10. اپل واچ به طور خودکار به حالت هواپیما می رود

موضوع عجیبی که کاربران اپل واچ در چند ماه گذشته زیاد درباره آن صحبت کرده اند این است که اپل واچ به طور خودکار وارد حالت هواپیما می شود. برخی حتی گزارش داده اند که علاوه بر این، اپل واچ آنها به طور خودکار به حالت شب تغییر می کند. البته این مورد بیشتر از مشکلات اپل واچ سری 4 گزارش شده است.

راه حل:

اگر حالت هواپیما را در آیفون خود فعال کنید، اپل واچ جفت شده نیز به حالت هواپیما تغییر می کند. اما برعکس آن درست نیست. یعنی اگر گوشی را از حالت هواپیما خارج کنید، اپل واچ در حالت هواپیما باقی می ماند. بنابراین باید آن را جداگانه از حالت پرواز خارج کنید.

مرتبط:  چطور در نی نی سایت ثبت نام کنم

می توانید یک بار اپل واچ را راه اندازی مجدد کنید و دستگاه های جفت شده را جدا و دوباره وصل کنید. ممکن است ایرادی بین دو دستگاه وجود داشته باشد که با این کار برطرف می شود.

شما نیز ممکن است این مطالب را دوست داشته باشید

11. مشکل سنسور اکسیژن اپل واچ را برطرف کنید

سنسور اکسیژن اپل واچ معمولا مشکلات کمتری دارد و به خوبی کار می کند. با این حال، برخی از کاربران گزارش داده اند که این گزینه را نمی بینند. این مشکل احتمالا نرم افزاری است. البته مطمئن شوید که ساعت شما از این ویژگی پشتیبانی می کند. در حال حاضر تنها اپل واچ های سری 6 و 7 دارای چنین قابلیتی هستند.

راه حل:

راه های زیادی برای حل این مشکل وجود ندارد. ابتدا مطمئن شوید که نسخه‌های watchOS و iOS ساعت و گوشی به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده‌اند. سپس یک بار ساعت را ریستارت کنید و ببینید مشکل حل شده است یا خیر.

12. مشکل اپل واچ را لمس کنید. رفع مشکل ساعت هوشمند اپل

کار نکردن اپل واچ یا ضعف لمس یکی از مشکلات رایج این ساعت هاست. راه های مختلفی برای کمک به عیب یابی مشکلات اپل واچ تاچ وجود دارد.

راه حل:

صفحه ساعت ممکن است کثیف، مرطوب یا چرب باشد. در این صورت صفحه نمایش لمسی نیز دچار مشکل می شود. ابتدا صفحه را تمیز کنید، سپس دوباره امتحان کنید.

یکی دیگر از عواملی که می تواند روی لمس تأثیر بگذارد محافظ صفحه است. به خصوص اگر محافظ خیلی ضخیم باشد یا به درستی به صفحه نمایش متصل نشده باشد.

همچنین ممکن است مشکل آویزان شدن اپل واچ باشد. در این حالت ساعت قادر به تشخیص لمس نخواهد بود. برای رفع مشکل، دکمه کناری و تاج دیجیتال روی ساعت را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را مشاهده کنید تا ساعت مجددا راه اندازی شود.

اگر مشکل فقط زمانی رخ می دهد که وارد یک برنامه خاص می شوید، آن برنامه را حذف کرده و با برنامه دیگری جایگزین کنید.

همچنین اگر مدت زیادی است که ساعت را آپدیت نکرده اید، آخرین نسخه watchOS را روی آن نصب کنید.

13. دلیل چراغ سبز اپل واچ

البته این مورد جزء روش های عیب یابی اپل واچ نیست زیرا مشکلی به حساب نمی آید. اما بسیاری از کاربران به دنبال خاموش کردن چراغ سبز پشت اپل واچ خود هستند و نمی دانند این چراغ برای چیست. این LED سبز رنگ برای سنسور نوری ضربان قلب استفاده می شود. دلیل چراغ سبز در پشت اپل واچ فعال بودن این سنسور و اندازه گیری ضربان قلب شماست.

راه حل:

اپل واچ شما به طور منظم و خودکار ضربان قلب را اندازه گیری می کند و در واقع این یکی از ویژگی های آن است. تنها راه خاموش کردن این چراغ سبز خاموش کردن قابلیت ضربان قلب است. البته ما این کار را توصیه نمی کنیم زیرا ساعت شما می تواند با اندازه گیری منظم ضربان قلب شما اطلاعات مهمی در مورد سلامت قلب و عروق شما ارائه دهد. اما اگر می خواهید نور و این سنسور را خاموش کنید، باید به تنظیمات ساعت بروید و Privacy را انتخاب کنید، سپس روی Health و سپس ضربان قلب کلیک کنید، سپس گزینه ضربان قلب را خاموش کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله به برخی از مشکلات رایج و راه‌های رفع مشکلات اپل واچ پرداخته‌ایم. البته این عیوب به همین چند مورد محدود نمی شود. نباید فراموش کرد که اپل واچ یکی از قدرتمندترین ساعت های هوشمند ساخته شده در جهان است. پس اینطور نیست که او به راحتی دچار مشکل شود و شما را به دردسر بیاندازد. اما به یاد داشته باشید که دستگاه های الکترونیکی بسیار حساس هستند و یک ساعت هوشمند به نگهداری بیشتری نسبت به ساعت های برند لوکس نیاز دارد.

منتخب کاربران

لینک را کپی کنید

عمر باتری بد

عمر باتری قطعا یکی از نقاط ضعف اپل واچ است، اما به طور کلی باید یک روز برای شما دوام بیاورد. اگر متوجه شدید که اپل واچ شما خیلی سریع تخلیه می شود، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد.

راه حل

می توانید ساعت خود را در حالت ذخیره انرژی قرار دهید تا فقط زمان را نمایش دهد. برای انجام این کار، دکمه ساعت سمت راست را فشار داده و نگه دارید تا نوار اسکرول ظاهر شود. سپس گزینه Power Reserve را به سمت راست بکشید.

در آیفون خود، بخش Apple Watch را باز کنید و در بخش Alerts مواردی را که نیاز ندارید خاموش کنید.

به تنظیمات و روشنایی و اندازه متن بروید و صفحه را کم نور کنید.

در تنظیمات اپل واچ، General و سپس Wake Screen را انتخاب کنید و گزینه Wake Screen on Wrist Raise را خاموش کنید. همچنین می توانید این کار را از اپلیکیشن اپل واچ آیفون خود از طریق قسمت General و وارد شدن به صفحه Wake انجام دهید.

یک بند اپل واچ با باتری داخلی بخرید.

سنسور ضربان قلب را خاموش کنید. برای انجام این کار، به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون بروید، Workout را انتخاب کنید، سپس گزینه Power Saving mode را روشن کنید.

راه حل های امکان پذیر

یک بار اپل واچ را خاموش و روشن کنید. برای انجام این کار، دکمه کناری اپل واچ را فشار داده و نگه دارید تا نوار لغزنده ظاهر شود. سپس Power off را به سمت راست بکشید. برای روشن کردن ساعت، دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید.

مرتبط:  چرا در مثلث متساوی الساقین دو زاویه مجاور قاعده برابرند

ممکن است یک برنامه این مشکل را ایجاد کند. برنامه هایی را که نیاز ندارید حذف کنید. انگشت خود را روی صفحه اپل واچ فشار دهید تا نماد برنامه‌ها به لرزه درآید، سپس برنامه‌ای را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید و روی Remove App ضربه بزنید. نگران نباشید. با این کار برنامه از آیفون شما حذف نمی شود. همچنین می توانید این کار را از طریق اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود انجام دهید. روی برنامه ای که نیاز ندارید ضربه بزنید و در قسمت Show App on Apple Watch گزینه Off را انتخاب کنید.

آخرین راه حلی که باید امتحان کنید، پاک کردن تمام محتوا و تنظیمات اپل واچ است. در قسمت تنظیمات وارد قسمت General و سپس Reset شوید. در این قسمت گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید. پس از آن، باید اپل واچ را دوباره با آیفون و دستگاه های دیگر جفت کنید.

ویژگی های اصلی مرتبط با سلامتی اپل واچ برای ردیابی فعالیت روزانه، پیگیری تمرینات و اندازه گیری ضربان قلب شما شناخته شده است، اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که اپل واچ چگونه ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند؟ این کار با چراغ های سبز چشمک زن که هر از گاهی می بینید انجام می شود، حتما چراغ سبز چشمک زن را زیر دست خود دیده اید، می دانید این چراغ ها چیست و اپل چگونه از آنها برای اندازه گیری ضربان قلب شما استفاده می کند.

چراغ سبز اپل واچ به چه معناست؟

سنسور اپتیکال قلب اپل واچ از چیزی به نام عکاسی استفاده می کند و متکی بر قرمز بودن خون است زیرا خون نور قرمز را منعکس می کند و نور سبز را جذب می کند.

به همین دلیل، اپل واچ از مجموعه ای از ال ای دی های سبز رنگ با بیش از یک LED حساس به نور استفاده می کند تا میزان جریان خون را در رگ های مچ دست تشخیص دهد و هر چه ضربان قلب شما سریعتر باشد، خون بیشتری جریان می یابد و نور سبز را جذب می کند. .

ساعت اپل صدها بار در ثانیه چراغ سبز را برای شمارش ضربان قلب شما چشمک می زند که به اپل واچ کمک می کند ضربان قلب شما را تعیین کند.

چگونه چراغ سبز اپل واچ را خاموش کنیم

گرفتن چراغ سبز مناسب اپل واچ ضرری ندارد. اما، اگر می‌خواهید این چراغ‌ها را خاموش کنید، به خاطر داشته باشید که این بدان معناست که دیگر نمی‌توانید ضربان قلب خود را به‌طور خودکار با استفاده از ساعت اندازه‌گیری کنید، مگر اینکه طبق دستورالعمل این کار را به صورت دستی انجام دهید.

نحوه خاموش کردن ضربان قلب در اپل واچ

دیجیتال تاج دیجیتال را فشار دهید.

به تنظیمات بروید.

◉ به پایین بروید و به Privacy بروید.

◉ دوباره اسکرول کنید و Health را انتخاب کنید.

◉ روی ضربان قلب ضربه بزنید، سپس ضربان قلب را خاموش کنید.

نحوه غیرفعال کردن ضربان قلب در آیفون

◉ برنامه Watch را در آیفون باز کنید.

◉ به پایین بروید و روی Privacy ضربه بزنید.

◉ سپس ضربان قلب را خاموش کنید.

توجه داشته باشید که حتی اگر این ویژگی را غیرفعال کنید، باز هم می توانید ضربان قلب خود را به صورت دستی اندازه گیری کنید، کافی است به قسمت ضربان قلب بروید و اپل واچ شروع به اندازه گیری ضربان قلب شما می کند.

در مورد چراغ قرمز اپل واچ چطور؟

اگر یک اپل واچ نسبتا جدید، به خصوص اپل واچ 6 یا 7 دارید، احتمالاً چند چراغ قرمز زیر دستان خود دیده اید.

اپل واچ از ترکیبی از LED های قرمز، سبز و مادون قرمز استفاده می کند و آنها را به مچ دست شما می تابد، سپس میزان نور بازتاب شده از بیش از یک LED را اندازه گیری می کند.

سپس اپل واچ داده ها را برای محاسبه رنگ خون محاسبه می کند. رنگ برای تعیین سطح اکسیژن در خون استفاده می شود. خون قرمز روشن به این معنی است که اکسیژن بیشتری دارد، در حالی که خون قرمز تیره اکسیژن کمتری دارد.

نحوه خاموش کردن چراغ قرمز در اپل واچ

درست مانند چراغ های ضربان قلب، دلیل خوبی برای خاموش کردن اسکنر اکسیژن خون وجود ندارد، اما اگر نور قرمز شما را آزار می دهد، می توانید به راحتی آنها را خاموش کنید.

چگونه اندازه گیری اکسیژن خون را در اپل واچ خاموش کنیم؟

◉ تاج دیجیتال خود را فشار دهید.

به تنظیمات بروید.

◉ به سمت پایین به «اکسیژن خون» بروید و آن را خاموش کنید.

◉ همچنین اگر می‌خواهید اندازه‌گیری‌های پس‌زمینه را در حالت خواب یا تئاتر غیرفعال کنید، می‌توانید به پایین پیمایش کنید و آن‌ها را غیرفعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن اندازه گیری اکسیژن خون در آیفون

◉ برنامه ساعت را باز کنید.

◉ به پایین بروید و Blood Oxygen Measurements را انتخاب کنید، سپس آنها را خاموش کنید.

◉ همچنین اگر می‌خواهید اندازه‌گیری‌های پس‌زمینه را در حالت خواب یا تئاتر غیرفعال کنید، می‌توانید به پایین پیمایش کنید و آن‌ها را غیرفعال کنید.

بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید، به هیچ وجه نمی توانید اکسیژن خون خود را اندازه گیری کنید و اگر می خواهید دوباره از آن استفاده کنید، باید این ویژگی را روشن کنید.

آیا از اپل واچ استفاده می کنید و از اطلاعات سلامتی که ارائه می دهد بهره مند هستید؟ نظرات خود را در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع:

idropnews

مقالات مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا