چطور به نت جهانی وصل شویم

در این مقاله خواهید خواند:

اینترنت جهانی یک شبکه پیشرفته است که برای همه مردم جهان قابل دسترسی است. امروزه با وجود اینکه زیرساخت های لازم برای ارائه اینترنت رایگان جهانی به شهروندان مهیا شده است، هنوز 80 درصد از جمعیت جهان به این اینترنت دسترسی ندارند. به همین دلیل بسیاری از شرکت های بزرگ مانند اسپیس ایکس تلاش کرده اند تا ابزار اتصال به اینترنت رایگان جهانی را برای همه فراهم کنند و همه از این نوع اینترنت بهره مند شوند. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از اینترنت رایگان جهانی این است که دیگر نیازی به خرید بسته های اعتباری اینترنتی ندارید. ضمن اینکه سرعت اینترنت و کیفیت آن نیز بسیار بالاست. در ادامه این مقاله می خواهیم بهترین ترفند برای اتصال به اینترنت رایگان جهانی را به شما معرفی کنیم. با ما بمان.

همانطور که از نام آن پیداست، اینترنت ماهواره ای اطلاعات را با استفاده از دیش های ماهواره ای انتقال می دهد. به عبارت ساده تر، باید بگوییم که اینترنت ماهواره ای نوعی اینترنت است که امکان ارسال یا دریافت سریع داده ها را با استفاده از زیرساخت های ماهواره ای فراهم می کند. این اینترنت جهانی مبتنی بر یک مدار ارتباطی فضایی است. به این ترتیب برای انتقال اطلاعات از مکانی به مکان دیگر، ابتدا داده ها در مرکز عملیات شبکه یا در قسمت noc جمع آوری می شود و سپس به روتری که در منزل یا ساختمان خود نصب کرده اید می رسد. روتر اینترنت ماهواره ای دستگاهی است که به اینترنت متصل می شود. هنگامی که داده ها منتقل می شوند و به روتر می رسند، اتصالات اینترنت ماهواره ای آغاز می شود. پس از دریافت پیام مربوطه، دستگاه مقصد پاسخ خود را به منبع ارسال می کند و ارتباط برقرار می شود.

سرعت اینترنت ماهواره ای چقدر است؟

امروزه مردم تنها به این دلیل به دنبال اتصال به اینترنت رایگان جهانی هستند که می توانند از سرعت فوق العاده این اینترنت بهره مند شوند. شاید سرعت اینترنت جهانی را با سرعت اینترنت نقطه به نقطه موجود در کشور یا با سرعت اینترنت های دیگر مانند اینترنت ADSL مقایسه کنید، اما بدانید که سرعت اینترنت جهانی بسیار بیشتر از این است. اگرچه سرعت جهانی اینترنت ماهواره‌ای در سال‌های گذشته پایین بوده است، اما به دلیل بهبود زیرساخت‌ها، سرعت آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. می توان گفت استارلینک در حال حاضر دارای سرعت 150 مگابایت بر ثانیه برای انتقال و دریافت اطلاعات است و به نظر می رسد این سرعت در آینده به 300 مگابایت بر ثانیه برسد. به همین دلیل، اتصالات اینترنتی در زمینه شبکه های اینترنتی جهانی بسیار سریعتر خواهد بود.

آیا می توان با گوشی به اینترنت ماهواره ای استارلینک متصل شد؟

در سال های اخیر شایعاتی مبنی بر اتصال به اینترنت رایگان جهانی به گوش می رسد که صحت و سقم آن هنوز مشخص نیست. اینترنت یک شبکه پیشرفته است که همه به آن نیاز دارند. حال سوال اینجاست که آیا می توان با استفاده از گوشی به اینترنت جهانی متصل شد؟ آره! با استفاده از یک سری تجهیزات ویژه مانند ماهواره فضایی، بشقاب ماهواره و روتر مجهز به اینترنت پرسرعت اختصاصی یا سایر خدمات پرسرعت قادر خواهید بود از اینترنت جهانی بهره مند شوید.

اگرچه امکان اتصال به اینترنت از طریق ماهواره با استفاده از تلفن وجود دارد، اما همچنان در کشور ما امکان اتصال به این شبکه وجود ندارد زیرا ترمینال استارلینک در کشور وجود ندارد. مهم ترین چیزی که در این مورد باید بدانید این است که با اتصال به اینترنت رایگان جهانی با استفاده از گوشی خود، امکانات زیادی نخواهید داشت. دلیلش روشن است. فن آوری های تلفن استارلینک هنوز به اندازه کافی پیشرفت نکرده است که بتواند یک اتصال اینترنتی با سرعت بسیار بالا را با استفاده از تلفن فراهم کند. با این حال، نمی توان گفت که این غیر ممکن است. فقط زیرساختش وجود نداره!

آموزش اتصال به اینترنت ناسا

اتصال به اینترنت رایگان جهانی ممکن است برای شما هزینه داشته باشد زیرا خرید تجهیزات لازم برای اتصال به این اینترنت ضروری و ضروری است. برای اتصال به اینترنت جهانی ناسا، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

در ابتدا باید تجهیزات مربوط به اتصال به وای فای جهانی را خریداری کنید. تجهیزاتی مانند دیش ماهواره و روتر از ضروری ترین تجهیزاتی هستند که برای تهیه آن نیاز دارید.

در مرحله بعد باید فضای باز را پیدا کنید که توسط چیزی احاطه نشده باشد تا آنتن خریداری شده را در آنجا نصب کنید. توجه داشته باشید که دیش شما باید طوری نصب شود که بتوانید آسمان را صد درجه ببینید. یعنی نور خورشید مستقیماً به ظرف می تابد. در غیر این صورت، اتصال به اینترنت رایگان جهانی کمی دشوار خواهد بود.

در مرحله بعد روتر را در خانه یا فضای بسته نصب کرده و به دیش ماهواره متصل کنید. اکنون می توانید از اینترنت پرسرعت جهانی لذت ببرید. توجه داشته باشید که این نوع اینترنت بسیار سریعتر از اینترنت قدیمی vdsl موجود در کشور است. علاوه بر این اینترنت ماهواره ای ناسا پینگ پایینی دارد و با هزینه کمتری نسبت به اینترنت ملی استفاده می شود.

مرتبط:  چرا عباس بابایی معروف است به انگلیسی

اتصال به اینترنت رایگان جهانی یک فرصت عالی برای افرادی است که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند و نمی توانند سرعت یا کیفیت اینترنت مورد نظر خود را بدست آورند. به طور کلی اینترنت های جهانی ده برابر سریعتر از اینترنت ملی در نظر گرفته می شوند. علاوه بر این، هزینه های خرید این نوع اینترنت بسیار پایین است. این موضوع نیز نقش موثری در کاهش هزینه های اقتصادی برای کاربران دارد. برخی دیگر از مزایای اینترنت ماهواره ای عبارتند از:

همانطور که گفته شد اینترنت ماهواره ای سرعت بسیار بالایی دارد و اصلا قابل مقایسه با اینترنت خانگی نیست. پیش بینی می شود در آینده این نوع اینترنت از سرعت بالاتری برخوردار شود.

اینترنت ماهواره ای تاخیر و پینگ پایینی دارد. بنابراین می توانید به این نوع اینترنت به عنوان یک اینترنت بسیار مناسب برای بازی یا یک اینترنت خوب برای کار اعتماد کنید.

اینترنت جهانی برای اتصال به شبکه های اینترنتی به هیچ خط تلفن یا سیم کارت نیاز ندارد و این امر هزینه خرید خطوط تلفن را کاهش می دهد.

اینترنت ماهواره ای پهنای باند زیادی دارد. بنابراین کیفیت اینترنت نیز بسیار بالاست. جالب اینجاست که حتی در اوج استفاده از اینترنت هم از این کیفیت کاسته نمی شود.

معایب اینترنت ماهواره ای

اگرچه اینترنت ماهواره ای مزایای زیادی دارد و همین مزیت های فراوان باعث محبوبیت این اینترنت ها در سراسر جهان شده است، اما این اینترنت ها معایبی نیز دارند. اینترنت ماهواره ای تحت تأثیر آب و هوا است. یعنی زمانی که هوا بارانی است یا رعد و برق می آید باید انتظار کاهش کیفیت اینترنت را داشته باشید. اینترنت های ماهواره ای خیلی با VPN ها سازگار نیستند و بدون اتصال به VPN کار می کنند. این نوع اینترنت در صورت گرفتگی جزئی سیگنال ضعیفی دریافت می کند که در هنگام کار یا انجام کارهای مختلف می تواند مشکل بزرگی باشد.

هزینه استفاده از اینترنت استارلینگ

شاید اتصال به اینترنت رایگان جهانی همانطور که از نامش پیداست ارزان باشد، اما در مقایسه با اینترنت Starlink وضعیت متفاوت است. امروزه هزینه استفاده از این نوع اینترنت در خارج از کشور 110 دلار در ماه برآورد می شود. البته این هزینه ها برای افرادی که در این کشورها زندگی می کنند حداقل است، اما برای ما که دائماً با تورم مواجه هستیم، می تواند بالا باشد. با این حال، بسیاری از افرادی که در روستاها زندگی می کنند و اینترنت خوبی ندارند، فقط هزینه بالای خرید اینترنت استارلینک را پرداخت می کنند اما کیفیت اینترنت خود را ارتقا می دهند.

آخرین کلمه

البته اتصال به اینترنت پرسرعت و رایگان جهانی آرزوی همه افرادی است که به هر طریقی به شبکه های اینترنتی وابسته هستند. اینترنت های جهانی دارای قابلیتی هستند که می توان از آن برای دسترسی سریع به شبکه های مجازی و جستجوی سریع آنچه که یک فرد می خواهد استفاده کرد. این نوع اینترنت در مقایسه با اینترنت داخلی بسیار سریعتر و پینگ بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، هزینه آنها بسیار کمتر است. برای استفاده از اینترنت جهانی به ابزارها و وسایلی مانند روترها، ماهواره های فضایی و پیش ماهواره ها نیاز است اما قبل از آن باید زیرساخت های لازم فراهم شود. متاسفانه امروزه این زیرساخت ها در کشور ما وجود ندارد اما امید است در آینده ای نه چندان دور تمامی هموطنان بتوانند بدون مشکل به اینترنت جهانی استارلینک متصل شوند.

به اینترنت جهانی متصل شوید

31 سپتامبر 1401

/

توسط مدیریت

همانطور که می دانید شبکه های متصل به اینترنت در ایران برای اتصال به اینترنت جهانی با مشکلات زیادی مواجه هستند، باید از VPN یا پروکسی استفاده کنید. در این آموزش نحوه استفاده از پروکسی های رایگان را به شما آموزش می دهیم. برای خرید پروکسی اختصاصی کلیک کنید!

آموزش دور زدن اینترنت ملی:

در این آموزش نحوه اتصال مجدد به اینترنت بین المللی (جهانی) را به شما آموزش می دهیم.

موارد مورد نیاز برای اتصال به اینترنت جهانی:

سایتی برای دریافت پروکسی ایرانی (کلیک کنید)

سایتی برای بررسی سلامت پروکسی ها (کلیک کنید)

فیلتر شکن سایفون (دانلود از گوگل پلی برای اندروید)

دریافت پروکسی ایرانی برای اتصال به اینترنت جهانی:

از طریق لینک بالا وارد سایت proxyhub می شویم. در صفحه باز شده نوع پروکسی را تغییر نمی دهیم و در صورت تغییر Http یا Https قرار می دهیم.

پس از تحقیق و گرفتن تعدادی پروکسی ایرانی، همه آنها را انتخاب و همه را کپی کنید.

آن را در قسمت مربوطه در قسمت proxychecker سایت hidemy قرار می دهیم. پس از آن بر روی Start a new check کلیک می کنیم.

می بینیم که سایت شروع به بررسی پراکسی ها می کند و اگر وضعیت آنها کار می کند به این معنی است که پروکسی سالم است و می توانید آن را امتحان کنید.

اتصال به اینترنت جهانی با وارد کردن پراکسی ایرانی در اپلیکیشن سایفون:

پس از بررسی پروکسی ها، این یک تعدادی پروکسی سالم ایرانی به ما می دهد. آی پی و پورت مورد نظر خود را کپی می کنیم و وارد نرم افزار سایفون می شویم.

مرتبط:  چرا نباید در وعده صبحانه پنیر خورد

هنگام ورود به سایفون اگر به صورت خودکار به سرور متصل می شد آن را قطع می کنیم و اگر فیلترشکن دیگری فعال باشد آن را نیز غیرفعال می کنیم.

مراحل وارد کردن پروکسی ایرانی به اندروید سایفون:

مرحله اول:

وارد قسمت options می شویم و سپس به سراغ گزینه سوم یعنی proxy setting می رویم

مرحله دوم:

گزینه ای را در صفحه به نام assign to psiphon از طریق پروکسی HTTP فعال می کنیم. سپس گزینه دوم یعنی استفاده از این پارامترها را انتخاب می کنیم.

مرحله سوم:

در قسمت Host Address آدرس IP پراکسی و در قسمت Port پورت این پروکسی را وارد کنید.

مرحله چهارم:

صفحه را ترک می کنیم و به صفحه قبلی باز می گردیم و ناحیه سرور را روی بهترین عملکرد تنظیم می کنیم. سپس بر روی گزینه شروع اتصال کلیک می کنیم.

📥دانلود از اپ استور (Potatso Lite)👇
://t.co/KqgVHnVFvk
..
🔴آموزش نحوه اتصال همه گوشی ها به اینترنت جهانی! برای اندروید

1. ابتدا برنامه Ultrasurf را دانلود کنید.

2. سپس روی سه نقطه بالا سمت راست قسمت اول کلیک کنید (روی proxy کلیک کنید) سپس روی گزینه دوم یعنی HTTP proxy کلیک کنید.

😎 برای خرید انواع VPN و سرور اختصاصی اینترنت جهانی با ما تماس بگیرید

در این مقاله خواهید خواند:

اینترنت جهانی یک شبکه پیشرفته است که برای همه مردم جهان قابل دسترسی است. امروزه با وجود اینکه زیرساخت های لازم برای ارائه اینترنت رایگان جهانی به شهروندان مهیا شده است، هنوز 80 درصد از جمعیت جهان به این اینترنت دسترسی ندارند. به همین دلیل بسیاری از شرکت های بزرگ مانند اسپیس ایکس تلاش کرده اند تا ابزار اتصال به اینترنت رایگان جهانی را برای همه فراهم کنند و همه از این نوع اینترنت بهره مند شوند. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از اینترنت رایگان جهانی این است که دیگر نیازی به خرید بسته های اعتباری اینترنتی ندارید. ضمن اینکه سرعت اینترنت و کیفیت آن نیز بسیار بالاست. در ادامه این مقاله می خواهیم بهترین ترفند برای اتصال به اینترنت رایگان جهانی را به شما معرفی کنیم. با ما بمان.

همانطور که از نام آن پیداست، اینترنت ماهواره ای اطلاعات را با استفاده از دیش های ماهواره ای انتقال می دهد. به عبارت ساده تر، باید بگوییم که اینترنت ماهواره ای نوعی اینترنت است که امکان ارسال یا دریافت سریع داده ها را با استفاده از زیرساخت های ماهواره ای فراهم می کند. این اینترنت جهانی مبتنی بر یک مدار ارتباطی فضایی است. به این ترتیب برای انتقال اطلاعات از مکانی به مکان دیگر، ابتدا داده ها در مرکز عملیات شبکه یا در قسمت noc جمع آوری می شود و سپس به روتری که در منزل یا ساختمان خود نصب کرده اید می رسد. روتر اینترنت ماهواره ای دستگاهی است که به اینترنت متصل می شود. هنگامی که داده ها منتقل می شوند و به روتر می رسند، اتصالات اینترنت ماهواره ای آغاز می شود. پس از دریافت پیام مربوطه، دستگاه مقصد پاسخ خود را به منبع ارسال می کند و ارتباط برقرار می شود.

سرعت اینترنت ماهواره ای چقدر است؟

امروزه مردم تنها به این دلیل به دنبال اتصال به اینترنت رایگان جهانی هستند که می توانند از سرعت فوق العاده این اینترنت بهره مند شوند. شاید سرعت اینترنت جهانی را با سرعت اینترنت نقطه به نقطه موجود در کشور یا با سرعت اینترنت های دیگر مانند اینترنت ADSL مقایسه کنید، اما بدانید که سرعت اینترنت جهانی بسیار بیشتر از این است. اگرچه سرعت جهانی اینترنت ماهواره‌ای در سال‌های گذشته پایین بوده است، اما به دلیل بهبود زیرساخت‌ها، سرعت آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. می توان گفت استارلینک در حال حاضر دارای سرعت 150 مگابایت بر ثانیه برای انتقال و دریافت اطلاعات است و به نظر می رسد این سرعت در آینده به 300 مگابایت بر ثانیه برسد. به همین دلیل، اتصالات اینترنتی در زمینه شبکه های اینترنتی جهانی بسیار سریعتر خواهد بود.

آیا می توان با گوشی به اینترنت ماهواره ای استارلینک متصل شد؟

در سال های اخیر شایعاتی مبنی بر اتصال به اینترنت رایگان جهانی به گوش می رسد که صحت و سقم آن هنوز مشخص نیست. اینترنت یک شبکه پیشرفته است که همه به آن نیاز دارند. حال سوال اینجاست که آیا می توان با استفاده از گوشی به اینترنت جهانی متصل شد؟ آره! با استفاده از یک سری تجهیزات ویژه مانند ماهواره فضایی، بشقاب ماهواره و روتر مجهز به اینترنت پرسرعت اختصاصی یا سایر خدمات پرسرعت قادر خواهید بود از اینترنت جهانی بهره مند شوید.

اگرچه امکان اتصال به اینترنت از طریق ماهواره با استفاده از تلفن وجود دارد، اما همچنان در کشور ما امکان اتصال به این شبکه وجود ندارد زیرا ترمینال استارلینک در کشور وجود ندارد. مهم ترین چیزی که در این مورد باید بدانید این است که با اتصال به اینترنت رایگان جهانی با استفاده از گوشی خود، امکانات زیادی نخواهید داشت. دلیلش روشن است. فن آوری های تلفن استارلینک هنوز به اندازه کافی پیشرفت نکرده است که بتواند یک اتصال اینترنتی با سرعت بسیار بالا را با استفاده از تلفن فراهم کند. با این حال، نمی توان گفت که این غیر ممکن است. فقط زیرساختش وجود نداره!

مرتبط:  چرا به من بسته معیشتی تعلق نگرفت

آموزش اتصال به اینترنت ناسا

اتصال به اینترنت رایگان جهانی ممکن است برای شما هزینه داشته باشد زیرا خرید تجهیزات لازم برای اتصال به این اینترنت ضروری و ضروری است. برای اتصال به اینترنت جهانی ناسا، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

در ابتدا باید تجهیزات مربوط به اتصال به وای فای جهانی را خریداری کنید. تجهیزاتی مانند دیش ماهواره و روتر از ضروری ترین تجهیزاتی هستند که برای تهیه آن نیاز دارید.

در مرحله بعد باید فضای باز را پیدا کنید که توسط چیزی احاطه نشده باشد تا آنتن خریداری شده را در آنجا نصب کنید. توجه داشته باشید که دیش شما باید طوری نصب شود که بتوانید آسمان را صد درجه ببینید. یعنی نور خورشید مستقیماً به ظرف می تابد. در غیر این صورت، اتصال به اینترنت رایگان جهانی کمی دشوار خواهد بود.

در مرحله بعد روتر را در خانه یا فضای بسته نصب کرده و به دیش ماهواره متصل کنید. اکنون می توانید از اینترنت پرسرعت جهانی لذت ببرید. توجه داشته باشید که این نوع اینترنت بسیار سریعتر از اینترنت قدیمی vdsl موجود در کشور است. علاوه بر این اینترنت ماهواره ای ناسا پینگ پایینی دارد و با هزینه کمتری نسبت به اینترنت ملی استفاده می شود.

اتصال به اینترنت رایگان جهانی یک فرصت عالی برای افرادی است که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند و نمی توانند سرعت یا کیفیت اینترنت مورد نظر خود را بدست آورند. به طور کلی اینترنت های جهانی ده برابر سریعتر از اینترنت ملی در نظر گرفته می شوند. علاوه بر این، هزینه های خرید این نوع اینترنت بسیار پایین است. این موضوع نیز نقش موثری در کاهش هزینه های اقتصادی برای کاربران دارد. برخی دیگر از مزایای اینترنت ماهواره ای عبارتند از:

همانطور که گفته شد اینترنت ماهواره ای سرعت بسیار بالایی دارد و اصلا قابل مقایسه با اینترنت خانگی نیست. پیش بینی می شود در آینده این نوع اینترنت از سرعت بالاتری برخوردار شود.

اینترنت ماهواره ای تاخیر و پینگ پایینی دارد. بنابراین می توانید به این نوع اینترنت به عنوان یک اینترنت بسیار مناسب برای بازی یا یک اینترنت خوب برای کار اعتماد کنید.

اینترنت جهانی برای اتصال به شبکه های اینترنتی به هیچ خط تلفن یا سیم کارت نیاز ندارد و این امر هزینه خرید خطوط تلفن را کاهش می دهد.

اینترنت ماهواره ای پهنای باند زیادی دارد. بنابراین کیفیت اینترنت نیز بسیار بالاست. جالب اینجاست که حتی در اوج استفاده از اینترنت هم از این کیفیت کاسته نمی شود.

معایب اینترنت ماهواره ای

اگرچه اینترنت ماهواره ای مزایای زیادی دارد و همین مزیت های فراوان باعث محبوبیت این اینترنت ها در سراسر جهان شده است، اما این اینترنت ها معایبی نیز دارند. اینترنت ماهواره ای تحت تأثیر آب و هوا است. یعنی زمانی که هوا بارانی است یا رعد و برق می آید باید انتظار کاهش کیفیت اینترنت را داشته باشید. اینترنت های ماهواره ای خیلی با VPN ها سازگار نیستند و بدون اتصال به VPN کار می کنند. این نوع اینترنت در صورت گرفتگی جزئی سیگنال ضعیفی دریافت می کند که در هنگام کار یا انجام کارهای مختلف می تواند مشکل بزرگی باشد.

هزینه استفاده از اینترنت استارلینگ

شاید اتصال به اینترنت رایگان جهانی همانطور که از نامش پیداست ارزان باشد، اما در مقایسه با اینترنت Starlink وضعیت متفاوت است. امروزه هزینه استفاده از این نوع اینترنت در خارج از کشور 110 دلار در ماه برآورد می شود. البته این هزینه ها برای افرادی که در این کشورها زندگی می کنند حداقل است، اما برای ما که دائماً با تورم مواجه هستیم، می تواند بالا باشد. با این حال، بسیاری از افرادی که در روستاها زندگی می کنند و اینترنت خوبی ندارند، فقط هزینه بالای خرید اینترنت استارلینک را پرداخت می کنند اما کیفیت اینترنت خود را ارتقا می دهند.

آخرین کلمه

البته اتصال به اینترنت پرسرعت و رایگان جهانی آرزوی همه افرادی است که به هر طریقی به شبکه های اینترنتی وابسته هستند. اینترنت های جهانی دارای قابلیتی هستند که می توان از آن برای دسترسی سریع به شبکه های مجازی و جستجوی سریع آنچه که یک فرد می خواهد استفاده کرد. این نوع اینترنت در مقایسه با اینترنت داخلی بسیار سریعتر و پینگ بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، هزینه آنها بسیار کمتر است. برای استفاده از اینترنت جهانی به ابزارها و وسایلی مانند روترها، ماهواره های فضایی و پیش ماهواره ها نیاز است اما قبل از آن باید زیرساخت های لازم فراهم شود. متاسفانه امروزه این زیرساخت ها در کشور ما وجود ندارد اما امید است در آینده ای نه چندان دور تمامی هموطنان بتوانند بدون مشکل به اینترنت جهانی استارلینک متصل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا