چرا نباید در وعده صبحانه پنیر خورد

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد عسگر فراشاه درباره وعده صبحانه گفت: یکی از مشکلات تغذیه امروز ما ایرانیان این است که بسیاری از مردم به وعده غذایی مهم صبحانه توجه نمی کنند، به طوری که بسیاری از افراد این وعده غذایی مهم را نادیده می گیرند و در بین دیگر صبحانه خواران این وعده غذایی مهم است. رایج ترین غذایی که می خورند: نان و پنیر!

وی افزود: با وجود اینکه پنیر غذای صبحانه خوبی نیست; از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و مرطوب است و مانع از فعالیت کامل مغز می شود که معمولاً صبح ها برای کار و فعالیت لازم است. توصیه به مصرف و علاوه بر مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی در فصل سرد، عوارض نامطلوب آن را چند برابر می کند.

بیشتر بخوانید: خبری که در سایت منتشر نمی شود!

این متخصص طب ایرانی گفت: در بررسی های جدید علمی ثابت شده است که جذب کلسیم در شب بیشتر است و بهتر است شب ها پنیر به عنوان ماده مغذی مصرف شود و ثانیاً پنیر با مصلحت (صحیح کننده) یعنی با. آجیل، سیاه دانه، آویشن و برای خوردن زنان.

عسگر فراشاه خاطرنشان کرد: بسیاری از ضعف ها و گرفتاری ها در بین دانشجویان و کارکنان ناشی از عدم امکان به کارگیری این آموزش طب ایرانی است. توجه داشته باشید که بهترین صبحانه شامل مربای بالانگ، مربای به، مربای راش و پسته برای معده های سرد یا ضعیف و مربای آلبالو و مربای زرشک برای معده گرم و شیر بادام، شیر برنج با کمی دارچین یا زعفران، عسل و آب انگور است.

وی یادآور شد: بیماران دیابتی باید از میوه های پخته شده شیرین نشده مانند هلو، سیب یا هویج با نان استفاده کنند و نکته آخر اینکه بهتر است نوشیدنی هایی مانند چای یا شیر را یک ساعت بعد مصرف کنند.

منبع: A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبر خوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به صورت خودکار از سایت www.alef.ir دریافت کرده است، بنابراین منبع این خبر سایت «الف» است و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. در صورت درخواست حذف این خبر کد 16572591 را با موضوع به شماره 10001570 ارسال فرمایید.لطفا در صورت داشتن نظر یا سوال در مورد این خبر با منبع اطلاعات (اینجا) تماس حاصل فرمایید.

با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1392/10/17 شورای اسلامی و با توجه به اینکه پایگاه اینترنتی «خربان» نمونه ای از بستر تبادل الکترونیکی متون، صداها و تصاویر است، مسئولیت مسئولیت نقض حق تکثیر مندرج در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه مطالب خلاف قوانین ایران بر عهده منبع خبر و کاربران می باشد.

خبر بعدی:

289 شرکت مواد غذایی 30 میلیون غذا در ایام حج سرو می کنند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حدود 289 شرکت و موسسه پذیرایی آماده ارائه حدود 30 میلیون وعده غذایی به زائران حج تمتع امسال هستند.

احمد الشریف، رئیس انجمن کارآفرینان مواد غذایی و معیشتی مکه مکرمه ضمن اعلام این خبر به گلف نیوز، به گلف نیوز گفت: این شرکت ها که همگی از سوی سازمان های ذیصلاح بهداشتی واجد شرایط هستند، متعهد به ارائه بهترین خدمات هستند. . به زائران آنها موظف به تهیه سه وعده غذایی اصلی و همچنین انواع تنقلات، آب میوه، لبنیات، آب، میوه های تازه و نوشیدنی های سرد و گرم هستند و باید این اقلام را در مدت اقامت زائر در اماکن متبرکه تهیه کنند.

یک مجموعه غذایی برای رفع نیازهای مختلف زائران با اولویت ایمنی و تهیه غذا مطابق با مقررات سازمان غذا و داروی عربستان سعودی و سازمان های بهداشتی این کشور طراحی شده است.

الشریف در بیانیه خود بر نقش حیاتی تیم های مسئول تهیه و تحویل وعده های غذایی تاکید کرد.

مرتبط:  چرا با گوشی نمیتونم کارت به کارت کنم

وی تاکید کرد که بخش پذیرایی برای تامین سلامت و ایمنی زائران ضروری است. کمیته بازرسی همچنین با بازدیدهای میدانی دقیق از اماکن پیمانکاران و فرآیندهای دقیق عقیم سازی در سراسر حج از این روند حمایت می کند.

در همین حال، عثامه الزیتونی، سخنگوی رسمی وزارت کشور عربستان سعودی، گفت: تعداد قابل توجهی از شرکت‌های بزرگ که در زمینه تغذیه دارای صلاحیت هستند، گواهینامه تضمین تحویل غذا به زائران را با استفاده از روش‌های ایمن و بهداشتی و رعایت قوانین دریافت کرده‌اند. اصول. بالاترین استانداردهای کیفیت مطابق با الزامات سازمان های بین المللی برای بازدیدکنندگان حفظ می شود.

الزیتونی همچنین افزود که یک برنامه نظارتی برای نظارت بر ارائه دهندگان خدمات غذایی و تغذیه در ایام حج طراحی شده است. این برنامه شامل تیم های میدانی است که مسئول بازرسی امکانات مواد غذایی، تجزیه و تحلیل و آزمایش نمونه های غذا، و اطمینان از ایمنی ابزار و تجهیزات آماده سازی هستند.

انتهای پیام/

به گزارش اختاز آنلاین به نقل از برنا، محمد عسگر فراشاه درباره صبحانه گفت: یکی از مشکلات تغذیه ای امروز ما ایرانی ها این است که بسیاری از مردم به صبحانه مهم توجه نمی کنند، به طوری که بسیاری از افراد این وعده غذایی مهم را نادیده می گیرند و از جمله صبحانه های دیگر. مردم، رایج ترین غذایشان نان و پنیر است!

وی افزود: با وجود اینکه پنیر به طور کلی غذای صبحانه خوبی نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و مرطوب است و مانع از فعالیت کامل مغز می شود که معمولاً صبح ها برای کار و فعالیت لازم است. مصرف آن توصیه می شود و علاوه بر مصرف پنیر با خیار و گوجه در فصل سرد، عوارض نامطلوب آن را چند برابر می کند.

این متخصص طب ایرانی گفت: در مطالعات جدید علمی ثابت شده است که جذب کلسیم در شب بیشتر می شود و بهتر است پنیر به عنوان ماده مغذی در شب مصرف شود و ثانیاً پنیر با مواد اصلاح کننده یعنی با مغزها مصرف شود. سیاه دانه، آویشن و زنان باید خورده شود.

ادامه مطلب؛

این چای یک مسکن قوی برای دردهای روماتیسمی است

عسگر فراشاه خاطرنشان کرد: بسیاری از ضعف ها و گرفتاری ها در بین دانشجویان و کارکنان ناشی از عدم کاربرد این آموزش طب ایرانی است. لازم به ذکر است بهترین صبحانه شامل مربای بالانگ، مربای به، مربای راش و پوست پسته برای معده های سرد یا ضعیف و مربای آلبالو و مربای زرشک برای معده گرم و شیر بادام، شیر برنج با کمی دارچین یا زعفران، عسل و انگور است. آب میوه.

وی یادآور شد: بیماران دیابتی باید از میوه های پخته شده شیرین نشده مانند موز، سیب یا هویج همراه با نان استفاده کنند و نکته آخر اینکه بهتر است نوشیدنی هایی مانند چای یا شیر را یک ساعت بعد از غذا مصرف کنند.

منبع: برنا

یک متخصص پزشکی ایرانی گفت: اصولاً پنیر غذای صبحانه خوبی نیست. از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و مرطوب است و مانع از فعالیت کامل مغز می شود که معمولاً صبح ها برای کار و فعالیت لازم است.

به گزارش مشرق، محمد عسکر فراشاه درباره وعده صبحانه اظهار داشت: یکی از مشکلات تغذیه امروز ما ایرانیان این است که بسیاری از مردم به وعده غذایی مهم صبحانه توجه نمی کنند به طوری که بسیاری از افراد این وعده غذایی مهم را نادیده می گیرند و در بین سایر افراد. که ناهار می خورند رایج ترین مواد تشکیل دهنده آنها نان و پنیر است!

وی افزود: با وجود اینکه پنیر به طور کلی غذای صبحانه خوبی نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و مرطوب است و مانع از فعالیت کامل مغز می شود که معمولاً صبح ها برای کار و فعالیت لازم است. مصرف آن توصیه می شود و علاوه بر مصرف پنیر با خیار و گوجه در فصل سرد، عوارض نامطلوب آن را چند برابر می کند.

مرتبط:  چطور در واتساپ شماره خود را مخفی کنیم

بیشتر بخوانید: خبری که در سایت منتشر نمی شود!

این متخصص پزشکی ایران گفت: در مطالعات جدید علمی ثابت شده است که جذب کلسیم در شب بیشتر صورت می گیرد و بهتر است شب ها پنیر به عنوان ماده مغذی مصرف شود و ثانیا پنیر با مواد اصلاح کننده یعنی با آجیل مصرف شود. ، سیاه دانه و آویشن و زنانه خورده شود.

عسگر فراشاه خاطرنشان کرد: بسیاری از ضعف ها و گرفتاری ها در بین دانشجویان و کارکنان ناشی از عدم کاربرد این آموزش طب ایرانی است. لازم به ذکر است بهترین صبحانه شامل مربای بالانگ، مربای به، مربای راش و پوست پسته برای معده های سرد یا ضعیف و مربای آلبالو و مربای زرشک برای معده گرم و شیر بادام، شیر برنج با کمی دارچین یا زعفران، عسل و انگور است. آب میوه.

وی یادآور شد: بیماران دیابتی باید از میوه های پخته شده شیرین نشده مانند موز، سیب یا هویج همراه با نان استفاده کنند و نکته آخر اینکه بهتر است نوشیدنی هایی مانند چای یا شیر را یک ساعت بعد از غذا مصرف کنند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به صورت خودکار از سایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده است، بنابراین منبع این خبر سایت «مشرق» است و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. در صورت درخواست حذف این خبر کد 16563029 را با موضوع به شماره 10001570 ارسال فرمایید.لطفا در صورت داشتن نظر یا سوال در مورد این خبر با منبع اطلاعات (اینجا) تماس حاصل فرمایید.

با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 شورای اسلامی و با توجه به اینکه سایت “خربان” نمونه ای از بستر تبادل الکترونیکی متون، صداها و تصاویر است، مسئولیت تخلف از کپی رایت مندرج در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین ایران به عهده منبع خبر و کاربران می باشد.

خبر بعدی:

مضرات خوردن بستنی در روز

با گرم شدن هوا در نیمکره شمالی، محبوبیت بستنی در حال افزایش است. با این حال، اگر شما هم جزو افرادی هستید که به سلامتی خود اهمیت می دهید، نباید در مصرف بستنی زیاده روی کنید.

به گزارش بارنا، محققان ادعا می کنند که خوردن بستنی می تواند بر سیستم ایمنی بدن تاثیر بگذارد. تحقیقات انجام شده در سال 2008 نشان داد که مصرف شیر و گوشت قرمز می تواند یک واکنش التهابی خفیف در بدن ایجاد کند. علاوه بر این، شکر می تواند در عملکرد سیستم ایمنی بدن اختلال ایجاد کند.

حال تصور کنید که بدن نیاز به پاسخ سیستم ایمنی به عوامل بیماری زا دارد، زمانی که سیستم ایمنی بدن به دلیل مصرف برخی مواد غذایی مانند بستنی ملتهب و درگیر شده است.

محققان استرالیایی ادعا می کنند از آنجایی که خوردن بستنی باعث التهاب در بدن می شود، سیستم ایمنی تحت فشار قرار می گیرد و بدن بیش از گذشته در برابر عوامل بیماری زا آسیب پذیر می شود. این مشکل فقط به بستنی محدود نمی شود، مصرف زیاد غذاهای فرآوری شده نیز می تواند باعث ایجاد التهاب در بدن شود.

شایعاتی وجود دارد که خوردن بستنی خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد، اما سازمان بهداشت جهانی می‌گوید هیچ مدرکی مبنی بر تاثیر غذاهای سرد بر انقباض این ویروس وجود ندارد، همانطور که نوشیدن نوشیدنی‌های گرم از ابتلا به ویروس جلوگیری نمی‌کند. . بودن

از طرفی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی بستنی می خورید احساس کنید مغز سرد شده و درد می کند. برای بررسی این مشکل، دانشمندان به تعدادی از داوطلبان آب یخ دادند، سپس جریان خون به مغز را زیر نظر گرفتند و مشاهده کردند که مغز خون را به بیرون (پوست) می فرستد تا از خود محافظت کند. تغییرات دما.

مرتبط:  چرا وقتی راه میرم شکمم درد میگیره

متخصصان تغذیه می گویند بستنی کالری بالایی دارد زیرا حاوی قند است و مصرف زیاد آن می تواند افراد را چاق کند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تناسب اندام خود اهمیت می دهید، نباید در مصرف بستنی زیاده روی کنید. با این حال، مصرف مقدار کمی بستنی در فصل گرما گزینه بدی نیست. به طور کلی توصیه می شود میان وعده های پر کالری را در رژیم غذایی خود متعادل کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این مقاله واقعا خوب بود! خیلی خوب توضیح داده شده که چرا نباید در وعده صبحانه پنیر بخوریم. من همیشه فکر می‌کردم پنیر صبحانه کاملا سالمه، اما حالا با خوندن این مقاله فهمیدم که بهتره از خوردن پنیر در صبحانه خودداری کنم. ممنون بابت این مقاله عالی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا