چطور با اپل واچ پیام بدیم

در این قسمت از Enarmag نحوه ارسال پیام در اپل واچ با سیری را گام به گام یاد خواهیم گرفت. سیری در اپل واچ اکنون می تواند پیام ارسال کند و همچنین به پیام های دریافتی پاسخ دهد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون استفاده از صفحه نمایش کوچک اپل واچ به راحتی به دیگران پیام دهید و اصلا نیازی به تایپ ندارید.

اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، در مقاله ما نحوه استفاده از سیری در اپل واچ را به طور مختصر و مفید به شما آموزش می دهیم، پس با ما همراه باشید.

فرستادن یک پیام جدید با استفاده از سیری در اپل واچ!

در این قسمت قصد داریم نحوه ارسال پیام در اپل واچ با سیری را بیاموزیم.

مرحله اول

ابتدا سیری خود را با استفاده از دکمه کناری اپل واچ خود فعال کنید یا اپل واچ را در مقابل صورت خود نگه دارید و با گفتن Hey Siri به سیری سلام کنید تا فعال شود.

مرحله دوم

در مرحله دوم باید به سیری بگویید که چه کاری می خواهید انجام دهید، پس وقتی سیری فعال شد، به آن بگویید که برای فرد مورد نظرتان پیام ارسال کند و با عبارت «send a message to» حالش را جویا شوید. …. بگو چطوری

روشی دیگر برای استفاده از سیری

اگر ترجیح می‌دهید این کار را مرحله به مرحله انجام دهید، ابتدا وقتی سیری فعال شد – بگویید Send Message – که می‌خواهید پیامی ارسال کنید. سپس سیری از شما می پرسد که گیرنده این پیام کیست؟ و شما باید نام مخاطب مورد نظر خود را بگویید و سپس سیری از شما می پرسد که می خواهید به آن چه بگویید؟ سپس متنی را که می خواهید برای مخاطب ارسال کنید می گویید و سیری آن را تایپ کرده و سپس ارسال می کند.

چگونه با استفاده از سیری به یک پیام دریافتی پاسخ دهیم؟

اگر پیامی در اپل واچ خود دریافت کردید و می خواهید به آن پاسخ دهید، بلافاصله سیری را با استفاده از دکمه کنار اپل واچ یا عبارت “Hey Siri” فعال کنید، سپس اپل واچ را به دهان خود بیاورید و بگویید Reply then what Speak and Siri. برای شما تایپ می کند و در عرض چند ثانیه ارسال می کند.
با استفاده از این روش می توانید به پیام دریافتی خود توسط سیری پاسخ دهید. باید قبول کنید که تایپ روی صفحه نمایش کوچک اپل واچ بسیار سخت است. به همین دلیل می توانید به راحتی از طریق سیری پیام ارسال کنید.
امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشد و اگر سوالی در مورد این آموزش دارید که پاسخی برای آن پیدا نکردید می توانید آن را برای ما ارسال کنید.

سوال‌های رایج در مورد اپل واچ

آیا می‌توانم با اپل واچ خود تایپ کنم؟

بله، می توانید با انتخاب گزینه ترسیم حروف الفبا با استفاده از آیکون های قسمت ورودی و سپس کشیدن حروف روی صفحه کلید، روی اپل واچ خود تایپ کنید. در همان زمان، پیشنهاداتی به طور خودکار برای شما ظاهر می شود که به لطف آنها می توانید پیام خود را سریعتر بنویسید. انجام دادن

آیا می‌توانم با اپل واچ پیام صوتی ارسال کنم؟

بله، برای این کار اپلیکیشن Watch را در گوشی خود باز کنید و به قسمت Watch Messages بروید، سپس روی Dicted Messages ضربه بزنید و سپس Audio را انتخاب کنید. سپس Messages را در Apple Watch خود باز کنید و یک پیام جدید ایجاد کنید، سپس روی نماد میکروفون کلیک کنید و شروع به صحبت کنید، سپس آن را ارسال کنید. پیام شما به صورت صوتی مخابره می شود.

می‌توانم از سیری اپل واچ بدون نیاز به سیری گوشی استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از سیری در اپل واچ خود بدون استفاده از تلفن متصل استفاده کنید. اما مراقب باشید، تا زمانی که ساعت شما به دیتا یا وای فای متصل است، می تواند از سیری استفاده کند.

سیری می‌تواند پیام‌های آیفون را برای من بخواند؟

بله، سیری می تواند اعلان ها و پیام های شما را بخواند، فقط سیری خود را فعال کرده و از آن بخواهید پیام های شما را بخواند.

با 22 ویژگی برجسته و پنهان برای اپل واچ (از نسخه اصلی تا سری 4) و watchOS، به زودی بیشترین بهره را از اپل واچ خود خواهید برد. در این مقاله، نکات و اسرار خود را به اشتراک می گذاریم تا به شما کمک کند از تکنیک های رابط کاربری حیاتی گرفته تا نکات مخفیانه برای بهینه سازی رفتار اپلیکیشن، بیشترین بهره را ببرید. و به طور مرتب به روز می شود. ممکن است ویژگی‌های جدیدی را اضافه کند که در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار watchOS اضافه شده است.

ابتدا فیلم آموزشی

اکنون ترفندهای بسیار کاربردی که با دانستن آنها دیگر هیچ ترفند اپل واچ برای یادگیری وجود ندارد!

از Crown Digital برای پیمایش استفاده کنید

زمانی که مردم برای اولین بار استفاده از اپل واچ را شروع کردند، متوجه شدند که می خواهند یک دکمه هوم مانند دکمه پایین صفحه اصلی در آیفون و آیپد داشته باشند، اما اکنون یک دکمه هوم وجود دارد: Digital Crown. فشردن دکمه Digital Crown همان کاری را انجام می دهد که دکمه Home در آیفون شما انجام می شود: یک بار آن را فشار دهید تا به صفحه اصلی بازگردید یا آن را فشار دهید و نگه دارید تا سیری فعال شود.

با این برنامه ساده، تنها با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

در حالی که قابلیت چندوظیفه ای زیادی در اپل واچ وجود ندارد، Digital Crown می تواند کاری مشابه انجام دهد.

اگر از Apple Watch استفاده می‌کنید و می‌خواهید به سرعت به آخرین برنامه‌ای که استفاده کرده‌اید برگردید، روی Digital Crown دوبار ضربه بزنید و آخرین برنامه به‌طور خودکار باز می‌شود. سپس، وقتی استفاده از آن برنامه را تمام کردید، می توانید با دو بار فشار دادن Digital Crown به برنامه اصلی (اکنون “آخرین برنامه استفاده شده”) برگردید.

همانطور که گفتیم، این دقیقاً چندوظیفه ای نیست، بلکه چیزی مشابه است.

از Digital Crown برای باز کردن برنامه ها استفاده کنید

راه های مختلفی برای پیمایش اپل واچ وجود دارد. شما فقط باید روشی را پیدا کنید که برای شما کار می کند. برای مثال، برنامه‌های منوی اصلی را می‌توان با ضربه زدن روی یک نماد باز کرد، اما برخی افراد ضربه را نادرست می‌دانند. . برای پیدا کردن یک برنامه در یک صفحه اصلی درهم، ممکن است لازم باشد با استفاده از Digital Crown بزرگنمایی کنید تا برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید. هنگامی که آن را پیدا کردید، روی نزدیکی ضربه بزنید تا منطقه گسترش یابد، سپس برنامه را روی صفحه وسط قرار دهید. هنگامی که روی صفحه وسط قرار گرفت، به جای ضربه زدن بر روی آن، از تاج دیجیتال برای بزرگنمایی و کوچکنمایی استفاده کنید – این روش بسیار دقیق‌تر است و هنگام بزرگ‌نمایی یک انیمیشن زیبا و جالب را شامل می‌شود.

از طرف دیگر، به جای نمای شبکه‌ای، فهرست حروف الفبا را امتحان کنید – پیمایش آسان‌تر است. انگشت خود را در منوی اصلی ضربه بزنید و گزینه مناسب را انتخاب کنید.

از برنامه داک استفاده کنید (آن را سفارشی کنید)

ساده ترین راه برای باز کردن یک برنامه در ساعت خود – یا هر برنامه معمولی، برای این موضوع – استفاده از داک است که در watchOS 3 اضافه شده و در watchOS 4 دوباره طراحی شده است. فشار دادن دکمه کناری

هر برنامه ای می تواند در داک زندگی کند، چه از قبل نصب شده باشد و چه توسط شخص ثالث توسعه یافته باشد. برنامه‌هایی که در آنجا قرار می‌دهید دائماً به‌روزرسانی می‌شوند، بنابراین می‌توانید یک پیش‌نمایش زنده را در حین حرکت از این طرف به سمت دیگر در حوض مشاهده کنید. روی پیش‌نمایش زنده برنامه ضربه بزنید تا فوراً آن را اجرا کنید.

می توانید تا 10 برنامه را در داک قرار دهید. برنامه Apple Watch را در آیفون خود باز کنید، سپس روی My Watch > Dock ضربه بزنید. مطمئن شوید که Favorites در بالا تیک خورده باشد، سپس روی گزینه ویرایش در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا برنامه‌ها را به داخل یا خارج از داک منتقل کنید. همچنین می توانید ترتیب نمایش آنها را انتخاب کنید.

از طرفی با انتخاب Recents و watchOS برنامه هایی که اخیرا استفاده کرده اید به صورت خودکار در داک قرار می گیرند.

مراقب مرکز کنترل باشید

کشیدن انگشت به بالا مرکز کنترل را نشان می دهد. خواهید دید که چقدر باتری مصرف کرده اید. برای دسترسی آسان به حافظه باتری، روی درصد ضربه بزنید.

همچنین حالت هواپیما، حالت سینما، حالت بی‌صدا (که صفحه را روشن می‌کند مگر اینکه آن را لمس کنید)، مزاحم نشوید، مشعل، دکمه پینگ برای پیدا کردن گوشی و دکمه AirPlay برای گوش دادن وجود دارد. موسیقی در اپل واچ با هدفون بی‌سیم. یا اسپیکر بلوتوث نیز موجود است.

و اگر از یک مدل ضد آب (سری 2 یا بالاتر) استفاده می کنید، یک قفل آب نیز وجود خواهد داشت که با یک نماد کوچک قطره نشان داده می شود. این گزینه صفحه نمایش لمسی را غیرفعال می کند تا در هنگام جابجایی آب در دوش یا استخر فعال نشود.

عمر باتری را بهبود بخشید

سری 2، بهترین باتری ساز تا کنون، برای دو روز استفاده بین شارژ خوب بود. و ما متوجه شدیم که او این کار را برای ناهار روز سوم انجام داد. سری 3 و 4 اکثراً یک روز و نیم تا دو روز دوام آوردند، اگرچه این بستگی به میزان استفاده شما از تلفن همراه دارد که باتری را از بین می برد.

اگر به این سطح از عملکرد نرسیده‌اید – و به یاد داشته باشید که باتری یکی از مواردی است که با بالا رفتن سن دستگاه بیشترین آسیب را می‌بیند – پس بهتر است با پشتیبانی اپل تماس بگیرید تا ببینید آیا مدل داف دارید یا خیر. اما چند ترفند ساده وجود دارد که می توانید ابتدا آنها را امتحان کنید.

فقط ممکن است نیاز داشته باشید که از برخی برنامه‌های تخلیه باتری کمتر استفاده کنید. برخی از تنظیمات برای بهبود عمر باتری بهتر هستند. کاهش اعلان‌ها – و تشویق ساعت خود برای بررسی کمتر به‌روزرسانی‌های آیفون جفت شده‌تان – ارزش امتحان کردن را دارد.

تاکی واکی

برنامه Walkie-Talkie را باز کنید و لیستی از افرادی را مشاهده خواهید کرد که می توانید با آنها صحبت کنید. برای افزودن موارد بیشتر، روی علامت مثبت در پایین ضربه بزنید. اکنون، از صفحه اصلی رابط برنامه، روی هر یک از نمادهای تماس زرد رنگ ضربه بزنید تا با آنها تماس بگیرید. با فرض اینکه مخاطب هدف شما موافقت کند (یک درخواست یک طرفه)، می توانید بلافاصله با آنها صحبت کنید. دکمه TALK را نگه دارید تا صحبت کنید.

داده های خود را خسته نکنید

اگر نسخه سلولی اپل واچ سری 3 یا سری 4 را خریداری کرده اید، فقط نگران تمام شدن باتری نیستید، بلکه باید نگران محدودیت داده خود نیز باشید. می توانید با ورود به حساب EE خود به صورت آنلاین یا با استفاده از برنامه تلفن همراه My EE، میزان مصرف و محدودیت داده خود را ردیابی کنید. این برنامه یک بخش برای گوشی و قسمتی برای ساعت دارد.

بسیاری از اپلیکیشن های اپل واچ راه هایی را برای محدود کردن مصرف داده ارائه می دهند. با دقت بررسی کنید تا گزینه‌های برنامه‌هایی را که دوست دارید ببینید و از محدودیت‌های مصرف داده آگاه باشید.

در نهایت، مانند بسیاری از سرویس های استریم، Apple Music از داده های زیادی استفاده می کند. اگر به محدودیت داده ماهانه خود نزدیک شده اید، این می تواند یک برنامه خوب برای راهنمایی شما باشد.

یک صفحه ساعت جدید انتخاب کنید

اپل سه صفحه ساعت جدید در watchOS 3 معرفی کرد: اعداد، یک ساعت بسیار ساده و جذاب با عقربه های ساعت. فعالیتی که دایره هایی را به صورت آنالوگ یا دیجیتال روی صفحه و وسط آن قرار می دهد. و مینی ماوس برای پیوستن به دوستش میکی. شخصیت‌های خیالی متنوعی به watchOS 4 با نمای کاله‌ای دوار جذاب پیوستند، در حالی که watchOS 5 جلوه‌های آتش و فلز مایع را اضافه کرد.

مرتبط:  چرا بلژیک در رنکینگ فیفا اول است

برای افزودن چهره های جدید به لیست خود، برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید و روی Face Gallery در نوار ناوبری پایین ضربه بزنید. می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه ویرایش در زیر ساعت من > چهره‌های من، آن‌ها را به ترتیبی که نشان داده می‌شود تغییر کاراکترها هنگام حرکت به سمت دیگر، تغییر دهید.

می‌توانید نمای خود (پیچیدگی‌ها و رنگ‌ها) را با لمس انگشت شخصی‌سازی کنید، یا می‌توانید از لبه به لبه، چپ یا راست، روی صفحه ساعت بکشید تا به نماهای بیشتری به ترتیبی که در بالا انتخاب کرده‌اید، نگاه کنید.

نام اپل واچ خود را تغییر دهید

تغییر نام اپل واچ به محض اینکه بدانید چگونه است، آسان است، اما این گزینه به طرز عجیبی پنهان است. برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید، مطمئن شوید که در تب My Watch هستید، سپس روی General > About > Name ضربه بزنید و یک نام جدید وارد کنید، سپس روی Done ضربه بزنید.

جلوگیری از خرابی صفحه با استفاده از قفل آب

فقط برای اپل واچ سری 2 و بالاتر

همانطور که قبلاً به اختصار اشاره شد، Water Lock یک ویژگی جدید در watchOS 3 به همراه ویژگی بهبود یافته مقاومت در برابر آب در Apple Watch Series 2 است که از فعال شدن صفحه نمایش لمسی در هنگام حرکت آب در آن جلوگیری می کند. این ویژگی در هنگام شنا کردن روزانه بسیار مفید است. برنامه تمرینی (و به طور خودکار فعال می شود). اما ایده خوبی است که هنگام دوش گرفتن، آن را به صورت دستی روشن کنید.

برای باز کردن Control Center، با طیف وسیعی از گزینه های رایج، انگشت خود را از پایین به بالا بکشید. روی نماد قطره آب کوچک ضربه بزنید.

نشانگر دیجیتال تاج را بچرخانید تا قفل آب دوباره غیرفعال شود. قفل آب غیرفعال می شود و صدایی می شنوید – این بلندگو برای تخلیه آب باقیمانده می لرزد.

همانطور که گفتیم اگر تمرین شنا را شروع کنید، واتر لاک به صورت خودکار فعال می شود. اما اگر تمرین دیگری را شروع می‌کنید و باران شدیدی می‌بارد، فعال کردن این ویژگی از طریق برنامه Workout آسان است. انگشت خود را از سمت چپ به داخل بکشید و گزینه های معمول برای توقف یا توقف تمرین را مشاهده خواهید کرد، اما نمادی برای فعال کردن قفل آب نیز وجود دارد. تمرین ادامه می‌یابد، اما صفحه لمسی غیرفعال می‌شود، بنابراین باید قبل از استفاده از عملکردهای روی صفحه، نشانگر را بچرخانید.

تغییر صدا در Airpods

اگر همزمان با گوش دادن با AirPods، برنامه Now Playing را در اپل واچ خود باز کنید، می توانید صدا را با استفاده از نشانگر Digital Crown تغییر دهید.

(برای باز کردن برنامه Now Playing، دکمه کناری را فشار دهید، انگشت خود را به صورت صحیح بکشید و روی برنامه ضربه بزنید – اگر در داک نیست، می‌توانید با باز کردن برنامه Watch در آیفون خود و رفتن به My Watch > Dock آن را تغییر دهید. )

حتی بهتر از آن، با برخی از مدل های ساعت، می توانید صدای AirPods را تغییر دهید، حتی اگر صفحه نمایش خاموش باشد. برنامه Now Playing را باز کنید، سپس اجازه دهید صفحه نمایش کم رنگ شود، و خواهید دید که می توانید درجه را بچرخانید و صدا را تنظیم کنید.

تمرین تمرکز حواس با Breathe

WatchOS 3 یک اپلیکیشن داخلی جدید به نام Breathe ارائه کرد. این برای ذهن آگاهی است: این برنامه برای راهنمایی شما در جلسات تمدد اعصاب طراحی شده است تا بیشتر به سلامت روان خود فکر کنید.

می‌توانید اپلیکیشن Breathe in Watch را در آیفون خود سفارشی کنید. مطمئن شوید که در تب My Watch هستید، سپس به پایین بروید و روی Breathe ضربه بزنید.

از اینجا، می‌توانید انتخاب کنید که هر چند وقت یک‌بار به شما یادآوری شود که در طول روز نفس بکشید (یا اعلان‌ها را به‌کلی خاموش کنید)، و چند بار تنفس در دقیقه راحت‌تر است. همچنین می توانید هپتیک Breathe را تنظیم کنید، ارتعاشاتی که در طول هر جلسه شما را همراهی می کنند.

باز کردن قفل اپل واچ با استفاده از آیفون

وقتی اپل واچ خود را می پوشید، از شما خواسته می شود که رمز عبور خود را برای دسترسی به آن وارد کنید. مدت زیادی طول نمی کشد تا رمز عبور را وارد کنید، اما برای برخی افراد مشکل است، به خصوص اگر یکی از مدل های با صفحه نمایش کوچکتر Be را داشته باشند. خوشبختانه راه حلی وجود دارد (در مورد غیرفعال کردن رمز عبور صحبت نمی کنیم که کار را برای سارقان آسان تر می کند).

هنگامی که برای اولین بار اپل واچ خود را راه اندازی کردید، از شما پرسیده شد که آیا می خواهید آن را با استفاده از آیفون خود باز کنید یا خیر. اگر Yes را انتخاب کردید، وقتی از شما خواسته شد که رمز عبور اپل واچ خود را وارد کنید، به سادگی قفل آیفون خود را باز کنید و قفل ساعت شما باز خواهد شد. این فرآیند با Touch ID یا Face ID آسان تر است.

حتما بخوانید: 10 مورد از بهترین نکات iOS 13 برای استفاده کارآمد از iPhone و iPad

اگر ابتدا تنظیمات را روشن نکردید اما اکنون این ویژگی را می خواهید، برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید و به منوی Passcode بروید. در این قسمت کافی است گزینه «باز کردن قفل با آیفون» را فعال کنید. .

نحوه گرفتن اسکرین شات در اپل واچ

برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید و روی General ضربه بزنید. دوباره به پایین اسکرول کنید و روی نوار لغزنده کنار Enable screenshots ضربه بزنید تا سبز شود.

اکنون می توانید از تکنیک قدیمی استفاده کنید: دکمه کناری و Digital Crown را به طور همزمان فشار دهید، سپس اسکرین شات را در Photos در آیفون پیدا کنید.

از اپل واچ برای دستیابی به اهداف تناسب اندام استفاده کنید

همانطور که از نامش پیداست، اپلیکیشن Activity فعالیت های بدنی شما را ردیابی می کند: هر چه بیشتر حرکت کنید، ضربان قلب شما بیشتر می شود، کمتر تنبل می شوید، بهتر به سمت سه هدف روزانه پیش می روید.

اگر در زدن هدف حرکتی مشکل دارید، همیشه می‌توانید هدف را پایین بیاورید – این تنها مورد از سه مورد است که توسط کاربر قابل تنظیم است. وقتی در برنامه Activity هستید، انگشت خود را روی صفحه ضربه بزنید، گزینه Change Move Goal را مشاهده خواهید کرد.

با ساعت خود عکس بگیرید

اپل یک برنامه دوربین را از قبل روی اپل واچ نصب می کند. این ممکن است عجیب به نظر برسد، زیرا مدل‌های اپل واچ موجود در حال حاضر شامل هیچ نوع دوربینی نیستند. در واقع، این برنامه به شما امکان می دهد از ساعت به عنوان یک شاتر از راه دور برای دوربین آیفون خود استفاده کنید. این یک ویژگی مفید است.

برنامه Camera را در اپل واچ خود باز کنید، به طور خودکار برنامه دوربین را در آیفون شما باز می کند. آیفون را در جای مناسبی قرار دهید و در اپل واچ خود بررسی کنید که آیا صحنه درست است یا خیر. وقتی راضی بودید، می توانید دایره سفید روی صفحه را فشار دهید تا عکس بگیرید یا دکمه 3s را فشار دهید تا از آن خارج شوید. از سه ثانیه تاخیر استفاده کنید.

ثانیاً زمانی مفید است که می خواهید یک عکس خانوادگی دسته جمعی بگیرید و حضور داشته باشید و وقتی زمان عکس گرفتن است به ساعت خود نگاه نکنید.

اعلان‌ها را بدون حذف از مرکز اعلان نادیده بگیرید

انجام این کار ساده است – وقتی یک اعلان تمام صفحه دریافت می کنید و نمی خواهید در مرکز اعلان رد شود، فقط تاج دیجیتال را فشار دهید تا بدون رد کردن اعلان به کاری که انجام می دادید برگردید.

بگذارید Shazam تمام موسیقی هایی را که امروز شنیده توصیف کند

در برنامه Shazam برای اپل واچ، کافیست ضربه بزنید تا منوی جدیدی ظاهر شود. در اینجا می توانید Auto Shazam را شروع کنید، که به طور مداوم به اطراف شما گوش می دهد و هر آهنگی را که می شنوید تشخیص می دهد. سپس تمام آن آهنگ ها را در یک لیست پخش در Shazam قرار می دهد، سپس می توانید آن را به Spotify ارسال کنید.

Spotify را با استفاده از Apple Watch خود کنترل کنید

به جای باز کردن برنامه Music برای دسترسی و کنترل موسیقی ذخیره شده در iPhone، Spotify/Rdio/هر پخش کننده موسیقی دیگری را در iPhone خود باز کنید و شروع به پخش موسیقی کنید. هنگام پخش موسیقی، دکمه کناری Apple Watch را فشار دهید تا داک باز شود و پیدا شود. در حال پخش. درست مثل برنامه موزیک. به نظر می رسد، اما به شما امکان می دهد موسیقی در حال پخش را کنترل کنید، مهم نیست از کجا آمده است.

می‌توانید مستقیماً از Apple Watch خود مکث، پخش، عقب و کنترل صدا را انجام دهید – بهترین کار بعدی تا زمانی که توسعه‌دهندگان شروع به اضافه کردن برنامه‌های همراه اختصاصی برای پخش‌کننده‌های موسیقی خود کنند.

صفحه اپل واچ را با کف دست خود خاموش کنید

پس از اتمام کار با اپل واچ، اگر می خواهید صفحه نمایش را خاموش کنید، کافی است کف دست خود را روی صفحه قرار دهید. وقتی دست خود را دور می کنید، متوجه خاموش شدن صفحه خواهید شد. این برنامه کاربردهای دیگری نیز دارد – اگر با اپل واچ خود تماس تلفنی دارید، کف دست خود را روی صفحه قرار دهید تا تماس خاموش شود.

پس از اتمام صحبت به سیری اطلاع دهید

ما متوجه شده‌ایم که وقتی از سیری برای دیکته کردن پاسخ‌ها به متن استفاده می‌کنیم، کاملاً مطمئن نیستیم که چه زمانی باید به شما گوش نداده و شروع به رونویسی شخصی که در نزدیکی صحبت می‌کند، شود. با این حال، متوجه شدیم که لمس صفحه پس از اتمام پاسخ، سیری را از گوش دادن و رونویسی آنچه گفته شده باز می دارد.

این فقط برای دیکته مفید نیست، بنابراین می توان یک کلیپ صوتی را به عنوان یادداشت صوتی از طریق iMessage در شرایطی که سیری رونویسی دقیق انجام نداده است، ارسال کرد. بنابراین منطقی است که پس از اتمام صحبت، تایپ کنید، زیرا نمی خواهید برای دوستان خود یک یادداشت صوتی با 10 ثانیه سکوت در پایان ارسال کنید.

صفحه اصلی Apple Watch خود را سازماندهی کنید

سریع‌ترین راه برای بازنشانی صفحه اصلی اپل واچ این است که نماد برنامه را فشار داده و نگه دارید تا مانند یک آیفون تکان بخورد. وقتی همه چیز شروع به هم زدن کرد، نماد را به موقعیت جدید خود منتقل کنید. برنامه های ساعت اپل مهمانی همچنین راه دیگری برای سازماندهی صفحه اصلی اپل واچ وجود دارد که استفاده از برنامه همراه اپل واچ در آیفون است. با باز کردن برنامه همراه و رفتن به منوی طرح بندی برنامه، می توانید پیش نمایشی از طرح بندی برنامه های خود را مشاهده کنید. از اینجا می‌توانید به راحتی برنامه‌ها را با ضربه زدن، نگه‌داشتن و کشیدن انگشت خود سازماندهی کنید، بدون اینکه صفحه کوچک اپل واچ مانعی ایجاد کند.

ساعت را روی مچ دست راست خود قرار دهید (چپ دست‌ها مراقب باشید!)

بعدی برای چپ دست های ما – آیا از پوشیدن ساعت اپل روی مچ دست چپ خود خسته شده اید؟ امتحان کردی و با لیفت مچ خوب بازی نکردی؟ نگران نباشید، زمانی که اپل واچ خود را در برنامه همراه اپل واچ در آیفون خود راه اندازی کردید، می توانید به مچ دست راست خود بروید.

پس از باز کردن برنامه، کافیست به مسیر General > Watch Orientation بروید. در اینجا می توانید مشخص کنید که اپل واچ شما روی کدام مچ قرار می گیرد و همچنین محل قرارگیری Digital Crown را انتخاب کنید. این به ساعت می‌گوید وقتی صفحه نمایش روشن است. بیدار شدن صفحه نمایش و همچنین راهی برای جهت گیری صفحه نمایش.

چپ دست ها یک انتخاب دارند: می توانید تاج دیجیتال را از دست خود بلند کنید یا با دکمه کناری بالای تاج دیجیتال آن را وارونه بپوشید. هر کدام را که انتخاب کنید واقعاً بر تجربه شما با ساعت تأثیر نمی گذارد.

مرتبط:  چرا زیر تانکرهای مخصوص حمل سوخت زنجیر آویزان می کنند؟

با استفاده از اپل واچ به تماس های آیفون خود پاسخ دهید

برای دسترسی به آن، فقط با استفاده از تاج دیجیتال به پایین بروید. اولین گزینه ارسال یک پاسخ سریع است که قطع می‌شود و پیام‌های از پیش تعریف‌شده‌ای مانند «نمی‌توانم صحبت کنم، چه خبر؟» را برای تماس‌گیرنده ارسال می‌کند.

اما گزینه دوم بسیار مفیدتر است. اگرچه عملکرد تلفن اپل واچ خوب است، اما بلندگو به اندازه کافی بلند نیست که به درستی در مکان های عمومی استفاده شود – برای شنیدن تماس بسیار بی صدا است. بنابراین، در چنین شرایطی، می توانید از تاج دیجیتال برای اسکرول کردن به پایین و انتخاب Reply در آیفون استفاده کنید.

حتما بخوانید: 12 راه آسان برای افزایش عملکرد باتری آیفون (بسیار موثر)

این ویژگی نه تنها به تماس آیفون پاسخ می‌دهد، بلکه گیرنده را به خواب می‌برد تا بتواند گوشی را از جیب/کیف خود بیرون بیاورد و قفل آن را باز کند و هرگونه سردرگمی از سوی گیرنده را از بین ببرد. آنها نمی شنوند که شما به دنبال تلفن خود در کیف خود هستید.

مکان خود را از طریق Apple Watch به اشتراک بگذارید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Messages را در Apple Watch خود باز کنید، موضوعی را برای پاسخ به آن انتخاب کنید و به جای خواندن پاسخ، صفحه را به زور باز کنید و Send Location را انتخاب کنید. این مکان فعلی آیفون شما را می گیرد و آن را برای همه افرادی که در آن فید هستند ارسال می کند – که در این سناریو هر دوستی است که ملاقات می کنید. آنها به راحتی می توانند موقعیت مکانی شما را از برنامه پیام ها آپلود کرده و ببینند. موقعیت مکانی شما کجاست؟ واقعا ساده است.

ارسال شده توسط: مصطفی باربر 05 مهر 1400 ساعت 20:00

اگر به تازگی یک اپل واچ خریده اید، بد نیست به طور کامل و کامل با ترفندهای اپل واچ آشنا شوید تا بتوانید از کار با آن لذت ببرید.

اپل واچ دستگاه پیچیده ای است، اما کاربران آیفون می خواهند تمام ترفندها و ویژگی های آن را بدانند. معمولا با استفاده از ساعت هوشمند اپل برای مدتی می توان به نکات مهم آن پی برد، اما شرکت اپل ترفندهایی را در ساعت هوشمند خود قرار داده است تا بتوانید به راحتی از دستگاه در زمینه های مختلف استفاده کنید. در ادامه ترفندهای اپل واچ را به طور کامل و جامع به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش کامل ترفندهای اپل واچ

نکات کلی اپل واچ

ساکت کردن اپل واچ؛ انگشت خود را از پایین اپل واچ به بالا بکشید، سپس روی نماد زنگ ضربه بزنید. با انجام این کار، ساعت هوشمند خود را با موفقیت خاموش کرده اید.

اپل واچ را جدا کنید؛ اپلیکیشن اپل واچ را در آیفون خود باز کنید و روی گزینه All Watches در گوشه سمت چپ بالای تب My Watch ضربه بزنید و پس از انتخاب گزینه، روی Apple Watch خود ضربه بزنید. در مرحله بعد، باید روی نماد اطلاعات در کنار Apple Watch ضربه بزنید و گزینه Unpair Apple Watch را انتخاب کنید.

اتصال اپل واچ به آیفون؛ اپلیکیشن Apple Watch را در آیفون خود باز کنید، سپس دستورالعمل های بالا را به دقت دنبال کنید و گزینه Pair را انتخاب کنید. ساعت هوشمند اپل فقط به آیفون متصل می شود، بنابراین اگر گوشی اندرویدی دارید، وقت خود را برای اتصال تلف نکنید.

نصب و مدیریت اپل واچ برای کودکان; برای تنظیم اپل واچ برای کودکان، باید آیفون خود را نزدیک ساعت هوشمند قرار دهید. در مرحله بعد باید روی گزینه Continue کلیک کنید و گزینه نصب برای یکی از اعضای خانواده (Family Member Setup) را انتخاب کنید.

بازنشانی کارخانه ای اپل واچ؛ برای این کار باید وارد تنظیمات اپل واچ شده و از قسمت General به پایین رفته و گزینه Reset را انتخاب کنید. سپس روی پاک کردن همه محتوا و تنظیمات ضربه بزنید.

آپدیت اپل واچ؛ اگر تصمیم دارید شرایط آپدیت اپل واچ را بدانید، باید وارد تنظیمات اپل واچ شوید. در مرحله بعد باید وارد قسمت عمومی تنظیمات اپل واچ شده و گزینه Software Update را انتخاب کنید. اگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری در دسترس است، مطمئن شوید که ساعت هوشمند به Wi-Fi متصل است و سپس روی گزینه دانلود و نصب ضربه بزنید.

تغییر یا برداشتن بند اپل واچ؛ ساعت هوشمند خود را بردارید و آن را در قسمت پشتی قرار دهید. دو دکمه را در بالا و پایین سنسور ضربان قلب خواهید دید. هر یک از کلیدها را به سمت داخل فشار داده و بند مربوطه را به سمت بیرون بکشید. سپس می توانید بند دیگری را در جای خود قرار دهید.

ترفندهای اپل واچ - 2

ساعت اپل را خاموش کنید؛ دکمه کناری اپل واچ را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که Power Off ظاهر شود.

اپل واچ را روشن کنید؛ وقتی ساعت هوشمند شما خاموش است، باید دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه روشن شود.

فعال کردن نمایش همیشه روشن در سری 5 و 6. برنامه Apple Watch را در آیفون خود باز کنید و صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا Display & Brightness را انتخاب کنید. سپس روی گزینه همیشه روشن ضربه بزنید و آن را روشن کنید.

فعال کردن حالت ذخیره انرژی در اپل واچ؛ انگشت خود را از پایین صفحه ساعت هوشمند به بالا بکشید و روی درصد باتری ضربه بزنید. سپس می توانید برگه Power Reserve را از چپ به راست بکشید تا آن را روشن کنید.

حالت Power Reserve را در Apple Watch خاموش کنید. دکمه کناری ساعت هوشمند را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود و حالت Power Reserve غیرفعال شود.

از اپل واچ اسکرین شات بگیرید. برای گرفتن اسکرین شات از اپل واچ، باید همزمان دکمه کناری روی ساعت هوشمند و Digital Crown را فشار دهید. سپس خواهید دید که اسکرین شات به طور خودکار در آلبوم Photos در آیفون ذخیره می شود. با این حال، باید مطمئن شوید که ویژگی اسکرین شات را فعال کرده اید. برای این کار به اپلیکیشن Apple Watch رفته و در قسمت General گزینه Enable Screenshot را انتخاب کنید.

هارد ریست اپل واچ؛ دکمه کناری و Digital Crown را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

زمان خاموش شدن صفحه نمایش اپل واچ را افزایش دهید. به اپلیکیشن Apple Watch رفته و از تب My Watch گزینه General را انتخاب کنید. سپس به پایین اسکرول کرده و گزینه Wake Screen را انتخاب کنید. سپس می توانید با انتخاب Wake برای 70 ثانیه زمان نمایش را به 70 ثانیه افزایش دهید.

غیرفعال کردن حالت کنار تخت؛ هنگامی که اپل واچ به شارژر متصل است، می توانید آن را به حالت Nightstand تغییر دهید. این عملکرد زمان را نمایش می دهد و عملکرد آن شبیه به ساعت زنگ دار است. اگر می خواهید این ویژگی را غیرفعال کنید، به اپلیکیشن Apple Watch بروید و از تب My Watch گزینه General را انتخاب کنید و روی Bedside Mode ضربه بزنید. فعال کردن این حالت از طریق تنظیمات اپل واچ نیز امکان پذیر است.

دسترسی سریع به آخرین برنامه باز شده در اپل واچ؛ برای باز کردن آخرین برنامه استفاده شده، باید روی Digital Crown در Apple Watch دوبار ضربه بزنید.

دسترسی به آخرین برنامه های استفاده شده در اپل واچ؛ فقط دکمه کناری را در پایین Digital Crown فشار دهید تا همه برنامه هایی را که اخیراً باز کرده اید مشاهده کنید.

دسترسی به سیری در اپل واچ؛ برای دسترسی به دستیار صوتی اپل، کافی است Hey Siri را بگویید یا Digital Crown را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا دستیار صوتی اپل فعال شود.

از سیری در اپل واچ برای ترجمه استفاده کنید. مچ خود را بالا بیاورید، سپس یک جمله بگویید. سیری قادر است عبارات مورد نظر شما را مستقیماً از ساعت اپل به 10 زبان زنده دنیا ترجمه کند.

بی‌صدا کردن تماس‌های دریافتی؛ برای پایان دادن به تماس ورودی، کافی است اپل واچ خود را با دست خود بپوشانید.

باز کردن قفل اپل واچ با آیفون؛ می توانید تنظیم کنید که اپل واچ هنگام پوشیدن به صورت خودکار باز شود و همچنین می توانید قفل آیفون خود را باز کنید. برای این کار باید اپلیکیشن Apple Watch را در آیفون خود باز کنید و پس از انتخاب تب Unlock، گزینه Passcode را انتخاب کرده و بر روی گزینه Unlock with iPhone ضربه بزنید.

با استفاده از ماسک، قفل آیفون را با اپل واچ باز کنید. اگر آیفون و اپل واچ شما به ترتیب دارای iOS 14.5 و watchOS 7.4 هستند، می توانید تنظیمات خاصی را برای باز کردن قفل آیفون خود در زمانی که Face ID چهره شما را با ماسک می بیند، انجام دهید. برای باز کردن قفل ساعت باید روی مچ دست و نزدیک به آیفون باشد.

تنظیمات را در آیفون باز کنید و در قسمت Face ID & Passcode رمز عبور را وارد کنید و نام Apple Watch را در قسمت پایین Unlock with Apple Watch انتخاب کنید.

با اپل واچ آیفون گمشده را پیدا کنید. انگشت خود را از پایین صفحه اپل واچ به بالا بکشید. در مرحله بعد روی آیکون آیفون ضربه بزنید و اگر تلفن همراهتان روشن است یک اعلان ردیابی دریافت خواهید کرد.

یک اپل واچ گمشده را با آیفون پیدا کنید. برنامه اپل واچ را در آیفون خود باز کنید و روی تب My Watch ضربه بزنید. در مرحله بعد با انتخاب گزینه All Watches، ساعت خود را انتخاب کرده و روی نماد اطلاعات در سمت راست ضربه بزنید تا گزینه Find My Apple Watch تنظیمات فعال شود. سپس می توانید Play Sound را انتخاب کرده و Apple Watch خود را پاک کنید.

فعال کردن حالت هواپیما در اپل واچ؛ می‌توانید ساعت و آیفون خود را همگام‌سازی کنید تا به حالت هواپیما بروید. همچنین می توانید حالت هواپیما را به صورت دستی از Apple Watch فعال کنید. مطمئن شوید که iPhone Mirror Airplane Mode در اپلیکیشن Apple Watch روشن است. از برنامه Apple Watch در آیفون خود، به تب My Watch بروید و در قسمت General گزینه Airplane Mode را انتخاب کنید تا Mirror iPhone فعال شود. همچنین، به عنوان یک روش جایگزین، می‌توانید از پایین صفحه به سمت بالا بکشید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.

Do Not Disturb را در اپل واچ روشن و خاموش کنید. انگشت خود را از پایین صفحه ساعت هوشمند به بالا بکشید و روی نماد ماه ضربه بزنید. با این کار می توانید Do Not Disturb را فعال یا غیرفعال کنید. توجه داشته باشید که گزینه های زیادی در دسترس خواهید داشت و می توانید از آنها استفاده کنید.

تغییر یا حذف تنظیمات سریع اپل واچ؛ اگر تغییرات مختلفی در اپل واچ خود ایجاد کرده اید و اکنون می خواهید به تنظیمات اصلی بازگردید، می توانید از پایین صفحه به بالا بکشید و روی گزینه Edit ضربه بزنید. اکنون نمادها در اطراف حرکت می کنند تا بتوانید بازنشانی کنید. سپس باید گزینه Done را در پایین انتخاب کنید.

اپل واچ را برای چپ دست ها تغییر دهید. همچنین می‌توانید جهت ساعت اپل را برای چپ دست‌ها تنظیم کنید. اپلیکیشن اپل واچ را در آیفون خود باز کنید و روی تب General ضربه بزنید تا گزینه Watch Orientation را انتخاب کنید. می توانید جهت را از چپ به راست یا برعکس تغییر دهید. همچنین امکان تغییر جهت تاج دیجیتال نیز وجود دارد.

تغییر دسترسی؛ می‌توانید تعدادی از ویژگی‌های دسترسی را در Apple Watch تغییر دهید. اپلیکیشن Apple Watch را در آیفون خود باز کنید و روی تب Accessibility ضربه بزنید تا My Watch را انتخاب کنید. در این قسمت تنظیمات می توانید روی Bold text و Zoom برای اجرا ضربه بزنید.

فعال کردن انتقال برای اپل واچ؛ اگر کاری را در اپل واچ خود انجام می دهید و می خواهید در آیفون خود ادامه دهید، می توانید ویژگی Handoff اپل را فعال کنید تا آن را ممکن کنید. برای روشن و خاموش کردن انتقال، باید به برنامه Apple Watch در آیفون خود بروید و تب General را انتخاب کنید و گزینه My Watch را انتخاب کنید.

مرتبط:  چرا سفر به اعماق اقیانوس ها دشوارتر از صعود به قله هاست

تغییر طرح برنامه در اپل واچ؛ برنامه اپل واچ را در آیفون خود باز کنید و روی تب My Watch ضربه بزنید. بعد، گزینه App View را انتخاب کنید و یک مورد را بین Gid View و List View انتخاب کنید. در نمای Grid، می توانید روی Arrange ضربه بزنید. سپس می توانید تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

حذف برنامه از اپل واچ؛ با فشار دادن تاج دیجیتال به صفحه برنامه در ساعت هوشمند خود بروید. می‌توانید هر برنامه‌ای را که نماد X دارد حذف کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌ها را به همان روشی که در آیفون انجام می‌دهید، جابه‌جا کنید. توجه داشته باشید که این تنها در صورتی کار می‌کند که طرح‌بندی برنامه روی Grid View تنظیم شده باشد.

افزودن برنامه به اپل واچ؛ افزودن برنامه ها به اپل واچ نسبت به گذشته آسان تر شده است و این را می توان به ایجاد یک فروشگاه برنامه اختصاصی برای اپل واچ از زمان عرضه سیستم عامل watchOS نسبت داد. 6. برای دسترسی به برنامه ها تاج دیجیتال را فشار دهید. صفحه نمایش و نماد اپ استور را پیدا کنید. در زیر می‌توانید اپلیکیشن‌های پیشنهادی مختلف برای اپل واچ را جستجو کنید. باید روی هر برنامه ای که می خواهید نصب کنید ضربه بزنید و Get را انتخاب کنید تا آن را به ساعت اپل اضافه کنید. همچنین می توانید اپلیکیشن های جدید اپل واچ خود را در آیفون خود پیدا و دانلود کنید. برنامه Apple Watch را در آیفون باز کنید و روی تب Discover در پایین صفحه ضربه بزنید و گزینه Explore Watch apps را انتخاب کنید تا برنامه مورد علاقه خود را پیدا کرده و دریافت کنید.

نحوه اتصال هدفون بلوتوث به اپل واچ; وارد تنظیمات ساعت هوشمند اپل شده و سپس گزینه بلوتوث را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید به راحتی بین اپل واچ و هدست بلوتوث ارتباط برقرار کنید.

رمز عبور 6 رقمی را فعال کنید. اپل واچ به طور پیش فرض یک رمز عبور چهار رقمی دارد، اما می توانید سطح امنیتی را به یک رمز عبور شش رقمی افزایش دهید. برای این کار به اپلیکیشن اپل واچ آیفون خود رفته و پس از انتخاب Passcode، کد شش رقمی جدید خود را وارد کنید.

اپل واچ را به Wi-Fi متصل کنید. هنگام تنظیم ساعت هوشمند باید اپل واچ خود را به وای فای متصل کنید، اما اگر سیستم های وای فای را تغییر می دهید یا نیاز به اتصال به شبکه دیگری دارید، قطعاً باید مراحل ساده را دنبال کنید. برنامه تنظیمات اپل واچ را باز کنید و در پایین وارد قسمت Wi-Fi شوید تا بتوانید شبکه وای فای مورد نظر را در این قسمت انتخاب کنید. پس از انتخاب شبکه Wi-Fi، می توانید رمز عبور خود را برای اتصال وارد کنید.

باز کردن قفل مک با اپل واچ؛ اگر مک و اپل واچ دارید، می‌توانید تنظیمات را طوری تغییر دهید که قفل مک بوک خود را بدون وارد کردن رمز عبور باز کنید. باید System Preferences را در مک خود وارد کنید و از قسمت Security & Privacy گزینه Use your Apple Watch to unlock apps and mac را انتخاب کنید، سپس رمز عبور را وارد کنید تا ویژگی مورد نظر فعال شود.

استفاده از Apple Pay در Apple Watch؛ هنگامی که کارت‌های خود را روی Apple Watch خود راه‌اندازی کردید، روی Digital Crown دوبار ضربه بزنید تا Apple Pay راه‌اندازی شود. می‌توانید کارت‌هایی را که تنظیم کرده‌اید بچرخانید و سپس ساعت هوشمند خود را در کنار پایانه پرداخت نگه دارید.

افزودن کارت اعتباری به اپل واچ؛ برنامه ساعت هوشمند خود را در آیفون خود باز کنید، سپس Add را انتخاب کنید، روی Wallet و Apple Pay ضربه بزنید. برای افزودن کارت پرداخت خود مراحل زیر را دنبال کنید.

انتخاب کارت اعتباری پیش فرض در اپل واچ؛ برنامه ساعت هوشمند را در آیفون خود باز کنید و روی گزینه Wallet & Apple Pay ضربه بزنید تا کارت اعتباری پیش فرض را انتخاب کنید. در مرحله بعد، باید کارتی را که می خواهید به عنوان کارت اعتباری اصلی خود انتخاب کنید، انتخاب کنید. نگران نباشید؛ به راحتی می توانید بین نقشه ها حرکت کنید.

شناسه پزشکی را در Apple Watch پیدا کنید. برای انتخاب و نمایش شناسه درمانی، کلید کناری کنار Digital Crown را فشار داده و نگه دارید. شما باید قبلاً شناسه پزشکی خود را در آیفون پیکربندی کرده باشید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.

تنظیم تایمر برای شستشوی دست در اپل واچ. ساعت هوشمند اپل می تواند زمان شستن دست های خود را تشخیص دهد، اما تنها در صورتی که روشن باشد. همچنین می توانید یک تایمر 20 ثانیه ای برای شستن دست ها تنظیم کنید. می توانید به تنظیمات اپل واچ رفته و به قسمت Hand Washing رفته و آن را روشن کنید.

تنظیم آستانه نویز در اپل واچ؛ اگر در محیطی هستید که صدای بلند می تواند به شنوایی شما آسیب برساند، می توانید تنظیمات آلارم مخصوص اپل واچ را فعال کنید. اپلیکیشن Apple Watch را در آیفون خود باز کنید و پس از انتخاب Noise، روی Noise Threshold ضربه بزنید تا آستانه نویز مورد نظر را انتخاب کنید.

سطح نویز اپل واچ را بررسی کنید. اپلیکیشن Noise را در اپل واچ باز کنید و به این ترتیب می توانید میزان نویز محیط را بر حسب دسی بل ببینید.

ضبط صدا در اپل واچ؛ برنامه Voice Memo را در اپل واچ خود باز کنید و دکمه قرمز بزرگ را فشار دهید. با این کار ضبط صدا شروع می شود و امکان ذخیره آن در آیپد، آیفون و مک فراهم می شود.

نکات پیامکی اپل واچ

ترفندهای اپل واچ - 3

خواندن پیام ها در اپل واچ؛ هنگامی که پیامی دریافت می کنید، به سادگی مچ دست خود را بالا بیاورید تا پیام را ببینید.

پاسخ به پیام‌ها با پیام پیش‌فرض در Apple Watch؛ هنگامی که پیامی در اپل واچ می رسد، به پایین بروید و می توانید یک پیام پیش فرض برای پاسخ تنظیم کنید.

با کلمات در اپل واچ پاسخ دهید. می توانید پیام خود را از طریق سیری یا یک فایل صوتی به صورت متن ارسال کنید. همچنین می توانید از انگشت خود برای تایپ متن استفاده کنید.

با ایموجی، انیموجی یا مموجی پاسخ دهید. اپل به شما امکان می دهد از Animoji، Memoji یا Emoji برای پاسخ دادن به پیام های خود از طریق Apple Watch استفاده کنید.

ارسال پیام از طریق اپل واچ؛ اپلیکیشن Messages را در اپل واچ باز کنید و به پایین اسکرول کنید. سپس قسمت New messages را در بالا مشاهده می کنید که با انتخاب آن می توانید پیام خود را ارسال کنید.

هشدارها فقط یک بار تکرار می شوند. اگر نمی‌خواهید اپل واچ شما همیشه زنگ هشدار را به صدا درآورد، می‌توانید آن را به جای دوبار، یک بار تنظیم کنید. به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود بروید و در قسمت Messages گزینه Custom را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید ساعت را 10 بار تنظیم کنید.

غیرفعال کردن هشدارهای پیام در اپل واچ؛ اپلیکیشن Apple Smart Watch را در آیفون باز کرده و پس از رفتن به قسمت Messages گزینه Custom را انتخاب کرده و صدا را خاموش کنید.

تغییر پاسخ های پیش فرض در اپل واچ؛ به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود بروید و گزینه Default Replies را در قسمت Messages انتخاب کنید. در این قسمت از برنامه می توانید با انتخاب گزینه Edit تمامی پاسخ های پیش فرضی که اپل واچ از آنها استفاده خواهد کرد را ویرایش کنید. همچنین امکان فعال یا غیرفعال کردن پاسخ های هوشمند به صورت پیش فرض وجود دارد.

نکات ایمیل اپل واچ

حذف ایمیل های اپل واچ؛ می‌توانید با کشیدن انگشت به چپ و ضربه زدن روی نماد قرمز رنگ سطل زباله، ایمیلی را از اپل واچ حذف کنید تا ایمیل مورد نظر حذف شود.

ایمیل های پرچم در اپل واچ؛ می‌توانید با کشیدن دست خود از راست به چپ در اپل واچ و ضربه زدن روی نماد پرچم، ایمیل‌های خود را پرچم‌گذاری کنید.

علامت گذاری ایمیل به عنوان خوانده نشده در Apple Watch. با کشیدن انگشت از چپ به راست در صندوق ورودی ایمیل ها، می توانید آنها را به عنوان پیام های خوانده نشده علامت گذاری کنید (علامت گذاری به عنوان خوانده نشده).

انعکاس آیفون برای ایمیل به اپل واچ. به اپلیکیشن Apple Smart Watch در آیفون بروید و گزینه iPhone mirroring را در قسمت Mail انتخاب کنید. با این کار تمامی ایمیل های جدید دریافت شده به صورت همزمان در آیفون و اپل واچ را مشاهده خواهید کرد.

سفارشی کردن هشدارهای ایمیل در Apple Watch. به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود بروید و در قسمت Mail گزینه Custom را انتخاب کنید. در این بخش می توانید نحوه مدیریت هر یک از حساب های ایمیل مختلف خود را انتخاب کرده و آن را سفارشی کنید.

تغییر اندازه نمایش پیام در اپل واچ؛ می توانید اندازه نمایش پیام های خود را در Apple Watch تغییر دهید. برای انتخاب یکی، باید به اپلیکیشن Apple Watch رفته و از قسمت Mail گزینه Message Preview را انتخاب کنید.

ایمیل ها را به اشتباه در اپل واچ حذف نکنید. برای جلوگیری از حذف اشتباه ایمیل ها، باید به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون رفته و گزینه Custom را در قسمت Mail انتخاب کنید. سپس به پایین اسکرول کرده و گزینه Ask before deleting را انتخاب کنید.

پاسخ به ایمیل های اپل واچ؛ می توانید از طریق اپل واچ به ایمیل ها پاسخ دهید. برای این کار کافیست به انتهای ایمیل های ارسالی بروید تا بتوانید گزینه های مورد نظر خود را مشاهده کنید.

نکات فعالیت اپل واچ

اطلاعات بیشتر در مورد Apple Watch را مشاهده کنید. برنامه Activity را در Apple Watch خود باز کنید و برای ویرایش اهداف روزانه، فعالیت‌های ورزشی و موارد دیگر، به بخش آمار بروید.

تمام هشدارهای فعالیت در اپل واچ را خاموش کنید. باید به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود بروید و تمام اعلان ها را از قسمت Activity خاموش کنید.

نکات بهداشتی و خواب اپل واچ

ترفندهای اپل واچ - 4

ردیابی خواب با اپل واچ؛ برنامه Smart Watch را در آیفون خود باز کنید و به پایین پیمایش کنید تا ردیابی و نظارت بر خواب از طریق Apple Watch فعال شود.

زمان و تاریخ اپل واچ را هنگام خواب خاموش کنید. برنامه Apple Watch را در آیفون خود باز کنید و به پایین بروید تا گزینه Sleep را برای غیرفعال کردن این ویژگی انتخاب کنید.

اندازه گیری اکسیژن خون سریال 6 را فعال کنید. اپل واچ سری 6 مجهز به برنامه اندازه گیری سطح اکسیژن خون است که می تواند آزمایشات دقیق و با کیفیتی را انجام دهد. برای روشن یا خاموش کردن این ویژگی، باید وارد برنامه Apple Watch در آیفون خود شوید. سپس به پایین منو رفته و گزینه Blood Oxygen را انتخاب کنید تا آن را روشن یا خاموش کنید.

نکات صورت اپل واچ

تغییر صفحه ساعت در اپل واچ؛ صفحه ساعت هوشمند را لمس کرده و نگه دارید تا با کشیدن انگشت به چپ و راست، صفحه‌های ساعت جدید را مشاهده کنید.

سفارشی کردن صفحه ساعت در اپل واچ؛ صفحه ساعت هوشمند خود را لمس کنید تا گزینه های مربوطه ظاهر شود تا امکان انتخاب گزینه Edit وجود داشته باشد. در ادامه کار به چپ و راست حرکت کنید تا بتوانید عناصر مختلف را ببینید.

سایر ترفندهای اپل واچ

از اپل واچ تماس بگیرید. برای برقراری تماس باید به اپلیکیشن Apple Watch در آیفون خود بروید و یکی از مخاطبین را انتخاب کنید.

یک تصویر را به عنوان صفحه ساعت در Apple Watch انتخاب کنید. وقتی به Photos می روید و عکسی را انتخاب می کنید، می توانید با ضربه زدن روی گزینه های تنظیمات در بالای صفحه، یک تصویر را به عنوان تصویر زمینه اپل واچ خود تنظیم کنید.

تغییر مکان پیش فرض در اپل واچ؛ اپلیکیشن ساعت هوشمند آیفون خود را باز کنید و با انتخاب گزینه آب و هوا، مکان خود را انتخاب کنید.

پاک کردن تمام اعلان‌های اپل واچ؛ می‌توانید تمام اعلان‌ها را در بالای صفحه ساعت هوشمند پاک کنید و گزینه Clear all notifications را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا