چرا باید ماینکرافت بازی کنیم

Minecraft چیست؟ خطرات Minecraft چیست؟ آیا Minecraft بد است؟ آموزش بازی Minecraft چیست؟ بازی در Minecraft چگونه است؟ Minecraft که در سال 2009 ساخته شد، یک بازی کامل است. بازی Minecraft یک پدیده روزانه متعلق به مایکروسافت است که استودیوی توسعه خود را با نام Mojang در سال 2014 با قیمتی کمتر از دو میلیارد یورو راه اندازی کرد.

Minecraft یک بازی صفر درجه است که شامل ادغام “ابزار” متناسب با دنیای بازی شما است.بنابراین، بازیکن می تواند تقریباً هر چیزی را که می خواهد در بازی Minecraft بسازد. حالت های بازی مختلفی وجود دارد که در آن قسمت ماجراجویی و قسمت خلاقانه کم و بیش توسعه یافته است.

اگر نمی خواهید مقاله را بخوانید، به پادکست گوش دهید!

https://www.iraniancyber.com/wp-content/uploads/2021/10/What-are-the-dangers-of-Minecraft.mp3

می توانید بی پایان Minecraft بازی کنید. بنابراین تنظیم زمان بازی و برنامه ریزی زمان بازی بسیار مهم است.

سایت ایرانیان اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه کرده است.

برای بازیکنان Minecraft، مطمئناً همیشه کاری برای انجام، ایجاد، ساختن در Minecraft وجود دارد، اما به یاد داشته باشید که همیشه می توانید بازی خود را ذخیره کنید و بعداً آن را از سر بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزشی Minecraft را مشاهده کنید

خطرات بازی Minecraft چیست؟

در این مقاله به بررسی Minecraft و خطرات بازی Minecraft برای کودکان پرداخته ایم. Minecraft چیست این سوال مهمی است که باید در مورد Minecraft بپرسیم؟ ما درست جواب دادیم: آیا ماینکرافت ترسناک است؟ Minecraft در مقاله چیست؟ و خطرات بازی Minecraft چیست؟

در مقاله Minecraft به بازی Minecraft / Mancroft پرداخته ایم. اساسی ترین سوالی که باید پاسخ داد این است: Minecraft چیست؟ شرق

تا کی میخوای فقط با بازی سرت رو گرم کنی؟

با کلیک بر روی تصویر زیر کد نویسی واقعی را یاد بگیرید

5 دلیل برای اینکه Minecraft پرفروش ترین بازی ویدیویی است

همه کاره:

Minecraft چیست خطرات Minecraft چیست؟ بازی در Minecraft چگونه است؟ می تواند هر چیزی باشد که شما بخواهید. اگر می خواهید یک تجربه بقا دقیق داشته باشید، Minecraft می تواند آن را انجام دهد. اگر می خواهید سفر کنید و شهرها و قلعه های زیبا بسازید، Minecraft برای شما آماده است. اگر می خواهید بازی های کوچک اصلی بسازید، این برای آن عالی است.

حالت خلاقانه:

تمرکز اصلی بازی Minecraft و بازی Mancroft در حالت خلاقانه آن نهفته است. اگر تا به حال از طرفداران لگو بوده اید و می توانید تقریباً هر چیزی را با آن بسازید، حالت خلاقانه مبتنی بر بلوک Minecraft را نیز دوست خواهید داشت. بازی بازیکنان خود را در شرایطی قرار می دهد که بقا یا مبارزه با اوباش مشکلی ندارد و شما آزاد هستید که شاهکار خود را بسازید. در واقع، بسیاری از مردم سال ها را صرف ایجاد کل جهان های باز کرده اند.

کشف:

Minecraft همه چیز در مورد اکتشاف است. این منطقه دارای زیستگاه های مختلف است، با چشم اندازی که همیشه برای کشف آن سرگرم کننده است. لذتی که یک بازیکن با دیدن رگه ای بزرگ از الماس یا دهکده ای با آهنگر یا کشتی شکسته با غارت های فراوان احساس می کند، بی اندازه است. Minecraft همه چیز در مورد یافتن چیزهای جدید در حین کاوش در دنیای بی پایان Minecraft است.

گرافیک عجیب و غریب:

Minecraft به دلیل گرافیک اصلی خود نیز محبوب است. اگر در Minecraft تازه کار هستید، گرافیک ممکن است گیج کننده یا حتی قدیمی به نظر برسد. اما این بازی بدون بافت ساده آن چندان محبوب نخواهد بود. و اگر باز هم از ظاهر بازی راضی نیستید، همیشه می‌توانید گرافیک آن را با استفاده از بسته‌های بافت و سایه‌بان‌های ویژه که کمی واقع‌گرایی به دنیای Minecraft اضافه می‌کنند، بهبود ببخشید.

سرگرمی چند نفره:

Minecraft چیست خطرات Minecraft چیست؟ آموزش Minecraft یک بازی همه کاره است، اساساً می توانید آن را به هر نوع ماجراجویی تبدیل کنید و سپس با دوستان خود از آن لذت ببرید. با توانایی ایجاد سرورهای خود یا بخشی از طیف گسترده ای از سرورهای آنلاین در اختیار شما، Minecraft به بهترین وجه با سایر بازیکنان بازی می شود. چه به صورت گروهی بجنگید، چه در آسمان کار کنید یا یک شهر را طراحی و بسازید، Minecraft یک بازی برای شما و دوستانتان است.

کد نویسی واقعی برای نوجوانان (روی تصویر کلیک کنید)

7 مورد از کمیاب ترین آیتم ها در Minecraft

تخم اژدها:

این شاید تنها آیتم واقعا منحصربه‌فردی باشد که می‌توانید در Minecraft پیدا کنید، زیرا در هر بازی فقط یک مورد وجود دارد. پس از کشته شدن اژدها، تخم مرغ در بالای خروجی ظاهر می‌شود و دسترسی به آن دشوار خواهد بود. اگر سعی کنید آن را استخراج کنید، تخم مرغ به فاصله کوتاهی پرواز می کند. بنابراین ساده ترین راه برای بازگرداندن آن این است که مطمئن شوید هیچ بلوک هوایی برای دور نگه داشتن آن وجود ندارد. از تخم مرغ ها زیاد استفاده نمی شود، غیر از اینکه یک طلسم عالی است!

فانوس دریایی:

این یک بلوک سبک است که بازیکن Minecraft می تواند از آن برای روشن کردن جهان اطراف خود استفاده کند. آنها مکعب های رنگ پریده ای هستند که نور سفید ساطع می کنند. متأسفانه، اینها فقط در خرابه ها و آثار نادر اقیانوسی تولید می شوند. اگر به مواردی برخورد کردید، آنها را به موجودی خود اضافه کنید زیرا می توانند بسیار مفید باشند.

زره زنجیر:

این نمونه ای از آیتمی است که نمی توان در Minecraft ایجاد کرد. اگر بازیکن به اندازه کافی خوش شانس باشد که با یکی روبرو شود، زیرا بدست آوردن آن بسیار دشوار است. آنها را نیز می توان با رفتن به روستا و برخورد با آهنگر به دست آورد. هنگامی که زره زنجیری دارید، می توانید از آن برای محافظت از خود استفاده کنید.

سنگ زمرد:

این نادرترین نوع سنگ معدنی است و فقط در بیوم Extreme Hills یافت می شود. به ندرت می توان بدون استخراج فشرده با آن مواجه شد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یکی را در Minecraft پیدا کنید، می توانید از آن برای تجارت با روستاییان استفاده کنید. از کلنگ آهنی برای استخراج سنگ معدن استفاده کنید، در غیر این صورت خطر شکستن آن را دارید.

بلوک سبک:

این ها روی هرم قرار دارند و می توانند از بلوک های آهن، طلا یا الماس ساخته شوند. پس از فعال شدن، می توانند به عنوان یک بافر عمل کنند و می توانید از بازی با رنگ ها لذت ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پنجره شیشه ای رنگی را روی آن قرار دهید. آنها را می توان در معادن نادر یا در ستاره های دیگر یافت. بلوک های شیشه ای از ابسیدین ساخته شده اند.

دیسک های موسیقی:

12 دیسک منحصر به فرد وجود دارد که بازیکنان می توانند در Minecraft پیدا کنند. آنها را می توان در جوک باکس بازی کرد. دو مورد از آنها را می توان در سینه ها کشف کرد. بقیه را زمانی می توان پیدا کرد که یک اسکلت را فریب دهید تا یک درخت انگور را با تیرش بکشید. جمع آوری همه آنها زمان زیادی می برد، اما این برای طرفداران سرسختی است که عاشق یک چالش جدید هستند.

اسفنج ها:

بلوک های اسفنجی از Ocean Artifacts به دست می آیند. هنگامی که خشک می شوند، می توانند بلافاصله آب را در کنار یک بلوک آب جذب کنند. آنها می توانند راه حلی مفید و موقتی برای جلوگیری از نشت آب در صورت استفاده صحیح باشند. این بلوک ها را هم می توانید درست کنید اگرچه در فر درست می شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله آیا ماینکرافت بازی خوبی است را مطالعه کنید؟

آیا Minecraft بد است؟

چرا Minecraft بد است؟ و چرا ماین کرافت بازی می کنیم؟ این سؤال خوبی است، ما قطعاً برای بچه ها هزینه کردیم. Minecraft چیست

آیا این سوال مهمی است که باید در مورد Minecraft بپرسیم؟ ما درست جواب دادیم، آیا ماین کرافت ترسناک است؟ در مقاله Minecraft چیست؟ اساسی ترین سوالی که باید پاسخ داد این است: Minecraft چیست؟ شرق

آیا Minecraft برای بچه ها خوب است؟

وقتی صحبت از بازی های آموزشی بدون خشونت به میان می آید، Minecraft بدون شک یکی از بهترین ها است. این می تواند اصول اولیه مهارت های برنامه نویسی، کار گروهی، حل مسئله، مدیریت پروژه را به کودکان بیاموزد و محیطی ایده آل برای پرورش خلاقیت و تفکر “خارج از جعبه” فراهم کند.

آیا Minecraft برای مغز شما مضر است؟

مطالعات نشان داده است که بازی های ویدیویی می توانند سرعت پردازش، انعطاف پذیری شناختی، حافظه کاری، مهارت های اجتماعی و توانایی های حل مسئله را افزایش دهند. نتیجه نهایی: مهارت‌های شناختی مهمی را می‌توان در حین سرگرمی با بازی Minecraft توسعه داد.

خطرات Minecraft چیست؟

بازی محبوب کودکان; مدتی است که Minecraft جایگاه خود را در بین کودکان به عنوان یکی از بازی های آنلاین مورد علاقه آنها حفظ کرده است. اگرچه این بازی به اندازه Roblox خطرناک نیست، اما یک بازی بسیار اعتیاد آور است که خطر افزایش زمان نمایشگر را دارد.

خطرات Minecraft چیست؟

خطرات Minecraft چیست؟ Minecraft می تواند کودکان را در معرض آزار و اذیت و استثمار قرار دهد. Minecraft را می توان به صورت آنلاین روی سرورهای چند نفره بازی کرد که برخی از آنها می توانند کاملاً خشن باشند. بازیکنان به بازیکنان دیگر حمله کرده و آنها را می کشند و دارایی های مجازی (یا خریداری شده) آنها را می دزدند یا ساختمان هایی را که برای ساختن آنها زحمت کشیده اند تخریب می کنند.

آیا Minecraft به طور خطرناکی اعتیاد آور است؟

Minecraft مدتی است که یکی از بازی های آنلاین مورد علاقه کودکان بوده است. اگرچه بازی به اندازه Roblox خطرناک نیست، اما بسیار اعتیاد آور است و خطر افزایش زمان نمایش را در پی دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله کتاب رایگان ماین کرافت فارسی را مشاهده کنید.

Minecraft برای چه سنی مناسب است؟

با توجه به انجمن رتبه بندی نرم افزار سرگرمی (ESRB)، Minecraft برای کاربران بالای 10 سال مناسب است. به دلیل “خشونت فانتزی”، ESRB بیان می کند که این رتبه بندی به این دلیل تعیین شده است که “بازیکنان ممکن است در اعمال خشونت آمیز مانند آتش زدن حیوانات و آسیب رساندن به آنها با سلاح شرکت کنند.”

مزایا و معایب Minecraft چیست؟

What is Minecraft Minecraft یک بازی ویدئویی است که توسط Mojang Studios توسعه یافته و توسط مایکروسافت منتشر شده است. این بازی به یکی از پرفروش ترین بازی های دنیا تبدیل شده و شهرت زیادی به دست آورده است. Minecraft چیست این یک دنیای سه بعدی باز را ارائه می دهد که از بلوک های مختلف تشکیل شده است. این اجازه می دهد تا بازیکنان بر اساس خلاقیت و تخیل خود دنیایی منحصر به فرد ایجاد کنند.

اما با همه این مزایا، Minecraft چیست؟ چندین نقطه ضعف دارد. یکی از نکات منفی این بازی می تواند محدودیت های گرافیکی باشد که ممکن است برخی از بازیکنان آن را تجربه کنند. علاوه بر این، در برخی از سیستم ها ممکن است به منابع سخت افزاری بیشتری نیاز باشد، که ممکن است دسترسی به بازی را در دستگاه های بدون سخت افزار قوی تر دشوار کند.

به طور کلی، Minecraft چیست؟ این یک بازی استثنایی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا دنیای خلاقانه و منحصر به فرد خود را بسازند، اما باید توجه داشت که ممکن است محدودیت ها و نیازهای سخت افزاری وجود داشته باشد.

مرتبط:  چرا لیسه ها نرم تنانی شب فعال اند

آیا Minecraft برای سلامت روان مفید است؟

تحقیقات آنها نشان داد افرادی که این بازی را انجام می‌دهند در مقایسه با گروه کنترل می‌توانند معیارهای بالاتری از ارتباط، سازگاری و تدبیر را نشان دهند – همه مهارت‌هایی که برای موفقیت فارغ‌التحصیلان ضروری است. بیشتر این مزیت ها به دلیل ساختار بازی است.

کدام نسخه Minecraft بهترین است؟

بهترین نسخه Minecraft کدام است؟ نسخه جاوا منبع بازترین گزینه برای کاربران است و آن را بهترین انتخاب برای مددرها و کسانی که بازی را ترجیح می دهند تبدیل می کند. بسیاری از بازیکنانی که از نسخه جاوا استفاده می کنند، از زمان آغاز به کار Minecraft بازی می کنند. نسخه PC بزرگترین انجمن Minecraft را به ارمغان می آورد.

چقدر رم برای Minecraft لازم است؟

همیشه باید حداقل 2 گیگابایت (گیگابایت) رم به Minecraft اختصاص دهید. اگر قصد دارید از چند حالت استفاده کنید، آن را به 4 یا 6 گیگابایت افزایش دهید.فقط مراقب باشید از رم بیشتر از رایانه خود استفاده نکنید.

آیا سرورهای Minecraft می توانند اطلاعات شما را بدزدند؟

هکرها اطلاعات ورود بیش از هفت میلیون عضو سایت Minecraft Life Boat را به سرقت بردند. شواهدی وجود دارد که اطلاعات دزدیده شده، از جمله آدرس ایمیل و رمز عبور، در سایت هایی که داده های هک شده را مبادله می کنند، ارائه می شود.

آیا Minecraft رایگان یک ویروس است؟

نسخه رایگان Minecraft چیست؟ استفاده از آن قرارداد مجوز کاربر نهایی Mojang را نقض می کند. علاوه بر این، ممکن است حاوی ویروس ها و بدافزارهایی باشد که می توانند به رایانه شما آسیب برسانند. توصیه می شود هنگام استفاده از VPN استفاده کنید و فایل دانلود شده را قبل از استفاده با آنتی ویروس خود اسکن کنید.

Minecraft چقدر مهم است؟

Minecraft چیست و چرا Minecraft بازی می کنیم؟ سوال خوبی است. اگر عاقل هستید. خطرات Minecraft چیست؟

ما باید Minecraft را برای بچه ها بازی می کردیم. Minecraft چیست این یک سوال مهم است. ما برای Minecraft چیست؟ ما درست جواب دادیم، آیا ماین کرافت ترسناک است؟ در مقاله Minecraft چیست؟ اساسی ترین سوالی که باید پاسخ داد این است: Minecraft چیست؟ شرق

در حالت تک نفره Creative، در یک محیط مسالمت آمیز، هیچ گونه تعامل و درگیری با دیگران وجود ندارد. Minecraft در غیر این صورت، یک سرور تاسیس شده با مدیران بسیار خوب، مانند یکی از این سرورهای Minecraft بررسی شده یا فقط برای کودکان، پیدا کنید.

ایرانیان سایبر مقاله ای طراحی کرده است که با مطالعه آن می توانید به پاسخ سوال ماین کرافت چیست؟ » Minecraft را پیدا کنید و شروع به یادگیری کنید. بهترین سوال و آموزش Minecraft چیست؟ مقاله را در Minecraft بخوانید و با ما همراه باشید.

یکی از بهترین مقالات Minecraft چیست؟ این مطلب را می توانید از سایت ایرانیان سایبر بخوانید.

آیا Minecraft برای بچه ها خوب است؟

وقتی صحبت از بازی های آموزشی بدون خشونت به میان می آید، Minecraft بدون شک یکی از بهترین ها است. این می تواند اصول اولیه مهارت های برنامه نویسی، کار گروهی، حل مسئله، مدیریت پروژه را به کودکان بیاموزد و محیطی فوق العاده برای پرورش خلاقیت و تفکر “خارج از جعبه” فراهم کند.

هدف اصلی Minecraft چیست؟

هدف این بازی ساخت و کشف (و زنده ماندن) است. چند بازیکن می توانند آن را بازی کنند؟ می توانید به تنهایی بازی کنید یا به صورت آنلاین با دیگران بازی کنید.

پایان Minecraft چیست؟

به عنوان یک بازی sandbox، هیچ پایان واقعی برای Minecraft وجود ندارد. با این حال، به طور کلی پذیرفته شده است که پس از کشتن آخرین اژدها، بازی را “تمام” کنید. این آموزش مراحل مکان یابی و ورود به بعد End را نشان می دهد، سپس اژدهای Ender را شکست داده و ویتر را نابود می کند.

خطرات بازی ماینکرافت چیست

کارگردان: 2450 رای

تاریخ ایجاد: 2021-12-15 12:02

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

مهم نیست که چقدر بازیکن حرفه ای Minecraft هستید، باز هم نکات و رازهای مختلفی در دنیای این بازی نهفته است که باید برای تجربه بهتر به آنها مراجعه کنید. پس از گذشت یک دهه از انتشار بازی Minecraft، بسیاری از عناصر این بازی هنوز برای کاربران قدیمی و جدید وجود دارد. آنها پنهان و ناشناخته می مانند. علاوه بر این، سازندگان بازی با هر آپدیت جدیدی که برای Minecraft منتشر می‌شود، چیت‌ها و چیت‌های مخفی مختلفی را به آن اضافه می‌کنند و دانستن آن‌ها نه تنها جالب است، بلکه می‌تواند روی گیم‌پلی نیز تاثیرگذار باشد.

بنابراین، اگر به دنیای ماین کرافت علاقه دارید، در این مقاله با ویجایاتو همراه باشید تا نگاهی به رازها و موارد پنهان ماین کرافت بیندازیم. ترفندهایی که دوباره آنها را مرور می کنند، هم برای کاربران قدیمی و هم برای بازیکنان جدید، هرگز بی لطف نیستند و می توانند احساس فوق العاده ای باشند. علاوه بر این، از آنجایی که Minecraft به طور مداوم در حال توسعه است، شاید بد نباشد که آخرین ویژگی های مخفی این بازی دوست داشتنی را بدانید.

فهرست محتوا
نمایش

می توانید قایق های اسباب بازی را نام ببرید

زمانی که قابلیت نامگذاری حیوانات یا هیولاها برای اولین بازی به دنیای Minecraft اضافه شد، همه بازیکنان شروع به گذاشتن نام های مورد علاقه خود به حیوانات خانگی خود کردند و واقعا عالی بود که چنین چیزی را به بازی اضافه کنید.یکی از نکات مخفی از بازی این است که می توانید قایق ها را نیز نام ببرید. اما باید توجه داشته باشید که این کار فقط در نسخه Badrak Minecraft قابل انجام است.

مطلب پیشنهادی:ترفندهای بازی Dead Island 2 برای حرفه‌ای شدناستاد زامبی‌کشی باشید

شاید این ویژگی آنطور که باید روی گیم پلی بازی تأثیر نگذارد، اما تصور کنید ناوگان کوچک قایق های خود را داشته باشید. قابلیت نام‌گذاری قایق‌ها مطمئناً کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین مورد در این لیست نیست، اما آنچه مشخص است این است که کاربران نسخه جاوا Minecraft نیز برای افزودن چنین قابلیتی به بازی نیاز دارند.

اوباش را می توان با استفاده از ریل به دام انداخت

یکی از چالش های مورد علاقه هر بازیکن Minecraft این است که روزی بتواند اوباش را در بازی به دام بیندازد.به دام انداختن حیوانات خانگی آنقدرها هم سخت نیست. اما اگر قصد دارید زامبی ها یا عنکبوت های غول پیکر را به دام بیندازید، وضعیت واقعا متفاوت خواهد بود.

10 واقعیت برتر بازی Minecraft که احتمالاً نمی دانید

یکی از ترفندهای جالب و سرگرم کننده بازی این است که می توانید با استفاده از ریل موجودات اهریمنی را در بازی به دام بیندازید فقط دور تا دور آنها را با ریل بپوشانید و ببندید. از آنجایی که هوش مصنوعی بازی چندان دقیق نیست، نمی توانند ریل ها را دور بزنند و آن را تشخیص ندهند. توجه داشته باشید که این راه حل دائمی نیست و نباید زیاد به این ریل ها اعتماد کرد.

خرید بردگیم Minecraft: Builders & Biomes

بطری های آب را می توان در Nether برای خاموش کردن آتش استفاده کرد

Nether نه تنها یکی از خطرناک ترین مناطق در Minecraft است، بلکه همه حداقل یک بار آنجا بوده اند. بنابراین شما به خوبی می دانید که Nether شوخی نیست و یک اشتباه کوچک می تواند به قیمت اقلام گرانبهای شما تمام شود. بنابراین، اگر تصمیم به سرمایه گذاری در Nether دارید، بهتر است به خوبی آماده باشید.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید

صادقانه بگویم، در جهان هلند، به جای اینکه اوباش زندگی شما را تهدید کنند، در واقع آتش است که دشمن اصلی شماست. اگر قصد سفر به هلند را دارید، بهتر است چند بطری آب همراه خود داشته باشید تا اگر در این جهنم وحشتناک آتش گرفتید، از آنها برای خاموش کردن آتش استفاده کنید. البته این کار چندان ساده نیست و طبیعتاً برای زمان بندی مناسب نیاز به تمرین زیادی دارد.

پشم صورتی نیز می تواند به طور طبیعی تولید شود

معمولا گوسفندان در دنیای Minecraft به رنگ سفید و سیاه یا در نهایت خاکستری و قهوه ای دیده می شوند. با استفاده از رنگ می توانید رنگ پشم گوسفند را به هر رنگی تغییر دهید. با این حال، همه حیوانات شکار در موارد فوق خلاصه نمی شوند. گوسفند صورتی یکی از کمیاب ترین هیولاهای بازی است که اگر کمی باهوش باشید می توانید آن را پیدا کنید.

در واقع با استفاده از گوسفند صورتی می توانید پشم صورتی به دست آورید. اما احتمال تخم ریزی این گوسفند در واقع کمتر از آن چیزی است که او فکر می کند. در واقع، تنها 1 درصد احتمال دارد که این کله گوسفند تخمریزی کند، که فکر نمی‌کنم کسی تا به حال موفق به پیدا کردن آن شده باشد.

خرید ست لگوی ماینکرفت

رنگ مه زمان را به شما نشان می دهد

اگر شما یکی از بازیکنان جدید در دنیای Minecraft هستید، به خوبی می دانید که داشتن استراتژی مناسب اولویت اصلی شما در شروع تجربه بازی است.بسیاری از بازیکنان جدید ترجیح می دهند برای پیشرفت در زمین های بازی در شب کاوش کنند. سریع تر. اما از آنجایی که هیولاهای ترسناک در شب به سطح می آیند، طبیعی است که زمان مناسب برای ظاهر شدن و زمان دقیق روز را بدانید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیفپول ندارم، دل که دارم!

در واقع، اگر این بار به معدن غارها یا زمین های بازی می روید، به یاد داشته باشید که مه تاریک به معنای شب است و شما نباید به بالا برگردید. آن وقت است که مه صاف و خاکستری به معنای روز است و می توانید بدون دردسر زیاد به سطح زمین بازگردید.

ساختمان های خود را کپی کنید

فرقی نمی کند بازیکن جدید باشی یا بازیکن قدیمی! بازیکنان Minecraft را می توان به 2 دسته تقسیم کرد. دسته اول بازیکنانی هستند که فقط به ساختن و تحقق ایده های غیرممکن علاقه دارند. معمولا این افراد ساعت ها در قسمت خلاقیت بازی می گذرانند و عاشق Minecraft هستند. در پایان دسته دوم بازیکنانی هستند که به سادگی می خواهند یک بازی سبک بقا را تجربه کنند و دوست دارند خود را به چالش بکشند. بنابراین، اگر بازیکن دوم دوستانه هستید، راهی وجود دارد که ساختمان های خود را هر چند بار که می خواهید تکرار کنید.

برای این کار کافیست فرمول (شروع) – (پایان) – (مقصد) Clone/ را در قسمت چت بازی وارد کنید تا بتوانید هر تعداد ساختمان که می خواهید بسازید. در واقع شروع و پایان این فرمول همان مختصاتی است که می خواهید ساختمان مورد نظر در آن قرار گیرد. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مختصات مکان مورد نظر را پیدا کرده و در فرمول بالا وارد کنید.

خرید ماوس پد مخصوص بازی طرح ماینکرفت

بهتر است مزرعه خود را مدیریت کنید

خوب، موافقم، ممکن است دیوانه کننده باشد! اما بهتر است فکر ساخت مزارع جداگانه برای محصولات مختلف را کنار بگذارید. راستش را بخواهید دنیای Minecraft با چیدمان مزرعه خود در ابتدای بازی خطرناکتر از آن چیزی است که فکر می کنید.باور کنید نیازی به چیدمان دقیق و منظم آنها نیست و فقط سعی کنید همه محصولات را در یک زمین بکارید. این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، بلکه از منابع شما به روش صحیح استفاده می کند.

مرتبط:  چطور با حجاب زیبا باشیم

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!

البته نمی گوییم تفکیک مزارع برای محصولات مختلف اشتباه است! اما اگر در ابتدای بازی هستید، غذا مهم ترین منبع بقای شماست و ساختن مزرعه های مجزا هرگز کار درستی نیست و بهتر است کمی روند بازی را تسریع کنید.

قایق ها قوی تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید

شاید قایق‌ها آنطور که باید در دنیای Minecraft مورد تحسین قرار نگیرند، اما به من اعتماد کنید، این تکه‌های چوب شناور قدرتمندتر و کارآمدتر از آن چیزی هستند که تصور کنید. قایق ها نه تنها می توانند تله خوبی برای موجودات موجود در بازی باشند، بلکه می توانند شما را از سقوط نجات دهند. مهم نیست چقدر زمین می خورید، این قایق ها می توانند شما را از آسیب سقوط نجات دهند.

به علاوه، قایق ها سرعت باورنکردنی دارند. اگر از آنها روی یخ استفاده کنید متوجه سرعت آنها خواهید شد. سرعت حتی بالاتر از Elytra است و ساخت راهروها و سطوح یخ را به یکی از چالش‌های بازیکنان در دنیای Minecraft تبدیل کرده است.

خرید تیشرت طرح ماینکرفت

سطح دشواری دنیای خود را تغییر دهید

قضاوت در مورد اینکه چرا باید به تقلب ها در دنیای Minecraft برگردید را به مقاله دیگری واگذار می کنیم. با این حال، اگر تصمیم به استفاده از تقلب دارید، به سادگی به منوی اصلی بازی رفته و بر روی گزینه Open on LAN کلیک کنید، سپس گزینه Allow cheats را فعال کنید.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندزتماشا کنید

این گزینه به شما اجازه می دهد تا سختی و عناصر دنیای خود را بدون از دست دادن آن تغییر دهید. اگر سطح سختی دنیای شما خیلی سخت است، به سادگی سطح دشواری را با استفاده از این گزینه تغییر دهید.

یه شوخی کوچولو

کلاهبرداران همیشه بد نیستند. گاهی اوقات می توانید با ترفندهایی خوب بخندید. پس شاید بد نباشد با دادن آیتم های عجیب و غریب در دنیای Minecraft با دوستان خود کمی شوخی کنید.

برای این کار کافیست به قسمت چت بازی رفته و از دستور (نام بازیکن) – (نام آیتم) – (مقدار) Give/ استفاده کنید. اقلام خود را به دوستان خود بدهید. هدیه دادن 64 بیل طلایی که تقریباً هیچ کاری ندارند، همیشه بهانه خوبی برای ترول کردن و شوخی دوستانتان است.

خرید بازی Minecraft Dungeons نسخه PS4

دومین صندوقچه مخفی معبد جنگل

معابد جنگل برخی از سازندگان کلمات و مکان‌های مخفی هستند که می‌توانید هنگام کاوش در دنیای Minecraft پیدا کنید. معابد جنگل، همانطور که از نام آن پیداست، معمولاً در بیوم جنگل یافت می شوند و از راهروها و اتاق های مختلفی تشکیل شده اند. اگر بتوانید از تله‌های معبد جنگل عبور کنید و زنده به آن‌ها برسید، اتاق‌هایی که حاوی غارت‌های مخفی عالی هستند. با این حال، صندوق دوم نیز در معبد جنگل پنهان شده است، که معمولا افراد کمی آن را پیدا می کنند.

مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست

برای پیدا کردن دومین صندوقچه مخفی در معابد جنگل باید اهرم کنار پله ها را بشکنید و پشت آن می توانید دومین صندوقچه پنهان را ببینید. بنابراین، دفعه بعد که در حین بازدید خود با معابد جنگلی مواجه شدید، بازدید از این بخش را نیز فراموش نکنید.

نام های خاص

قبلا اشاره کردیم که یکی از دوست داشتنی ترین المان های بازی Minecraft اضافه شدن قابلیت نام گذاری هیولاهای دیگر بازی بود که در این بین نام هایی وجود دارد که در صورت استفاده از آنها باعث اتفاقات خنده دار و عجیب می شود. به عنوان مثال، اگر نام یک ویندیکاتور جانی را ببرید، او را با همه چیز و همه کس دشمن می کند و بلافاصله به هیولاهای دیگر حمله می کند.

اگر از نام Dinnerbone استفاده کنید، هیولاها معکوس خواهند شد. در ضمن اگه اسم گوسفند جب_ رو بذارید رنگارنگ میشه و در نهایت اگه خرگوش رو پیدا کنید و اسمش رو نان تست بذارید ظاهر و پوستش کاملا متفاوت میشه.

خرید ماگ طرح ماینکرفت

خزنده ها ممکن است ترسناک تر از آنچه به نظر می رسند باشند

موافقم که خزنده ها یکی از ترسناک ترین هیولاهای بازی Minecraft هستند. اما این درست است تا زمانی که با نسخه قوی تری از آن روبرو شوید! احتمال بسیار کمی وجود دارد که بتوانید با نسخه قدرتمندتر و بهبود یافته تری از خزنده ها روبرو شوید، اما به محض دیدن چنین خزنده ای باید همه چیز را نادیده بگیرید و فورا فرار کنید. اگر صاعقه در طول طوفان به خزنده برخورد کند، نسخه قدرتمندتری از خزنده ایجاد خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟یه کوییز داغ داغ

علاوه بر این، اگر یک هیولا توسط یک نسخه قدرتمندتر از خزنده ها کشته شود، سرش می افتد. بنابراین اگر دوست دارید از سر زامبی ها یا هیولاهای دیگر به عنوان تزئینات خانه خود استفاده کنید، بهتر است گیاهان بالارونده را انتخاب کنید.

ایگلوها

بیوم های برفی به دلیل شرایط سخت کشاورزی و حیوانات کمیاب تر، عموماً آنقدر که باید توجه طرفداران را به خود جلب نمی کنند. زیست جنگل شرایط بسیار بهتری را برای بقا فراهم می کند، اما زنده ماندن در این دشت های برفی چیزی نیست که کسی بخواهد آن را تجربه کند. با این حال، اگر به خوبی مطلع باشید، ممکن است در دل این دشت های یخ زده و برفی با ایگلوها مواجه شوید.

ایگلوها ممکن است در نگاه اول یک پناهگاه امن به نظر برسند، اما راز تاریکی را در دل خود پنهان می کنند. اگر در زیر زمین به داخل ایگلو بروید، با یک آزمایشگاه مخفی روبرو می شوید که در حال آزمایش روی یک روستایی است. آزمایشی که هدف آن تبدیل روستاییان به زامبی است!

مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!

تصور کنید بتوانید کشوری را بر اساس خلاقیت و رویاهای خود در دنیای وسیع و زیبایی که در آن زندگی می کنید بسازید. مطمئنا تصویری زیبا و باشکوه در ذهن شما نقش بسته و باعث خوشحالی شما می شود. بازی Minecraft شرایط لازم برای ایجاد دنیای خلاقانه مورد علاقه خود را بدون محدودیت در اختیار شما قرار می دهد. اما در دنیای Minecraft Survival، چگونه باید خود را برای ساختن زمین خود آماده کنیم؟ Minecraft یک بازی سندباکس به سبک بقا و یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازی های جهان است که با فروش بیش از 238 میلیون نسخه و 140 میلیون کاربر فعال ماهانه در سال 2021 عنوان پرفروش ترین بازی ویدیویی را از آن خود کرد. تاریخچه صنعت بازی های ویدیویی با آموزش Minecraft Playershop همراه باشید زیرا در این مقاله 10 نکته کاربردی برای شروع دنیای بقای جدید در Minecraft برای ایجاد دنیایی باشکوه به شما آموزش می دهیم.

آموزش Minecraft: دنیای Minecraft چگونه است؟

آموزش مهم‌ترین نکات کاربردی برای شروع بازی Minecraft

Minecraft می‌تواند یک بازی ترسناک باشد و جدا از دنیای تقریباً بی‌نهایت برای کشف، با ده‌ها دشمن مرگبار، صدها آیتم برای ساختن و چندین مکانیک مواجه خواهید شد که هرگز در آموزش‌های Minecraft به درستی توضیح داده نشده‌اند. برخی از بازیکنان خود را سازنده و خلاق می دانند، در حالی که برخی دیگر کاوشگری هستند که سعی می کنند از دشمنان خطرناک دوری کنند. آگاه شدن نیمی از کار است و داشتن چند نکته برای کمک به پیشرفت در حالت بقا می تواند تا حد زیادی به کامل کردن ماجراجویی شما کمک کند. اگر نمی دانید چگونه این بازی را شروع کنید و به دنبال راهی برای زنده ماندن هستید، در اینجا نکاتی را به شما آموزش می دهیم که هنگام شروع بازی Minecraft باید بدانید.

آموزش 10 نکته مهم برای شروع زندگی در دنیای بقا Minecraft

1. سرعت رشد و پیشرفت خود را افزایش دهید.

از مردن دوری کنید و برای حفظ آیتم‌هایتان تلاش کنید.

هنگامی که یک بازی جدید منتشر می شود یا در شرف انتشار است، موج عظیمی از گیمرها و گیمرها به سمت آن بازی هجوم می آورند. اگرچه Minecraft دقیقاً جدید نیست، Minecraft به لطف استریمرهای محبوب Twitch موج جدیدی از محبوبیت را تجربه می کند. اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که سرعت رشد و پیشرفت بازی را بالا نگه دارید، اما کاری را عجولانه یا ناآگاهانه انجام ندهید. سعی کنید تا حد امکان از مردن یا گم شدن آیتم های خود بخصوص در اوایل بازی خودداری کنید.اقلام مختلف را جمع آوری کنید و تمام تلاش خود را برای ذخیره آنها انجام دهید. همچنین سعی کنید زمانی را به بازی اختصاص دهید تا مانند یک برنامه منظم رشد و پیشرفت شما رو به بالا باشد.

2. از جستجو در گوگل یا یادگیری روش ها و تکنیک های Minecraft دوری نکنید.

اخبار جدید و تغییرات آپدیت‌ها را مطالعه کنید و اطلاعاتتان را افزایش دهید.

در روزهای اولیه، Minecraft یک بازی نسبتا ساده با دستور العمل هایی بود که نیاز به تفکر زیادی نداشت. اما به مرور زمان با توجه به محبوبیت و رشد این بازی صدها آیتم و دستور پخت جدید به بازی اضافه شد و با هر آپدیت بر پیچیدگی و جذابیت Minecraft افزوده شد. استفاده از گوگل برای اینکه بفهمید آیتم های خاصی چه کاری انجام می دهند یا چه ویژگی هایی در آپدیت جدید اضافه یا تغییر کرده اند و اینکه آیا آیتم ها ارزش ساختن دارند یا خیر، یکی از مواردی است که آگاهی و دانش شما را در مورد بازی افزایش می دهد.

برخی از بازیکنان از انجام این کار خجالت می کشند، اما ما دیگر در روزهای ابتدایی بازی نیستیم و بازیکنان باید به اینترنت به عنوان منبعی برای همراهی با گیم پلی خود روی بیاورند تا به بهترین نحو و با دانش کافی از بازی لذت ببرند. یادگیری تکنیک ها و دانستن تغییراتی که با هر آپدیت Minecraft ایجاد می شود، مهم ترین قدم برای شروع و ادامه حرفه ای در دنیای اسرارآمیز Minecraft است. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید به خاطر بسپارید این است که در Minecraft، یادگیری هرگز متوقف نمی شود. اگر نمی دانید چگونه کاری را انجام دهید، در جستجوی سوالات خود در گوگل تردید نکنید.

3. ساخت و ارتقاء ابزارها و سلاح های Minecraft را بیاموزید

از سلاح‌ها و ابزارهای کابردی استفاده کنید.

ابزارها بخش بزرگی از گیم پلی بازی Minecraft را تشکیل می دهند و بازیکنان در اوایل بازی آنها را عمدتاً با استفاده از منابع چوب و سنگ می سازند. با گذشت زمان، بازیکنان شروع به استخراج منابع بهتر و ایجاد ابزارهای بهتر برای خود می کنند. اما هنوز این سوال مطرح می شود که وقتی مواد بهتری پیدا می کنیم باید از کدام ابزار استفاده کنیم. به خاطر داشته باشید که حمل قوی ترین و شاید “لوکس ترین” سلاح ها در Minecraft بی دلیل نیست، پس بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. سلاح ها و ابزارهای الماس و نریت ها در Minecraft ادامه مسیر را بسیار آسان تر می کند، اما برای ساخت آنها باید آموزش یافتن الماس در بازی Minecraft و آموزش ساخت nrites در Minecraft را مطالعه کنید. همچنین، بهتر است با مقدمه و آموزش ساخت بهترین سلاح های Minecraft آشنا شوید تا بتوانید سلاح های مناسب برای ساخت شخصیت خود را حمل کنید.

مرتبط:  چرا در سطر دوم از اما استفاده میشود

از کارآمدترین ابزارهای استخراج استفاده کنید: آموزش طلسم‌های قابل استفاده بر ابزارهای Minecraft

استفاده از تبر، کلنگ یا بیل طلسم شده توسط Fortune III به شما این امکان را می دهد که در هر بلوک استخراج شده آیتم های بیشتری جمع آوری کنید. این بدان معنی است که با کلنگ Fortune III، می توانید به جای یک الماس در هر سنگ، چندین الماس اضافی از یک بلوک سنگ معدن الماس استخراج کنید و دریافت کنید. به همین ترتیب، افسون بهره وری به شما این امکان را می دهد که بلوک ها را به طور موثرتری بشکنید و منابع و آیتم های بیشتری را از طریق سنگ های معدن به دست آورید.

کدام ابزارها و سلاح‌ها را بسازیم و تقویت کنیم؟

اکثر گیمرها و بازیکنان حرفه ای در این مورد نظر مشابهی دارند و آن اینکه بازیکنان پس از به دست آوردن یک مجموعه کامل از زره و ابزار آهنی، اولین باری که الماس پیدا کردند، باید روی شمشیر و کلنگ استفاده شود. پرکاربردترین و مهمترین عناصر برای بازیکن.

4. آموزش عملی استفاده از مشعل در Minecraft اولیه

از تعداد زیادی مشعل‌ برای تامین امنیت منابع و کمپ خود استفاده کنید.

بازی Essence Minecraft یک بازی بقا با حس کاوش و خلاقیت در دنیایی بزرگ و با جزئیات است. محیط های تاریک زیادی مانند غارها در بازی وجود دارد که حتی اگر آنها را نادیده بگیریم نمی توانیم تاریکی شب را دست کم بگیریم. مشعل ها یکی از مفیدترین و مهم ترین آیتم های بازی هستند زیرا موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای جلوگیری از تخم ریزی دشمنان هستند. قرار دادن دسته ای از آنها روی زمین گاهی اوقات می تواند زشت به نظر برسد، اما از همان ابتدا ارزشش را دارد. با گذشت زمان و تغییر تمرکز به ساختن مناطق زیبا، بازیکنان ممکن است نگران زیبایی خود باشند، اما تا آن زمان، بهتر است از وحشت و استرس در مقابل صدها مشعل در سراسر کشور خودداری کنید. علاوه بر این، استفاده از مشعل در غارها در روشن نگه داشتن مناطق مختلف بسیار موثر است.

5. جمع آوری منابع عملی

تا می‌توانید منابع جمع‌آوری کنید تا تجهیزات بهتری برای خود فراهم کنید.

هر کسی که تا به حال یک بازی RPG بازی کرده است می داند که چقدر مهم است که موجودی منابع شخصی خود را با تمام اقلام ضروری و مفیدی که نیاز دارند ذخیره کند. Minecraft مانند همه بازی های بقا و نقش آفرینی، از بازیکنان می خواهد که بخشی از تمرکز خود را روی جمع آوری منابع لازم متمرکز کنند. مهم نیست که منابع کافی برای داشتن مصالح ساختمانی داشته باشید یا فقط به طور کامل مجهز شوید، ذخیره کردن در Minecraft یک چیز رایج و مهم است.

نکته کلیدی این است که ابتدا روی ذخیره منابع مهم تمرکز کنید و سپس به سادگی جمع آوری منابع را به یک ضرورت گاه به گاه برای پیشرفت تبدیل کنید. همه منابع در بازی مهم هستند و بسته به کاری که می خواهید انجام دهید، منابع ضروری شما ممکن است متفاوت باشد اما همیشه سعی کنید چوب کافی داشته باشید زیرا اساس اکثر موارد است.

6. آموزش استفاده خوب از زمان: سرمایه گذاری در ساخت معدن ایمن در Minecraft

ساخت معدن از هوشمندانه‌ترین کارهایی است که برای پیشرفت در ماینکرافت باید انجام دهید.

اگر بازیکنان Minecraft مجبور نباشند به اندازه کافی اقدامات دشوار و تکراری خود را انجام دهند، Minecraft طبیعت بی انتها خود را از دست می دهد. حفاری و ریخته گری معدن ایمن یکی از بهترین ایده ها و یکی از اولین استفاده های زمان است. این نه تنها بازیکن را در برابر دشمنان محافظت می کند، بلکه داشتن یک منطقه امن و کارآمد برای بهره برداری از آن می تواند به طور تصاعدی شروع بازی را سرعت بخشد. استخراج روشی کارآمد برای جمع‌آوری زغال‌سنگ، آهن و سایر منابع است که به بازیکن این امکان را می‌دهد تا جنبه‌های خلاقانه و سرگرم‌کننده Minecraft را بسیار سریع‌تر تکمیل کند، زیرا نگهداری موجودی آن دشوار نیست. معادن خود را همیشه با مشعل روشن نگه دارید زیرا مکان های تاریک محل پرورش دشمنان شما هستند.

7. استفاده از زره خود را فراموش نکنید.

استفاده از زره‌ها شما را از خطرات اختمالی در امان نگه می‌دارد.

بازیکنان جدید اغلب اطلاعات زیادی در مورد Minecraft یاد می‌گیرند و دریافت می‌کنند و ممکن است بسیار زیاد شود. آیتم ها و سیستم های مختلفی در بازی وجود دارد که در ابتدا یادآوری همه آنها غیرممکن به نظر می رسد. به همین دلیل است که زره اغلب در ابتدا به عنوان یک آیتم کلیدی نادیده گرفته می شود.

هنگامی که بازیکن شروع به دریافت شمش آهن از طریق استخراج می کند، باید روی ساخت مجموعه ای از زره ها تمرکز کند. زره ها بادوام هستند و از بازیکن در برابر دشمنان محافظت می کنند. به عنوان مثال، برای کشف غارهای غنی از منابع، داشتن زره ضروری است تا بتوان در برابر خطرات احتمالی مقاومت کرد و زنده ماند.

8. بدانید که چگونه دشمنان حمله می کنند.

دشمنانی که در بازی ماینکرافت با آنها رو به رو می‌شوید را بشناسید و متناسب با آنها خودتان را آماده کنید.

با درک نحوه و زمان حمله دشمنان در Minecraft، می توان استراتژی های عملی و موثری ایجاد و استفاده کرد. اکثر دشمنان را می توان با شمشیر شکست داد، اما یادگیری استفاده از تیر و کمان به طور موثر می تواند به بازیکن در هنگام تلاش برای از بین بردن مهاجمانی مانند اسکلت یا دشمنان پردرآمد مانند غاز، سطح راحت تر و ایمن تری بدهد. زمانی را صرف یادگیری نحوه حمله دشمنان و آسیب پذیری های آنها در نبرد کنید و ترس می تواند به سرعت به اعتماد به نفس تبدیل شود زیرا با آگاهی و تمرین، به جای طعمه، شکارچی می شوید.

9. نحوه ساختن یک پناهگاه موقت مناسب در Minecraft را بیاموزید

آموزش ساخت سرپناه حرفه در اوایل بازی Minecraft

از لحظه ای که یک بازیکن جدید وارد دنیای Minecraft می شود تا غروب اول، هدف اصلی باید یافتن سرپناه باشد. این پناهگاه موقتی خواهد بود، بنابراین ایمنی در این مرحله مهمتر از زیبایی است. هدف اصلی ساختن سازه ای با چهار دیوار و سقف است، اما برخی از بازیکنان انجام این کار را در کنار دیواری که از قبل وجود دارد آسان تر می دانند. با این حال، بازیکنان جسورتر پیشنهاد می‌کنند که آن را در کنار یک سیستم غار موجود بسازند، زیرا دو دیوار از چهار دیوار و سقف سازه در حال حاضر وجود دارد، بنابراین در منابع صرفه‌جویی می‌شود.

ساختن دیوارها برای محافظت از پناهگاه یا جلوگیری از نفوذ مخفیانه دشمنان به پناهگاه شما بسیار مهم است اگر می خواهید ایمن بمانید. جدا کردن مناطق از ورود دشمنان شما جلوگیری می کند و روشن کردن این مناطق با مشعل از تخم ریزی دشمنان جلوگیری می کند.

10. شعار مهم Minecraft: جمع آوری، کاوش و ساخت

هنگامی که پایگاه و منابع کافی در اختیار دارید، به طبیعت بروید تا واقعاً از بازی لذت ببرید و دنیای خود را گسترش دهید.

در Minecraft، زنده ماندن و پیشرفت، لذت سطح محلی است. مطمئنا، Minecraft دارای سطوح دشواری است، اما آنها برای کسانی هستند که می‌خواهند Minecraft را دنیایی برای زندگی در نظر بگیرند. بازیکنانی که عاشق یکنواختی جمع‌آوری منابع هستند، می‌توانند با انجام این بازی لحظات بسیار خوبی داشته باشند.کسانی که عاشق ماجراجویی، کاوش در سرزمین‌های جدید و مبارزه با دشمنان هستند، ساعت‌ها سرگرمی در Minecraft در انتظار آنهاست. در نهایت، گیمرها و سازندگان اساساً خلاق همه مواد لازم برای تحقق رویاهای خود را دارند. بازیکنان نباید خود را تنها به یک جنبه محدود کنند و باید سعی کنند همه چیزهایی را که Minecraft ارائه می دهد تجربه کنند.

توصیه های کاربردی تر

آموزش و نکات کاربردی بازی Minecraft که نباید فراموششان کنید.

آموزش استفاده از ویژگی مختصات در Minecraft

در تنظیمات بازی مختصات را فعال کنید. هر بار که بازی می کنید، با یک دفترچه یادداشت بنشینید یا از مکان های مهم اسکرین شات بگیرید تا مختصات آنها را داشته باشید و در صورت نیاز بتوانید به عقب برگردید. این مکان های مهم می تواند پایگاه خانه شما، یک دهکده، یک قلعه یا هر بنای دیگری باشد که قصد بازگشت به آن را دارید.

آموزش استفاده از ساعت و قطب نما بدون ساخت آنها در ماینکرافت

این نکته ای است که همه باید بدانند. ساعت‌ها و قطب‌نماها زیاد استفاده نمی‌شوند، اما فضای موجودی شما را اشغال می‌کنند و برای ساخت به منابع نیاز دارند. به جای ساختن آنها، فقط به سراغ دستور العمل های کاردستی خود بروید و ساعت و قطب نما در آنجا بدون حتی ساختن آنها کار خواهند کرد.

آموزش استفاده از معجون‌ها برای انجام بهتر کارها در Minecraft

اکنون که منابعی برای دم کردن معجون دارید، بر اساس نوع کاری که باید انجام دهید تا کارها را آسان تر کنید، معجون درست کنید. از معجون های تنفسی آب برای ماندن بیشتر در زیر آب، از معجون های مقاوم در برابر آتش برای جلوگیری از بلند شدن شعله ها یا از معجون های سلامتی برای بهبود و افزایش سلامتی خود استفاده کنید.

همیشه یک سطل آب همراه داشته باشید

یک سطل آب یکی از مهم ترین آیتم های بازی Minecraft است که توصیه می شود همیشه همراه خود داشته باشید. از این وسیله می توان برای فرود آمدن از دره، راه رفتن روی گدازه یا نجات از سقوط از ارتفاع و غیره استفاده کرد. سطل آب ابزاری همه کاره است و حمل آن یکی از تعهداتی است که نباید فراموش شود.

اخرین حرف

از نکات کاربردی ماینکرافت استفاده کنید تا تجربه خاص‌تر و بهتری را از بازی ماینکرافت کسب کنید.

Minecraft یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ است که همچنان بیشترین تعداد بازیکن را دارد. در این مقاله سعی کرده ایم نکات مهمی را برای راه اندازی بهتر Minecraft و داشتن تجربه لذت بخش تری به شما آموزش دهیم. اما ترفندهای Minecraft به همین جا ختم نمی شود و درست مانند امکانات خلاقانه آن، بی پایان هستند. شما همیشه باید به دنبال ترفندهای جدید برای بهبود بازی خود و جذاب تر کردن آن برای خود باشید. وقتی پایگاه و منابع کافی دارید، به طبیعت بروید تا واقعاً از دنیای جذاب Minecraft لذت ببرید و دنیای خود را گسترش دهید. موارد ضروری ساده ای را که برای زنده ماندن در سرزمین های وحشی و رام نشده این بازی نیاز دارید را فراموش نکنید.

به نظر شما مهمترین چیز برای شروع زندگی در دنیای Minecraft چیست؟ کدام یک از نکات به نظر شما هیجان انگیز بود؟ کدام بخش از نکات آموزشی Minecraft را بیشتر دوست داشتید؟ اگر چیز دیگری در مورد نحوه شروع به کار در دنیای بقا Minecraft می دانید، آن را با ما و همکاران Playshop ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما مشترکین عزیز هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا