چطور ایرانسل من را درست کنیم

ایرانسل من اپلیکیشن مدیریت اکانت ایرانسل است. ایرانسل به عنوان دومین اپراتور بزرگ ایران میلیون ها کاربر دارد و اپلیکیشن من ایرانسل را برای ارائه خدمات بهتر و دسترسی آسان به امکانات فراوان خود راه اندازی کرده است. اگر شما هم خط ایرانسل دارید و کاربر این اپراتور هستید با نصب اپلیکیشن ایرانسل من می توانید به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشید و با چند کلیک ساده اعتبار خط خود را بررسی کنید، بسته های اینترنتی خریداری کنید و مصرف خود را کنترل کنید خرید شارژ مجدد و …

در این مقاله قصد داریم نگاهی کامل به این اپلیکیشن داشته باشیم و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش دهیم. با ما بمان.

برنامه ایرانسل من را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید

ناگفته نماند که برای استفاده از اپلیکیشن مرد ایرانسل باید آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. این کار را از طریق کادر زیر انجام دهید:

⚠️ این برنامه در حال حاضر از حالت انتشار خارج است.

پس از نصب برنامه، وارد شوید. در این مرحله باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری، شماره خط ایرانسل یا شماره Wicoms خود را در اپلیکیشن وارد کنید. در مرحله بعد اگر شماره ای که قصد ثبت نام با آن را دارید شماره خط فعال ایرانسل شما باشد رمز یکبار مصرف برای شما ارسال می شود و با وارد کردن آن در اپلیکیشن ثبت نام شما انجام می شود. همچنین می توانید بدون متن به شماره 130 پیامک کنید.

اگر شماره ایرانسل شما فعال نیست یا شماره ویکامز شماست، باید همان شماره را وارد کرده و از رمز عبور نسخه تحت وب ایرانسل (رمز ایرانسل) من برای ثبت نام استفاده کنید.

راهنمای بخش های مختلف برنامه ایرانسل من

اکنون حساب خود را در اپلیکیشن مرد ایرانسل وارد کرده اید. در صفحه اول برنامه، نمای کلی از حساب کاربری شما قابل مشاهده است. این قسمت شامل نام و شماره ایرانسل شما، موجودی شارژ و حجم باقیمانده طرح اینترنت شما می باشد. پس از آن سایر خدمات ایرانسل در قسمت های پایین این صفحه در اختیار شما قرار می گیرد. خدماتی مانند:

خدمات ویژه شامل تلویزیون آنلاین، سفارش تاکسی، غذا و محصولات سوپرمارکت آنلاین با همکاری اسنپ و سرویس آموزشی.

شوک باورنکردنی که با مراجعه به این قسمت می توانید هر 24 ساعت یک بار یک هدیه کوچک از ایرانسل دریافت کنید.

خدمات اضطراری مانند درخواست شارژ؛

کنترل ردیابی؛

خرید مودم؛

تبدیل خط رایگان به 4G;

هزینه های خرید برای دیگران و …

در نوار بالای صفحه اول اپلیکیشن و در سمت راست آیکون منوی همبرگر وجود دارد که در آن می توانید به تمامی اطلاعات حساب کاربری و خدمات مرتبط دسترسی داشته باشید. این بخش شامل بخش ها و ویژگی های زیر است:

در بالای این منو نام، تصویر پروفایل و شماره ایرانسل شما درج شده است و در کادر زیر شماره ایرانسل می توانید زبان اپلیکیشن را از فارسی به انگلیسی و بالعکس تغییر دهید.

در بخش فایل تنظیمات و تمام اطلاعات شخصی خود را پیدا خواهید کرد. در تب تنظیمات در این قسمت می توانید تغییراتی از قبیل تغییر رمز عبور، تنظیم اثر انگشت و پین برای دسترسی به اپلیکیشن، مدیریت پیامک های تبلیغاتی، تنظیمات پیامک سیستم، خدمات رومینگ، طرح کنترل استفاده رایگان، انتخاب پس زمینه فوتبال و … را اعمال کنید. . در تب دیگر اطلاعات فایل شما وجود دارد، تمامی اطلاعاتی که هنگام خرید سیم کارت ارائه کرده اید در این قسمت قرار دارد و امکان اصلاح آن وجود دارد. در آخرین تب اطلاعات حساب خود و سیم کارت های ایرانسلی که ثبت کرده اید را خواهید یافت.

در قسمت خدمات ارزش افزوده امکاناتی مانند سیستم پشتیبانی هواداران تیم مورد علاقه خود، درخواست آهنگ خوش آمد گویی، درخواست پیام خوش آمدگویی، خدمات بیمه و همچنین مدیریت این خدمات و پیگیری سفارشات ارزش افزوده خود را خواهید دید. .

مرتبط:  چطور از همراه اول شارژ رایگان بگیریم

قسمت خدمات سیم کارت که در آن می توانید سیم کارت اعتباری خود را به کارت دائمی تبدیل کنید و همچنین درخواست سرویس 4G یا مسدود یا رفع انسداد شماره ایرانسل خود را داشته باشید.

قسمت بعدی قسمت آموزش است که می توانید فیلم های آموزشی مربوط به اینترنت ثابت، اینترنت همراه، کنترل حساب و خرید بسته ها را مشاهده کنید.

در قسمت کدهای سفارشی، تمامی کدهای USSD ایرانسل برای خطوط اعتباری و ایستاده برای شما درج شده است، بنابراین اگر هرگز به اینترنت دسترسی ندارید، می توانید با شماره گیری این کدها به راحتی از خدمات استفاده کنید.

از دیگر بخش‌های این بخش می‌توان به تست سرعت، تماس با ما، نظرسنجی، سوالات متداول و خروج از همه حساب‌ها اشاره کرد که کاربرد آنها واضح است و نیازی به توضیح بیشتر ندارد.

سایر صفحات برنامه ایرانسل من که عناوین آنها در نوار پایین صفحه اول قابل مشاهده است، شامل بخش های زیر است:

شارژ مجدد که به شما امکان می دهد شارژ را به صورت آنلاین و از این اپلیکیشن خریداری کنید و یا کدی که در بالای کارت پرداختی که خریداری کرده اید را وارد کنید. در این قسمت اگر کارت پرداخت معیوب دارید می توانید با وارد کردن شماره سریال و حداقل 8 رقم کد پرداخت آن را بارگیری کنید و نگران صحت پرداخت خود نباشید.

بخش بعدی در مورد خرید بسته های اینترنتی است. در این قسمت تمامی بسته های اینترنت ایرانسل برای شما درج شده است و می توانید متناسب با نیاز خود بهترین را انتخاب و خریداری کنید. فعال سازی رومینگ ایرانسل در صورتی که قصد خروج از کشور را دارید نیز در این قسمت انجام می شود.

قسمت تاریخچه که آرشیو 1515 کارکرد اخیر و خریدهای شما مانند خرید شارژ و بسته اینترنت و … با سیم کارت ایرانسل است.

قسمت آخر مربوط به آفرهاست که با توجه به مصرف شما برای خرید بسته های اینترنت، تماس و پیامک پیشنهاداتی داده می شود که با خرید آن ها می توانید در مصرف خود صرفه جویی کنید. همچنین ایرانسل پیشنهادهای تشویقی روزانه ارائه می دهد که در این قسمت قابل مشاهده است.

آیا می توان از برنامه ایرانسل من به صورت آفلاین استفاده کرد؟

خیر، ایرانسل من یک اپلیکیشن آنلاین است و برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید. در صورت عدم دسترسی به اینترنت، با وارد کردن ایرانسل مای، لیست کدهای دستوری USSD ایرانسل برای شما نمایش داده می شود تا با شماره گیری از خدمات ایرانسل به صورت آفلاین استفاده کنید.

آیا استفاده از اینترنت در برنامه ایرانسل من به صورت رایگان مصاحبه می شود؟

بله، استفاده از اینترنت در اپلیکیشن ایرانسل من برای همه دارندگان سیم کارت ایرانسل رایگان است.

آیا ایرانسل من نسخه وب دارد؟

آره. می توانید در نسخه وب ایرانسل من به آن دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که استفاده از نسخه تحت وب ایرانسل برای کسانی که از ایرانسل اینترنت ثابت دارند رایگان است.

از چه روشی استفاده می کنید؟ آیا برنامه ایرانسل من را ترجیح می دهید یا از کدهای دستوری USSD استفاده می کنید؟

مگ/مدیریت سیم کارت/آموزش نحوه نصب برنامه ایرانسل من در اندروید

مدیریت سیم کارت

درناز خیبرگیر

وی چندین سال در زمینه ترجمه فعالیت داشته و بیش از 3 سال در زمینه تولید محتوا فعالیت داشته است. او اکنون به تیم تحریریه هاست فا پیوسته است.

موارد مشابه

ایرانسل با استفاده از فناوری جدید وب اپلیکیشن پیشرفته (PWA) نسخه جدیدی از نرم افزار ایرانسل من را معرفی کرد.

با استفاده از فناوری جدید Progressive Web Application محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل برای کاربران iOS برای همیشه حذف می‌شود و کاربران نرم‌افزار کاربردی «Irancell Man» می‌توانند بدون نیاز به نرم‌افزار جدید، این نرم‌افزار را روی دستگاه خود اجرا کنند. به روز رسانی.

مرتبط:  چرا فدک برای حضرت زهرا مهم بود

مشترکین ایرانسل من که کاربر iOS هستند می توانند آدرس my.iracell.ir را در مرورگر سافاری خود جستجو کنند و پس از ورود به صفحه «ایرانسل من» از نوار پایین صفحه گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه افزودن به صفحه اصلی را کلیک کنند. و گزینه Select Add را انتخاب کنید. پس از آن آیکون نرم افزار ایرانسل من به صفحه نرم افزار گوشی اضافه می شود و مشترک می تواند با کلیک بر روی آن به برنامه دسترسی پیدا کند.

چندی پیش شرکت اپل محدودیت هایی را برای برخی از نرم افزارهای کاربردی ایرانی اعمال کرد و در همین راستا دسترسی به برخی نرم افزارهای کاربردی در ایران متوقف شد. ایرانسل با استفاده از فناوری جدید وب اپلیکیشن پیشرفته (PWA) نسخه جدیدی از نرم افزار ایرانسل من را برای استفاده حداکثری از خدمات این نرم افزار برای مشترکین خود معرفی کرد. برنامه های وب اصلی یا به اختصار PWA، برنامه های کاربردی وب هستند که به عنوان یک وب سایت یا صفحه وب بارگیری می شوند، اما عملکرد بیشتری نسبت به یک وب سایت معمولی دارند.

این روش در حال حاضر ساده‌ترین راه برای شرکت‌های ایرانی برای ارائه خدمات به کاربران بدون توجه به محدودیت‌های اپ استور و گواهی سازمانی است که این روزها به دلیل استفاده از صفحات وب به دلیل ویژگی‌های مشابه با اپلیکیشن‌ها، باطل شده‌اند. آنها را تا حد زیادی. با توجه به مشکلاتی که توسعه دهندگان ایرانی اپلیکیشن iOS با آن مواجه هستند، اپلیکیشن های PWA علیرغم محدودیت هایی که دارند، می توانند راه حل مناسبی برای ادامه ارائه خدمات مورد تایید ایران به کاربران خود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا