چطور اخرین بازدید واتساپ را ببندیم

اگر می خواهید آخرین بازدید یکی از بینندگان خود را در واتس اپ ببینید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید زیرا می دانید چگونه این کار را انجام دهید. با مایکت همراه باشید.

بدون شک یکی از بهترین پیام رسان های دنیا واتس اپ است. نرم افزاری که حدود 12 سال قدمت دارد و در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. شاید وقتی جان کوم ایده ایجاد یک اپلیکیشن پیام رسان با وضعیت افراد در کنار نام آنها را به ذهنش خطور کرد، فکر نمی کرد این ایده تا این حد برای دیگران جذاب باشد. اما اکنون واتس اپ به بهترین و اصلی ترین وسیله ارتباطی در اکثر قاره ها از جمله آسیا، اروپا و آمریکا تبدیل شده است. البته هرکسی دلایل خاص خود را برای انتخاب این اپلیکیشن دارد، اما اگر بخواهیم برخی از ویژگی های اصلی این اپلیکیشن را نام ببریم، باید تماس های تصویری و صوتی، امکان ارسال هر نوع پیام متنی، تصویری یا تصویری، قابلیت اشتراک گذاری اجازه دهید یک داستان را به مدت 24 ساعت ذکر کنیم و غیره.

علاوه بر تمام محاسن این نرم افزار که بسیاری از کاربران را به فکر داشتن دو واتس اپ انداخته است، برخی از افراد سوالات مختلفی در مورد این برنامه دارند. در ادامه به یکی از آن ها یعنی «نحوه دیدن آخرین بازدید یک فرد در واتس اپ» می پردازیم.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این قسمت منتقل می شوید):

یاد بگیرید که آخرین بازدید را مشاهده کنید

با توجه به این موضوع، قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که فرد مورد نظر خود را از مخاطبین خود حذف نکرده اید، زیرا تا زمانی که شخصی در مخاطبین شما نباشد، امکان مشاهده آخرین حضور آنلاین او وجود ندارد. نمایش تاریخ آخرین بازدید آنلاین مخاطب به تنظیمات تلفن همان شخص بستگی دارد. زیرا با توجه به اینکه آخرین ملاقات فرد مورد نظر مخفی شود یا خیر راه حل متفاوت خواهد بود. پس با در نظر گرفتن این موضوع از روش های زیر استفاده کنید.

آخرین بازدید فرد پنهان نیست

اگر کاربری که به دنبالش هستید آخرین ورودی خود را پنهان نکرده یا محدودیتی تعیین نکرده است (زیرا در واتس اپ می توانید این را در سه دسته ببینید: همه می توانند ببینند، هیچ کس نمی تواند ببیند، مخاطبین من می توانند ببینند، محدودیت تعیین کنید) کار شما خیلی خوبه، آسونه کافی است وارد بخش چت شوید و فردی را که می خواهید با او چت کنید پیدا کنید. پس از آن، در زیر نام شخص، تاریخ و زمان آخرین ورود او را مشاهده خواهید کرد.

[box type=”note” align=”” class=”” width=””]توجه: اگر دیگران را از دیدن آخرین بازدید خود محدود کرده باشید، تاریخ ورود و خروج افرادی را که دارید مشاهده نخواهید کرد. محصور. اگر محدودیتی برای آن تعیین نکرده باشند. بنابراین، ابتدا این محدودیت را از تنظیمات حریم خصوصی WhatsApp حذف کنید و سپس به صفحه چت شخصی آن کاربر بروید.[/box]

اگر هنوز با مخاطبی که می خواهید صحبت نکرده اید، دوباره به قسمت چت بروید، اما این بار روی علامت سبز رنگ در پایین صفحه نمایش داده شده در تصویر زیر ضربه بزنید تا به لیست مخاطبین خود دسترسی پیدا کنید. حال شخص مورد نظر را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید. اکنون می توانید زمان آفلاین را به راحتی زیر نام شخص مشاهده کنید.

نحوه فهمیدن آنلاین بودن در واتساپ در صورت مخفی بودن

آخرین بازدید توسط شخص مخفی می شود

اگر شخصی که به دنبالش هستید حضور آنلاین خود را روی حالت مخفی تنظیم کرده است یا گفته است آخرین بار دیده شده است، یا اگر این کار را انجام داده اید و نمی خواهید آن را تغییر دهید، همیشه راه هایی وجود دارد که ببینید آیا فرد مورد نظر آفلاین است یا آنلاین.

مرتبط:  چرا وقتی عاشق میشیم دل درد میگیریم

اما حواستان باشد که در دو مورد ذکر شده در نهایت می توانید زمان آخرین حضور فرد را تخمین بزنید یا بدانید که آنلاین است و نمی توانید دقیقا بدانید که در چه ساعتی آنلاین بوده است. در ادامه سه راه برای مشاهده آخرین ظاهر یک مخاطب در حالت آخرین صحنه را به شما آموزش می دهیم.

استفاده از نرم افزار

اپلیکیشن ها اساسا کاربردهای متفاوتی در حوزه اندروید دارند و گاهی مکمل نرم افزارهای دیگر هستند. در زمینه شکستن محرمانگی آخرین حضور آنلاین نیز برنامه هایی وجود دارد که ببینیم چه کسانی وارد این حریم خصوصی شده اند و تاریخ آخرین بازدید شخصی که آخرین حالت صحنه را انتخاب کرده است. البته به شما توصیه می کنیم که این برنامه ها را جستجو نکنید زیرا با روش های زیر می توانید خیلی راحت و سریع پاسخ سوال خود را دریافت کنید و نیازی به جستجو و دانلود برنامه خاصی ندارید.

استفاده از اطلاعات صفحه چت

جزئیات همیشه می توانند مفید و حتی تعیین کننده باشند. جزئیات در این مورد مهم هستند و می توانند شما را به نتیجه گیری هدایت کنند. اپلیکیشن واتس اپ را اجرا کنید و به قسمت گفتگو بروید. فرد مورد نظر خود را پیدا کنید و وارد صفحه چت شخصی او شوید.

توجه داشته باشید که اگر با او گفتگو نکرده اید، باید او را از بین مردم انتخاب کنید و مانند قسمت قبل وارد صفحه خصوصی او شوید. پس از آن، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، در صورت وجود، فرهنگ لغت آنلاین را زیر نام شخص مشاهده خواهید کرد. اگر شخصی که به دنبالش هستید آفلاین باشد، هیچ کلمه ای از جمله آفلاین را نمی بینید و اگر برای شما نامه می نویسد، کلمه ای را که می نویسد خواهید دید.

اگر قادر به ارسال پیام هستید، توجه داشته باشید که اگر فرد مورد نظر در این پیام رسان حضور داشته باشد و شما برای او متنی بنویسید، دو تیک ظاهر می شود و این نشان دهنده آنلاین بودن شخص است. اما اگر هنگام ارسال پیام، فقط یک علامت خالی باشد، به این معنی است که کاربر آفلاین است و به محض آنلاین بودن، آن تیک به دو تیک تبدیل می شود.

استفاده از وضعیت

خوشبختانه، استاتوس‌های واتس‌اپ دارای تاریخ هستند و می‌توانید بفهمید که آن وضعیت در چه تاریخی و ساعتی پست شده است، یا حتی در چه ساعتی مخاطب آن را مشاهده کرده است. این مشکل با پنهان کردن آخرین حضور آنلاین از بین نخواهد رفت و همچنان قابل استفاده است.

بنابراین، اگر مخاطبان هدف شما داستانی را ترک می‌کنند، آن را پیش‌نمایش کنید و نام، تاریخ و زمان آن شخص را در پایین مشاهده کنید. اما اگر به دلایلی نمی‌خواهید این کار را انجام دهید یا آن شخص در اشتراک‌گذاری وضعیت خوب نیست، خودتان این کار را انجام دهید و یک وضعیت ارسال کنید. زمانی که این شخص آن را دید، زمانی که آن را دیده نمایش داده می شود و شما پاسخ سوال خود را خواهید گرفت.

حالا نوبت شماست!

در این مقاله سعی کرده ایم تمام راه های دسترسی به آخرین مخاطب واتس اپ را برای شما بازگو کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. حالا نوبت شماست که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و اگر سوالی در مورد این مقاله دارید از ما بپرسید تا پاسخ دهیم. با تشکر.

آموزش واتس اپ در مایکت: [دکمه رنگ=”بنفش” اندازه=”متوسط” لینک=”https://myket.ir/mag/چگونه-اپدیت-واتس-اپ-به-آخرین-نسخه/” icon=” ” target=”true” nofollow=”false”]چگونه واتس اپ را آپدیت کنیم؟[/button][button color=”purple” size=”medium” link=”https://myket.ir/mag/old- whatsapp – install-tutorial-download-link-for-android-4/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]نصب نسخه قدیمی برنامه whats[/button][button color=”purple” size=” medium” link=”https://myket.ir/mag/two-whatsapp-in-samsung-j7-core-and-android/” icon=”” target=”true” nofollow=”false” ] واتس اپ دوم [ /button][button color=”بنفش” size=”متوسط” لینک=”https://myket.ir/mag/چگونه-شماره-تلفن-تو-در-واتساپ-یاد بگیر- مخفی کنیم – اعداد/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]نحوه مخفی کردن اعداد در واتساپ[/button][button color=”purple” size=”medium” link=”https:/ /myket. ir/mag/آموزش-نصب-واتساپ-بدون-شماره-موبایل/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]آموزش نصب واتساپ بدون شماره (بدون کد)[/button][button color = ” بنفش” size=”medium” link=”https://myket.ir/mag/learn-how-to-send-an-invitation-link-to-a-group-on-whatsapp/” icon=” “target =”true” nofollow=”false”]چگونه پیوند گروه واتساپ را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟ doest-whatsapp-download-photos/”icon=””target=”true” nofollow=”false”]چرا WhatsApp عکس ها را دانلود نمی کند؟ [/دکمه]

مرتبط:  چرا ذخایر معدنی با وجود فراوان بودن در کره زمین محدود هستند

پس از ایجاد یک حساب کاربری در این برنامه پیام رسان محبوب، واتس اپ وضعیت آنلاین بودن کاربران را به صورت پیش فرض برای دیدن همه نمایش می دهد. اما شما به راحتی می توانید آن را برای محافظت از حریم خصوصی خود تغییر دهید. بنابراین، اگر به دلایلی نمی خواهید حضور آنلاین و آخرین بازدید خود را به سایر کاربران نشان دهید، در این مقاله راهنمای گام به گام پنهان کردن حضور آنلاین و آخرین بازدید خود را ارائه کرده ایم. واتساپ

وضعیت آنلاین واتس اپ چیست؟

وضعیت آنلاین واتس اپ به شما امکان می دهد آخرین باری که مخاطبین شما در پلتفرم فعال بوده اند را مشاهده کنید. همچنین می توانید تعیین کنید که آیا آنها در حال حاضر از برنامه استفاده می کنند یا خیر.

❓ آخرین بازدید چیست؟ آخرین بار مشاهده شده در واتس اپ به آخرین باری که شخصی از این برنامه استفاده کرده است اشاره دارد.

لازم به ذکر است که Status در واتس اپ فقط نشان می دهد که کاربر در حال حاضر از برنامه استفاده می کند یا خیر، اما به این معنی نیست که شخص پیام شما را خواهد دید. تنها در صورت مشاهده علائم آبی می توانید مطمئن باشید که پیام های شما توسط شخص مورد نظر خوانده شده است.

👁 آیا می خواهید فعالیت های فرزندان خود را در واتس اپ و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی بررسی کنید؟

اکنون AnyControl را برای نظارت مخفیانه پیام ها و تماس های WhatsApp نصب کنید!

برای مخفی کردن آخرین مشاهده در واتس اپ چه مراحلی لازم است؟

برای پنهان کردن آنلاین بودن در واتس اپ، می توانید با دنبال کردن یک دستورالعمل ساده انتخاب کنید که آیا فقط مخاطبین شما می توانند آخرین وضعیت مشاهده شده شما را در واتس اپ ببینند یا خیر.

اگر نمی خواهید سایر کاربران آخرین حضور یا وضعیت آنلاین بودن شما در واتس اپ را بدانند، می توانید:

وضعیت آنلاین خود را از همه پنهان کنید.

وضعیت آنلاین خود را فقط در دسترس مخاطبین خود قرار دهید.

از مشاهده وضعیت آنلاین شما توسط مخاطبین خاص جلوگیری کنید.

برای مخفی کردن حضور آنلاین در واتس اپ، مراحل زیر را دنبال کنید تا وضعیت آخرین بازدید یا حضور آنلاین خود در واتس اپ را مخفی کنید.

وارد واتساپ شوید و به تنظیمات بروید.

در صفحه تنظیمات، روی “Privacy” ضربه بزنید.

برای پنهان کردن آنلاین بودن در واتس اپ، گزینه «آخرین بازدید و آنلاین» را انتخاب کنید.

گزینه ها را کاوش کنید و تنظیمات وضعیت آنلاین خود را سفارشی کنید.

پس از اتمام کار، روی گزینه “Done” ضربه بزنید.

چگونه در واتس اپ آنلاین دیده نشویم؟

توجه داشته باشید که با انجام مراحل بالا، آخرین ورود خود را در واتس اپ مخفی می کنید و سایر کاربران نمی توانند ببینند آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده اید. اما همچنان زمان آنلاین شما را به کاربران نشان می دهد. برای اینکه در واتس اپ آنلاین نباشید، در قسمت «حریم خصوصی» گزینه «Who can see when I’m online» را انتخاب کنید.

در این صفحه دو گزینه برای شما نمایش داده می شود. می‌توانید «هیچ‌کس» یا «همان‌طور که آخرین بار دیده شده» را انتخاب کنید و برای ذخیره تغییرات به تنظیمات خود بازگردید.

چگونه آخرین بازدید ، last seen یا همان زمان آنلاین بودن خود را در واتساپ مخفی کنیم؟

صفحه اصلی

تحصیلات

کاربرد

چگونه آخرین بازدید، آخرین بازدید یا زمان آنلاین بودن خود را در واتس اپ پنهان کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا