چطوری من کارتمو شارژ کنم

شارژ موبایلی من کارت مشهد بدون نیاز به مراجعه حضوری – راه پرداخت

صفحه اصلی

اخبار

بدون نیاز به مراجعه حضوری موبایلم را با مشهد کارت شارژ کنم

کارت من یک کارت هوشمند در شهر مشهد است که برای پرداخت هزینه های مترو، اتوبوس، پارکینگ، تاکسی و البته موارد دیگری که در آینده در دسترس خواهد بود استفاده می شود. برای شارژ این کارت باید به غرفه های فروش مترو یا اتوبوس بلیز مراجعه کنید. البته اخیرا دستگاه های VTM در خیابان های مشهد قرار گرفته اند که می توانید با کارت بانکی خود کارت را شارژ کنید. اما همه این ابزارها به این بستگی دارد که شما در ایستگاهی با این قابلیت ها باشید. گاهی اوقات ممکن است در مکان مناسبی نباشید یا مجبور شوید برای شارژ کردن کارت خود در صف باشید. اگر می‌خواهید روش جدید و آسان‌تری برای شارژ کردن این کارت بیاموزید، با Tranji همراه باشید.

این کارت من است و از NFC برای ارتباط با دستگاه های مرتبط استفاده می کند. نکته جالب اینکه سازمان اتوبوسرانی مشهد در هجدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات مشهد، برنامه Man Kart را برای گوشی های موبایل اندرویدی ارائه کرد. با دانلود این برنامه می توانید به راحتی و به صورت آفلاین شارژ بخرید و کارت خود را شارژ کنید، اما چگونه؟

اول، موبایل شما باید دارای تراشه NFC باشد، در غیر این صورت؛ حتی با بارگذاری برنامه، نمی توانید کارت بلیط خود را شارژ کنید. خوب، اگر دستگاه شما NFC دارد، برنامه My Card را از لینک زیر دانلود کنید:

برنامه اندروید را برای شارژ مجدد کارتم دانلود کنید

پس از نصب این فایل apk شش مگابایتی، آن را برداشته و راهنمای کاربری 3 صفحه ای را مطالعه کرده و سپس وارد محیط برنامه می شوید. همه چیز بسیار ساده و واضح است.

برای شارژ این برنامه ابتدا گزینه هزینه خرید را انتخاب می کنید. فرآیند خرید شارژ به صورت آفلاین و با کد USSD انجام می شود، بنابراین شماره کارت خود را وارد کرده و سپس با کد دوم کارت خود خرید را تکمیل می کنید. توجه داشته باشید که از 100 تا 10000 تومان می توانید شارژ کنید. می توانید چندین شارژ بخرید و در حساب خود داشته باشید. خوب، حالا وقت آن است که کارتم را دوباره بارگیری کنم.

گزینه صورتحساب را انتخاب کنید. سپس یکی از شارژهای خریداری شده را انتخاب می کنید و با پیام بالا مواجه می شوید، اینجاست که NFC وارد می شود و باید کارت خود را به پشت دستگاه نزدیک کنید.

و بیشتر! کارت شما شارژ شده است. همچنین می توانید از این برنامه برای اطلاع از موجودی کارت خود استفاده کنید. در طول مدت استفاده ما هیچ مشکلی با این برنامه ندیده ایم و باید بگوییم که بسیار خرسندیم که چنین امکانی در اختیار شهروندان مشهدی قرار گرفته است و اگر دستگاه شما NFC داشته باشد می توانید به راحتی در هر مکانی و بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید. با هزینه کمتر و آفلاین خودت را شارژ کن

اگر این برنامه را نصب کردید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

بروزرسانی:

نرم افزار Man Kart هنگام خرید و بارگیری – دریافت موجودی – سابقه کارمزد – ثبت نام – ورود به حساب کاربری – بررسی کد فعال سازی و بررسی آخرین نسخه به صورت آنلاین کار می کند و در بخش راهنما نرم افزار – درباره نرم افزار و درباره ما به صورت آفلاین است.

برای دوستان خود ارسال کنید

به گزارش ایسنا، به نقل از شاپ، با افزایش تقاضا برای پرداخت آنلاین و مزایای پرداخت آنلاین از جمله صرفه جویی در زمان، امکان پرداخت بدون محدودیت زمانی و مکانی، کاهش تماس های شخصی و …. یکی از چیزهایی که باید تجربه کنید، بارگیری مجدد آنلاین کارت های مترو است. اگر می خواهید در مورد نحوه شارژ کارت مترو بیشتر بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

مرتبط:  چرا وقتی برنامه دانلود میکنم میگه مشکلی در تجزیه وجود دارد

کارت مترو خود را به صورت آنلاین شارژ کنید

بلیت‌های مترو در سال‌های اولیه مترو تهران به صورت کاغذی عرضه می‌شد، اما به تدریج بلیت‌های الکترونیکی راه‌اندازی شد و کاربران می‌توانستند با شارژ مجدد این کارت‌ها چند روزی در مترو تردد کنند، سپس پس از اتمام اعتبار، این کارت‌ها را از طریق باجه‌ها بارگیری مجدد کنند. واقع در ایستگاه های مترو با گسترش فرآیند پرداخت اینترنتی در حوزه خدمات، نیاز به ایجاد بستر شارژ آنلاین کارت مترو احساس شد. با این کار، کاربران می توانند بدون معطلی، در هر زمان و هر مکان، کارت مترو خود را شارژ کنند.

در این راستا شرکت ایمن معاملات موبایلی (فروشگاه) با عملیاتی کردن سرویس شارژ آنلاین کارت مترو به مسافران مترو کمک کرد تا به راحتی کارت الکترونیکی خود را شارژ کنند و در صف های طولانی برای افزایش اعتبار کارت مترو منتظر نمانند. پیش از این کاربران فروشگاه ها با خرید بلیط یک طرفه از خدمات مترو استفاده می کردند و با اضافه شدن این سرویس، کاربران می توانند با نصب آخرین نسخه اپلیکیشن و وارد کردن شماره نقشه، کارت مترو خود را شارژ کنند. از مزایای این سرویس می توان به صرفه جویی در زمان و دسترسی به آن اشاره کرد.

اگرچه استفاده از این سرویس بسیار ساده است و تنها با چند کلیک قابل پیاده سازی است، اما این قابلیت در سرویس ذخیره چند شماره کارت با نام های مختلف نیز دیده شده است تا بتوانید کارت بلیط مترو عزیزان خود را به عنوان ذخیره کنید. پدر، مادر، همسر و یا همچنین هزینه فرزندان خود را.

پس از بارگیری کارت بلیط مترو با استفاده از فروشگاه، پس از اولین استفاده از مترو، مبلغ شارژ شده در کارت بلیط مترو منظور می شود و کاربران می توانند به راحتی از این سرویس در تمامی خطوط مترو از تهران و کرج و خطوط اتوبوس شهری تهران استفاده کنند. .

اگرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از وسایل نقلیه عمومی باید تا حد امکان کاهش یابد، اما اگر مجبور به استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستید، می توانید با شارژ آنلاین کارت بلیط مترو، تعداد تماس ها را به حداقل برسانید.

می توانید اپلیکیشن فروشگاه را از اینجا دانلود کنید.

انتهای گزارش تبلیغاتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا