چرا ژوله در خنداننده شو نبود

امیرمهدی جوله یکی از داوران «هندنده شو 3» پس از ابتلا به کرونا برای چند روز جای خود را به پژمان جمشیدی داد.

غیبت جول در این برنامه توسط وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید شد و مطمئنا تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.

محمد بحرانی (صدابردار جناب خان) نیز مدتی در برنامه خندوانه غایب بود. بحرانی دیروز دلیل غیبت خود را التهاب گوش و حلق ناشی از کار، فشار و استرس زیاد اعلام کرد و در مورد ابتلا به ویروس کرونا چیزی نگفت.

پیش از این سازندگان «خندوانه» درگیر کرونا بودند. تابستان امسال رامبد جوان و چند تن از کارکنان برنامه در جریان ضبط آخرین قسمت های فصل هفتم به کرونا مبتلا شدند و به همین دلیل پخش «خندوانه» زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله بازیگر و نویسنده داور «هندنده شو 3» در گفتگوی مجازی با رامبد جوان به انتقاد از بازی شرکت کنندگان در این نمایش پرداخت.

وی در این باره توضیح داد: بعد از چندین مسابقه و آموزش استندآپ انتظارم خیلی بیشتر از اینها بود، این شرکت کنندگان یک سال می دانستند که قرار است آنجا باشند، انتظار داشتم در این فصل 20 بازیکن درجه یک ببینم اما تقریباً یک سوم آنها انتظارات من را برآورده کردند. مشکل این است که بسیاری از اجراها استندآپ نیستند و خاطره هستند.

این بازیگر افزود: چندتا ایران 1400 در این استندآپ کمدی ها دیده ایم؟ این اجراها می شد 20 سال پیش یا 20 سال بعد اجرا شود! زمان، مکان و جغرافیای ما باید در استندآپ کمدی مشخص باشد. کسی که نمی داند چگونه متن خود را بنویسد، کمدین نیست. وقتی کسی به شما پیام می دهد، در بهترین حالت خود یک بازیگر هستید. اولین شرط کمدین بودن این است که بتوانید برای خودتان صحبت کنید. البته نویسندگان و مشاوران هم به کمدین ها کمک می کنند، اما آنها باید ایده های خودشان را داشته باشند.»

رامبد جوان در پاسخ به صحبت های ژول گفت: بسیاری از ویدیوهایی که برای ما ارسال می شد دابسمش یا جعل صدا بود، استندآپ کمدین فردی است که تفکر خاص خود را دارد و کامل نقد و شوخی می کند.

وی در تشریح مشکلات پیش روی استندآپ کمدی در ایران گفت: همه ما در این زمینه تجربه بسیار کمی داریم و در ایران هنر استندآپ کمدین هایی که هر روز روی صحنه هستند را نداریم و فقط داریم. آقای ریوندی که جز استندآپ القاب دیگری هم می توانی به او بدهی، من کارهایش را می بینم و خیلی می خندم.» اما واقعاً کمدین نداریم که فقط استندآپ کار کند.

«خنداننده شو 3» با داوری امیرمهدی جهله، رامبد جوان و حسن معجونی در هشتمین فصل از برنامه خندانه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

5757

به گزارش شهران نیوز: برنامه خندوانه در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده است که به دلیل ابتلای امیرمهدی جوهله به کرونا، پژمان جمشیدی به جمع داوران مرحله سوم خنداننده شو 3 اضافه می شود.

هیئت داوران در ادامه این نمایش را رامبد جوان، حسن مججونی و پژمان جمشیدی تشکیل می دهند و امیرعلی نبویان این مسابقه شبکه نسیم را بر عهده دارد.

همچنین اعلام نتایج مرحله دوم نمایش 3 پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 14 الی 23 از شبکه نسیم پخش می شود.

مرتبط:  چرا شاعران از تکرار استفاده می کنند فارسی هفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا