چرا از شرکت میهن خرید کنیم

شرکت میهن که نزدیک به یک ماه است که مردم از خرید محصولاتش منع کرده اند، با انتشار ویدئویی سعی کرد مصرف کنندگان را متقاعد کند که اطلاعات منتشر شده از همکاری این شرکت با نیروهای امنیتی صحت ندارد. ضرر و زیان بیشتری را متحمل شوند.

در اواسط مهرماه، گزارش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت میهن، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لبنیات کشور، متهم به مشارکت در مبارزه با معترضان در خیابان‌ها برای در دسترس قرار دادن خودروهای یخچال‌دار خود برای حمل و نقل نیروهای امنیتی است.

در پی این ادعاها و انتشار گسترده فراخوان ها مبنی بر تحریم این شرکت و شرکت های زیرمجموعه آن توسط کاربران شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی میهن با انتشار بیانیه ای در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که هیچ سند و مدرکی در این زمینه وجود ندارد و پس از مطالعه، “شیطان” است. این ادعاها را تکذیب کرد.

اما به نظر می رسد توضیحات این شرکت معروف لبنیات در آن زمان کافی نبوده است چرا که شایعات از کاهش شدید فروش محصولات میهن در این مدت خبر می دهند و در کنار مردم عادی بسیاری از کافه داران نیز مدعی شدند که محصولات این شرکت و زیرشاخه های آن دیگر برای پذیرایی در دسترس نیست و برای مشتریان خود جذابیتی ندارد.

از این رو شرکت میهن با انتشار ویدئویی سعی در اعتمادسازی در بین مردم و شکستن این تحریم ها داشت. در این ویدئو برخی از کارکنان این گروه صنعتی سعی در متقاعد کردن مردم به عدم همکاری با نیروهای امنیتی دارند. یکی از کارکنان این مجموعه می گوید: ماشین های میهن در برابر گرما و رطوبت عایق هستند. در صورت خاموش بودن یخچال ها به دلیل عایق حرارتی، هوا مبادله نمی شود و اکسیژن نیز وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر برخی از بازرگانان مدعی هستند که شرکت میهن اخیرا برای تشویق مجدد به خرید محصولات این شرکت به آنها کارت هدیه داده است.

پیش از این سخنگوی انجمن لبنیات کشور با تکذیب مطالب مطرح شده مدعی شده بود که این ادعاها تخریب صنعت لبنیات کشور است. محمدرضا بنی طبا در این خصوص گفت:

مالکیت ناوگان در نیمی از شرکت های لبنی، ملک خود آنها نیست و اجاره ای است. علاوه بر هزینه های نگهداری یک وسیله نقلیه یخچال دار، خطر آسیب به محفظه آن حتی برای کالاها نیز زیاد است، ناگفته نماند افراد، شرکت های لبنی عموماً با کمبود ناوگان برای توزیع محصولات خود مواجه هستند و بسیار کمتر ناوگان خود را به آن اختصاص می دهند. سایر کارها و تعهدات خود مراقب تامین کنندگان و فروشگاه ها نباشید و در نتیجه سهم بازار خود را از دست ندهید.

بیشتر بدانید:

همه چیز درباره تحولات اخیر شرکت میهن و سفر صاحب این هلدینگ بزرگ

شرکت میهن که طبق گزارشات مردمی از خرید محصولات خود منع شده بود، در ویدئویی جنجالی که در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، اقدام به شکستن این ممنوعیت کرد. در 18 می، رسانه های اجتماعی گزارش دادند که کامیون های باری شرکت میهن با نیروهای امنیتی همکاری می کنند. در این خبر ادعا شد شرکت میهن نیروهای امنیتی را در کامیون های این شرکت مستقر و جابجا کرده است.

درباره شرکت میهن

شرکت میهن در سال 1374 توسط ایوب تشانی تاسیس شد. او کسب و کار خود را در نوجوانی شروع کرد و با چرخ دستی بستنی می فروخت. حاج ایوب تشانی امروز پس از سال ها تلاش، میهن را از یک کارگاه کوچک به بزرگترین تولیدکننده بستنی تبدیل کرده است. و محصولات لبنی در کشور به گونه ای شده است که در حال حاضر بیش از 11000 نفر در بخش های مختلف مشغول به کار هستند و فضاهای تولیدی سرپوشیده آن به 350000 متر مربع می رسد.

مرتبط:  چطور در ورد شعر تایپ کنیم

ایجاد یک زنجیره بزرگ توزیع در کشور با بیش از 60 مرکز توزیع، شرکت میهن را قادر ساخته تا محصولات خود را در بیش از 200 هزار فروشگاه در سراسر کشور عرضه کند و 65 درصد بازار بستنی و 50 درصد بازار شیر استریل را در اختیار بگیرد.

استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری های روز دنیا باعث شده است تا محصولات این کشور در مقاصد صادراتی مانند عراق، کویت، امارات، پاکستان، عمان، قطر، روسیه، مالزی و افغانستان با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شود.

ما در شرکت میهن معتقد به بهبود مستمر و همه جانبه فعالیت تولیدی خود هستیم و برای دستیابی به کیفیت و رضایت هر چه بیشتر مشتریان، چالشی همیشگی برای استفاده از بهترین و کارآمدترین روش ها در تولیدات خود داریم.

برندهای ملی

پاندا

هیلی

زمین میوه

برنارد

شرکت های زیر

خوشحال

اوغور

پلی پک

کاسپین

طبیعت سبز

مکنزی

بازار روز

کارنیلا

وسیله ارتباط با تجارت کشور

آدرس: تهران – کیلومتر 22 جاده تهران ساوه – اسلامشهر – روبروی کانتون قائمیه – شرکت میهن

تلفن: 02156464241

فکس: 021-51064363

ایمیل: [email protected]

وب سایت: http://www.mihan-food.com

بازگشت به خانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا