چرا پستهای من در اینستاگرام بالا نمیاد

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که به شما امکان اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها را می دهد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است نتوانید ویدیوها را در اینستاگرام پست یا آپلود کنید. در همین راستا می خواهیم در این مقاله نحوه رفع مشکل پست اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

روزانه افراد بی شماری در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می کنند و اخیراً این شبکه اجتماعی به کاربران امکان ارسال از طریق نسخه تحت وب را نیز داده است. با این حال، ممکن است برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام مشکل داشته باشید. در این مقاله قصد داریم راه حل هایی برای رفع مشکل پست اینستاگرام در اندروید و iOS پیدا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش ها، تا انتها با دیجیاتو همراه باشید.

1. از سیستم خارج شوید و دوباره وارد حساب کاربری خود شوید

در تلفن هوشمند خود، از حساب فعلی خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود باز کنید.

مرحله 2: روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

مرحله 3: روی منوی همبرگر ضربه بزنید و به تنظیمات بروید.

مرحله 4: به پایین بروید و از سیستم خارج شوید.

پس از خروج از حساب کاربری خود، با نام کاربری و رمز عبور خود دوباره وارد شوید. اگر تأیید دو مرحله‌ای را برای حساب خود فعال کرده‌اید، باید کد خود را تأیید کنید.

2. Wi-Fi یا داده تلفن همراه را بررسی کنید

یکی از اولین راه حل ها برای رفع مشکل پست اینستاگرام مربوط به بررسی وضعیت اینترنت است. مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید و البته پیشنهاد می کنیم حالت هواپیما را در گوشی اندروید یا آیفون خود روشن و خاموش کنید. به طور کلی برای آپلود عکس و فیلم در اینستاگرام باید با سرعت مناسب به اینترنت دسترسی داشته باشید.

3. سرورهای اینستاگرام را بررسی کنید

اینستاگرام هر از چند گاهی از دسترس خارج می شود و البته اخیراً این مشکل بیشتر شده است. تا همین اواخر، تمام خدمات فیس بوک از جمله فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام تقریباً به مدت 6 ساعت در دسترس نبودند.

می توانید به وب سایت Downdetector بروید و وضعیت اینستاگرام را بررسی کنید. اگر مشکل سرور جدی دارید، مشکل از سمت این شبکه اجتماعی است. در حال حاضر هیچ کاری نمی توانید انجام دهید و باید منتظر بمانید تا اینستاگرام مشکل را برطرف کند. البته این مشکل تنها مربوط به اینستاگرام نیست و تمامی شبکه های اجتماعی گاهی اوقات از دسترس خارج می شوند.

4. حجم فایل را کاهش دهید

اگر با تصاویر RAW بزرگ سر و کار دارید، احتمالا اینستاگرام به شما اجازه آپلود آنها را نخواهد داد. این شبکه اجتماعی فایل‌ها را فشرده و حجم آن‌ها را کاهش می‌دهد، با این حال گاهی اوقات عملکرد آن در مواجهه با فایل‌های حجیم ضعیف می‌شود.

با توجه به این مشکل، قبل از آپلود عکس یا ویدیوی بزرگ، حجم آن را از طریق گوشی یا کامپیوتر خود کم کنید. برنامه ها و وب سایت های رایگان زیادی برای این کار وجود دارد.

5. Background App Refresh را فعال کنید

هنگامی که ویدیوهای بزرگ را به عنوان پست اینستاگرام در شبکه اجتماعی آپلود می کنید، باید آن را در آیفون باز نگه دارید. اگر به صفحه اصلی بازگردید، اینستاگرام احتمالاً به شما خطایی می دهد. برای جلوگیری از چنین مشکلی، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از طریق تنظیمات اینستاگرام به روز رسانی برنامه پس زمینه را فعال کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

مرحله 1: تنظیمات را در آیفون باز کنید.

مرحله 2: برای دیدن اینستاگرام به پایین بروید.

مرحله 3: در منوی باز شده، قابلیت بازخوانی برنامه پس‌زمینه را فعال کنید.

6. کش را در تلفن اندرویدی حذف کنید

اینستاگرام حافظه پنهان را در پس‌زمینه جمع‌آوری می‌کند تا نحوه استفاده از حساب خود و همچنین سایر داده‌ها را بیاموزد. افزایش اندازه حافظه پنهان می تواند هنگام انتشار مشکلاتی ایجاد کند، به خصوص اگر حافظه داخلی گوشی اندرویدی شما کم باشد. برای حذف کش مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: از صفحه اصلی یا کشوی برنامه، برنامه اینستاگرام را پیدا کنید.

مرحله 2: انگشت خود را روی نماد نگه دارید تا منوی اطلاعات برنامه باز شود.

مرحله 3: به بخش Storage & Cache رفته و از منوی مربوطه گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

7. استفاده نامحدود از داده را در اندروید فعال کنید

این گزینه هنگام استفاده از اینستاگرام در حالت ذخیره داده کار می کند. حالت کاهش داده در اندروید می تواند مصرف داده اینستاگرام را کاهش دهد. به همین دلیل، باید استفاده نامحدود از داده را در اندروید فعال کنید. برای آن به صورت زیر عمل کنید:

مرحله 1: انگشت خود را روی نماد برنامه اینستاگرام نگه دارید و به منوی اطلاعات آن بروید.

مرحله 2: منوی Mobile Data & Wi-Fi را باز کنید و ویژگی Unlimited Data Usage را فعال کنید.

8. به روز رسانی برنامه اینستاگرام

اگر از نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام استفاده می‌کنید، نمی‌توانید ویدیوها یا عکس‌ها را از طریق آن به اشتراک بگذارید. به همین دلیل باید به آخرین نسخه این اپلیکیشن شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید. برای به روز رسانی اپلیکیشن به اپ استور یا گوگل پلی استور رفته و آخرین نسخه را از اینستاگرام دانلود کنید.

9. با وب اینستاگرام پست کنید

اگر با وجود تمام راه حل های بالا هنوز نمی توانید از طریق تلفن هوشمند خود در اینستاگرام پست بگذارید، به نسخه وب این شبکه اجتماعی بروید. در نسخه وب وارد حساب کاربری خود شوید و از طریق آن عکس و فیلم ارسال کنید.

در پایان باید گفت که در قطع موقت عمومی اینستاگرام یکی از دلایل اصلی مشکل پست گذاشتن در این شبکه اجتماعی محسوب می شود و به همین دلیل در رفع آن باید کمی صبور باشید.

اگر مشکل عدم نمایش پست ها در اینستاگرام را دارید

اگر مشکل عدم نمایش پست ها در اینستاگرام را دارید

موضوعات اصلی این مقاله:

معرفی

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار گاهی اوقات ممکن است مانند سایر نرم افزارها دچار مشکل شود که در مقالات مختلف به مشکلات این نرم افزار و نحوه رفع آن پرداخته ایم. حال یکی از مسائلی که کاربران مختلف در تماس با مرکز مشاوره هیواتک مطرح کرده اند این است که چرا پست ها در اینستاگرام دیده نمی شوند؟ چرا پیام های ما مثل قبل بارگذاری نمی شوند؟ راه حل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام چیست؟

مرتبط:  چطور تو اینستا انلاین بودن را مخفی کنیم

قبلاً مقالاتی مانند نحوه رفع مشکل دسترسی به اینستاگرام، نحوه حذف اکانت اینستاگرام، نحوه انعکاس صفحه اینستاگرام در تلفن، چرایی پرش اینستاگرام و غیره ارسال کرده ایم.

حال این بار در گروه مشاوره هایواتک تصمیم داریم با تولید و انتشار مطلبی دیگر در مورد چرایی دیده نشدن پست ها در اینستاگرام اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

دلایل عدم ارسال پست جدید در اینستاگرام

انتشار پست در اینستاگرام بخشی از وظایف روزمره افراد و کاربران این شبکه اجتماعی است. به خصوص کاربرانی که صفحات ایجاد می کنند و برای اهداف تجاری فعالیت می کنند، بنابراین انتشار پست ها بسیار مهم است و به دنبال حل این مشکل هستند.

1. اینستاگرام به روز نمی شود

کاربران اینستاگرام معمولاً می دانند که برای استفاده از آن باید از یک اتصال اینترنتی خوب استفاده کنند زیرا در غیر این صورت با مشکل رفرش نشدن اینستاگرام مواجه می شوند و خطای “unable to refresh” را در اینستاگرام مشاهده می کنند. بنابراین در این شرایط پست دیگر نمایش داده نمی شود.

2. رفع کندی اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام برنامه ای است که با اینترنت کار می کند، ممکن است اینترنت یا وای فای گوشی شما مشکل داشته باشد یا کش اینستاگرام پر باشد و در نتیجه سرعت اینستاگرام به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده باشد. قادر به دانلود اطلاعات شما

3. در حالت بی صدا در اینستاگرام فعال باشید

یکی از مشکلاتی که مردم دارند این است که دوست ندارند پست ها و استوری های افراد خاص به شما نشان داده شود. در این شرایط استفاده از قابلیت Mute اینستاگرام بهترین گزینه است. با فعال سازی آن پیام ها و استوری های این شخص برای شما نمایش داده می شود.

4. تعداد زیادی هشتگ پست شده است

یکی دیگر از دلایل عدم ارسال پست های جدید در اینستاگرام، هشتگ های زیاد است. شبکه اجتماعی مانند توییتر می تواند هشتگ های زیادی را بپذیرد، اما بهتر است از هشتگ های کمتری در اینستاگرام استفاده کنید.

5. در اینستاگرام ریپورت شوید

تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دارای یک سری قوانین و مقررات هستند، به عنوان مثال هیچ یک از کاربران مجاز به اشتراک گذاری پست های اینستاگرامی دیگران از طرف خود یا استفاده از تصاویر نژادپرستانه در پست های خود نیستند. نادیده گرفتن و تخطی از این قوانین و مقررات منجر به گزارش کاربران از صفحه شما و در نتیجه ریپورت شدن شما می شود.

6. عکس ها را در پست اینستاگرام باز نکنید

برخی از پست‌ها در اینستاگرام حاوی تصاویر هستند و در برخی موارد گزارش شده، کاربران سوالاتی درباره علت باز نشدن عکس‌ها پرسیده‌اند.

7. حریم خصوصی حساب اینستاگرام

یکی از دلایل اصلی نمایش ندادن پست های شخصی به شما این است که اکانت آن شخص خصوصی است و شما دنبال کننده آن شخص نیستید.

8. بلاک شدن در اینستاگرام

اگر توسط شخصی در اینستاگرام بلاک شده اید، پست ها و استوری های آن شخص دیگر برای شما نمایش داده نمی شود، بنابراین اگر نمی توانید پست های شخصی را ببینید، باید بررسی کنید که آیا آنها مسدود شده اند یا خیر.

9. پست های اینستاگرام را مخفی کنید

همانطور که می دانید، اگر استوری برای Close Friend ارسال شود، همه نمی توانند آن را ببینند، این در مورد پست ها نیز صادق است و پست ها می توانند از دید فالوورها پنهان شوند.

نحوه رفع عدم مشاهده پست ها در اینستاگرام

اکنون که دلایل عدم نمایش پست‌های جدید اینستاگرام را توضیح دادیم، می‌خواهیم راه‌هایی برای رفع مشکلات ارائه دهیم:

1. مشکل عدم بازخوانی اینستاگرام را برطرف کنید

رفرش نشدن اینستاگرام همانطور که گفتیم ممکن است به دلیل کندی اینترنت یا مشکلات اینترنت باشد، در این صورت ابتدا مطمئن شوید اینترنت وصل است و حجم کافی دارد، سپس یک بار دستگاه خود را ریستارت کنید و دوباره بررسی کنید که آیا تصویر همچنان وجود دارد یا خیر. کش دستگاه، سپس از برنامه خارج شده و دوباره وارد شوید. اگر باز هم مشکل شما حل نشد، برنامه را حذف کنید، دوباره نصب کنید و وارد شوید. البته ممکن است مشکل به دلیل تنظیمات APN باشد که توصیه می کنیم برای بررسی و تنظیم مجدد به مقاله Instagram Unable to Refresh مراجعه کنید.

2. رفع کندی اینستاگرام

اگر می‌پرسید چرا پیام‌های یک یا چند نفر از دنبال‌کنندگانتان به شما نشان داده نمی‌شوند، معمولاً همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد، ممکن است مشکلی در اینترنت یا Wi-Fi یا حافظه اینستاگرام گوشی شما وجود داشته باشد. کش کامل است، بنابراین برای رفع این مشکل، مقاله چرایی کندی اینستا را بررسی کنید.

3. حل مشکل عدم نمایش پیام ها از طریق Unmute

شاید قبلاً سعی کرده اید یکی از فالوورهای خود را بی صدا کنید و اکنون فراموش کرده اید یا اگر می خواهید مطمئن شوید که فالوور خود را به اشتباه بی صدا نکرده اید، وارد پروفایل خود شوید و به سه نقطه بالا و راست اشاره کنید و باز کنید. منو گزینه فعال کردن صدا را انتخاب کنید. پست مایوت در اینستاگرام را بخوانید.

4. مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام را با کاهش هشتگ حل کنید

از آنجایی که هشتگ ها نقش بسیار مهمی برای پست شما دارند، برخی از کاربران هشتگ را اغراق می کنند و تعداد زیادی هشتگ می گذارند، اگرچه اینستاگرام به شما اجازه می دهد 30 هشتگ قرار دهید، اما بهتر است بین 5 تا 10 قرار دهید، هشتگ ایجاد کنید. اگر سوالی در مورد هشتگ دارید، مقاله ساخت هشتگ در اینستاگرام را مطالعه کنید.

5. دلیل اینکه پست ها در اینستاگرام دیده نمی شوند این است که در اینستاگرام پرچم می گیرند

همانطور که گفته شد به عمل گزارش تخلف، گزارش می گویند، همچنین مجموعه ای از قوانین و مقررات در اینستاگرام وجود دارد که بی اهمیتی و نادیده گرفتن آنها منجر به ریپورت شدن می شود. عناصری که کاربران را به گزارش دادن افراد تشویق می کند:

1- اگر شخصی هرزنامه یا تصویر یا نظر تبلیغاتی ارسال کند.

2- اگر شخصی عکس یا پیام شما را از طرف خود پست کرده باشد.

3- اگر شخصی آثار دارای حق چاپ شما را منتشر کرده باشد.

4- اگر شخصی تصویر یا نظر غیراخلاقی ارسال کرده باشد.

5- اگر شخصی از پیام ها یا نظراتی مانند خودکشی، تهدید و سوء استفاده، مصرف مواد مخدر و … استفاده کرده باشد.

مرتبط:  چطور رقص یاد بگیریم نی نی سایت

برای رفع ریپورت اینستاگرام به مقاله حذف ریپورت اینستاگرام مراجعه کنید.

6. مشکل باز نشدن عکس ها در پست اینستاگرام را حل کنید

عدم امکان بازکردن عکس ها در پست های اینستاگرام ممکن است به دلیل وجود خطا در سرورهای اینستاگرام باشد که معمولا پس از چند دقیقه برطرف می شود. البته کندی اینترنت نیز می تواند نقش داشته باشد. از طرفی فیلترینگ هوشمند ایران برای عدم نمایش عکس ها و صفحات نامناسب یکی دیگر از دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام است. مقاله لود نشدن عکس اینستاگرام راهنمای خوبی برای شما خواهد بود، آن را بخوانید.

7. به دلیل خصوصی بودن اکانت، امکان دیدن پست ها در اینستاگرام وجود ندارد

به طور کلی، از آنجایی که ما عکس‌ها و ویدیوهای خود و خانواده‌مان را به‌عنوان پست و استوری در صفحات شخصی‌مان قرار می‌دهیم، بهتر است امنیت صفحه را حفظ کنیم و از اشتراک‌گذاری اطلاعاتمان جلوگیری کنیم. توسط غریبه‌ها و کسانی که مشترک ما نیستند مشاهده می‌شوند. از حالت خصوصی اینستاگرام استفاده کنید. برای دیدن پست‌ها و استوری‌های افرادی که اکانت‌هایشان خصوصی است، باید آن‌ها را دنبال کنیم و اگر جزو فالوورهای آن‌ها نباشیم، پست‌ها را نخواهیم دید.

8. عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام به دلیل مسدود شدن

مسدود کردن فالوورها یکی از قابلیت های اینستاگرام است که با استفاده از این قابلیت ارتباط شما با دیگران قطع می شود و پست ها و استوری های آن شخص نمایش داده نمی شود و ارتباط مستقیم نیز قطع می شود. اکنون ممکن است افراد بپرسند که آیا لایک و کامنت برای این شخص نمایش داده می شود یا خیر؟ آیا فرد مسدود شده می تواند منشن کند یا خیر؟ چگونه کسی را بدون اینکه بدانیم بلاک کنیم؟ به مقاله مسدود کردن اینستاگرام مراجعه کنید.

اگر به دلایلی پشیمان شده اید و قصد رفع انسداد این شخص را دارید، مقاله رفع انسداد در اینستاگرام را بررسی کرده و مطالعه کنید.

9. پست های جدید اینستاگرام را به دلیل مخفی بودن نشان ندهید

در مورد داستان ها، امکان پنهان کردن آن از دید یک نفر با مجموعه ای از افراد وجود دارد، این موضوع در مقاله های انتشار یک داستان فقط برای افراد خاص و پنهان کردن یک داستان به طور کامل توضیح داده شده است، اگر می خواهید آنها را بخوانید لطفا

در مورد پست های اینستاگرام، هیچ راهی برای پنهان کردن آنها از دید دیگران وجود ندارد و می توانید پست های خود را بایگانی کنید و از پروفایل خود حذف کنید. برای این کار کافی است به سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست اشاره کرده و گزینه Archive را انتخاب کرده و در زمان مورد نظر به صفحه خود فوروارد کنید. اگر می‌خواهید آن را از آرشیو حذف کنید، مقاله پنهان کردن پست‌ها در اینستاگرام را ببینید.

سوالات متداول

1- چرا در بخش ذره بین اینستاگرام پست کسانی که فالو نکرده ام را مشاهده می کنم؟

در بخش ذره بین اینستاگرام پست ها و استوری های پیج های عمومی به صورت رندوم و با توجه به هشتگ هایی که بیشتر آن ها را دنبال می کنید نشان داده می شود.

2- دلایل نشان ندادن پست های جدید در اینستاگرام چیست ؟

رفرش نشدن اینستاگرام    –    کم شدن سرعت اینستاگرام   –    فعال بودن Mute  در اینستاگرام   –   زیاد بودن تعداد هشتگ های پست   –   ریپورت شدن در اینستاگرام    –   باز نشدن عکس های موجود در پست اینستاگرام   –   خصوصی بودن اکانت اینستاگرام   –   بلاک شدن در اینستاگرام    –    مخفی کردن پست های اینستاگرام

3- برای دیدن پست های افرادی که اکانت آنها خصوصی است در اینستاگرام چه کار کنم ؟

باید آنها را فالوو کنید اگر جزو فالوورهای آنها نباشید پست ها را مشاهده نخواهید کرد .

اگر مشکل عدم نمایش پست ها در اینستاگرام را دارید

اگر مشکل عدم نمایش پست ها در اینستاگرام را دارید

با مقاله عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام همراه شما هستیم. آیا پست های جدید شما در اینستاگرام نمایش داده نمی شود؟ دلایل عدم نمایش پست های جدید در اینستاگرام چیست؟

شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام به دلیل قابلیت هایی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

ارسال پست بخشی از فعالیت های روزانه کاربران اینستاگرام است. قابل مشاهده بودن پست و در نتیجه گرفتن لایک از مخاطبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بنابراین در این مقاله دلایل عدم ارسال پست جدید در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. در ادامه نحوه حل این مشکل را توضیح می دهیم. در این مقاله به طور مفصل به شما می گوییم که چرا پست های دیگران را در اینستاگرام نمی بینید، پس با ما همراه باشید.

دلیل نمایش ندادن پست ها در اینستاگرام (آموزش تصویری)

حل مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام

راه های مختلفی برای رفع مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به بررسی تمامی روش ها می پردازیم. نگران نباشید، حل این مشکلات کار سختی نیست و با استفاده از روش های زیر می توانید خیلی سریع مشکل خود را حل کنید.

اگر می خواهید در مورد پست موقت بدانید، حتما مقاله پست موقت را در اینستاگرام دنبال کنید.

روش اول: رفرش اینستاگرام

حتما می دانید که اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که نیاز به اتصال به اینترنت خوب دارد.

اگر با اینترنت ضعیف وارد اینستاگرام شوید ممکن است با مشکل رفرش نشدن اینستاگرام مواجه شوید که خطای Unable to Refresh را به شما نشان می دهد.

بنابراین، رفرش نکردن صفحه شما، پست های جدید را نشان نمی دهد.

برای رفع این مشکل ابتدا مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید. سپس مطمئن شوید که حجم اینترنت شما تمام نشده و سریع است.

اگر دوباره با این مشکل مواجه شدید، حتما دستگاه خود را ریستارت کنید. خروج از برنامه اینستاگرام و ورود مجدد یا حذف اینستاگرام و نصب مجدد آن احتمالاً مشکل شما را حل می کند.

روش دوم: بررسی سرعت اینستاگرام

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، ممکن است مشکل از اتصال اینترنت شما باشد.

اگر از اتصال اینترنت یا وای فای گوشی خود مطمئن هستید، کش اینستاگرام خود را بررسی کنید.

با پر شدن حافظه کش، سرعت اینترنت شما کاهش می یابد و نمی توانید اطلاعات را دانلود کنید. پس حتما کش اینستاگرام خود را پاک کنید.

روش سوم: خاموش کردن بی صدا در اینستاگرام

برخی از کاربران علاقه ای به مشاهده پیام های برخی از مخاطبین خود ندارند و نمی خواهند اشتراک خود را لغو کنند. بنابراین، فعال کردن گزینه بی‌صدا کردن اینستاگرام بهترین راه برای مشاهده نشدن پست‌های آن‌ها است.

مرتبط:  چرا تنفس با بینی بهتر است کلاس چهارم

بنابراین، برای رفع مشکل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام، بررسی کنید که پست های مخاطبین خود را غیرفعال نکرده باشید.

برای این کار وارد صفحه مخاطب مورد نظر شوید. بر روی سه خط موازی در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و برای حل مشکل خود روی گزینه reactivate کلیک کنید.

روش چهارم: تعداد هشتگ های پست زیاد است

باید بگوییم که از طریق سایت ما می توانید پنل اینستاگرام را با بهترین قیمت خریداری کنید.

افرادی که در اینستاگرام کار می کنند اکانت های تجاری، شخصی و غیره متفاوتی دارند. بنابراین گاهی برای بهتر دیده شدن از هشتگ استفاده می کنند.

اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا حداکثر 30 هشتگ وارد کنید، اما بهتر است از 5 تا 10 هشتگ استفاده کنید.

جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی مختلف کارکردهای متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، توییتر ممکن است هشتگ های بیشتری را بپذیرد. اما اینستاگرام محدودیت هایی دارد.

روش پنجم: تأیید عدم اظهار

رسانه اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی است که قوانین و مقررات خاص خود را دارد. عدم رعایت این قوانین و مقررات منجر به پرچم گذاری حساب شما می شود.

دلایل ریپورت شدن توسط اینستاگرام می تواند متفاوت باشد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

عکس یا تصویر شخصی دیگری را به نام خود ارسال کنید

یک کامنت یا تصویر غیر اخلاقی ارسال کنید

استفاده از نظرات تهدیدآمیز و آزاردهنده

ارسال سایر آثار دارای حق چاپ و…

اگر پست های شما حذف شد، مقاله حذف پست ها را در اینستاگرام دنبال کنید.

روش ششم: حریم خصوصی اکانت اینستاگرام

یکی دیگر از دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام خصوصی بودن اکانت است.

به عنوان مثال ممکن است عمومی بوده و اکنون این اکانت خصوصی است و شما نمی توانید پیام های این شخص را مشاهده کنید زیرا دنبال کننده این شخص نیستید.

حساب‌های تجاری معمولاً عمومی هستند و همه می‌توانند پست‌ها و داستان‌ها را ببینند.

اما به دلیل افزایش امنیت، اکانت های شخصی محدود به ارسال عکس های خانوادگی و شخصی است و امکان مشاهده همه پست های افراد وجود ندارد.

روش هفتم: بلاک کردن در اینستاگرام

اگر توسط مخاطبی مسدود شده باشید، نمی‌توانید پیام‌ها و داستان‌ها را ببینید. حتی ارتباط شما با دایرکت قطع خواهد شد.

بنابراین، مطمئن شوید که آیا حساب شما مسدود شده است یا خیر.

روش هشتم: مخفی کردن پست های اینستاگرام

ممکن است دلیل دیگری برای عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام وجود داشته باشد! مدت ها پیش، قابلیتی برای استوری های اینستاگرام منتشر شد که در آن می توانید استوری خود را به حالت دوست نزدیک ببرید. در این صورت فقط افرادی که می خواهید استوری شما را خواهند دید.

ویژگی مشابهی برای پست‌های اینستاگرام وجود دارد، اما با این تفاوت که نمی‌توانید فقط تعداد افراد را انتخاب کنید که آن را ببینند.

در واقع می توانید این پست را بایگانی کنید و آن را از صفحه نمایه خود حذف کنید.

از نمایش تعداد پست ها در پروفایل اینستاگرام خودداری کنید

بسیاری از کاربران می پرسند دلیل نمایش نشدن تعداد پست های پروفایل اینستاگرام چیست؟ این اتفاق اغلب زمانی رخ می دهد که صفحه به روز نمی شود و سرعت اینترنت پایین است. اما اگر تعداد پیام های دیگران برای شما نمایش داده نشد، به احتمال زیاد آن شخص شما را بلاک کرده است.

با مراجعه به این صفحه از اینستاگرام بازدید رایگان دریافت کنید

دلیل عدم نمایش فالوور در اینستاگرام

اگر اخیرا فالوورها به شما نمایش داده نمی شوند، دلیل عدم نمایش فالوور در اینستاگرام ممکن است مشکل داشتن اینستاگرام شما باشد. بهتر است یک بار برنامه را حذف کنید، سپس آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. اگر مشکل حل نشد، بررسی کنید که مسدود نشده اید. در نهایت اگر مشکل حل نشد با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

از نمایش پست های لایک شده در اینستاگرام خودداری کنید

یکی از مواردی که باعث دردسر زیادی برای افراد شده است، عدم نمایش پست های لایک شده در اینستاگرام است، در برخی موارد قابلیت نمایش ندادن پست های لایک شده در اینستاگرام بود که برای برخی از کاربران فعال شد. بنابراین، شما باید این ویژگی را غیرفعال کنید.

در این قسمت می توانید نمایش تعداد لایک ها و بازدیدهای حساب کاربری خود را برای دیگران غیرفعال کنید. البته برای هر حساب باید تراکنش های جداگانه ای انجام دهید. ابتدا باید اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اینستاگرام به افراد این امکان را می دهد که تعداد لایک های هر پست را به صورت جداگانه خاموش کنند. اگر این کار را انجام دهید، فقط شما می توانید تعداد لایک های یک یا چند پست خود را ببینید. ابتدا باید پستی را که می خواهید این تغییرات را روی آن اعمال کنید پیدا کنید، سپس روی سه نقطه بالای پست ضربه بزنید.

پس از نمایش منوی زمینه، به دنبال گزینه Hide as number بگردید. در نهایت این گزینه را انتخاب کنید.

حال با انتخاب قسمت Hide Likes Count می توانید گزینه Others را انتخاب کنید تا تعداد واقعی لایک یا بازدید این پست را مشاهده کنید. اما در عمل هیچ کس به جز صاحب حساب کاربری نمی تواند تعداد لایک ها یا بازدیدهای این پست را ببیند. حال اگر می خواهید قابلیت مشاهده تعداد لایک و بازدید پست را بازیابی کنید کافیست این عملیات قبلی را تکرار کنید. یا با وارد شدن به گزینه Show number of likes و در قسمت Advanced settings می توانید تغییراتی را اعمال کنید تا تعداد لایک و بازدید پست مورد نظر نمایش داده شود.

نمایش پست اینستاگرام برای همه

امکان مشاهده پست ها در اینستاگرام در حالت عادی برای همه در دسترس است و شما می توانید پست خود را به روشی بسیار ساده ارسال کنید و آن را برای همه بازدیدکنندگان صفحه خود قابل مشاهده کنید.

آخرین کلمه

مقاله عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام به پایان رسید. در این مقاله سعی کرده ایم تمامی دلایل نمایش نشدن پست های اینستاگرام را بررسی کرده و آموزش های لازم را برای رفع این مشکل به شما بدهیم.

خوشحال می شویم اگر نظر شما را در مورد اثربخشی روش های فوق بدانیم و بگویید کدام مورد مشکل شما را حل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا