چطور تو اینستا انلاین بودن را مخفی کنیم

در اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی می توانید از حضور آنلاین یا آخرین بازدید کاربران مطلع شوید.

در این مقاله نحوه تعیین حضور آنلاین در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. همچنین نحوه غیرفعال کردن آن. اگر دوست دارید افرادی را که در اینستاگرام آنلاین هستند ببینید، در این مقاله برای شما توضیح می دهیم.

چگونه متوجه شوید که در اینستاگرام آنلاین هستید؟ (آموزش تصویری)

قبل از آموزش غیرفعال کردن چراغ سبز مستقیم اینستاگرام. و واقعیت آنلاین بودن یک نفر را پنهان کنید. بهتر است بدانید که چگونه متوجه حضور آنلاین شوید.

برای اینکه بدانیم چه کسانی در زمان مورد نظر در اینستاگرام آنلاین هستند، ابتدا باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنیم.

بنابراین این قابلیت برای افرادی که از نسخه های قدیمی اینستاگرام استفاده می کنند فعال نیست. چگونه بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا خیر که بعداً به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

در ضمن برای به روز رسانی اینستاگرام به آخرین نسخه بهتر است به اپ استورها و سایت های معتبر مراجعه کنید. برای اینکه بتوانید از این ویژگی جالب اینستاگرام استفاده کنید.

اکنون که اینستاگرام خود را به روز کردید، به بخش Livestream خود بروید.

چگونه متوجه شوید که افراد در اینستاگرام آنلاین هستند؟

اگر دقت کنید، متنی را در زیر نام کاربری آن‌ها خواهید دید که زمان آخرین بازدید را نشان می‌دهد. Active Now برای افرادی نوشته شده است که در آن زمان آنلاین هستند. و بقیه مخاطبان زمان آخرین بازدید را نشان می دهد.

البته در برخی نسخه ها آنلاین بودن در اینستاگرام به صورت چراغ سبز در کنار پروفایل شما نشان داده می شود.

توجه داشته باشید که تاریخ ارسال پست در اینستاگرام را نباید با تاریخ آخرین پیام ارسالی اشتباه گرفت.

اگر تک شماره در کنار نام کاربری نوشته شده باشد، مثلاً ساعت 18 نوشته شده باشد، نشان دهنده آخرین پیام ارسال شده است. در واقع 18 ساعت پیش پیامی بین شما رد و بدل شد.

برای اینکه بدانید کاربران در دایرکت اینستاگرام آنلاین هستند یا خیر، باید چراغ سبز دایرکت آن شخص را ببینید.

وارد بخش دایرکت اینستاگرام خود شوید. در لیست مخاطبان، چراغ سبز در کنار تصویر پروفایل کاربر به این معنی است که آن شخص در حال حاضر آنلاین است. که یک راه بسیار ساده و آسان است.

علاوه بر این، شماره کنار نام کاربر نشان دهنده آخرین باری است که کاربر در اینستاگرام فعال بوده است. به عنوان مثال اگر در کنار نام کاربری کلمه Active 2 hours ago نوشته شده باشد یعنی 2 ساعت قبل در اینستاگرام فعال بوده اند. همین امر در مورد سایر اعداد ساعت و دقیقه نیز صادق است.

برای فعال بودن مخفیانه در اینستاگرام، مقاله حالت شبح اینستاگرام را بررسی کنید.

چگونه چراغ سبز دایرکت اینستاگرام را خاموش کنیم؟

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را خاموش کنم؟

گاهی اوقات به دلایلی دوست ندارید کسی بداند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنلاین هستید و به دنبال راهی برای مخفی کردن آن هستید. برای این منظور می توانید از دو روش استفاده کنید. چرا امکان آنلاین بودن در اینستا وجود ندارد؟ یکی از دلایل اصلی مطمئناً پنهان کردن آنلاین توسط افراد دیگر است.

اولین روش خاموش کردن چراغ سبز در دایرکت اینستاگرام

برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید:

روی دکمه منوی سه خط اینستاگرام در بالای صفحه ضربه بزنید. و سپس وارد تنظیمات شوید.

حالا از منوی تنظیمات گزینه Privacy را انتخاب کنید.

سپس بر روی گزینه Activity Status ضربه بزنید. این بخش وضعیت آنلاین بودن کاربر را نمایش می دهد.

شما می توانید به راحتی از طریق سایت ما سرویس خرید ویو IGTV را دریافت کنید.

سپس، Show Activity Status را به سمت چپ بکشید تا خاموش شود.

به خاطر داشته باشید که برای انجام این کار باید آخرین نسخه اینستاگرام را روی موبایل خود داشته باشید.

وضعیت آنلاین به طور پیش فرض فعال است. با انجام مراحل ذکر شده در بالا، اکنون حضور آنلاین در اینستاگرام را مخفی کرده ایم.

با غیرفعال شدن این گزینه، دیگران متوجه نمی شوند که شما در چه ساعتی در اینستاگرام فعال هستید.

همچنین در صورت غیرفعال بودن این گزینه نمی توانید فعال سازی سایر اکانت ها را مشاهده کنید.

راه دوم برای مخفی کردن حضور آنلاین خود در اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های پنهان کردن وضعیت آنلاین و آخرین مشاهده، غیرفعال کردن این حساب در چت است.

به این ترتیب وارد لیست چت خود شوید. سپس انگشت خود را برای مدتی روی نام کاربری مورد نظر نگه دارید. سپس بر روی گزینه Mute Message ضربه بزنید.

با این کار هم چراغ سبز و هم آخرین بازدید شما غیرفعال می شود. و چراغ سبز و آخرین بازدید کاربر مورد نظر برای شما غیر فعال می شود.

به یاد داشته باشید که با انجام این کار، زمانی که این کاربر برای شما پیامی ارسال می کند، نوتیفیکیشنی روی صفحه گوشی شما ظاهر نمی شود. چون اعلان اینستاگرام را برای این کاربر غیرفعال کردید.

برای مشاهده نکات بیشتر در اینستاگرام یا پاسخ به تمام سوالات اینستاگرام خود، به سایر مقالات ما در سایت فالوورها سر بزنید.

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را پنهان کنیم؟

حال ممکن است این سوال در ذهن ما ایجاد شود که چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را پنهان کنیم؟

برای این کار کافیست قابلیت محدودیت اکانت اینستاگرام را برای آن شخص فعال کنید.

برای این کار کافیست وارد صفحه اکانت مورد نظر شوید. سپس روی منوی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید. و سپس گزینه Restrict را انتخاب کنید.

کار انجام شده است. و ما می توانیم وضعیت آنلاین خود را در اینستاگرام فقط از یک نفر مخفی کنیم.

افرادی که در اینستاگرام آنلاین هستند

برنامه اینستاگرام برای گوشی های اندروید و آیفون امکان مشاهده آنلاین افراد را ارائه می دهد. پیش از این، هنگام اشتراک‌گذاری یک پست از فید خود، یک نقطه خوش آمدگویی در کنار عکس پروفایل دوست در صندوق ورودی مستقیم یا در لیست دوستان ظاهر می‌شد. Insta Today به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت ببینند چه کسی در اینستاگرام آنلاین است که بسیار عالی است. این به آنها کمک می کند به راحتی ببینند چه کسانی در اینستا هستند و به راحتی با آنها چت کنند. با این حال، محدودیت‌های خاصی وجود دارد که پلتفرم برای محافظت از حریم خصوصی کاربران اعمال می‌کند.

مرتبط:  چرا سفرنامه ها از منابع مهم تاریخ نگاری محسوب می شوند

نحوه حذف آفلاین اینستاگرام

اگر از پیام‌رسان‌های فیس‌بوک و واتس‌اپ که هر دو متعلق به فیس‌بوک و اینستاگرام هستند، استفاده کرده‌اید، می‌دانید که وقتی آنلاین هستید و زمانی که فعال بودید یا آخرین بار در واتس‌اپ دیده شده‌اید، نشان داده می‌شوند. اینستاگرام هم همین کار را می کند. با این حال، اگرچه گزینه “نمایش وضعیت فعالیت” به طور پیش فرض در منوی تنظیمات اینستاگرام فعال است، اما می توانید مانند واتس اپ آن را غیرفعال کنید. در این قسمت نحوه حذف آنلاین اینستاگرام را به طور کامل توضیح می دهیم.

چگونه فعالیت اینستاگرام یا وضعیت آنلاین خود را مخفی کنیم؟

اگر نمی‌خواهید دیگران از وضعیت آنلاین شما مطلع شوند، می‌توانید ویژگی Show Activity Status اینستاگرام را غیرفعال کنید، اما اگر این کار را انجام دهید، نمی‌توانید فعالیت افراد دیگر را ببینید.

برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.
روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
حالا وارد قسمت تنظیمات شوید.

در بخش Privacy، روی
ضربه بزنید. Tap Activity Status
روی سوئیچ ضربه بزنید تا نمایش وضعیت فعالیت خاموش شود.

اگر از خرید YouTube Watch Times اطلاعی ندارید، فرصت را از دست ندهید

چگونه اینستا را برای آنلاین بودن فعال کنیم

فالوورهای شما نمی توانند ببینند آخرین بار چه زمانی در اینستاگرام آنلاین بوده اید. فقط افرادی که آنها را دنبال می کنید یا با آنها چت مستقیم یا پیام مستقیم دارید می توانند ببینند چند دقیقه یا چند ساعت آنلاین بودید.

راه های مختلفی برای مشاهده آنلاین بودن یا فعال بودن شخصی وجود دارد:

یک نقطه سبز رنگ در کنار نام کاربری و عکس آنها در صندوق ورودی مستقیم خود خواهید دید.
یک نقطه سبز رنگ در کنار نام کاربری و عکس آنها در جای دیگری در اینستاگرام خواهید دید.
در صندوق ورودی مستقیم شما، آخرین وضعیت فعالیت آنها. خواهید دید

آخرین به روز رسانی به شما کمک می کند آخرین حساب های بازدید شده و آنلاین افرادی که قبلاً با آنها از طریق پیام مستقیم چت کرده اید را مشاهده کنید.

آخرین کلمه

مقاله آنلاین بودن در اینستاگرام به پایان رسید. اکنون می دانیم که کاربران اینستاگرام چگونه آنلاین هستند. همچنین، اگر نمی‌خواهیم کسی بداند که آنلاین هستیم، می‌توانیم آن را پنهان کنیم.

امیدواریم که مشترکین این مقاله به شما کمک کرده باشند.

مدت مطالعه:
5 دقیقه

اشتراک گذاری

اینستاگرام یکی از برنامه هایی است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. دلیل این امر جذابیت و امکانات مختلفی است که این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می دهد. گاهی اوقات تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام برای کاربران دشوار می شود. اکثر شبکه های اجتماعی وضعیت آنلاین کاربران خود را به دیگران نشان می دهند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدت هاست که حضور آنلاین کاربران این برنامه برای فالوورهای آنها نمایان شده است.

بنابراین بسیاری از افراد در مورد کار سایر کاربران این برنامه کنجکاو هستند. البته اگر افراد تنظیمات خود را تغییر نداده باشند این اتفاق می افتد. اگر افراد تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر نداده اند، به راحتی می توانید متوجه شوید که آنلاین هستند یا خیر. در این مقاله قصد داریم نحوه شناسایی افراد آنلاین در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

با استفاده از قابلیت تشخیص حضور کاربران اینستاگرام به صورت آنلاین، دیگر لازم نیست نگران افرادی باشید که در اطراف شما آویزان هستند. زیرا فهمیدن اینکه در اینستاگرام آنلاین هستید مانند نوشیدن آب است. البته اگر شریک زندگی شما تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر نداده باشد. خلاصه از اول و خیلی ساده و قدم به قدم شروع کنیم. در این مقاله به شما آموزش می دهم که چگونه تشخیص دهید چه زمانی در اینستاگرام آنلاین هستید و مهمتر از همه چگونه حضور آنلاین خود را از دیگران پنهان کنید!

چگونه متوجه شوید که کاربران در اینستاگرام آنلاین هستند؟

اگر کاربر تنظیمات خود را تغییر نداده است، می توانید از طریق دایرکت متوجه شوید که آنلاین هستند یا خیر. وقتی به لایو افراد می‌روید، می‌بینید ورودی‌هایی زیر نام کاربری آن‌ها وجود دارد. این ورودی ها به وضعیت آنلاین بودن کاربر و آخرین بازدید از این برنامه اشاره دارد. قبلاً در کنار نام افراد آنلاین فقط چراغ سبز وجود داشت. اما در حال حاضر، علاوه بر چراغ سبز در کنار نام افراد، در بالای بخش مستقیم شما نیز درج شده است. ما در اینجا معنای برخی از عبارات نوشته شده در مورد وضعیت افراد را به شما می دهیم:

اکنون فعال است: اکنون در اینستاگرام زنده است

فعال 45 دقیقه پیش: 45 دقیقه قبل آنلاین بود

فعال 3 ساعت پیش: 3 ساعت پیش در اینستاگرام آنلاین بود

البته، باید مراقب باشید که وضعیت آنلاین افراد را با آخرین باری که با آنها چت کرده اید اشتباه نگیرید. افرادی که حضور آنلاین خود را پنهان کرده اند فقط آخرین ساعت چت خود را می بینند. به همین دلیل، در این شرایط، تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام غیرممکن می شود.

نکته مهم در این موضوع این است که تاریخ ارسال را با تاریخ ارسال آخرین پیام اشتباه نگیرید. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، کلمه Active زیر عکس کاربر مورد نظر نوشته نشده است و عبارت 6pm نشان دهنده زمانی نیست که کاربر آخرین بار در اینستاگرام وارد شده است، بلکه به معنای آخرین پیام است. 18 ساعت پیش بود در واقع، تشخیص اینکه آیا این شخص در اینستاگرام آنلاین است یا نه امکان پذیر نیست و نمی توانید بدانید که او چه زمانی در اینستاگرام بوده است. در ادامه مقاله توضیح خواهم داد که چرا اطلاعات برخی افراد در دایرکت شما به این صورت نمایش داده می شود.

مرتبط:  چرا در حرم امام رضا نقاره می زنند

مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

برخی از افراد به هر دلیلی ممکن است دوست نداشته باشند که دیگران بدانند آنلاین یا فعال در اینستاگرام هستند. یا فرضاً دوست ندارند کسی در کارشان دخالت کند. فهمیدن اینکه چه کسی در حال حاضر در این پلتفرم آنلاین است برای همه نیست. اینستاگرام راه حلی را برای افرادی که نمی خواهند دیگران بدانند فعال هستند در نظر گرفته است. اگر زمان بازی خود را از دیگران پنهان کنید، به زمان آنلاین سایر کاربران دسترسی نخواهید داشت. برای غیرفعال کردن آخرین بازدید از اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات اینستاگرام: ابتدا باید تنظیمات اینستاگرام خود را وارد کنید. برای این کار باید روی نماد سه خط بالای صفحه اینستاگرام خود ضربه بزنید. سپس وارد قسمت setting شوید. تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام از این طریق غیرممکن است. در این قسمت علاوه بر مخفی کردن فعالیت خود در اینستاگرام، می توانید سایر بخش های مرتبط با صفحه خود را نیز مدیریت کنید.

وضعیت فعالیت: پس از ورود به قسمت تنظیمات با گزینه های مختلفی روبرو خواهید شد. روی وضعیت فعالیت ضربه بزنید تا حضور آنلاین خود را تغییر دهید.

Select Show Activity Status : با کلیک بر روی این گزینه می بینید که یک چراغ وجود دارد. وقتی نور را لمس می کنید، خاموش می شود. به این ترتیب، هیچ یک از مشترکین شما نمی توانند بفهمند که شما آنلاین هستید. البته فعال کردن این گزینه از بررسی آنلاین بودن فالوورهایتان جلوگیری می کند.

راه دوم برای مخفی کردن حضور آنلاین خود در اینستاگرام

روش قبلی که برای مخفی کردن حضور آنلاین خود استفاده می کنید به این معنی است که هیچ یک از دنبال کنندگان شما به فعال بودن یا نبودن شما دسترسی ندارند. اما با استفاده از این روش می توانید حضور آنلاین خود را از کسی پنهان کنید. برای انجام این کار، به سادگی به دایرکت خود بروید. با این کار، تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام برای آن کاربر غیرممکن می شود. حساب مورد نظر خود را در دایرکتوری خود پیدا کنید. حالا دست خود را روی شناسه شخص بگیرید و روی گزینه mute message ضربه بزنید. این کار باعث می شود کاربر از دسترسی آنلاین شما جلوگیری کند.

با استفاده از این روش، زمانی که در اینستاگرام آنلاین هستید، فرد مورد نظر هیچ چراغ سبزی در کنار نام شما نخواهد دید. البته پس از آن، اگر آن مخاطب در اینستاگرام برای شما پیامی ارسال کند، نوتیفیکیشن روی موبایل شما ظاهر نمی شود. چون چت با این شخص را در حالت بی صدا قرار می دهید.

استفاده از اپلیکیشن های آنلاین

برای اینکه متوجه شوید چه کسانی در اپلیکیشن اینستاگرام فعال و آنلاین هستند، می توانید روش دیگری را امتحان کنید. همچنین وقتی کاربران تنظیمات خود را دستکاری می کنند، می توانید متوجه شوید که آیا آنلاین هستند یا خیر. این اپلیکیشن شما را به آنچه می خواهید هدایت می کند.

با استفاده از برنامه InstaOnline

InstaOnline یکی از برنامه هایی است که می توانید از آن بهره مند شوید. این برنامه برای کاربران اندروید می باشد. البته InstaOnline Last Seen Activity Tracker نام اصلی این برنامه است. دانستن آخرین زمان ملاقات دوست یا همسر برای برخی از کاربران بسیار خوب است. چنین برنامه ای می تواند به شما در به دست آوردن این اطلاعات کمک کند. از طریق گوگل پلی می توانید InstaOnline را روی موبایل خود نصب کنید. البته لازم به ذکر است که در نسخه رایگان اپلیکیشن تمامی امکانات در اختیار کاربران قرار نمی گیرد. برای استفاده از تمامی امکانات برنامه، باید از نسخه پریمیوم آن استفاده کنید.

والدینی که دغدغه های زیادی برای فرزند خود دارند نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند. با استفاده از InstaOnline می توانید روش خوبی برای تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام پیاده سازی کنید. همچنین از آخرین فعالیت هایی که فرزندتان دیده است مطلع شوید. به این ترتیب والدین می توانند بر فعالیت ها و آموزش فرزندان خود نظارت کامل داشته باشند. در اینجا نحوه استفاده از این برنامه را مرحله به مرحله به شما می گوییم. برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید باید تمام کارهایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم را بدون معطلی انجام دهید.

در مرحله اول باید اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کرده و سپس آن را باز کنید

در مرحله بعد نام کاربری اینستاگرام شما را می خواهد که باید آن را وارد کنید

سپس بر روی گزینه Continue که در زیر نام کاربری شما قرار دارد ضربه بزنید

یک پنجره جدید برای شما باز می شود که در آن لیستی از فالوورهای خود را مشاهده خواهید کرد

یکی از خوبی های این برنامه این است که هنگام ورود به سیستم از کاربران خود نمی خواهد رمز عبور خود را یادداشت کنند. همانطور که اشاره کردیم برخی از ویژگی های برنامه به خریداران نسخه پریمیوم ارائه می شود.

یک اشکال در نمایش بازدید افراد در اینستاگرام وجود دارد

گاهی اوقات افراد این موضوع را مطرح می کنند که حتی اگر حضور آنلاین خود را پنهان نکنند، فعالیت آنها به کاربران خاصی نشان داده نمی شود. باید بگویم، این زمانی اتفاق می افتد که شما اکانت اینستاگرام شخص مورد نظر را محدود کرده باشید. همچنین گاهی اوقات نسخه های برنامه دارای باگ هایی هستند که با آپدیت آن برطرف می شود و تشخیص آنلاین بودن افراد در اینستاگرام امکان پذیر می شود. به عنوان مثال، فرد در حال حاضر آنلاین است، اما وضعیت آنلاین او به عنوان دیروز نمایش داده می شود. در چنین مواقعی مشکل مربوط به خود برنامه است و همانطور که گفتیم با آپدیت حل می شود.

نتیجه گیری نهایی

در این مقاله ترفندهای تشخیص حضور آنلاین افراد در اینستاگرام را به طور کامل بررسی کرده ایم. به جای دنبال کردن وضعیت دیگران در اینستاگرام، می توانید محتوای صفحه خود را بهبود ببخشید. شما این فرصت را دارید که فالوورهای خود را با محتوای منحصر به فرد و مرتبط گسترش دهید. در اینستاگرام نابغه های زیادی هستند که با ارائه ایده های مختلف پولدار می شوند. البته افراد متجاوز زیادی در این اپلیکیشن وجود دارند.

مرتبط:  چرا باید مهارت های ارتباطی را یاد بگیریم

با روش هایی که ذکر کردیم، می توانید به راحتی به آنچه می خواهید برسید و زمانی که افراد دیگر آنلاین هستند، بدانید. بسیاری از کاربران از طریق این برنامه کسب و کار خود را راه اندازی کرده و رشد داده اند. البته نحوه کسب درآمد این افراد از اینستاگرام کاملا منطقی و معقول است. به عنوان مثال برای خود یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده اند و محصولات باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می کنند. اگر می خواهید پول در بیاورید، می توانید با اجرای یک ایده دقیق و ناب درآمد زیادی به دست آورید. بیش از هر چیزی باید برای کار خود برنامه ریزی کنید.

در یک وبینار آموزشی رایگان، نحوه کسب درآمد 5 تا 20 میلیونی در ماه از خانه را فقط با یک تلفن همراه بیاموزید.

چه چیزی می تواند بدتر از یک برنامه عمومی و محبوب که دارای ویژگی های نامناسب باشد؟ درست حدس زدید، ما در مورد اینستاگرام صحبت می کنیم. در حال حاضر در آخرین نسخه اینستاگرام قابلیت آخرین وضعیت فعالیت کاربر (وضعیت فعالیت) دیده می شود که می تواند زمان آنلاین بودن شما را نشان دهد، اما نگران نباشید، امروز در انزل وب به شما نشان می دهیم که چگونه برای حذف و مخفی کردن حضور آنلاین در بخش دایرکت اینستاگرام. ما به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش غیر فعال و عدم نمایش وضعیت آنلاین فعال در اینستاگرام دایرکت برای اندروید و آیفون

نحوه غیرفعال کردن آخرین وضعیت فعال در اینستاگرام دایرکت در اندروید و iOS

اینستاگرام به عنوان پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدئو استفاده می شود. در حال حاضر اینستاگرام نیز مانند شبکه های اجتماعی واتس اپ و فیسبوک می تواند آخرین وضعیت کاربران را به نمایش بگذارد. این قابلیت به صورت پیش فرض در اینستاگرام فعال است، اما اگر می خواهید قابلیت آخرین فعالیت خود را غیرفعال کنید، توجه داشته باشید که اینستاگرام مانند سایر برنامه های پیام رسان مانند تلگرام به شما اجازه غیرفعال کردن آخرین فعالیت را نمی دهد. فعالیت سایر کاربران قبلا در انزل وب 3 به شما آموزش دادیم که چگونه در آخرین حالت مشاهده شده اخیر در تلگرام و موبوگرام متوجه شوید که آیا فردی آنلاین است یا خیر، در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه تشخیص دهید که شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا خیر و چگونه برای حضور خود وقت بگذارید. آنلاین زندگی می کنند.

توجه داشته باشید که این قابلیت در نسخه 29 اینستاگرام موجود است. بنابراین مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را دانلود کرده اید. Google Play در حال حاضر نسخه 28 را به عنوان آخرین نسخه نشان می دهد. برای دانلود فایل نصبی اینستاگرام می توانید از خود سایت اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه تشخیص حضور آنلاین در اینستاگرام

خوشبختانه آخرین ویژگی فعالیت کاربر در کنار پست اینستاگرام نمایش داده نمی شود و در صندوق ورودی مستقیم شما موجود است. هنگامی که به صندوق ورودی پیام های خود می روید، مانند تصویر زیر، برچسب Active را در پایین نام هر کاربر و سپس زمان آنلاین را می بینید.

اگر دقت کرده باشید برخی از کاربران برچسب Last Active را ندارند. خوب، به این دلیل است که وضعیت فعالیت فقط برای پیام های ارسال و دریافت شده توسط دو طرف ردیابی شده نمایش داده می شود.

با این حال، اگر پیامی در صندوق ورودی مستقیم خود دارید که متعلق به شخصی است که آن را دنبال نمی‌کنید، همچنان می‌توانید ببینید چه زمانی آنلاین بوده است.

نحوه حذف تشخیص آنلاین و عدم نمایش وضعیت آنلاین در اینستاگرام برای اندروید

اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی اندرویدی خود باز کنید. نماد نمایه را در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی خود انتخاب کنید.

سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید.

حالا به پایین اسکرول کنید تا به گزینه View Activity Status برسید. حالا این گزینه را غیر فعال کنید.

تنظیمات دستگاه اندروید خود را باز کنید و به مدیر برنامه بروید.

اینستاگرام را انتخاب کنید.

در صفحه اطلاعات برنامه اینستاگرام، روی توقف اجباری کلیک کنید.

برنامه اینستاگرام را باز کنید. شما با موفقیت غیرفعال شده اید.

اگر قصد محدود کردن کامنت در پست‌های خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پست آموزشی محدود کردن و انتخاب افراد برای کامنت در پست‌های اینستاگرام را مطالعه کنید.

حذف زمان آنلاین در اینستاگرام دایرکت آیفون

برای وقت گذاشتن برای آنلاین شدن در دایرکت، خودتان اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی ضربه بزنید.

در صفحه نمایه، روی نماد تنظیمات ضربه بزنید. به پایین بروید و نمایش وضعیت فعالیت را خاموش کنید.

اگر می خواهید افراد را با استفاده از شماره تلفن خود در اینستاگرام پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم پست آموزش یافتن پروفایل افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن آنها و مخفی کردن شماره خود را مطالعه کنید.

قابلیت دیگری که به اینستاگرام اضافه شده است این است که می توانید استیکرهای GIF را به استوری های اینستاگرام اضافه کنید. این ویژگی توسط GIPHY طراحی شده است و به اینستاگرام برتری نسبت به اسنپ چت می دهد. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران فیلیپین و برزیل فعال شده است و انتظار می رود به زودی در سایر کشورها نیز عرضه شود. به محض فعال شدن این قابلیت در ایران، به شما اطلاع خواهیم داد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب نحوه حذف و غیر فعال کردن وضعیت آنلاین فعال در اینستاگرام دایرکت در اندروید و آیفون را به شما آموزش دادیم. اگر نظر یا پیشنهادی در مورد پست امروز دارید می توانید در قسمت نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. مقاله جالبی بود، ولی من فکر می‌کنم بهتره همیشه روی اینستا آنلاین باشیم. به نظرم این کار به ما کمک می‌کنه تا با دوستانمون در ارتباط باشیم و از شادی‌ها و غم‌هایشون باخبر بشیم.

  2. مقاله بسیار خوبی بود! واقعا به دردم خورد و با توجه به اینکه اینستاگرام برای من بسیار مهم است، این راه حل خیلی مفید بود. ممنون از شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا