چطور از کتاب عکس بگیریم

برخی از افراد عکاسی تیره را ترجیح می دهند، اما برخی دیگر عکاسی روشن با استفاده از پاستل و رنگ های مختلف را دوست دارند. برخی افراد دوست دارند در طبیعت باشند و برخی دیگر فقط در اتاق خواب خود عکس می گیرند. برخی از صفحاتی که از پس زمینه و فیلتر ثابت برای عکاسی با کتاب استفاده می کنند را می توانید مشاهده کنید و در عین حال صفحاتی وجود دارد که همه عکس ها با یکدیگر متفاوت هستند.

پس چه چیزی یک صفحه کتاب خوب را می سازد؟ این کاملا به شما بستگی دارد، اما ما در این مقاله نکاتی را آماده کرده ایم که به شما کمک می کند عکس های بهتری بگیرید.

این تکنیک ها بسیار ساده هستند و برای اجرا هزینه زیادی ندارند، اما زیبایی و جذابیت عکس هایی که می گیرید را افزایش می دهند.

1- از فنجان قهوه استفاده کنید

این تکنیک ساده تر از سایر تکنیک های عکاسی کتاب است. کافی است یک فنجان قهوه به عکس خود اضافه کنید. به این ترتیب عکس های شما به طور خودکار واقعی تر خواهند بود. همه در حین مطالعه از کمی کافئین لذت می برند. علاوه بر این، با این کار عکس‌های خود را ویرایش می‌کنید، پس‌زمینه جدیدی به تصاویر خود اضافه می‌کنید و حتی می‌توانید از یکی از دوستانتان که دوست دارند به کافه‌ها بروند، بخواهید همکاری کنند.

بیشتر بخوانید : آموزش عکاسی از اشیاء بی جان برای مبتدی ها

2- استفاده از نخ

استفاده از نخ های کوچک فضایی زیبا و معنوی به تصاویر شما می بخشد. می توانید طناب ها را به قفسه کتاب خود بچسبانید تا قفسه های عالی برای عکاسی داشته باشید، یا به سادگی آنها را روی زمین قرار دهید یا به تخت خود ببندید تا کمی جذابیت بیشتری به صحنه بدهید.

3- رنگین کمان بسازید

چیدمان کتاب ها به شکل رنگین کمان جذابیت عکس های شما را افزایش می دهد و آن ها را برای کاربر جذاب می کند. حتی اگر علاقه ای به قفسه های رنگین کمانی ندارید، می توانید از این نوع چیدمان در هر موقعیت دیگری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : تکنیک زوم انفجاری در عکاسی

4- استفاده از حیوانات خانگی

اگر حیوان خانگی مانند سگ، گربه یا حتی ماهی دارید، بدانید که مردم دوست دارند آنها را ببینند. می توانید از آنها در کنار چندین کتاب عکس بگیرید تا بهترین عکس را برای اینستاگرام خود داشته باشید.

5- استفاده از فضای اتاق

همیشه درباره کتاب نیست. اگر فضای زیبایی در خانه یا محل کار خود، در اتاق خواب یا حتی آشپزخانه خود دارید، می توانید از آن برای افزایش زیبایی عکس های خود استفاده کنید. علاوه بر این که می توانید خلاقیت خود را با تصاویر بزرگ نشان دهید، مردم دوست دارند دکوراسیون خانه دیگران را نیز ببینند.

6- تپه ای از کتاب بسازید

برای گرفتن عکس با کتاب همیشه نیازی نیست از قبل آماده شوید. این برای افرادی که نیاز دارند هر روز قبل از رفتن به محل کار اینستاگرام خود را به روز کنند عالی است. گاهی اوقات فقط چند کتاب که روی هم چیده شده اند برای گرفتن یک عکس خوب از کتاب کافی است.

بیشتر بخوانید : چطور یک عکس پرتره هنری بگیریم؟

7- فوق العاده مرتب باشید

از طرف دیگر، می توانید عکس های Flat Lay خود را به روشی بسیار خاص پردازش کنید. به عنوان مثال، می توانید همه چیز را به طور مرتب در کنار یکدیگر بچینید و فضای خالی بسیار کمی را در داخل قاب بگذارید. این نوع عکس نه تنها بسیار زیباست بلکه دیدن آن بسیار آرامش بخش است. مردم نیز دوست دارند سلامت صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند.

8- از عروسک ها در تصاویر استفاده کنید

استفاده از عروسک های خاص که بیشتر در مجموعه ها دیده می شوند، یک راه عالی برای عکس گرفتن با کتاب است. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید از کتاب های هری پاتر خود بدون استفاده از عروسک دامبلدور عکاسی کنید، بلکه استفاده از آن زیبایی عکس های شما را افزایش می دهد.

مرتبط:  چطور با طلاق کنار بیام

9- استفاده از اشیاء تزئینی

احتمالا هرگز به خرید نوار هشدار و ذره بین برای عکاسی فکر نکرده اید، اما صفحات کتاب ثابت کرده است که بهتر است این کار را در اسرع وقت انجام دهید. در تعدادی از زیباترین عکس های کتاب از تم خود کتاب استفاده شده است.

به عنوان مثال، می‌توانید از جادویی برای کتاب‌های مرتبط با جادو استفاده کنید. آلیس در سرزمین عجایب قطعا به ورق بازی و گل رز نیاز دارد، و هر چیزی در تابستان با صدف و شن زیباتر خواهد بود. لوازم جانبی بهترین راه برای سرگرمی و خلاقیت در عکاسی است. شما می توانید بسیاری از این اقلام را با قیمت بسیار پایین در فروشگاه های صنایع دستی و هنری نزدیک خود پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : با کمترین هزینه یک کتاب خانه ی عکاسی بسازید

10- استفاده از پا در عکس

این ژست می تواند با نشان دادن ظاهر شما یک عنصر مد به عکس های کتاب شما اضافه کند. اگر یک جفت کفش زیبا، یک پیراهن واقعاً زیبا یا فقط جوراب مورد علاقه خود دارید، می توانید با عکاسی از آنها در کنار کتاب های خود، ابعاد دیگری به صفحه خود اضافه کنید. اگر تا به حال به بهانه ای نیاز داشتید تا ظاهر خود را با کتاب هایی که دارید هماهنگ کنید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

11- بیرون بروید

بسیاری از صفحات اینستاگرام عکس های خود را در فضای باز می گیرند. به همین دلیل است که بیرون رفتن تنوع عکس های شما را افزایش می دهد. نمایش برگ های پاییزی، برف، سواحل شنی و گل های طبیعی و غیره. یک راه عالی برای افزایش زیبایی عکس هایی است که می گیرید. برای هر فصل کتاب خاصی وجود دارد و می توانید از آن در دنیای واقعی برای گرفتن بهترین عکس ها برای صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.

به طور خلاصه، مایکروسافت بخش DALL-E 2 از Bing Image Creator را با کمک مولد تصویر OpenAI ایجاد کرد. به این ترتیب، به جای ارسال مستقیم دستورات به DALL-E 2 در وب سایت رسمی آن برای تولید تصویر، می توانید با ارسال یک پیام متنی به موتور جستجوی Bing، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنید.

ما قبلاً برخی از بهترین خدمات هوش مصنوعی رایگان و پولی را برای ایجاد آثار هنری معرفی کرده‌ایم. اما چگونه می توان با بینگ جدید عکس گرفت؟ در مرحله بعد، نحوه استفاده از Bing Image Creator را یاد خواهیم گرفت.

لینک را کپی کنید

تولید تصاویر با Bing Image Creator

در حال حاضر دو راه برای استفاده از Bing Image Creator وجود دارد. مایکروسافت قبلاً ابزار تولید عکس را در بخش چت استاندارد بینگ برای افرادی که به پیش نمایش بینگ دسترسی دارند قرار داده است. به همین دلیل یکی از روش هایی که به آموزش ادامه خواهیم داد همین است.

علاوه بر این، اگر به نسخه پیش‌نمایش Bing دسترسی ندارید، روش دیگری را برای تولید تصاویر مورد نظر با استفاده از Bing جدید بررسی خواهیم کرد.

لینک را کپی کنید

نحوه استفاده از Bing Image Creator در پیش نمایش Bing

اگر به Bing پیش از انتشار دسترسی دارید، می توانید از بخش Chat Bing جدید برای ایجاد تصاویر مورد نظر خود با ارسال یک فرمان متنی درست مانند چت متنی استفاده کنید.

مرحله 1: ابتدا مرورگر مایکروسافت اج را اجرا کنید و روی گزینه Chat در صفحه اصلی کلیک کنید.

به دنبال راهی برای استخراج تصاویر از PDF هستید؟

فایل‌های پی‌دی‌اف راهی قابل اعتماد برای ذخیره‌سازی عکس‌ها هستند، زیرا فضای کمی را اشغال می‌کنند، به راحتی باز می‌شوند و می‌توانند برای اهداف متعدد استفاده شوند. اما ویرایش آنها دشوار است. در مقاله بهترین برنامه های ویرایش پی دی اف برای کامپیوتر به بهترین ابزارهای موجود اشاره کردیم که برخی از آنها قادر به استخراج تصاویر از PDF بودند.

مرتبط:  چرا ایران با طالبان همکاری می کند

با این حال، اگر می خواهید از تصاویر استفاده شده در فایل های PDF در جای دیگری استفاده کنید، این مقاله به شما آموزش می دهد که چگونه تصاویر را استخراج کرده و در مکانی دیگر ذخیره کنید.

لینک را کپی کنید

استخراج تصاویر از PDF با فتوشاپ

فتوشاپ یک ویژگی سفارشی برای وارد کردن محتویات یک فایل PDF ارائه می دهد. با این کار می توانید PDF خود را دانلود کرده و تمامی تصاویر را از آن استخراج کنید.

برای استفاده از این روش ابتدا فتوشاپ را در ویندوز یا مک باز کنید. روی File > Open در نوار منوی فتوشاپ کلیک کنید تا فایل PDF مورد نظر برای استخراج تصاویر را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا