چرا وقتی با اسنپ چت فیلم میگیرم صدا نداره

چرا صدا و تصویر در اسنپ چت همگام نیستند!؟

شاید با خود فکر کرده باشید که امروز این اتفاق افتاده است. وقتی در اسنپ چت با دوربین جلویی فیلم ضبط می کنم، با صدا و تصویر خارج از هماهنگی پخش می شود. وقتی برای اولین بار دستگاه را خریدم این اتفاق نیفتاد.

باید گفت مقصر “ok Google” است که فعال شده است. من باید آن را به برنامه Google محدود کنم تا به درستی ویدیو و صدا Snapchat را همگام سازی کنم.

OK گوگل ویدیو و صدای اسنپ چت را مختل می کند.

اگر Google Assistant روی دستگاه Android شما کار می‌کند یا به «Ok Google» پاسخ نمی‌دهد، مطمئن شوید که Google Assistant، Ok Google و Voice Match خاموش هستند.

نحوه غیرفعال کردن Ok Google:

روش اول:

وارد Google Play شوید و روی سه خط در گوشه بالا ضربه بزنید

به تنظیمات > صدا > تشخیص Ok google بروید

گزینه اول را غیرفعال کنید تا ok google از طریق اپلیکیشن ها در دسترس نباشد.

روش دوم:

در رایانه لوحی یا تلفن Android خود بگویید «Ok Google, open Assistant settings»

روی دستیار ضربه بزنید؛

در بخش «دستگاه‌های دارای دستیار»، تلفن یا رایانه لوحی خود را انتخاب کنید.

دستیار گوگل را غیرفعال کنید؛

خوب گوگل را غیرفعال کنید.

اگر صدا و تصویر هنوز همگام نیستند:

پس از ضبط سریع ویدیوی Snapchat خود، به سرعت فیلتر صوتی را بگیرید و اجازه دهید چند ثانیه پخش شود، سپس برای ذخیره کردن، انگشت خود را بکشید.

اسنپ ​​این چیست؟ چگونه از اسنپ چت استفاده کنیم؟ در آموزش کار با اسنپ چت هر آنچه برای کار با این پلتفرم نیاز دارید را یاد خواهید گرفت.

اسنپ ​​چت یک شبکه اجتماعی در نظر گرفته می شود، اما در واقع اسنپ چت یک برنامه پیام رسانی مبتنی بر عکس است که به سرعت در حال رشد است. با یادگیری نحوه استفاده از اسنپ چت، به بیش از 150 میلیون کاربر ملحق می شوید که از آن بهره می برند.

اگر به تازگی به شبکه اجتماعی اسنپ چت پیوسته اید، حتما کمی گیج شده اید! با آموزش کار با اسنپ چت، علاوه بر دانستن نحوه استفاده از این پیام رسان، با اصطلاحات اسنپ چت نیز آشنا خواهید شد.

آموزش اسنپ چت به سه بخش کلی تقسیم می شود که نیازهای شما را از مبتدی تا حرفه ای برآورده می کند.

شرایط اسنپ چت را بیاموزید

نحوه نصب اسنپ چت

کار با اسنپ چت را یاد بگیرید

شرایط اسنپ چت را بیاموزید

اولین قدم در یادگیری نحوه کار با اسنپ چت، یادگیری اصطلاحات منحصر به فرد اپلیکیشن است.

اسنپ: به طور خلاصه، اسنپ تصویر یا ویدیویی است که از طریق اپلیکیشن اسنپ چت برای دوست(های) خود در این پیام رسان ارسال می کنید. توجه داشته باشید که هر اسنپ حداکثر پس از 10 ثانیه ناپدید می شود و شما فقط می توانید هر اسنپ دریافتی را یک بار دوباره پخش کنید.

داستان ها: داستان اسنپ چت یک ویژگی برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های مورد علاقه با دوستانتان است. برای مشاهده استوری های دوستانتان، کافی است روی دوربین نمایش داده شده در اسنپ چت به سمت چپ بکشید.

امتیاز اسنپ چت: عددی که در زیر پروفایل اسنپ چت شما نمایش داده می شود، امتیاز اسنپ چت نامیده می شود. این عدد بر اساس تعداد اسنپ هایی که ارسال و دریافت می کنید محاسبه می شود – داستان ها نیز محاسبه می شوند –

فیلتر: فیلتر اسنپ به شما کمک می کند لایه های جذابی را به اسنپ خود اضافه کنید. فیلترها بر اساس رویدادها، تعطیلات، مکان‌ها و زمان تغییر می‌کنند.

لنزهای اسنپ: این قابلیت به شما امکان می دهد جلوه های کارتونی خاصی را به عکس خود اضافه کنید. برخلاف فیلترها، هنگام عکس گرفتن از لنزهای اسنپ استفاده می کنید. اکنون استفاده از لنزهای اسنپ در حالت سلفی نیز فعال شده است.

فیلترهای مکان (ژئوفیلتر): این فیلترها مختص مکان فعلی شما هستند. برای فعال کردن ژئوفیلترها، باید مکان را در اسنپ چت خود فعال کنید. همچنین با پرداخت تنها 5 دلار قادر خواهید بود ژئوفیلتر خود را بسازید. این ویژگی برای کسب و کار شما بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: راه اندازی جهانی روز مسنجر; فیس بوک در حال کپی برداری از داستان های اسنپ چت است

Snapcode: یک کد QR منحصر به فرد برای هر کاربر اسنپ چت ایجاد می شود که Snapcode نام دارد. با استفاده از کد فوری می توانید به راحتی دوستان خود را در این شبکه اجتماعی به لیست خود اضافه کنید.

سلفی اسنپ کد: می توانید با افزودن یک سلفی، اسنپ کد خود را سفارشی کنید. این اسنپ کد سلفی برای همه دوستان و کاربران اسنپ چت شما قابل مشاهده است.

چت: با استفاده از پیام رسان ویژه اسنپ چت، پیام های شما پس از نمایش ناپدید می شوند. اگر یکی از کاربران از آن اسکرین شات بگیرد، به کاربر دیگر اطلاع داده می شود.

Memories: Memories قابلیتی است که عکس های شما را ذخیره می کند. می توانید خاطرات خود را خصوصی یا عمومی کنید. همچنین می‌توانید عکس‌های قدیمی خود را با استفاده از حافظه به تاریخ اضافه کنید.

آموزش ایجاد حساب کاربری اسنپ چت با نصب اسنپ چت

برای استفاده از هر چیزی که در آموزش اسنپ چت یاد می گیرید، باید اپلیکیشن اسنپ چت را نصب کنید.

برنامه اسنپ چت را دانلود کنید. برای این کار به اپ استور – مخصوص گوشی های آیفون – یا گوگل پلی استور – برای گوشی های اندرویدی – مراجعه کنید (فارسی زبانان ایران می توانند برای این کار به کافه بازار مراجعه کنند: مترجم)

یک حساب اسنپ چت ایجاد کنید. برای انجام این کار، برنامه Snapchat را باز کنید و روی Sign Up کلیک کنید. تاریخ تولد و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در نهایت رمز عبور را انتخاب کنید.

یک نام کاربری Snapchat ایجاد کنید. نام کاربری را انتخاب کنید که نشان دهنده هویت یا برند شما باشد. بهتر است نامی را انتخاب کنید که بعداً از انتخاب آن پشیمان نشوید. با این حال، می توانید نام کاربری خود را بدون ایجاد حساب جدید تغییر دهید.

هویت انسانی خود را تایید کنید. اسنپ ​​چت باید هویت انسانی شما را تایید کند تا از ایجاد خودکار حساب جلوگیری شود.

دوستان خود را به برنامه اسنپ چت خود اضافه کنید. به طور خودکار، پس از تکمیل مراحل راه اندازی، اسنپ چت افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند را به شما نشان می دهد – البته فقط کسانی که اجازه داده اند در جستجو در اسنپ چت خود پیدا شوند – پس از نشان دادن افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند، می توانید آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید. در صورت پذیرش، می توانید با آنها اسنپ مبادله کنید.

مرتبط:  چرا از فلز آهن به طور گسترده در تولید وسایل یک کارخانه کاغذ سازی استفاده می کنند

سلفی Snapcode خود را بسازید. روی کد فوری خود ضربه بزنید، سلفی کد فوری به طور خودکار برای شما ظاهر می شود. روی دوربین ضربه بزنید، 5 سلفی گرفته می شود که به عنوان عکس پروفایل شما قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که این تصاویر برای عموم قابل مشاهده هستند، بنابراین از تصاویر مناسب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت چت گروهی به اسنپ چت اضافه شد. ظرفیت هر گروه 16 نفر می باشد

به یاد داشته باشید که می توانید با تغییر تنظیمات حریم خصوصی خود از نمایش نمایه خود در جستجو جلوگیری کنید. با انجام این تنظیمات، افرادی که شما را در لیست مخاطبین خود دارند، نمی توانند نمایه شما را ببینند.

نحوه افزودن دوستان به اسنپ چت با استفاده از کد فوری

بدون ایجاد شبکه دوستان خود در اسنپ چت، یادگیری نحوه استفاده از اسنپ چت کاملا بی فایده خواهد بود.

از کد فوری دوستان خود عکس بگیرید و برنامه اسنپ چت را باز کنید.

روی نماد روح کلیک کنید.

به قسمت Add Friends رفته و سپس گزینه add by instant code را انتخاب کنید. اگر نام کاربری افراد را می دانید، می توانید آنها را به لیست دوستان خود نیز اضافه کنید.

یک عکس کد فوری از گالری خود انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید صاحب این عکس را به لیست دوستان خود اضافه کنید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت، قادر خواهید بود اسنپ کد کاربر را اسکن کرده و به لیست دوستان خود اضافه کنید.

نحوه پذیرش درخواست دوستی در اسنپ چت را بیاموزید

پس از باز کردن نرم افزار اسنپ چت، اگر شخصی برای شما درخواست دوستی ارسال کرده باشد، نماد روح زرد می شود.

روی نماد شبح که زرد شده است ضربه بزنید.

به نمایه کاربری خود بروید، روی «من را اضافه کرد» در صفحه نمایه خود کلیک کنید.

برای تأیید درخواست دوستی، روی (+) در کنار نام آنها ضربه بزنید.

با نحوه ایجاد و ارسال اسنپ آشنا شوید

مهمترین بخش یادگیری نحوه کار با اسنپ چت ایجاد و ارسال اسنپ در این پیام رسان است.

پس از باز کردن اسنپ چت، دوربین به طور خودکار فعال می شود.

1- ابتدا باید عکس یا فیلم بگیرید. برای گرفتن عکس روی دکمه دایره در پایین صفحه ضربه بزنید. برای گرفتن فیلم کافی است دکمه را نگه دارید. یک نشانگر قرمز به شما امکان می دهد بدانید در حال ضبط ویدیو هستید.

اگر از تصویر ایجاد شده راضی نیستید، روی نماد X در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید تا تصویر قبلی حذف شده و تصویر جدید ایجاد شود. برای گرفتن عکس سلفی، فقط روی نماد دوربین در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید یا روی هر قسمت از صفحه دوبار ضربه بزنید.

2- برای اینکه تصویر خود را جذاب کنید، گزینه های زیادی دارید که در بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

استیکرها: برای افزودن استیکر، می‌توانید از استیکرهای پیش‌فرض اسنپ چت استفاده کنید یا اگر احساس ماجراجویی می‌کنید، استیکر خود را ایجاد کنید – نماد مربع –

عنوان: با استفاده از این گزینه می توانید متنی را به Snap خود اضافه کنید – نمادی که شبیه T انگلیسی است –

Drawing (Doodle): با استفاده از این ابزار می توانید بر روی نماد Snap – pen – خود بکشید.

فیلترها و فیلتر مکان: برای فعال کردن فیلتر مورد نظرتان، مانند تغییر رنگ، زمان محلی، آب و هوا یا فیلتر مکان، انگشت خود را به چپ بکشید.

3- با گزینه هایی که در پایین صفحه اسنپ چت می بینید می توانید تنظیمات مورد نظر را روی اسنپ اعمال کنید.

تنظیم زمان (زمان): می توانید با استفاده از نماد ساعت، زمان نمایش عکس خود را تنظیم کنید.

دانلود: می توانید عکس خود را با استفاده از نماد جهت پایین ذخیره کنید. اسنپ ​​ها را می توان در گالری تلفن، حافظه ها یا هر دو ذخیره کرد.

4- هنگامی که برای ارسال اسنپ آماده شدید، روی نماد آبی رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید. پس از آن، می توانید مخاطبینی را که می خواهید اسنپ برای آنها ارسال کنید، انتخاب کنید. پس از ارسال اسنپ، صفحه برنامه تغییر می کند و از طریق آیکون فلش به شما اطلاع داده می شود که اسنپ تحویل داده شده است.

5- برای ارسال چندین اسنپ به صورت همزمان کافیست مراحل بالا را تکرار کنید. افرادی که اسنپ‌های شما را باز می‌کنند، آنها را به ترتیبی که شما برایشان ارسال کرده‌اید، می‌بینند.

توجه داشته باشید که برای ارسال اسنپ نیازی به انجام تمام مراحل بالا نیست.

بیشتر بخوانید: تعداد ویدیوهای اسنپ چت به 10 میلیارد رسید

آموزش جلوه های ویژه با لنز در اسنپ

یکی از جالب ترین ویژگی هایی که در آموزش اسنپ چت خواهید آموخت، نحوه استفاده از لنز در اسنپ است.

قسمتی از صفحه را که صورت فرد قابل مشاهده است انتخاب کنید، انگشت خود را روی آن نگه دارید – در حالت سلفی – لنزها به طور خودکار در پایین صفحه ظاهر می شوند.

دستورالعمل هایی که به شما داده شده را دنبال کنید. ممکن است از شما خواسته شود که زبان خود را بیرون بیاورید یا ابروهای خود را بالا ببرید. پس از آن، اسنپ شما ظاهری کاملاً جدید به خود می گیرد.

برای گرفتن عکس روی نماد دایره ضربه بزنید. با پایین نگه داشتن این نماد تا 10 ثانیه می توانید فیلم ضبط کنید.

نحوه مشاهده عکس های دریافتی را بیاموزید

۱- روی نماد مسنجر در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید یا انگشت خود را به سمت راست بکشید. با این کار تاریخچه چت شما نمایش داده می شود. پیام های باز نشده با یک مربع بزرگ در کنار نام فرستنده علامت گذاری می شوند. بسته به نوع پیام ارسالی، نماد مربع با رنگ های مختلف مشخص می شود.

آبی: پیام های چت

قرمز: یک یا چند عکس که به ترتیب به شما ارائه می شود

بنفش: یک فیلم فوری – بهتر است این عکس‌ها را در مکان‌های عمومی باز یا بی‌صدا نکنید، حتی می‌توانید آن را در موقعیت مناسب باز کنید –

مرتبط:  چرا از حکومت هخامنشی به عنوان نخستین امپراتوری یاد میکنند

2- برای باز کردن پیام مورد نظر بر روی آن ضربه بزنید. اگر تعداد زیادی اسنپ توسط کاربر برای شما ارسال شده باشد، به ترتیب باز می شوند. در دایره بیرونی تایمر، زمان باقی مانده برای دیدن ضربه محکم و ناگهانی را مشاهده می کنید. یکبار روی صفحه ضربه بزنید تا به عکس فوری بعدی بروید. برای خروج از اسنپ کافی است انگشت خود را به پایین بکشید.

3- برای بررسی اسنپ، انگشت خود را روی نام دوست خود نگه دارید. در این صورت نماد مربع بزرگ دوباره در کنار نام آنها ظاهر می شود. توجه داشته باشید که شما فقط می توانید آخرین عکس دریافتی را تماشا کنید و فقط یک بار – این به معنای آخرین عکس ارسال شده توسط این شخص است.

4- می توانید از اسنپ دریافتی اسکرین شات بگیرید. نحوه اسکرین شات گرفتن در اسنپ چت شبیه به روش معمول گوشی شماست اما با گرفتن اسکرین شات به فرستنده اطلاع داده می شود.

نحوه افزودن اسنپ به استوری در اسنپ چت

با دنبال کردن مراحل ذکر شده در آموزش زیر در مورد نحوه استفاده از اسنپ چت، استوری خود را به راحتی ایجاد کنید.

1- برای ایجاد استوری در اسنپ چت کافیست پس از آماده شدن اسنپ روی آیکون دایره آبی رنگ در گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید. در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، استوری را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید گیرندگان را نیز مشخص کنید.

پس از انجام مراحل بالا، روی نماد فلش آبی رنگ در گوشه پایین صفحه کلیک کنید. استوری شما تا 24 ساعت آینده قابل مشاهده خواهد بود، اما امکان حذف داستان قبل از اتمام زمان نمایش نیز وجود دارد.

2- برای حذف یک استوری کافیست روی آن ضربه بزنید و انگشت خود را به سمت بالا بکشید، سپس روی نماد سطل زباله ضربه بزنید تا استوری اسنپ چت حذف شود.

3- برای مشاهده تعداد افرادی که استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده اند، روی نماد مثلث در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید، سپس روی نماد سه نقطه کنار استوری خود ضربه بزنید – برای مشاهده تعداد افرادی که استوری شما را دیده اند، تا زمانی که داستان اسنپ چت فعال است، شما زمان دارید. – با زدن آیکون چشم، در کنار استوری، لیست بینندگان استوری را نیز مشاهده خواهید کرد.

یاد بگیرید که داستان های دوستان را در اسنپ چت ببینید

روی نماد مثلث در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

لیستی از دوستان خود را خواهید دید که استوری های خود را به روز کرده اند. برای مشاهده استوری اسنپ چت روی نام کاربری آنها کلیک کنید. توجه داشته باشید که برنامه اسنپ چت به طور خودکار داستان دوست بعدی لیست را به شما نشان می دهد، اما در صورت تمایل می توانید با کشیدن انگشت به پایین از آن خارج شوید.

آموزش استفاده از چت در اسنپ چت

چت یکی از خاص ترین ویژگی های اسنپ چت است. برای ادامه یادگیری نحوه کار با اسنپ چت، با تکراتو همراه باشید.

پس از انتخاب نام کاربری دوست مورد نظر برای چت کردن، انگشت خود را به سمت چپ بکشید یا روی نماد چت در گوشه سمت چپ بالای تصویر ضربه بزنید.

پیام مورد نظر خود را تایپ و ارسال کنید. توجه داشته باشید که پس از شروع تایپ پیام در چت، به دوست شما اطلاع داده می شود، حتی پس از خروج از چت، به پیام ها دسترسی نخواهید داشت.

با نحوه ایجاد حافظه در اسنپ چت آشنا شوید

برنامه اسنپ چت را باز کنید. روی نماد دایره کوچک زیر نماد دایره بزرگ‌تری که برای گرفتن عکس استفاده می‌کنید ضربه بزنید. سپس بر روی گزینه شروع استفاده از یادآوری کلیک کنید. اکنون می توانید عکس های خود را ذخیره کنید، همچنین می توانید خاطرات خود را در دسترس دوستان خود قرار دهید یا آنها را فقط برای خود مشاهده کنید.

تغییرات لازم را انجام دهید تا مشخص کنید اسنپ ها در تنظیمات برنامه کجا ذخیره شوند.

تکمیل آموزش اسنپ چت

تسلط بر شبکه های اجتماعی مختلف ممکن است کار خسته کننده ای به نظر برسد، اما با یادگیری روش صحیح استفاده از اسنپ چت، لذت زیادی از این شبکه اجتماعی خواهید برد.

با یادگیری ترفندهایی که در مقاله نحوه استفاده از اسنپ چت یاد گرفتید، تنها یک قدم تا استفاده حرفه ای از این پیام رسان فاصله دارید و چیزی جز نصب اسنپ چت نخواهد بود!

بیشتر بدانید:

.

منبع: hoot suite

یکی از اپلیکیشن های محبوب برای اشتراک گذاری عکس و فیلم با دوستان و آشنایان، اسنپ چت است. با کمک این اپلیکیشن می توانید پس از ویرایش و اعمال فیلترهای مختلف بر روی آن، تصاویر و فیلم های مورد نظر خود را برای هر یک از مخاطبان علاقه مند خود ارسال کنید.

همچنین با کمک اسنپ چت می توانید در قسمت چت استوری بگذارید و با دوستان خود چت کنید. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که با مشاهده تصویر یا ویدیوی ارسالی شما توسط مخاطب، آن ویدیو یا تصویر حذف می شود.

چگونه بفهمیم کسی در یک پیام دروغ می گوید (11 روش)

بیایید داستان های شخص مورد نظر را بدون درک آنها ببینیم

اسنپ ​​چت را نصب کنید

برای این کار کافی است به گوگل پلی یا اپ استور دستگاه خود بروید و پس از جستجوی اسنپ چت، این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. کاربران اندروید می توانند از این لینک برای دانلود و کاربران iOS می توانند از این لینک برای دانلود استفاده کنند.

یک حساب کاربری ایجاد کنید

برای استفاده از اسنپ چت، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از نصب Snapchat، وارد برنامه شوید. اکنون صفحه ای برای شما باز می شود که شامل 2 گزینه است. “connect” برای افرادی که قبلا یک حساب کاربری ایجاد کرده اند و مایل به اتصال هستند و “connect” برای افرادی که مایل به ایجاد حساب هستند.

بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید، پس از وارد کردن اطلاعات و تاریخ تولد، نام کاربری و رمز عبور را انتخاب کنید.

چگونه در تلگرام پیام مخفی بفرستیم؟ (جلوگیری از کپی، فوروارد و نمایان شدن پیام ها)

خطا هنگام وارد کردن رمز عبور در اسنپ چت

اگر هنگام وارد کردن رمز عبور با مشکل مواجه شدید و خطایی رخ داد، شما کاربران هاکونیو ابتدا باید گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید و سپس با استفاده از یک نرم افزار تغییر وای فای و IP یا VPN به نرم افزار دسترسی پیدا کرده و وارد عملیات شوید. با رمز عبور ادامه دهید

مرتبط:  چرا به مورچه ها حشره های پر زور می گویند

همچنین به یاد داشته باشید که ترجیحاً تلفن شما انگلیسی باشد. مطمئن شوید که پس از پذیرش رمز، گوشی را از حالت هواپیما خارج کنید تا بتوانید کدی را که برایتان ارسال می شود دریافت کنید.

در مرحله بعد ایمیل خود را وارد کنید، اکنون باید شماره تلفن خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که اسنپ چت شماره تلفن شما را به مخاطبین نمایش نمی دهد. پس از وارد کردن شماره تلفن، کد فعال سازی برای شما ارسال می شود. کد را وارد کن.

افزودن مخاطبین به اسنپ چت

اکنون وارد صفحه ای می شوید که باید دوستان خود را به اسنپ چت اضافه کنید. در این مرحله، برنامه پیامی برای شما ارسال می کند که از شما می پرسد آیا اجازه می دهید به مخاطبین تلفن شما دسترسی داشته باشد یا خیر. پس از مشاهده این پیام بر روی گزینه Ok کلیک کنید، پس از آن تمامی مخاطبینی که در اسنپ چت حساب کاربری ایجاد کرده اند در قسمت My Friends نمایش داده می شوند.

همچنین در سمت چپ بالا آیکونی برای ایجاد مخاطب وجود دارد که با انتخاب آن می توانید مخاطبین دیگری را اضافه کنید و با انتخاب نماد جستجو در سمت راست می توانید نام کاربر مخاطبین را جستجو کرده و به مخاطبین خود اضافه کنید. .

چگونه وای فای را مخفی کنیم

تنظیمات

با انتخاب نماد چرخ دنده در اسنپ چت می توانید به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید. در این بخش همچنین می توانید اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید و مشخص کنید که چه مخاطبینی می توانند تصاویر و ویدیوهای شما را مشاهده کنند. همچنین با غیرفعال کردن گزینه شماره موبایل، مخاطبین شما دیگر نمی توانند شما را از طریق شماره تلفن شما پیدا کنند.

فعال سازی خدمات

با انتخاب گزینه مدیریت در قسمت خدمات اضافی می توانید سایر خدمات را فعال کنید. البته توجه داشته باشید که برخی از این خدمات مانند موقعیت مکانی شما نیاز به دسترسی دارند.

ساخت و ساز تحت فشار

با ورود خودکار این برنامه به دوربین، می توانید به راحتی عکس ها و ویدیوهای خود را در اسنپ چت به اشتراک بگذارید. برای گرفتن عکس، کافیست روی دایره پایینی در وسط صفحه ضربه بزنید. اگر می‌خواهید ویدیو بگیرید، فقط دایره را نگه دارید، فقط بدانید که Snapchat به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را تا 10 ثانیه ضبط و به اشتراک بگذارید.

اگر می‌خواهید از دوربین جلوی گوشی خود استفاده کنید، روی نماد دوربین که دو فلش در بالا سمت راست طراحی شده است، ضربه بزنید و اگر می‌خواهید فلاش دوربین را روشن یا خاموش کنید، روی نماد رعد و برق در سمت چپ و بالا ضربه بزنید.

پس از گرفتن عکس مورد نظر می توانید متنی را به آن اضافه کنید، با این کار وقتی مخاطبین شما تصویر را باز می کنند، متن نیز همراه با تصویر برای آنها نمایش داده می شود.

می توانید روی عکس خود بکشید و تغییراتی در آن ایجاد کنید. برای این کار کافیست فونت قسمت بالایی را انتخاب کرده و رنگ آن را تنظیم کرده و تغییرات دلخواه را در تصویر اعمال کنید.

همچنین می توانید از فیلترهای این برنامه برای تصویر خود استفاده کنید. برای این کار کافیست در قسمت تنظیمات گزینه فیلتر را فعال کنید و انگشت خود را برای چند لحظه روی صفحه گوشی قرار دهید و آن را به سمت راست یا چپ بکشید تا فیلترها روی تصویر قرار گیرند.

حتی با کمک آیکون قیچی که در تصویر مشاهده می کنید، می توانید به راحتی عکس مورد نظر خود را برش داده و ذخیره کنید.

پس از انجام فرآیندهای فوق می توانید آیکون تایمر را انتخاب کرده و تعیین کنید که می خواهید مخاطبان چه مدت تصویر را ببینند و سپس آن را حذف کنید.

همچنین می توانید تصویر را قبل از به اشتراک گذاری با مخاطبین خود در دستگاه خود ذخیره کنید. برای انجام این کار، فقط باید روی نماد فلش پایین در پایین صفحه کلیک کنید تا آن را در دستگاه خود ذخیره کنید.

پس از اعمال تغییرات و اقدامات مورد نظر بر روی عکس می توانید آن را برای دوستان خود ارسال نمایید. برای این کار باید روی نماد فلش در قسمت پایین سمت راست ضربه بزنید. سپس صفحه ای با لیستی از مخاطبین برای شما باز می شود و باید مخاطبینی را که می خواهید پیام شما را ببینند انتخاب کنید.

پس از ارسال عکس یا ویدیو، یک مثلث در کنار نام گیرنده برای عکس ها و یک مربع برای فیلم ها وجود دارد.

مشاهده عکس های فوری مخاطبین

هنگامی که برای مخاطبین خود پست می گذارید، آنها همچنین فیلم ها و تصاویر را در اسنپ چت برای شما ارسال می کنند. برای دیدن آنها باید وارد اسنپ شوید و سپس به قسمت دوربین بروید. در این قسمت لیستی از مخاطبینی را مشاهده می کنید که برای شما پیام ارسال کرده اند و در کنار نام آنها یک مربع یا مثلث وجود دارد.

یک داستان بسازید

در اسنپ چت، علاوه بر تصاویر و ویدیوهایی که از طریق اسنپ با دوستان خود به اشتراک می گذارید، می توانید استوری نیز ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. مانند اسنپ، یک استوری می تواند هم عکس و هم ویدیو باشد، با این تفاوت که استوری در پروفایل شما ظاهر می شود و همه می توانند آن را ببینند. این استوری ها بعد از 24 ساعت حذف خواهند شد.

برای ایجاد یک استوری، کافیست تمام مراحل ارسال اسنپ را دنبال کنید، اما به جای ضربه زدن روی گزینه ارسال، روی نماد مربعی در پایین صفحه با علامت مثبت در گوشه ضربه بزنید.

پس از آن در مرحله بعد روی گزینه Add to your story ضربه بزنید. صرفا – فقط. همچنین برای حذف زودتر استوری می توانید استوری را باز کرده، نماد چرخ دنده را انتخاب کرده و سپس روی گزینه delete کلیک کنید.

و برای دیدن استوری های دوستان خود کافیست به صفحه دوستان من بروید و روی نام کاربران خود در بالای صفحه ضربه بزنید تا ببینید آیا آنها مطلبی ارسال کرده اند یا خیر.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام، من هم همچین مشکلی نداشتم ولی شاید این مشکل از ارتباط اینترنتی باشه. بهتره ارتباط اینترنتیت رو چک کنی و اگر مشکل حل نشد، با پشتیبانی اسنپ تماس بگیری تا کمکت کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا