چطور با خیار قلب درست کنیم

پرش به خلاصه محتوا

در این مقاله با رنگ آمیزی کاغذ و نحوه ساخت قلب کاغذی آشنا شدیم. برای آموزش این کاردستی فوق العاده و عاشقانه با کاغذ رنگ آمیزی با ما همراه باشید. قلب کاغذی یکی از کاردستی هایی است که با استفاده از آن می توان عشق و علاقه خود را به همسرتان ابراز کرد و احساس درونی خود را به او نشان داد. این DIY بسیار ساده است و در کمتر از چند دقیقه یاد خواهید گرفت که چگونه آن را انجام دهید.

برای ابراز علاقه به اقوام و دوستان خود چه هدیه ای می دهید؟ شاخه گل یا عروسک؟ کتاب، عطر یا لباس؟ همه این هدایا می توانند عشق و احساسات شما را به عزیزانتان نشان دهند. اما اگر می خواهید به طور ناگهانی و بدون برنامه ریزی قبلی به عزیزانتان هدیه بدهید، چه پیشنهادی دارید؟ در این مورد، ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشید. اما ما برای شما یک پیشنهاد بسیار ساده و در عین حال جذاب در Paper Color برای چنین لحظاتی داریم. با استفاده از هنر اوریگامی می توانید یک هدیه سریع و چشمگیر درست کنید. مراحل ساخت قلب اوریگامی از کاغذ رنگی را خواهیم دید. قلب های کاغذی با دنیایی از احساسات بسازید که عشق شما را به گونه ای دیگر نشان دهد.

چگونه قلب کاغذی اوریگامی درست کنیم

همانطور که می دانید، اوریگامی همه چیز در مورد کاغذ است. بنابراین برای ساختن یک قلب اوریگامی که بیانگر عشق شما باشد، فقط به یک ورق کاغذ نیاز دارید. برای این کار می توانید از کاغذهایی با رنگ های مختلف استفاده کنید. این فقط به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اما من کاغذهای قرمز رنگ را برای اوریگامی قلب کاغذی ترجیح می دهم.

اما نکته مهم این است که در انتخاب رنگ کاغذ محدودیتی ندارید. حتی می توانید از کاغذ طرح دار برای این کار استفاده کنید، مانند ساخت قایق کاغذی.

اول از همه، برای ساخت قلب های کاغذی، کاغذ شما باید مربع باشد. بنابراین بهتر است از همان ابتدا از ابعاد کاغذ خود اطمینان حاصل کنید تا در مراحل زیر دچار مشکل نشوید. شش مرحله زیر را برای ساختن قلب اوریگامی دنبال کنید.

اولین قدم برای یادگیری اوریگامی از قلب

در ذهن خود قطرهای مربع را روی کاغذ بکشید. حالا باید کاغذ مربعی را به صورت مورب تا کنید و دوباره باز کنید. به طوری که خط تا شدن کاغذ روی قطرهای مربع باشد. اگر این روش برای شما آسان نیست، می توانید کاغذ را به شکل الماس در مقابل خود قرار دهید.

حالا گوشه بالای کاغذ را روی گوشه پایین قرار دهید و کاغذ را تا کنید. به همین ترتیب، باید گوشه های کناری کاغذ را روی هم قرار دهید و کاغذ دوم را تا کنید. به این ترتیب کاغذ مربعی شما روی خط مورب تا می شود و برای مرحله بعدی آماده می شود.

مرحله دوم ساخت قلب با کاغذ رنگی

در این مرحله باید گوشه بالای کاغذ را تا کنید. به طوری که گوشه کاغذ دقیقاً روی نقطه مرکزی وسط مربع باشد.

گام سوم برای ساختن قلب از کاغذ

گوشه پایین کاغذ را به سمت بالا تا کنید. اما این بار نباید گوشه پایینی را وسط مربع قرار دهید، بلکه باید آن را به خط چین گوشه بالا بیاورید و کاغذ را در آنجا تا کنید.

مرحله چهارم قلب اوریگامی

در این مرحله گوشه های راست و چپ کاغذ را از وسط به سمت داخل تا بزنید. تا اینجای کار قلب شما کامل شده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را تغییر دهید تا قلب اوریگامی شما شبیه یک قلب واقعی شود.

مرحله پنجم ساخت قلب کاغذی

برای انجام مراحل ساخت قلب اوریگامی، کافی است گوشه های راست و چپ کاغذ را به سمت داخل تا بزنید. با این کار زاویه تیز گوشه های قلب نرمتر به نظر می رسد و البته اوریگامی شما زیباتر به نظر می رسد.

مرتبط:  چرا وقتی عطسه میکنم زیر شکمم درد میگیره

گام ششم

در مرحله آخر باید گوشه های تیز بالای کاغذ را به سمت داخل تا کنید. حالا با نگاهی به کاغذی که در دست دارید، قلب رنگارنگی را می بینید که با عشق و علاقه برای عزیزانتان ساخته اید.

به همین سادگی، در کمتر از چند دقیقه قلب کاغذی شما آماده است. اکنون می توانید این قلب کاغذی را به کسانی که دوستشان دارید ارائه دهید. البته ما، رنگ‌سازان کاغذ، به شما پیشنهاد می‌کنیم که اوریگامی قلب خود را از قبل تهیه نکنید، بلکه آن را در یک ملاقات صمیمانه و در گفتگو با شخص مورد نظر خود انجام دهید. با این کار می توانید او را غافلگیر کنید، هیجان زده کنید و لحظات به یاد ماندنی بسازید.

اگر اوریگامی دوست دارید، اوریگامی الماسی را از دست ندهید.

سوالات متداول در مورد قلب های کاغذی

چطور با قلب کاغذی عشق خود را سوپرایز کنید؟

می توانید از قبل یاد بگیرید که چگونه یک قلب اوریگامی درست کنید و در یک قرار ملاقات با معشوق خود، در عین حال بدون اینکه او متوجه شود، یک قلب از کاغذ درست کنید و به او هدیه دهید.

برای اوریگامی قلب به چه وسایلی نیاز است؟

فقط یک مربع کاغذ رنگی!

برای اینکه تاهای اوریگامی قلب ما از هم باز نشود باید چه کار کنید؟

می توانید بعد از اتمام کار، قلب کاغذی خود را با چند قطره چسب تا آخر بچسبانید تا از هم نپاشد.

چه کار کنید تا اوریگامی قلب قشنگ‌تر شود؟

بهترین راه استفاده از کاغذهای قرمز رنگ است. اما به جای استفاده از کاغذ رنگی قرمز، می توانید از کاغذ رنگی طرح دار قرمز یا هر رنگ دلخواه خود استفاده کنید.

بهنام جعفری

بهنام مردی عاشق و احساسی متولد 1354 است و نزدیک به سه چهار سال است که به تولید محتوا می پردازد. او فردی سریع، آینده نگر و البته رویاپرداز است که از کودکی علاقه خاصی به کامپیوتر داشته است. اگر بخواهیم از علایق و آرزوهای بهنام صحبت کنیم; باید گفت که او علایق و آرزوهای زیادی دارد، تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید! اما در بین رویاهایش، آرزویی که بیشتر از همه دوست دارد بدزدد. این مرد جوان همه روی زمین را دوست دارد و امیدوار است روزی بتواند زمین را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کند. به عنوان کلام پایانی باید این را بگوییم; بهنام با عشق و احساسش برای شما کاغذهای رنگارنگ می نویسد و امیدوار است بتواند با نوشته هایش زندگی شما را رنگارنگ تر کند.

خانه|سرگرمی|آموزش تصویری ساخت اوریگامی قلب ❤️ مدل های ساده و حرفه ای

سرگرمی

نحوه ساخت و ساخت اوریگامی قلب ساده سه بعدی و کاغذی برجسته با آموزش تصویری گام به گام

زنجیر

یکی از بنیانگذاران Magerta، او عاشق دنیای وب است و من 7 سال است که در اینترنت فعال هستم. تخصص من تولید محتوای مورد نیاز مخاطبان است. من مدیر ارشد تیم رسانه های اجتماعی سایت هستم. به قول مگرتا، زمان به روز رسانی است!

مقالات مشابه

قلب های کاغذی تاشو برای تزیینات روز ولنتاین یا هدایای زیبا برای عزیزان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید قلب کاغذی خود را فقط با استفاده از کاغذ مربع بسازید.

روش های ساخت قلب اوریگامی و کاغذی دو بعدی

روش 1: یک قلب اوریگامی درست کنید

1. یک تکه کاغذ مربع را به صورت مورب تا کنید و سپس آن را باز کنید

آن را به شکل الماس قرار دهید. حالا از گوشه بالا به گوشه پایین تا بزنید.

اگر کاغذ مربعی آماده ندارید، می توانید یک مربع را از کاغذ معمولی ببرید.

2. مربع را به صورت مورب از قطر دیگر آن تا کنید

به گونه ای که گوشه سمت چپ را به گوشه سمت راست بیاورید.

مرتبط:  چطور با عکس گیف درست کنیم

وقتی این کار را انجام دادید، باید یک خط چین دو قطری روی مربع کاغذ باقی بماند.

3. نقطه بالا را به سمت پایین کاغذ تا کنید

کاغذ را برگردانید تا شکل الماسی پیدا کند. نکته اصلی این است که گوشه بالایی الماس را به مرکز کاغذ بیاورید که در آن 2 خطر چین عمودی وجود دارد. یک چین کوچک در مرکز ایجاد کنید.

4. گوشه پایینی را با تا کردن به لبه بالایی کاغذ برسانید

گوشه پایین باید به مرکز لبه بالایی برسد. ایجاد کنید

5. گوشه های پایین سمت چپ و راست را تا لبه بالایی کاغذ تا کنید

گوشه ها باید وسط لبه بالایی، در همان نقطه ای که آخرین چین را از نقطه پایین ایجاد کرده اید، مطابقت داشته باشد. هنگامی که گوشه ها به وسط رسیدند، چین را ایجاد کنید.

در این مرحله کاغذ مربعی شما باید شبیه قلب باشد.

6. کاغذ را برگردانید و گوشه ها را خیلی کوچک تا کنید تا مخفی شوند

ابتدا گوشه های چپ و راست را به سمت وسط تا بزنید. سپس 2 نقطه بالا را به سمت وسط کاغذ تا کنید. گوشه پایین را خم نکنید. قلب کاغذی شما اکنون کامل است!

روش دوم: یک قلب دو بعدی بسازید

1. یک کاغذ مربعی را به صورت افقی از وسط تا کنید، سپس آن را باز کنید

با قرار دادن یک تکه کاغذ مربع روی یک سطح صاف شروع کنید. نیمه بالایی کاغذ را با یک به نیمه پایین بیاورید. سپس ta را باز کنید.

اگر کاغذ مربعی ندارید، با قیچی یک ورق کاغذ ساده را به شکل مربع برش دهید.

2. کاغذ را به صورت عمودی تا کنید

لبه چپ کاغذ را عمود بر لبه راست بیاورید. یک چین عمودی ایجاد می شود.

3. کاغذ را به صورت مورب از هر دو قطر آن تا کنید

ابتدا گوشه سمت چپ بالا را پایین بیاورید تا گوشه پایین سمت راست را لمس کند. سپس گوشه سمت راست بالا را به گوشه پایین سمت چپ بیاورید.

در این مرحله باید 4 خط روی کاغذ وجود داشته باشد که همه آنها در مرکز کاغذ قطع می شوند.

4. لبه های بالا و پایین را به وسط تا کنید و سپس آنها را باز کنید

دو لبه را به هم سنجاق کنید تا در مرکز در امتداد چین افقی قرار گیرند. دو خط تاشو ایجاد کنید سپس آنها را باز کنید.

5. لبه های چپ و راست را به سمت مرکز تا کنید و سپس آنها را باز کنید

درست مانند کاری که با لبه های بالا و پایین انجام دادید، لبه های چپ و راست را تا کنید تا به مرکز کاغذ برسد. هر دو را تا کنید سپس باز کنید.

6. کاغذ را بچرخانید و گوشه بالا و پایین را به وسط بکشید

باید کاغذ را بچرخانید تا شکل الماسی به خود بگیرد. گوشه بالای الماس و گوشه پایین را به سمت بالا پایین بیاورید تا به مرکز برسند، سپس یک خط چین ایجاد کنید. این پاکت ها را باز نکنید.

در این مرحله کاغذ باید 6 طرف داشته باشد.

7. تمام 6 گوشه های تشکیل شده را تا روی مرکز کاغذ تا کنید و سپس آن را صاف کنید

گوشه های چپ و راست را به سمت مرکز کاغذ تا کنید. در همان زمان، دو نقطه بالا را در امتداد چین های مورب به سمت پایین تا کنید. دو نقطه پایین را در امتداد چین مورب به وسط بیاورید. چین ها را تا کنید و باز نکنید.

برای صاف شدن کاغذ، آن را به صورت افقی از وسط تا کنید تا لبه های بالا و پایین روی آن تا شوند. محل برخورد لایه ها باید جلوی شما باشد.

وقتی کاغذ صاف است. شبیه یک قلب است.

مرتبط:  چطور سپر ایمنی گوگل پلی را غیر فعال کنیم

8. گوشه های قلب را تا بزنید

باید گوشه ها را به سمت خود خم کنید، پس از ایجاد خط چین، باید آن را صاف کرده و از حالت تا شده خارج کنید.

برای هر دو طرف تکرار کنید.

9. کاغذ را طوری بچرخانید که چین خوردگی آخرین تا در روبروی شما باشد

کاغذ را با دو دست بگیرید، به طوری که هر طرف چین ها در یکی از دستان شما قرار گیرد.

10. دو طرف کاغذ (در گوشه های قلب تشکیل شده) را بیرون بکشید تا جایی که بتوانید یک مربع در قسمت چین خورده ببینید

مربع باید نزدیک به مرکز کاغذ باشد، جایی که در 2 مرحله قبل آن را ایجاد کردید.

باید دو چین عمودی در وسط مربع وجود داشته باشد.

11. چین خوردگی های مربعی شکل را به داخل فشار دهید

فراموش نکنید که قسمت های تا شده را به سمت داخل بچرخانید. پس از ایجاد چین در سمت چپ، کاغذ را صاف کنید.

در این حالت مربع تشکیل شده باید به این صورت باشد: به هم نزدیک کنید می توانید با فشار دادن انگشت خود در مرکز به وارد شدن مربع ها کمک کنید.

12. کاغذ را بچرخانید و در این مرحله قسمت بالای قلب را در سمت چپ تا کنید

حالا مثلث تشکیل شده در این قسمت را به سمت قسمت داخلی تا بزنید تا لبه های قلب شما گرد به نظر برسد.

13. مراحل 10 تا 13 را روی سمت راست کاغذ تکرار کنید

این بار همان کاری را که در سمت چپ انجام دادید در سمت راست تکرار کنید. سپس قسمت های تا شده را به سمت داخل تا بزنید تا شکلی گرد به قلب بدهید. بعد از آن به قلب حجم دهید تا نهایی شود. قلب شما آماده است!

منبع: wikihow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا