چطور باید شوکر درست کنیم

سلام دوستان علاقه مند به ولتاژ بالا و ضربه گیر

با جست و جو در اینترنت و ساخت مدارها متوجه می شوید که کار نمی کنند، به همین دلیل تصمیم گرفتم مدارهای کامل و نحوه ساخت آنها را توضیح دهم تا دوستان علاقه مند بتوانند از آنها استفاده کنند، اما توجه داشته باشید که ساخت و استفاده از آنها به عهده می باشد. از شخص و هر چیزی که استفاده می کنید. و من ؟

کپی فقط با ذکر منبع بلامانع است.

اگر سوالی دارید زیر همین پست بپرسید و من به شما پاسخ خواهم داد

خب بریم سر تمرین

ابتدا باید نحوه عملکرد ترانسفورماتور (افزایش و کاهش ولتاژ) را بدانید.

اگه حال و حوصله داری و آموزش داری این قسمت رو کامل بخون خیلی برات مفیده تا ترنستو ببندی و اگه نه برو زیر و خلاصه مهمی که سبز نوشتم رو بخون 😎😎

ترانسفورماتور یا ترانسفورماتور (به انگلیسی: Transformer) وسیله ای است که انرژی الکتریکی را بین دو یا چند سیم پیچ و توسط القای الکترومغناطیسی منتقل می کند. به این ترتیب جریان متغیر در سیم پیچ اولیه ترانسفورماتور یک میدان مغناطیسی متغیر ایجاد می کند که باعث ایجاد ولتاژ در سیم پیچ ثانویه می شود.

قدرت را می توان بین دو سیم پیچ بدون اتصال فلزی بین دو مدار از طریق میدان مغناطیسی منتقل کرد. قانون استقرا فارادی در سال 1831 این اثر را توصیف کرد. ترانسفورماتورها برای افزایش یا کاهش ولتاژ AC در پروژه های الکتریکی استفاده می شوند.

از زمان اختراع اولین ترانسفورماتور دائمی در سال 1885، ترانسفورماتورها برای انتقال، توزیع و استفاده از انرژی الکتریکی جریان متناوب استفاده شده اند. [1] اندازه ترانسفورماتورها از ترانسفورماتورهایی با اندازه کمتر از یک سانتی متر مکعب تا واحدهای اتصال شبکه با اندازه صدها متر متغیر است. وزن بر حسب تن افزایش یافته است.

معادله زیر نشان می دهد که نسبت بین ولتاژ سیم پیچ اولیه (Vp) و ولتاژ سیم پیچ ثانویه (Vs) با نسبت بین تعداد دور سیم پیچ اولیه (Np) و تعداد دور سیم پیچ ثانویه مرتبط است. . (Ns):

به این ترتیب با تغییر تعداد دور سیم پیچ های ترانسفورماتور می توان ولتاژ را در سیم پیچ ثانویه ترانسفورماتور تغییر داد.

یکی از کاربردهای مهم ترانسفورماتورها کاهش جریان در خطوط انتقال برق است. دلیل استفاده از ترانسفورماتور در ابتدای خطوط این است که تمام هادی های الکتریکی دارای مقاومت الکتریکی هستند، این مقاومت می تواند باعث اتلاف انرژی در طول مسیر انتقال انرژی الکتریکی شود. میزان تلفات یک هادی با مجذور جریان عبوری از هادی ارتباط مستقیم دارد و بنابراین با کاهش جریان می توان تلفات را به میزان قابل توجهی کاهش داد. با افزایش ولتاژ در خطوط انتقال، جریان در خطوط به همان نسبت کاهش می یابد و به این ترتیب هزینه های انتقال برق نیز کاهش می یابد، البته با نزدیک شدن خطوط انتقال به مراکز مصرف، برای افزایش ایمنی. از خطوط، ولتاژ خطوط در چند مرحله و دوباره توسط ترانسفورماتورها تا رسیدن به مقدار مصرف استاندارد کاهش می یابد. به این ترتیب بدون استفاده از ترانسفورماتور نمی توان از منابع انرژی دور استفاده کرد.

ترانسفورماتورها یکی از کارآمدترین تجهیزات الکتریکی هستند، بنابراین در برخی از ترانسفورماتورهای بزرگ راندمان به 99.75 درصد می رسد. امروزه ترانسفورماتورها در اندازه ها و درجه بندی های مختلف استفاده می شوند، از ترانسفورماتور کوچکی که در میکروفون قرار می گیرد تا ترانسفورماتورهای غول پیکر چند گیگا ولت آمپر. همه این ترانسفورماتورها اصول کار یکسانی دارند اما در طراحی و ساخت متفاوت هستند.

مبانی ترانسفورماتور

به طور کلی، عملکرد ترانسفورماتور بر دو اصل استوار است:

یک جریان الکتریکی متناوب می تواند یک میدان مغناطیسی متغیر ایجاد کند.

تغییر میدان مغناطیسی در یک سیم پیچ می تواند باعث ایجاد جریان الکتریکی متناوب در سیم پیچ دیگر شود.

ساده ترین طراحی یک ترانسفورماتور در شکل 2 نشان داده شده است. جریان از سیم پیچ اولیه یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. سیم پیچ های اولیه و ثانویه روی هسته ای با نفوذپذیری مغناطیسی بالا (مانند آهن) پیچیده می شوند. نفوذپذیری مغناطیسی بالای هسته باعث می شود که بیشتر میدان تولید شده توسط سیم پیچ اولیه از هسته عبور کرده و به سیم پیچ ثانویه برسد.

قانون القاء

مقدار ولتاژ القا شده در سیم پیچ ثانویه را می توان با قانون فارادی بدست آورد:

در فرمول فوق VS ولتاژ لحظه ای، NS تعداد دور سیم پیچ در ثانویه و Φ مجموع شار مغناطیسی است که از یک دور سیم پیچ می گذرد. بر اساس این معادله، تا زمانی که شار متغیر از سیم پیچ های اولیه و ثانویه عبور کند، ولتاژ لحظه ای در اولیه ترانسفورماتور ایده آل از رابطه زیر به دست می آید:

و بسته به تعداد دور سیم پیچ های اولیه و ثانویه و همین معادله ساده می توان میزان ولتاژ القایی در ثانویه را بدست آورد:

شکل۲- یک ترانسفورماتور کاهنده آرمانی و مسیر عبور شار در هسته

معادله قدرت

اگر سیم پیچ ثانویه به یک بار متصل شود، جریان در سیم پیچ ثانویه جریان می یابد و در نتیجه نیروی الکتریکی بین دو سیم پیچ منتقل می شود. ترانسفورماتور ایده آل بدون تلفات کار می کند و تمام توان ورودی به خروجی می رسد و به این ترتیب توان ورودی و خروجی باید برابر باشد و در این حالت داریم:

و همچنین در حالت ایده آل خواهیم داشت:

مرتبط:  چرا وقتی چای میخورم سردرد میگیرم

بنابراین، اگر ولتاژ ثانویه بیشتر از ولتاژ اولیه باشد، جریان ثانویه باید به نسبت جریان اولیه کمتر باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، در واقع اکثر ترانسفورماتورها دارای راندمان بسیار بالایی هستند و بنابراین نتایج به دست آمده از این معادلات بسیار نزدیک به مقادیر واقعی خواهد بود.

خب، به خلاصه‌ای رسیدیم که باید شوکه کنیم

برای کاهش یا افزایش ولتاژ به جریان متناوب نیاز داریم نه جریان مستقیم.

ولی باطری جریان مستقیم داره و با ترانس نمیشه زیادش کرد!!!

نکته مهم برای شوک زدن هم همینه! ما باید مداری داشته باشیم که DC را به AC تبدیل می کند، به نام نوسانگر، بنابراین یک مدار شوک کار می کند که شامل یک مدار نوسانگر و یک مدار افزایش ولتاژ است.

خب مدار اسیلاتور در شبکه چندتایی است و در قسمت بعدی مدارهای آن را می سازم و توضیح کامل تری می دهم اما در مورد مدار تقویت کننده ای که بعد از ترانسفورماتور قرار می گیرد این را بگویم که:

با استفاده از دیود و خازن می توان ولتاژ متناوب را در حین یکسو کردن ضرب کرد. در مواردی که جریان زیادی مورد نیاز نیست (حدود چند صد میکروآمپر) از ضریب ضرب استفاده می شود. ضریب ها معمولاً در ولتاژ بسیار بالا (در حد چند کیلو ولت) استفاده می شوند. مانند قسمت ولتاژ بالای تلویزیون که در آن ولتاژی در حدود 25 کیلو ولت لازم است. ابتدا توسط یک ترانسفورماتور ولتاژی در حدود 5 کیلو ولت ایجاد می کند سپس توسط یک مدار پنج گانه به مقدار حدود 25 کیلو ولت می رسد. مزایای این عملیات در اندازه و قیمت موتور ترانسفورماتور افزایش دهنده ولتاژ نهفته است. زیرا عایق کاری موتور انتقال 25 کیلوولت مشکل است. علاوه بر این، میدان مغناطیسی بزرگی در اطراف خود ایجاد می کند. علاوه بر این، ولتاژ معکوس دیودهای یکسو کننده در ضریب در مقایسه با یکسو کننده ولتاژ بالا موتور انتقال کاهش می یابد.

۱- دو برابر کننده های ولتاژ

شکل زیر یک مدار دو برابر کننده ولتاژ را نشان می دهد. در این مدار از دو دیود و دو خازن استفاده می شود:

در این مدار پس از چندین سیکل خازن C1 تا حداکثر ولتاژ ثانویه موتور انتقال (Vm) شارژ می شود و خازن C2 تا 2Vm شارژ می شود. توضیح نحوه شارژ خازن ها حذف شده است.

نوع دیگری از مدار دوبرابر ولتاژ در شکل زیر نشان داده شده است. به این مدار دو برابر کننده ولتاژ تمام موج می گویند:

عملکرد مدار بدین صورت است که در هنگام تناوب مثبت ولتاژ ثانویه موتور انتقال، دیود D1 در بایاس رو به جلو بوده و رسانا است. بنابراین خازن C1 تا حداکثر مقدار (Vm) شارژ می شود. در این حالت دیود D2 بایاس معکوس و قطع می شود. همانطور که در زیر نشان داده شده است:

در طول تناوب منفی ولتاژ ثانویه موتور انتقال، دیود D2 در بایاس مستقیم است. خازن C2 تا حداکثر مقدار ولتاژ (Vm) شارژ می شود. در این مورد، دیود D1 در بایاس معکوس است، مسدود شده است. مانند شکل مقابل. اگر هیچ باری به مدار وصل نشود، ولتاژ خروجی در 2 ولت متر ثابت می ماند در حالی که ولتاژ هر خازن Vm است و هر یک فقط برای نیم سیکل شارژ می شود.

بنابراین، شکل موجی که خازن ها را شارژ می کند، موج کامل خواهد بود (به عبارت دیگر، مدار با توان یکسو کننده تمام موج تغذیه می شود).

عیب اصلی این مدارها این است که دو خازن به صورت سری به هم متصل می شوند و ظرفیت کل به نصف کاهش می یابد. حداکثر ولتاژ اعمال شده به هر دو سر هر دیود در بایاس معکوس برابر با 2Vm است.

۲- سه و چهار برابر کننده های ولتاژ

مدار ضرب کننده سه و چهار ولتاژ در شکل زیر نشان داده شده است. در واقع این مدار یک مدار دوبرابر ولتاژ است که در صفحات قبل به آن پرداخته شد. با این تفاوت که به ازای هر افزایش ولتاژ، یک خازن و یک دیود اضافه می شود. از این مدار می توان به عنوان مدار اکولایزر پنج، شش و … استفاده کرد. با افزودن متوالی دیودها و خازن ها.

عملکرد مدار به صورت ساده و خلاصه با توجه به موارد فوق به این صورت است که در جریان تناوب مثبت ولتاژ ثانویه ترانسفورماتور، خازن C1 از طریق دیود D1 به حداکثر ولتاژ (Vm) شارژ می شود. خازن C2 در طول نیم موج منفی و از طریق دیود D2 (پس از چند سیکل) تا 2 Vm شارژ می شود. در طول نیم موج مثبت بعدی، خازن C3 از طریق دیود D3 با 2 ولت متر شارژ می شود (پس از چند سیکل) و در طول نیم موج منفی، خازن C4 با 2 ولت متر از طریق دیود D4 شارژ می شود (در این حالت، ولتاژ ثانویه ولتاژ ترانسفورماتور موتور و ولتاژ خازن های C1 و C3 برابر با 4 ولت متر است که بین دو خازن C2 و C4 تقسیم می شود بنابراین در این مدار ولتاژ هر خازن برابر 2 ولت متر و برعکس می شود. ولتاژ هر دیود برابر 2 ولت متر است.

.

.

این دستگاه شوک یا «الکترو شوک» یک منبع ولتاژ بالا کم مصرف است که با کمترین تلاش و تنها با ابزارهای قابل دسترس برای همه ساخته می شود و به همین دلیل پروژه بسیار مناسبی برای مبتدیان الکترونیک است. با این دستگاه قادر خواهید بود با دوستان و آشنایان خود جوک های خنده دار و خنده دار داشته باشید!

مرتبط:  چرا از بازی میپره بیرون

.

اما از این وسیله که به کودکان، سالمندان و افراد دارای مشکلات قلبی شوک الکتریکی می دهد خودداری کنید.

مخصوصاً به این نکته توجه کنید که به هیچ وجه به افرادی که دستگاه ضربان قلب کمکی در بدن خود دارند، شوک الکتریکی وارد نکنید. این می تواند آنها را در معرض خطر ایست قلبی و مرگ قرار دهد.

همچنین این دستگاه را نزدیک تلفن ثابت و همراه، کامپیوتر، تبلت و دستگاه های حساس روشن نکنید.

.

.

ابزار مورد نیاز برای تکمیل این مدار

.

منبع تغذیه این مدار یک یا دو باتری 9 ولتی است که به صورت سری (18 ولت) متصل شده اند. ما عمداً از آداپتور برای تغذیه مدار استفاده نکردیم تا توان خروجی مدار پایین بماند. البته توان خروجی دستگاه قابل افزایش است که در پایان مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

.

خروج

ولتاژ خروجی مدار بسته به نوع ترانسفورماتور مورد استفاده در مدار بین 1 کیلو ولت تا 5 کیلو ولت خواهد بود (البته حد بالایی این محدوده باز است). اما باید به یاد داشته باشید که در ولتاژهای خروجی بسیار بالا، دیر یا زود ترانسفورماتور از داخل جرقه و اتصال کوتاه می کند که باعث از کار افتادن ترانسفورماتور می شود، زیرا این ترانسفورماتورها عایق لازم برای تحمل ولتاژ بالا را ندارند. زیاد.

.

درخواست

این وسیله در موارد دیگری غیر از بازی روی اعصاب دوستان و آشنایان قابل استفاده است. به عنوان مثال، این مدار به دلیل سادگی به عنوان منبع ولتاژ برای ساخت یک «سیم پیچ تسلا» بسیار کوچک بسیار مناسب است.

علاوه بر این، مدار ما می تواند برای شارژ خازن های ولتاژ بالا استفاده شود. انتخاب ولتاژ خروجی مورد نظر با تنظیم پتانسیومتر مدار انجام می شود. در هر صورت باید توجه داشت که خروجی مدار یک ولتاژ متناوب است. بنابراین، اگر بخواهیم از مدار به عنوان منبع شارژ خازن استفاده کنیم، باید ولتاژ خروجی آن را اصلاح کنیم. برای این کار، می‌توانیم از یک پل دیودی با 4 دیود 1N4007 (یکسوسازی دو موج) یا به سادگی (تصحیح نیم موج) از دو دیود مشابه به صورت سری استفاده کنیم.

.

قدرت بیشتر!

وقتی در نظر گرفته می شود که توان مدار کافی نیست، می توانیم به سادگی از دو باتری 9 ولتی به صورت سری در مدار به جای یک باتری استفاده کنیم (ولتاژ منبع تغذیه مدار = 18 ولت). در این مورد، توصیه می شود از ترانزیستور قوی تر، به عنوان مثال BD139 استفاده کنید.

راه حل دیگر استفاده از ترانسفورماتور با توان بالاتر است. در چنین حالتی، اغلب لازم است که جریان پایه ترانزیستور را تنظیم کنید. اگر مدار با ترانسفورماتور دیگری به درستی کار نمی کند، به سادگی مقاومت 10 کیلو اهم را با یک پتانسیومتر 10 کیلو اهم جایگزین کنید. حالا با کمی تلاش و چرخاندن پتانسیومتر به چپ و راست مدار در نقطه ای کار می کند.

همچنین اگر مدار با تعویض ترانزیستور با نوع دیگری کار نکند، از همان روشی که در بالا توضیح داده شد استفاده می کنیم.

.

۸۵۸۵۸۵۱ عکس ۸۵۸۵۸۵۲

مدار را در یک جعبه پلاستیکی عایق نصب می کنیم. در تصاویر زیر نتیجه کار من را مشاهده می کنید.

.

روش من در مونتاژ مدار

.

مدار را می توان بدون فیبر مدار چاپی ساخت

.

راه دیگر مونتاژ مدار

.

مونتاژ مدار در مگس انداز برقی

.

.

توضیحات مدار اسیلاتور را در بخش پرسش و پاسخ ریدر
بخوانید.

.

.

مقالات مشابه:

ساخت مدار تخلیه فرکانس رادیویی با توان بالا

برای ماهیگیری یک الکتروشوک درست کنید

روش های استفاده از کویل خودرو برای تولید ولتاژهای بسیار بالا

کویل رومکورف، کویل رعد و برق

بیایید با هم جادوی ارتباطات بی سیم را دوباره کشف کنیم!

چگونه یک مشعل پلاسما بسازیم

لامپ شیژفسکی و پنجه های یونیزه کننده آن

ساخت منبع تغذیه فشار قوی با ترانسفورماتور فشار قوی تلویزیون

.

.

www. etesalkootah.ir || 2015-108525

2015 www.etesalkootah.ir85 کلیه حقوق محفوظ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به www.etesalkootah.ir می باشد. بیان شفاهی بخشی یا تمام مقاله از سایت www.etesalkootah.ir در رادیو، تلویزیون و رسانه های مشابه با ذکر صریح لینک کوتاه نقطه ای به عنوان منبع مجاز است. هرگونه استفاده کتبی از بخشی یا تمام محتوای www.etesalkootah.ir در وب سایت ها در صورتی مجاز است که لینک مستقیم و «قابل کلیک» به آن محتوا در www.etesalkootah.ir و همچنین در رسانه های چاپی قرار داده شود. «www.etesalkootah.ir» به عنوان منبع مجاز می باشد.

نحوه ایجاد شوک با ابزارهای ساده را بیاموزید.

با دستگاه های فراری مخزن بسازید_ایده های خلاقانه_#سرگرمی و سرگرمی $$Entertainment_YouTube_Instagram$$ 1.7 هزار بازدید 5 روز پیش..

آموزش تصویری ساخت شوک الکترونیکی ساده در دنیای صنعت برق.

ویدئویی که نشان می دهد چگونه با ابزارهای ساده یک گیج کننده درست کنید. چگونه یک خیره کننده آسان بسازیم. قطعات مورد نیاز برای ساخت یک خیره کننده. بیشتر بدانید: مدار شوک الکتریکی + مدار بی حس کننده ساده + قطعات مورد نیاز.

یک شوک ساده ایجاد کنید.

برای ساخت یک شوکر ساده از بین تمام این قطعات فقط به پنج قسمتی که می بینید نیاز داریم: ترانسفورماتور 5 پایه – خازن 22 نانوفاراد – مقاومت 220 اهم – ترانزیستور – دیود.

مجموعه مدار شوک، مدار شوک قدرتمند، ساخت مدار شوک، شوک.

مجموعه مدار شوک، مدار شوک قدرتمند، ساخت مدار شوک، شوک. مجموعه مدار شوک مدار شوک قدرتمند ساخت مدار شوک شوک..

مرتبط:  چطور با تلگرام کار کنیم

FelezJoo – مدار شوک قدرتمند.

پست: 482. محل سکونت: وطنام، ایران. مدار شوک قدرتمند این مدار یک ضربه گیر ولتاژ بالا است که با ولتاژ 75000 ولت و توان 25000 وات می تواند شوک ایجاد کند (خدای من این یک مدار جالب با ولتاژ بالاست که ضربه باید برای چند ثانیه بدن را بی حس کند. ). البته یکی از کاربردهای این دستگاه برای…

خرید شوکر انواع شوکر اخذ مجوز شوکر – موسسه.

اخذ مجوز حمل شوکر و تجهیزات ایمنی لازم برای دفاع شخصی الزامات خاصی دارد. توجه داشته باشید که فقط افراد خاصی می توانند مجوز حمل شوکر را دریافت کنند.

شوکر بدون مجوز 300 هزار تومان با جواز حمل یک میلیون تومان.

این یکی از کالاهای غیرقانونی است که در بازرگانان گمرکی یافت می شود و باید مراقب آن باشید. شوک الکتریکی و جت های گاز اشک آور؛ دستگاه هایی که این روزها به نظر می رسد حتی بدون مجوز حمل آن ها بسیار راحت در دسترس مصرف کنندگان قرار دارند.

آموزش تصویری ساخت قلیان برقی با وسایل ساده در منزل.

به طور کلی مهمترین ابزار مورد نیاز برای ساخت یک قلیان جیبی قابل شارژ است. باتری لیتیومی خواهد بود. باتری لیتیوم یونی 3.7 ولت سایز 14500 بیشترین کاربرد را در قلیان های جیبی دارد.

نحوه برآورد بار (برق مورد نیاز) تاسیسات برقی در کارگشا.

طراحی تاسیسات برقی حداکثر تقاضای بار واقعی تحمیل شده بر سیستم قدرت الکتریکی باید ارزیابی شود. طراحی پایه بر اساس مجموع جبری همه بارها در تاسیسات الکتریکی به ویژه غیراقتصادی است.

آموزش ساخت اسپیکر و سیستم صوتی – بهترکالا.

110 · اما به طور کلی برای هر دو به چند چیز مشترک نیاز داریم: پخش کننده موسیقی یا پخش کننده MP3، بهترین چیز برای این گزینه پنل فلش برد است.

استودیو کروماکی در خانه. مناسب برای تولید محتوا و ساخت.

تجهیزات لازم برای Chromakey Studio. برای ساخت استودیو کروماکی در منزل به تجهیزاتی مانند دوربین نیاز داریم. صفحه سبز. میکروفون و ما داریم..

آموزش 3 روش ساخت آهنربای الکتریکی بسیار قدرتمند با ابزارهای ساده.

چگونه با دست یک آهنربای الکتریکی ساده بسازیم. نحوه ساخت آهنربای الکتریکی با استفاده از کلید چگونه یک آهنربای الکتریکی بسیار قوی بسازیم. نظرات و پیشنهادات شما؟ با ساخت آهنربای الکتریکی جریان الکتریکی از یک قطعه فلز عبور می کند و میدان مغناطیسی ایجاد می کند. یک آهنربای الکتریکی ساده روی یک منبع الکتریکی ایجاد کنید. ما به یک هادی و مقداری فلز نیاز داریم. ابزار مورد نیاز عبارتند از: 1. یک میخ آهنی بزرگ 2. حدود یک متر سیم مسی با لایه نازک 3. باتری A D 4. پین ها 5. سیم کش 6. نوار چسب 7. یک کاسه کوچک پلاستیکی یا چوبی برای سیم به طور موثر جریان الکتریکی را حمل کنید، باید پوشش را از سیم مسی بردارید. می توانید این کار را با استفاده از سیم کش ها انجام دهید. وسایل خود را در یک کاسه کوچک پلاستیکی یا چوبی قرار دهید. این ک..

ابزارها و دستگاه های قدرتمند برای پخش جریانی.

با کیفیت 240p با کیفیت 360p با کیفیت 480p اشتراک گذاری. کد جاسازی را دریافت کنید. گزارش تخلف ذیل. معرفی ابزارهای مورد نیاز برای پخش حرفه ای. متشکریم برای ارسال نظرتان. 1 سال پیش..

ساخت ژل ضد عفونی کننده دست • طرز تهیه ضد عفونی کننده دست.

ابزار مورد نیاز برای ساخت ضدعفونی کننده دست روغن فندق. 1 لیوان ژل آلوئه ورا خالص (ترجیحا بدون مواد افزودنی) 1 یا 1 قاشق چایخوری روغن فندق؛ 30 قطره روغن درخت چای.

ساخت یک سیم پیچ قوی تسلا – hamyarelectronic.

114 · قطعات مورد نیاز برای ساخت یک منبع تغذیه قوی سیم پیچ تسلا ترانزیستور tip41 12-30 ولت یا ترانزیستورهای مشابه.

ابزار مورد نیاز برای شروع پخش – کاما.

اگر به تصویر خود اهمیت زیادی می دهید یا یک دوربین (DSLR یا دوربین فیلمبرداری) در اطراف خانه دارید، می توانید از کارت عکاسی یا دستگاه های ارتباطی دوربین (برخی از دوربین ها مستقیماً به کارت عکاسی نیاز ندارند) برای گرفتن تصویر استفاده کنید.

آموزش گام به گام ساخت اره برقی ساده و حرفه ای در منزل.

ساخت اره برقی برقی با ابزارهای دستی ساده قابل انجام است. در واقع داشتن اره برقی و مته حدود 90 درصد ابزار مورد نیاز شما را فراهم می کند. اگر می خواهید یک آهنربای الکتریکی بسیار قدرتمند بسازید، راهنمای ساخت آهنربای قدرتمند با ابزارهای ساده را بخوانید.

علوم تجربی – یک ژنراتور ساده بسازید.

راه حل دیگری برای تولید برق بیشتر. متریال مورد نیاز: 1-چند متر سیم روکش ریز (سیم لاکی) 2- مگنت. 3- حدود 10 سانتی متر سیم (جهت ایجاد محور) 4- ظرف پلاستیکی (مانند جعبه خالی دارو)

تمام نکات تست آتشفشان مجله علمی جهان.

تست آتشفشان با سرکه و جوش شیرین را می توان به راحتی در خانه انجام داد و انجام داد. دی کرومات آمونیوم یک ترکیب غیر آلی با فرمول (2Cr2O7 (NH4) است. در این ترکیب. مانند همه کرومات ها و دی کرومات ها. کروم در حالت اکسیداسیون 6+..

تکان دهنده. اسلحه غیرقانونی شد – خبرآنلاین.

قیمت های اعلام شده در بازار برای خرید شوک. از 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان. بسته به شرکت وارد کننده ولتاژ تخلیه. کشور و سازنده و همچنین سال ساخت. متفاوت است..

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا