چرا تو تلگرام نمیشه کانال زد

گاهی اوقات ممکن است نتوانید به کانال ها و گروه های تلگرام بپیوندید و با پیام انجمن ها بسیار زیاد مواجه شوید. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید و خیلی راحت در کانال ها و گروه های تلگرامی مثل ترفند سه و … عضو شوید، ما را دنبال کنید و آموزش حل مشکل عضو نشدن در کانال ها و گروه های تلگرامی – حداکثر مجاز.

مشکل محدودیت مجاز در کانال و گروه های تلگرام – عضو نشدن در کانال و گروه

یکی از دلایل عدم عضویت شما در کانال ها و گروه های تلگرام استفاده از نسخه های غیر اصلی تلگرام است که شما را به صورت مخفیانه در بسیاری از کانال ها و گروه ها عضو کرده است. برای حل این مشکل بهتر است نسخه اصلی تلگرام را دانلود و نصب کنید. (می توانید این کار را از طریق پلی استور انجام دهید و دقیقا نسخه اصلی تلگرام را با نماد آبی نصب کنید)

نحوه رفع عدم عضویت در کانال:

پس از نصب نسخه اصلی تلگرام آن را اجرا کنید

روی نماد سه خط در بالای صفحه کلیک کنید و روی گزینه تنظیمات ضربه بزنید

در این بخش روی Devices کلیک کنید

و تمام دستگاه های فعال را با گزینه End All Other Sessions حذف کنید

نکته : با اینکار حساب کاربری شما از تمامی تلگرام های غیررسمی و دستگاه هایی که متصل هستید خارج خواهد شد

حالا وارد تلگرام شوید، کانال ها و گروه هایی را که نمی خواهید حذف کنید (کنترل کانال و گروه ها را حفظ کنید و روی حذف یا خروج کلیک کنید)

اگر تعداد گروه ها و کانال ها زیاد است، باید در هر مرحله 10-20 کانال را حذف کنید تا گزارش نشوید.

اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، بهترین راه حل حذف حساب جاری و ایجاد یک حساب جدید است.

دقت کنید که بعد از ساخت حساب کاربری جدید حتما از تلگرام اصلی استفاده کنید تا مجدد با این مشکل روبرو نشوید

برای جلوگیری از دعوت به گروه ها و کانال های مختلف از سوی مخاطبین یا افراد ناشناس، می توانید مراحل زیر را نیز دنبال کنید:

پارامترهای تلگرام را وارد کردید

بر روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید

سپس روی Group & Channel ضربه بزنید، این گزینه را روی My Contacts قرار دهید

اکنون که این گزینه را انتخاب کرده اید، افراد غریبه نمی توانند شما را به گروه ها و کانال ها اضافه کنند.

روی تنظیمات ضربه بزنید و به پایین صفحه بروید

نسخه برنامه را سه ثانیه نگه دارید

دوباره آن را لمس کنید

از منوی باز شده گزینه Reset Chats را انتخاب کنید

نکته : با انجام این کار ممکن است همه گفتگو های شما حذف شود

از حساب خود خارج شوید و دوباره وارد شوید.

نکته بسیار مهم : به تازگی ارسال کد تلگرام برای بعضی از اوپراتور ها غیرفعال شده است و ممکن است بعد از خارج شدن از حساب کاربری یا حذف حساب کاربری دیگر نتوانید با آن شماره وارد اکانت خود شوید . لطفا به این مورد حتما توجه کنید (کد ورود برای بعضی از سر شماره های همراه اول و رایتل ارسال نمیشود)

محتوای مشابه این آموزش:

امروز در مجله اینترنتی زندگی با عنوان حل مشکل عدم عضویت در کانال تلگرام در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

گاهی اوقات، برخی از کاربران پیام رسان تلگرام برای پیوستن به برخی کانال ها مشکل دارند.

در ابتدا بگوییم که گاهی اوقات مشکلاتی در سرورهای تلگرام ایجاد می شود و باعث اختلال می شود.

در صورت بروز چنین مشکلاتی در سرورها، ممکن است پیوستن به برخی کانال ها غیرممکن باشد.

ممکن است یک گروه خصوصی باشد و برای پیوستن به گروه به پیوند یا پیوند دعوت نیاز دارید.

مرتبط:  چرا به امام زمان (عج) قائم می گویند

ممکن است لینک دعوت شما توسط سرپرست گروه باطل شود و بنابراین ممکن است نتوانید به آن بپیوندید.

ممکن است به گروه ها و کانال های زیادی ملحق شده باشید، بنابراین نمی توانید بدون ترک گروه دیگری به گروه های دیگر بپیوندید.

به طور کلی هر کاربر تلگرام تنها می تواند در تعداد محدودی از کانال ها و سوپرگروه ها عضویت داشته باشد. این عدد محدود 500 است، یعنی هر کاربر تلگرام فقط می تواند به 500 کانال یا سوپرگروه بپیوندد.

این محدودیت تعداد می تواند فعالیت حساب های جعلی و ربات های فعال در گروه ها و کانال ها را کاهش دهد. اما گاهی اوقات این مشکل برای برخی از کاربرانی که نیاز به حذف اجباری تعدادی کانال و سوپرگروه از لیست کانال دارند، پیش می آید.

همه اینها در صورتی رخ می دهد که تلگرام شما آخرین نسخه باشد یا به عبارتی با وجود آخرین آپدیت، این مشکل همچنان وجود دارد.

البته راهی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد. می توانید یک حساب کاربری دیگر در تلگرام ایجاد کنید. در آپدیت اخیر تلگرام، این اپلیکیشن قابلیت مدیریت 3 اکانت مختلف با یک دستگاه را به صورت همزمان اضافه کرد. با استفاده از این قابلیت می توانید بدون خروج از اولین اکانت به دو اکانت دیگر دسترسی داشته باشید.

هر حساب کاربری لیست چت و تنظیمات خاص خود را دارد. به این ترتیب در صورت استفاده از هر سه اکانت می توانید محدودیت عضویت در کانال ها و گروه ها را از 500 به 1500 افزایش دهید و سپس خطای تعداد زیاد کانال در حال گردش در تلگرام را افزایش دهید.

این گروه ممکن است به دلیل نقض حق چاپ از عضویت منع شده باشد.

بهتر است چند لحظه یا حتی چند ساعت صبر کنید و پس از رفع مشکل دوباره تلاش کنید.

گاهی اوقات مدیران کانال ورودی های خود را می بندند و عضویت را غیرممکن می کنند.

این مشکل در نسخه ای از تلگرام نیز قابل مشاهده است.

بهتر است برنامه های خود را برای به روز رسانی بررسی کنید و همیشه تلگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

معمولا به هر یک از دلایل بالا پیامی به همین معنی نمایش داده می شود که با استفاده از آن می توان مشکل جوین شدن به کانال مورد نظر را حل کرد.

البته تلگرام از پیوستن شما به کانال هایی با محتوای غیراخلاقی جلوگیری می کند و به طور کلی اجازه فعالیت به آن ها را نمی دهد.

رفع مشکل عدم عضویت در کانال تلگرام

راه حل دیگر این است که اکانت خود را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ دانلود کنید و سعی کنید کانال و گروه را از آنجا تغییر دهید.
نحوه ورود به تلگرام در رایانه شخصی: پس از نصب و راه اندازی پیام رسان، یک بارکد نمایش داده می شود که می توانید از طریق آن را پیدا کنید. تلگرام. تنظیمات: با تلفن تماس بگیرید، سپس دستگاه‌ها، سپس دستگاه‌های رومیزی را پیوند دهید.

این مقاله به دسته نکات تعلق دارد.

خواندن مقالات زیر را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

جلوگیری از دسترسی هکرها به تلگرام شما برای همیشه

“مشاهده پیام های تلگرام بدون امضا”

چگونه از عضویت ناخواسته در گروه های تلگرام جلوگیری کنیم؟

” آموزش حذف اکانت تلگرام ”

نحوه بک آپ گرفتن از تلگرام

2.9/5 – (122 امتیاز)

تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان در زمینه ارائه امکانات رایگان به کاربران خود به شمار می رود. اما حتی این پلتفرم محدودیت هایی را برای کاربران در نظر گرفته است که از زمان معرفی Telegram Premium این محدودیت ها افزایش یافته است. در مقاله بعدی نحوه حل یکی از مشکلات اصلی این پلتفرم یعنی حذف محدودیت عضویت در کانال های تلگرام را خواهیم دید. برای اطلاع از نحوه حذف محدودیت 500 شماره اشتراک کانال تلگرام با دیجیاتو همراه باشید.

مرتبط:  چرا در مقابل تغییر مقاومت می کنیم

رفع محدودیت عضویت در کانال های تلگرام

همچنین ممکن است هنگام عضویت در کانال ها یا گروه های تلگرام با پیغام خطای Too Many Communities مواجه شده باشید. این پیغام خطا فقط برای مشترکین طرح رایگان تلگرام است و نشان می دهد که به 500 گروه و کانال پیوسته اند. پس از رسیدن به این میزان دیگر نمی توانید به مکالمات گروهی جدید بپیوندید و باید مشکل عضویت در کانال تلگرام را حل کنید.

تلگرام با ارائه نسخه پریمیوم برای اشتراک ماهانه، بسیاری از محدودیت های خود را کاهش می دهد و این در مورد حداکثر تعداد کانال هایی که می توان در آنها مشترک شد نیز صادق است. طبق آخرین اطلاعیه رسمی منتشر شده در وب سایت این سرویس پیام رسان، کاربران نسخه پریمیوم می توانند بدون مشکل به 1000 گروه و کانال بپیوندند. رقمی که دو برابر مبلغ در نظر گرفته شده برای مشترکین طرح رایگان را نشان می دهد. اما سوال اصلی کاربران این است که چگونه محدودیت 500 شماره در کانال تلگرام حذف شود؟

1. نحوه ترک کانال های تلگرام در موبایل

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، اگر به مرز 500 کانال یا گروه در تلگرام رسیده باشید، هنگام عضویت در موارد جدید با پیغام خطا مواجه خواهید شد. برای حل مشکلی که در تلگرام به حد مجاز رسیده اید، کافی است یک یا چند کانال بدون استفاده را رها کنید تا بتوانید دوباره به گروه ها و کانال های جدیدتر بپیوندید. هنگام عضویت در کانال های جدید، لیستی از کانال های شما برای انتخاب حذف 500 کانال تلگرام نیز نمایش داده می شود. اما اگر نمی خواهید از لیست حذف 500 کانال تلگرام استفاده کنید، ما شما را برای رفع این محدودیت راهنمایی می کنیم.

برای حذف محدودیت 500 شماره برای عضویت در کانال تلگرام، ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام شوید و سپس یکی از کانال های اضافی را که دیگر دنبال نمی کنید انتخاب کنید. معمولاً پوشه کانال های آرشیو شده حاوی کانال های زیادی است که اکثر کاربران آن ها را بررسی نمی کنند. انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید تا این پوشه نمایان شود.

پس از ورود به یک کانال، بر روی آیکون سه نقطه در گوشه صفحه کلیک کرده و آخرین گزینه به نام ترک کانال را از آیتم های نمایش داده شده انتخاب کنید.

اکنون پیام تایید خروج از کانال نمایش داده می شود که در آن می توانید با انتخاب گزینه LEAVE CHANNEL از کانال مورد نظر خارج شوید. سپس می توانید در کانال های جدیدتر مشترک شوید.

2. نحوه ترک کانال های تلگرام در کامپیوتر

محدودیت عضویت در کانال تلگرام تنها برای اپلیکیشن موبایل این پیام رسان نیست، بلکه ممکن است کاربران نسخه دسکتاپ یا وب نیز با آن مواجه شوند. البته برای حل مشکل عضویت در کانال تلگرام در نسخه کامپیوتری باید همان مسیر تلفن همراه را طی کرد و از شر تعدادی کانال غیر ضروری خلاص شد که در زیر نحوه حل تلگرام 500 توضیح داده شده است. مسئله. محدودیت کانال

برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام ابتدا وارد نرم افزار تلگرام شوید یا نسخه وب آن را در مرورگر باز کنید.

کانالی را که می خواهید ترک کنید باز کنید و روی نماد سه نقطه در گوشه صفحه و جلوی نام کانال کلیک کنید. سپس از منوی باز شده گزینه Leave channel را انتخاب کنید.

در پنجره تاییدی که باز می شود، دوباره روی ترک کانال کلیک کنید. اکنون از کانال مورد نظر خارج شده اید و می توانید به کانال ها و گروه های دیگر تلگرام بپیوندید.

3. از عضویت های ناخواسته در کانال ها و گروه های تلگرام جلوگیری کنید

معمولا با اطلاع قبلی، کاربران به سقف تعیین شده برای عضویت در کانال ها و گروه های تلگرامی نمی رسند. بلکه ناخواسته به بسیاری از این کانال ها اضافه می شوند که در نهایت می تواند باعث نمایان شدن پیام خطای Too Many Communities شود. خوشبختانه در تنظیمات تلگرام قسمتی جداگانه برای کنترل افزودن به کانال ها و گروه ها وجود دارد. تغییر این تنظیمات یک راه حل همیشگی برای رفع مشکلی است که در تلگرام به حد مجاز رسیده اید و می تواند از تکرار این مشکل در آینده جلوگیری کند.

مرتبط:  چرا در سطر دوم از اما استفاده میشود

برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در اپلیکیشن موبایل و رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام، ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید، سپس روی نماد همبرگر (سه خط موازی) در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید. از منوی باز شده، تنظیمات را با نماد چرخ دنده انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات وارد قسمت Privacy & Security شوید و سپس گزینه Groups & Channels را بزنید.

در صفحه جدید، اگر Everyone انتخاب شده است، آن را به My Contacts تغییر دهید. علاوه بر این، در بخش پایین، در بخش افزودن استثناها، می‌توانید برای همیشه امکان عضویت ناخواسته در کانال‌ها و گروه‌ها را برای مخاطبین خاص غیرفعال کنید.

در صورت تغییر گزینه، در گوشه بالای صفحه علامت چک ظاهر می شود که با لمس آن تغییرات ذخیره شده و محدودیت 500 کانال تلگرام برطرف می شود.

برای جلوگیری از عضویت ناخواسته تلگرام در رایانه، ابتدا وارد نرم افزار آن شده و سپس بر روی نماد همبرگر در گوشه صفحه کلیک کنید. از منوی باز شده، تنظیمات را با نماد چرخ دنده انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات وارد قسمت Privacy & Security شده و سپس گزینه Groups & Channels را کلیک کنید.

در صفحه جدید، اگر Everyone انتخاب شده است، آن را به My Contacts تغییر دهید. علاوه بر این، در بخش پایین، در بخش افزودن استثناها، می‌توانید برای همیشه امکان عضویت ناخواسته در کانال‌ها و گروه‌ها را برای مخاطبین خاص غیرفعال کنید.

در نهایت روی گزینه Save در پایین پنجره کلیک کنید تا تغییرات ایجاد شده اعمال شود.

سوالات متداول در مورد حذف محدودیت عضویت در کانال تلگرام

چگونه محدودیت عضویت در کانال های تلگرام را رفع کنیم؟

برای حل مشکل عضویت در کانال ها و گروه های تلگرام می توانید تعداد کانال ها یا گروه هایی که در حال حاضر استفاده نمی شوند را حذف کنید.

تعداد گروه‌ها و کانال‌های قابل عضویت در تلگرام پرمیوم چه مقدار است؟

کاربران نسخه پریمیوم تلگرام می توانند دو برابر مبلغ رایگان، حداکثر تا 1000 کانال و گروه دریافت کنند. در این نسخه هیچ مشکلی برای عضویت در 500 کانال تلگرام وجود ندارد و محدودیت آن نصف نسخه رایگان است.

تعداد کانال‌ها و گروه‌های قابل عضویت در نسخه رایگان تلگرام چقدر است؟

کاربران نسخه رایگان تلگرام می‌توانند تا ۵۰۰ کانال و گروه را همزمان دنبال کنند.

چگونه از بروز مشکل محدودیت عضویت در کانال های تلگرام جلوگیری کنیم؟

با محدود کردن عضویت های ناخواسته به کانال ها و گروه های تلگرام، می توانید از مشکل عضویت در 500 کانال تلگرام جلوگیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا