چرا در استخر باید مایو پوشید

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا باید زیر مایو خود شلوار یا شلوارک بپوشند. به طور کلی، ما هرگز نباید زیر آن لباس زیر بپوشیم، فراتر از زیبایی یا نه چندان جذاب بودن.

اگر یک تکه باشد نیازی به پوشیدن سوتین یا شورت نیست. اگر لباس شنا، شورت یا توربو است، معمولاً نباید زیر لباس زیر بپوشیم.

خطرات اصلی

پوشیدن شلوارک زیر مایو آنقدرها هم که به نظر می رسد ایده خوبی نیست. این عمل چندین اشکال پنهان دارد. اگر می خواهیم تابستان آرامی را سپری کنیم، بهتر است بدانیم وقتی لباس زیر می پوشیم چه اتفاقی می افتد.

همراه با آستر

این یکی از دلایل اصلی نپوشیدن شورت زیر مایو است. مایو معمولا با نوعی آستر عرضه می شود که قسمت های خصوصی را خصوصی نگه می دارد. نه تنها این، این آسترهای داخلی به عنوان یک لباس زیر نیز عمل می کنند.

وقتی نوبت به سوتین ها می رسد، تاپ های بیکینی با سوتین های زیر سیمی یا معمولی ساخته می شوند. بنابراین فضاهای خصوصی ما برای عموم قابل رویت نخواهد بود. حتی اگر تولیدکنندگان لباس شنا هیچ یک از بریدگی های فوق را پوشش ندهند، باز هم نوعی آستر داخلی خواهد بود که آن مناطق خصوصی را از دید عموم دور نگه می دارد.

درد و ناراحتی

دلیل دوم اینکه چرا نباید مایو بپوشید این است که احساس راحتی در شما ایجاد نمی کند. اگر قرار است روی شنا تمرکز کنیم، هدف این است که بتوانیم از هر لحظه ای که در استخر می گذرانیم لذت ببریم و در عین حال از استرسی که برای مدت طولانی تحمل کرده ایم خلاص شویم.

و به عنوان یک فعالیت تفریحی، ما چیزی برای کمک به ما نداریم که ما را از داشتن آن لذت و آرامشی که مایل هستیم باز دارد. به همین دلیل، کسانی که مفهوم لباس شنا را ابداع کردند، این کار را با این اعتقاد انجام دادند که چیزی که باید تولید کنند باید رایگان باشد و به ما اجازه دهد خوب شنا کنیم.

بنابراین آنها به این فکر افتادند که آن را مانند شما با لباس زیر بچینند. به این ترتیب، راحت تر است و ما آرام شنا می کنیم.

کلر

برخی از تولیدکنندگان لباس شنا آنها را در برابر کلر مقاوم می کنند. دلیل آن این است که کلر لباس های شنا را از بین می برد و پس از مدتی آنها را کاملا بی مصرف می کند. این یکی از دلایلی است که نباید شلوارک زیر مایو پوشیده شود.
لباس زیر ایمن نیست، بنابراین باید در معرض آب کلر قرار گیرد. بنابراین، ما فقط باید مایو را بدون پوشیدن لباس زیر زیر لباس بپوشیم.

استخرهای شنا از کلر استفاده می کنند زیرا به حفظ آب از میکروب ها و سایر باکتری ها کمک می کند. بدون کلر، این استخرها مملو از میکروب ها و باکتری های مضر هستند. با این حال، کلر لباس های شنا را خراب می کند. بنابراین نیاز به مایوهای مقاوم وجود دارد.

دید

لباس زیر احتمالا برای همه قابل مشاهده است. و علاوه بر این، وقتی می دانید که مایو دارای نوعی آستر داخلی است که جای لباس زیر را می گیرد، بازگشت به پوشیدن لباس زیر فایده ای ندارد. بنابراین نمی توانید در آب لباس زیر بپوشید.

علاوه بر این، پوشیدن لباس زیر نیز می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در ما شود. لباس زیر برای کسانی که در استخر هستند قابل مشاهده خواهد بود. پس برای امنیت بیشتر باید از پوشیدن لباس زیر خودداری کنید تا آنها را نبینید.

انتقال خاک

انتقال خاک یکی دیگر از دلایلی است که گفتیم نباید زیر مایو شلوارک بپوشیم. این امکان وجود دارد که کثیفی به راحتی به لباس زیر منتقل شود.

مرتبط:  چرا ممد و نیکا به ترکیه رفتن

پوشیدن لباس زیر در کنار محیط استخر یا محیطی که در آن نشسته اید، لباس زیر را لکه دار یا کثیف می کند. مگر اینکه بعد از رفتن به استخر قصد دور انداختن لباس های زیر را داشته باشید زیرا نه تنها به لباس زیر آسیب می زنید، بلکه همه جا آن را کثیف می کنید.

آیا زمانی هست که باید از آن استفاده کرد؟

در شرایط نادر، بله. به عنوان مثال، اگر مایو ساپورت کافی ندارد، می توانید از سوتین استفاده کنید. اگر شلوارک شما بدون خط است، در اکثر مواقع بهتر است که شلوارک بپوشید تا کماندو. خانم ها برای راحتی بیشتر می توانند شورت را با شلوارک بپوشند.

برخی از افراد ممکن است فقط از افتادن لباس شنا خود بترسند. در حالی که دیگران فقط حمایت یا فشرده سازی اضافی می خواهند، همه اینها دلایل معتبری برای پوشیدن لباس زیر هستند. با این حال، بسیاری از این مشکلات و مشکلات مشابه را می توان به سادگی با انتخاب یک مایو بهتر از بین برد.

آیا می توانید لباس زیر را به عنوان مایو بپوشید؟

به طور کلی توصیه نمی شود. اکثر استخرها نوعی سیاست لباس شنا دارند. اکثر آنها ملزم به پوشیدن لباس شنا قابل قبول هستند و از پوشیدن لباس زیر یا لباس های خیابانی منع می شوند. این سیاست ها در درجه اول به دلایل امنیتی اجرا می شوند. پوشیدن لباس‌های مرطوب در بیرون می‌تواند بیماری‌های منتقله از آب را گسترش دهد و دیگر شناگران را بیمار کند.

لباس همچنین می تواند ذرات خاک و گرد و غبار را به داخل استخر منتقل کند که می تواند تعادل شیمیایی آب را به هم بزند. مواد شیمیایی موجود در استخر به عنوان ضدعفونی کننده عمل می کنند و به مبارزه با میکروب ها و جلوگیری از گسترش بیماری کمک می کنند. بنابراین، مهم است که لباس های کثیف را از استخر دور نگه دارید.

همچنین قوانینی برای ایجاد یکنواختی لباس در بین شناگران و همچنین جلوگیری از برهنگی تصادفی مورد نیاز است. از آنجایی که لباس‌های زیر معمولاً رشته‌ای برای تنظیم آن‌ها ندارند، احتمالاً هنگام شنا گشاد می‌شوند. لباس زیر نیز می تواند پس از خیس شدن شفاف شود.

از طرف دیگر، در ساحل، می توانید هر چیزی را که می خواهید بپوشید، بنابراین پوشیدن سوتین، بوکسر، شورت یا هر چیزی که به ذهنتان می رسد اشکالی ندارد.

بنابراین اگر مایو را فراموش کردید، می توانید یک سوتین ورزشی تنگ و شلوار نایلونی بپوشید. به یاد داشته باشید که لباس زیر پس از خیس شدن می تواند شفاف شود.

آیا می توان از مایو به عنوان لباس زیر استفاده کرد؟

اگرچه می توان از مایو به عنوان لباس زیر استفاده کرد، اما پوشیدن آنها به این صورت توصیه نمی شود. لباس شنا می تواند پوست را تحریک کند و با استفاده طولانی مدت باعث ناراحتی شود. لباس زیر که مخصوص استفاده طولانی مدت طراحی شده است از مواد تنفسی و رطوبت گیر ساخته شده است که برای لمس و پوشیدن راحت است. علاوه بر این، لباس زیر ارزان‌تر است و ماندگاری بیشتری نسبت به لباس‌های شنا دارد.

اجازه می دهند، اما من فکر می کنم شما باید یک مایو بپوشید که خیلی باز نباشد

چون اخیراً که جامعه از بین رفته، گاهی اوقات دچار مشکل می شوید

😂 اگر مجرد هستید، ممکن است یک پسر برای همیشه به شما بچسبد

اینطوری جدا میشه؟

یه جفت شیک خریدم من باید الان چه کار کنم؟؟؟!!!

الان دو ماه است که استخر نرفتم، نمی دانم چه خبر است.

خب میخوان تحریم کنن چرا قبلا نمیگن.😐

من برای شوهرم چیزی برای پوشیدن ندارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا