چطور به بیمارستان دی برویم

بیمارستان دی (بیمارستان) در منطقه توانیر تهران و در خیابان عباسپور واقع شده است. و به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمات ارائه می دهد و از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مراکز مهمی مانند هتل بیمارستان گاندی، موزه علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و مرکز خرید گاندی و همچنین سونوگرافی و رادیولوژی نیکو، تخصصی می باشد. کلینیک پوست و مو و لیزر به سیما. تالار خانجان، فروشگاه مرکزی دکتر ماخ و رستوران مزه واقع شده است. علاوه بر این، با توجه به نظرات کاربران بر روی اپلیکیشن، می توان گفت که این مرکز درمانی یکی از بیمارستان های خوب این منطقه است.

اطلاعات، شماره تلفن و آدرس بیمارستان دی تهران

بیمارستان دی تهران در منطقه نظامی گنجوی تهران واقع شده است. اگر آدرس دقیق این بیمارستان را بخواهید استان تهران، ولیعصر، عباسپور، بین خط ویژه و میدان توانیر است. شماره تلفن بیمارستان روز تهران 02188797111 می باشد که پاسخگوی سوالات شما در مورد این بیمارستان می باشد. تمامی خدمات این بیمارستان و همچنین عکس ها و اطلاعات دقیق تر را می توانید در سایت آن به آدرس daygeneralhospital.ir مشاهده کنید.

بیمارستان دی تهران یکی از مراکز درمانی خوب در منطقه نظامی گنجوی است. این بیمارستان با کادری حرفه ای خدمات مختلفی را به بیماران ارائه می دهد. در اطراف این بیمارستان داروخانه هایی مانند داروخانه دکتر امین زر (جهاد)، داروخانه دکتر کبودان و داروخانه شبانه بیمارستان کسری وجود دارد. سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی مانند بیمارستان میلاد تهران و بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) نیز در منطقه D بیمارستان تهران قرار دارند.

چگونه به بیمارستان تهران دی برویم؟

یکی از راه های دسترسی به بیمارستان تهران دی، حمل و نقل عمومی است. این بیمارستان در نزدیکی ایستگاه اتوبوس ونک قرار دارد. اگر می‌خواهید بهترین راه برای رسیدن به این بیمارستان را پیدا کنید، از اپلیکیشن کمک بخواهید. با استفاده از اپلیکیشن نش می توانید نظر سایر کاربران در مورد این مکان را بدانید. اطلاعات دقیق در مورد این مکان را می توان در تابلو مشاهده کرد و می توانید از مسیرهای رسیدن به این بیمارستان با پای پیاده، اتوبوس یا مترو مطلع شوید.

تصاویری که در ادامه می‌بینید، مربوط به بیمارستان دی تهران است. اگر به این بیمارستان مراجعه کردید، نظر خود را در قسمت کامنت با ما و کاربران نشان به اشتراک بگذارید.

موضوع

متن شما

گروه بندی

سالن

سوال مورد نظر

گزینه ها

*لطفا قبل از عضویت در ایجاد موضوعات و نظرسنجی دقت کنید زیرا امکان ویرایش یا حذف محتوا پس از انتشار وجود ندارد. علاوه بر این، شما باید قوانین و مقررات Ninisite را رعایت کنید.

صرفه جویی

انصراف دهید

خبرگزاری

اخبار و اطلاعیه ها

آگهی استخدام

بیمارستان دی قصد دارد تعدادی پرسنل خدماتی و آشپزخانه را برای تکمیل کادر پشتیبانی خود استخدام کند.

در صورت تمایل به واحد منابع انسانی بیمارستان مراجعه نمایید.

با بیش از 30 سال سابقه
سابقه کار و اعتماد

نقاط قوت بیمارستان تخصصی دی.

بیمارستان تخصصی دی بخشی از بزرگترین مجموعه بیمارستانی خصوصی تهران است که به عنوان دهمین بیمارستان مراقبتی سطح بالا و با 200 تخت، پاسخگوی نیازهای بهداشتی جمعیت رو به رشد است. این بیمارستان روزانه طیف گسترده ای از خدمات پزشکی از جمله تخصص های مختلف، فوق تخصص ها و واحدهای مراقبت ویژه با بالاترین استانداردهای بین المللی را ارائه می دهد.

بیشتر بدانید

1367

سال تاسیس

9

تعداد طبقات

95

تعداد پزشکان

2879

محوطه بیمارستان

وبلاگ بیمارستان

مقالات یادگیری

خطا: محتوا محافظت شده است!!

مرتبط:  چرا تو تابستان سیل میاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا